DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

286 Pages « < 52 53 54 55 56 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere electronica

M.I
post 7 Jul 2006, 19:51
Post #1591


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 19 June 06




Dyogenes, bygy007, ati avut fiecare dreptate in felul sau. Multumesc.
Am luat trafo de la schema anterioara care nu eram prea multumit de ea si l-am rebobinat cu 30 sp respectiv 380 . Acest trafo nu este ca cel de dinainte din tel. de la inalte. Mi l-a dat cineva, se aseamana cu cele de la surse ATX si de fapt nici nu stiu de unde provine.
La proba pe etajul ridicator cu acest trafo am ramas surprins de comportarea acestuia fata de cel de dinainte. Se regleaza mult mai bine din cele 2 rez. semireg. iar tranz. 2N3055 nu se incalzeste aproape deloc ( decit foarte putin, iam pus si radiator si cu acesta ramine aprape rece ) .
IN primarul trafo. la atingerea celor 2 fire se vad clar scinteile. Cu cel de dinainte abia daca se observa, iar tranz. 2N3055 cu greu reuseam sa il stabilizez din reglaje ca sa nu se incalzeasca rau. Deci am tras concluzia si eu ca conteaza [U]foarte mult ce fel de trafo se foloseste la ridicatorul de tens[/U] excl.gif . Efectiv influenteaza energia scinteii si regimul termic al tranz. de putere 2N3055. Diferentele sunt foarte mari.
Ramine sa vad ce probleme sunt si la puntea redresoare si restul montajului pt. ca tot inca nu am tens. pe cond de 1 uF. deci am rezolvat problema doar pe jumatate.


--------------------
Dacia, 1310, LGN 1.5Dci, 1987, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 7 Jul 2006, 20:10
Post #1592


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Scuze de intarzierea cu care raspund la posturi, eu sunt in concediu acum intr-un sat din TM, cu acces mai greu la net (actualmente cu un Pentium 1 si monitor alb-negru in 640X480).
Eu folosesc CDI-ul dupa acea schema deja de aproape un an, fara sa ii fi desfacut vreodata cutia de cand l-am construit. Si la mine, smecheria era reglajul potentiometrilor. Vezi ca acel cond de 2,2 nF (pe care tu l0ai pus de 10) da frecventa de oscilatie, de aceea la tine fluiera si la mine nu. Crescand condensatorul nu mai auzi fluieratul. In plus, miezul se comporta mult mai bine la frecvente ultrasonore (in jur de 20-24 Khz) si energia e mai mare in secundar.
In legatura cu defectul:
1. Si mie mi s-au ars diodele de cateva ori. Deci, am pus acolo o punte de 4A/600 V dintr-o sursa de calculator, in loc de 1n4007.
2. Am mai patit o chestie ciudata la un exemplar pe care il faceam unui prieten, nu am explicatie... Ramanea tiristorul blocat pur si simplu. Dupa ce am eliminat formatorul de impulsuri pt turometru, montajul a mers OK. Am refacut modulul de comanda turometrului in configuratie de repetor pe emitor si totul a fost OK.
3. Folosind alti tranzistori in loc de 2N3055, se cam incalzeau, chiar daca erau de puteri similare. Si, dealtfel, atata timp cat tensiunea pe cond. e ok, de ce sa nu folosesc 2N3055, din care am o caruta pe acasa?
4. In oscilator nu se pastreaza potentiometre, din motive de stabilitate. Odata gasit punctul optim de randament, se masoara si se inlocuiesc cu rezistente fixe.
5. Trebuie avut mare grija la regimul de oscilatie a integratului, valorile celor 2 potentiometrii trebuiesc astfel tatonate incat sa asigure o amorsare sigura a oscilatorului. Chestia asta nu e de joaca, se poate intampla sa te trezesti ca in mijlocul unei depasiri ti se opreste oscilatorul... Ar fi cam nasol. Mai bine sacrifici cateva zeci de volti din secundar in schimbul unei functionari stabile.
Succes!


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 7 Jul 2006, 20:39
Post #1593


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




Eu zic ca rezistenta aia este in multe montaje de genul asta si protejaza si puntea si trafulsi in plus in mometul deschiderii tiristorului se scurcircuiteaza si puntea si secundarul trafului

This post has been edited by bygy007: 7 Jul 2006, 20:44


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 7 Jul 2006, 21:18
Post #1594


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Sunt convins ca schema mea este perfectibila. Poate daca puneam acel rezistor nu ar fi ramas tiristorul blocat la prietenul meu. Am vazut in alte montaje un rezistor de 220K montat in paralele cu dioda BY500, cu efect de "stabilizare" a tensiunii din secundar. Chiar functioneaza chestia, am probat si eu. Rezistorul "consuma" varfurile foarte scurte si ample de tensiune, mentinand oarecum o tensiune "medie" pe condensator. Are dezavantajul ca acel rezistor se incalzeste. Eu nu am mai experimentat nici o imbunatatire la acea schema din lipsa de timp, dar daca voi aveti timp sa o mai "bibiliti", as fi si eu interesat de imbunatatiri ale ei.
Succes!

P.S. Chiar daca ideea scurt-circuitarii puntii in momentul scanteii pare "brutala", durata cat se produce aceasta scurt=circuitare este EXTREM de scurta in comparatie cu timpul dintre 2scantei succesive, astfel incat oscilatorul nu simte prea dur aceasta chestie. De altfel, nici traful, nici tranzistorul nu seincalzesc deloc, asa ca nu am considerat necesara oprirea oscilatorului in momentul producerii scanteii.

This post has been edited by dyogenes: 7 Jul 2006, 21:22


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 8 Jul 2006, 23:04
Post #1595


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




nu la asta m-am referit ca sa se opreasca oscilatorul ci la protectia puntii si a trafului in momentul deschiderii tiristorului rezistenta limiteaza curentul protejind tr si puntea

Attached thumbnail(s)
22.JPG ( Size: 106.07k ) Number of downloads: 319


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 9 Jul 2006, 10:39
Post #1596


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Stai linistit frate ca nu sunt turc. Stiu foarte bine la ce te-ai referit. Merita incercat si vazut cum functioneaza.
Ideea cu opritul oscilatorului era o chestie conexa, stiind ca unele aprinderi fac si acest lucru in momentul "fulguratiei".

This post has been edited by dyogenes: 9 Jul 2006, 10:41


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cd_i
post 9 Jul 2006, 10:44
Post #1597


participant la trafic


Group: Members
Posts: 123
Joined: 21 June 06




Legat de schema facuta de Dyogenes,

Eu sunt de parere ca daca inlocuiti rezistenta de limitare a curentului de scurtcircuit cu o bobina plasata pe partea de curent continuu (dupa puntea redresoare) nu aveti decat de castigat. In primul rand bobinele sunt componente nedisipative (teoretic) in practica disipa foarte putina energie. Iar energia ce se acumuleaza in bobina in timpul in care tiristorul e deschis este transferata condensatorului dupa ce tiristorul se blocheaza. De aici rezulta o imbunatatire considerabila a randamentului schemei. Pe de alta parte eu cred ca rezistenta respectiva creste inutil timpul de incarcare al condensatorului (la turatii mari exista riscul ca sa nu fie condensatorul complet incarcat in momentul scanteii.

Repet, asta este o idee care ar fi interesant de incercat, eu nu am montajul ca as fi incercat. Dar in principiu nu are de ce sa nu functioneze, fiindca asta este chiar principiul de functionare al convertoarelor ridicatoare de tensiune (boost).

Si in legatura cu dioda BY500 (antiparalel cu tiristorul) cred ca nu prea isi are rostul acolo fiindca apare in paralel cu puntea redresoare (cand aceasta este echivalata cu o dioda). Pentru diodele din puntea redresoare eu as folosi diode rapide care se gasesc din belsug in sursele de calculator defecte. In lipsa unei surse de calculator se pot folosi BA159 care se gasesc cam peste tot (la magazinele de electronice, evident).



--------------------
Dacia 1310L - CS-01-GBE '94
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 9 Jul 2006, 11:59
Post #1598


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05





Ideea cu bobina ar putea fi intr-adevar buna. Da, acel rezistor creste evident timpul de incarcare a condensatorului. In varianta facuta de mine, motorul se turoeaza la 6000 de ture fara probleme. Merita vazut ce se intampla cu bobina (respectiv rezistor) acolo.
Am montat acea dioda fara sa socotesc prea mult, in ideea de protectie a tiristorului la tensiuni inverse. Poate ca puntea ii suplineste oricum prezenta, dar chiar mai conteaza 5 000 de lei vechi in plus (atat costa acea dioda)? Eu am montat-o, schema merge... am spus ca ea este perfectibila. Si, sincer, eu m-as orienta ma degraba asupra modulului de declansare a scanteii, de obicei acolo apar problemele, nu la oscilator. Acolo ar mai fi de perfectionat. Eu ma gandesc, de ex, sa folosesc in loc de tiristor, un tranzistor de tensiune inalta, cred ca ar fi mai sigur in functionare.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cd_i
post 9 Jul 2006, 12:31
Post #1599


participant la trafic


Group: Members
Posts: 123
Joined: 21 June 06




Da, folosirea unui tranzistor ar fi o varianta. Aici insa apar alte probleme care fie complica montajul fie ii cresc pretul. Eu nu am vazut nici o schema de CDI care sa aiba tranzistor in circuitul de descarcare al condensatorului. Ma gandesc ca s-au gandit si altii sa foloseasca un tranzistor acolo nu am fi noi primii, si au renuntat din diverse motive. De aceea cred ca inainte de a experimenta efectiv montajul ar trebui facuta o simulare si in functie de rezultatele acesteia decis daca are sens trecerea pe tranzistor sau nu.

Tiristorul are avantajele lui care nu sunt deloc de neglijat: robustete (suporta tensiuni inverse si socuri de curent destul de serioase), putere de comanda mica (etaj simplu de comanda), putere mica disipata in conductie, pret mic, si as mai adauga si viteza suficienta pentru CDI.

In schimb tranzistorul are avantajul ca este mai controlabil decat un tiristor, dar are dezavantajul unui pret mai ridicat pentru un tranzistor cu aceeasi parametri, etajul de comanda este mai complicat.



--------------------
Dacia 1310L - CS-01-GBE '94
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 9 Jul 2006, 18:50
Post #1600


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Stii de ce ma gandeam la tranzistor? Scriam mai inainte ca a fost un exemplar facut pentru un prieten, la care tiristorul ramanea pur si simplu blocat, inexplicabil. Am folosit acolo un TIC116M, daca nu ma insel. Pana la urma am schimbat modulul de comanda a turometrului, si a mers OK. Chestia e ca, folosind alte tiristoare, mergea fara probleme in configuratia initiala. Probabil comanda portii se facea destul de aiurea.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cd_i
post 9 Jul 2006, 19:13
Post #1601


participant la trafic


Group: Members
Posts: 123
Joined: 21 June 06




nu e din cauza comenzii portii. Tiristorul in curent continuu, odata amorsat, ramane in conductie pana la anularea curentului prin el. In schema clasica de CDI anularea curentului prin tiristor se face datorita oscilatiilor amortizate ce apar la descarcarea condensatorului pe bobina. In prima faza jonctiunea anod - catod a tiristorului este polarizata direct si energia stocata in condensator se transfera in bobina dupa care prin autoinductie bobina genereaza o tensiune care polarizeaza invers tiristorul determinandul sa se blocheze. Nu stiu ce sa zic, poate ca era ceva la comanda turometrului ce nu i-a placut de ramanea in permanenta in conductie. Si e oarecum normal ca alti tiristori sa se blocheze in configuratia in care tiristorul asta nu s-a blocat fiindca diferiti tiristori au curent de automentinere in conductie diferit. Probabil ca tiristorul folosit de tine avea un curent de automentinere f mic si de aceea ramanea permanent in conductie.


--------------------
Dacia 1310L - CS-01-GBE '94
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 11 Jul 2006, 06:32
Post #1602


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(cd_i @ 9 Jul 2006, 13:31)
[...]Eu nu am vazut nici o schema de CDI care sa aiba tranzistor in circuitul de descarcare al condensatorului. Ma gandesc ca s-au gandit si altii sa foloseasca un tranzistor acolo nu am fi noi primii, si au renuntat din diverse motive. [...]

Vezi schema "botezata" "John Clarke", cea cu MOSFET atit pentru incarcare cit si pentru descarcare.
Pe masina mea functioneaza de vreo 4-5000 km - e inca "copil", dar functioneaza fara probleme.


--------------------
Opel Corsa - xx 2001
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrafox
post 11 Jul 2006, 18:27
Post #1603


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 2 May 05




in ultimul timp am schimbat 3 platini si bobina si masina tot da in nas dupa o anumita turatie semn ca platina tot face figuri.pe toate le-a impuscat pana acum deci nu imi ramane nimic de facut decat sa cumpar o aprindere electronica .sa imi spuneti care e cea mai buna ptr o dacie din 89 ,motor de 1300 cmc.ms anticipat


--------------------
dacia 1310 tlx - CT-02-GVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 11 Jul 2006, 18:56
Post #1604


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.123
Joined: 17 January 06




citeste 090.gif si t pe aici ca parerile sunt impartite si nu vreau sa fac reclama si nici anti-reclama


--------------------
KIA PROCEED GT GT 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu-Ioan
post 11 Jul 2006, 20:27
Post #1605


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 14 January 06




Incearc-o pe a lui Dyogenes! pt. inceput
asa de incalzire!.


--------------------
Dacia Dacia Super Nova 2002 Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 11 Jul 2006, 20:34
Post #1606


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Liviu-Ioan, sper ca nu ii recomandai omului sa sara direct la CDI-ul postat de mine. Daca te refereai la inductiva pe care am postat-o, chiar merge bine, pe masinile catorva prieteni si e extrem de simpla. Daca omul vrea o sa cumpere o aprindere electronica, poate lua o Malvina, daca ma gaseste pe undeva. Sau daca il roaga frumos pe Gotronic, cred ca ii vinde un AT011, chiar daca inca nu e in productia de serie. Sa nu ia Gotronic AT01, ca nu scapa de problema cu platinile!
Gotronic AT 011 chiar pare ca va fi o aprindere adevarata, am vazut-o in cateva probe pe banc si scoate scantei destul de lungi.

This post has been edited by dyogenes: 11 Jul 2006, 20:36


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 11 Jul 2006, 21:19
Post #1607


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Daca , ma solicita ii trimit una "gratis"(samples) coolspeak.gif

This post has been edited by gotronic: 11 Jul 2006, 21:20


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line - MS-10-GOT 2020 Iulie
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu-Ioan
post 11 Jul 2006, 21:22
Post #1608


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 14 January 06




Pai poate sa aleaga ce doreste ca scheme sunt destule
sau putem sa il ajutam noi ( cine are timp!) putem
sa-i facem una sub forma de chit!


--------------------
Dacia Dacia Super Nova 2002 Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu-Ioan
post 11 Jul 2006, 21:26
Post #1609


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 14 January 06




Gratis evident! (doar face probe pt. noi! nu?).


--------------------
Dacia Dacia Super Nova 2002 Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrafox
post 12 Jul 2006, 06:43
Post #1610


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 2 May 05




eu ma gandeam sa cumpar ceva din comert ptr ca nu vreau sa fac experimente pe masina mea.nu va suparati acum ,poate ca vreau totul de-a gata dar vroiam ceva care sa nu imi dea batai de cap si care sa o iau si doar sa o montez.


--------------------
dacia 1310 tlx - CT-02-GVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 12 Jul 2006, 07:47
Post #1611


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Gaba, vad ca esti online, poti trece azi pe la mine sa-ti dau o AT 011 cu tot cu senzor.? 053.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line - MS-10-GOT 2020 Iulie
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaba
post 12 Jul 2006, 07:53
Post #1612


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 11 April 06




am si eu o intrebare... mai ciudata... (nu dati cu pietre ca inca invat wink.gif ) schemele astea ridicatoare de tensiune... cum se leaga la bobina? sistemul clasic?!... un fir la - si "restul" la masa? am inteles ca si turometrul tot la - este legat (deci teoretic cind o sa montez schema o sa iasa un fum frumos din bord... poate un mic foc de artificii .... )
daca se leaga altfel (va rog sa imi spuneti cum) atunci... cum as putea sa experimentez cu un convertor de la 12 la 220 ? si cam care ar fi urmarile... (convertorul are 150w rezista?) ma gindeam ca sa comand un intrerupator electronic cu platina... desi nu stiu cit de bine s-ar comporta motorul la 60 de hz
ps. nu am avut timp sa fac schema lui dyogenes (planul initial) si tot imi zburda idei prin cap... nu zic ca o sa le aplic ... dar o sa invat si io cite ceva din raspunsurile voastre smile.gif
pps. indiferent de turatie... daca tin pedala in aceeasi pozitie apare un tremurat ... nu merge rotund motorul ... treaba asta se intampla si la 1500 si la 3000 rpm ... inafara de delcou... care ar mai putea fi cauza?
Va multumesc smile.gif


--------------------
ex:dacia 1310 - MS xx xxx 97' Dacia 1310
Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu-Ioan
post 12 Jul 2006, 11:18
Post #1613


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 14 January 06




Nici nu avem in cine da cu pietre!
Dar incercam sa te ajutam.


--------------------
Dacia Dacia Super Nova 2002 Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cd_i
post 12 Jul 2006, 14:04
Post #1614


participant la trafic


Group: Members
Posts: 123
Joined: 21 June 06




QUOTE(Gaba @ 12 Jul 2006, 07:53)

pps. indiferent de turatie... daca tin pedala in aceeasi pozitie apare un tremurat ... nu merge rotund motorul ... treaba asta se intampla si la 1500 si la 3000 rpm  ... inafara de delcou... care ar mai putea fi cauza?
Va multumesc  smile.gif
*




poate iti merge in trei pistoane.


Ai grija la ca aprinderile electronice cu ridicator de tensiune nu aplica direct cei x sute de v pe bobina ci prin intermediul unui condensator.


--------------------
Dacia 1310L - CS-01-GBE '94
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu-Ioan
post 12 Jul 2006, 20:57
Post #1615


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 14 January 06




QUOTE(Gaba @ 12 Jul 2006, 08:53)
cum as putea sa experimentez cu un convertor de la 12 la 220 ? si cam care ar fi urmarile... (convertorul are 150w rezista?) ma gindeam ca sa comand un intrerupator electronic  cu platina... desi nu stiu cit de bine s-ar comporta motorul la 60 de hz
*




Adica? convertor 12/220?, 150w rezista?(La ce?), motor la 60Hz?.
Mai exact ce doresti? wacko.gif
Pentru inceput construieste apoi testeaza "intrerupatorul
electronic" cu platina direct pe masina. wink.gif


--------------------
Dacia Dacia Super Nova 2002 Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 12 Jul 2006, 22:42
Post #1616


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Gaba, incerc sa iti raspund eu cate ceva:

1. Convertoarele la 50/60 Hz s-ar putea sa nu iti meraga la CDI dintr-un motiv foarte simplu: la 3000 de ture ruptorul aplica 100 de impulsuri pe secunda (turometrul cu 100Hz la intrare arata 3000 de ture), ori, daca tu ai doar 50 de impulsuri pe secunda (50 Hz), de unde o sa incarci condensatorul pentru 100?
Unde mai pui ca s-ar putea sa fie nevoie de mai mult de 1 alternanta (1Hz) ca sa incarci calumea condensatorul ala. De aceea CDI=urile folosesc transformatoare la frecvente inalte (20Khz si mai sus).
2. Mersul acela "intrerupt" este foarte probabil datorat unei scantei prea slabe. (Asta in ideea ca benzina primeste normal). Si eu am patit-o cu o bobina slaba, facea exact cum descrii tu. Am schimbat bobina si a fost OK. Ar trebi, evident sa verifici si fisele/capacul de delcou/bujiile. Dar aproape sigur e bobina. (Daca esti pe clasic, vezi evident si condensatorul)

matrafox, avand in vedere ca nu te prea ai cu electronica, sfatul meu sincer merge spre GOTRONIC AT011, se monteaza simplu si e fiabila.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaba
post 13 Jul 2006, 07:03
Post #1617


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 11 April 06




@ Dyogenes
Mersi am prins care e faza cu frecventa curentului... smile.gif
Intradevar scanteia este slaba... dar asa e de cind stiu eu masina mai in detaliu... ma rog...
SI inca o chestie ciudata... la motor rece... sfert de cheie (ma rog... soc tras .... 2 pedale inainte ) motorul merge rotund fara tremuriciul specificat inainte... parca si trage mai bine ... la cald... trebuie sa invarta 1-2 ture ... parca e putin mai puturos... apare tremuriciul specificat... astea toate cu sistemul clasic ...
@ Liviu-Ioan
NU stiam daca are destula putere (sa nu intre protectia de la convertor in functiune din cauza suprasarcinii) sa alimenteze bobina... oricum nu o sa incerc... se pare ca o sa trec pe la gotronic sa incerc instalatia lui smile.gif


--------------------
ex:dacia 1310 - MS xx xxx 97' Dacia 1310
Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jackk
post 13 Jul 2006, 07:03
Post #1618


incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 16 May 06




QUOTE(gotronic @ 12 Jul 2006, 08:47)
Gaba, vad ca esti online, poti trece azi pe la mine sa-ti dau o AT 011 cu tot cu senzor.? 053.gif
*


Gotronic, cat e scorul cu tot cu senzor (electromagnetic banuiesc)?


--------------------
renault clio 1,5 dci 80 cp 2003
Clio II fase 2 RACE 1.5 dCi 80cv 3P
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 13 Jul 2006, 08:35
Post #1619


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Jackk, nu stiu inca, am gasit pe net, la niste distribuitori cca 400 senzori, dar am crezut ca o iau razna cand am calculat cat mi-ar ajunge adusi in tara.(peste 200k bucata). Mai astept niste senzori si oferte de pret. Oricum nu vreau sa treaca de 500k toata jucaria.

This post has been edited by gotronic: 13 Jul 2006, 08:39


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line - MS-10-GOT 2020 Iulie
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jackk
post 13 Jul 2006, 09:04
Post #1620


incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 16 May 06




ok, i'm waiting


--------------------
renault clio 1,5 dci 80 cp 2003
Clio II fase 2 RACE 1.5 dCi 80cv 3P
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html


--------------------
Go to the top of the page
286 Pages « < 52 53 54 55 56 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 18:35
Forum Renault