Aerisire circuit racire Dacia1300
![]() ![]() ![]() |
Aerisire circuit racire Dacia1300
smith |
![]()
Post
#1
|
||
![]() neom Group: Members Posts: 87 Joined: 6 December 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1973
- once you go black...
|
|||
bucatzel |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Niciunul din topicurile deja existente nu era bun?
QUOTE(bucatzel @ 10 Aug 2011, 14:14) Sistem racire motor Probleme cu instalatia de racire, motorul nu se incalzeste mai mult de 50 de grade am o mare problema ce ma depaseste, temperatura mare apa temperatura ridicata la motor, racire insuficienta curatare radiator dacia 1310 Pompa de apa pompa de apa, pierde apa pe la pompa |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Ov |
![]()
Post
#3
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
robinetul de caldura l-ai deschis?
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
smith |
![]()
Post
#4
|
![]() neom Group: Members Posts: 87 Joined: 6 December 06 ![]() |
Hehe biensur.
bucatzel, mersi de linkuri, problema mea e destul de specifica, motorul se raceste bine, dar nu baga caldura. Am cautat si niste topice moarte despre aerisire dar n-am tras nici o concluzie de acolo. In fine, o sa postez in unul din ele. Ștergeți topicul de aici daca e cazul. This post has been edited by smith: 26 Sep 2018, 14:48 |
--------------------
Dacia
1300
1973
- once you go black...
|
|
sobolan |
![]()
Post
#5
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Deschizi robinetul caloriferului ,pui antigel in borcan 3/4 apoi dai jos furtunul din borcan,strangi capacul la maxim si-l desfiletezi 1/8 ture tinandu-l sus (cu dopul in jos)timp in care strangi de furtunul mare pe care e pus termostatul si cu t-ul deschis(ala de pe retur),o sa traga din borcan,pui iar in borcan si tot asa pana curge fluent pe t-ul de la retur apoi strangi bine capacul si intorci borcanul tinandu-l cat mai sus de nivelul caloriferului,pornesti rabla si o lasi sa mearga pana deschide termostatul si face vreo 2-3 cicluri,nu se va aerisi mai mult de 80-90% dar se va aerisi in mers ulterior....nu e mare inginerie...
Daca consideri ca e aerisita ok si tot nu baga caldura leaga-te de calorifer,o fi infundat,daca nici ala nu e te pregatesti de o garnitura de chiuloasa,poate n-o fi asa de rau totusi,spor la mesterit. This post has been edited by sobolan: 26 Sep 2018, 22:40 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
smith |
![]()
Post
#6
|
![]() neom Group: Members Posts: 87 Joined: 6 December 06 ![]() |
Cred ca am returul din calorifer infundat. Am bagat doua furtunase mici, unul la aerisirea de la calorifer si unul la aerisirea din teu. Ambele dau in vasul de expansiune. Cu ele cuplate, se incinge caloriferul de clima imediat. Cum le scot, se raceste. Nu pierde lichid pe nicaieri.
Acum, pana sa desfac. Se poa sa fie infundat chiar in corpul pompei? Ca pompa de apa chiar mi-e târșă s-o schimb cu totul. |
--------------------
Dacia
1300
1973
- once you go black...
|
|
sobolan |
![]()
Post
#7
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
caloriferul are doua furtune pe tur(la robinet) si unul pe retur(la aerisire),nu prea am inteles eu ce artificiu facusi tu acolo dar daca pompa era nasoala aveai acul la apa pe la rosu sau curgea pe la ea,facea zgomote etc.
Vezi daca apar bule de aer in vasul de expansiune sau creste diferenta de nivel din borcan cald-rece mai mult de 3-4 cm ...termostatul lucreaza ok ? adica tine blocat circuitul la rece? e posibil sa stea semi-deschis mereu si atunci ai apa calda la calorifer cam greu,mai mult e rece. This post has been edited by sobolan: 27 Sep 2018, 22:01 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 14:09 |