Logan MCV ("break"), a aparut..., impresii, pareri, teste...
![]() ![]() ![]() |
Logan MCV ("break"), a aparut..., impresii, pareri, teste...
tgmpupy |
![]()
Post
#691
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 29 June 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan
2004
- b77 xxx
|
|||
șoferistul |
![]()
Post
#692
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Sper că acel cric va putea ridica mașina încărcată......
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
tgmpupy |
![]()
Post
#693
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 29 June 05 ![]() |
si altele
DSC03689.JPG ( Size: 347.61k ) Number of downloads: 561 DSC03688.JPG ( Size: 323.8k ) Number of downloads: 387 |
--------------------
dacia
logan
2004
- b77 xxx
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#694
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Speram sa vad o planetara p-acolo
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
driverx |
![]()
Post
#695
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Puntea pare diferita....profilul difera acolo unde intra surubul de prindere a amortizorului.
Roata e sub masina....sucks.... ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#696
|
![]() - Group: Members Posts: 22.606 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Hmmm, punte spate modificata.
Driverx, uita-te si la arc <> punte. Oala a fost intoarsa invers. Cel mai plauzibil pentru noua garda la sol. This post has been edited by IRONICK: 2 Oct 2006, 20:06 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
tgmpupy |
![]()
Post
#697
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 29 June 05 ![]() |
bara fata a ramas asa pt. ca modelele de la baneasa au fost facute inainte de lansarea de la Paris,asa mi s-a spus..
|
--------------------
dacia
logan
2004
- b77 xxx
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#698
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Sistemul de prindere a roții de rezervă este fericirea hoților și "fericirea" șoferului care are nevoie de ea în situații de urgență. Vom vedea din nou roți de rezervă prinse cu lanț ca la Supernova?
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
tarzy |
![]()
Post
#699
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
da ... nasol treaba cu roata
dar nu disperati exista solutii This post has been edited by tarzy: 2 Oct 2006, 19:46 Attached thumbnail(s) Mobil_5_.jpg ( Size: 56.62k ) Number of downloads: 557 |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
driverx |
![]()
Post
#700
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Excelenta!!!! Nota 10!!!
NOT Ala s-a uitat la produsul finit in ce hal arata? |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
tarzy |
![]()
Post
#701
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
ALA ... este un stimabil domn politist, care conducea un fel de masina (Nissan) iar care masina scotea mai mult fum decat un camion hodorogit
|
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#702
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Soluția ar fi să se umble cu roata de rezervă în portbagaj, că și așa este destul de mare.
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#703
|
![]() - Group: Members Posts: 22.606 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Daca ai masina incarcata, cum o sa scoti roata de rezerva ? Cred ca este o placere. Sa nu mai vb. de o ploaie, ninsoare, etc . . .
This post has been edited by IRONICK: 2 Oct 2006, 20:25 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#704
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Era o soluție anti-hoț ți anti-mizerie. Roata poate sta și la verticală printre bagaje...
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#705
|
![]() - Group: Members Posts: 22.606 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Si daca transporti haine ? Si ce naiba conteaza cat de murdara este roata de rezerva ? Degeaba o scoti curata din masina ca pui alta jegoasa la loc. Prefer sa ma murdaresc doar eu si nu portbagajul si ce mai este prin el.
This post has been edited by IRONICK: 2 Oct 2006, 20:40 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
rolass |
![]()
Post
#706
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 21 January 04 From: Iasi ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri RADIOMAN si IRONIK.
Inteleg ca e vorba de tehnologie ceva mai noua (pentru Logan) si putere suplimentara efectiva. Ar fi o alegere buna motorul de 1.5 dci de 70 de cai, la ce cuplu are ? Sau poate va trebui sa ma gandesc si la celelalte variante de motorizare. Eu merg mai mult prin oras si m-am gandit ca un consum mic m-ar avantaja. In acelasi timp nici un mers de "baba" nu mi-ar face chiar bine. Nu sunt un sportiv insa ai nevoie de putina putere uneori. Daca iau in calcul descrierea oficiala a motorului mi s-ar parea alegerea ideala (cel putin pentru nmoment) pana vor scoate motorul de 80 de cai. Sau e ok si asa ? ... |
-------------------- |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#707
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Da la Loganu' sedan, cum procedezi cu roata (mai ales cand ai bagaje)?
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#708
|
![]() - Group: Members Posts: 22.606 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Sper sa nu o folosesc ...
Si inca ceva ... cineva tot se chinuia sa explice ca uleiul de cutie de viteza nu se mai schimba la un numar de km . . . QUOTE(Dacia) Cutia de viteze, provenită din cele care echipează versiunile pe benzină ale Logan, este o cutie mecanică cu 5 trepte, lubrifiată pe viață This post has been edited by IRONICK: 2 Oct 2006, 20:37 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
rolass |
![]()
Post
#709
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 21 January 04 From: Iasi ![]() |
Stie cineva ceva de testele de securitate (EuroNCAP) pentru Break ? Sau n-au avut loc inca ?
|
-------------------- |
|
șoferistul |
![]()
Post
#710
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Ai dreptate.
Dar tot nu mi se pare o soluție modernă de amplasare a roții de rezervă în condițiile de exploatare de la noi. Tot trebuie să desfaci ceva din interior ca să accesezi roata de rezervă, să te apleci sub o mașină murdară, să tregi roata bună și să o pui pe cea cu defect. În rest sunt mulțumit de amplasarea țevii de eșapament, deoarece la un post anterior îmi exprimam nedumerirea privind amplasarea acesteia în urma apariției pozelor reale din Franța, cu Loganul alb. Atunci am fost luat tare în balon, dar se pare că acesta este soluția corectă, cu eșapamentul ascuns. |
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#711
|
![]() - Group: Members Posts: 22.606 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Inca nu s-au facut.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#712
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Cutia lubrifiată pe viațămi se pare cam forțată, mai ales că uleiul își pierde din calități odată cu trecerea timpului. Nu se precizează care este perioada de exploatare prognozată sau numărul de Km după care se face înlocuirea cutiei de viteze. Cine a schimbat uleiul al cutie de viteze pînă acum și a mirosit uleiul folosit știe că va face următorul schimb la timp sau mai devreme. La Dacia clasică recomandarea era la fiecare 2 ani sau la 60.000 Km.
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
klaus |
![]()
Post
#713
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ia sa vedem cine poate sa citeasca rar si clar ce scrie in urmatorul document. Care era inca de pe vremea Solenzei. Va rog eu, rar si citet, daca se poate...
Attached thumbnail(s) 9321A__.jpg ( Size: 141.74k ) Number of downloads: 361 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Serpico |
![]()
Post
#714
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(șoferistul @ 2 Oct 2006, 20:13) Interesant este că varianta albă nu are ștergător pentru geamul spate. Știe cineva detalii despre diferitele dotări? In comunicatul de presa datat 28 septembrie 2006, varianta in engleza pentru Europa de Vest, sunt prezentate dotarile celor 3 echipari Logan MCV: - Logan - Ambiance - Laureate Echiparea de baza (numita Logan) este fara stergator la geamul din spate. De asemenea, nu are nici servodirectie, nici inchidere centralizata. Alta ciudatenie (comparat cu Loganul sedan): aerul conditionat nu este standard nici in echiparea de varf (Laureate). In schimb, pentru Europa de Vest, ABS si EBD sunt standard pe toate versiunile si tot standard e si garantia de 3 ani. |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#715
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Din 2007 va fi obligatoriu să se doteze toate mașinile noi cu ABS și 2 airbaguri și în RO. Este foarte bine, pentru că mai mult contează cum frînezi decît cum accelerezi. Dacă apare opțiunea de airbaguri laterale sigur este pe lista mea de cumpărături.
Cred că dotările pentru mașinile destinate vînzării la export și intern vor fi unificate. |
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
clr |
![]()
Post
#716
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Din ce se vede in pozele cu roata de rezerva, cauciucurile sunt Barum.
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
Nilatack |
![]()
Post
#717
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Au aparut si preturile la miraculosul Logan MCV (break)
Attached File(s) ![]() ![]() |
--------------------
EX:Dacia
Logan
Ambition 2005
- B-25-CXA [COLOR=blue]Dacia LOGAN Ambition Powered by Nillus
|
|
klaus |
![]()
Post
#718
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
In sfarsit au pus ABS-ul in optiune...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
cira |
![]()
Post
#719
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 12 September 06 From: Sibiu ![]() |
Din ce observ in preturile de mai sus
la berlina la acelasi nivel de echipare diferenta pret intre 1,6 8V si 1,5 dci 900 E la break la acelasi nivel de echipare diferenta pret intre 1,6 8V si 1,5 dci 1100E, Berlina dci Euro 3, break Euro 4. Inseamna ca saltul de la Euro 3 la Euro 4 la DCI 200E. |
--------------------
Dacia
1310
1998 berlina
- SB-03-xxx
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#720
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Am intrat si eu in posesia unei oferte Dacia pe hartie insa si ma gandeam sa impratasesc informatia insa vad ca cineva s-a miscat mai repede inaintea mea si a pus aici in format PDF oferta.
Interesant ca lucrurile sunt sincronizate acum cu ofertele care erau la Loganul Sedan prin vest. Ambiance, Preference si Laureate ultimele 2 avand optional ABS-ul. Acum cine vrea un Preference 1.4 cu 5 locuri si ABS va plati 9350 Euro cu toate taxele incluse. Ce mi-a zis in plus tipul de la vanzari e ca va fi alta cutie de viteza care sa compenseze diferenta necesara si cred ca are dreptate pentru ca se si vede la viteza maxima din datele tehnice. 155 maxim pentru 1.4MPI 8v 167 maxim pentru 1.6MPI 8v 174 maxim pentru 1.6MPI 16v si... ceva mai anemic 150 maxim pentru 1.5 dCi Consumurile la MCV s-au revizuit si ele in asa fel incat sunt ceva mai mari si diferentierea vad ca se face si pe numar de locuri la 1.6 MPI 8v (ceea ce e ciudat). Voi enunta doar ciclu complet: 7.6 pentru 1.4 MPI 8v 5 locuri 7.8 pentru 1.6 MPI 8v 5 locuri si 8 pentru 7 locuri 7.5 pentru 1.6 MPI 16v 5 sau 7 locuri (nici o diferentiere aici) 5.3 pentru 1.5 dCi cu 5 sau 7 locuri (iarasi nici o diferentiere). Un lucru demn de mentionat e turatia de cuplu maxim la dCi care este acum la 1700 in loc de 2000 ca pe sedan si in plus e Euro 4 in loc de Euro 3 ca pe sedan deci sunt ceva diferente se pare la motorizarile diesel. Greutatea a urcat in medie cu 140 Kg la toate echiparile (cu o diferenta de 30 Kg la cele 2 scaune in plus). Se specifica in mod special ca toate echiparile au pe fata discuri ventilate de 259 mm si pe spate tamburi de 8". In rest datele le stiti de la varianta sedan. |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 21:33 |