1.5dCi - chiptuning, a facut careva ?
![]() ![]() ![]() |
1.5dCi - chiptuning, a facut careva ?
AR-18-MOS |
![]()
Post
#511
|
||
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
||
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|||
nicus |
![]()
Post
#512
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 4 January 07 ![]() |
salut
m-am decis sa-mi fac si eu o resoftare la dci-ul meu de 70 problema e ca pina sa fac acet pas vreau sa fac vreo 2500 km (vreo 3saptamini) si sa-i inregistrez consumul ca sa am o baza de comparatie acum vine nedumerirea: am inteles ca senzorul de cantitate motorina din rezervor arata eronat dar cum calculeaza computerul motorina consumata? se poate avea incredere in ce spune? ca de ex la mine acum de la plin la plin imi arata o medie de vreo 5,7 dar de fapt e de vreo 6,3. dar diferenta asta am pus-o pe seama faptului ca imi arata kilometrajul eronat adica daca fac 100km reali computerul indica vreo 107. ceea ce ar corespunde si indicatiei gresite de consum. cum mai spunea cineva pe forum resoftarea nu e ca sa fac liniute sau sa plec primul de la semafor dar am simtit al naibii de mult nevoie de citiva cai in plus la depasit tiruri pe valea oltului sau pe alte drumuri usor in panta sanatate maxima |
--------------------
DACIA Logan
MCV 1.5DCI
2006 dec
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#513
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
am un dci de 70cp (resoftat, acum 85cp)
am fost plecat pe ruta 1. bucuresti - voronet mers in localitati 80-90, unde era radar sau in nicolae balcescu regulamentar (posesor detector de radar), in afara localitatii 130-150 2. plimbari in suceava la biserici , viteza intre 40-110 3. voronet-piatra neamt-bicaz-sovata-sighisoara pe portiunea piatra neamt-bicaz si cheile bicazului o viteza de 30-50km restul cit de tare am putut 60-110km 4. sighisoara-dejani viteza de80-110-km 5. dejani-transfagarasan-curtea de arges, pina la transfagarasan 110-130, restul vizionare sau drum foarte prost 20-40km 6. curtea de arges- bucuresti 70-150km (de pe autostrada pina la bucuresti 150km constat) consum 4,4l la 100km - medie de viteza 58km/h - km totali 1650 aaa A/C pornit pe bucati pina la voronet si de la pitesti tot drumul pina la bucuresti consum arata de cb nu la pompa concluzie merita ai o rezerva de putere atunci cind depasesti aaa si inca ceva 2 persoane in masina in afara de curtea de arges bucuresti 4 pers. |
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
wrcristi |
![]()
Post
#514
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 11 December 06 From: pitesti ![]() |
sa spun si eu o mica istorie,daca imi dati voie:
dupa recalibrare un mcv de fost 85 cp s-a comportat cam asa: ac continuu,sarcina 230 kg aprox (poate mai mult),traseu pitesti,brasov,sambata de sus ,interior,balea cascada(partea sibiana),transfagarasan,pitesti, fara menajamente 4,6 acelasi model(serie) al pritenului meu aceleasi conditii si traseu(ac folosit mai putin din cauza copiilor):bara afumata spre negru,fum la urcarea spre balea,lipsa demaraj sau repriza consum 5,8 cred ca ma situez destul de bine revin cu informatii dupa un alt traseu mai complicat si mai lung pe care il voi face cat de curand bafta! |
--------------------
xxx
xxx
xxx
|
|
adiya |
![]()
Post
#515
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
dl_dr25 si wcristi ce arata CB nu e relevant. Incercati sa masurati "zeama" de o bagati in rezervor si apoi faceti o medie. Daca ar fi sa ma iau dupa CB a mea merge mai mult cu aer decat cu motorina insa rezervorul are prostul obicei sa infirme consumurile aste "nano" si sa ceara ceva mai des "de mancare".
@wcristi Daca prietenului i s-a afumat esapamentul asta nu insemana subturare si implicit consum marit? |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#516
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu exista recalibrare (resoftare) la diesel care sa nu scoata fum in plus fata de versiunea de serie daca tragi de motor.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
adiya |
![]()
Post
#517
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#518
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.366 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 11 Aug 2008, 23:56) Nu exista recalibrare (resoftare) la diesel care sa nu scoata fum in plus fata de versiunea de serie daca tragi de motor. Ba da, daca se reduce puterea fata de serie! Si MCV-ul ala a scos fum ca a urcat delauri, deci sarcini mari si turatii mici, conditii in care mai orice diesel fara FAP scoate fum. This post has been edited by einstein1984: 12 Aug 2008, 08:47 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#519
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
QUOTE(wrcristi @ 11 Aug 2008, 22:14) sa spun si eu o mica istorie,daca imi dati voie: dupa recalibrare un mcv de fost 85 cp s-a comportat cam asa: ac continuu,sarcina 230 kg aprox (poate mai mult),traseu pitesti,brasov,sambata de sus ,interior,balea cascada(partea sibiana),transfagarasan,pitesti, fara menajamente 4,6 acelasi model(serie) al pritenului meu aceleasi conditii si traseu(ac folosit mai putin din cauza copiilor):bara afumata spre negru,fum la urcarea spre balea,lipsa demaraj sau repriza consum 5,8 cred ca ma situez destul de bine revin cu informatii dupa un alt traseu mai complicat si mai lung pe care il voi face cat de curand bafta! Deci amicul tau merge subturat si da fum cu nemiluita (ca atare motorina aruncata-n vant... la propriu). Deci un exemplu total irelevant ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#520
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ori are ceva defect, ori omul ala isi bate efectiv (vb lu' Stoiceasca) joc de masina aia.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
valispeed04 |
![]()
Post
#521
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 March 08 ![]() |
O intrebare ...am un varianta de 70 cp si ma enerveaza la culmea intarzierea de la apasarea pedalei pana al reactionare.Am mai condus si alte masini diesel cu motoare mici care nu au tampenia asta. M-ar interesa daca se poate scoate cumva din soft sau daca se "cipeaza" ramane la fel.
multumesc |
--------------------
dacia
logan
preferance 2007
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#522
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
eu pot sa spun ca la mine a ramas la fel ca inainte, se simte doar la turatie ca trage mai mult
|
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
SM05LPM |
![]()
Post
#523
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 7 July 07 ![]() |
mcv 70 cai resoftat in curtea dacia servis la 2500 km
se simte diferenta de la 2500de ture in sus nu am observat sa fi afumind consumul a ramas 5.8 mixt |
--------------------
renault
latitude 2.0 175cp cva
2012 initiale paris
|
|
wrcristi |
![]()
Post
#524
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 11 December 06 From: pitesti ![]() |
salut
am citit in mare parerile tuturor,ceea ce pot sa va spun este ca: vacanta-plecare din pitesti,ungaria dupa care de la szeged pe auto band pana la grassau in germania adica 1100 km cu trei pers si bagaj consum 4,6 % constant 130 km/ora numai pe autoband(cu opririle aferente) facut in total in vacanta 3480 km cu italia,etc, (passo pordoi 3342 m inaltime tirolul italian cine cunoaste) 4,8% consum mediu sunt chiar incantat de aceste valori in conditia in care am modificat calibrarea pt 1,5 dci 85 hp inainte de a pleca dl voinea cred ca este incantat de aceasta informatie astept opinii! |
--------------------
xxx
xxx
xxx
|
|
adiya |
![]()
Post
#525
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
OK
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#526
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adiya @ 2 Sep 2008, 08:12) OK ![]() si inainte ce iti consuma mai putin??? ![]() ![]() |
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
dacialoganmcv |
![]()
Post
#527
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 522 Joined: 9 July 08 ![]() |
QUOTE(adiya @ 2 Sep 2008, 08:12) OK ![]() adiya , in softul de la Renault-Dacia exista in calclul pentru consumul afisat la bord o harta ce defineste densitatea motorinei.... de exemplu pentru masinile de Europa, aceasta are valoarea de 0.83 mg/mm3; pentru masinile de America de Sud, aceasta are valoarea de 0.76 mg/mm3; pentru masinile de Rusia (temperaturi foarte scazute) alta valoare, s.a.m.d. wrcristi , vad ca esti cunoscator in ale chip tuningului, spune aici sa vada toti forumistii , este sau nu adevarata afirmatia urmatoare : "primul lucru pe care-l fac baietii care se ocupa cu asa zisul chip-tuning la motoarele diesel, este de a dezactiva EGR-ul din harta (mapa) pentru a ramane acea mufa cuplata "all-the-time" si "sa nu bata la ochi"... oricum acesta vana EGR nu functioneaza mereu, adica nu-ti baga tot timpul gaze arse in motor, acest lucru se intampla doar pentru anumite puncte de functionare a motorului ce sunt legate de: temperatura lichid de racire, turatie motor, debit injectat, sarcina, altitudine (functioneaza numai sub 1000m), temperatura aerului ce intra-n motor, etc. PS: ambele situatii duc la scaderea consumului iar cu cea de-a II-a modificare, pe langa un consum redus de combustibil, se obtine si un plus de putere. This post has been edited by Loganel_AG: 29 Oct 2008, 21:54 |
--------------------
Dacia /
Logan MCV /
2006 / Preference / Gris platine
|
|
SUPERCAR |
![]()
Post
#528
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 11 Aug 2008, 22:56) Nu exista recalibrare (resoftare) la diesel care sa nu scoata fum in plus fata de versiunea de serie daca tragi de motor. Asa era si la mine si la toti care au facut resoftarea,practic dupa resoftare pompa de injectie baga mai multa motorina,parte din ea ramanand nearsa(amestecul motorina-aer numai se mai face corect). Intre timp am descoperit o chestie imbunatatind acest amestec din turbina(crescand si debitul de aer),masina mea numai scoate fum aproape deloc...fara sa exagerez cred ca scoate mai putin fum decat harta stock de la ECU. Consumul urban e de 5.4% in constanta mers cu 60km/h, iar in afara extraurban la 80km/h treapta V consum e 3.5% iar la 100km/h fiind de 4%. This post has been edited by SUPERCAR: 30 Oct 2008, 11:23 |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#529
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Fumul se datorează și eliminarii delay-ului la apăsarea accelerației. Ai tu viteză medie 60 km/h în CT?
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#530
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
marinaru stie
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
SUPERCAR |
![]()
Post
#531
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(MAERSK @ 30 Oct 2008, 11:54) Fumul se datorează și eliminarii delay-ului la apăsarea accelerației. Ai tu viteză medie 60 km/h în CT? ![]() Vroiam sa zic ca nu merg ca batrani cu 40-50km/h sau sa fac raliu prin oras,mers normal cum merge toata lumea. PS.Ai ceva cu mine? ca vad ca ma cam iei la misto asa sau doar te crezi destept si restul sunt prosti This post has been edited by SUPERCAR: 30 Oct 2008, 16:32 |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
dacialoganmcv |
![]()
Post
#532
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 522 Joined: 9 July 08 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 11 Aug 2008, 22:56) Nu exista recalibrare (resoftare) la diesel care sa nu scoata fum in plus fata de versiunea de serie daca tragi de motor. imi permit sa te contrazic; ....atunci cand iti faci resoftare pentru a avea o senzatie de brio marita , se mareste debitul in mapa de brio; acesta noua calibrare nu se mai valideaza , nu se tine cont de impactul pe care il are aceasta in restul mapelor din calibrare, de aici si fumul negru la esapament (fum negru=motorina in exces (motorina nearsa) / fum albastru=motorul "mananca" ulei....cand o sa vi pe aici, o sa-ti arat o remapare cu fum putin (aproape lipsa, zici ca am Filtru de particule) si cu o senzatie de brio mult mai mare fata de softul original si toate acestea cu o singura modificare (mapa de brio), fara impact asupra emisiilor poluate ![]() apropo: desi poate ca nu va vine sa credeti , fumul negru mai are si rolul de ungere al traseul de evacuare......cica la masinile astea mai noi cu filtru de particule, datorita lipsei acelor particule nearse, rugina intra mai repede in teava si toba finala (adioca tot ce e dupa PF, deoarece dupa acesta este numai condens, fara acele particule). Nu mai zic ce nasoala e treaba cand acesta se umple de particule si ai impresia ca e ceva defect la motor, ca nu mai trage, etc. ![]() This post has been edited by Loganel_AG: 30 Oct 2008, 16:42 |
--------------------
Dacia /
Logan MCV /
2006 / Preference / Gris platine
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#533
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu prea cred ca noi doi o sa ne intalnim vreodata.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
ovimiha |
![]()
Post
#534
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 20 September 06 ![]() |
Imi permit si eu sa intervin fara a dorii sa jignesc pe cineva.
Am masina resoftata, e facuta de o firma din Arad cu ceva soft de la cluj. Idea e ca masina merge foarte bine, am primit 18 cp un soft moderat, puterea in plus se simte binisor, iar surpiza e ca nu scoate fum aproape deloc, doar cand incepi sa accelerezi - doar un mic puf, cred ca mai putin ca la motorul stock, apoi nu se vede deloc nici in forja, cu pedala la fund. Nici vorba sa vad fumul dupa mine in deplasari, depasiri sau nici la dat inapoi cum am citit la unii. Am in familie un alt loganel ca la meu, 65 cp cu motor stock si cand merg in spatele lui scoate mult fum, mai ales cand i "se da in gura", cei drept se merge cu el "batraneste" nici nu a luat gazele la verificare si are doar vreo 15.000km (la verificare avea undeva la 10.000) A trecut pana la urma cu spaga. Eu am trecut cu brio de prima verificare a masinii, la 24.000km facut in primii 2 ani. A fost chiar oprita pe stand masina de cei de la RAR, au venit sa verifice si ei (cei care ati fost pe la verificari stiti cum e procedura) si totul a iesit ok. La turatie max fumul inexistent nici macar vizual. Am mers si la drum cu alta msina in spate si tot asa nimik. Deci conteaza foarte mult de cine e facut softul si cum e exploatata masina. Un motoras chinuit, subturat poate consuma mai mult decat normal, poate fii plin de mizerii la km foarte putini si chair sa nu treaca ITP-ul. Daca vreti fac si un film de accelerare la 4900 rpm sa se vada ce fum scoate sau pun pe cineva sa filmeze din spate cand merg in forta. This post has been edited by ovimiha: 31 Oct 2008, 12:23 |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dci
2006 Preferance Artika
- SB 10 PHP 83cp from diesel-tuning
Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori". |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#535
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Minte la altă masă cu fumul...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ovimiha |
![]()
Post
#536
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 20 September 06 ![]() |
N-am nici un motiv sa mint. De avea fum nici nu lua gazele la ITP.
Daca vrei hai sa vezi si sa te uimesti. Si nu va inteleg pe astia care veniti numai sa bagati strambe, daca nu ai vazut tu asa ceva inseamna ca nu se poate? Uite afla ca mai exista unii care chiar optimizeaza amestecul nu doar arunca motorina in plus. Si se pare ca la mine e chiar reusita treaba. Nu ca vreau sa le fac reclama dar a facut o treaba excelenta, masina merge foarte bine, fum nu scoate, a luat ITP-ul, nu papa ulei (max 500g la un schimb) iar consumul in acelasi stil de condus a scazut. In alta ordine de idei, cand am facut softul am cerut omului "cel mai recomandat soft" sa zic asa, puterea nu e dusa la extrem, special i-am spus sa nu vad fum dupa mine ca nu fac remaparea si sa trec ITP-ul ca de nu vreau banii inpoi. Om de incredere, mi-a pus softul pe masina si mi-o spus du-te si fa ce teste vrei si daca esti multumit hai inapoi cu banii, putem sa vin sa zic ca nu sunt multumit si sa-mi puna softul vechi. M-am intors cam dupa o ora in care am facut ceva km. Cand voi avea timp fac un film din spate in mers si cu accelerare pe loc. This post has been edited by ovimiha: 31 Oct 2008, 14:05 |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dci
2006 Preferance Artika
- SB 10 PHP 83cp from diesel-tuning
Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori". |
|
bobo77 |
![]()
Post
#537
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Asta cu fumul sincer sa fiu nici eu nu o cred, desi nici cea cum consumul nu-i prea credibila, asta nu insemna ca tu nu spui adevarul.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
ovimiha |
![]()
Post
#538
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 20 September 06 ![]() |
Nu ma ocup cu resoftari deci chair nu am nimik de castigat daca are sau nu clienti cel ce mi-a facutmie softul in plus de asta am platit pretul pe care il are aici in forum.
Dar chiar asta e rezultatul la masina mea dupa resoftare, nu e fum aproape deloc, adica arderea e foarte buna. Nu mai stiu cum era cu fumul inainte dar acum chiar e ok. This post has been edited by ovimiha: 31 Oct 2008, 15:45 |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dci
2006 Preferance Artika
- SB 10 PHP 83cp from diesel-tuning
Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori". |
|
loganfan2008 |
![]()
Post
#539
|
![]() Volvo Group: Members Posts: 392 Joined: 6 May 08 ![]() |
<span class='edit'>1 Nov 2008, 07:42:</span>
[quote=ovimiha,31 Oct 2008, 12:20] ...doar cand incepi sa accelerezi - doar un mic puf... puf-ul acela e valabil la toate masinile diesel de ultima generatie, ma refer la cele fara filtru de particule; de exemplu: in urma unui rulaj linistit prin oras, pe evacuare se depun mici particule iar tu cand ai intrat pe autostrada, la o acceleratie mai brusca, datorita presiunii mari a gazelor de evacuare, aceste particule sunt "suflate" afara... ....nu e fum aproape deloc, adica arderea e foarte buna. adica dozajul este optim, chestia aia cu richess-ul la diesel.... R=debit motorina / debitul de aer * 14.7 This post has been edited by loganfan2008: 1 Nov 2008, 07:44 |
--------------------
Volvo
S40
1996 Swedish car
|
|
CT34FLO |
![]() ![]()
Post
#540
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 23 February 07 From: Constanta ![]() |
Observ ca sunt multe de citit despre resoftare. Dar va intreb pe voi, se merita sa faci acea resoftare ? Si daca da , cine credeti ca o face cel mai bine, ca sa nu am probleme pe viitor. Sau la ce trebuie sa fiu atent atunci cand face resoftarea ?
Va rog seriozitate in raspuns si in legatura cu firma care se ocupa cu asa ceva , daca nu vreti sa scrieti aici , ca sa nu se confunda ca faceti reclama cumva, dati-mi un PM . Multumesc anticipat. Cu stima, FLO. |
--------------------
Logan
Ambition - 1.5 dci
2007
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Pentru: offtopic (orice deviere de la chip-tuning-ul LGN) si atacuri la persoana se va lasa cu SANCTIUNI de minim 3 zile pauza de postare!
Orice discutie despre CONSUM e considerata offtopic... se admite doar precizarea cresterii sau scaderii consumului ca rezultat al chip-tuning-ului. Mesajele despre consumuri, OZN-uri si alte asemenea au ajuns la cosul de gunoi... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 21:03 |