DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

36 Pages « < 24 25 26 27 28 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan MCV ("break"), a aparut..., impresii, pareri, teste...

șoferistul
post 3 Oct 2006, 20:24
Post #751


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




„Nivelurile reduse de automatizare si forta de munca ieftina (un angajat al fabricii din Pitesti primeste o zecime din salariul unui angajat francez) permit Renault sa economiseasca sute de euro pe vehicul numai in ceea ce priveste costurile cu personalul“, scrie „Financial Times“.

Grupul francez a ignorat partea de constructie a unui prototip .... ceea ce a generat economii suplimentare de 20 de milioane de euro.

Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=4896...Hash=a9ef11d32a

Prototipul a fost Logan lansat în iunie 2004 și remedierile au fost în august 2006 și în 3 oct. 2006 MCV se va putea denumi, probabil, MAȘINĂ.

Mă bucur că Logan a avut un asemenea succes, îmi voi cumpăra unul, dar nu cred că prețul unui MCV se justifică comparativ cu o berlină Logan.


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toaderflorin
post 3 Oct 2006, 21:12
Post #752


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 26 March 03
From: Bucuresti




e o mare teapa preturile la break.
am o oferta de pret de la renault megane estate si pretul la motorizarea 1,6 16v 110cp pack authentique este de 15 089 euro (pret cu taxe) dar dealerul da o reducere de 1300euro adica pretul de vanzare este 13789 euro . la un calcul simplu este o diferenta de 3189 euro fata de loganul mcv laureat de 5 locuri 1,6 16v (10600euro).
adica daca mai pui 3189 iei o masina cu :
-abs
-airbaguri laterale torace+cap fata si cap spate
-volan reglabil pe inaltime si in profunzime
-card de pornire
-torpedou cu refrigerare
-satelit la cd
- alte maruntisuri
nu stiu preturile de la megane grand senic ( preturile cu reducerea de la dealer, nu cele de pe net) ca sa fac diferenta fata de loganul mcv cu 7 locuri.


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypher4laguna
post 3 Oct 2006, 21:41
Post #753


Honda Driver


Group: Members
Posts: 931
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




Ai uitat micul amanunt cu costurile mai mari la Renault (intretinere, revizii si casco) si... ce uit oare?... cred ca pe Renault nu se pot pune 7 locuri tongue.gif

Sa fim sinceri.. daca ar fi sa ma iau dupa rationamentul tau... mi-as lua un Passat... ce mai e un fleac de alte 10000 de euro sa-mi iau masina! wub.gif

Ideea e urmatoarea: merita banii pe care-i dai pe masina asta? E cam scumpa, recunosc... dar eu zic ca da. Carcotasii isi vor lua alte marci pe bani mai multi.


--------------------
Honda Civic & Jazz ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toaderflorin
post 3 Oct 2006, 21:55
Post #754


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 26 March 03
From: Bucuresti




eu nu sunt carcotas.
am logan laureat din 2004 si sunt foarte multumit de el si am asteptat aparitia breakului ca s-a il schimb. comparatia mea era intre cele cu 5 locuri. la grande scenic nu am preturile ca s-ar putea sa avem o surpriza. parerea mea este ca decat un logan mcv cu 5 locuri mai bine imi iau megane estate . singurul avantaj la logan este posibilitatea celor 7 locuri, dar in cazul meu (familist cu 2 copii) nu e o optiune obligatorie. vrea sa imi iau break pentru ca am o mica afacere si mai si car marfa (rar) si imi plac mai mult breakurile. diferenta de 1800 de euro dintre berlina si break nu se justifica.


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypher4laguna
post 3 Oct 2006, 22:03
Post #755


Honda Driver


Group: Members
Posts: 931
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




Recunosc ca mi se par preturile mari... dar asta e. Dacia le face si nu eu. Referitor la comparatia cu Megane Break... fiecare stie ce vrea de la o masina. MCV-ul are ampatamentul cu 27 de centimetri mai mare ca la Megane... deci spatiu interior si volum portbagaj urias pentru un break "compact".

Daca la nevoile familiei tale se potriveste mai bine un Megane, atunci poate ar fi mai bine sa iti iei unul.

Scenic (ca sa nu zic Grand Scenic) e foarte scump ddp. Daca nu ma insel undeva la 16000 euro. Pentru Grand Scenic (care nu se prea aduce in Romania) cred ca se mai dau vreo 500 de euro.


--------------------
Honda Civic & Jazz ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 4 Oct 2006, 05:46
Post #756


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Cu 4,47 m lungime...... Logan break va concura sub aspectul gabaritului cu Peugeot 307 break (4,42 m) si Renault Megane break (4,50 metri).
Sursa:
http://www.auto-motor-si-sport.ro/article/10470
Ampatamentul mărit este un avantaj? asta e din gama "dați voi 2000 euro în plus la aceleași dotări, că noi am îmbunătățit ce am făcut prost de la început..."
Despre costurile de revizii mai mari la Renault decît la Dacia nu am ce să spun, că nu m-am documentat decît pentru Logan pînă acum, și asta plin de speranță deșartă. Dar cred că la motorizări diferite costurile nu sunt foarte diferite. Unificarea showroom-urilor va duce la unificare unităților de service, piesele sunt aceleași ca preț.
La un Megane break ai, pe lîngă cele enunțate mai sus de toaderflorin, conform acustic mărit datorită insonorizării foarte bune, suspensii total diferite, la care nu mai trebuie studiat nimic pentru preluarea ruliului, alte scaune, comenzi normale pentru deschiderea geamurilor, planșa de bord cu butonașele plasate corespunzător, motoare din generația actuală (cu toate probleme legate de fulia defazoare specifice unui anume lot), 5 steluțe foarte importante la EURONCAP, filtru habitaclu. CASCO este mai scump, dar diferența de 5 % din prețul mașinii între 11.600 și 13.800 răspîndită în rate lunare nu este așa de mare (9,17 euro pe lună în plus). Nu am citit despre Megane care să aibă probleme cu vopseaua care se cojeste sau înflorește spontan, nici de vre-un meganist care să dorește să pună accesorii (prea-prețuite) care în mod normal vin ca dotare implicită și despre care Renault nu face mare tam-tam, cum ar fi protecții din plastic pentru pasajul roților sau etanșări ale transmisiei. Dar am citit despre problemele meganiștilor cu bobinele de tip creion de pe motorul 1,6L 16v care sunt prezentate ca mare avantajpe Logan, dar care nu au fost rezolvate nici pînă acum.

Poate că introducerea ABS-ului în standard mai poate face MCV-ul atractiv din punct de vedere al prețului.

This post has been edited by șoferistul: 4 Oct 2006, 16:41


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Oct 2006, 08:04
Post #757


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(șoferistul @ 4 Oct 2006, 06:46)
dar diferența de 5 % din prețul mașinii între 11.600 și 13.800 răspîndită în rate lunare nu este așa de mare (9,17 euro pe lună în plus).
*
Mie mi-a dat o diferenta de 18%, dar ma rog, poate n-o fi matematica aceeasi peste tot...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 4 Oct 2006, 08:12
Post #758


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




5% este valoare din prețul mașinii noi care se plătește anual la asigurarea CASCO. Diferența între prețurile mașinilor nu introduce un efort financiar major, mai ales pentru plata lunară.


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 4 Oct 2006, 08:28
Post #759


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.703
Joined: 1 November 04
From: sat




La 11.000 E mai bine iei un VW Sharan la mana a 2-a. Nici nu se compara cu meceve-ul de la Dacia.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GicaPopescu
post 4 Oct 2006, 08:30
Post #760


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 18 October 05




Am citit azi un articol in Cotidianul cu versiunile de Langoo:

"Modelul MCV este prevazut in dotarea standard cu cinci locuri. Pentru 400 de euro in plus, el poate fi echipat cu inca doua locuri, putind transporta astfel pina la sapte pasageri.

Singura exceptie o face cea mai mica motorizare, 1,4 MPI de 70 CP, unde autoturismul este prevazut numai in versiunea cu cinci locuri. Pretul de achizitie este cuprins intre 8.200 de euro, pentru echiparea Ambiance, si 8.900 de euro, pentru Preferance.

Varianta diesel de 1,5 l si 70 CP poate fi cumparata contra sumei de 9.700 de euro, pentru nivelul de echipare Ambiance, 10.400 de euro -Preferance, 11.200 de euro - Laureate.

Motorizarea 1,6 MPI de 90 CP are un pret de 8.600 de euro, 9.300 sau 10.100 de euro pentru Ambiance, Preferance, respectiv Laureate.

Virful de gama de 1,6 litri si 105 CP este disponibil numai in nivelul de echipare Laureate, pentru un pret de 10.600 de euro."

Oare o avea vreo versiune ABS standard ? Daca echiparea este aceeasi ca pe berlina, se pare ca nu. Probabil ca va fi doar optional, deci pretul maxim s-ar putea sa ajunga la 12.000 euro pt. un diesel echipat cat de cat decent.


--------------------
Dacia Logan 2006 Ambition 1,6MPI - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Oct 2006, 09:07
Post #761


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Domnu' popescu, ca sursa dvs. din fabrica nu v-a informat la timp, eu zic ca poate va informati complet si corect de pe forum...
Sa zicem de la
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=691508

Apropo, ati verificat discurile la 16v? sunt sau nu ventilate, ca ziceati ca nu... Nu de alta, dar lumea pe aici a vazut altceva cu ochii proprii si nu a crezut povesti pescaresti


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiv
post 4 Oct 2006, 13:28
Post #762


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 3 August 04
From: Bucuresti




Adevaratul Logan break ..... pai daca de fapt asa arata m-as baga si eu la o bucata biggrin.gif http://www.antena3.ro/Logan-break-disponib..._20532_ext.html Mari profesionisti dom'le redactorii astia.

This post has been edited by adiv: 4 Oct 2006, 13:29


--------------------
Dacia Logan 2005 - B si ceva
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toaderflorin
post 4 Oct 2006, 14:54
Post #763


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 26 March 03
From: Bucuresti




diferenta de pret fata de berlina este enorma.
la renault megane diferenta este de 203 euro in favoarea breakului la preturile de lista , iar cu reducerea promotionala de la dealer ajunge la 583 euro. cum au calculat ei de au ajuns la o diferenta de 1800 euro la gama logan, nu stiu.
astept sa vad mcv pe viu dar mai mult ca sigur o sa imi cumpar megan .


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 4 Oct 2006, 15:07
Post #764


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Mai fratilor de vreo ora astia de la dacia.ro zic ca "in câteva minute veti putea vizulaiza informatii despre Logan MCV in România". Mai zic ei si de intretinere da' asta mai putin conteaza


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 4 Oct 2006, 15:55
Post #765


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Poate mai inventează ceva noutăți de ultimă oră în ceea ce privește inovațile tehnice nemaiîntîline sau au citit reacțiile de pe forum referitor la prețurile de lansare și nu au terminat de negociat între ei... Tot penibil rămîne prețul, oricît de bună ar fi acest MCV. Nu am citit nicăieri despre rezistența anticoroziune ținînd cont de faptul că mașina este făcută să se deplaseze pe drumurile naționale, pline de pietricele săltărețe. Dacă acesta este mai bună decît la Logan berlină poate revin la sentimente mai bune, pentru că orice piesă se poate repara sau înlocui relativ ușor, dar rugina în caroserie este boală curată. Garanția de 6 ani anti-perforare este fix-pix deoarece nu cred că merge cineva cu mașina plină de pete de rugină, mai ales că nu se trece inspecția tehnică periodică obligatorie la fiecare 2 ani. Nu am auzit de nici o firmă care să facă o intervenție de vopsitorie sau înlocuire în perioada de garanție a caroseriei datorită perforării. Doar Dacia a oferit despăgubiri pentru vopsire necorespunzătoare, și asta numai după ce a fost groasă rău și s-a lăsat cu expertize indepenente autorizate și multă presă....


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 4 Oct 2006, 15:59
Post #766


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Dpdv anticoroziune, MCV-ul este EXACT acelasi Logan


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 4 Oct 2006, 16:02
Post #767


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Asta înseamnă că dai 12.000 euro pe ceva care este foarte posibil să ruginească pe la pasajul roților sau sub chedere, ori să apară înflorituri pentru care totdeauna vinovat este găinațul de pasăre care este destul de nesimțită să nu folosească toalete ecologice..... Sau din seria inovațiilor tehnice face parte și vopseaua gongflabilă...

This post has been edited by șoferistul: 4 Oct 2006, 16:12


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 4 Oct 2006, 16:11
Post #768


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Pai da, ca nu e galvanizata, deci candva tot va rugini.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Oct 2006, 16:17
Post #769


-


Group: Members
Posts: 22.604
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(șoferistul @ 3 Oct 2006, 21:14)
Parcă pentru prima dată a fost folosită pentru Logan:
[color=blue]Asemeni berlinei Logan, Logan MCV este conceput pe baza platformei B a Alianței Renault Nissan, platformă pe care o împarte cu modelele Modus, Clio II, Clio III și Nissan Micra)
*
Platforma de Logan este derivata din platforma B. Lipsesc "lucruri" la Logan.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 4 Oct 2006, 16:18
Post #770


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Depinde cînd ruginește. Ixell este vopseaua folosită numai de Renault. Nu știu nimic despre ea, dar cred că voi afla multe pe proprie piele...


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Oct 2006, 16:18
Post #771


-


Group: Members
Posts: 22.604
Joined: 19 April 05
From: Romania




Ixell se foloseste in service. In fabrica este alta tehnologie, DuPont.

sistemul-de-vopsire-ixell

QUOTE(Dacia.ro)
Disponibil numai în unitățile service Dacia


Despre DuPont aici:

http://www.aectra.ro

This post has been edited by IRONICK: 4 Oct 2006, 16:29


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 4 Oct 2006, 16:36
Post #772


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Mulțumesc pentru informație. Dar asta nu modifică cu nimic existența problemelor de tratare anticozovă a elementelor de caroserie a Loganului. Greșeala a fost a mea, din neatenție.


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 4 Oct 2006, 16:57
Post #773


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




The bodyshell undergoes the same protective treatment that has forged the Logan range’s reputation for reliability and strength
......
all-new solution designed to seal the gearbox and transmission internals from penetration by dust.

Sursa:
http://www.renault.com/renault_com/en/imag...1120-461050.pdf

Asta arată că IRONICK are dreptate în ceea ce privește protecția anticorozivă.

În ceea ce privește evoluția platformei B a alianței Renault-Nissan, Logan a fost primul, după care s-au tras învățăminte...

A mai citit cineva un material de prezentare despre o mașină care are ca și caracteristică deosebită protecția transmisiei la praf? Asta trebuia să fie implicit și pînă acum! Poate va urma o evoluție normală în ceea ce privește fiabilitatea și va fi protejată și împotriva apei de pe carosabul, după care a apei din canalele care refulează cînd bucureștenii fac prea multe dușuri dimineața...


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pegas
post 4 Oct 2006, 17:25
Post #774


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 29 September 05
From: IASI




au aparut preturile si variantele pe dacia.ro


--------------------
Renault Clio Symbol 2001/Dinamyque, 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 4 Oct 2006, 17:41
Post #775


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Și cu ocazia asta continuă seria de comunicări de mare acuratețe, cum ar fi compresia de peste 19:1 pentru motoarele de1,6 L benzinare. Tot nu m-a lămurit nimeni de ce limitele rapoartele volumetrice au abateri așa de mari la motoarele de 1.6 benzină și 1.5 dci.

http://www.dacia.ro/dacia/ajax#/dacia/loga...date-tehnice,91


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ryckybv
post 4 Oct 2006, 18:11
Post #776


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 28 August 06
From: Brasov




ce minune , au pus servo directie in standard si pe versiunea ambiance


--------------------
ex. dacia logan 1.5 dci 2006 ambition .SKODA OCTAVIA Tour 1.9 TDI 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 4 Oct 2006, 19:11
Post #777


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(șoferistul @ 4 Oct 2006, 17:57)
În ceea ce privește evoluția platformei B a alianței Renault-Nissan, Logan a fost primul, după care s-au tras învățăminte...
*


Ți s-a mai răspuns la această întrebare, aici. Modelele construite pe platforma B, Clio, Micra, etc. au existat înaintea Logan-ului, așa că nu știu de ce tot afirmi că Logan a fost primul. Dacă tot vrei să te iei de el, măcar zi că Logan-ul folosește o versiune ieftină a acestei platforme...
Și nu știu de fapt la ce te așteptai...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 4 Oct 2006, 19:13
Post #778


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Airbagurile laterale sunt adevărata minune, dar prețul lor este nesimțit de mare, mai ales că sunt doar pentru protecția toracelui ocupanților locurilor din față. Locatarii din spate ai MCV-ului pot lovi cu stoicicm portiera sau ce-or mai nimeri pe acolo.

Nu-mi vine în minte decît un preț mai mare decît celui al lui Megane Break cu aceleași dotări de 5 steluțe la impact și confort.

Mare dezamăgire....


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 4 Oct 2006, 19:14
Post #779


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




stiti de la ce vine mcv banuiesc ; "logan mai ceva"


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 4 Oct 2006, 19:57
Post #780


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




DFA, nu mă iau de Logan, mă iau de producător care duce în eroare potențialii clienți prin comunicate de presă contradictorii, incomplete. Și cel mai tare mă doare că se face rezolvarea problemelor (mărunte dar multe)pe banii plătitorului de mașină și nu pe banii producătorului. Evoluția prețului mașinii economice este totdeauna în sus, și ca justificare se prezintă îmbunătățiri legate de schimbarea culorilor unor repere, fără să se ofere posibilitatea nici măcare de configurare a vehicolului. Justificarea că în RO cursul Euro a fost în jos și Dacia trebuie să păstreze limita de profitabilitate este o sfidare la adresa noastră, deoarece prețurile pieselor sunt aceleași și se plătesc în Euro la achiziție, iar mîna de lucru este cum este plătită. Măcar dacă dădeau vina pe creșterea energiei și a costurilor de transport a pieselor între diferitele locații de producție mai era o logică.

Cît despre deschizătorul de drumuri al platformei B a alianței Renault-Nissan, părerile sunt împărțite:

Fiind conceputa pe o platforma derivata din platforma B (Renault Modus / Nissan Micra), Logan beneficiaza de toate fundamentele ingineriei Renault privind securitatea si tinuta de drum
Sursa: http://www.daciagroup.com/eKontentDaciaXFi...tate/index.html

Acum la Dacia se lucreaza la calitate identica Renault. Fabrica Dacia va adu-
ce beneficii”, a spus Schweitzer.
In ceea ce priveste calitatile tehnice adunate de inginerii francezi in Logan, trebuie spus ca masina a fost construita pe platforma B, identica cu cea a modelului Clio care va intra in productie abia anul viitor.

Sursa: http://stiri.kappa.ro/unde_mp__articol/id_...8/id_domeniu__1

A rezultat Logan, un experiement benefic pentru Renault.
În timp ce scriu aceste rînduri este prezentarea oficială a Loganului MCV și încă mai sper să îmi treacă supărarea.


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
36 Pages « < 24 25 26 27 28 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2025 - 16:14
Forum Renault