Logan MCV ("break"), a aparut..., impresii, pareri, teste...
![]() ![]() ![]() |
Logan MCV ("break"), a aparut..., impresii, pareri, teste...
șoferistul |
![]()
Post
#751
|
||
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|||
toaderflorin |
![]()
Post
#752
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 26 March 03 From: Bucuresti ![]() |
e o mare teapa preturile la break.
am o oferta de pret de la renault megane estate si pretul la motorizarea 1,6 16v 110cp pack authentique este de 15 089 euro (pret cu taxe) dar dealerul da o reducere de 1300euro adica pretul de vanzare este 13789 euro . la un calcul simplu este o diferenta de 3189 euro fata de loganul mcv laureat de 5 locuri 1,6 16v (10600euro). adica daca mai pui 3189 iei o masina cu : -abs -airbaguri laterale torace+cap fata si cap spate -volan reglabil pe inaltime si in profunzime -card de pornire -torpedou cu refrigerare -satelit la cd - alte maruntisuri nu stiu preturile de la megane grand senic ( preturile cu reducerea de la dealer, nu cele de pe net) ca sa fac diferenta fata de loganul mcv cu 7 locuri. |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
Cypher4laguna |
![]()
Post
#753
|
![]() Honda Driver Group: Members Posts: 931 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Ai uitat micul amanunt cu costurile mai mari la Renault (intretinere, revizii si casco) si... ce uit oare?... cred ca pe Renault nu se pot pune 7 locuri
![]() Sa fim sinceri.. daca ar fi sa ma iau dupa rationamentul tau... mi-as lua un Passat... ce mai e un fleac de alte 10000 de euro sa-mi iau masina! ![]() Ideea e urmatoarea: merita banii pe care-i dai pe masina asta? E cam scumpa, recunosc... dar eu zic ca da. Carcotasii isi vor lua alte marci pe bani mai multi. |
--------------------
Honda
Civic & Jazz
ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
|
|
toaderflorin |
![]()
Post
#754
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 26 March 03 From: Bucuresti ![]() |
eu nu sunt carcotas.
am logan laureat din 2004 si sunt foarte multumit de el si am asteptat aparitia breakului ca s-a il schimb. comparatia mea era intre cele cu 5 locuri. la grande scenic nu am preturile ca s-ar putea sa avem o surpriza. parerea mea este ca decat un logan mcv cu 5 locuri mai bine imi iau megane estate . singurul avantaj la logan este posibilitatea celor 7 locuri, dar in cazul meu (familist cu 2 copii) nu e o optiune obligatorie. vrea sa imi iau break pentru ca am o mica afacere si mai si car marfa (rar) si imi plac mai mult breakurile. diferenta de 1800 de euro dintre berlina si break nu se justifica. |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
Cypher4laguna |
![]()
Post
#755
|
![]() Honda Driver Group: Members Posts: 931 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Recunosc ca mi se par preturile mari... dar asta e. Dacia le face si nu eu. Referitor la comparatia cu Megane Break... fiecare stie ce vrea de la o masina. MCV-ul are ampatamentul cu 27 de centimetri mai mare ca la Megane... deci spatiu interior si volum portbagaj urias pentru un break "compact".
Daca la nevoile familiei tale se potriveste mai bine un Megane, atunci poate ar fi mai bine sa iti iei unul. Scenic (ca sa nu zic Grand Scenic) e foarte scump ddp. Daca nu ma insel undeva la 16000 euro. Pentru Grand Scenic (care nu se prea aduce in Romania) cred ca se mai dau vreo 500 de euro. |
--------------------
Honda
Civic & Jazz
ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#756
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Cu 4,47 m lungime...... Logan break va concura sub aspectul gabaritului cu Peugeot 307 break (4,42 m) si Renault Megane break (4,50 metri).
Sursa: http://www.auto-motor-si-sport.ro/article/10470 Ampatamentul mărit este un avantaj? asta e din gama "dați voi 2000 euro în plus la aceleași dotări, că noi am îmbunătățit ce am făcut prost de la început..." Despre costurile de revizii mai mari la Renault decît la Dacia nu am ce să spun, că nu m-am documentat decît pentru Logan pînă acum, și asta plin de speranță deșartă. Dar cred că la motorizări diferite costurile nu sunt foarte diferite. Unificarea showroom-urilor va duce la unificare unităților de service, piesele sunt aceleași ca preț. La un Megane break ai, pe lîngă cele enunțate mai sus de toaderflorin, conform acustic mărit datorită insonorizării foarte bune, suspensii total diferite, la care nu mai trebuie studiat nimic pentru preluarea ruliului, alte scaune, comenzi normale pentru deschiderea geamurilor, planșa de bord cu butonașele plasate corespunzător, motoare din generația actuală (cu toate probleme legate de fulia defazoare specifice unui anume lot), 5 steluțe foarte importante la EURONCAP, filtru habitaclu. CASCO este mai scump, dar diferența de 5 % din prețul mașinii între 11.600 și 13.800 răspîndită în rate lunare nu este așa de mare (9,17 euro pe lună în plus). Nu am citit despre Megane care să aibă probleme cu vopseaua care se cojeste sau înflorește spontan, nici de vre-un meganist care să dorește să pună accesorii (prea-prețuite) care în mod normal vin ca dotare implicită și despre care Renault nu face mare tam-tam, cum ar fi protecții din plastic pentru pasajul roților sau etanșări ale transmisiei. Dar am citit despre problemele meganiștilor cu bobinele de tip creion de pe motorul 1,6L 16v care sunt prezentate ca mare avantajpe Logan, dar care nu au fost rezolvate nici pînă acum. Poate că introducerea ABS-ului în standard mai poate face MCV-ul atractiv din punct de vedere al prețului. This post has been edited by șoferistul: 4 Oct 2006, 16:41 |
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
klaus |
![]()
Post
#757
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#758
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
5% este valoare din prețul mașinii noi care se plătește anual la asigurarea CASCO. Diferența între prețurile mașinilor nu introduce un efort financiar major, mai ales pentru plata lunară.
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
marksman |
![]()
Post
#759
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.703 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
La 11.000 E mai bine iei un VW Sharan la mana a 2-a. Nici nu se compara cu meceve-ul de la Dacia.
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
GicaPopescu |
![]()
Post
#760
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 18 October 05 ![]() |
Am citit azi un articol in Cotidianul cu versiunile de Langoo:
"Modelul MCV este prevazut in dotarea standard cu cinci locuri. Pentru 400 de euro in plus, el poate fi echipat cu inca doua locuri, putind transporta astfel pina la sapte pasageri. Singura exceptie o face cea mai mica motorizare, 1,4 MPI de 70 CP, unde autoturismul este prevazut numai in versiunea cu cinci locuri. Pretul de achizitie este cuprins intre 8.200 de euro, pentru echiparea Ambiance, si 8.900 de euro, pentru Preferance. Varianta diesel de 1,5 l si 70 CP poate fi cumparata contra sumei de 9.700 de euro, pentru nivelul de echipare Ambiance, 10.400 de euro -Preferance, 11.200 de euro - Laureate. Motorizarea 1,6 MPI de 90 CP are un pret de 8.600 de euro, 9.300 sau 10.100 de euro pentru Ambiance, Preferance, respectiv Laureate. Virful de gama de 1,6 litri si 105 CP este disponibil numai in nivelul de echipare Laureate, pentru un pret de 10.600 de euro." Oare o avea vreo versiune ABS standard ? Daca echiparea este aceeasi ca pe berlina, se pare ca nu. Probabil ca va fi doar optional, deci pretul maxim s-ar putea sa ajunga la 12.000 euro pt. un diesel echipat cat de cat decent. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6MPI
- DJ-XX-XXX
|
|
klaus |
![]()
Post
#761
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Domnu' popescu, ca sursa dvs. din fabrica nu v-a informat la timp, eu zic ca poate va informati complet si corect de pe forum...
Sa zicem de la http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=691508 Apropo, ati verificat discurile la 16v? sunt sau nu ventilate, ca ziceati ca nu... Nu de alta, dar lumea pe aici a vazut altceva cu ochii proprii si nu a crezut povesti pescaresti |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
adiv |
![]()
Post
#762
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 3 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Adevaratul Logan break ..... pai daca de fapt asa arata m-as baga si eu la o bucata
![]() This post has been edited by adiv: 4 Oct 2006, 13:29 |
--------------------
Dacia
Logan
2005
- B si ceva
|
|
toaderflorin |
![]()
Post
#763
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 26 March 03 From: Bucuresti ![]() |
diferenta de pret fata de berlina este enorma.
la renault megane diferenta este de 203 euro in favoarea breakului la preturile de lista , iar cu reducerea promotionala de la dealer ajunge la 583 euro. cum au calculat ei de au ajuns la o diferenta de 1800 euro la gama logan, nu stiu. astept sa vad mcv pe viu dar mai mult ca sigur o sa imi cumpar megan . |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
paulica |
![]()
Post
#764
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai fratilor de vreo ora astia de la dacia.ro zic ca "in câteva minute veti putea vizulaiza informatii despre Logan MCV in România". Mai zic ei si de intretinere da' asta mai putin conteaza
|
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#765
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Poate mai inventează ceva noutăți de ultimă oră în ceea ce privește inovațile tehnice nemaiîntîline sau au citit reacțiile de pe forum referitor la prețurile de lansare și nu au terminat de negociat între ei... Tot penibil rămîne prețul, oricît de bună ar fi acest MCV. Nu am citit nicăieri despre rezistența anticoroziune ținînd cont de faptul că mașina este făcută să se deplaseze pe drumurile naționale, pline de pietricele săltărețe. Dacă acesta este mai bună decît la Logan berlină poate revin la sentimente mai bune, pentru că orice piesă se poate repara sau înlocui relativ ușor, dar rugina în caroserie este boală curată. Garanția de 6 ani anti-perforare este fix-pix deoarece nu cred că merge cineva cu mașina plină de pete de rugină, mai ales că nu se trece inspecția tehnică periodică obligatorie la fiecare 2 ani. Nu am auzit de nici o firmă care să facă o intervenție de vopsitorie sau înlocuire în perioada de garanție a caroseriei datorită perforării. Doar Dacia a oferit despăgubiri pentru vopsire necorespunzătoare, și asta numai după ce a fost groasă rău și s-a lăsat cu expertize indepenente autorizate și multă presă....
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
vijelie |
![]()
Post
#766
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Dpdv anticoroziune, MCV-ul este EXACT acelasi Logan
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#767
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Asta înseamnă că dai 12.000 euro pe ceva care este foarte posibil să ruginească pe la pasajul roților sau sub chedere, ori să apară înflorituri pentru care totdeauna vinovat este găinațul de pasăre care este destul de nesimțită să nu folosească toalete ecologice..... Sau din seria inovațiilor tehnice face parte și vopseaua gongflabilă...
This post has been edited by șoferistul: 4 Oct 2006, 16:12 |
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
vijelie |
![]()
Post
#768
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai da, ca nu e galvanizata, deci candva tot va rugini.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#769
|
![]() - Group: Members Posts: 22.604 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(șoferistul @ 3 Oct 2006, 21:14) Parcă pentru prima dată a fost folosită pentru Logan: Platforma de Logan este derivata din platforma B. Lipsesc "lucruri" la Logan.[color=blue]Asemeni berlinei Logan, Logan MCV este conceput pe baza platformei B a Alianței Renault Nissan, platformă pe care o împarte cu modelele Modus, Clio II, Clio III și Nissan Micra) |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#770
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Depinde cînd ruginește. Ixell este vopseaua folosită numai de Renault. Nu știu nimic despre ea, dar cred că voi afla multe pe proprie piele...
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#771
|
![]() - Group: Members Posts: 22.604 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ixell se foloseste in service. In fabrica este alta tehnologie, DuPont.
sistemul-de-vopsire-ixell QUOTE(Dacia.ro) Disponibil numai în unitățile service Dacia Despre DuPont aici: http://www.aectra.ro This post has been edited by IRONICK: 4 Oct 2006, 16:29 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#772
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Mulțumesc pentru informație. Dar asta nu modifică cu nimic existența problemelor de tratare anticozovă a elementelor de caroserie a Loganului. Greșeala a fost a mea, din neatenție.
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#773
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
The bodyshell undergoes the same protective treatment that has forged the Logan range’s reputation for reliability and strength
...... all-new solution designed to seal the gearbox and transmission internals from penetration by dust. Sursa: http://www.renault.com/renault_com/en/imag...1120-461050.pdf Asta arată că IRONICK are dreptate în ceea ce privește protecția anticorozivă. În ceea ce privește evoluția platformei B a alianței Renault-Nissan, Logan a fost primul, după care s-au tras învățăminte... A mai citit cineva un material de prezentare despre o mașină care are ca și caracteristică deosebită protecția transmisiei la praf? Asta trebuia să fie implicit și pînă acum! Poate va urma o evoluție normală în ceea ce privește fiabilitatea și va fi protejată și împotriva apei de pe carosabul, după care a apei din canalele care refulează cînd bucureștenii fac prea multe dușuri dimineața... |
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
pegas |
![]()
Post
#774
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 29 September 05 From: IASI ![]() |
au aparut preturile si variantele pe dacia.ro
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001/Dinamyque, 1.4 16V
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#775
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Și cu ocazia asta continuă seria de comunicări de mare acuratețe, cum ar fi compresia de peste 19:1 pentru motoarele de1,6 L benzinare. Tot nu m-a lămurit nimeni de ce limitele rapoartele volumetrice au abateri așa de mari la motoarele de 1.6 benzină și 1.5 dci.
http://www.dacia.ro/dacia/ajax#/dacia/loga...date-tehnice,91 |
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
ryckybv |
![]()
Post
#776
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 28 August 06 From: Brasov ![]() |
ce minune , au pus servo directie in standard si pe versiunea ambiance
|
--------------------
ex. dacia
logan 1.5 dci
2006 ambition .SKODA OCTAVIA Tour 1.9 TDI 2009
|
|
DFA |
![]()
Post
#777
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(șoferistul @ 4 Oct 2006, 17:57) În ceea ce privește evoluția platformei B a alianței Renault-Nissan, Logan a fost primul, după care s-au tras învățăminte... Ți s-a mai răspuns la această întrebare, aici. Modelele construite pe platforma B, Clio, Micra, etc. au existat înaintea Logan-ului, așa că nu știu de ce tot afirmi că Logan a fost primul. Dacă tot vrei să te iei de el, măcar zi că Logan-ul folosește o versiune ieftină a acestei platforme... Și nu știu de fapt la ce te așteptai... |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
șoferistul |
![]()
Post
#778
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Airbagurile laterale sunt adevărata minune, dar prețul lor este nesimțit de mare, mai ales că sunt doar pentru protecția toracelui ocupanților locurilor din față. Locatarii din spate ai MCV-ului pot lovi cu stoicicm portiera sau ce-or mai nimeri pe acolo.
Nu-mi vine în minte decît un preț mai mare decît celui al lui Megane Break cu aceleași dotări de 5 steluțe la impact și confort. Mare dezamăgire.... |
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
C@talin |
![]()
Post
#779
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
stiti de la ce vine mcv banuiesc ; "logan mai ceva"
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
șoferistul |
![]()
Post
#780
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
DFA, nu mă iau de Logan, mă iau de producător care duce în eroare potențialii clienți prin comunicate de presă contradictorii, incomplete. Și cel mai tare mă doare că se face rezolvarea problemelor (mărunte dar multe)pe banii plătitorului de mașină și nu pe banii producătorului. Evoluția prețului mașinii economice este totdeauna în sus, și ca justificare se prezintă îmbunătățiri legate de schimbarea culorilor unor repere, fără să se ofere posibilitatea nici măcare de configurare a vehicolului. Justificarea că în RO cursul Euro a fost în jos și Dacia trebuie să păstreze limita de profitabilitate este o sfidare la adresa noastră, deoarece prețurile pieselor sunt aceleași și se plătesc în Euro la achiziție, iar mîna de lucru este cum este plătită. Măcar dacă dădeau vina pe creșterea energiei și a costurilor de transport a pieselor între diferitele locații de producție mai era o logică.
Cît despre deschizătorul de drumuri al platformei B a alianței Renault-Nissan, părerile sunt împărțite: Fiind conceputa pe o platforma derivata din platforma B (Renault Modus / Nissan Micra), Logan beneficiaza de toate fundamentele ingineriei Renault privind securitatea si tinuta de drum Sursa: http://www.daciagroup.com/eKontentDaciaXFi...tate/index.html Acum la Dacia se lucreaza la calitate identica Renault. Fabrica Dacia va adu- ce beneficii”, a spus Schweitzer. In ceea ce priveste calitatile tehnice adunate de inginerii francezi in Logan, trebuie spus ca masina a fost construita pe platforma B, identica cu cea a modelului Clio care va intra in productie abia anul viitor. Sursa: http://stiri.kappa.ro/unde_mp__articol/id_...8/id_domeniu__1 A rezultat Logan, un experiement benefic pentru Renault. În timp ce scriu aceste rînduri este prezentarea oficială a Loganului MCV și încă mai sper să îmi treacă supărarea. |
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th June 2025 - 16:14 |