DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> RADARE, DN 1 si altele

adso
post 16 Nov 2005, 09:10
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 19 January 04




cu o lentila desteapta si un ccd bun, ard zona de faruri, izoland-o, iar restul arata ca pe o zi senina. deci, nici nu va ganditi ca se pot pacali asa.

e clar ca inainte de a ajunge pe strazi au fost incercate in toate situatiile imaginabile.


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Nov 2005, 17:45
Post #62


-


Group: Members
Posts: 22.737
Joined: 19 April 05
From: Romania




NEWS !!! Poziții camere video !!!

[attachmentid=18426]

This post has been edited by IRONICK: 16 Nov 2005, 17:46


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VeNoM386
post 17 Nov 2005, 07:46
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 7 September 04
From: Bucuresti






--------------------
Citroen C4 Champion 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfyman
post 17 Nov 2005, 12:33
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 9 November 04




De la ce distanta te inhata cu pozele??? care stie? ca din cate observ sunt doar in localitati si inca una doua in afara lor!!


--------------------
DACIA Coupe - b-22-hgz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 17 Nov 2005, 12:34
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




mesaj 1
sistemul nu este complet inca


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos.avramescu
post 17 Nov 2005, 13:08
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 6 May 05




QUOTE(VeNoM386 @ 17 Nov 2005, 07:46)

Da, insa astea ar cam intra in definitia sistemelor antiradar, spre deosebire de detectoare...


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-64-TUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 17 Nov 2005, 16:17
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Cam asta ar fi in prezent:

1 Aerogarii stalp consola stanga, intersectia ANTENA 1, aeroport Baneasa, Ion Ionescu de la Brad
2 INMH stalp consola stanga la 50m de intrarea la INMH
3 INMH stalp consola dreapta la 50m de intrarea la INMH
4 Academia Politie stalp simplu 10m pe Erou Iancu Nicolae, in scuar
5 Academia Politie stalp consola colt dreapta, pe DN1 cu 25 m inainte de intersectia Gradina Zoologica
6 LUKOIL Otopeni stalp consola partea stanga, la cca 1000m dupa coborarea podului de la centura
7 AGIP Otopeni portal 24m la breteaua de intrare in aeroportul Otopeni
8 Balotesti pasarela existenta in dreptul drumului spre centrul comunei Balotesti
9 Tancabesti stalp AND dreapta, in dreptul statiei particulare de benzina
10 Ciolpani pasarela existenta in dreptul statiei Petrom
11 Barcanesti portal 19m la raspantia cu drumul de centura, intrarea in Ploiesti
12 DN1A Rompetrol stalp consola stanga, pe varianta DN1, in dreptul intersectiei cu DN1 A spre Buftea
13 METRO Ploiesti stalp simplu in scuarul sensului giratoriu de la Metrou Ploiesti
14 Sinaia inters. DN Targoviste stalp consola dreapta, la intersectia cu DN7 Targoviste
15 Sinaia portal 17m la 100m de intersectia cu DN Targoviste, in drepul primelor hale MEFIN
16 Sinaia Ferdinand stalp simplu in centru, bd. Ferdinand (stalp beton, inca nu s-a montat)
17 Sinaia Ferdinand stalp consola la iesire Sinaia, intersectie cu varianta spre gara
18 Busteni stalp consola dreapta, bld. Marasesti, in dreptul drumului spre Gura Diham
19 Azuga stalp simplu dreapta, in dreptul caii ferate (inca nu s-a montat)

This post has been edited by costi: 17 Nov 2005, 16:19


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos.avramescu
post 18 Nov 2005, 10:55
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 6 May 05




Alea din Puchenii Mari nu sunt in lista ta ? Pe stalpi, langa pasarela de la iesirea spre Ploiesti.


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-64-TUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 18 Nov 2005, 11:13
Post #69


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Zicea cineva ca desi poti "pacali" camerele, ele oricum te inregistreaza la ce ora ai trecut de - sa zicem, Barcanesti - si la ce ora ai ajuns la urmatoarea camera. Rezultatul este foarte simplu: se face o medie de viteza pe portiunea respectiva si tot ti-o iei. Plus ca poti face tu ce vrei la placa de inmatriculare, daca vad astia ca e ceva dubios, dau semnalmentele masinii prin statie si apoi ti-o iei de nu te vezi de la echipajele de pe drum!

Deci s-au dus zilele de mers cu 150km/h pe portiunile bune de DN1 spre Sinaia... rolleyes.gif
Poate e mai bine asa... daca s-ar scapa de ambuteiajul oribil de la Otopeni!


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 18 Nov 2005, 19:32
Post #70


-


Group: Members
Posts: 22.737
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(costi @ 17 Nov 2005, 12:34)
mesaj 1
sistemul nu este complet inca
*



. . . . adica se spera ca la sfarsitul lui noiembrie sa fie up&runnig.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 18 Nov 2005, 20:08
Post #71


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Cei din Germania isi lipesc frunze pe numar si zic ca au cazut in parcare, dintr-un pom.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 18 Nov 2005, 21:11
Post #72


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Ihi , si frunzele s-au lipit ca erau dintr-un arbore de superglue, frate cu arborele de cauciuc biggrin.gif


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TUBI
post 18 Nov 2005, 23:53
Post #73


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 4 October 04




Placute de genul celor aplicate pe numar se folosesc foarte mult in Grecia (cand am fost in vara acolo am vazut prima data, m-am si intrebat ce ar putea fi, dar acum m-am luminat.

P.S: Bre Ake, matale faci parte din sistem?Ai antecedente in a lua apararea capetelor de creta. 10561582.gif


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4MPI - B-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 21 Nov 2005, 10:37
Post #74


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




1. nu toate cele din lista sunt radare...majoritatea sunt doar camere video
2. in plus fata de lista mai sunt 3 bucati radare si mai multe camere video... cele 3 radare suplimentare sunt dupa cum urmeaza:
-Puchenii Mari, la granita cu Puchenii Mici
-Potigrafu
-Comarnic, la iesirea catre Sinaia, pe portiunea lunga unde calea ferata e paralela cu soseaua
3. ieri 20.11.2005 nu pareau sa fie functionale... dar am auzit ca ar urma sa le porneasca din decembrie... irei se montau de zor camerele video de la Azuga


P.S. fiecare a doua masina pe DN1 avea zilele trecute numerele de inmatriculare murdarite cu noroi incat sa nu se mai poata distinge nimic... icon_mrgreen.gif


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lexy
post 21 Nov 2005, 10:57
Post #75


Just ME


Group: Members
Posts: 531
Joined: 9 December 04
From: Bucuresti




Se duce naibii toata distractia catre munte.... sad.gif


--------------------
Toyota Corolla 1,6 VVTI / SOL - B-01-LEXY
Good girls go to heaven.Bad ones go to hell.
And girls with fast cars go anywhere they want.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 21 Nov 2005, 11:00
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




las' ca nu mai este distractie de mult;
in w/e asta Buc-Sinaia s-a facut in 6 ore;


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VeNoM386
post 22 Nov 2005, 09:05
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 7 September 04
From: Bucuresti




Drumul Oaselor – monitorizat la sânge

Radu NICULESCU, Răzvan POPA

Din 30 noiembrie, pe 160 de kilometri din DN1, șoferii vor fi filmați permanent cu 59 de camere.

Drumul Oaselor – monitorizat la sânge
Drumul Național 1 va avea ochi. Bucata de șosea, de la București la Azuga, va fi monitorizată non-stop de un sistem video care va înregistra toate abaterile comise pe cei 160 de kilometri. Sistemul – format din 59 de camere de luat vederi – urmează să fie pus în funcțiune pe 30 noiembrie.

București-Azuga este unul dintre „drumurile morții”. Decesele în urma accidentelor rutiere petrecute pe cei 160 de kilometri țin DN1, de câțiva ani, pe primul loc în topul șoselelor cu rată mare de mortalitate. Și tot aici se înregistrează și cel mai mare număr de accidente soldate cu răniți. În acest an, între Otopeni și Azuga, au murit 40 de oameni, iar 69 au fost răniți grav în urma accidentelor de circulație. Statistica Poliției Rutiere mai arată că pe această porțiune de drum circulă, zilnic, peste 50.000 de autovehicule. Din aceste motive, Ministerul de Interne a decis să instaleze sistemul video care să urmărească în fiecare minut traficul auto și să alarmeze Poliția în cazul unor contravenții, infracțiuni sau al unor accidente. Sistemul video înseamnă un lanț de camere de luat vederi puse în „locuri strategice” – deasupra sau pe marginea DN-ului. Camerele înregistrează tot ce mișcă și arhivează imaginile într-o bază de date a Poliției. Viteza este calculată de sistem cu o abatere maximă de sub 2 la sută, iar neacordarea de prioritate ori depășirile neregulamentare sunt stocate automat. Cele 59 de camere video transmit informațiile în trei dispecerate amplasate pe DN1 – acolo unde polițiștii pot identifica și mașinile date în urmărire generală.

Imaginile luate de camerele video vor fi păstrate în arhiva sistemului timp de 30 de zile și pot fi folosite ca material probatoriu în instanță. În situații grave – accidente, fugă de la locul accidentului, sau în cazul depășirii vitezei legale cu mai mult de 50 de kilometri la oră – sistemul video dă alarma în dispecerate. Alarma va fi primită și de echipajele mobile care – în baza informațiilor primite de la sistemul de supraveghere – vor interveni imediat. În rest, amenzile pentru alte contravenții „prinse” de noul sistem vor fi trimise, în plic, la adresa proprietarului mașinii filmate. Echipamentul nu poate fi distrus. În cazul în care cineva vrea să dea jos sau să spargă vreo cameră video, se pune în funcțiune „autoprotecția” – toate dispeceratele primesc alarme, iar camerele de luat vederi se direcționează spre locul agresiunii, focalizând pe infractori. Sistemul a costat 2,8 milioane euro, bani veniți printr-un proiect Phare. Direcția Poliției Rutiere a împărțit DN1 în trei tronsoane de monitorizare. Primul este București-Ciolpani, cu dispeceratul de comandă la Academia de Poliție. Al doilea s-a stabilit între comuna Potigrafu, centura Ploiești și intersecția Metro Ploiești, dispeceratul fiind la Bărcănești. Al treilea este între Comarnic și Azuga, cu „centrul de comandă” la Sinaia.

Cu toate că locurile de amplasare a camerelor din sistem trebuiau să rămână secrete, la sfârșitul săptămânii trecute pe Internet au fost publicate datele complete despre 19 „ochi”. Sunt date amănunte despre punctul unde sunt amplasate camerele, dacă sunt puse pe stâlpi sau pe pasarele și se descrie exact locul unde pot fi găsite. Spre exemplu, la locația „Aerogării”, la ieșirea din București se spune că „este tip stâlp-consolă” și se află pe „stânga, intersecție Antena 1, Aeroport Băneasa, Ion Ionescu de la Brad”. La punctul „Azuga” este „stâlp simplu și este în dreapta, în dreptul căii ferate”. Mai există și observația că „încă nu s-a montat”. Scurgerile de informații au enervat IGPR-ul, care a anunțat însă că „graficul de monitorizare a traficului pe DN 1” care circulă pe Internet nu este, cu siguranță, opera polițiștilor.

http://www.gandul.info/2005-11-22/drumul_oaselor


--------------------
Citroen C4 Champion 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kum
post 22 Nov 2005, 09:27
Post #78


Banat


Group: Banned
Posts: 2.408
Joined: 19 January 05
From: Galati




Referitor la ce a scris un coleg mai inainte , pun si eu o intrebare : ce se intampla cu masinile care au numere de Italia/Germania/Franta/etc. ? Adica vara , cand vin "italienii" , "spaniolii" in vacanta ? Unde va fi trimisa amenda in acest caz ?


--------------------
Laguna 2.0T 2006 - GL-15-...
Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOGDAN DSN
post 22 Nov 2005, 12:50
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 18 October 04
From: Bucuresti




eu ma intreb daca la masinile cu B-xx-SEN/DEP/GUV etc.. vor veni amenzile - eu cred ca nu.Parca-i vad pe dispeceri:
-alo,sefu' masina VW Touareg a lui cutare a avut 120 in localitate si a depasit pe linie continua,ce facem?
-sterge inregistrarea ca ne punem rau cu sefii.

oricum aceasta supraveghere nu va diminua aglomeratia de pe acest drum.
Mai bine ar incepe naibii sa faca autostrada,ca asta era prima care trebuia facuta la ce trafic e pe ea - nu cea spre Cta care e folosita la maxim cel mult 2 luni pe an.


--------------------
Toyota Aygo 2006 - masina de servici - fost posesor de DSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avathan
post 22 Nov 2005, 13:02
Post #80


eu.


Group: Banned
Posts: 586
Joined: 16 March 05
From: Buc




QUOTE(VeNoM386 @ 17 Nov 2005, 08:46)

cred ca ar fi o solutie sa te lege cel putin eu asa stiu!


--------------------
a Rosu 1800 - @
unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciombe
post 23 Nov 2005, 08:44
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 9 January 04
From: Arad




QUOTE
Mai bine ar incepe naibii sa faca autostrada,ca asta era prima care trebuia facuta la ce trafic e pe ea - nu cea spre Cta care e folosita la maxim cel mult 2 luni pe an.


radmasa.gif

Pai stai mai ca nu e asa... trebe si organu sa adune bani inainte nu?? Nici nu s-au gandit rau, investitia asta pt cele 59 de camere probabil ca e amortizata intr-o luna pe baza amenzilor... dupa aia strang si ei un ban cinstit ca sa inceapa lucrarile la autostrada..


--------------------
Oltena 12 TRS, Dacia 1304 Papuc - B-83-JJJ, AR-30-JJJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 23 Nov 2005, 08:59
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




..."Mai bine ar incepe naibii sa faca autostrada,ca asta era prima care trebuia facuta la ce trafic e pe ea - nu cea spre Cta care e folosita la maxim cel mult 2 luni pe an"....

Sa crezi tu asta..... mad.gif ....sa vezi tu trafic si acum iarna pe Bucuresti - Constanta...bleahhh


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cataiff
post 23 Nov 2005, 09:53
Post #83


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 23 July 04
From: Bucuresti




Ce frumos e la Romanica... Toata lumea nu se gandeste decat cum sa eludeze in loc sa respecte legea.
Lege care spune ca politia e obligata sa anunte dinainte unde este un radar. Auzim asta zilnic pe toate posturile de radio. Faptul ca anunta radar intr-un loc in care, pina la urma, nu e niciunul nu e minciuna. La fel cum echipajele de supraveghere "ochiometrica" a traficului sunt obligate sa poarte insemnele politiei rutiere. Astfel ca tot soferul sa le vada de la distanta.
Legea e lege si trebuie respectata. Daca vrem modificarea legii exista metode.
Pina una alta, camerele de supraveghere e o imbunatatire, nu un sistem de urmarire securist. Poate imbunatatirea asta nu functioneaza inca, mai mult, e departe de perfectiune.
Hai sa nu mai criticam orice, ca puterea cu opozitia. Sa vedem si partile bune ale unui lucru.


--------------------
Logan Laureate 1,4 - B 82 MLD
urasc mirc'u....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moshulik
post 23 Nov 2005, 10:10
Post #84


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 12 February 04
From: Bucuresti




Din ce am auzit eu - camerele nu au radar incorporat (radar clasic, cu unde radio), ci sunt doar camere de mare rezolutie si conectate la un server central. Asta face recunoasterea placutelor de inmatriculare si poate determina viteza MEDIE intre trecerea pe langa doua camere consecutive. Daca asa o fi si o sa inceapa sa se dea amenzi pentru VITEZA MEDIE, asta ar fi un mare abuz si o incalcare flagranta a legii.

Atata vreme cat exista cel putin o posibilitate LEGALA ca viteza medie sa depaseasca viteza legala, amendarea vitezei medii este un mare abuz. (Dau un exemplu - desi fortzat, este un exemplu. Trec cu motocicleta prin dreptul primei camere, cu 49km/h. Dupa ce ies din raza camerei, urc motocicleta intr-o duba. ALTCINEVA conduce duba cu 150km/h sa zicem pana in proximitatea urmatoarei camere. Aici, dau jos motocicleta si trec cu viteza legala de 49km/h prin dreptul camerei. Viteza medie va iesi categoric peste 50km/h, desi eu, ca si conducator moto, nu am depasit viteza legala. Soferul dubei, problema lui, amenda lui).

Asadar, daca detectoarele de radar nu vor "zice" nimic si vor incepe sa curga amenzi de viteza bazandu-se pe ignoranta diferentei enorme intre viteza instantanee si viteza medie, atunci ar fi cazul sa ne impacientam. Deocamdata se zice ca inca nu au fost pornite camerele. Cert este ca nu am auzit de nimeni sa fi primit deocamdata "plicul maro".

Serios acum, eu am renuntat demult sa mai merg pe DN1, e prea mare stresul si prea mica placerea conducerii pe "turbo-zone" (ploiesti-comarnic). Variante de ajuns la munte : bucuresti - buftea - ploiesti - sinaia sau bucuresti - targoviste - sinaia .

This post has been edited by moshulik: 23 Nov 2005, 10:21


--------------------
skoda octavia, am avut DSN, oltcit. 2003 - b-etc-etc
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lexy
post 23 Nov 2005, 11:34
Post #85


Just ME


Group: Members
Posts: 531
Joined: 9 December 04
From: Bucuresti




Sa inteleg ca o sa existe niste indivizi care o sa se uite la toate masinile sa vada ce si cum si cu cat au mers?Hope not!!!

Si pe de alta parte...daca te duci la munte si mergi si tu ca omu' mai repejor asa....te poti trezi acasa cu 3-4-5 amenzi????Hope not!


Nasol....Desi e un lucru corect.

This post has been edited by Lexy: 23 Nov 2005, 11:37


--------------------
Toyota Corolla 1,6 VVTI / SOL - B-01-LEXY
Good girls go to heaven.Bad ones go to hell.
And girls with fast cars go anywhere they want.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moshulik
post 23 Nov 2005, 12:16
Post #86


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 12 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(Lexy @ 23 Nov 2005, 13:34)
Sa inteleg ca o sa existe niste indivizi care o sa se uite la toate masinile sa vada ce si cum si cu cat au mers?Hope not!!!

Si pe de alta parte...daca te duci la munte si mergi si  tu ca omu' mai repejor asa....te poti trezi acasa cu 3-4-5 amenzi????Hope not!
Nasol....Desi e un lucru corect.
*



Nu e nevoie de indivizi care sa urmareasca masinile, tocmai de aici rezulta eficienta sistemului, calculatorul face absolut totul, identifica masina in cadrul peisajului, identifica placuta de inmatriculare in cadrul masinii, apoi converteste imaginea analogica a pozei placutei in informatie digitala - identifica cifrele si literele, pe baza carora face ulterior urmarirea vehicolului respectiv. De asemenea, evalueaza si incadrarea vehicolului pe banda de mers, depasirea liniei continue la fel de simplu, sunt algoritmi banali de prelucrare de imagini 3d. La treaba cu acordarea de prioritate poate e ceva mai dificil, in orice caz in decizia de trimitere a amenzii cred ca intervine totusi factorul uman.

Cat priveste... "1 amenda pe zi" sau "1 amenda pentru fiecare abatere" iar e greu de decis. Daca stii ca e "una pe zi" si te-a luat un radar, pai macar te distrezi de toti banii in cazul asta.

Parerea mea e ca stresul suplimentar pe capul MAJORITATII soferilor, care sunt "soferi cuminti", adica adapteaza viteza la conditiile de drum, va produce o marire a numarului de evenimente rutiere (mai putin grave, ce-i drept, dar mai multe). De asemenea, "jmecherii" isi vor vedea in continuare de treaba, diferenta de viteze insa dintre "cuminti" si "jmecheri" va mari probabilitatea producerii accidentelor.


--------------------
skoda octavia, am avut DSN, oltcit. 2003 - b-etc-etc
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BGV
post 24 Nov 2005, 20:37
Post #87


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 4 June 05
From: Bucuresti




Cred ca sunt de folos.

This post has been edited by BGV: 24 Nov 2005, 20:41

Attached File(s)
Attached File  RADARE.doc ( 60k ) Number of downloads: 188


--------------------
DACIA LOGAN 2012,laureate - GVB
RENAULT GRAND SCENIC,2005,AUTOMAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anpop
post 24 Nov 2005, 20:42
Post #88


Sef de pisica!


Group: Members
Posts: 422
Joined: 28 May 05
From: Bucuresti




sunt curios daca acest sistem va avea eficienta celor folosite in germania.....
chestia cu viteza e enervanta pentru soferi, dar binevenita pentru localnicii de pe DN1...am mai zis ca pasarelele de trecere supraterane mi se par inumane pe timp de iarna...
cat priveste partea cu "jmecherii", nu pot sa le urez decat multe pauze de sofat!..
partea proasta e, ca si cu limitarea de 7 tone pe DN1, tot ca dracu se circula...s-a renuntat la contracte cu Bechtel si Vinci (pentru care exista proiecte, si care se puteau realiza cu ceva modificari pe la preturi.. )... auzi domle' fara licitatie ziceau unii... pacat ca 90% din contractele semnate de ei sunt pe incredintare directa...recte' tot fara licitatie....numai ca acuma contractele CNADNR sunt secrete... cam ilegala treaba avand in vedere ca multe sunt pe bani publici.
si ca sa fiu sincer, marea investitie de 3.000.000 euroi pt. monitorizarea traficului pe DN 1, mi se pare o tampenie, nu ca idee ci ca finalitate! wink.gif


--------------------
Logan Preference 1,4 - b-xx-xxx
Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 24 Nov 2005, 20:59
Post #89


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




m-ar fi interesat "altele"
astea le mai avem la"stiri"
s-a mai discutat pe la "calatorii" de diverse locuri preferate de politisti pentru amplasarea lor


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosG
post 25 Nov 2005, 13:38
Post #90


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 10 June 03




iata si lista locatiilor....


1.Aerogarii (stalp consola stanga, intersectia ANTENA 1, aeroport Baneasa, Ion Ionescu de la Brad)
2.INMH (stalp consola stanga la 50m de intrarea la INMH)
3.INMH (stalp consola dreapta la 50m de intrarea la INMH)
4.Academia Politie (stalp simplu 10m pe Erou Iancu Nicolae, in scuar)
5.Academia Politie (stalp consola colt dreapta, pe DN1 ,cu 25 m inainte de intersectia Gradina Zoologica)
6. LUKOIL Otopeni (stalp consola partea stanga, la cca 1000m dupa coborarea podului de la centura)
7. AGIP Otopeni (portal 24m la breteaua de intrare in aeroportul Otopeni)
8. Balotesti (pasarela existenta in dreptul drumului spre centrul comunei Balotesti)
9. Tancabesti (stalp AND dreapta, in dreptul statiei particulare de benzina)
10. Ciolpani (pasarela existenta in dreptul statiei Petrom)(
11. Barcanesti (portal 19m la raspantia cu drumul de centura,intrarea in Ploiesti)
12. DN1A Rompetrol (stalp consola stanga,pe varianta DN1, in dreptul intersectiei cu DN1 A spre Buftea)
13. METRO Ploiesti (stalp simplu in scuarul sensului giratoriu de la Metrou Ploiesti)
14. Sinaia inters. DN Targoviste stalp consola dreapta, la intersectia cu DN7 Targoviste
15. Sinaia portal 17m la 100m de intersectia cu DN Targoviste, in drepul primelor hale MEFIN
16. Sinaia Ferdinand stalp simplu in centru, bd. Ferdinand (stalp beton, inca nu s-a montat)
17. Sinaia Ferdinand stalp consola la iesire Sinaia, intersectie cu varianta spre gara
18. Busteni stalp consola dreapta, bld. Marasesti, in dreptul drumului spre Gura Diham
19. Azuga stalp simplu dreapta,in dreptul caii ferate (inca nu s-a montat)


Drum bun si atentie maxima!!!!


--------------------
Nissan Qashqai 2008, 1.6 Tekna
DragosG Logan Ambition Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 23:24
Forum Renault