DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Set motor nou?

Maska
post 6 Feb 2004, 11:49
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




Problema e asa: in suportul de filtru de aer, am gasit ulei de motor si nu stiu din ce cauza. din cate am observat, nu tot timpul apare ulei acolo. oricum azi ma duc la mecanic sa-mi spuna ce si cum si am sa va spun si voua in caz ca Doamne fereste se mai intampla si altcuiva. in legatura cu schimbat set motor....nu stiu ce sa zic....masina inca "trage bine".


--------------------
Citroen C4 Coupe 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maska
post 6 Feb 2004, 16:07
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




Da fratilor. Vine o zi in viatza fiecarei dacii cand, ei bine, trebuie sa i se schimbe setul motor. Ce daca se intampla la 55.000km. ? Trebuia sa te gandesti la asta cand ai cumparat-o... Sa traiti si sa auzim numai de bine.


--------------------
Citroen C4 Coupe 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kapix
post 8 Feb 2004, 23:51
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 3 January 04
From: Arad




am si eu o problema cu consumul. Am luat Dacia mea veche fara sa-l intreb pe fostul proprietar cand a umblat ultima data la motor. Pierdeam ceva ulei pe la palier si m-am dus la un service. Acolo mi-au spus ca pierderea este nesemnificativa si ca probabil e gata setul. Sunt de acord, ei desfac motrul si surpriza: setul ca nou! Daca tot la-am desfacut, schimbam segmentii... Intreb care sunt cei mai buni si imi spun sa iau Koldenschmidt (sau ceva de genul acesta), putin mai scumpi ca Goetze, dar ceva mai buni. Consumul nu scade ci in timp creste, ajungand acum (dupa 6000km) la 1l / cca.250 km. Nu o calc peste 80-85 decat rar, in depasiri. Daca scot celebrul furtun din T-ul carburatorului, nu iese fum, cum am vazut la altii cu consum la fel de mare, in schimb esapamentul este incarcat de ulei si este tot timpul albastru inchis. Mai mult, nu am avut deloc probleme cu bujiile (e drept ca am aprindere electronica, dar uleiul e totusi ulei). De pornit proneste f.bine, la -18-20 grade, cu socul tras bineinteles, cu trei-patru pedale - la sfert de cheie. La 0 grade la sfert de cheie, fara soc.
Un prieten imi spune recent ca problema mea nu este la segmenti, ci la chiuloasa, dar nu poate sa imi explice fenomenul. Intr-adevar un mecanic mi-a recomandat si el sa rectific neaparat chiuloasa deoarece imi scapa pe la supape, insa la vremea respectiva nu l-am luat in serios deoarece nu desfacuse nici macar capacul culbutorilor si mi-am zis ca nu de unde sa isi dea seama (mi-a reglat doar alimentarea si aprinderea - pregatirea de iarna - umbland numai la pompa de benzina, delcou, bujii, carburator).
Asadar este posibil sa pierd uleiul din cauza chiuloasei ? Comunica cumva cu esapamentul? Pe la supape banuiesc ca nu are cum, ca ar intra la orice masina, cand acestea sunt deschise, nu? Se pricepe vrfeunul la chiuloase?


--------------------
In spatele oricarui sofer de Dacie se ascunde un mic mecanic auto.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 9 Feb 2004, 08:20
Post #34


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




E cam aiurea sa scape ulei prin supapa. Dar daca zici ca motorul merge bine, adica nu da semn ca arde ulei in cilindri, ci numai ulei incins pe evacuare+vapori de ulei, atunci e ca ei.


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 9 Feb 2004, 09:50
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




Kapix, daca sunt uzate ghidurile la supape e posibil sa-ti bage ulei pe-acolo si sa-l arda.1300 nu are simeringuri la ghiduri dar se pot pune.Costa undeva pe la 160.000(goetze) dar trebuie data chiulasa jos.
De rectificat se poate rectifica chiulasa in plan daca ea nu mai e perfect dreapta si atunci masina ar fi ceva mai nervoasa pt ca se micsoreaza camera de ardere, sau se poate rectifica scaunele la supape sa etanseze perfect(cu niste freze speciale la unghi de 45) si in acest caz masina va fi putin mai puturoasa.
Uita-te daca scoate fum albastru.Daca nu e clar ca uleiul ala se pierde pe undeva.
De ex eu am avut lantul si intinzatorul uzat la distributie si a batut lantul pana a taiat capacul de distributie si imi pierdea ulei pe-acolo...


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
van den plas
post 9 Feb 2004, 10:40
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




QUOTE

eu am avut lantul si intinzatorul uzat la distributie si a batut lantul pana a taiat capacul de distributie si imi pierdea ulei pe-acolo...

Cum se manifesta uzura lantului si intinzatorului,facea zgomot permanent?Eu am auzit la un moment dat niste zgomote destul de urate de la distributie, dar care au disparut si nu au mai aparut ulterior. Oricum ma gandesc sa schimb pinioanele, lantul si intinzatorul, motorul avand 160000 km.Ce dificultati presupune sa-ti faci operatiunea asta singur,lucrand dupa manualul de reparatii?


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 9 Feb 2004, 11:13
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




pai se auzea permanent un zgomot metalic.
zici ca aveam diesel pe ea.
in general se schimbat tot(lant,intinzator,pinioane,simering).
piesele sunt vreo 500.000 de mii si iti ia cam 2 ore sa le schimbi.
trebuie dat radiatorul jos,desfacut capacul la distributie, dupa care inlocuiesti pinioanele care sunt prinse cu niste pene pui lantul si intinzatorul.problema e ca trebuie sa stii s-o pui la punct,dar e o chestie relativ simpla.pe fiecare pinion e cate un marcaj (o punct,un +,etc).
trebuie sa ai grija ca cele doua repere de pe pinioane sa fie pe aceeasi axa.
un dinte daca e pus mai in fata/urma e destul de naspa,dar se poate regla din delco si va merge,dar daca sunt mai multi...pa pa..nu mai porneste deloc.
dupa ce faci toate astea se repeta operatiunea invers.
sper sa te descurci


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kapix
post 10 Feb 2004, 00:23
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 3 January 04
From: Arad




QUOTE
Kapix, daca sunt uzate ghidurile la supape e posibil sa-ti bage ulei pe-acolo si sa-l arda.1300 nu are simeringuri la ghiduri dar se pot pune.Costa undeva pe la 160.000(goetze) dar trebuie data chiulasa jos.
Uita-te daca scoate fum albastru.Daca nu e clar ca uleiul ala se pierde pe undeva.


Sunt sigur ca motorul imi arde uleiul, deoarece scoate fum albastru. Dar tot nu inteleg pe unde ar putea intra uleiul in cilindrii. In fine, simeringurile astea de la ghiduri sunt 160.000 / buc ? Pentru ca asta ar insemna cam mult daca imi trebuie 1 / supapa. Montarea lor presupune ceva modificari?


--------------------
In spatele oricarui sofer de Dacie se ascunde un mic mecanic auto.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 10 Feb 2004, 09:15
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




Sunt 160.000 toate 8 si sunt Goetze.Probabil sunt si altele mai ieftine


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 10 Feb 2004, 09:17
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




Nu se modifica absolut nimic.pur si simplu se lipesc acolo


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 10 Feb 2004, 09:37
Post #41


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Pai...Dacia citi segmenti are pe piston ????? :shock:


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 10 Feb 2004, 09:52
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




Marty, am impresia ca nu ai inteles....
noi vorbeam de simeringurile de la ghidurile de supape


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 10 Feb 2004, 10:00
Post #43


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Hm..... ar fi cazul sa mai dorm si eu noaptea! Mii de scuze, dorm pe mine.....


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 10 Feb 2004, 19:39
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




QUOTE

Cum se manifesta uzura lantului si intinzatorului,facea zgomot permanent?

La fosta mea berlina facea cind si cind, in special la turatii mici (1200-1800), n-am dat atentie si am cules intinzatorul bucati din capacul distributiei; repara urgent daca auzi ceva de acolo!
Atentie! intinzatorul era fixat cu imbus (Dacia 1310-1990), sa ai pe linga tine cind te apuci de el!


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
citu
post 10 Feb 2004, 22:01
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 10 February 04
From: cugir




poate ca itzi mananca ulei si de acee itzi scoate in filtru de aer


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maska
post 11 Feb 2004, 09:41
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




Am aflat in sfarsit de unde era problema. Daca mai mergeti la service-ul din Pantelimon aveti mare grija !! Sa va feriti de "mecanicul" Toni (pe care-l caut sa-i rup capu'). Am fost la ei pentru carburatie si nu e prima data cand ma duc acolo. Pana acum mi-au facut treaba buna insa de data asta, dl. "mecanic" dupa ce mi-a curatat carburatorul mi-a infundat in mod intentionat furtunul ala mic ce iese din "T" si duce la carburator. Suficient cat sa-mi consume dupa 2 zile cam....18% !!
Si asta dupa ce i-am mai dat si spaga.
Mare greseala sa dai spaga la mecanici ! Nu voi mai repeta figura never ever.


--------------------
Citroen C4 Coupe 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
van den plas
post 11 Feb 2004, 11:47
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




QUOTE

La fosta mea berlina facea cind si cind, in special la turatii mici (1200-1800), n-am dat atentie si am cules intinzatorul bucati din capacul distributiei;

Tot la turatie mica (relanti) am auzit si eu zgomotul acela la distributie. Am trecut deja reparatia asta la prioritati ,dar sunt curios daca ati auzit de cazuri in care sa fi sarit lantul.


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
citu
post 11 Feb 2004, 14:06
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 10 February 04
From: cugir




pai sincer poate sa-ti sara lantzu de distributzie tocmai datorita faptului ca-i dacie dar f ff rar si cu consecinte devastatoare la motor pe care nu ti le doresc sincer asa ca mai bine ai vedea de problema cu distributzia "van den plas" ca nu se merita pt cateva sute de mii sa bagi dupa aia cateva milioane
ok


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 13 Feb 2004, 16:53
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




eu aveam lantul de distributie si intinzatorul varza...
ganditi-va ca mi-a batut lantul in capacul distributiei pana l-a taiat.
schimbam frecvent in 4000-4500 de ture si nu s-a dus distributia.
inainte sa fac motorul(RK) am vrut sa vad ce mai poate si a luat 135km/h.
daca sare distributia e naspa dar eu vreau sa spun ca nu se duce chiar asa usor...


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin43
post 17 Feb 2004, 15:20
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 23 January 04
From: Bucuresti




ca sa nu mai bage vapori in carburator sa se infunde. E recomandabil la motoarele ce se apropie de RK


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 23 Feb 2004, 00:48
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




pentru nino.fumul nu conteaza.seturile noi scot fum albastru pana se[aseaja]segmenti pe camasi ,adica asi fac oglinda de ardere.ea poate manca ulei de la mai multe probleme.ana ar fii daca o alergi sau mergi turat cu ea antre 4000si 5000 de ture.uleiul este subtire.plutitoru nuti anchide si ajunge [multa]benzina pe camasi spalandule de ulei[arzandul]vezi daca ati scoate gaze pe epurator,daca scoate ,ori ai segmenti sparti sau uzura.ar mai fii mai multe.am un nr de tel pentru toti 0740918281


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vemanis
post 23 Feb 2004, 23:14
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 23 February 04




Bai Tika nu mai da oamenilor idei gresite, ca cine stie ce panarame or scoate din masinile lor.
Sper ca nu te superi pe mine acum, nu?
icon_twisted.gif


--------------------
Renault Symbol 2009
Sunt cel care impinge scara!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 24 Feb 2004, 10:49
Post #53


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Tyka, poate o sa te superi pe mine, dar sa stii ca s-a inventat spatiul intre punct si urmatoarea propozitie.
Si acordul :wink:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lenco500
post 28 Feb 2004, 16:27
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 26 February 04
From: oradea




:oops: am si eu o intrebare:
am o dacie din91 are 73de mii si ceva la bord, cam maninca ulei
nu pot sa ma pling ca nu ar trage motorul, citeodata pe bujii apare ulei la pistonul 4, credeti ca se impune set motor sau numai segmentare


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdy
post 29 Feb 2004, 16:51
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 4 December 03
From: Cluj N




Eu i l-am schimbat de o saptamana.
QUOTE

Set TRIBOCOTAT din teflon, segmenti GOETZE.  
Pret 2,5 mil  

pe dracu': 4,5 k si montat la atelier 1,5 k.Cifrele spun totul. icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia 1410 /Opel Vectra B2 1998/2002
astept comentarii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 29 Feb 2004, 23:51
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




FRATILOR,lasati dracu teflonu an pace ,ce sa caute teflon an motor?.si numai segmenti GOETZE nus aia din comert la 800000 lei .am antrebat eu cat ma costa un set de segmenti GOETZE,am antrebat la reprezentanta la renault.Costau2,5 milioane si erau pentru renault 12.aia din comert sunt facusi la turci sau scrie pe ambalaj made in UE,adica sunt facuti la colt de strada,nu va mai spun cat costa segmenti GOETZE pentru tipuri straine. icon_mrgreen.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 29 Feb 2004, 23:54
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




mai bine luativa set PREMS facuti de omnitec brasov.sunt de calitate.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 1 Mar 2004, 09:12
Post #58


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Eu am una bucata PREMS pe dulap. Asteapta....Ce sa iau...segmenti GOETZE? 2.5 mil? Cam mult. Cuzineti? Ce este bun si ieftin (hmm...cica le vreau pe amandoua icon_mrgreen.gif )

laugh.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 1 Mar 2004, 09:18
Post #59


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Da ce fel de set e asta? E modelul ala ieftin (fara segmenti) :wink: .
Daca da, am vazut segmenti Perfect Circle (frantuzesti) la vreo 7-800K.


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 1 Mar 2004, 10:12
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Mi-e scarba de mecanici in general , fara suparare pentru cei aici prezenti dar, fratilor , am auzit atatea cazuri de tepuiala ca mi s-a urat . Ar fi interesant de stiut daca un afon ca mine cu cartea in fata ar putea desface motorul . De exemplu credeti ca de unul singur as putea sa-mi aranjez motorul(schimbat setul etc)?


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 02:53
Forum Renault