DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

18 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> economizor benzina

mihai1677
post 18 May 2007, 10:47
Post #301


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Elica este gandita asa:
1 fara UIS, se pune direct pe galerie,
2 cu UIS, se pune deasupra uisului (deasupra patei calde)


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stress_L&P
post 22 May 2007, 12:24
Post #302


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 22 May 07




elica aia n-o sa faca nimic decat sa micsoreze performantele motorului. ca sa aiba efectul de turbionare similar cu cel al turbo-ului (ca sa putem vorbi de o economie datorata omogenizarii amestecului) ar trebui sa fie antrenata de un motor care, spre deosebire de turbo sa asigure exact acelasi debit ca si in cazul motorului aspirat. deci trebuie sa poata se varieze acest debit. cam complicat, nu? un eebio e mai bun. nu numai pt. economia de combistibil ci si pt. fiabilitatea per total a motorului. poate nu am citit eu indeajuns de bine dar nu am vazut pe aici sa se vorbeasca si de cresterea fiabilitatii. datorita faptului ca benzina este oprita implicit si scaparile de benzina si acizi derivati din ardere uleiul beneficiaza si el. este mai putin murdar. smile.gif


--------------------
dacia / oltcit 1410/12 trs '97/'93
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 22 May 2007, 20:20
Post #303


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




Cel mai bine profia de pe urma eeibio cei care locuiesc la munte. mai ales la coborari lungi in serpentine smile.gif) Dar la campie nu cred ca este fiabil. Cat despre oras s-ar putea sa se simta un pic, duminica smile.gif)


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 23 May 2007, 06:36
Post #304


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(stress_L&P @ 22 May 2007, 12:24)
[...]ca sa aiba efectul de turbionare similar cu cel al turbo-ului (ca sa putem vorbi de o economie datorata omogenizarii amestecului) [...]


Ca turbo sa amestece bine emulsia ar trebui sa fie montat in regim de aspirator din carburator, ca palele sa loveasca picaturile; nu se practica, benzina de pe pale poate afecta lagarele si ungerea.


Acea prelucrare prin indreptarea "nervurilor" palelor incit sa opuna o rezistenta cit mai mica precum si taierea a 4 din 8 pale si, de ce nu, pilirea materialului in exces va ajuta ca "obturarea" sa fie minima. Se pare ca efectul de obturare e mai mic decit cel de turbionare, aparind economii de combustibil.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stress_L&P
post 23 May 2007, 08:30
Post #305


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 22 May 07




o sa incerc si eu de curiozitate... sunt cam sceptic dar la cat costa si la cat timp ia de ce nu? smile.gif


--------------------
dacia / oltcit 1410/12 trs '97/'93
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 18 Jun 2007, 18:56
Post #306


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




s-a gindit careva sa prelucreze o mica turbina in carburator antrenata mecanic prin aspiratie , acea turbina fiind plasata in interiorul Uis-ului ce spuneti zic ca ar merita incercat ar face cam la fel ca elica numai ca ea se pune in miscare precum trage motorul aer wink.gif . Pare ingenios si se poate realiza din 2 elice , eu unu o sa incerc o am in cap chesti aceasta toti au inebunit cu elica numai ca ea nu se roteste sta ficsa pe cind o mica turbina plasata in interiorul uisului pare alta poveste va fi antrenata in functie de aspiratie ca si cum ai avea turbina smile.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu Comănescu
post 18 Jun 2007, 19:10
Post #307


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 26 September 06
From: Ploiesti




Si cu uzura cum va sta, in cateva drumuri va suna precum clopoteii, numai daca ai pune rulmenti, dar ungerea, benzina chiar fiind sub forma de vaproi ar spala vasilina sau uleiul, iar rulmentul va optura o buna parte din difuzorul carburatorului. Suportul pe care sta montat nu te-ai gandit ca va avea o influenta negativa asupra fluxului de benzina? parerea mea


--------------------
Dacia 1300 1977 - PH07DEH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 18 Jun 2007, 23:56
Post #308


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




Daca gaseste un rulment de diametrul admisiei si pune elica in interior, automat avand centrul liber ar avea o sansa sa se omogenizeze amestecul, dar cred ca sunt si sanse ca fluxul de combustibil sa fie hazardat, cat despre ungere, nu cred ca sunt probleme, benzina e destul de grasa, iar daca rulmentul e lejer e OK.

Ar fi un dispozitiv interesant, dar eficienta ... :|


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu Comănescu
post 19 Jun 2007, 01:22
Post #309


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 26 September 06
From: Ploiesti




QUOTE
Daca gaseste un rulment de diametrul admisiei si pune elica in interior, automat avand centrul liber ar avea o sansa sa se omogenizeze amestecul, dar cred ca sunt si sanse ca fluxul de combustibil sa fie hazardat, cat despre ungere, nu cred ca sunt probleme, benzina e destul de grasa, iar daca rulmentul e lejer e OK.


So crezi tu, obtureaza la greu admisia la ce rulment gasesti, iar cu ungerea, la cum e benzina de grasa numai ciripituri si clotopei o sa ai in carburator, ce naiba fiti oameni cu capul pe umeri, la cati ingineri are tara asta nu faceau pana acum asa ceva, dar sunt alte giumbuslucuri mai eficiente, eu de exemplu am U.I.S. elica si turbonator si uite ca am 5,5% consum in afara si 8-9 in oras depinde cum merg si masinuta are cai destui sa pot pleca repede de pe loc si daca-i mai pun si economizor electronic (EEBIO) la carburator mai reduc ceva.

This post has been edited by Ovidiu Comănescu: 19 Jun 2007, 01:22


--------------------
Dacia 1300 1977 - PH07DEH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 20 Jun 2007, 18:42
Post #310


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Ideeea ramina buna cu un mic ventilator sub carburator nu ??? nu se doreste o mai buna omegenizare ???? dar daca nu ar exista rulment si ar fi pe un simplu ax obturat ca capete ca sa nu zboare elicea in motor smile.gif) ca bau si gata .... daca exista cum ziceti ingineri refaceau ei motorul a-z nu loau de la francezi tehnologie etc hai sa fim seriosi COANDA A REALIZAT CEVA CARE SI ASTAZI LE VEDEM PE CER .... CU MOTOARELE DIN INVENTIA LUI!!!!!!!
Apropo aici se discuta despre EEBIO si s-a dezbatut foarte putin am fost majoritatea loati de val .Bun ce se poate face mai departe imbunatatiri la eebio scheme ceva nautati se poate adapta la un pic 128 etc iar restul cu elica e deja dezbatuta pro contra turbo la fel mie unu imi mere ambele si Uisul modificat .Vedeti ca s-a mentionat ca se pune elica deasupra Uisului modificat adica cel cu 3 gaurele de 1mm date in bufarul lui si aiceea ramine de discutat o mica problema , pe doua gauri va fi tras mai mult aer decit pe a treia sincer cum e facut bufarul in Uis . Desi proba cu apa e elogvent dar la aspiratie???????? voi vorbi cu dorin sa vedem ce zice

This post has been edited by djasu82: 20 Jun 2007, 19:04


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipriandrc
post 20 Jun 2007, 19:01
Post #311


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 5 June 07




cred ca gazul ramane varianta cea mai buna rolleyes.gif wink.gif


--------------------
dacia logan 1.4 1.4 2007/preference - GLY
[COLOR=blue][SIZE=7][FONT=Courier][B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu Comănescu
post 20 Jun 2007, 20:41
Post #312


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 26 September 06
From: Ploiesti




QUOTE
Ideeea ramina buna cu un mic ventilator sub carburator nu ??? nu se doreste o mai buna omegenizare ???? dar daca nu ar exista rulment si ar fi pe un simplu ax obturat ca capete ca sa nu zboare elicea in motor smile.gif) ca bau si gata .... daca exista cum ziceti ingineri refaceau ei motorul a-z nu loau de la francezi tehnologie etc hai sa fim seriosi


Ideea nu-i buna decat teoretic, practic tu gandestete ce turatie prinde ventiliciul ala acolo, vrei sa-ti zboare carburatorul inainte si sa te traga cu tot cu masina 04.gif adica un fel de chilotei cu elice, fiti seriosi mai oameni buni, motorul asta a fost facut acum mai bine de 30 de ani, cu tehnologia de atunci, ce crezi ca faceau inginerii de atunci, mai bine ti-ai clatii ochii prin reviste tehnium si vei da de anumite gadgeturi mai functionale de economie a carburantului. Si uita-te la acelas motor, dar echipat cu injectie Bosch monomotronic sau echipat Diesel, ca sa vezi ca totusi au facut ceva inginerii si merg destul de bine.

off
QUOTE
COANDA A REALIZAT CEVA CARE SI ASTAZI LE VEDEM PE CER .... CU MOTOARELE DIN INVENTIA LUI!!!!!!!

Da, dar de atunci au trecut o carca de ani pana sa ajunga la performantele actuale, daca ai citit cate cava despre el, a stat 20 de ani dupa aceea sa-si studieze ceea ce a inventat si dupa multi ani au fost echipate avioanele cu inventia lui. Pune la un boeing varianta construita de el si sa vezi ce fasss face ca nu-l misca nici 1 mm.

on
QUOTE
Apropo aici se discuta despre EEBIO

Atunci de ce ti-ai expus ideea aici, ca sa incingi spiritele sau ca nu eveai ce face?
Mai intai pune-o tu in practica sa vedem cum iti merge tie si apoi mai vedem. Si mai gandeste-te la un aspect, la acea turatie numai economie nu o sa ai cand toate particulele de benzina o sa se lipeasca de peretele carburatorului din cauza fortei centrifuge, ceva asemanator cu producerea vatei de zahar.


--------------------
Dacia 1300 1977 - PH07DEH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 21 Jun 2007, 09:06
Post #313


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




Ovidiu, se pare ca ideea asta ti-a atins un punct slab tongue.gif
Ce crezi ca inginerii aia care au stat 30 de ani sa modifice ceva la un motor, respectiv ca au montat injectia, sunt un exemplu si faptul ca erau facute in dorul lelii o gramada... cred ca avem toti dreptul la opinie, cine stie poate se mai produce o "revolutie" biggrin.gif


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu Comănescu
post 21 Jun 2007, 15:55
Post #314


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 26 September 06
From: Ploiesti




Nu mi-a atins nici un punct slab tongue.gif , daca voi crede-ti ca se poate, ok dezvolta-ti ideea mai mult, sistem de prindere, lagare sau rulmenti de turatie mare, lubrifiere, hai biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 1977 - PH07DEH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 Jun 2007, 16:07
Post #315


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




da da chestia e ca elica face la fel si apropo am spus ca acea elice pus sub carburator va fi pusa in functiune de aspiratie asa ca vapori nu se vor pune pe peretele Uisului nu a carburatorului smile.gif) cum ai zis tu ideea e in curs de a fi pusa in apicare desi la masinile de curse am obeservat ceva asemanator wink.gif .Dar de fara critici nu iese pasenta ideile si mai multe si cind a fost inventat motorul cu un singur piston s-a criticat pe larg de sa se scritice multi ramin cu critica alti cu rezultatele tongue.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 21 Jun 2007, 18:53
Post #316


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




[quote=djasu82,21 Jun 2007, 17:07]
da da chestia e ca elica face la fel si apropo am spus ca acea elice pus sub carburator va fi pusa in functiune de aspiratie asa ca vapori nu se vor pune pe ....


Ceva de genul asta a fost publicat cu ani in urma prin revistele Tehnium. Cred ca am citit si pe forum pe undeva, oricum, s-a facut.


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KidTx
post 21 Jun 2007, 19:26
Post #317


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 19 July 06
From: Buc




la 226 de km am alimentat 18 litri GPL .am si elica montata fara sa mai o pilesc sau ceva.........faceti o socoteala..merita?

This post has been edited by KidTx: 21 Jun 2007, 19:28


--------------------
Dacia 1310 1995 - B 05 MKM
Repar obiecte pierdute
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu Comănescu
post 21 Jun 2007, 21:31
Post #318


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 26 September 06
From: Ploiesti




Ok, nu are rost sa-mi mai bat capul, vad ca nu intelegeti ca sunt niste limitari, nu zic ca este o idee rea, dar poate fi realizata decat pe hartie, in practica nu se poate aplica. Asa ca idee pute-ti pune un rulment cum se punea o data de catre userul home made la masinile de rasnit cafea, sunt nishte rulmenti foarte mici, dar tot ocupa o parte din diametrul carburatorului, si acei rulmenti nu sunt pentru turatii mari, de asta se si uzau repede, acel ventilator din cauza fluxului mare de emulsie va avea o turatie foarte mare din aceasta cauza si acceleratia va fi anevoioasa si enervanta pana la urma. Nu voi mai comenta nimic pe acest subiect pana nu veti realiza ceva concret, deocamdata sunt "Toma Necredinciosul" si "teoria ca teoria da practica ne omoara".


@KidTx eu cred ca-i cam mult, dar nu cine stie ce, iti revine aproape 9L/% parerea mea este ca mai trebuie reglata instalatia, acum depinde si cum ai circulat, regim mixt sau numai in afara localitatii, mers mai sportiv sau mai batraneste.

This post has been edited by Ovidiu Comănescu: 21 Jun 2007, 21:37


--------------------
Dacia 1300 1977 - PH07DEH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 22 Jun 2007, 06:18
Post #319


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Hai sa lasam chestia cu elicea tot elica e mai buna doar am spus si eu sa vedem oare ce parere isi face fiecare, n3mo aia era cu zbaturi smile.gif)) elicea e elice nu zbaturi tongue.gif .Revenind la eebio si eu imi confectionez unul pneumatic si altu eletronic , prin bucuresti se cam mere cu frina de motor cel mai bine cam esti fortat mai mereu.
Mie ciuda ca nu gasesc flanse pentru supapa eletromagnetica sad.gif doar uis cu 2 sau cu 3 stuturi si alea intre 80 de mii cele mai proaste si 200 de mi cele mai bune azi mi-a cazut fata in magazin de pe pantelimon

This post has been edited by djasu82: 22 Jun 2007, 15:44


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 25 Jun 2007, 11:19
Post #320


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(djasu82 @ 20 Jun 2007, 18:42)
[...]aici ramine de discutat o mica problema , pe doua gauri va fi tras mai mult aer decit pe a treia sincer cum e facut bufarul in Uis . [...]


Tradu-mi si mie, cum sa traga mai mult aer pe doua si pe a treia mai putin? Doar daca acele gauri sint mai mari decit a treia.

QUOTE(n3m0 @ 21 Jun 2007, 18:53)
Ceva de genul asta a fost publicat cu ani in urma prin revistele Tehnium. Cred ca am citit si pe forum pe undeva, oricum, s-a facut.

Ce s-a publicat in Tehnium era cu rulmenti si zbaturi, cum s-a spus, prea complicata solutia ca sa merite.
Acuma, daca pui o elice sa se roteasca atit cit sa nu arunce picaturi pe pereti, turatia presimt ca va fi foarte mica pentru a mai produce emulsionare. La "elica" palele sint statice, deci nu produc acea centrifuga care sa stropeasca peretii.

Deci, cum ai spus, mai buna "elica".

Am mai spus, pentru cei sceptici in privinta coeficientului de umplere pot incerca 4 elice montate intre chiulasa si galerie. doar ca turbionarea va fi prea aproape de cilindru ca sa aiba eficienta mare.

Pentru flansa EEBIO, ai PM, nu e voie reclama aici.

This post has been edited by diaconuliviu: 25 Jun 2007, 11:56


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 26 Jun 2007, 23:19
Post #321


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




mai fratilor, salut....

orice economie o consider binevenita. deci,
faza cu elica am prins-o, dragutza, dar am un economizor EEIBO nou si vreau sa-l instalez.

flansa unde se monteaza? sub carburattor? se inlocuieste cea existenta unde se leaga furtunashele alea?

astea-s toate piesele? http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...e=post&id=57779
nu vreau sa m apuc de el si sa constat ca tre facute nush ce modif l carb sau ca-mi lipseste ceva.

e, va rog, careva de treaba sa faca o schita sau cu care sa pot vb pe privat?

multumesc


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 27 Jun 2007, 06:25
Post #322


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Poti fi chiar tu de treaba daca citesti topicul de fata. Ia-l incet de la capat, filtreaza partea de EEBIO si vei afla.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Jun 2007, 15:47
Post #323


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Cu un mic curaji vei reusi tzepesch cum a spus si Liviu citeste totul de la inceput ,modificari la carburator vei avea dar nus majore ci infime bafta.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 7 Dec 2007, 07:10
Post #324


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Daca sunteti amabili si ati putea sa imi impartasiti si mie cum se monteaza elica (doresc sa mai tai din ea 4 pale si sa o las doar cu 4 ) ,ii clar ca sub talpa carburatorului dar intrebarea mea este daca se mai pune vreo garnitura iintre talpa si elica sau direct dupa cum urmeaza : talpa+elica+garnitura clingherit +s.a.m.d. huh.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 7 Dec 2007, 08:55
Post #325


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




Bine-nteles ca se pune si o garnitura, altfel nu etanseaza, trage aer fals, etc.
Mitul ca daca tai 4 pale e mai eficienta nu prea il cred, cu toate palele "ciclonul" de aer si benzina e mult mai bine omogenizat, modifica elica dupa metoda dodobird. Nu o sa observi o scadere clara a consumului folosind elica, dar motorul o sa mearga mult mai rotund mai ales la turatie (asta o spun din experienta).
Spor!


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 7 Dec 2007, 09:16
Post #326


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Daca am inteles bine montajul o sa fie urmatorul :flansa calda +garnitura clingherit+elica+garnitura clingherit+talpa carburator ,am dreptate ??? huh.gif
Si la ce anume de modificari te referi ??? daca ai putea fi scurt si concis ti-as fi recunoscator
Doresc sa folosesc elica pt a avea o functionare a motorului mai rotuuuunda nu pt consum !!(eu zic ca,cu benzina de 55 de RON fac drumul de la Resita-Tm dus intors si in trafic vreo cate va zeci de minute prin Tm si in Reista la fel si mai raman si eu cu ceva tongue.gif
Iti multumesc anticipat pt ajutor !!!


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Dec 2007, 09:21
Post #327


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(AutoVic @ 7 Dec 2007, 08:55)
[...]
Mitul ca daca tai 4 pale e mai eficienta nu prea il cred, cu toate palele "ciclonul" de aer si benzina e mult mai bine omogenizat, modifica elica dupa metoda dodobird. [...]

E vorba de fenomenul de "umplere" scazut din cauza prezentei tuturor palelor.
Evident ca si 4 pale se vor opune unei umpleri maxime dar, e vorba de un compromis intre umplere si emulsionare.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly
post 7 Dec 2007, 10:21
Post #328


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




Daca vreti elice mai puternica.



This post has been edited by aly: 7 Dec 2007, 10:24

Attached File(s)
Attached File  supercharger.pdf ( 551.47k ) Number of downloads: 262


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 7 Dec 2007, 11:51
Post #329


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




@Autovic
Pastrand toate palele la elica turbionarea amestecului aer-benzina va fi si mai omogenizat ,dar in turatii cand afecteaza intr-un fel puterea motorului sau viteza ???? (ma refer la debitul de emulsie care sa trece prin pale nu va fi mai mic DAR mai omogenizat ,afectand performantele motorului ???? huh.gif
@Liviu
Solutia scrisa de tine cu eliminarea a 4 pale ar fi de compromis ,chiar daca as pierde din omogenizare castig la debitul de emulsie trecut prin elica
O sa incerc ambele variante sa vad cum se comporta masina mea ,scriu asta ca la un amic de-al meu cu elica montata fara sa fie vreo pala data jos si merge bine,se infinge la drum ,acum din pacate la dacaie difera de la motor la motor


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 10 Dec 2007, 22:41
Post #330


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




Am facut-o, am montat-o, sa vad cum o sa mearga...

paginadeziar.jpg.xs.jpg
]20071209174737.jpg.xs.jpg

This post has been edited by 1055: 10 Dec 2007, 22:48


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
18 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd July 2025 - 04:34
Forum Renault