1988 Nissan Patrol GR y60, undeva intre masina si camion
![]() ![]() |
1988 Nissan Patrol GR y60, undeva intre masina si camion
BN64FLO |
![]()
Post
#421
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#422
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.380 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu ziceam de curent colega (prin extensie de energia maxima pe care o poate pompa in baterie in unitatea de timp), nu tensiunea. Aia 100 de amperi se fac la turatie, nu la ralenti.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tarzy |
![]()
Post
#423
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
musai mai adauga o baterie, eventual si cu sistem de management al incarcarii.
alternatrorul de 100 A este suficient, poate doar la trolieri indelungate (gen peste 20 minute in continuu) sa se justifice ceva mai mare |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#424
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Orice alternator pune, are nevoie sa incorporeze si pompa de vacuum. Altfel alternatoare chioare gaseste pe toate drumurile.
This post has been edited by Laurentziu83: 25 Jun 2019, 11:24 |
--------------------
.
.
.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#425
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.380 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
pompa de vid pe curea accesorii, asta design japonez (de kko). Exista si pompe de vid electrice.
This post has been edited by einstein1984: 25 Jun 2019, 13:26 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#426
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Si cam cate masini din '87 aveau pompa de vid electrica?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Agrig |
![]()
Post
#427
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Ala este de 4x4, de Patrol, nu de troscoleta de oras.
Pompa de vacum este separata, antrenata de arborele cu came, n`are treaba cu alternatorul. Nu stiu la ce turatie debiteaza 100Adc dar la relanti garantez pentru 60-70Adc, atit trag bujiile doar si tine tensiunea cu bujiile conectate la 14,45Vdc. This post has been edited by Agrig: 25 Jun 2019, 14:18 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#428
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Silos zice ca e incorporata in alternator.
Stiu ca pe Nissan Laurel a lui Kossak pompa de vid tot pe alternator era. |
--------------------
.
.
.
|
|
Agrig |
![]()
Post
#429
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
O fi, la mine este pe capacul culbutorilor, dar e Y61.
|
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
SiloS |
![]()
Post
#430
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Decizia a fost luata. 70 RON regulatorul de tensiune si 110 RON puntea de diode. Manopera, cat o vrea Dumnezeu...
Asta a fost cea mai simpla varianta, din punct de vedere financiar si al timpului acordat. O adaptare al unui alternator modern cu pompa incorporata m-ar fi costat mai mult si ar fi fost mult mai mult de munca.... |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
SiloS |
![]()
Post
#431
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am reparat alternatorul, totul e ok.
Am apucat sa ii schimb si comanda catre clapeta de pe traseul de evacuare, am pus maneta de acceleratie de motocultor. Acum e super usor sa actionez "inventia". Am facut si o mica inventie, total inestetica, dar practica. Am adaptat un carucior pentru facut cumparaturile la piata, specific batranesc, pe canistra. Are rolul de a cara pungi de gunoi. Saptamana asta va trebui sa ii repar sasiul, acolo unde e ruginit. Lucrare pe care o aman de un de zile... La sfarsitul saptamanii masina va trebui sa fie complet echipata pentru aventura, caci plec in expeditie timp de o saptamana. This post has been edited by SiloS: 28 Jul 2019, 20:33 Attached thumbnail(s) 20190728_204817.jpg ( Size: 4.45mb ) Number of downloads: 1108 20190725_204556.jpg ( Size: 4.53mb ) Number of downloads: 1109 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
dizzy |
![]()
Post
#432
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.077 Joined: 11 February 04 ![]() |
Cine nu lasa gunoi in urma e scutit de lipsa de estetica! (If it works, it ain't stupid!)
Sa ne trimiti poze din aventura! |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
sobolan |
![]()
Post
#433
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
SiloS |
![]()
Post
#434
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Pe unde am fost si ce am facut, o sa scriu cu alta ocazie. Acum o sa dedic postarea problemelor si modificarilor. Si anume sistemului de racire. Se pare ca in continuare am probleme cu racirea. Ce-i drept, am plecat cu masina super incarcata si am urcat de cateva ori peste 2000m, dar asta nu inseamna ca e normal sa am probleme.
1. Apa din radiator iese atunci cand se dilata, dar cand se raceste nu mai intra la loc. Deci probleme cu busonul. 2. Ceasul de apa se ridica peste jumatate, radiatorul rece. Sa fie termostatul ? 3. Bule in radiator. Fierbe apa. Sa fie rezultatul problemelor cumulate, sa fie din cauza uzurii motorului ( motor uzat -> frecari mari -》 caldura mare ) sau sa fie chiulasa/garnitura ciupite si sa se manifeste doar la caldura mare. Am completat cu apa in nenumarate randuri, cel mai deranjant e ca am pornit de multe ori cascada problemelor: scoate apa din radiator, incepe sa fiarba, pe masura ce fierbe pierd si mai multa apa, volumul de apa inlocuit cu aer creste, este compresibil, apa fierbe si mai usor, motorul se incalzeste si mai tare, radiatorul se goleste si sistemul de racire devine ineficient. Astfel ca, dupa ce m-am intors din expeditie, am muncit, am reparat, am inventat, am realizat: 1. Am anulat termostatul. Vechiul termostat era de 84 de grade, l-am masurat, pare sa deschida cam greu si cam tarziu. 2. Am adaptat un vas de expansiune de Cielo, cu supapele de presiune/depresiune pe buson, i-am confectionat un suport si l-am montat cat de sus am putut, astfel incat punctul lui cel mai decliv sa fie totusi mai sus decat cel mai inalt punct al radiatorului. 3. Am anulat supapele din interiorul busonului meu. Evident, cu flexul si cu patentul. Am iesit in teste. 1. Evident, se incalzeste mai greu. Dar se pare ca nu se mai supraincalzeste asa usor. 2. Acum instalatia ramane presurizata, motiv pentru care a crescut punctul de fierbere. 3. Vasul de expansiune e pozitionat de asa natura incat stiu ca atunci cand am apa in el, sigur radiatorul e plin! 4. Dupa ce opresc motorul nu mi se mai "sug" furtunurile, acum exista rezerva tampon care sa compenseze diferentele de volum cauzate de schimbarea temperaturii lichidului de racire. Imi dau seama ca am luat masina asta cu sistemul de racire IN PIONEZE. Am refacut instalatia ventilatoarelor (mereu se strica ceva si nu mai functiona in regula), am decupat deflectoarele de aer pentru un flux de aer mai bun, am mutat termocupla de la iesirea din radiator la intrarea in radiator, am anulat by-pass-ul de la termoflot din cauza caruia nu reuseam sa o aerisesc si nu mai baga caldura, am pus o garnitura la busonul de la radiator din cauza careia scapa apa pe la buson, am cositorit radiatorul peste tot pe unde imi pierdea apa. Acum am ajuns la capatul reparatiilor, alte rezerve tehnice nu mai am. Ca idee, acum ceva vreme am facut o iesire cu ea pe.munte si am fost multumit de racire. Cred ca era mai racoare afara si cred ca busonul de la radiator tinea mai bine presiunea. Pe de alta parte, atunci am fost cu masina goala, fara roof-rack... In fine... sper ca rezultatul testarilor sa fie unul corect si anume ca va fi ok. Desi sistemul de racire tot nu face fata cum ar trebui. Am mers cu magaoaia cu 120 km/h si pare ca la viteza asta tot incalzeste.... This post has been edited by SiloS: 13 Aug 2019, 09:19 Attached thumbnail(s) 20190811_130916.jpg ( Size: 4.76mb ) Number of downloads: 902 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
NviGtd |
![]()
Post
#435
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 15 March 13 ![]() |
Am citit tot si toate problemele pe care le ai cu racirea ma duc cu gandul la fisuri intre supape. In general dieselurile vechi cu injectie indirecta sufera de problema asta.
Am avut si eu in trecut probleme similare ca tine doar ca la un 1.9td de volkswagen. S-au rezolvat cu demontat chiuloasa si sudat toate fisurile dintre supape. Apoi mergea ceas si cu 170 fara sa mai fiarba. |
--------------------
Volkswagen
Golf 4 1.6 16v AZD
2001 Ex. Polo 6n1 1.4 mpi 1998, Vento 1.9td 1992
|
|
Agrig |
![]()
Post
#436
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
La alea 6L era o boala veche, se forma o pata calda in zona cilindrilor 5-6, fierbea antigelul, vapori, lipsa racire si apareau crapaturi in chiulasa intre 5 si 6, asta era tipica la Y60,61.
Din cauza aia au pus sistemul cu presurizare si vas suplimentar la y61, nu stiu cum e la Y60. La fel, cereau sa le pui antigelul lor cu punct de fierbere pe la 120C. Sa nu ai si probleme la avansul pompei, la Y61 il citesti usor pe Consult II la Y60 nu. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
CT-05-DGP |
![]()
Post
#437
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 26 January 07 ![]() |
Poate e ciupita garnitura, si iti baga compresie in instalatia de racire. Vezi daca face bule marunte in vas..
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate
1.5 dci Ex. Renault Laguna 2 1.9 dci Ex. Renault Clio Symbol 1.4 mpi
|
|
sobolan |
![]()
Post
#438
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
avansul excesiv distruge supape sau chiuloase.....chiuloasa fisurata se repara prin sudura/rectificare,nu garanteaza nimeni pe ea asa dar unii zic ca tine...
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
SiloS |
![]()
Post
#439
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
In ceea ce priveste bulele am facut testul cu nasul. Am mirosit bulele, dar nu miros a diesel. Nu stiu cat de eficienta e de metoda de testare, dar am facut-o...
Am mers cu masina pana la Bucuresti si inapoi. La dus totul ok, in oras totul ok. Suprinzator, abia functionau ventilatoarele pe Stefan cel Mare. In schimb, cand am ajuns la Buzau, desi era seara, mi se parea ca ventilatoarele munceau prea mult. A doua zi am verificat nivelul lichidului de racire. Borcanul gol. Lipsa si in radiator. Cred ca sunt niste probleme acolo, in motor. Fisura chiulasa, ciupeala garnitura. Nu stiu, nu vreau sa ma bag. Mai ales ca pe langa eterna problema a racirii ( pentru care ar trebui data jos chiulasa si verificata ) exista si problema consumului excesiv de ulei, decizia este luata: motorul asta o sa mai mearga asa cum este el acum atat cat mai poate sau atat cat mai am eu rabdare cu el. Dar minim un an. Apoi motor de BMW. Am inceput sa imi fac socotelile si am conchis ca nu vreau reparatii scumpe, ci modificari si mai scumpe. In fine. Consumul de ulei si consumul de apa nu ma obliga sa trag masina pe dreapta, ci doar sa ridic capota inainte si dupa fiecare drum mai lung. Cat despre expeditie. Am luat lucrurile foarte in serios si am plecat cu provizii suficiente pentru 7 zile. Singurul aspect pe care l-am gresit a fost cel al necesarului de paine. Am luat multa paine care, dupa cateva zile, s-a intarit si mucegait. Am invatat ceva si data viitoare o sa plec cu materiile prime necesare pregatirii de MAMALIGA. A fost o ocazie buna sa vad si cat consuma in regim de munte: ~20L/100km. Am mai invatat ca nu se poate face nici un fel de off-road mai serios cu masina pregatita de expeditie, centrul de greutate este prea sus si masina prea sensibila la inclinari laterale. Traseul a inceput in apropierea statiunii Calimanesti, de unde am pornit si urcat catre varful Cozia. Se poate ajunge usor acolo, chiar si cu turismul. Peisaje minunate. Valea Oltului se vede in toata splendoarea ei. De acolo, coborarea prin padure. Urmatorul obiectiv a fost traseul de cale ferata Ramnicu Valcea - Curtea de Arges ( pe care l-am mai facut si despre care s-a mai discutat ). Am abandonat traseul si am mers prin padure, am ajuns intr-un sat uitat de lume, apoi m-am trezit ca urc, si ca urc, si ca iar urc si supriza: in fata se afla varful Negoiu. Eram cu mult deasupra barajului Vidraru, deasupra Transfagarasanului. Absolut superb. De acolo am coborat prin padure catre Transfagarasan si am inceput urcarea catre Moldoveanu. Am coborat prin alta parte, catre Slatina/Nucsoara. De acolo am plecat si am facut Iezerul. De la Iezer am coborat in Campulung si din Campulung catre Leaota. Cat de repede am descris traseul, in cateva cuvinte. Si in spatele lor se ascund o gramada de amintiri si de experiente.... This post has been edited by SiloS: 24 Aug 2019, 15:55 Attached thumbnail(s) daf44aef_d20d_4028_80d7_e91509266cd2.jpg ( Size: 448.06k ) Number of downloads: 692 408584f9_6b6f_4a5c_a20c_5b5158c34a9b.jpg ( Size: 248.86k ) Number of downloads: 670 5edba596_095e_4740_8d6d_dfd0740c0572.jpg ( Size: 130.38k ) Number of downloads: 138 1f1606a6_164b_4366_8e36_3e0a8a852746.jpg ( Size: 275.98k ) Number of downloads: 149 6f810a89_0d10_4c02_b6ef_c1a7d93b0dba.jpg ( Size: 182.85k ) Number of downloads: 147 f1ef6f51_f24d_4aa5_a03a_e3e1746e1dcb.jpg ( Size: 334.14k ) Number of downloads: 154 4fa9abfa_432b_4411_b187_84225a186121.jpg ( Size: 202.45k ) Number of downloads: 160 6f5a0239_7f3b_4904_a7c9_7f01c5a74ab6.jpg ( Size: 143.31k ) Number of downloads: 132 72252c3c_134a_4c08_b4e6_9122fb3e6fe4.jpg ( Size: 143.08k ) Number of downloads: 129 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
cristic1982 |
![]()
Post
#440
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.344 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Pe unde ai urcat spre Leaota? Pe iezer ai mers dinspre barajul râușor?
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
CT-05-DGP |
![]()
Post
#441
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 26 January 07 ![]() |
Superb, absolut superb, de la o vreme incoace ma tot gandesc la un Pathfinder pt treburi de genul asta, desi stiu ca are o gramada de probleme...
Nu stiu cand o sa ma lecuiesc de BMW This post has been edited by CT-05-DGP: 24 Aug 2019, 21:33 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate
1.5 dci Ex. Renault Laguna 2 1.9 dci Ex. Renault Clio Symbol 1.4 mpi
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#442
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.380 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
poti face paine daca ai un ceaun cu capac, sapi o groapa cu jar si-l indesi acolo. merge si cu bere in loc in drojdie.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Victorine |
![]()
Post
#443
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Confirm. De cautat Dutch oven, adica un ceaun cu capac. Se poate face paine fara probleme. Faci aluatul direct in el intr-o pauza, cu un rest de bere calda care nu mai aluneca pe gat. Il lasi la dospit sub capac câteva ore până la următorul loc de campare si faci o pâine calda proaspătă la fața locului.
This post has been edited by Victorine: 26 Aug 2019, 08:34 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Ov |
![]()
Post
#444
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
la lacul iezer am fost si eu weekendul asta cu aro, am urcat de la pastravaria bratioara, niste pante mama mama
![]() 4C66AD52_F279_4C53_8118_E41BCB7CC5B8.jpeg ( Size: 948.48k ) Number of downloads: 178 This post has been edited by Ov: 26 Aug 2019, 09:38 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
dizzy |
![]()
Post
#445
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.077 Joined: 11 February 04 ![]() |
Ce fel de pâine ai luat? Sunt destule sortimente de pâine care nu ar trebui sa mucegăiasca într-o săptămână.
Mămăligă e mai ok, o faci pe loc, în vreo 5 minute după ce fierbe apa. Cu niște branza din conserva și niște smântână, gata masa. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#446
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Băi, frate, la topicurile astea cu hălăduit prin munți, puneți și voi niște trackuri...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#447
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Nu stiu sa spun exact pe unde am urcat catre Iezer. Tableta mea e obosita si are probleme cu incarcarea. Cand am inceput urcarea catre Iezer a fost inchisa, habar n-am pe unde am fost.
Intre timp am mai facut cate una-alta la masina, cel mai important e ca am curatat-o temeinic pe dedesupt si am terosonat sasiul si cu burta. Nea Claudiu, anul trecut, a primit BANI SI MATERIALE pentru operatiunea asta, dar a preferat sa o manjeasca cu ulei si sa-mi prezinte lucrarea mandru de el: "uite ce frumos traluceste!". Asta este!... Weekendul asta am mai dat o fuga cu Patrolul la mare, la Vadu. De data asta nu am mai avut probleme nici cu incarcarea si nici cu racirea. Am constatat ca busonul de la radiator nu e etans, pe acolo pierde lichid de racire. Am confectionat o garnitura dintr-o camera de bicicleta. Se pare ca uneori problemele mari au cauze simple si rezolvari si mai simple... Experientele frumoase pe care le am cu masina asta ma motiveaza sa merg mai departe cu modificarile, asa ca mai devreme am facut comanda de amortizor de directie cu arc compensator si de bara de directie HD. Intre timp am comandat si un robinet reglabil pentru frana, piesa pe care nu am apucat sa o montez. Motivul este ca repartitorul original este decalibrat din cauza inaltarii si din cauza ca arcurile au alta duritate decat cele de fabrica. Colac peste pupaza, este vechi si blocat. Astept sa imi vina trusa pentru bercuit/bercluit (?), apoi ma iau de treaba. This post has been edited by SiloS: 9 Sep 2019, 10:22 Attached thumbnail(s) 20190907_175500.jpg ( Size: 4.65mb ) Number of downloads: 158 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
SiloS |
![]()
Post
#448
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am montat, cu greu, noua directie. A fost nevoie de o mica modificare a suportului de pe sasiu - prin sudare.
Am iesit cu masina in probe, se simte diferenta in bine. Sesizabila! Am incercat sa fac o noua modificare a sistemului de racire: pe furtunul care iese din chiulasa catre radiator se afla un aerisitor. Eu "m-am intepat" in respectivul filet cu o reductie si am montat un furtun catre partea superioara a vasului de expansiune. Nu stiu daca a fost coincidenta sau nu, dar la putin timp dupa modificarea asta mi s-a spart un furtun de apa, cel care iese din radiator. L-am inlocuit. Am mai facut inca o modificare electroventilatoarelor: am montat un martor luminos mare si rosu care sa ma anunte despre functionarea acestora. Mai departe... vom vedea... Attached thumbnail(s) 20190917_190332.jpg ( Size: 4.63mb ) Number of downloads: 141 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
SiloS |
![]()
Post
#449
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Weekendul trecut am fost intr-un dintre cele mai lungi ture de weekend de pana acum: expeditie in Muntii Capatanii.
Trezirea a fost Sambata la 5:30, am ajuns inapoi acasa Duminica la 19.00. Aproape 700 de km in 2 zile, din care peste 100 de km in regim off-road. Traseul a fost foarte frumos, peisaje noi si frumoase. Drumul a fost uscat, nu am folosit troliul decat o singura data si asta pentru a muta un bolovan imens. Am campat langa un refugiu, se vede in poze. Desi a fost foarte frig, focul de tabara a fost facut bine iar sacul de dormit mi-a asigurat un somn odihnitor. Sunt super multumit si incantat de noua directie, au fost 1300 RON cheltuiti cu cap, modul in care se simte masina pe asfalt si mai ales in off-road imi ofera placere ce nu poate fi cuantificata in lei grei. In schimb, a fost ultimul drum lung cu motorul asta. Desi nu am mai avut probleme cu racirea, ventilatoarele au stat pornite foarte putin timp si si-au facut treaba in mod eficient, martorul din bord fiindu-mi tare util, problema vine de data asta de la consumul de ulei. Peste 4 litri consumati in 700 de kilometri. Paradoxal, in penultima plimbare, cea de la Vadu, consumul de ulei a fost rezonabil. Nu stiu ce s-a intamplat. Cert este ca va trebui sa iau o decizie si sa fac ceva cat se poate de curand. Nu vreau sa intru in iarna fara sa am Patrolul la cheie. Attached thumbnail(s) 031accc8_3d29_45b2_91c7_8b6faf3316a0.jpg ( Size: 302.56k ) Number of downloads: 118 5a2ae4fd_ac7f_44b3_a465_69f99793a23e.jpg ( Size: 175.9k ) Number of downloads: 105 0fa7b0ea_6530_4059_a2d6_c4acb041c5be.jpg ( Size: 150.5k ) Number of downloads: 103 dad399bb_d3a1_4ae9_b8a9_521d10383828.jpg ( Size: 176.58k ) Number of downloads: 108 056993e8_6156_4332_b9f0_89225451067f.jpg ( Size: 150.29k ) Number of downloads: 106 02c41252_4ca3_438c_9ecb_2d1dbc238fc3.jpg ( Size: 137.95k ) Number of downloads: 104 60e033fa_fe3e_41d4_ba09_0527fd2b9004.jpg ( Size: 142k ) Number of downloads: 105 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
b06fcn |
![]()
Post
#450
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Un alt motor care s-a pus pe modelul asta de masina, chiar si pe generatiile mai noi, se poate pune? Ca sa poti face trecerea usor in acte...
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 08:08 |