1.5dCi - chiptuning, a facut careva ?
![]() ![]() ![]() |
1.5dCi - chiptuning, a facut careva ?
Flavius1 |
![]()
Post
#601
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 23 August 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2003 solenza clima
- AG 82 LAU
|
|||
4x4 |
![]()
Post
#602
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
![]() și eu care credeam că ai nevoie și de modificări fizice la motor pentru așa o creștere ![]() |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#603
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Deja face de rusine motoarele de 2.0
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
4x4 |
![]()
Post
#604
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Eu am auzit că iți și coboară garda la sol, tot prin acel chip, pentru ca mașina să pună mai bine noua descoperită putere pe drum.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
PaulT |
![]()
Post
#605
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
A ajuns Loganul in Canada?
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
slider2 |
![]()
Post
#606
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(Flavius1 @ 29 Sep 2010, 22:21) salut, vad ca pe aici numai s-a vorbit demult de tunning la logan diesel am auzit la aparat pe un post de radio ca niste canadieni au scos un soft care duce motoarele diesel renault de 1.5 la 140 cp, stie cineva ceva de asta ? ai auzit tu ceva dar nu suficient. este vorba de un pachet de tuning software pentru motorul 1.5dci 110cp. acesta vine in doua variante si anume cea safe (dupa mine nici una nu este safe, dar ma rog fie) care te duce undeva la 125cp si una sport (sau ceva de genul asta) care te duce pe la 140cp. un motor diesel de 1.5 la 110cp este deja cam la capacitate maxima in opinia mea, asa ca nu as recomanda, dar cine stie poate nu sunt probleme. |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Flavius1 |
![]()
Post
#607
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 23 August 08 ![]() |
QUOTE(slider2 @ 1 Oct 2010, 21:17) ai auzit tu ceva dar nu suficient. este vorba de un pachet de tuning software pentru motorul 1.5dci 110cp. acesta vine in doua variante si anume cea safe (dupa mine nici una nu este safe, dar ma rog fie) care te duce undeva la 125cp si una sport (sau ceva de genul asta) care te duce pe la 140cp. un motor diesel de 1.5 la 110cp este deja cam la capacitate maxima in opinia mea, asa ca nu as recomanda, dar cine stie poate nu sunt probleme. Deci multumesc, sa mai zica alti ca sunt nebun ![]() Oricum iti inchipui a fost o stire data a aparatul de radio asa in fuga, nu au precizat toate amanuntele exact ......................................................................................................................... Si inca o provocare pentru forumisti... Daca am dus loganul pe A1 la 170 (stiu ca in speta real este undeva 163-165) si mai aveam putina pedala...nu stiu daca m-ai avea efect sau nu aceea putina pedala, adica daca era in gol sau chiar mai accelera ceva daca o duceam pana la cap? |
--------------------
dacia
solenza
2003 solenza clima
- AG 82 LAU
|
|
marsel |
![]()
Post
#608
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 4 March 07 From: Cluj Napoca ![]() |
Si de fapt care este intrebarea pusa de tine? Ca eu nu am inteles decat ca ai dus Loganul pana la 170km/h.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
1,9 dci, Privilege, 2008, Tuning by TCM
- CJ xx XXX
|
|
voinea |
![]()
Post
#609
|
![]() TCM Tuning Group: Members Posts: 349 Joined: 7 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Scuze (caci nu vreau sa fiu numit rautacios) dar te-ai intrebat cate secunde si sute de metri ti-ar lua sa opresti pe autostrada de la 170kmh un logan ? (sa zicem ca se intampla ceva grav in fata ta sau pur si simplu o masina de 90kmh iese cu 93kmh de langa alta si accelereaza incet... cum reduci tu la 90kmh fara sa ai probleme ?)
PS: incearca si restul de pedala ... poate prinzi 230kmh |
--------------------
Renault
Clio3 RS R27 TCM tuned
:: Renault Clio4 1.2TCe - TCM Tuned
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#610
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
nu cred cÄ sensul este cu ce vitezÄ merge fiecare aici vorbim de putere probleme si alte lucruri ce pot apÄrea la masinÄ
|
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
voinea |
![]()
Post
#611
|
![]() TCM Tuning Group: Members Posts: 349 Joined: 7 March 05 From: Bucuresti ![]() |
ma intreaba un cunoscut de ce periodic pierde codurile injectoarelor (o data la maxim o luna trebuie sa le rescrie). E masina lui personala, masina nu are tuning pe ea (deci softul e original de fabrica) si pierde codurile mergand in avarie. Are tester cu care si le reprogrameaza si totul e bine. Dupa o perioada iar nu le mai are. A intalnit cineva asa ceva pe motorul de 1.5 65CP ? Solutie ?
(PS omul ma intreba daca pot sa-i fac eu din soft ceva sa nu le mai piarda dar masina a fost citita si e 100% ok... oare unde e buba?) This post has been edited by voinea: 2 Oct 2010, 08:40 |
--------------------
Renault
Clio3 RS R27 TCM tuned
:: Renault Clio4 1.2TCe - TCM Tuned VW Golf7 1.4TSI - TCM Tuned :: VW Golf GTI Cabrio 2.0TSI - TCM Tuned
BMW M2 F87 - TCM Tuned :: Clasic Rover Mini Cooper |
|
IRONICK |
![]()
Post
#612
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Poate nu am priceput eu bine. Cineva care lucreaza in "domeniu" intreaba pe forum cum se rezolva o problema?
![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
voinea |
![]()
Post
#613
|
![]() TCM Tuning Group: Members Posts: 349 Joined: 7 March 05 From: Bucuresti ![]() |
nu as avea de ce sa fiu interesat de ce o masina pe soft original pierde coduri de injector...e doar o curiozitate si nu e legata de activitatea de ciptuning.. sa o rezolve un tehnician in diagnoza daca stie ... dar din ce spune 'clientul' sunt depasiti si ridica din umeri...
|
--------------------
Renault
Clio3 RS R27 TCM tuned
:: Renault Clio4 1.2TCe - TCM Tuned VW Golf7 1.4TSI - TCM Tuned :: VW Golf GTI Cabrio 2.0TSI - TCM Tuned
BMW M2 F87 - TCM Tuned :: Clasic Rover Mini Cooper |
|
klaus |
![]()
Post
#614
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic ca e problema de memorie din UCE injectie, ma indoiesc ca are ce sa-i faca un tehnician de diagnoza.
Poate doar sa mai elimine din peak-urile de curent de pe instalatie. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#615
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(voinea @ 2 Oct 2010, 20:55) sa o rezolve un tehnician in diagnoza daca stie ... dar din ce spune 'clientul' sunt depasiti si ridica din umeri... Pai diagnostician de la firma ce are? Nu este foarte bun sau ridica din umeri?QUOTE(voinea @ 31 Aug 2010, 19:54) |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
voinea |
![]()
Post
#616
|
![]() TCM Tuning Group: Members Posts: 349 Joined: 7 March 05 From: Bucuresti ![]() |
are ca e la 250km de noi Bucuresti masina.. si intreaba si l-as ajuta ... dar ma rog tu esti gica contra la orice din cate am observat...
ps: zice ca dealerul dacia propune schimbarea calculator injectie ca ar fi hardware defectiunea... or sti ei sau doar o iau prin eliminare? |
--------------------
Renault
Clio3 RS R27 TCM tuned
:: Renault Clio4 1.2TCe - TCM Tuned VW Golf7 1.4TSI - TCM Tuned :: VW Golf GTI Cabrio 2.0TSI - TCM Tuned
BMW M2 F87 - TCM Tuned :: Clasic Rover Mini Cooper |
|
klaus |
![]()
Post
#617
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu ma indoiesc ca ar fi software problema.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
voinea |
![]()
Post
#618
|
![]() TCM Tuning Group: Members Posts: 349 Joined: 7 March 05 From: Bucuresti ![]() |
pai din continutul flashului nu e nici o problema ... dar am scris sa vad daca a mai intalnit careva (fiidn topic dedicat de 1.5dci)
|
--------------------
Renault
Clio3 RS R27 TCM tuned
:: Renault Clio4 1.2TCe - TCM Tuned VW Golf7 1.4TSI - TCM Tuned :: VW Golf GTI Cabrio 2.0TSI - TCM Tuned
BMW M2 F87 - TCM Tuned :: Clasic Rover Mini Cooper |
|
IRONICK |
![]()
Post
#619
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(voinea @ 2 Oct 2010, 21:55) are ca e la 250km de noi Bucuresti masina.. si intreaba si l-as ajuta ... dar ma rog tu esti gica contra la orice din cate am observat... Pai ce legatura are asta? La fel cum intrebi pe forum, intreaba tehnicianu sau diagnosticianu. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
slider2 |
![]()
Post
#620
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(Flavius1 @ 2 Oct 2010, 06:51) Daca am dus loganul pe A1 la 170 (stiu ca in speta real este undeva 163-165) si mai aveam putina pedala...nu stiu daca m-ai avea efect sau nu aceea putina pedala, adica daca era in gol sau chiar mai accelera ceva daca o duceam pana la cap? din ce stiu eu dci-urile sunt limitate din ecu din pdv al vitezei maxime. cel putin la symboalele de la noi de la firma asa este. oricare dintre motorizari (65, 70, 85cp) nu sare de 170km/h desi pedala ar mai fi si de asemenea motorul ar mai avea unde sa se tureze. This post has been edited by slider2: 3 Oct 2010, 10:36 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#621
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
ce fel de memorie are ecu? eeprom? daca este scrisa nu ar trebui sa se mai stearga. un impuls ceva sterge acea zona. poate la pornire motor se intampla fenomenul. sau daca are statii amplificare ceva prin masina.
|
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
Flavius1 |
![]()
Post
#622
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 23 August 08 ![]() |
QUOTE(voinea @ 2 Oct 2010, 09:26) Scuze (caci nu vreau sa fiu numit rautacios) dar te-ai intrebat cate secunde si sute de metri ti-ar lua sa opresti pe autostrada de la 170kmh un logan ? (sa zicem ca se intampla ceva grav in fata ta sau pur si simplu o masina de 90kmh iese cu 93kmh de langa alta si accelereaza incet... cum reduci tu la 90kmh fara sa ai probleme ?) PS: incearca si restul de pedala ... poate prinzi 230kmh Pai e simplu opresti in 289 de metri pe uscat si in 434 de metri pe umezeala, asta daca nu tinem cont si de calitatea cauciugurilor si alti factori ![]() Chestia e ca eu nu am mers constant cu 170 am mers sa zicem 1.5 km, nu m-am simtit deloc bine in logan la 170 de exemplu cum m-am simtit in Nissan Patrol la 190 (dar nu conduceam eu) Si intrebarea era daca de la 170 restul ala de aceleratie pe care il aveam mai avea vreun folos sau nu? (adica daca se ducea peste 170 km/h) 4 Oct 2010, 13:50: Inca o problema dupa parerea mea generala la loganuri, becul care lumineaza numarul pe spate seara, sunteti curiosi daca va merge sau nu? Nu de alta dar politia are dreptul sa penalizeze pe cei care nu au numarul din spate luminat... P.S. de obicei se rezolva cu 2-3 pumni dati pe langa ![]() This post has been edited by Flavius1: 4 Oct 2010, 12:50 |
--------------------
dacia
solenza
2003 solenza clima
- AG 82 LAU
|
|
PaulT |
![]()
Post
#623
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(slider2 @ 3 Oct 2010, 11:36) din ce stiu eu dci-urile sunt limitate din ecu din pdv al vitezei maxime. cel putin la symboalele de la noi de la firma asa este. oricare dintre motorizari (65, 70, 85cp) nu sare de 170km/h desi pedala ar mai fi si de asemenea motorul ar mai avea unde sa se tureze. Degeaba ai pedala si interval de turatie. Motorul atata poate dezvolta. La nici o masina "normala" nu atingi vmax cu pedala la fund, ci mai devreme. La fel si cu rpm max. In afara de masinile cu adevarat puternice nu se ajunge in ultima treapta la turatia maxima. Pe site la Renault vad ca sunt date vmax diferite la 1.5dci 65 si 85. Primul are 162km/h(corespunde cu 170km/h pe bord), iar al doilea are 174km/h. Poate trebuie insistat la cel de 85cp, sa mai urce un pic. ![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
slider2 |
![]()
Post
#624
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
de 85cp n-am avut placerea sa conduc, oricum avem doar vreo 2 in toata turma de symboale pe care o detine firma
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#625
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Lasa ca pui tu mana pe unul...
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
slider2 |
![]()
Post
#626
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
bine zic eu. adica nu am computer de bord ca sa iti spun o viteza medie, dar consumul l-am facut numai prin metoda plin pe plin deci este cel mai real posibil.
in principiu merg cam 100km zilnic prin oras facand dimineata si seara un drum podul grand - a2 si viceversa, este drept pe alt traseu la intoarcere. in timpul zilei merg in oras, pe centura sau pe camp in treapta a 1a (merge singura si eu am timp sa fac altele). de turat o turez cum este nevoie, adica in general schimb in plaja 2500 - 3000rpm, dar vede lejer 4500rpm (indiferent de treapta de viteza) la nevoie. ac-ul functioneaza de cate ori ii simt nevoia. in luna august cand aveam 1.4 8v functiona cam 95% din timp. consumul prin metoda plin pe plin a iesit in plaja 5.5 - 6.1L/100km. limita superioara s-a atins intr-o perioada mai calda cand am folosit ac si am mers mai mult in treapta 1. de consum sunt multumit, de cum trage nu prea. adica in treptele 2-3 (prin oras adica) daca nu te feresti sa ii dai te descurci bine, dar in treptele 4-5 (extraurban) se cam simte lipsa de putere. eu as fi mai multumit daca ar fi avut 85cp si ar fi consumat 6 - 6.5L/100km, desi ma cam indoiesc ca ar cam exista aceasta diferenta de consum. am un singur coleg cu care ma pot verifica la consum pentru ca are un stil de mers asemanator, in rest la mai toti colegii mei subturatul este in floare. acest coleg de care zic are un 1.5dci 70cp (68 de fapt, care in ciuda diferentei de 3cp si 0nm in plus trage mai bine, singurul raspuns plauzibil pana acum ar fi o curba de cuplu mai buna) si el obtine consumuri asemanatoare cu mine. pe restul nu i-am prea intrebat dar din ce stiu asa cat de cat se cam chinuie sa ajunga la sub 6L/100km. firma are niste date oficiale de la producator in care sunt specificate urmatoarele consumuri: - urban 7 - extra 5 trebuie sa mentionez ca masina are ~112800km, teoretic cu reviziile la zi facute din 10 in 10.000km, dar practic s-ar putea ca unele din ele sa fi fost facute partial sau sarite total. s-a mai intamplat cu anumite masini din firma. a fost lovita prin mai toate partile posibile, pana s-o preiau eu chiar fata a fost "masata" un pic. de asemenea anvelopele sunt vraiste (trebuie neaparat sa fac ceva in sensul asta, ca desi mai au ceva carne aderenta pe carosabil umed este foarte proasta), de unghiul de fuga si roti echilibrate nu mai zic. sper ca la revizia de 120.000km sa mai se rezolve o parte din jocuri si batai, daca nu o sa le fac treptat pe banii mei ![]() ca sa nu fiu total offtopic eu nu prea sunt de acord cu softuningul, mai ales pe la diesel. acest tip de motor este mai fragil si mult mai pretentios la exploatare. dupa un astfel de tuning trebuie sa fii si mai precaut cu masina, ceea nu este chiar asa mare lucru, dar in trafic este mai important sa fii atent la ce se intampla in jurul decat la turatii sau gradul de accelerare/evitare a socurilor la retrogradare pentru a proteja ambreiajul. This post has been edited by slider2: 5 Oct 2010, 21:08 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
balanel |
![]()
Post
#627
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
|
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
B997NDL |
![]()
Post
#628
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 17 May 11 ![]() |
QUOTE(Flavius1 @ 29 Sep 2010, 22:21) salut, vad ca pe aici numai s-a vorbit demult de tunning la logan diesel am auzit la aparat pe un post de radio ca niste canadieni au scos un soft care duce motoarele diesel renault de 1.5 la 140 cp, stie cineva ceva de asta ? intra pe racechip.de si vezi ca au nemtii la 245 eu cu transport inclus, un cip care duce loganul de 68 cai la 90 cai iar cuplul de la 160Nm la 237Nm. au si certificat TUV si poti returna cipul in 30 de zile cu full refund daca nu-ti place dupa probe. ![]() 13 Sep 2011, 17:17: eu am si consuma mai putin decat fara el This post has been edited by B997NDL: 13 Sep 2011, 17:17 |
--------------------
DACIA
logan 1,5 dci
2009
- xxxxx
|
|
voinea |
![]()
Post
#629
|
![]() TCM Tuning Group: Members Posts: 349 Joined: 7 March 05 From: Bucuresti ![]() |
confunzi ciptuning cu powerbox.
Ciptuning se face citind softul din ECU (sunt cateva metode) / modifici softul / reprogramezi noul soft Un powerbox = o cutiuta ce preia anumite semnale (direct de la ecu sau nu ) si le modifica valorile (ex: daca pe firele de comanda presiune rail ai 1,2volti ce inseamna 1.5bar (sa zicem) modifica acea valoare la 1,15V => 1.55bar => ai mai multa presiune in rampa => mai multa motorina injectata si ECU sesizeaza diferenta automat modifica si boostul sa nu apara fum (exista o mapa smoke limiter) . Chiptuning = atingi si limitatoare de cuplu modifici Vmax si ai finete pe mapele din softul original. Powerbox = putere bruta , poti sa-l scoti de pe masina si din teste dyno foarte rar gasesti boxuri ce dau 30-35cp pe masurate. 1.5dCI LOGAN gasesti in RO sa-l tunezi de la 100 la 250euro (de la Gigi necunoscutul cu o interfata de tuning clonata in china la cateva firme recunoscute la noi in tara) |
--------------------
Renault
Clio3 RS R27 TCM tuned
:: Renault Clio4 1.2TCe - TCM Tuned VW Golf7 1.4TSI - TCM Tuned :: VW Golf GTI Cabrio 2.0TSI - TCM Tuned
BMW M2 F87 - TCM Tuned :: Clasic Rover Mini Cooper |
|
B997NDL |
![]()
Post
#630
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 17 May 11 ![]() |
QUOTE(voinea @ 13 Sep 2011, 17:20) confunzi ciptuning cu powerbox. Ciptuning se face citind softul din ECU (sunt cateva metode) / modifici softul / reprogramezi noul soft Un powerbox = o cutiuta ce preia anumite semnale (direct de la ecu sau nu ) si le modifica valorile (ex: daca pe firele de comanda presiune rail ai 1,2volti ce inseamna 1.5bar (sa zicem) modifica acea valoare la 1,15V => 1.55bar => ai mai multa presiune in rampa => mai multa motorina injectata si ECU sesizeaza diferenta automat modifica si boostul sa nu apara fum (exista o mapa smoke limiter) . Chiptuning = atingi si limitatoare de cuplu modifici Vmax si ai finete pe mapele din softul original. Powerbox = putere bruta , poti sa-l scoti de pe masina si din teste dyno foarte rar gasesti boxuri ce dau 30-35cp pe masurate. 1.5dCI LOGAN gasesti in RO sa-l tunezi de la 100 la 250euro (de la Gigi necunoscutul cu o interfata de tuning clonata in china la cateva firme recunoscute la noi in tara) eu n-am zis nimic de 30-35 cp. daca e power box de ce mai pun numele site-ului racechip.de? eu cred ca stiu nemtii ceva. si daca ei zic ca ajunge la 90 sunt sigur ca poti masura si la dyno ca e tot aia. oricum un TUV inseamna mult, nu sunt chinezi ![]() 13 Sep 2011, 17:27: eu stiam ca ce zici tu se cheama remapare. ma insel?! ![]() 13 Sep 2011, 17:28: si remaparea iti da 30-35 cp?! ma indoiesc This post has been edited by B997NDL: 13 Sep 2011, 17:28 |
--------------------
DACIA
logan 1,5 dci
2009
- xxxxx
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Pentru: offtopic (orice deviere de la chip-tuning-ul LGN) si atacuri la persoana se va lasa cu SANCTIUNI de minim 3 zile pauza de postare!
Orice discutie despre CONSUM e considerata offtopic... se admite doar precizarea cresterii sau scaderii consumului ca rezultat al chip-tuning-ului. Mesajele despre consumuri, OZN-uri si alte asemenea au ajuns la cosul de gunoi... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 17:42 |