Aprindere electronica
![]() ![]() ![]() |
Aprindere electronica
Kinetix |
![]()
Post
#1261
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|||
dacis |
![]()
Post
#1262
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
QUOTE(gotronic @ 20 May 2006, 02:46) .... Dacis, se plangea de probleme cu platina , i-am trimis o aprindere AT011 facuta prin 2002-2003, (cu 4 fire), cu un curent prin platina mic. Probleme tot a avut si prin discutii telefonice si e-mailuri, am rezolvat "problema". Dar mai bine ar fi sa detalieze el problemele avute, cum s-au rezolvat si cum merge motorul acum. Asa este. Problemele initiale de dupa renuntarea la aprinderea Gotronic clasica si inlocuirea acesteia cu varianta updatata AT011 au fost destule. Mai intai ca fiind curentul pe platina de data asta extrem de mic se depuneau pe platina tot felul de mizerii. Rezolvarea: la sfatul producatorului am pus intre (+) bobina si platina mobila o rezistenta (a carei valoare am uitat-o, spre rusinea mea, dar plaja de valori v-o poate da Gotronic). Din cand in cand (mai mult din precautie, la cateva sute de km) totusi mai sterg platina cu alcool tehnic. Atat. O alta constatare neplacuta: mi se incalzea tare (60-70 C) bobina. Rezolvarea: cresterea distantei la platina de la 0,3 la 0,45. Acum pare OK, din cand in cand ma mai uit si o ating fara sa ma frig deloc. Alta problema: turometrul o lua razna pe la 3500 ture. Am reglat mai bine platina mobila (prin strambarea fina a axului platinei mobile) si a crescut pragul la 4000 de ture. M-am enervat si am strambat cu un patent insusi suportul metalic (in zona textolitului care apasa pe axul delco) al platinei mobile pana a ajuns sa fie perfect paralela cu cea fixa. Rezultatul: turand la relanti mototul peste 6000 de ture (mai mult nu avea rost...) turometrul mergea OK. Concluziile mele: nu se poate construi o cea mai buna aprindere pentru o Dacie decat daca se face pentru o ANUME Dacie. Cea mai buna aprindere din punctul de vedere al fiabilitatii este una care merge decent pe masinile care sunt reglate si intretinute cat de cat corect. |
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#1263
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
salutare parerea mea e sa folositi tle 4905 ca are temp de lucru mai mare decit a bsm ului si ceacu imi cer scuze daca te-ai suparat atunci la faza cu cuptorul dar chiar daca il bagai delcoul in cuptor dupa aia trebuia sa fugi cu el la masina si sa il montezi asa frigand nu cred ca era o solutie buna dar eu am probat cu un feon de aer cald. am incins delcoul cu el si dupa aia i-am dat cheie sa vad(asta la delcoul cu fototranzistor care il am si acum pe masina si se comporta f bine)cu toate ca am facut un pic misto dar sa stii ca eram constient de ce se intampla acolo cand am facut primul delcou cu bsm 230 eu nu am avut probleme cu el a mers si pe gerurile alea de crapau pietrele,am mers prin tara pe calduri de scoteai limba dar l-am schimbat pt ca mi se parea ca unele scantei mi le dadea un pic aiurea cu cateva grade dar era de la magneti ca erau de 2 feluri pusi pe diagonala iar 2 scantei le dadea bine si 2 putin inainte si masina avea un mers putin neregulat
Liviu spune-mi si mie ce este EEBIO ca tot ai adus discutia de asta ![]() |
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
ceacu |
![]()
Post
#1264
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 15 January 05 From: Timisoara ![]() |
Se poate testa si in cuptor (chiar si senzorul Hall atacandu-l cu un electromagnet pe care se genereaza impulsurile), dar asta este metoda profesionala (de fabricant).
EEBIO e un dispozitiv ce intrerupe la mersul in gol fortat alimentarea cu benzina a circuitului de ralanti din carburator (cu avantaje la coborarea coastelor la munte si ceva mai putin in oras). Iarasi i-mi amintesc ca am fost luat la misto cand am spus ca am legat o lampa de portbagaj (de 12V/5W) in paralel cu rezistenta de autocuratire a platinei la aprinderea Malvina. De asemenea am postat o modificare la Malvina tot legata de ACEEASI problema. De asemenea parca am mai spus ca platinele trebuiesc sterse cu o bucata de servetel curat (bat cu vata) muiat(a) in diluant (operatia dureaza un minut si nu presupune decat distantarea platinei mobile cu surubelnita si stergerea cu betisorul [servetelul] in timp ce se elibereaza usor platina mobila). |
--------------------
Dacia
1310L
1998
- TM-69-VIR
|
|
BLK |
![]()
Post
#1265
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
ceacu, eu am pe masina aprinderea cu modificarile facute de tine. platina la mine nu cred ca e perfect aliniata pe cea fixa pentru ca se arde doar partial intr-o parte, cam 1/3 din diametrul total. si negreala nu se curata decat mecanic cu hartie abraziva, dupa care sub negreala se vede si o zona ciudata, arsa, dar nu ciobita cum se intampla pe clasic uneori. singura rezolvare e sa incerc sa aliniez platina fixa cu cea mobila. daca scot rezistenta de autocuratare a platinei, ce se intampla? se murdareste de la ce? ca ma gandeam daca nu reusesc sa le aliniez sa scot rez de autocuratare si cu asta basta. mai bine le curat cu alcool (daca se poate) decat sa schimb la 2 saptamani.
|
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
ceacu |
![]()
Post
#1266
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 15 January 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(BLK @ 22 May 2006, 19:39) ceacu, eu am pe masina aprinderea cu modificarile facute de tine. platina la mine nu cred ca e perfect aliniata pe cea fixa pentru ca se arde doar partial intr-o parte, cam 1/3 din diametrul total. si negreala nu se curata decat mecanic cu hartie abraziva, dupa care sub negreala se vede si o zona ciudata, arsa, dar nu ciobita cum se intampla pe clasic uneori. singura rezolvare e sa incerc sa aliniez platina fixa cu cea mobila. daca scot rezistenta de autocuratare a platinei, ce se intampla? se murdareste de la ce? ca ma gandeam daca nu reusesc sa le aliniez sa scot rez de autocuratare si cu asta basta. mai bine le curat cu alcool (daca se poate) decat sa schimb la 2 saptamani. Si tot nu merge bine (scutura la accelerare brusca sau la trecere brusca in frana de motor)? Daca tot scutura incearca sa dublezi valoarea condensatorului legat la intrare (cel pus de mine impreuna cu rezistenta si dioda [i-am uitat valoarea dar parca este de 22n]). Incearca apoi cu valori tot mai mari pana pe la de 4-5 ori valoarea pusa de mine (daca ajunge sa mearga bine [pana la 100n] te opresti din marire si postezi valoarea). Probabil ca va trebui sa maresti putintel (1-2grade) avansul initial fiindca acest condensator produce o usoara intarziere. Nu scoate rezistenta de autocuratire ca nu merge fara ea. Mai bine incearca sa legi o lampa de portbagaj (12V/5W) intre +12 si platina si vezi apoi cum merge (preferabil incearca intai cu condensatorul). This post has been edited by ceacu: 22 May 2006, 19:05 |
--------------------
Dacia
1310L
1998
- TM-69-VIR
|
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#1267
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
BLK de ce nu imcerci sa faci un delcou cu senzor hall si scapi de corvoada cu platina
|
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#1268
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Prieteni, inainte sa o schimb, as vrea sa ii mai dau o sansa-doua aprinderii cu Dwell-ul.
Ce spuneti de ideea asta: - intrarea in conductie a finalului imediat dupa terminarea scanteii e o treaba faina totusi, dar e mai importanta la turatii mari, asa ca oare nu se poate face ca reactia aia sa functioneze progresiv spre turatii mari (sa zicem peste 2200-2500 rot/min), cand e necesara putere in plus. Sa nu aiba efect sub valoarea asta si sa functioneze ca o aprindere obisnuita. Astfel se reduce semnificativ si incingerea bobinei. Un circuit RC, ceva (in loc de R5), care sa fie acordat pe o frecventa in corelatie cu turatia amintita... Mai am totusi o intrebare: - daca scot pur si simplu R5 ar trebui sa functioneze ca o aprindere electronica simpla cu doua etaje, adica sa dispara efectul de control-Dwell, nu? Multumesc. ![]() |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
ceacu |
![]()
Post
#1269
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 15 January 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Kinetix @ 22 May 2006, 21:24) Prieteni, inainte sa o schimb, as vrea sa ii mai dau o sansa-doua aprinderii cu Dwell-ul. Ce spuneti de ideea asta: - intrarea in conductie a finalului imediat dupa terminarea scanteii e o treaba faina totusi, dar e mai importanta la turatii mari, asa ca oare nu se poate face ca reactia aia sa functioneze progresiv spre turatii mari (sa zicem peste 2200-2500 rot/min), cand e necesara putere in plus. Sa nu aiba efect sub valoarea asta si sa functioneze ca o aprindere obisnuita. Astfel se reduce semnificativ si incingerea bobinei. Un circuit RC, ceva (in loc de R5), care sa fie acordat pe o frecventa in corelatie cu turatia amintita... Mai am totusi o intrebare: - daca scot pur si simplu R5 ar trebui sa functioneze ca o aprindere electronica simpla cu doua etaje, adica sa dispara efectul de control-Dwell, nu? Multumesc. ![]() Nu scoate R5 (banuiesc ca cea legata intre bobina si baza tranzistorului BD6xx [n-am nervi sa caut schema]), ca n-o sa mearga deloc. Cel mai eficient lucru este construirea cu un integrat (i-am uitat codul dar nu e cel de la Motorola), care ajusteaza automat lucrul asta (intrarea in conductie) bazandu-se si pe o reactie de curent (al bobinei). Problema este ca e scump (sau nu se aduce), daca-mi amintesc bine cineva mi-a sugerat Conex Electronic ca si furnizor (e postat cu ceva vreme in urma pe acest forum). In prezent ma ocup cu ceva (soft) si nu am nervi sa caut, dar i-mi amintesc ca era ceva european si accepta intrare si de la platina (sau Hall) cat si o varianta cu bobina de reluctanta variabila (versiunile erau diferite). Integratul de la motorola MC3334, NU face acest lucru (cu unghiul Dwell), DECAT daca este comandat de o bobina de reluctanta variabila, deci nu poate fi folosit pentru platina (HALL). Am cautat si am gasit L482 si/sau L497. Unde se gasesc? Unde se gasesc bobine cu rezistenta mica (sa mearga oare cele de la Wartburg?)? De departe este cea mai eficienta varianta (cu acumulare inductiva). S-a mai discutat pe aici Post #790 UNDE GASESC ASA CEVA? This post has been edited by ceacu: 22 May 2006, 20:46 |
--------------------
Dacia
1310L
1998
- TM-69-VIR
|
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#1270
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
QUOTE(ceacu @ 22 May 2006, 21:43) Cel mai eficient lucru este construirea cu un integrat (i-am uitat codul dar nu e cel de la Motorola), care ajusteaza automat lucrul asta (intrarea in conductie) bazandu-se si pe o reactie de curent (al bobinei). Problema este ca e scump (sau nu se aduce), daca-mi amintesc bine cineva mi-a sugerat Conex Electronic ca si furnizor (e postat cu ceva vreme in urma pe acest forum). In prezent ma ocup cu ceva (soft) si nu am nervi sa caut, dar i-mi amintesc ca era ceva european si accepta intrare si de la platina (sau Hall) cat si o varianta cu bobina de reluctanta variabila (versiunile erau diferite). Integratul de la motorola MC3334, NU face acest lucru (cu unghiul Dwell), DECAT daca este comandat de o bobina de reluctanta variabila, deci nu poate fi folosit pentru platina (HALL). Am cautat si am gasit L482 si/sau L497. Unde se gasesc? Unde se gasesc bobine cu rezistenta mica (sa mearga oare cele de la Wartburg?)? De departe este cea mai eficienta varianta (cu acumulare inductiva). S-a mai discutat pe aici Post #790 UNDE GASESC ASA CEVA? am cautat eu integratele alea tot bucurestiul si nu am gasit .vanzatorii unii chiar ma luau la misto ca le spun aberatii coduri gresite si le puneam sub nas foaia printata cu schema dupa cum am mai spus se aduc toate prostiile difuzoare de doi lei telecomenzi si tot felul de prostii |
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
BLK |
![]()
Post
#1271
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
pai fac si delco hall, azi vroiam sa te contactez pe yahoo messenger, e ok daca-ti fac o vizita zilele astea?
![]() ceacu la mine daca platina face contact doar pe un sfert, poate mai putin din suprafata, de la vibratii, e si mai pregnant fenomenul de scuturare, deci nu stiu daca merita sa ma chinui cu condensatorul pana nu rezolv planeitatea. |
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#1272
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
BLK grabestete zilele astea pina joi ca dupa aia fac pregatiri sa plec duminica la Olanesti sper sa ma intalnesc si cu Liviu pe acolo ca e de prin partea locului cauta-ma pe tata_mare1978
|
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
ceacu |
![]()
Post
#1273
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 15 January 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(BLK @ 22 May 2006, 22:36) pai fac si delco hall, azi vroiam sa te contactez pe yahoo messenger, e ok daca-ti fac o vizita zilele astea? ![]() ceacu la mine daca platina face contact doar pe un sfert, poate mai putin din suprafata, de la vibratii, e si mai pregnant fenomenul de scuturare, deci nu stiu daca merita sa ma chinui cu condensatorul pana nu rezolv planeitatea. Da dar eram curios daca metoda da ceva roade (chiar si partiale). Din lipsa acces la osciloscop (a decedat ca era sovietic), nu mai pot vedea cum arata efectiv semnalul dat de platina (mi-ar trebui de fapt un osciloscop digital dar costa cam cat o masina buna). |
--------------------
Dacia
1310L
1998
- TM-69-VIR
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#1274
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Multumesc, ceacu. Totusi eu nu sunt electronist si prefer lucruri mai simple, daca se poate, eventual si mai ieftine. Oare chiar nu ar merge un RC? Nu am pretentii de mare acuratete, doar sa dea un grafic aproximativ si sa nu suprasolicite bobina asa tare. Atata tot. Cand aud de circuite integrate... fug cat pot de tare
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
gotronic |
![]()
Post
#1275
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
QUOTE(Kinetix @ 22 May 2006, 21:24) Prieteni, inainte sa o schimb, as vrea sa ii mai dau o sansa-doua aprinderii cu Dwell-ul. Ce spuneti de ideea asta: - intrarea in conductie a finalului imediat dupa terminarea scanteii e o treaba faina totusi, dar e mai importanta la turatii mari, asa ca oare nu se poate face ca reactia aia sa functioneze progresiv spre turatii mari (sa zicem peste 2200-2500 rot/min), cand e necesara putere in plus. Sa nu aiba efect sub valoarea asta si sa functioneze ca o aprindere obisnuita. Astfel se reduce semnificativ si incingerea bobinei. Un circuit RC, ceva (in loc de R5), care sa fie acordat pe o frecventa in corelatie cu turatia amintita... Mai am totusi o intrebare: - daca scot pur si simplu R5 ar trebui sa functioneze ca o aprindere electronica simpla cu doua etaje, adica sa dispara efectul de control-Dwell, nu? Multumesc. ![]() Tot se saturaza finalul prin R4, R5 face fronturile mai drepte. La unghi dwell variabil lucrez acum. |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
gotronic |
![]()
Post
#1276
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Poate cineva sa-mi spuna unde se gaseste sigur, si cat costa acel integrat Motorola MC 3334?
multumesc. This post has been edited by gotronic: 23 May 2006, 15:54 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#1277
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
calinp |
![]()
Post
#1278
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 2 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Kinetix, pt aprindere cu dwell incearca si schema asta http://a110a.free.fr/SPIP172/article.php3?id_article=9
(fara microcontroller) la iesirea lui E555 conectezi direct aprinderea ta. timpul de blocare e de 1ms cu valorile din schema |
-------------------- |
|
gotronic |
![]()
Post
#1279
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Kinetix, ai(am) un PM (incomplet)
|
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#1280
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
|
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
BLK |
![]()
Post
#1281
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
o idee, mi-a venit pe drum pedaland
![]() bucsa ramane problema, daca ma poate ajuta cineva cu un strungar, sa dea de veste, ori pm ori pe yahoo. |
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#1282
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
merge si asa
|
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#1283
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
uite si integratele
|
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
gotronic |
![]()
Post
#1284
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Pe care din ele le-ai folosit?
This post has been edited by gotronic: 23 May 2006, 20:40 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
Kinetix |
![]()
Post
#1285
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
BLK, revezi atasamentele de la postul #1131. Acolo am folosit un senzor optic dar poate te ajuta si pt Hall.l
Succes! calinp, eu vreau sa montez aprinderea la iesirea unui integrat mmc4093, care face parte dintr-un adaptor pt delcou cu senzor optic, asa ca nu e necesar integratul 555. Mersi oricum. This post has been edited by Kinetix: 23 May 2006, 20:07 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#1286
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
|
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
gotronic |
![]()
Post
#1287
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
QUOTE(Giurisici Fabian @ 23 May 2006, 22:09) problema este nu gasesc L497 asta daca stiam pe ce aprindere de masina era pus ma duceam la dezmembrari direct si luam aprinderea ![]() Sa inteleg, ca ai folosit MC3334?, Eu am comandat 5 buc. O sa suplimentez si cu L 497 ,desi e cam "stufoasa" schema. This post has been edited by gotronic: 23 May 2006, 21:19 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
dyogenes |
![]()
Post
#1288
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Kinetix, ce zici, e destul de albastra? Si o fi oare destul de fiebinte? In plus, e doar inductiva...
![]() MONTAJ.jpg ( Size: 258.07k ) Number of downloads: 500 SPARK.jpg ( Size: 383.9k ) Number of downloads: 421 HARTIA.jpg ( Size: 366.51k ) Number of downloads: 405 HARTIA2.jpg ( Size: 304.69k ) Number of downloads: 384 This post has been edited by dyogenes: 23 May 2006, 21:38 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
gotronic |
![]()
Post
#1289
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
dyogenes, hai pe la mine sa-ti dau un TLE 4905.
|
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
dyogenes |
![]()
Post
#1290
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Iti multumesc pentru oferta, dar ea vine prea tarziu, azi am fost la Alprod srl, pe Str. Lapusna si am comandat 5 buc. Merci oricum. Cine mai are chef sa se joace cu BS 570 sa spuna aci, ofer cateva pentru curiosi. Eu unul, nu mai lucrez cu ele.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 17:39 |