Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
![]() ![]() |
Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
bgdrenault |
![]()
Post
#4231
|
||
![]() bgd Group: Members Posts: 3.516 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
|
||
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|||
YRX |
![]()
Post
#4232
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am luat-o ca pe un sport... am incercat sa inteleg mai bine cum functioneaza si cum pot sa ocolesc pretul ala nesimtit. Intr-adevar, nimeni nu si-a prea batut capul cu el, nici pe forum-urile de afara si de aia a ramas cam nedocumentat. Acum, la pret de bascula fata ma gandesc de doua ori daca il cumpar.
Marksman, m-a intrigat ca pe cablaj am +12V pe semnal. M-am gandit ca senzorul trebuie sa faca ceva cu el. Inversand polaritatea 2 cu 3 ar cam face. La ala nou LIN-ul stiu ca trebuie sa trimita cerere si senzorul raspunde. Acum, asta e normal sa-mi genereze "open circuit or short to plus". |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
marksman |
![]()
Post
#4233
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
@bgd: Așa era și la mine la Passat. Senzorul ăla a fost cu probleme de când am luat mașina, era singura goangă la diagnoză. Am vrut să-l schimb, dar era lucrul dracului, cu scos ștergătoarele, scos plasticele de sub ele și contorsionări de mână demne de ginecologie ca să scoți drăcia aia de senzor. Am renunțat.
@YRX: dacă ai vreme de săpat pe net, sigur se găsește cum anume trebuie să fie semnalul la senzorul original, poate chiar ce anume iese din BCM către J255. Mai trebuie găsit cum și ce se comunică pe LIN și faci un adaptor ![]() This post has been edited by marksman: 15 Mar 2024, 11:35 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#4234
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.516 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
la octavia era ok la diagnoza, deci nu aparea defect
dar ciudat, in trafic bara la bara nu pornea niciodata, desi daca deschideai geamul era irespirabil, la diesel cu fum dat chiar in spoiler, iarasi nu..... Ma trezeam cu el pornit uneori, desi mie nu imi parea ca sunt prin zone ciudate, poluate This post has been edited by bgdrenault: 15 Mar 2024, 11:47 |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
YRX |
![]()
Post
#4235
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Aia e, ca n-am gasit mai nimic despre ele. M-am uitat si la alea Arduino, dar e diferenta constructiva.
Culme este ca exista aftermarket - Hella si AIC care sustin ca sunt compatibile cu toate. Evident, AIC l-am testat si eu si nu e, mint cu nerusinare. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
psychoo |
![]()
Post
#4236
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Ma gandesc ca ai exclus problemele electrice ale instalatiei...daca firul de comunicare nu ajunge pana la ECU poti sa pui orice senzor si nu va merge
![]() |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
YRX |
![]()
Post
#4237
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pare in regula, n-am scurturi intre fire, masa e buna, +12 este, +12 pe pinul 3 dupa contact pare ca e cineva la capatul celalalt. N-am desfacut panoul de clima.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#4238
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
YRX |
![]()
Post
#4239
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
N-am descoperit de unde dau camera pe macro...
![]() Asa ca astea close-up ies cam naspa, plus ca veneam dupa lipit 3 papuci minusculi cu pistolul, ca letconul a decedat la plastice. Strange tu cu bratul 1/2 suruburi la ceas... La senzor n-ai nici o parere, ai? ![]() Data viitoare in Vitan adu-mi aminte sa iau papuci, toate dimensiunile, sa-mi fac cabluri de test. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#4240
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Deci ai confirmat ca este pe digital.
Intreb saptamana viitoare. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#4241
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Scriu la tine. Am facut un experiment, ca de mult tineam.
Tot ce este Logan, Sandero, MCV, .. ca este 1 2 sau 3, au pe amortizoarele spate in partea de sus niste bucse de tot rasul. Nu se gasesc nici ca piese de rezerva si nu intodeauna amortizoarele vin echipate cu ele. Si chiar daca vin, sunt foarte tari. Am cautat in gradina lu' reno si am gasit ca tot ce este Cilo, Captur, Zoe etc merge si pe Dacia. Sunt mult mai moi si au forma care trebuie. Cu ele se castiga mai mult la confort, cat se pierde la raspuns. S-a dus senzatia aia deranjanta de la orice pietricica. SACHS 802 579 SACHS 802 580 LEMFÖRDER 36035 01 Eu am pus Lemforder, asta a fost pe stoc. 00353603501.JPG This post has been edited by IRONICK: 7 Apr 2024, 22:33 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
YRX |
![]()
Post
#4242
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Astea sunt bucsele din capul amortizorului?
Parca cand am schimbat amortizoarele au venit cu cele noi (Monroe), dar am refolosit si ceva de la cele vechi, ca nu se potrivea. Si ce, tu zici ca erau prea tari si alea de Renault sunt mai moi? |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#4243
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Da, alea doua mici.
KIT protectie praf amortizor spate Logan.JPG Tot ce este concurenta pe aceeasi solutie, au forma ca in postul anterior. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
YRX |
![]()
Post
#4244
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
De ceva timp ma sacaia Touareg-ul cu un mesaj "Check brake lights". Random, fara nici o legatura cu nimic, urla ca tampitu'. La Touareg (nu stiu daca si la restul VAG-urilor) iti sare inima din piept cand da vreun mesaj, se lumineaza tot displayul si are si un beep foarte strident, zici ca e alarma antiaeriana. Bine, ca tedeist cu DPF, pana citesti ce zice, te gandesti numai la turbina si limp mode... cand colo, ba a ramas fara lichid de parbriz, ba nu stiu ce bec.
Ma rog, inapoi la brake lights... ![]() De vreo doua ori am coborat nevasta sa se uite la becuri - toate se aprindeau - ma gandesc la vreo mufa, la contactorul de frana etc. Dupa cateva minute disparea alarma. Am avut putin timp si am zis sa investighez. VCDS pe ea si da-i si cauta. Printr-un calculator (central convenience sau instrument cluster) am gasit eroarea - bec dreapta - intermitent. Becurile sunt niste ciudatenii, 21/4 W, sunt diferite de cele 21/5 W cum au toate masinile normale. Le scot pe ambele, filamentele vizual bune, mufele fara cusur. Zic, hai sa le schimb, ca tot aveam un set pe stoc si daca mai face e de pe la contactor, ECU, EGR, MAF... ![]() De vreo saptamana nu s-a mai scandalizat si azi mi-am adus aminte sa masor becurile vechi. Bec 1 - 3,5 - 0,7 ohmi - asta era cel raportat Bec 2 - 3,8 - 1,3 ohmi Evident ca le-am masurat reci, doar pentru comparatie. Becurile calde au mai mult. Ma oftic ca n-am masurat unul nou. Filamentele se aprind bine mersi. This post has been edited by YRX: 18 Apr 2024, 16:59 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
psychoo |
![]()
Post
#4245
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Deci nu doar la ford e designul asta.
Aceeasi ton audio de eroare pentru: engine fault, lichid parbriz pe terminate, bec de rezerva motorina aprins, bec frana ars, etc Cum am avut limp mode cand am luat-o de la un cot de furtun aer fisurat, urmat de un drum de 200km in limp mode fortat de imprejurari, cam tresar la acel sunet si ii urez de bine zgarcitului care a zis ca e ok un singur ton de apel pt orice warning sau fault. Singurele avertizari diferite sunt la centuri si usi deschise in timpul mersului... |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
YRX |
![]()
Post
#4246
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Daa, e si un beeep lung si strident, dupa el te astepti la pistoane iesite prin capota. E acelasi pentru frana de mana, bec, lichid de parbriz, engine workshop, rezervor gol (cu toate ca mai ai 20 de litri). Te si ia prin surprindere.
Pai si la Ford tot Bosch/Continental/Lear face electronica, deci acelasi principiu. De fiecare data iau piciorul din acceleratie. Asta m-a determinat sa iau masuri cu becurile. Inca o chestie, numai VCDS-ul a gasit eroarea, Delphi nu, deci am gasit-o pe BCM, pe care Delphi nu il citeste. This post has been edited by YRX: 18 Apr 2024, 19:56 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Agrig |
![]()
Post
#4247
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Principiul este, dezvoltatorii tot aia or fi inca cerintele sint date de VW deci asa au vazut la altii si au zis ca asa vor si ei.
Numa la japonezi e sedinta pe companie ca sa setezi un sunet! La nemti concureza goarna de la locomotiva. ![]() |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4248
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
e un singur buzzer, ai vrea cate 8 pentru functii diferite?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
YRX |
![]()
Post
#4249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pe acelasi buzzer poti folosi tonalitati si modele diferite de sunete. Cel putin, la avertizarile minore, lasi dracului un clinchet de clopotel mai discret.
In alta ordine de idei, am cumparat si bratele superioare fata si rulmentii de sarcina pentru amortizoare fata. De fapt tampoane de cauciuc, ca amortizorul este fix, nu se roteste. Gata, am toata suspensia fata, trebuie sa ma apuc de ea, incep tratamentul cu wd40 pe suruburi. O sa studiez pe la Muttley cu aliniera rotilor, treaba cu sforile, o sa urmeze si geometrie serioasa, dar as face-o dupa ce schimb si bratele inferioare spate si tendoanele. Sa o fac pentru ambele punti odata. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#4250
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 19 Apr 2024, 08:43) S-au facut jocuri intregi cu un singur buzzer. Uite, asta e din 1978 https://www.youtube.com/watch?v=Rv77zsqJUe8 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4251
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
alea sunt tonuri la frecvente diferite pe un difuzor, buzzeru e ca un claxon, primeste 12V si e on sau off, nu lucreaza cu semnal.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#4252
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
buzzerul este o lamela piezo
poate mai nou au pus difuzor si un generator de sunete (pentru sunete mai calde) This post has been edited by IRONICK: 19 Apr 2024, 11:34 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Agrig |
![]()
Post
#4253
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Sa vedeti ce sunete si modulatii au scos cu buzerele piezo...vedeti doar detectoarele radar, tot cu piezo sint facute.
Unele pot fi modulate. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4254
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
gen faimosul Tededem de DAF
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
YRX |
![]()
Post
#4255
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
![]() In anul in care a intrat Einstein la gradinita am avut ceas Levis cu 7 melodii, asa ca se poate avea tonalitati si patternuri diferite petru alarme. Dar asa a fost gandirea in automotive si cu asta defilam, noroc ca am displayul mare color si scie si ce vrea, numai ca trebuie sa fii rapid la citit ca dispare repede. Rezistenta becurilor era subiectul... ![]() This post has been edited by YRX: 19 Apr 2024, 11:51 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4256
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca si la camionul tau de 50 000 de euro au facut reducere de costuri, ce sa-i faci?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#4257
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Difuzorul necesita amplificare, piezo, nu.
Abia dupa aparitia telefoanelor mobile smart s-au dezvoltat in masa difuzoarele care pot sa scoata dBuri multe. In anii 200x abia daca stiau cei din auto de asta. This post has been edited by IRONICK: 19 Apr 2024, 11:58 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
wolfin |
![]()
Post
#4258
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
parca prin 2000 de abia aparusera sunetele polifonice la mobile.
This post has been edited by wolfin: 19 Apr 2024, 12:06 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#4259
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
psychoo |
![]()
Post
#4260
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
La mine e gandit cu curu si avertismentul de lichid de parbriz...imi da avertizare fix dupa vreo 20-30 secunde cat sa nu mai am chef sa fac cale intoarsa.
Si nu, nu e vorba de nivel la limita, si cu rezervorul gol am testat. Efectiv da avertizarea dupa un anumit timp, din soft gandit cu curul. Ca daca imi dadea avertizarea in primele 10 secunde de la pornire le crestea costul de productie...fmcc Edit: cred ca dupa 1 minut da avertizarea totusi, exact cand sunt iesit din gang si ma ambalez sa ajung la viteza de "croaziera" M.as fi bucurat sa dea fix cand pun contactul, ca ma dau jos si fac plinul. Dar as face cu nervii sa ma bazaie la fiecare 30 minute. Fordul ma lasa in pace dupa ce ii dau ok la primul, nu ma streseaza inutil This post has been edited by psychoo: 19 Apr 2024, 19:57 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 14:22 |