1988 Nissan Patrol GR y60, undeva intre masina si camion
![]() ![]() |
1988 Nissan Patrol GR y60, undeva intre masina si camion
SiloS |
![]()
Post
#481
|
||
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
|
||
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|||
dizzy |
![]()
Post
#482
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Săptămânile trecute am volanit cale de vreo mie de kmp un pemfe ics sez cu 3.0 biturbo de 270cp.
Motorul ăla e senzație majoră dar nu e pt un Patrol. Adică e ca un cal de curse pus la un car plin cu lemne. Ar merge daca ar umbla in harta din softul motorului și i-ar tăia 100 cp. Dar atunci nu ar merita efortul. In opinia mea SiloS a ales o soluție bună. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
SiloS |
![]()
Post
#483
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am rezolvat problema cu crucea cardanica, am rezolvat si problema furtunurilor pentru racitorul de ulei. Aparent totul ok.
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
SiloS |
![]()
Post
#484
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Aparent. Pentru ca am observat ca pe la una dintre imbinarile dintre furtun si radiatorul de ulei... pierde ulei. Verdict: fisura in dreptul filetului. Urmeaza sa cumpar alt radiator pentru ulei. Inca 400 de lei!
Weekendul asta am fost plecat la plimbare, dar nu exista plimbare in care sa nu fie nevoie de 4x4. De data asta, 4x4 + diff-lock + lanturi si am reusit sa trec, in sfarsit, pe timp de iarna din Valea Doftanei pana la Sacele. Masina merge foarte bine, dar intotdeauna lista de reparatii si modificari este plina, mai ales cu chestii de facut cat mai repede! - schimbat radiatorul de ulei. - curatat aeroterma si confectionat grilaj protectie. - de reparat instalatia pentru strop-gel. - de schimbat stopurile + priza remorca + bara spate. This post has been edited by SiloS: 20 Jan 2020, 17:18 Attached thumbnail(s) 67de2cae_d3d4_426b_8838_da0d87eb19dc.jpg ( Size: 72.15k ) Number of downloads: 924 564d96af_9ef7_4751_acdb_bf173951730a.jpg ( Size: 86.51k ) Number of downloads: 944 a824e4f3_3b70_4ee4_af44_d3bb19f78fd6.jpg ( Size: 168.22k ) Number of downloads: 947 965383fd_349f_44d0_8ccf_4079b61c15d3.jpg ( Size: 174.18k ) Number of downloads: 930 ded5ee33_52c7_447c_9a6d_8c1866446eca.jpg ( Size: 149.05k ) Number of downloads: 940 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#485
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.182 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Ti-am gasit un fratior in copitala...
Attached thumbnail(s) 2020_01_18_12.59.24.jpg ( Size: 281.94k ) Number of downloads: 209 |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
ProfiBv |
![]()
Post
#486
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
@SiloS , ultima poza e de pus in rama .
Apropo de DJ102I , l-ai parcurs si vara....crezi ca m-as putea risca cu Grand Scenicul meu ? |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
dizzy |
![]()
Post
#487
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Multumim pentru fotografii. Mie imi place mai mult poza cu paraul!
|
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
SiloS |
![]()
Post
#488
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
La un moment dat trebuie sa treci o apa mica, un izvor. Nu pot sa aproximez in ce masura poate masina sa faca treaba asta. Pot in schimb sa iti spun ca respectivul izvor este oarecum la intrarea in traseu dinspre Valea Doftanei, asa ca te indrum sa incerci la vara sa pleci de la Sud la Nord. Daca reusesti sa treci apa, ai sanse sa parcurgi traseul in intregime.
In alta ordine de idei, astazi am modificat canistra pentru apa si am transformat-o intr-un dulapior ce se monteaza direct in locul rotii de rezerva. Ideea unei canistre pentru apa, cu robinet - e o idee buna. Aplicarea ei folosind o canistra veche ruginita lasa de dorit. Adeseori robinetul se infunda si cam totdeauna apa era de culoare bruna. Voi confectiona pe viitor un rezervor de apa din plastic sus pe roof-rack. Attached thumbnail(s) 19e77f45_32c0_43b2_b692_f70463eb8490.jpg ( Size: 128.27k ) Number of downloads: 163 f9c41390_56de_43aa_b737_ac83af5d16e8.jpg ( Size: 209.7k ) Number of downloads: 141 f44c00f2_dc45_4cba_9696_df039867d627.jpg ( Size: 152.55k ) Number of downloads: 125 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
pishky |
![]()
Post
#489
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#490
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
Asta https://www.dedeman.ro/buzau/bidon-plastor-...m-20l/p/6005158
si in dop (nu in aerisitor) montezi si asta https://www.dedeman.ro/buzau/robinet-pentru...d-alb/p/7046678 ori https://www.dedeman.ro/buzau/robinet-apa-pe...pn-10/p/2016960 si poti pune si direct o bucata de furtun ca de gradina sau direct https://www.dedeman.ro/buzau/rezervor-apa-c...e-20l/p/7052599 sau https://www.dedeman.ro/buzau/rezervor-apa-s...t-20l/p/7051743 Vezi si tu la fata locului ce se aseaza mai bine . Cert e ca iarna(ingheata) , ar trebui sa-i faci loc tot in masina si sa scoti doar prin furtun pana afara... |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
dizzy |
![]()
Post
#491
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Poate găsești un rezervor plat pt apa.
Că sa ii scazi punctul de îngheț poți să pui niste sare. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#492
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
pentru tinut apa e foaaarte indicat sa ai 2 canistre diferite. Mai ales daca vrei de baut, una se poate polua, sparge etc. ideea e sa nu tii ouale in acelasi cos.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dizzy |
![]()
Post
#493
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Acu intrebare, asa de dragul discutiei.
Cand canistra de 20 l e plina, are aprox 20 kg, destul de grea, poate ar fi bine sa stea cat mai jos in masina. Cand e goala, are juma de kil, poate sta foarte bine pe roof rack. Cand eram copil si se mergea cu Dacia in concediu cu canistre de benzina, atunci cand erau pline se puneau in portbagaj si valizele deasupra. Cand canistrele erau goale, se bagau valizele in portbagaj si canistrele pe plafon. Ca idee, poate nu ar fi rau sa-si ia niste bidoane de 5 litrii cu apa de la magazin, le baga prin cotloane, le foloseste si dupa aia le turteste si le arunca la primul tomberon. This post has been edited by dizzy: 27 Jan 2020, 11:51 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
bucatzel |
![]()
Post
#494
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#495
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu era. 9 lei litrul in anii '80.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
marksman |
![]()
Post
#496
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Oficial.
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#497
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Agrig |
![]()
Post
#498
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
2,25lei COR 98 in 1965.
Il am de pe insemnarile tatalui meu din carnetul R10. Salariu unui inginer cam 2500lei... http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=1259 https://lege5.ro/gratuit/g44donrx/decretul-...de-autovehicule This post has been edited by Agrig: 27 Jan 2020, 16:59 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#499
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Romania era la nivelul Africii din orice punct de vedere in anii 80. Indiferent cat costa benzina raportat la salarii, diferentele erau enorme fata de vest. Salariul pe o luna in Romania era echivalentul salariului pe 2-3 zile in Vest.
|
--------------------
.
.
.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#500
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
si productivitatea cam la fel
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dizzy |
![]()
Post
#501
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Domnilor, problema nu era achitatul benzinei, ci disponibilitatea ei.
Adica era pe cartela. Parca erau 40 de litri de benzina pe luna? Si o luai numai din Bucuresti. Mai era o combinatie cu niste bonuri de combustibil contra carorora primeai oriunde dar erau pe linia de partid. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
bucatzel |
![]()
Post
#502
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 27 Jan 2020, 14:15) Adica 180 de lei pe luna, ca in restul satelor cota de benzina era 20 de litri. Ieftin e un termen relativ. Si o dacie umpluta ochi nu mai scotea sub 10%. Deci da, indiferent de pret, daca trebuia sa faci economii de cateva luni ca sa mergi cu masina la mare, benzina era mai valoroasa decat bagajele. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
marksman |
![]()
Post
#503
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
25 de lei litrul de benzina "la negru".
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
Agrig |
![]()
Post
#504
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 28 Jan 2020, 08:48) Romania era la nivelul Africii din orice punct de vedere in anii 80. Indiferent cat costa benzina raportat la salarii, diferentele erau enorme fata de vest. Salariul pe o luna in Romania era echivalentul salariului pe 2-3 zile in Vest. Domnule, poate cei mai tineri v`ar da dreptate insa tinind cont de faptul ca am trait aproape toata viata in Banat imi aduc aminte ca in perioada anilor 70 foarte multi nemti plecau in vizita la neamurile lor din RFG si culmea, nu ramineau acolo, reveneau in tara si spuneau ca nu au dupa ce merge deoarece traiesc mai bine aici. Or fi foat doar patrioti? Nu de alta insa dupa 20 de ani cautai cu luminarea un neamt prin Timisoara... |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
St |
![]()
Post
#505
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Atunci noi fraieri, daca in anii 70 o duceam mai vine ca in Germania de vest iar acum o ducem mult mai prost ca ei.
|
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
Agrig |
![]()
Post
#506
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Asta era perceptia celor care mergeau in Germania in anii 70.
Considerau ca viata era mai buna la noi decit la ei. Erau si legati de loc, aveau case si ce proprietati le mai ramasera si nu doreau sa plece pentru un vis. Adevarul ca in anii aceia chiar se traia bine la noi. Schiopatarile au inceput dupa anii 77. This post has been edited by Agrig: 28 Jan 2020, 13:11 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
marksman |
![]()
Post
#507
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Exista topic dedicat, la Cafenea.
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
SiloS |
![]()
Post
#508
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Sunt foarte multe optiuni pentru depozitarea bagajelor si accesoriilor necesare unei mici expeditii, toate cu avantajele si dezavantajele de rigoare.
Sunt multe masini de teren care umbla cu roata de rezerva sus pe roof-rack. Am experimentat si eu treaba asta, nu mi se pare o varianta buna. E foarte greu de manipulat din cauza volumului si a greutatii si mai mult decat atat, chiar se simte schimbarea centrului de greutate. Pe usa spate afecteaza balamalele, iarasi nu e o solutie buna pe termen lung. Cea mai buna pozitionare cred ca este pe un suport special construit pe bara spate ( obligatoriu de metal ), cu balama proprie HD, in locul original. Canistra/Canistrele cu combustibil nu se depoziteaza in masina din cauza mirosului degajat. Ele vor fi pozitionate pe roof-rack - obligatoriu in partea din spate - pe partea cu busonul pentru umplerea rezervorului. Mutarea rezervei de carburant din canistra in rezervor se face folosind un furtun TRANSPARENT. In partea din fata exista riscul ca in cazul unui incident/accident combustibilul sa ajunga sub capota, pe motorul fierbinte. Asta nu inseamna ca pozitionarea rezervelor de combustibil in spatele roof-rack-ului anuleaza acest risc, dar cu siguranta il diminueaza. Canistra nu trebuie umpluta in intregime pentru a lasa loc pentru vapori si pentru a nu sari stropi de benzina/motorina la hopuri si inclinari laterale. Eu canistra de 20L o umplu cu 17L. Apa menajera se depoziteaza tot pe roof-rack. E adevarat, centrul de greutate mai sus. Dar pastrezi avantajul Energiei Gravitationale si avantajul ca apa respectiva poate fi batuta de soare toata ziua, astfel incat pe seara poti face un dus cu apa calduta. Eu am folosit o canistra metalica, experienta a dovedit ca nu a fost cea mai inteleapta decizie. Concluzia e ca rezerva de apa menajera trebuie tinuta intr-un rezervor din plastic negru, sus pe roof-rack. Apa pentru baut - folosesc sticle de 2L, am mai multe lazi frigorifice. Ideea lui Dizzy cu permutarea canistrelor este buna, dar in cazul masinii pentru off-road/camping/overlanding isi pierde din valoare. Patrolul y60 echipat complet pentru expeditie se apropie de 3T. 40-60 kg de lichide nu schimba cu mult comportamentul masinii. Diferenta mare este intre mersul in configuratia "FARA ROOF-RACK" si mersul cu "ECHIPAMENT COMPLET". Dar, si aici este un mare DAR, sa nu uitam ca masina pregatita pentru camping/overlanding trebuie sa faca camping si overlanding, adica off-road usor, fara inclinari laterale si fara zone dificile. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
SiloS |
![]()
Post
#509
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am mai mers cu masina, dar doar pe plan local. Aparent totul ok.
Radiatorul de ulei, nenorocitul, a sosit abia saptamana asta. Avand alte dimensiuni decat ale celui stock, a trebuit relocat. Asa ca i-am confectionat astazi un suport si l-am pozitionat frumos in fata radiatorului de apa. O sa trebuiasca sa ii fac si alte furtunuri pentru a-l face functional; nimic nu e simplu... This post has been edited by SiloS: 21 Feb 2020, 18:55 Attached thumbnail(s) 20200221_150417.jpg ( Size: 6.15mb ) Number of downloads: 241 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
SiloS |
![]()
Post
#510
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
In sfarsit, am incheiat capitolul radiator ulei. Dupa inca 160 RON si ceva munca, pot spune ca am masina intreaga. A trebuit sa decupez putin in partea de sus a trager-ului, sa fac loc conductelor de ulei.
Cu radiatorul de ulei supradimensionat ( 1.3 L capacitate ) cred ca protejez motorul si ii lungesc durata de viata. Mai demult am confectionat un dulapior dintr-o canistra veche. Foarte draguta ideea, foarte dragut rezultatul, dar fara o prea mare utilitate. Ieri am modificat alta canistra veche si am transformat-o in gratar. Mi-a mai ramas sa imprumut un arzator de porc, sa ii dau jos vopseaua originala si sa ii aplic un strat de vopsea termorezistenta. This post has been edited by SiloS: 1 Mar 2020, 14:12 Attached thumbnail(s) 9bb49aca_db2b_4ac0_afd7_7e68c98a3f71.jpg ( Size: 192.75k ) Number of downloads: 221 a12c3536_af50_47c2_8438_cf74f9c278ec.jpg ( Size: 207.01k ) Number of downloads: 219 0d524eb8_6df7_4695_b9b1_ecce83a39cde.jpg ( Size: 204.55k ) Number of downloads: 212 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 14:05 |