DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 6 7 8 9 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> FRANE LOGAN, eficienta franarii

radian
post 16 Jan 2006, 17:50
Post #211


gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama...


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 17 January 05
From: petrosani




vezi www.dacia.ro


--------------------
dacia logan ambition - HD 06 LDM 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 16 Jan 2006, 20:28
Post #212


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




QUOTE(GunX @ 16 Jan 2006, 18:50)
Cica e o promotie cu perioada limitata, am auzit azi la radio....
*



Ce băieți buni! Asta trebuia făcută de la început.

This post has been edited by ursamajor: 16 Jan 2006, 20:35


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G - BR02UMa 2021 Comfort (+ 4 optiuni)
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danbogdan
post 17 Jan 2006, 09:03
Post #213


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 5 August 04




QUOTE(razvin @ 9 Dec 2005, 10:00)
"Mai oameni buni. Orice masina va bloca franele. Daca nu o face nu puteti opri maina, doar o incetiniti pana la 2 km/h. Si ABS se deconcteaza sub 20km/h tocmai din acest motiv."enstein
Baiatu nu te supara da asta cu abs de unde ai  scos-o?Sau la ce masina face asa?Pe logan nu am abs ca nu au mai ajuns banii pt abs da la cealalta masina am si nu se intampla asa ceva adica sa nu mai act abs sub 20km la ora.La 5km la ora daca pui frana vei simti pedala vibrand.
*



ABS nu actioneaza sub un anumita valoare a vitezei (oricum ceva destul de mic). Am ABS si atunci cand vrei sa parchezi (viteza destul de mica) si pui frana brusc, pe gheata, masina aluneca si nu se simte ABS-ul functionand. Pe de alta parte, conducand un Logan Laureate 1,4 de la servici, am constatat ca franele sunt total deosebite fata de 1,6. La 1,4 se blocau rotile ceva de speriat, fata de 1,6 unde pedala actioneaza mai tare abia dupa prima treime de cursa a pedalei. Rotile se blocheaza numai in cazul in care frana este violenta. Cred ca este o chestie de reglaj sau se simt discurile si tamburii mai mari in diametru la 1,6.


--------------------
Dacia Logan Ambition - B 04 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aikido
post 17 Jan 2006, 11:34
Post #214


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 9 January 06




Franele de Logan...bunicele, problema cu cursa pedalei se poate rezolva...referitor la ABS, aseara am avut o surpriza neplacuta. E prima oara cand conduc o masina cu ABS (si am doar 500 de km, rodaj); s-a comportat exemplar la niste frane pe la Cheia pe gheata, fara derapaj etc dar aseara, in Buc, la o depasire pe linia de tramvai mi-a sarit un taxi in fata si am franat brusc (aveam cam 65/h), a carait ABS-ul dar frate, parca nu se mai oprea masina, am avut noroc ca exista un minim de spatiu intre ala si tramvai, am tasnit pe acolo, altfel intram in portierele lui). Am avut impresia ca daca nu ar fi intervenit ABS-ul reuseam sa franez mai repede, sa controlez mai bine situatia. M-a enervat un pic faptul ca nu permite pedalei sa fie apasata mai mult si repet, parca mi-a redus controlul asupra masinii...e doar o parere personala.


--------------------
logan Ambition - B 48 COOL 2006
Sunt prea bun ca sa fiu light!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 17 Jan 2006, 11:41
Post #215


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




@Aikido: Cand patesti o chestie ca asta inseamna ca nu aveai viteza adaptata la carosabil. Vezi ca pe linia de tramvai ... pe sinele tramvaiului mai precis derapezi de nu te vezi.


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe - n/a D-Max 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusst
post 17 Jan 2006, 15:06
Post #216


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 30 August 05




QUOTE(aikido @ 17 Jan 2006, 11:34)
Franele de Logan...bunicele, problema cu cursa pedalei se poate rezolva...referitor la ABS, aseara am avut o surpriza neplacuta. E prima oara cand conduc o masina cu ABS (si am doar 500 de km, rodaj); s-a comportat exemplar la niste frane pe la Cheia pe gheata, fara derapaj etc dar aseara, in Buc, la o depasire pe linia de tramvai mi-a sarit un taxi in fata si am franat brusc (aveam cam 65/h), a carait ABS-ul dar frate, parca nu se mai oprea masina, am avut noroc ca exista un minim de spatiu intre ala si tramvai, am tasnit pe acolo, altfel intram in portierele lui). Am avut impresia ca daca nu ar fi intervenit ABS-ul reuseam sa franez mai repede, sa controlez mai bine situatia. M-a enervat un pic faptul ca nu permite pedalei sa fie apasata mai mult si repet, parca mi-a redus controlul asupra masinii...e doar o parere personala.
*


Parerea mea ca pierdeai mai mult controlul masinii daca se blocau rotile. Cu ABS mai poti evita un obstacol in timp ce frinezi "maxim", fara ABS trebuie sa-ti stabilesti directia si azimutul inainte de a frina maxim si a merge ca ghiuleaua.


--------------------
Dacia Laureate 1.4-Marin - B-XX-NRV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GunX
post 17 Jan 2006, 15:22
Post #217


Membru autentic


Group: Members
Posts: 254
Joined: 26 September 05
From: Bucuresti




In cazul asta cred ca a avut roata chiar pe sina si cea mai mica apasare de pedala bloca tot. In acest fel senzorii s-au pacalit si au inceput sa "caraie" mult mai mult decat trebuia. O frana clasica zdravana facea masina sa alunece si sa cada de pe metal cu roata respectiva pe asfalt si probabil se oprea si mult mai repede.

Din cauza asta de multe ori ai impresia ca e mai bine fara ABS. Ca mai bine te opresti stramb, decat sa continui sa te duci, cu control asupra directiei, dar sa te duci.

In tarile cu apa calda permanenta, se da examen special la permis pentru conducere cu ABS. Pentru ca un unele situatii decat sa dai controlul la franare unui sofer neexperimentat, mai bine nu i-l dai deloc smile.gif

S-a observat ca statistic ABS-ul reduce accidentele grave, dar mareste numarul de tamponari usoare. Perfect normal, zic eu

This post has been edited by GunX: 17 Jan 2006, 15:26


--------------------
Logan Laureate 1.4 - B-40-XXX
Never underestimate the power of human stupidity !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
-Scorpio-
post 17 Jan 2006, 15:37
Post #218


membru jucator


Group: Members
Posts: 531
Joined: 8 September 05
From: SV




sistemul ABS ( Anti-lock braking system ) citeste viteza fiecarei roti in parte. asa ca daca esti cu o roata pe asfalt uscat, cu una pe asfalt umed, cu alta pe zapada si ultima pe gheata, in momentul franarii va sesiza fiecare roata cand tinde sa se blocheze si va actiona pt deblocarea ei, independent de celelalte. practic iti va doza forta de franare mare pe roata de pe asfalt uscat, ceva mai mica pe roata pe asfalt umed s.a.m.d. chestia asta nu o poti face tu niciodata din pedala cu sistem de franare clasic.

This post has been edited by -Scorpio-: 17 Jan 2006, 15:42


--------------------
Honda Civic 140HP - SV-XX-XXX 2010
Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 17 Jan 2006, 15:40
Post #219


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.127
Joined: 11 February 04




"In tarile cu apa calda permanenta, se da examen special la permis pentru conducere cu ABS. Pentru ca un unele situatii decat sa dai controlul la franare unui sofer neexperimentat, mai bine nu i-l dai deloc smile.gif "
Hmm de asta nu am auzit.
De fapt ABS-ul a facut exact ce trebuie, adica a impiedicat blocarea rotilor.
asta-i treaba lui. Si de fapt te-a ajutat fiindca ai avut controlul directiei.
Din experienta iti spun ca nu opreai mai repede daca te duceai sanie pe sina, in schimb puteai sa tai cauciucul.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan - B zzz SXX 2005
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aikido
post 17 Jan 2006, 16:48
Post #220


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 9 January 06




QUOTE(dizzy @ 17 Jan 2006, 16:40)
"De fapt ABS-ul a facut exact ce trebuie, adica a impiedicat blocarea rotilor.
asta-i treaba lui. Si de fapt te-a ajutat fiindca ai avut controlul directiei.
Din experienta iti spun ca nu opreai mai repede daca te duceai sanie pe sina, in schimb puteai sa tai cauciucul.
*



Corect, am avut controlul traiectoriei (am uschit-o printre taxi si tramvai la limita, altfel intram in taxi cu spor), nu eram cu rotile pe sina (chiar pe linia de tramvai mereu evit sina metalica, aluneca rau, taie pneul etc), dar la 65/h ala mi-a aparut la 15-16 m in fata...cu nici o frana cu/fara ABS nu as fi oprit masina, dar m-a enervat totusi caraitul ABS-ului si faptul ca iti "arunca piciorul inapoi", franezi progresiv....lipsa de experienta cu masina noua, deh...inainte am mers pe Oltcit si berlina. post-336-1110552459.gif
Bina ca l-am evitat, in 11 ani de cand am permis nu am nici un accident si nu vreau sa incep cu masina asta noua...
Chiar daca e off topic, azi am vazut la fantani la Casa Poporului efectul ineficientei franarii /neatentiei la trecere de pietoni....un om ce se zbatea pe jos dupa ce il lovise o masina pe trecere... sper ca nu....popa.gif
Cred ca o las mai moale cu depasirile mai ales in acest haos de trafic ca centrul Bucurestilor...

Gunx zicea :"Din cauza asta de multe ori ai impresia ca e mai bine fara ABS. Ca mai bine te opresti stramb, decat sa continui sa te duci, cu control asupra directiei, dar sa te duci" si momentan, poate subiectiv, tind sa ii dau dreptate. CU berlina m-am rasucit, am mai lovit prin borduri dar am oprit mereu la timp, pedala nu imi arunca piciorul inapoi.


--------------------
logan Ambition - B 48 COOL 2006
Sunt prea bun ca sa fiu light!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 17 Jan 2006, 16:50
Post #221


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.127
Joined: 11 February 04




Trebuie sa tii efortul pe pedala constant, chiar daca iti arunca pedala inapoi.
Nu trebuie sa apesi nici mai tare, nici mai incet.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan - B zzz SXX 2005
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
-Scorpio-
post 17 Jan 2006, 16:54
Post #222


membru jucator


Group: Members
Posts: 531
Joined: 8 September 05
From: SV




voi va mai si documentati cum lucreaza un anumit sistem de pe masina voastra inainte de a vorbi si cam care ar fi rezultatele testelor oficiale, din ce motiv s-a introdus in anumite norme de securitate? sau va place sa va dati cu parerea pt a va afla in treaba?


--------------------
Honda Civic 140HP - SV-XX-XXX 2010
Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
suri
post 18 Jan 2006, 18:47
Post #223


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 28 September 05




QUOTE(-Scorpio- @ 17 Jan 2006, 16:37)
sistemul ABS ( Anti-lock braking system ) citeste viteza fiecarei roti in parte. asa ca daca esti cu o roata pe asfalt uscat, cu una pe asfalt umed, cu alta pe zapada si ultima pe gheata, in momentul franarii va sesiza fiecare roata cand tinde sa se blocheze si va actiona pt deblocarea ei, independent de celelalte. practic iti va doza forta de franare mare pe roata de pe asfalt uscat, ceva mai mica pe roata pe asfalt umed s.a.m.d. chestia asta nu o poti face tu niciodata din pedala cu sistem de franare clasic.
*


asta daca abs are si ebd (electronic brake distribution sau cam asa ceva - la renault/logan ii spune altfel, oricum - ceva in franceza). daca nu, cum sesizeaza ca (cel putin) o roata patineaza taie frana centralizat, pe toate rotile. am experimentat asa ceva la nubira si crede-ma ca e sinistru.


--------------------
dacia logan 1.6 - b xx xyz 2005, ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 18 Jan 2006, 18:54
Post #224


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(suri @ 18 Jan 2006, 19:47)
asta daca abs are si ebd (electronic brake distribution sau cam asa ceva - la renault/logan ii spune altfel, oricum - ceva in franceza). daca nu, cum sesizeaza ca (cel putin) o roata patineaza taie frana centralizat, pe toate rotile. am experimentat asa ceva la nubira si crede-ma ca e sinistru.
*


Păi aici se discută de Logan, și el are ABS+EBD cu 4 canale, deci fiecare roată și respectiv puntea față/spate este controlată separat.
La Nubira aia probabil avea ABS cu 3 canale, fără EBD.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp - 27 Iul 2021 2021 sedan
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 18 Jan 2006, 20:00
Post #225


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.710
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




ABS cu 3 canale inseamna ca e 1 canal pe fiecare roata fata si 1 canal pentru puntea spate. Asta insemana punte spate motoare pentru a monta senzorul pe coroana diferentialului. Nubira nu poate avea asa ceva! Ford F150 si restul masinilor de genul asta au asa ceva (sau si mai rau, ABS cu 1 canal, doar pe puntea spate). Dar decat nimic tot e bun!


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 18 Jan 2006, 20:40
Post #226


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(einstein1984 @ 18 Jan 2006, 21:00)
.......Nubira nu poate avea asa ceva! .......
*


Pentru edificare te rog vizitează forumul Daewoo!


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp - 27 Iul 2021 2021 sedan
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 18 Jan 2006, 22:49
Post #227


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.710
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pentru edificare consulta www.howstuffworks.com ca sa afli cum functioneaza un ABS cu 3/4 canale. Cred ca la Nubira e vorba ca se pompeaza franele pe spate impreuna , si nu separat ca la rotile din fata.
Scuze pentru eroarea de comunicare!


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario_b
post 19 Jan 2006, 00:22
Post #228


Membru Simplu


Group: Members
Posts: 625
Joined: 9 December 04
From: Craiova+Sibiu




Toate ca toate, eu zic ca Loganul are frane corecte, daca nu chiar imbucurator de eficace! Eu am ABS si am trecut prin mai toate situatiile de franare, la viteza mica cu frana brusca, la viteze mari cu frana brusca, pe polei, zapada, sosea uda, etc. Franele masinutei mele m-au ajutat mereu! Si asta fara mari interventii din partea ABS-ului! ABS-ul mi s-a parut extrem de folositor pe polei sau pe gheata, in rest ma descurc si fara! Este foarte important sa dozezi corect pedala de frana! Daca apesi prea tare, e si normal sa derapeze. Mai bine este ca soferul sa invete cum reactioneaza franele decat frane mai 'moi'. Si atunci cand simti ca esti in pericolul de a nu putea opri masina intr-o distanta rezonabila, mai bine incetinesti, oricum condusul preventiv te salveaza din multe situatii!


--------------------
'05 Dacia Logan 1,6 - MBM Ambition
War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VeNoM386
post 19 Jan 2006, 10:50
Post #229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 7 September 04
From: Bucuresti




Pot sa va zic ca franele Logan functioneaza excelent. Astazi mi-a taiat o femeie calea pe strada Rosetti Maria, fara sa se uite macar, eu cred ca aveam 50-55 KM/H si ea cred ca avea 40-50 KM/H. O secunda daca nu eram atent in plin o luam.

389.png

EU - sageata verde, EA, sageata rosie

Cum sa va spun, dar in 3-5 m cred ca m-am oprit, altfel praf ne faceam. O loveam exact intre roti si avand in vedere ca era un ford fusion, clar o rasturnam.
Acum imi dau seama cat de valoroase sunt pneurile de iarna, pe jos fiind ud si putin polei.
Un sfat, aveti grija cu femeile, eu cel putin daca mai vad una va face o greseala cat de mica o sa claxonez ca un taran, pana la incidentul de astazi le iertam. Am mai patit chestii de genu asta si mi-a trecut in timp ura pe soferite, sper sa-mi treaca.

Poate am exagerat cu 3-5 m. Nu mi-a venit sa cred cat de eficace au fost franele, ABS si mai ales cauciucurile, Sava Eskimo S3. Hai sa zicem ca in maxim 7m eram oprit.
Alta chestie, daca aveam Montanele, o loveam in partea din spate 100%

This post has been edited by VeNoM386: 19 Jan 2006, 11:00


--------------------
Citroen C4 Champion 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stavreschi
post 19 Jan 2006, 11:45
Post #230


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 13 February 05
From: GALATI




Mai oameni buni !!!
Am initiat acest topic si am specificat de la bun inceput ca nu ma intereseaza parereile celor care au ABS !!!! si... s-a ajuns sa se faca teoria academica a ABSului !!! mad.gif
Raman la parerea ca Loganul (FARA ABS) nu opreste la fel de eficient intr-o situatie limita ca alte masini (pe care le-am condus) si care aveau acelasi sistem de franare...Discutiile despre cauciucuri se pot repeta la infinit... eu vorbesc concret despre starea mea de nesiguranta pe care o resimt daca merg la fel de tare cum mergeam cu Oltcitul sau cu Nova (acolo ce cauciucuri credeti ca aveam ?, in nici un caz Kormoran smile.gif ) solutia care am ales-o a fost sa imi reduc viteza de deplasare ph34r.gif si sunt mai linistit !!! URA URA URA 124.gif 124.gif 124.gif


--------------------
dacia Logan 1,6 l GTI - Gl xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 19 Jan 2006, 14:51
Post #231


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.710
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Daca dadeai banii pe varianta cu ABS nu mai aveam problema asta. Daca 1 sofer si-a redus viteza de deplasare (poate acum merge chiar cu viteza legala) tot e bine.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stavreschi
post 20 Jan 2006, 13:37
Post #232


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 13 February 05
From: GALATI




o fi, nu spun nu icon_mrgreen.gif , dar ce ma fac cu senzatia aia de nesiguranta... ca vad ca esti intelept....


--------------------
dacia Logan 1,6 l GTI - Gl xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex275
post 20 Jan 2006, 17:49
Post #233


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 313
Joined: 5 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(Stavreschi @ 20 Jan 2006, 13:37)
o fi, nu spun nu icon_mrgreen.gif , dar ce ma fac cu senzatia aia de nesiguranta... ca vad ca esti intelept....
*



Eu n-am nici cea mai vaga senzatie de nesiguranta cand franez! Si n-am ABS.
Tocmai zilele trecute mi-a sarit un borac in fata de-a urlat nevasta-mea pana acasa. A facut "tup" prin spatele unei dube, la 2m in fata masinii. E adevarat, ca in fuga fiind, l-am evitat mai usor. A fost prima frana cu adevarat brusca pe care am pus-o de cand am luat loganul si mi-a placut cum s-a comportat. Mie chiar mi-a dat impresia de siguranta. A intepenit pe loc. Nici nu aveam cine stie ce viteza, dar m-a impresionat in mod placut.


--------------------
dacia logan 1,6 laureate - B 46 W S T
[i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 20 Jan 2006, 17:57
Post #234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




La mine s-a mai lasat frana si daca o calc zdravan nu se mai blocheaza asa repede rotile. Intr-nu fel e bine , intr-un fel nu ; e bine pentru ca nu se mai blocheaza rotile la cea mai mica ciupitura brusca dar e rau ca nu mai raspund asa de repede si stopul frana se aprinde abia pe la jumatatea cursei pedalei.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GunX
post 20 Jan 2006, 18:06
Post #235


Membru autentic


Group: Members
Posts: 254
Joined: 26 September 05
From: Bucuresti




ai aici detaliat cum rezolvi singur asta in doi timpi si o singura miscare.http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=9449

This post has been edited by GunX: 20 Jan 2006, 18:07


--------------------
Logan Laureate 1.4 - B-40-XXX
Never underestimate the power of human stupidity !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pgpdesign
post 20 Jan 2006, 18:15
Post #236


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 28 July 05
From: Șimleu Silvaniei




QUOTE(Stavreschi @ 19 Jan 2006, 11:45)
...
Raman la parerea ca Loganul (FARA ABS)  nu opreste la fel de eficient intr-o situatie limita ca alte masini (pe care le-am condus) si care aveau acelasi sistem de franare...Discutiile despre cauciucuri se pot repeta la infinit... eu vorbesc concret despre starea mea de nesiguranta pe care o resimt daca merg la fel de tare cum mergeam cu Oltcitul sau cu Nova ...


Subscriu. Eu am avut 2 berline si un oltcit si nu patinam asa usor ca si cu loganul. Despre cauciucurile despre ele ce sa mai zic? Le schimbam cand ieseau sarmele din ele cu altele de la second-hand.


--------------------
Dacia Duster 1.5 4WD - B 102 DOT 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rix
post 20 Jan 2006, 18:54
Post #237


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 26 July 05




Cu adevarat nu iti da un sentiment de siguranta frinarea la Logan. Se face sanie si pe drum uscat ( am un Laureate de 1.6 cu cauciucuri Kormoran). Senzatia este absolut timpita . In rest masina e OK.


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 - PH 03 WST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 20 Jan 2006, 22:29
Post #238


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




Schimbati-va odata cauciucurile alea cu care vine masina incaltata. De-aia se face sanie.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zetu
post 20 Jan 2006, 22:45
Post #239


Membru autentic


Group: Members
Posts: 633
Joined: 18 December 04




Mie mi se intampla ca atunci cand pun frana si intalnesc o groapa in traseul de franare sa scape frana ..(stiu ca nu este o sitautie ideala sa franezi in timp ce dai in groapa dar in situatiile de urgenta se mai intampla). De la ce sa fie?


--------------------
NISSAN QASHQAI 1.3 dct Tekna 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 20 Jan 2006, 23:01
Post #240


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(Zetu @ 20 Jan 2006, 23:45)
Mie mi se intampla ca atunci cand pun frana si intalnesc o groapa in traseul de franare sa scape frana ..(stiu ca nu este o sitautie ideala sa franezi in timp ce dai in groapa dar in situatiile de urgenta se mai intampla). De la ce sa fie?
*


Din cauza diferențelor de aderență dintre zona "dreaptă" și "groapă".


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp - 27 Iul 2021 2021 sedan
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 6 7 8 9 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 06:33
Forum Renault