1.5dCi - chiptuning, a facut careva ?
![]() ![]() ![]() |
1.5dCi - chiptuning, a facut careva ?
pedrovl |
![]()
Post
#181
|
||
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|||
pedrovl |
![]()
Post
#182
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
Am efectuat si proba de drum lung:
Rm. Valcea - Parndorf - consum 5,6 l/100km impartit astfel Rm. Valcea - Nadlac = 441 km Trafic extrem de aglomerat, depasiri in fortza, demaraje rapide, viteze foarte inconstante. (rulat de la 20 kmph la 150kmph) Folosit A/C in proportie de 100% Consum rezultat 5,3 l/100 km Nadlac - Parndorf = 880 km Rulat pana la Szeged in conditii de noapte, nu foarte aglomerat si pana la Parndorf pe autostrada. Folosit A/C in proportie de 100% Viteza de croaziera pe autostrada 140 - 150kmph de la Budapesta vant puternic din fata. Consum rezultat la Parndorf = 5,6 l/100km Motorina Utilizata - Rompetrol efix euro 4 si 10 litri Aral de la Nadlac Resetat la Parndorf Parndorf - Rm. Valcea - consum 4,8 l/100 km impartit astfel Parndorf - Nadlac = consum 5,4 l/100km Viteza de croaziera 135 - 140 kmph Masina incarcata Folosit A/C in proportie de 100 % Trafic liber Nadlac - Rm. Valcea = consumul a ajuns la 4,8 l/100km Viteza medie 86 kmph (rulat foarte bine - 110 - 130 - pana la Deva si diferenta destul de bine pana la Valcea) Folosit A/C in proportie de 60 % Trafic mediu Motorina folosita Shell V Power Euro 5 Parndorf si Rompetrol Efix Euro 5 Deva (14 litri) Astea sunt datele in urma probei de drum lung. Masina merge foarte bine desi la dus pe Rm. Valcea - Nadlac am cam chinuit-o. Cea mai mare nemultumire a mea este ca scoate foarte mult fum !!! Partea din stanga spate (bara, portbagajul, stopul) au depuneri de funingine de la esapament. Cei care se pricep cu adevarat imi pot spune daca treaba asta face rau motorului? |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
SUPERCAR |
![]()
Post
#183
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
cristi_timidu |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 30 April 07 ![]() |
prin zona valcea sau judetele limitrofe este cineva care se ocupa cu asa ceva?
|
--------------------
dacia
logan
preferance 2007 diesel
- VL 21 CRI
|
|
Doc |
![]()
Post
#185
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Pentru zona aceea avem dealer in Craiova.
|
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
marsel |
![]()
Post
#186
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 4 March 07 From: Cluj Napoca ![]() |
Nu exista Rompetrol Efix Euro 5!!! Probabil ai vrut sa spui Euro 5 de la Rompetrol! Efix este doar pentru benzina E4 si motorina la fel, tot E4!
Despre consumul ce ti-a iesit, nu pot sa spun decat ca este super bun, tinand cont si de conditiile de exploatare ![]() 20 Aug 2007, 19:58: Totusi daca zici ca bara si stopul sunt negre de la fum ![]() ![]() This post has been edited by marsel: 20 Aug 2007, 19:58 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
1,9 dci, Privilege, 2008, Tuning by TCM
- CJ xx XXX
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#187
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
Cred ca m-am grabit cu fumul excesiv pentru ca pe Rm. Valcea - Nadlac am exagerat cu demarajele in tromba si acum sunt destul de lamurit .
Ieri am facut Rm. Valcea - Sibiu - Voineasa - Rm. Valcea (300km) Trafic 50 - 60 % aglomerat 3 persoane (85 kg + 85 kg + 90 kg) + un bagaj destul de greu (35 kg) Am folosit A/C cam 50% din drum Nu am mai pornit in depasiri sub 2500rpm Nu am mai calcat-o la blana Am mers cu maxim 130 kmph pe unde mi-a permis drumul Nu a mai scos fum aproape deloc. (Martor este un ornament nichelat montat la plecare in prelungirea esapamentului care s-a innegrit foarte putin) ATENTIE ! Consumul inregistrat pe Cb = 4 l/100 km!!!! Inainte de remapare Nu am avut niciodata asemenea consum pe aceasta ruta, indiferent de cum am mers. Nu mint, nu exagerez cu nimic Concluzie. Merita remaparea 100% la un regim de exploatare normala cu folosirea reursei suplimentare de putere atunci cand este nevoie ! Consumul spune tot ! 21 Aug 2007, 08:30: Am uitat. Remaparea a fost facuta la Dimsport Bucuresti. This post has been edited by pedrovl: 21 Aug 2007, 08:30 |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
adiya |
![]()
Post
#188
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Bai frate mai lasati dracu CB asta. Am un prieten caruia ii arata consum 4.7l/100 km desi consumul ''la pompa'' este aproape de 6l/100 km. Acesta este si un motiv pentru care am renuntat sa-mi montez asa ceva.
Incearca sa faci un consum la pompa, cu metoda plinului, si apoi anunta-ne media. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
OAP |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(pedrovl @ 20 Aug 2007, 08:46) Nadlac - Parndorf = 880 km Poate dus-intors... |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
marsel |
![]()
Post
#190
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 4 March 07 From: Cluj Napoca ![]() |
pedrovl, adiya are dreptate. Verifica consumul la pompa, plin pe plin, chiar daca sunt erori si acolo. Si la mine dupa remapare, eram fooaarte incantat de consumul indicat de CB, asta pana cand am terminat motorina din rezervor si am alimentat. Si crede-ma ca tot timpul alimentez plin pe plin, niciodata pe bucati, cum ai zis tu ca faci, cand se aprinde becul...... etc. Daca ai citit topicul cap coada, ai vazut ca in urma cu doua pagini, am detaliat cum e consumul la mine, (de fapt cum era cu consumul, dar asta deja e alta poveste), cel real la pompa fiind cu 20% mai mare fata de ce arata CB
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2
1,9 dci, Privilege, 2008, Tuning by TCM
- CJ xx XXX
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#191
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
OAP scuze am vrut sa scriu Rm. Valcea Parndorf = 880 km
Marsel, deocamdata nu te pot contrazice dar nici nu sunt convins ca Cb minte 100%. Eu foarte foarte rar merg pana se aprinde becul. Proba am facut-o ca sa-mi fac o idee despre litri consumati si prin metoda aprinderii becului. Inca nu am facut plinul ochi pentru ca este foarte cald afara si nu este indicat sa se umple rezervorul pana la refuz. Odata mi-au intrat 64 de litri desi cartea da 50. Asta e un alt motiv pentru care cred ca pot fura si pompele..... Hai sa va spun ce calcule am facut si poate descoperim impreuna unde e eroarea pentru ca sunt convins ca undeva ori gresesc eu ori exista o eroare. In mod normal la momentul aprinderii becului mai sunt 5-6 litri maxim. Nu am ramas niciodata fara motorina dar asta e o cifra generala. Inainte de a pleca in Austria am pus seara exact 50, 31 litri de la Rompetrol = 160 lei. Primul click il facuse pe la 48 de litri si am insistat pana la 160 lei. Am mers prin oras 40 - 50 de km cu A/C inainte de plecare ceea ce inseamna ca am mai consumat 2-3 litri. In Nadlac am alimentat de la un Aral chiar in vama de 50 de lei = 15,43 litri La Parndorf , Cb arata 49 litri consumati si 5,6 litri/100km impartiti astfel - 5,3 pana la nadlac si a crescu la 5,6 pana la parndorf. La parndorf am pus 46 litri de 55 euro La Intrarea in Nadlac aveam un consum de 5,4l/100km si la Deva am pus de 50 lei = 14.32 litri pentru siguranta La Rm. Valcea Cb arata 4,8 litri/100km. Am luat kilometrajul la plecare si aveam 51900 iar la sosire 53800 deci am facut 1900 km. Am facut media aritmetica a consumului si mi-a iesit 5,26l/100km x 1900 = 99,94 litri Rotund 100 litri. In total inainte de plecare si pe parcurs eu am pus 50,31+15,43+46+14,32 = 126,06 litri platiti Pe 1900km ies 100 litri consumati si raman 26 din care la Valcea Cb arata ca mai pot face 300 km ceea ce inseamna un minim de 15 litri + rezerva pentru ca in momentul in care se aprinde becul computerul mai calculeaza putin dupa care nu mai arata . Raman 11 litri din care 2-3 sa fi consumat eu pana sa plec si asta inseamna 8-9 litri pe care nu-i pot depista. Daca adaug cei 8 litri la consumul general rezulta o eroare de 0,5 litri/100km adica un consum real de 5,7. Pe de alta parte eu cand am pus primii 50 de litri mersesem cu becul aprins destul de mult (fara sa cuantific dar un 20 de km am mers sigur) pentru ca nu am avut timp si stiam ca plec asa ca am amanat sa pun pana seara. Presupunand ca Cb da aceasta eroare cum va explicati ca punand 20 de litri de la rosu au urcat gradatiile la 4 liniute si s-au si consumat dupa 417 km? Sau de ce cand am ajuns la Valcea din Austria in rezervor mai erau minim 15 + rezerva iar cand am alimentat cu 50 lei aproape s-a umplut deci existau 30 litri minim in total? Chiar daca par relativele calculele mele va rog sa va ganditi si voi cat de mare poate fi eroarea? Pe Rm. Valcea - Sibiu - Voineasa -Rm. Valcea = 300 km Cb arata un consum de 4 litri/100km . Daca pun o eroare de 1 litru/100km si rezulta 5 nu vi se pare totusi un consum bun??? Astept impresii. Scuze daca am fost prea lung dar v-am dat toate datele pe care le am. |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
electronistul |
![]()
Post
#192
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 13 March 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
N-ar fi mult mai simplu să faci plinul până la primul click, apoi să faci un traseu cunoscut (pe care-l faci des), de X km de exemplu, să faci din nou plinul până la același prim click și apoi să aplici o regulă de 3 ?
Ziceți că dă cu virgulă ? Nici o problemă! ![]() Repeți același procedeu de câteva ori, notezi ce-ți rezultă din calcule pe bonurile de carburant (că doar faci plinul) și peste o lună ne prezinți și nouă media acelor valori ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2006 1.5 dCi - conduc ca o băbuță -
|
|
zodrac |
![]()
Post
#193
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Fiecare pompa face alt plin la primul clik, si chiar aceeasi pompa daca are alt tip de combustibil (ma refer la combustibil din alt lot).
Deci erori sunt oriunde. Singura metoda infailibila este cea cu un rezervor gradat metrologic si un gps pentru distanta parcursa. |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
electronistul |
![]() ![]()
Post
#194
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 13 March 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu caut o metodă infailibilă (oricum pe tema asta au curs tone de cerneală și s-au învârtit mulți octeți prin fire...) și am înțeles în mare parte ce a scris pedrovl. Vreau să-i și mulțumesc că ne pune la dispoziție date, nu supoziții. Oricum, dacă aș vrea să mă apropii cât-de-cât de adevăr, aș repeta același traseu, cu combustibil de la aceeași benzinărie ... de la aceeași pompă, dacă vrei, și așa mai departe... de cât mai multe ori, și apoi aș face media.
![]() Voi puteți face cum vreți, nu vreau să zic că metoda mea e mai bună sau că altele-s mai rele ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2006 1.5 dCi - conduc ca o băbuță -
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#195
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
Electronistu-le mi-ai dat o idee foarte buna. Ma apuc de astazi sa pun de la aceeasi pompa, acelasi pistol si va voi da in continuare datele obtinute. Ba o sa incerc chiar sa pun in jurul aceleiasi ore (deobicei seara) pentru ca densitatea sa nu fie afectata de caldura.
Va voi tine la curent pe masura ce am datele concrete. |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
coyote |
![]()
Post
#196
|
![]() Membru inferior Group: Members Posts: 43 Joined: 28 October 05 ![]() |
cum ar fi un calcul cu alimentare cand se aprinde becul pe roshu?
cati litrii sa fie? banuiesc ca in momentul in care se aprinde becul roshu cantitatea ramasa in rezervor e cam aceeasi intotdeauna(in jur de 4-5L, la mine dupa ce s-a aprins becul rosu am mai mers vreo 4-5km maxim si am intrat in meniul de diagnoza si imi arata 4L). alimentati sa zicem cu un X litrii si mergeti iar pana la acel rosu, sau in jur de acel rosu si apoi un calcul pentru un consum mediu. parerea mea, eu neavand CB, fac calcul la nr de km in functie de litrii alimentati(de obicei rosu-rosu) |
--------------------
Dacia Logan
Preferance
2006 1.5dCi
- DJ 07 xxx
|
|
adiya |
![]()
Post
#197
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu se aprinde mereu ''in acelasi loc''. Spre exemplu daca mergi pe un drum denivelat se va aprinde mai repede decat pe unul lin.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#198
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Propun o alta metoda: dupa un drum de sa zicem 500 km... poate fi usor verificat consumul cu ajutorul litrilor de motorina consumati aratati de cb. Adica: daca la plecare aveam x litri consumati....iar la sosire y, facem diferenta si vedem daca media aratata de cb este corecta. Eu zic ca daca cantitatea de combustibil ramasa in rezervor nu poate fi masurata cu exactitate, cel putin mi se pare de bun simt ca cb sa calculeze corect combustibilul care intra in motor. Acolo nu cred sa fie asa mari erori. Cu o astfel de metoda cb-ul meu mia aratat o data 6.1 L/100 km, iar calculul dupa regula de 3 simpla mia aratat ca de fapt consumul a fost de 6. Asadar o eroare cb de 0.1 in favoarea mea
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
coyote |
![]()
Post
#199
|
![]() Membru inferior Group: Members Posts: 43 Joined: 28 October 05 ![]() |
apropo de chiptuning, banuiesc ca va creste si cuplul. in ce masura va afecta ambreiajul sau discul de ambreiaj?
|
--------------------
Dacia Logan
Preferance
2006 1.5dCi
- DJ 07 xxx
|
|
Doc |
![]()
Post
#200
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
In functie de stilul tau de condus...daca ii dai plecari de pe loc cu scatait posibil sa te tina mai putin decat in mod normal. Daca iti vezi de treaba si nu faci liniute in general tine cat unul normal.
|
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
coyote |
![]()
Post
#201
|
![]() Membru inferior Group: Members Posts: 43 Joined: 28 October 05 ![]() |
am inteles, deci un condus normal nu afecteaza ambreiajul. multam pentru raspuns
|
--------------------
Dacia Logan
Preferance
2006 1.5dCi
- DJ 07 xxx
|
|
adiya |
![]()
Post
#202
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AmunDei @ 24 Aug 2007, 13:50) Propun o alta metoda: dupa un drum de sa zicem 500 km... poate fi usor verificat consumul cu ajutorul litrilor de motorina consumati aratati de cb. Adica: daca la plecare aveam x litri consumati....iar la sosire y, facem diferenta si vedem daca media aratata de cb este corecta. Eu zic ca daca cantitatea de combustibil ramasa in rezervor nu poate fi masurata cu exactitate, cel putin mi se pare de bun simt ca cb sa calculeze corect combustibilul care intra in motor. Acolo nu cred sa fie asa mari erori. Cu o astfel de metoda cb-ul meu mia aratat o data 6.1 L/100 km, iar calculul dupa regula de 3 simpla mia aratat ca de fapt consumul a fost de 6. Asadar o eroare cb de 0.1 in favoarea mea ![]() Pai logic ca nu iti va da eroare de calcul asa. Problema este da ca arata corect litrii consumati. Ca faci tu impartirea la nr. de km sau o face el tot un drac. Azi am aflat cu ajutorul meniului de diagnoza ca mai aveam 2l in rezervor. Dupa ce am alimentat 30l acelasi meniu, in acelasi loc, imi arata 35 litri... QUOTE(coyote @ 27 Aug 2007, 14:10) Coyote chiar crezi ca la noul motor de 85 caluti au schimbat ambreiajul? Ma indoiesc. This post has been edited by adiya: 27 Aug 2007, 20:30 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
SUPERCAR |
![]()
Post
#203
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#204
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Daca tot va pasioneaza suportii aia ... la 65CP si 70CP suportii sunt identici. La 85CP nu am verificat. Mi-e lene.
This post has been edited by IRONICK: 27 Aug 2007, 21:02 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#205
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Se dau urmatoare date despre Logan dCi 85CP:
QUOTE(DFA @ 9 Jul 2007, 11:54) Diferența este obținută în special din remapare, plus o ușoară creștere a presiunii pe admisie, din compresor. În rest e identic cu ăla de 70cp, care are alte injectoare și altă turbină (+intercooler și alte hărți) față de ăla de 65cp. QUOTE(IRONICK @ 27 Aug 2007, 22:00) Daca tot va pasioneaza suportii aia ... la 65CP si 70CP suportii sunt identici. La 85CP nu am verificat. Mi-e lene. Acum se merge pe urmatorul algoritm: - se ia una bucata logan dCi 70CP stock - se ia una mapa de logan dCi 85CP stock si se pune pe masina - se mareste presiunea pe admisie din compresor - se schimba eventual suportii motorului cu unii de logan dCi 85CP - se duce masina cu modificarile de mai sus la remapare - la remapare se cresc puterea si cuplul cu 30-35% - se obtine un logan dCi cu un cuplu de ~260-270Nm si o putere de ~110-115CP - riscurile chiptuning-ului raman aceleasi ca in cazul modificarii unui dCi de 85CP stock - daca rationamentul nu sufera de hibe avem in final un dCi de 70CP dus la 110-115CP, cu un cuplu dus de la 160Nm la 260-270Nm ![]() Intrebari: 1. Unde gresesc? ![]() 2. Oare cat rezista suportii motorului de 70CP (fie cei de 85CP daca sunt diferiti) cresterea de cuplu de la 160Nm la 260Nm (respectiv de la 200Nm la 260Nm)? Mie si stock mi se pare ca se zguduie destul de tare masina cand opresc motorul (vorbesc de un dCi de 70CP nu de masina din semnatura). |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
marsel |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 4 March 07 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(madhorsefuzzy @ 29 Aug 2007, 12:12) Se dau urmatoare date despre Logan dCi 85CP: Acum se merge pe urmatorul algoritm: - se ia una bucata logan dCi 70CP stock - se ia una mapa de logan dCi 85CP stock si se pune pe masina - se mareste presiunea pe admisie din compresor - se schimba eventual suportii motorului cu unii de logan dCi 85CP - se duce masina cu modificarile de mai sus la remapare - la remapare se cresc puterea si cuplul cu 30-35% - se obtine un logan dCi cu un cuplu de ~260-270Nm si o putere de ~110-115CP - riscurile chiptuning-ului raman aceleasi ca in cazul modificarii unui dCi de 85CP stock - daca rationamentul nu sufera de hibe avem in final un dCi de 70CP dus la 110-115CP, cu un cuplu dus de la 160Nm la 260-270Nm ![]() Intrebari: 1. Unde gresesc? ![]() 2. Oare cat rezista suportii motorului de 70CP (fie cei de 85CP daca sunt diferiti) cresterea de cuplu de la 160Nm la 260Nm (respectiv de la 200Nm la 260Nm)? Mie si stock mi se pare ca se zguduie destul de tare masina cand opresc motorul (vorbesc de un dCi de 70CP nu de masina din semnatura). Esti varza fraaateee!!!!! ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2
1,9 dci, Privilege, 2008, Tuning by TCM
- CJ xx XXX
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#207
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(marsel @ 29 Aug 2007, 14:26) Esti varza fraaateee!!!!! ![]() Multumesc, dar nu cred ca avem aceeasi mama. QUOTE(marsel @ 29 Aug 2007, 14:26) Crezi ca-ti va porni masina cea de 70cp dupa ce ii pui mapele de la cea de 85cp? Si in cazul in care va porni, totul va fi dat peste cap. Modificarile de harti se fac doar dupa cele originale si nu imprumutate de la alte masini. Mai si intrebi unde gresesti? ![]() Daca iti confirma vreo 2-3 colegi de forum care se pricep cu adevarat la masini, ca o masina poate porni cu o alta harta nederivata din cea a ei originala si ca poate merge foarte bine, pot afirma si eu despre tine ca: Esti varza fraaateee!!!!! ![]() P.S. Ai fost aburit de reprezentantii firmelor de tiunig si imi pare rau pentru tine. ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
Doc |
![]()
Post
#208
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Posibil asa cum a zis si colegul de mai sus sa nu porneasca. Oricum chiar daca hartile sunt la fel, e posibil sa difere versiunea de software care aloca adresele hartilor. Asta inseamna ca daca sunt decalate, cu un bit ai sanse sa busesti ecu.
|
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#209
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Poate cu ddt-ul nu se buseste. Ca nu scrie in secventa de boot ...
This post has been edited by IRONICK: 29 Aug 2007, 15:56 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#210
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Pe de alta parte e posibil sa porneasca si sa mearga foarte bine nu (pe aceeasi versiune de soft)?
Sa o luam altfel: - vine cineva la Dimsport si face un dCi de 70CP - merge in alta parte si se citesc hartile si se salveaza - vine un alt dCi de 70CP cu aceeasi versiune de soft in alta parte - i se scriu hartile Dimsport celui de-al doilea dCi de 70CP cu aceeasi versiune de soft - se da la cheie Care sunt sansele ca masina sa porneasca si sa mearga la fel de bine ca prima masina? Eu zic ca de 99,999999999999...% (ca mai exista o pana de curent, o scriere defectuoasa a flash-ului, un fulger ...). Sunt de acord ca o masina caruia i se scriu aiurea niste harti poate sa nu porneasca, i se poate arde ecu, etc. Dar nu sunt de acord ca pentru chip tuning trebuie pornit neaparat de la hartile originale, daca se verifica in prealabil versiunea de soft. Cand am zis de pus soft-ul de 85CP pe motorul de 70CP, m-am gandit ca se pune facandu-se minime verificari de compatibilitate si nu asa la o tigara. Dar ce sa faci, unii sunt mai grabiti. Astept si alte pareri despre cele de mai sus, in afara de cea a lui marsel pe care am retinut-o. This post has been edited by madhorsefuzzy: 29 Aug 2007, 15:59 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Pentru: offtopic (orice deviere de la chip-tuning-ul LGN) si atacuri la persoana se va lasa cu SANCTIUNI de minim 3 zile pauza de postare!
Orice discutie despre CONSUM e considerata offtopic... se admite doar precizarea cresterii sau scaderii consumului ca rezultat al chip-tuning-ului. Mesajele despre consumuri, OZN-uri si alte asemenea au ajuns la cosul de gunoi... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 00:22 |