DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

22 Pages « < 17 18 19 20 21 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 1.5dCi - chiptuning, a facut careva ?

liviu2004
post 1 Nov 2008, 15:50
Post #541


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




QUOTE(loganfan2008 @ 1 Nov 2008, 08:36)
adica dozajul este optim, chestia aia cu richess-ul la diesel.... R=debit motorina / debitul de aer * 14.7
*



Sigur tu nu vorbesti de benzina cu 14,7?


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 1 Nov 2008, 18:10
Post #542


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(CT34FLO @ 1 Nov 2008, 15:11)
Observ ca sunt multe de citit despre resoftare.  Dar va intreb pe voi, se merita sa faci acea resoftare ?  Si daca da , cine credeti ca o face cel mai bine,
*


Parerile sunt impartite, personal chiar nu te inteleg, cunosti multe persoane care au facut asa ceva pe masini si cred ca ai deja o impresie.Nu astepta cine stie ce raspuns de la useri, cei care au zic ca se merita, cei care nu considera ca nu...Personal optez pentru.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganfan2008
post 1 Nov 2008, 22:14
Post #543


Volvo


Group: Members
Posts: 392
Joined: 6 May 08




QUOTE(liviu2004 @ 1 Nov 2008, 15:50)
Sigur tu nu vorbesti de benzina cu 14,7?
*


NU, vorbesc de diesel....


--------------------
Volvo S40 1996
Swedish car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 1 Nov 2008, 23:45
Post #544


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Nu stiu de ce am eu impresia ca la diesel raportul este 1:15,8 iar in practica se duce chiar la 1:20 sau 1:30.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 5 Nov 2008, 12:47
Post #545


-


Group: Members
Posts: 22.734
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(klaus @ 1 Nov 2008, 23:45)
am eu impresia ca la diesel raportul este 1:15,8
15,84 rolleyes.gif

QUOTE(Loganel_AG @ 30 Oct 2008, 16:38)
imi permit sa te contrazic; ....atunci cand iti faci resoftare pentru a avea o senzatie de brio marita
In alta ordine de idei, ai reusit sa inveti cu brio ddt2000-ul pana la urma? Stii pe ce butoane trebuie sa apesi acum? radmasa.gif

This post has been edited by IRONICK: 5 Nov 2008, 13:44


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 5 Nov 2008, 13:10
Post #546


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.624
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Eu nu stiu ce treaba are amestecul stoechiometric la MAC cand dieselul e un motor care merge mereu cu amestec sarac! Pentru ca aerul e acelasi la orice sarcina a motorului si variaza doar cantitatea de motorina. Si chiar la sarcina maxima si fum negru tot e un lambda 1,2 macar (sau 18:1 ) la care deja ai fum negru.
In alta ordine de idei, am auzit ca a fost un OTS la loganurile de 70 de cai din cauza ca mergeau neregulat si s-a pus softul celor de 85 de cai. Stie cineva detalii?

This post has been edited by einstein1984: 5 Nov 2008, 13:15


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 6 Nov 2008, 00:06
Post #547


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 13:10)
Pentru ca aerul e acelasi la orice sarcina a motorului si variaza doar cantitatea de motorina.
*



Presiunea turbinei e aceeasi la orice sarcina a motorului si rpm constant?

This post has been edited by liviu2004: 6 Nov 2008, 00:06


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandrei
post 6 Nov 2008, 00:27
Post #548


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 December 04




de pura curiozitate : nu a incercat nimeni un blow off valve pe loganul de 1.5dci 85... ? unsure.gif


--------------------
dacia solenza 2004 1,4 mpi - bxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 6 Nov 2008, 08:14
Post #549


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.624
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




liviu, ma refeream ca spre deosebire de Otto, se doreste ca in camere sa intre tot aerul posibil, nu se limiteaza curgerea acestuia cu clapeta de acceleratie.
dandrei, blow off valve la diesel scade performanta, nu o creste. Nu de alta, dar arunca in atmosfera bunatate de aer comprimat degeaba.

This post has been edited by einstein1984: 6 Nov 2008, 08:45


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 6 Nov 2008, 08:30
Post #550


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Eu am intrebat altceva. Daca eviti cu eleganta raspunsul .... asta e.


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SUPERCAR
post 7 Nov 2008, 12:29
Post #551


Membru autentic


Group: Members
Posts: 624
Joined: 6 June 05
From: Constanta




QUOTE(liviu2004 @ 6 Nov 2008, 00:06)
Presiunea turbinei e aceeasi la orice sarcina a motorului si rpm constant?
*


Presiunea turbinei e aceeasi in cazul turbinelor cu geometrie fixa asa cum sunt toate modelele pe logan 65,70 sau 85cp
Doar turbinele cu geometrie variabila isi schimba presiunea in functie de cum apesi pedala de acceleratie.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP - CT 82 PWR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 7 Nov 2008, 18:41
Post #552


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Gresit supercar, ia un laptop si trage o fuga cu o masina, urmareste presiunea turbinei.

Rpm constant si sarcina mica => presiune mica turbina
Rpm constant si sarcina mare => presiune mare turbina.



--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad_voly
post 8 Nov 2008, 15:52
Post #553


Daca Ai Cap Ia-ti Alta


Group: Members
Posts: 547
Joined: 8 October 05




O intrebare pt cei ce au facut aceasta resoftare: nu ati avut probleme cu injectoarele dupa o anumita perioada de timp sau cu turbina etc ?


--------------------
Opel Insignia 2011 Ecoflex - b 01 ccc
"Cu totii traim sub acelasi cer, dar nu avem toti acelasi orizont. "
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
felixb
post 10 Nov 2008, 17:01
Post #554


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 23 April 08




CT34FLO: Se merita sa faci resoftare clar,pune intercooler mai mare si daca poti schimba turbina. Am 121 cp pe motor de 65 cp, fara fum (am turbina cu debit mai mare si presiune mult mai mare...pana in 1,7 barr evident).Pacat ca nu mai pot sa ii dau din injectoare ceva motorina, umeaza sa le schimb.

This post has been edited by felixb: 10 Nov 2008, 17:02


--------------------
logan dci 2006
Prostii par conceputi pe cale artificiala/ Ca sunt multi ai dracu' si n-au nici o boala (Parazitii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dl_dr25
post 11 Nov 2008, 19:45
Post #555


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 4 August 07
From: Bucuresti




QUOTE(mad_voly @ 8 Nov 2008, 15:52)
O intrebare pt cei ce au facut aceasta resoftare: nu ati avut probleme cu injectoarele dupa o anumita perioada de timp sau cu turbina etc ?
*


eu momentan nu si sper ca nu o sa am(4.500km de cind am facut resoftarea) blush.gif


--------------------
dacia logan 2007 dci - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 11 Nov 2008, 20:02
Post #556


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Injectoarele au probleme de la mizerie si nu de la tuning.


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 Nov 2008, 10:38
Post #557


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(SUPERCAR @ 7 Nov 2008, 13:29)
Presiunea turbinei e aceeasi in cazul turbinelor cu geometrie fixa asa cum sunt toate modelele pe logan 65,70 sau 85cp
Doar turbinele cu geometrie variabila isi schimba presiunea in functie de cum apesi pedala de acceleratie.
*


radmasa.gif tu cred ca rulezi la relantii cu siguranta cum naiba sa aibe aceasi presiune turbinele geometrie fixa , ele in functie de turatie isi maresc debitul de presiune pe cand cele cu geometrie variabila sunt comandate de calculatorul masini in functie de necesitati accelerari violente ma rog condus sportiv.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valispeed04
post 18 Nov 2008, 12:46
Post #558


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 26 March 08




Pe mine nu ma intereseaza fumul atat timp cat nu intra peste mine in masina ,vreau sa stiu cum pot sa scot acel delay de la acceleratie ( 1.5 DCI E4).....e o mare tampenie chiar daca ajuta la scos fum mai putin.....e alta senzatie sa apesi pe pedala si sa accelereze in loc sa se gandeasca!!


--------------------
dacia logan preferance 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SUPERCAR
post 18 Nov 2008, 13:21
Post #559


Membru autentic


Group: Members
Posts: 624
Joined: 6 June 05
From: Constanta




QUOTE(liviu2004 @ 7 Nov 2008, 18:41)
Gresit supercar, ia un laptop si trage o fuga cu o masina, urmareste presiunea turbinei.

Rpm constant si sarcina mica => presiune mica turbina
Rpm constant si sarcina mare => presiune mare turbina.
*


Stiam ca e o tija pe turbina la astea fixe si daca o reglezi pe aia intr-un anumit fel asa ramane la orice sarcina...pe cand la alea cu geometrie variabila aia se regleaza dupa sarcina.
Imi cer scuze daca am gresit.
QUOTE(mad_voly @ 8 Nov 2008, 15:52)
O intrebare pt cei ce au facut aceasta resoftare: nu ati avut probleme cu injectoarele dupa o anumita perioada de timp sau cu turbina etc ?
*


Am de peste 15000km facuta resoftarea la dimsport bucuresti si merge foarte bina motorul si acum,nu am avut nici o problema cu injectoarele sau turbina...oricum nu conduc la un mos...ii mai curat esapamentul odata/saptamana cel putin smile.gif
Daca te gandesti sa iti faci resoftarea si cumva vei fi deranjat de fumul in plus care o sa til scoata dupa,imi dai un pm si iti voi spune mici secrete la reglajul turbinei ca sa nu iti mai scoata fum.

This post has been edited by SUPERCAR: 18 Nov 2008, 13:36


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP - CT 82 PWR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dl_dr25
post 13 Feb 2009, 15:41
Post #560


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 4 August 07
From: Bucuresti




facut azi itp si absolut nici o problema dupa resoftare tongue.gif


--------------------
dacia logan 2007 dci - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladrehau
post 16 Feb 2009, 21:48
Post #561


Instalator


Group: Members
Posts: 918
Joined: 22 January 07
From: middle moldova




inainte de resoftare imi lua 2.5 % ACUM UNDEVA LA 1,8 1,9 biggrin.gif


--------------------
logan 1.5 DCI SUPERCHARGED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dl_dr25
post 9 Mar 2009, 22:17
Post #562


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 4 August 07
From: Bucuresti




QUOTE(vladrehau @ 16 Feb 2009, 21:48)
inainte de resoftare imi lua 2.5 %  ACUM UNDEVA LA 1,8  1,9 biggrin.gif
*

blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif

This post has been edited by dl_dr25: 9 Mar 2009, 22:17


--------------------
dacia logan 2007 dci - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 9 Mar 2009, 22:22
Post #563


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Greu te prinzi ...


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad_voly
post 16 Mar 2009, 16:27
Post #564


Daca Ai Cap Ia-ti Alta


Group: Members
Posts: 547
Joined: 8 October 05




O rugaminte mare de tot pt acei colegi de forum care si-au remapat loganul 1.5 dci de 65 CP: care are posibilitatea si bunavointa, si mai ales care este din bucuresti, sa ne putem intalni pt scurt timp sa vad si eu daca se merita cu adevarat sa fac si eu lucrul asta la Dci-iul meu. Multumesc


--------------------
Opel Insignia 2011 Ecoflex - b 01 ccc
"Cu totii traim sub acelasi cer, dar nu avem toti acelasi orizont. "
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 16 Mar 2009, 19:02
Post #565


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Treci pe la mine si o sa vezi direct pe masina ta ceva caluti in plus. Da-mi un PM ca sa-ti trimit datele de contact.


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad_voly
post 16 Mar 2009, 21:00
Post #566


Daca Ai Cap Ia-ti Alta


Group: Members
Posts: 547
Joined: 8 October 05




@Doc,
Ai PM


--------------------
Opel Insignia 2011 Ecoflex - b 01 ccc
"Cu totii traim sub acelasi cer, dar nu avem toti acelasi orizont. "
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tapy
post 17 Mar 2009, 13:12
Post #567


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 17 March 09




salutare, sunt nou pe forum si as vrea sa pun si eu o intrebare.
am un logan 1.5DCI 70 CP si doresc sa ii fac un tuning la motor iar intrebarea este care e faza cu resoftarea.am citit ce e scris mai sus da nu prea am inteles.mai exact cum pot sa fac resoftarea si mai ales unde si dak se vede rezultatu.multumesc anticipat smile.gif


--------------------
Dacia Logan 1.5 DCI 2007 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 17 Mar 2009, 15:10
Post #568


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Pai:
1. Resoftarea e schimbarea/modificarea parametrilor de injectie+altii, din memoria UCE Injectie;
2. Resoftarea se poate face la oricine detine un laptop+soft aferent, sau la o firma ori persoana fizica contra unei sume de bani.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 17 Mar 2009, 15:14
Post #569


-


Group: Members
Posts: 22.734
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(AR-18-MOS @ 17 Mar 2009, 15:10)
2. Resoftarea se poate face la oricine detine un laptop+soft aferent
eu din cate stiu mai trebuie si o interfata...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 17 Mar 2009, 15:45
Post #570


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Si laptop-ul este o interfata.


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Pentru: offtopic (orice deviere de la chip-tuning-ul LGN) si atacuri la persoana se va lasa cu SANCTIUNI de minim 3 zile pauza de postare!

Orice discutie despre CONSUM e considerata offtopic... se admite doar precizarea cresterii sau scaderii consumului ca rezultat al chip-tuning-ului.


Mesajele despre consumuri, OZN-uri si alte asemenea au ajuns la cosul de gunoi...


--------------------
Go to the top of the page
22 Pages « < 17 18 19 20 21 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 01:00
Forum Renault