Primarul Romei a anuntat ca din 2024 masinile diesel vor fi interzise in centrul orasului
![]() ![]() ![]() |
Primarul Romei a anuntat ca din 2024 masinile diesel vor fi interzise in centrul orasului
cj98czh |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.328 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|||
tatabobu |
![]()
Post
#92
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
La ala cu masinile gri s-a rezolvat cu obligativitatea aprinderii luminilor de intalnire, la neopritul motorului pentru 2-3 minute se va rezolva cu generalizarea Stop-and-Go. Rabdare si tutun! Miaj', pe asta cand il interzic?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#93
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.182 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Cam in 20 de ani fumatorii vor fi amintire.
|
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
Agrig |
![]()
Post
#94
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.066 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Clar!
Pina atunci legalizeaza canabisul si e rezolvata treaba! ![]() |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Bwwlan |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.600 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
Ma rog... Mie personal mi se cam rupe de discutia asta (a "n"-a mia, apropo...) diesel vs. benzina, din mai multe motive.
Unu la mana, dieselul meu e Euro 6, deci o sa am acces si pe viitor acolo unde or sa introduca astia placheta albastra de mediu. Doi la mana, am si un benzinar. Trei la mana, mi se pare usor deplasat (ca sa nu zic ipocrit) sa fii posesor de motor cu ardere interna si sa arati cu degetul spre soferii de diesel si sa zici "porcule", in conditiile in care un autobuz, un camion, o locomotiva care functioneaza pe diesel consuma si implicit, scuipa in atmosfera, mult mai mult decat un autoturism diesel. Din toate motivele astea, prefer sa nu investesc emotional in discutii de gen diesel vs. otto sau ardere interna vs. electrice/hibride, prefer sa stau pe margine, sa rod un pomcorn si sa ma uit la aia mai hodiniti. Asta, pe langa faptul ca ne duare fix la 3 metri in fata pülii de reciclare, aruncam hartia la gunoiul general pe principiul "ce, io tai copacii?", preferam mobila de lemn, nu aia de PAL, bateriile uzate tot la gunoi ajung, nu in centrele de colectare, mergem cu masina la cumparaturi nu cu busul, "ca e departe, am multe de carat si pute", samd, da' in rest, "să muare dizelu' că ie câh". Asa ca, sfatul meu, mai usor cu pianul pe scari... ![]() This post has been edited by Bwwlan: 5 Mar 2018, 14:54 |
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
R19/16v |
![]()
Post
#96
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Tu-l tii pe scari?! Eu il am in baie...
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
bucatzel |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Bwwlan @ 5 Mar 2018, 14:53) in conditiile in care un autobuz, un camion, o locomotiva care functioneaza pe diesel consuma si implicit, scuipa in atmosfera, mult mai mult decat un autoturism diesel. Da, dar nu chiar. Motoarele diesel au eficienta mai mare la cilindree mai mare. In plus, motoarele alea merg cu orele, predominant in temperatura de regim. Marea majoritate a dieselarilor romani deja au ajuns unde au treaba inainte sa le ajunga motorul la 50 de grade, darmite la 80. In plus, mai urla cineva de nox la benzina. NoX produc toate, problema e mai degraba cat. Ca la productia aluia conteaza raportul de compresie, si acolo motoarele diesel au raport de compresie mult mai mare. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#98
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai si ce, il ai in baia de la parter?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#99
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Si, oricum, impartit pe cap de vita furajera, nu vei putea bate noxele emanate de transportul in comun...
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Agrig |
![]()
Post
#100
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.066 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Toti au tendinta sa treaca la injectia directa de benzina.
Urmarea este ca si alea emit particule la greu. Alt circ si scandal se prefigureaza, alte FAP de pus insa de data asta pe benzinare... https://www.transportenvironment.org/sites/..._briefing_0.pdf In curind pe Stirling! |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
AndreiMR |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Sunt deja benzinare cu FAP la VW si Mercedes, si vor deveni obligatorii pentru toata lumea. Dar da, va veni momentul cand vor fi infierate teribil si motoarele GDI Euro 5 si 6 care nu au asa ceva. E multa, dar foarte multa ipocrizie in subiectul asta. Pe de-o parte autoritatile care impun din nou din pix niste norme si restrictii nerealiste, si pe de alta parte exaltatii care isi inchipuie ca dieselul ii omoara pe ei si ca benzinarele, eventual hibride sunt in vreun fel curate.
This post has been edited by AndreiMR: 5 Mar 2018, 15:43 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
cj98czh |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.328 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai nu mai mult de vreo 2 ani in urma .. diesel-ul scuipa numai miros de flori pe esapament .. peste tot erau prezentate care cele mai eco si cele mai ce ... de cand Vw a dat-o de gard si au fost prinsi ... normal ca inetresele se schimba ... ei nu sunt in stare sa faca unele pe bune si atunci tanti merkel baga ... ca doar trebuie platite politele din campanie ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Agrig |
![]()
Post
#103
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.066 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Si uite ca le merge!
Pina nu demult si Lupo troncanea ca un U445 acuma, daca te uiti la discutii toti vor benzinare, de 1 l cu sute de cai si mii de Nm cuplu! Politica constructorilor functioneaza, Diesel este inamicul public No1 !! Nu conteaza platforma, doar oprionale, plastic moale, sistem audio, astea sint criteriile definitorii in alegerea unei masini. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
bucatzel |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
bion |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Moama ce de vaiete dieseliste p`acilea. Mai ceva ca la cei afectati in momentul actual.Romanul nu poate fara dizal. Fritzu are genetic : pana la 30km/an Otto, peste Diesel. Verzii se agita pentru hibride si neamtu verde si banos isi ia si o electrica sa dea bine la impozite.Wesis asa cum au acceptat fara mare tamtam obligativitatea sistemelor de incalzire cat mai nepoluante vor accpta si asta cu motoarele. In doi ani o sa fie ieftine ca braga dizale sh de 5-10 ani.
This post has been edited by bion: 5 Mar 2018, 18:49 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
dandobre |
![]()
Post
#106
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.225 Joined: 3 August 12 From: Ilfov ![]() |
Băi Bwlane, când ai zis că bagi un popcorn, am citi din viteză youporn, am revenit să mă mai uit o dată....
![]() |
--------------------
Ford, Suzuki
Focus 3 combi, SxCross
2016, 2018
|
|
Bwwlan |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.600 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
Poi zi bah care-i your guilty pleasure si-ti dau link. Aici sau in privat
![]() |
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
AndreiMR |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(Agrig @ 5 Mar 2018, 16:35) Si uite ca le merge! Pina nu demult si Lupo troncanea ca un U445 acuma, daca te uiti la discutii toti vor benzinare, de 1 l cu sute de cai si mii de Nm cuplu! Politica constructorilor functioneaza, Diesel este inamicul public No1 !! Nu conteaza platforma, doar oprionale, plastic moale, sistem audio, astea sint criteriile definitorii in alegerea unei masini. Atata doar ca interesul constructorilor (cel putin europeni) nu e deloc sa moara dieselul. Au investit miliarde in motoare diesel, bani care nu sunt complet amortizati. In plus, dieselul e mai scump (deci marja de profit mai mare), cere mai multa mentenanta (bani veniti si dupa vanzare), si e singura metoda de a se incadra in normele de emisii aberante cerute de UE (grame de CO2/km), fara hibrizi scumpi si pentru dezvoltare, si pentru consumator. Cel putin deocamdata, tintele de emisii sunt in vigoare, asa ca disparitia dieselului ar face aproape imposibila atingerea lor...deci amenzi colosale pentru constructori. Ei ar prefera sa fie motoare diesel multa vreme de acum incolo...birocratii sunt aia care s-au gandit sa omoare dieselul. Fara a tine cont de faptul ca populatia europeana inca nu pare pregatita sa renunte la diesel, scaderea vanzarilor nu e chiar asa de mare. Asta e punctul de vedere al Mercedes: http://media.daimler.com/marsMediaSite/en/...ml?oid=23005288 De aceeasi parere e si Tavares, si mai sunt si alti granzi ai industriei care sunt realisti si nu se lasa purtati de mirajul electrificarii cu orice pret: https://www.telegraph.co.uk/cars/news/elect...a-boss-tavares/ Sa ne intelegem...eu nu contest utilitatea unei masini electrice, in anumite circumstante. Dimpotriva, ca optiune 100% urbana are mult sens. Insa nu traim intr-o lume utopica cu baterii care se incarca instant si prize peste tot, cu retea electrica care poate face fata la incarcarea a milioane de masini, sau cu productie de energie preponderent verde. Ne place sau nu, motoarele cu combustie interna nu vor putea fi inlocuite in urmatoarele decenii, pentru ca nu avem tehnologia si nu avem unde si cum incarca masini electrice. Iar in materie de motoare clasice, dieselul inca are destule avantaje majore. Noile dieseluri, Euro 6d, sunt cat se poate de curate, tinand cont de tehnolgia actuala. Sa te apuci sa interzici utilizarea unor masini care, dupa toate normele, sunt la fel de curate ca un benzinar e discriminare. Si va veni probabil momentul unor procese care sa potoleasca avantul functionarilor si ONG-istilor rupti de realitate. Sunt anumite masini la care dieselul poate sa dispara linsitit. Masinile de clasa mini si mica, unde economia in exploatare a unui diesel tinde sa dispara. In regim urban, un benzinar mic modern consuma cu foarte putin mai mult decat un diesel, dar costurile totale de detinere sunt in general mai mici la benzinar. De la clasa medie in sus, si cu atat mai mult la SUV-uri, un diesel e mult mai avantajos. In sectorul de vehicule comerciale sau masinile de flota...aici nici nu mai incape indoiala ca optiunea economica e dieselul. Argumentul tuturor extremistilor se reduce la eliminari de DPF si masini care fumega. Asta nu e vina constructorilor, si singura solutie realista si de bun simt la asta e efectuarea de controale in trafic si ITP-uri care sa asigure mentinerea in parametri initiali ai masinii. Pe de alta parte, sunt o gramada de benzinare care nu mai merg deloc asa cum le-a lasat constructorul, tot datorita mentenantei deficitare...dar pe alea nu le prea remarca nimeni. Si nu lasa dara de parfum de levantica nici ele... This post has been edited by AndreiMR: 5 Mar 2018, 20:43 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
Agrig |
![]()
Post
#109
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.066 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Emisiile de Co2/Km sint reflectarea in mod direct a consumului de combustibil.
Cu cit este mai mare consumul cu atit mai mari emisiile, alea nu ai cum sa le reduci altfel. Bineinteles Dieselul are randamentul mai mare datotita ciclului si va fi totdeauna avantajat din acest punct de vedere fata de benzinar. Replica motoarelor pe benzina a venit in ultima vreme cu motoare in 3 cilindrii avind capacitati mici si suparalimentate. Mototul in 3 cilindrii are avantajul fata de cele cu mai multi cilindri ca are mai putine piese in miscare si in mod direct pierderi mai reduse. Prin supraalimentare mai pacalesc si pierderea de putere gazodinamica data de clapeta de acceleratie, alt hot care la Diesel nu exista. Tot asa au trecut la injectie directa, pot merge pe amestec stratificat. Ca urmare emit particole si astea. Acuma urmeaza sa vedem si pe cele in 2T doar ca`s mai complicate dar la masini mari probabil le vor introduce, au randamentul final ceva mai bun si suna mult mai bine decit 3L. Pina la electrice ...poate trecem prin Stirling! Asta daca nu trecem si prin era OPOC... This post has been edited by Agrig: 5 Mar 2018, 21:47 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
dizzy |
![]()
Post
#110
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Opoc, Stirling pe auto, msa sigur, mai la vara.
|
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
axabrt |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.970 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
http://0-100.hotnews.ro/2018/03/06/lovitur...arburant-fosil/ au aparut deja baietii "dastepti" . va urez succes la electrice. Eu raman la benzina, aspirat, 4 cilindri. mi se pare un motor de bun simt, rezistent si destul de economic la cum il folosesc eu |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
mihaimgm |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 9 March 08 From: Arges ![]() |
Dar cu pretul motorinei ce se va intampla?
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate
GTline 2017
- 1,5 dCi EDC
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE Paradoxal, plinul de curent de 70 Lei, liber de contract, cerut în rețeaua Renovatio e-charge, este dublu față de cât taxează benzinăria OMV pentru un plin de curent (adică 1 Leu/kWh, ceea ce la un BMW i3 sau Volkswagen e-Golf înseamnă sub 35 Lei pentru o încărcare completă; serviciu de încărcare gratuit pentru cine folosește spălătoria). Totodată, tarifele cerute de Renovatio e-charge sunt de 6-7 ori mai mari față de costul încărcării acasă a unei mașini electrice. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#114
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AndreiMR @ 5 Mar 2018, 20:40) In plus, dieselul e mai scump (deci marja de profit mai mare), cere mai multa mentenanta (bani veniti si dupa vanzare), si e singura metoda de a se incadra in normele de emisii aberante cerute de UE (grame de CO2/km), fara hibrizi scumpi si pentru dezvoltare, si pentru consumator. Nope. Mai e o varianta, dar n-o vrea consumatorul mediu. Masina mai mica si mai usoara. Scaun de 10 kile, nu de 50. AC simplu, reglabil manual, nu cu jde mii de senzori. Toate astea ar reduce mult greutatea, deci s-ar reduce mult si consumul. Dar pe de-o parte nu o vrea cumparatorul, si pe de alta parte marja de profit ar scadea. |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
axabrt |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.970 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
cand nr de masini electrice va creste, probabil ca vei ramane undeva fara curent.
Si atunci vor avea grija unii sa iti vanda de 10 ori mai scump. asa baietii dastepti vor ramane bogati , iar noi vom ramane cu banii dati. Ca asa e capitalismul. toata chestia asta cu eco e facuta sa iti scoata tie banu din buzunar. In ceea ce priveste masina usoara , 100% de acord pe principiul asta am putea sa avem si casa mai mica sa nu coste mult incalzirea si nevasta mai tanara sa nu se imbolnaveasca sa trebuiasca dusa la spital. deja o dam in sf uri . Ne facem prea multe griji. all about the benjamins cum zicea cineva pe aici This post has been edited by axabrt: 6 Mar 2018, 10:45 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
YRX |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Voi chiar credeati ca va luati electrica si scapati de costuri? Nuu, o sa ii cocoseze usor usor si pe posesorii de electrice. Sincer cam devreme isi dau arama pe fata, dar foamea e mare.
Si masinile electrice sunt dependente de asemenea operatori cu statii de incarcare. Majoritatea celor din orase stau la bloc si nu pot sa incarce acasa. Bine, sa-l vad io si pe ala cu casa care are bransament de 20 de kwh, nu zic de 40. Pana acum ati pus botul la vrajeala cu " punem taxa de poluare masinilor vechi", tot ati sarit in sus ca bine le face, ai dreaq de poluatori. Dupa masinile vechi urmeaza taxarea masinilor noi, dupa masini noi o sa taxeze pe cele electrice, dupa electrice o sa trimita anaful somatii de plata extraterestrilor pentru OZN-uri. Este doar un mecanism de facut bani pentru stat, pentru corporatii, pentru ce vreti voi. O doare-n cenzurat pe Gratiela de aerul pe care-l respirati voi sau pe Gabriela ca nu puteti voi sa bicicliti de masini parcate. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 6 Mar 2018, 10:25) Nope. Mai e o varianta, dar n-o vrea consumatorul mediu. Masina mai mica si mai usoara. Scaun de 10 kile, nu de 50. AC simplu, reglabil manual, nu cu jde mii de senzori. Toate astea ar reduce mult greutatea, deci s-ar reduce mult si consumul. Dar pe de-o parte nu o vrea cumparatorul, si pe de alta parte marja de profit ar scadea. Sigur ca da. Era mai bine in anii 70 80...aveai dotari de bun simt (AC manual la manivela geamului, servo muscular, radio cu o infinitate de frecvente, eventual o singura oglinda laterala). Macar erau usoare masinile, avea 800 de kile un Golf ![]() Ce zici tu e o chestie care pur si simplu nu se poate intampla. Nu renunti la dotarile de siguranta si confort, ca de-aia se cheama progres. Eu unul n-as mai lua o masina cu AC manual, asa cum n-as mai lua o masina fara conectivitate BT sau fara sisteme moderne de siguranta. Daca vrem sa facem o treaba utila, facem masinile mai usoare avand in continuare dotarile astea. Se poate si se face. O sa zica iar unii ca citesc din mape de presa...dar Mazda au fost printre primii cu o astfel de filosofie. Ai toate dotarile moderne dar masinile sunt mult mai usoare decat concurenta. Acum si concurenta se misca, si au inceput sa faca masini mult mai usoare fara sa sacrifice dotarile. |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
tatabobu |
![]()
Post
#118
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu se poate intampla pentru ca fara un satnav de jde toli, fara un scaun reglabil electric in 27 de directii si fara o climatizare reglabila pe 5 zone nu se poate justifica pretul "premium" cerut pe o caruta oarecare de 30-50 de mii fata de o caruta oarecare de 10 mii.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
YRX |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Mai, nu zice, ca se apuca Dacia de fibra de carbon de mai vedem Dusterul doar prin poze...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
xcss |
![]()
Post
#120
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 00:59 |