Aprindere electronica
![]() ![]() ![]() |
Aprindere electronica
DodoBird |
![]()
Post
#541
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|||
B-38-NFS |
![]()
Post
#542
|
![]() membru Group: Members Posts: 113 Joined: 30 August 05 From: BUC -DR TABEREI ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 22 Sep 2005, 09:21) @B-38-NFS Posibil bobina defecta? distanta la platine? stiu, spui ca n-ai modificat-o, dar poate e inexistenta. ceva scurturi? A, si da, AE02 de Deva e acea "Malvina" de care vorbeam-se pare ca a fost produsa [SI] de o Malvina srl. firma e sc malvina electro -company srl deva . pai daca era bobina cum a mers pana acum ?? la platina nu am umblat dar o sa umblu .dist e 0,30 sau 0,35 nu ???cred ca am so schimb cu un doduco sau cum so numi tot din aia am avut . by the way cat e o bobina in caz ca am facuto praf pe aia . ![]() am sa incerc sa schimb platina poate o fi inpuscata ( sper ) dar astept sa se opreasca ploaia ca nu am unde sa lucrez . |
--------------------
spark /chevrolet
solenza/dacia
2006/2005
- b-23-REU NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
|
|
B-38-NFS |
![]()
Post
#543
|
![]() membru Group: Members Posts: 113 Joined: 30 August 05 From: BUC -DR TABEREI ![]() |
QUOTE(DodoBird @ 22 Sep 2005, 14:24) eu tot nu am inteles , acum fara aprindere porneste ? In fond si aprinderea poate fi defecta din fabrica ! Sin gurul lucru ce se pute intampla , era ca finalul aprinderii sa fi fost in scurt si deci sa arda bobina . Ia o bobina de la cineva si probeaaza , dar pe clasic nu tot pe aprinderea aia. mersi pt raspuns oricum. dar de pornit nu mai porneste nici cu aprinderea veche nici cu cea noua. am zapacit si platina tot tre sa o schimb si sa incerc din nou . |
--------------------
spark /chevrolet
solenza/dacia
2006/2005
- b-23-REU NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#544
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
hadriane cat ti-a luat!ca am drum pe acolo cam intr-o luna!un nr de tel ceva?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
IGGY20 |
![]()
Post
#545
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 15 May 05 From: Arad ![]() |
scuze ca ma bag si eu asa in seama fara nici o treaba, ma intereseaza daca in comert se gasesc aprinderi electronice cu senzori HALL sau daca se monteaza pe undeva ,pe o dacie 1310 din '96,sau daca nu daca stie cineva un electronist de prin arad care se ocupa cu asa ceva!?
![]() |
--------------------
DACIA
1310 L
1995
- AR 02 ---
|
|
Diomet |
![]()
Post
#546
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 14 October 05 ![]() |
Am o dacie 1300 din '81, crezi ca i-as putea pune o astfel de aprindere? Se gaseste la orice magazin? Cine o monteaza?
(Bucuresti) |
--------------------
Dacia
1300-1310
- SV-05-KSS
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#547
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai merge normal!si o montezi singur ,nu mare treaba de facut>si eu m-am sperita dar in 10 minutele era montata!:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
zolygas |
![]() ![]()
Post
#548
|
tanar,fara bani...cu dacie Group: Members Posts: 73 Joined: 19 August 05 ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 14 Oct 2005, 20:36) pai merge normal!si o montezi singur ,nu mare treaba de facut>si eu m-am sperita dar in 10 minutele era montata!:) Va salut! Referitor la acest subiect...As dori sa stiu si eu cum anume se monteaza?Vine cu o schema de montare...ceva?Va intreb deoarece am mai citit undeva ca ar trebui reglate altfel distantele de la platina si bujii....?Este adevarat? Exista mai multe feluri de aprindere electronica?De care ar trebui sa caut la piese auto??? Va multumesc, zolygas |
--------------------
dacia 1300
berlina
- tm-01-AKG
|
|
Oxygen |
![]()
Post
#549
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 23 April 05 ![]() |
a mea este de Tg Mures luata de la Vitacom.Uite schema cu care vine,daca nu te lamureste dami PM
image_009m.jpg ( Size: 130.27k ) Number of downloads: 779 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005 1.6 MPI
- ro
|
|
vaally |
![]()
Post
#550
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(Oxygen @ 16 Oct 2005, 16:36) a mea este de Tg Mures luata de la Vitacom.Uite schema cu care vine,daca nu te lamureste dami PM image_009m.jpg ( Size: 130.27k ) Number of downloads: 779 Am montat pe masina mea simbata trecuta una identica, este usor de montat. |
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
daciafan |
![]() ![]()
Post
#551
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
QUOTE(Ov @ 2 Dec 2003, 09:15) e, nu exagera, daca pui distanta asa mare, nu o sa mai traga deloc. La o berlina cu aprindere electronica, un 0,8 ajunge pt un consum mic si sa si traga masina bine. Ce-i drept nu mai schimbi bujiile la 50k (daca pui dist la 1) ci pe la vreo 20-25k. Aprinderea merita pt ca: 1. Platina o s-o schimbi doar de hobby pt ca practic nu se mai uzeaza (ruperea efectiva nu se mai face prin platina, ea doar comanda aprinderea in cazul asta, asa ca nu mai trece un curent asa mare prin ea => nu se impusca) 2. O sa porneasca muuuuuuuult mai bine la rece. 3. Condensatorul poti sa il pui in portbagaj. 4. Consumul scade cam cu 0.5%. 5. Creste un pic puterea (nu pot sa zic cat, dar se simte nitel). sunt perfect de acord cu ceea ce spui tu aici...de ce naiba au trebuit sa treaca 6 ani ca sa-mi pun aprindere electronic(ma rog tranzistorizata)? ![]() |
--------------------
/
/
/
|
|
daciafan |
![]() ![]()
Post
#552
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
![]() |
--------------------
/
/
/
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#553
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
eu o am cam de 2000 km.parfum la inceput s-a simtit ceva in bine,dar acuma nu mai fac diferenta!merita
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
BLK |
![]()
Post
#554
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
am luat azi gotronic, fise tesla, bujii brisk, am uitat ca desteptu sa iau platina. acum... am montat aprinderea inainte sa schimb fisele si bujiile si a pornit super frumos masina, la relanti mergea foarte rotund, mentionez ca motorul era cald, doar ce oprisem, am desfacut capota si cat mi-a luat 10 min sa montez aprinderea, nu am modificat nici o distanta nici la platina nici la nimic. apoi zic, ok, merge super, porneste la semi sfert, hai sa schimb bujiile si fisele. am pus la bujiile noi un 0,8 sau un pic mai mult, nu stiu ca lerele mele difera fata de subler, nu stiu care greseste, dar sunt toate la fel. am asteptat inainte de a schimba cam 1 ora si ceva sa se raceasca motorul, parca asa stiu ca trebuie. am pus fisele, bujiile, si cand dau la cheie, a plecat un pic mai greu si la relanti parca nu chiar asa rotund, parca nici in ture nu urca asa repede. acum, fata de inainte merge bine, dupa ce se incalzeste relantiul e ok, inainte cam tremura, acum doar un pic variaza, poate 50 ture, doar daca sunt super atent se simte. dar de pornit daca e motorul rece cam stau cateva secunde cu contactul pus, daca e cald porneste la sfert. sa fie platina care e cam impuscata? sa fie avansul? sa fie distanta mare la bujii? cu bujiile vechi eram la 0.6 si aprinderea am zis ca a pornit si la relanti era ok, nu am mers asa, am schimbat imediat bujiile si fisele. avansul, trebuie sa se stinga beculetul de la aprindere, sau sa se aprinda cand invart spre dreapta, dupa ce am dat maxim stanga de delcou?
|
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
a3des |
![]()
Post
#555
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 28 October 05 ![]() |
Am pregatit si eu cat de cat maisna de iarna si cu ocazia asta am montat o aprindere electronica facuta in Deva - nu avea de Tg. Mures la magazin. Schimbat ulei, antigel, set buji Champion, platina nemteasca... Bujiile au ramas la setarea de fabrica, dupa cum am masurat eu 0.75, iar platina urmeaza sa mai reduc putin. Aprinderea se comporta foarte bine pe doamna mea din 1979. Nu am avut probleme cu pornirea nici pana acum, pornea la sfert de cheie, chiar si iarna pornea f bine, dar acum cu aprinderea electronica motorul merge mult mai rotund, e o placere sa il auzi, iar masina trage semnificativ mai bine. Eu zic ca a meritat investitia de 290 mii lei. Se monteaza f usor in 10 minute. O recomand din toata inima.
|
--------------------
dacia
1300
- 04wty
|
|
vaally |
![]()
Post
#556
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(BLK @ 27 Oct 2005, 22:26) am luat azi gotronic, fise tesla, bujii brisk, am uitat ca desteptu sa iau platina. acum... am montat aprinderea inainte sa schimb fisele si bujiile si a pornit super frumos masina, la relanti mergea foarte rotund, mentionez ca motorul era cald, doar ce oprisem, am desfacut capota si cat mi-a luat 10 min sa montez aprinderea, nu am modificat nici o distanta nici la platina nici la nimic. apoi zic, ok, merge super, porneste la semi sfert, hai sa schimb bujiile si fisele. am pus la bujiile noi un 0,8 sau un pic mai mult, nu stiu ca lerele mele difera fata de subler, nu stiu care greseste, dar sunt toate la fel. am asteptat inainte de a schimba cam 1 ora si ceva sa se raceasca motorul, parca asa stiu ca trebuie. am pus fisele, bujiile, si cand dau la cheie, a plecat un pic mai greu si la relanti parca nu chiar asa rotund, parca nici in ture nu urca asa repede. acum, fata de inainte merge bine, dupa ce se incalzeste relantiul e ok, inainte cam tremura, acum doar un pic variaza, poate 50 ture, doar daca sunt super atent se simte. dar de pornit daca e motorul rece cam stau cateva secunde cu contactul pus, daca e cald porneste la sfert. sa fie platina care e cam impuscata? sa fie avansul? sa fie distanta mare la bujii? cu bujiile vechi eram la 0.6 si aprinderea am zis ca a pornit si la relanti era ok, nu am mers asa, am schimbat imediat bujiile si fisele. avansul, trebuie sa se stinga beculetul de la aprindere, sau sa se aprinda cand invart spre dreapta, dupa ce am dat maxim stanga de delcou? Pune volanta la semn si apoi dai stinga la maximum de delco si apoi dreapta. Cind se aprinde becul ai 0 grade RAC. Daca dai dreapta si apoi stinga pina se stinge becul o sa observi ca nu abtii acelasi punct datorita jocurilor dintre componentele mecanice. |
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
BLK |
![]()
Post
#557
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
deci asta sa fie, o sa incerc, azi a plecat tata cu masina si a zis ca a pornit la prima cheie fara soc si asta la 7 dim cand era super frig. pana acum in nici o dim nu a pornit fara soc, oricat de cald ar fi fost. e totusi o imbunatatire. am luat si platina noua, maine o schimb, o pun la 0.3-0.35 da?
|
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
comnic5 |
![]()
Post
#558
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Mai oameni buni, cu aprinderea asta electronica din comert e mare belea. Eu am cumparat una si am pus-o pe masina iar dupa 2 zile am schimbat-o fiindca dadea masina niste rateuri de ma dadea cu capu de parbriz. A doua care am pus-o a tinut 1 saptamana dupa care am dat-o unui dusman si am revenit la aprinderea clasica.
Dimineata trag socu si pornesc insa nu il tin mai mult de 5 secunde si gata. Daca ai sistemul de aprindere si avansul reglat corect nu cred ca e necesara aprinderea asta de 2 bani. O aprindere ca lumea care anuleaza platina, da ar mai merge, insa nu se prea gasesc. Cu astea din comert pana nimeresti una buna iti trece de toate ... |
--------------------
Dacia
1300
- IS-04-GSD Opel Astra F X17DT 82CP
Opel Omega B Y22DTH 122CP |
|
BLK |
![]()
Post
#559
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
poate ca ai tu ceva probleme care au facut sa se arda aprinderea, te-ai gandit? daca suntem atatia care am pus si suntem multumiti poate ai tu o mica buba la masina. spune si ce aprindere ai cumparat.
|
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#560
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
asa e.eu am una de tg ms si e buna.dar acuma masina a inceput sa mearga ciudat rau de tot.am demontat-o si se pare ca si-a revenit,o fi bobina?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
andutzu |
![]()
Post
#561
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
Eu am una facuta la Deva, an dat 200k pe ea.Am 25.000km cu ea si merge perfec si in ziua de azi.A intrat chiar si apa in ea si tot functioneaza.Sa stiti ca se simte diferenta fara.Porneste mai greu si parca nici nu mai trage asa bine.Eu unu zic ca se merita.
|
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
BLK |
![]()
Post
#562
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
m-am jucat azi cu avansul pentru ca nu mi se parea mie ca e chiar corect, pornea binisor masina, tragea ok. am pus semnul la volanta, am pus contact, am dat delcoul la stanga maxim si ledul de la aprindere era aprins, am miscat stanga pana s-a stins, s-a dus cam mult fata de cum era reglat inainte delcoul, ochiometric masurand. am dat sa pornesc si a pornit mult mai greu, relantiul era foarte neregulat. am oprit, am pus iar volanta la semn si am dat maxim dreapta si apoi stanga pana s-a aprins. iar pornit, mergea tot neregulat la relanti. apoi am facut eu urecheste, cum nu recomanda nimeni pe aici pe forum, am pornit, am dat de delco stanga pana a scazut turatia, apoi am miscat dreapta pana s-a stabilizat, dupa care am mai dat un pic dreapta. porneste la sfert, cand e cald motorul trebuie doar sa sperii cheia putin pe demaror si porneste, relantiul e super stabil si regulat, trage de la turatii mici si merge foarte rotund motorul. care e explicatia? zicea cineva mai sus ca avansul nu e bine sa fie prea mare, ca dauneaza motorului? la mine o fi mare avansul daca trage asa bine? deci parca niciodata nu a mers masina asa bine, si l-au mai reglat si mecanicii tot dupa ureche, sa fi avut eu bafta cu reglajul meu dupa ureche? dupa ce iau contactul motorul se mai invarte 2-3 ture, asta inseamna ca e avansul mare sau mic?
|
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#563
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ydaniel |
![]()
Post
#564
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
hmm.,asa e!asta o pateam eu la trabi.de contac nu prea cred ca este el de vina.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
BLK |
![]()
Post
#565
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
motorul are cam 40.000 de la ultima segmentare, e cam pe la sfarsitul vietii, deci probabil sa fie calamina multa. bujiile sunt brisk pentru dacia 1300, 1310, 1400, scria pe spate pe eticheta originala nu pe aia pusa de firma importatoare, pe aia scria doar dacia berlina. mai erau unele pentru injenctie, altele pentru nova, etc, etc.
de avans nu zice nimeni nimic? cum stiu daca e prea mare sau prea mic, sa nu dauneze motorului, avand in vedere ca l-am reglat eu dupa ureche, si asta e prima data cand umblu la avans. insa masina trage mai bine decat inainte, si am fost la cativa mecanici, de mai multe ori si au reglat avansul. mergea bine si inainte, dar parca acum trage foarte bine de la turatii mici pana la turatii mai mari, inainte la turatie mica cam murea motorul. exemplu, nu puteam urca borduri mai inalte usor din ambreiaj, trebuia sa turez un pic mai tare. si nu, nu e de la ambreiaj ca abia l-am schimbat, iar acum cu noul reglaj urc bordurile foarte usor. mai ezita doar putin, dar banuiesc ca nu pot face un reglaj chiar perfect. |
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#566
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BLK @ 4 Nov 2005, 15:52) motorul are cam 40.000 de la ultima segmentare, e cam pe la sfarsitul vietii, deci probabil sa fie calamina multa. bujiile sunt brisk pentru dacia 1300, 1310, 1400, scria pe spate pe eticheta originala nu pe aia pusa de firma importatoare, pe aia scria doar dacia berlina. mai erau unele pentru injenctie, altele pentru nova, etc, etc. de avans nu zice nimeni nimic? cum stiu daca e prea mare sau prea mic, sa nu dauneze motorului, avand in vedere ca l-am reglat eu dupa ureche, si asta e prima data cand umblu la avans. insa masina trage mai bine decat inainte, si am fost la cativa mecanici, de mai multe ori si au reglat avansul. mergea bine si inainte, dar parca acum trage foarte bine de la turatii mici pana la turatii mai mari, inainte la turatie mica cam murea motorul. exemplu, nu puteam urca borduri mai inalte usor din ambreiaj, trebuia sa turez un pic mai tare. si nu, nu e de la ambreiaj ca abia l-am schimbat, iar acum cu noul reglaj urc bordurile foarte usor. mai ezita doar putin, dar banuiesc ca nu pot face un reglaj chiar perfect. Fa nene avansul cu metode traditionale , aprinderea este pt cu totul alceva , stii tu ce e cu ledul ala amarat , nu vezi ca singur ai demonstrat ca nu tine figura ? parca mai incercase cineva reglajul asta si nu ia reusit . |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
BLK |
![]()
Post
#567
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
si zici sa fac cu un bec? ca lampa cu stroboscop nu am. cu becu ar trebui sa mearga la fel de precis ca si cu stroboscopul? sau sa fac cu o bujie veche bagata in fisa de la pistonul 1 si prinsa pe capacul de la chiulasa intre cablul de acceleratie? pistonul 1 e ala dinspre volanta? inca o chestie, am vazut niste poze in mondiru cum ca pe carcasa de la volanta ar fi 3 sageti (0 grade, 1 grad si 2 grade parca) eu la mine nu prea am vazut bine nici un semn, am pus dupa o poza pe care o vazusem pe aici pe forum, sa spal bine cu o carpa poate de aia nu mi-a iesit reglajul.
am incercat cu becu de la aprindere ca si in brosura de la aprindere zicea la fel. inca o chestie, daca invart de elicea de la pompa de apa in sensul de mers al motorului, si trec de semn, e ok daca dau un pic inapoi de elice? sau sa mai dau o tura pana ajunge din nou semnul la sageata? poate imi raspunde cineva si la intrebarile celelalte, legate de avans mare sau mic, cum iti poti da seama sau cat de daunator e... nici nu mai stiu cate am intrebat ![]() This post has been edited by BLK: 4 Nov 2005, 18:58 |
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#568
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(BLK @ 4 Nov 2005, 15:52) Pe masura ce motorul se uzeaza, depresiunea la relanti scade; in oarecare masura scade si avansul la relanti (da, avansul generat de capsula vacuumetrica); compensarea se face prin reglarea acelui avans, cu lampa strobo. Majoritatea insa, rotesc delcoul spre dreapta, prin asta compensind acea pierdere de avans datorata uzurii; acest lucru insa genereaza un avans marit pe toata plaja de turatii, urmarea fiind acele "tzacanituri de avans" la turatii mari sau accelerari bruste. Cam asta (rotirea delcoului) ar explica acea manifestare la urcarea bordurilor. Ca paranteza, simbata am schimbat setul motor; la pornire am incercat avans mai mare prin rotirea delcoului; ei, bine, in pozitia unde aveam turatie mai mare inainte, acum TACANEA. LA RELANTI. Deci asta ar fi oarecare confirmarea celor spuse mai sus. Si asta dupa 30.000 de la segmentare. Avansul, atit mai mare cit si mai mic dauneaza motorului. Cel mic scade puterea, produce incalzirea motorului, eventual detonatii in evacuare; cel mare, detonatii in admisie, batai, forte violente care in timp distrug mecanismul motor. De reglat dupa ureche, e mai greu, dar da o cautare, cineva a explicat cindva foarte pe larg cum se poate face asta. This post has been edited by diaconuliviu: 10 Jan 2007, 13:14 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
BLK |
![]()
Post
#569
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
am reglat azi cu bujia, e ok dar parca tacane un pic la relanti, acum nu stiu daca nu tacane altceva. inainte era reglat de mine dupa ureche mai la stanga, nu mai la dreapta cum zici tu (fata de pozitia in care e acum), si totusi tragea bine masina, si acum trage bine dar parca intrerupe un pic la relanti...
am observat ca atunci cand da scanteie bujia se stinge si ledul de la aprindere, insa acum punctul in care se intampla minunea e mult mai la stanga fata de incercarea mea de data trecuta. |
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#570
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Ai schimbat sau ai extras cumva pinionul delco? Posibil sa-l fi montat decalat cu un dinte. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 00:31 |