O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS
![]() ![]() ![]() |
O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS
Kojak |
![]()
Post
#211
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|||
router |
![]()
Post
#212
|
![]() Recalcitrant Group: Members Posts: 790 Joined: 13 January 06 ![]() |
QUOTE trebuie reglati colbutorii, ce legatura au ei cu pierderile de ulei? Kojak mai am putin si te ajung la nr de interventii ![]() This post has been edited by router: 28 Sep 2007, 21:17 |
--------------------
Fost Supernovist
Actualmente fan Gillette Mach 3
2007
- B-81-XXX Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
|
|
GabyT |
![]()
Post
#213
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Poate m-am exprimat eu gresit de nu s-a inteles : am doua probleme la motor (cel putin din cate mi-am dat eu seama), fara a avea legatura intre ele :
-pierderile de ulei din zona distributiei (a caror cauza urmeaza a fi identificata) si -un tacanit agasant la ralanti (din cauza reglarii defectuase a colbutorilor). |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2003 Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006 MIO C520 |
|
Kojak |
![]()
Post
#214
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
router, tu chiar ti-ai propus sa ma intreci?
![]() ...deci putem spune ca esti noul nostru "tatuc", in ale problemei ![]() Acum, la modul cel mai serios...chiar imi pare rau ca nu ti s-a s-a rezolvat problema, ce pot sa zic, schimba service-ul. ![]() @GabyT: tacanitul asta tipic de "tacheti care bat", adica de culbutori, il avem cu totii pe logan...inca de la inceput. Nu cred ca a ta, in mod special, scoate zgomote mai accentuate, reglajul se fce in fabrica... This post has been edited by Kojak: 28 Sep 2007, 21:23 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
router |
![]()
Post
#215
|
![]() Recalcitrant Group: Members Posts: 790 Joined: 13 January 06 ![]() |
la ultimul la care am fost m-au tratat super
mi-au explicat mi-au obtinut acceptul de la uzina in cateva minute au lucrat ca la carte sa nu mai zic ca aveam celebrul pinion de sinterom care a fost inlocuit cu unul de Renault nu cred ca mai trebuie sa aleg vreodata marcile Dacia sau Renault si nici nu o voi mai face, oricum noua masina pe care am luat-o e net superioara This post has been edited by router: 28 Sep 2007, 21:23 |
--------------------
Fost Supernovist
Actualmente fan Gillette Mach 3
2007
- B-81-XXX Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
|
|
GabyT |
![]()
Post
#216
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Kojak @ 28 Sep 2007, 22:20) ... @GabyT: tacanitul asta tipic de "tacheti care bat", adica de culbutori, il avem cu totii pe logan...inca de la inceput. Nu cred ca a ta, in mod special, scoate zgomote mai accentuate, reglajul se fce in fabrica... Am "ascultat" si alte loganuri de 1.4 si nu fac asa rau. Per comparatie, la Solnita se intampla sa se auda un zgomot similar atunci cand este foarte frig afara (in jur de -10*) insa doar pt. cateva secunde; la Logan, indiferent de cat de cald este motorul, zgomotul seamana cu cel de la un motor diesel de generatie veche (si nu este cel de la ambreiaj, care este cu mult mai discret). Cei din service au notat ca la urmatoarea vizita sa fie reglati (am inteles ca trebuie sa fie motorul rece). Nu sunt specialist si nici nu prea vreau sa devin, insa din pacate vad ca ma obliga "vacuta"... ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2003 Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006 MIO C520 |
|
Kojak |
![]()
Post
#217
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
..sa stii ca si la mine se aud destul de tare, mai ales "la rece", insa pe undeva e de inteles, masina a fost "alergata" in mod constant la turatii destul de ridicate...insa nu imi fac (deocamdata) probleme in privinta asta mai ales ca se auzeau si cu motorul "proaspat"...
Cati Km are la bord masina ta? Ce presupune reglajul de culbutori la logan? Se face in "stil clasic", cu lera sau exista alte metode? This post has been edited by Kojak: 28 Sep 2007, 21:58 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
GabyT |
![]()
Post
#218
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
La "mine" zgomotul s-a auzit din primii km. Acum masina are 5500 km si a fost condusa mai mult decat "elegant" (in comparatie cu Solenza).
Ce ma intriga este ca nu exista nici o diferenta intre zgomotul "la rece" si cel "la cald" -la fel de tare se aude... ![]() In privinta reglajului, habar n-am cum se face, dar am vaga banuiala ca voi afla... ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2003 Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006 MIO C520 |
|
vi_escu |
![]()
Post
#219
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Se pare ca si motorul meu (1,6 MPI, 8V) pe la 6000km s-a hotarat sa piarda putin ulei, dar pe la capacul chiulasei. Sa mai incerc putin strangerea suruburilor capacului? Pierdere este infima, dar este.
This post has been edited by vi_escu: 29 Sep 2007, 15:34 Attached thumbnail(s) HPIM0075.JPG ( Size: 116.1k ) Number of downloads: 590 |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
router |
![]()
Post
#220
|
![]() Recalcitrant Group: Members Posts: 790 Joined: 13 January 06 ![]() |
acum nici capacul la chiuluasa nu il mai strang bine
![]() eu m-am lecuit de Dacia_Renault nu se poate sa te duci in service de 4 ori si tot sa mai curga ulei la o masina de 6 luni si 6000 de km |
--------------------
Fost Supernovist
Actualmente fan Gillette Mach 3
2007
- B-81-XXX Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
|
|
driverx |
![]()
Post
#221
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(router @ 29 Sep 2007, 17:06) Bun, ai ceva probleme cu masina aia, dar asa comportament pueril aia sa mor io. CINE a afirmat ca n-ar fi stranse? Omul a intrebat doar daca sa nu le mai stranga Du-te si vinde conserva si termina cu circul asta ieftin de aici. E prea mult deja. QUOTE(router @ 29 Sep 2007, 17:06) Si de cate ori mai vrei sa ne aduci asta la cunostinta? Du-te frate si i-ati un TeDeI, un Tatra, o Tata, ce vrei tu, da' lasa-ne.... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#222
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Poate cineva sa-mi confirme cuplu de strangere al suruburilor de la capacul de chiulasa: 10N.m ? Nu de alta dar nu vreu sa barbieresc vre-un filet.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
router |
![]()
Post
#223
|
![]() Recalcitrant Group: Members Posts: 790 Joined: 13 January 06 ![]() |
QUOTE(driverx @ 29 Sep 2007, 17:42) Bun, ai ceva probleme cu masina aia, dar asa comportament pueril aia sa mor io. CINE a afirmat ca n-ar fi stranse? Omul a intrebat doar daca sa nu le mai stranga Du-te si vinde conserva si termina cu circul asta ieftin de aici. E prea mult deja. Si de cate ori mai vrei sa ne aduci asta la cunostinta? Du-te frate si i-ati un TeDeI, un Tatra, o Tata, ce vrei tu, da' lasa-ne.... Nu inteleg de ce trebuie sa faci compentarii de genul asta? Daca nu ai probleme pe acest subiect stai frate in banca ta. Nu exista topic fara sa te bagi tu si sa ne dai sfaturi de undeva de sus unde te crezi tu ca esti, iti spun eu ca nu esti deloc superior si aici toti suntem egali. Iar eu imi spun parerea aici despre o problema pe care am avut-o deoarece FORUMUL de asta a fost facut, sa existe un dialog pentru a rezolva anumite probleme. Acesta este un topic in legatura cu o problema tehnica la o masina, daca nu ai nimic de sus eu TE SFATUIESC sa iti vezi de treaba ta si sa nu mai jignesti membri acestui forum. QUOTE Poate cineva sa-mi confirme cuplu de strangere al suruburilor de la capacul de chiulasa: 10N.m ? Nu de alta dar nu vreu sa barbieresc vre-un filet. Vi_escu da-mi te rog PM cu adresa ta de mail si iti voi trimite manualul in care gasesti informatia dorita. Vezi sa nu il intrebi de problema asta pe driverx ca poate devi penibil. This post has been edited by router: 29 Sep 2007, 22:09 |
--------------------
Fost Supernovist
Actualmente fan Gillette Mach 3
2007
- B-81-XXX Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
|
|
klaus |
![]()
Post
#224
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vi_escu @ 29 Sep 2007, 19:08) Poate cineva sa-mi confirme cuplu de strangere al suruburilor de la capacul de chiulasa: 10N.m ? Nu de alta dar nu vreu sa barbieresc vre-un filet. QUOTE(manual) Strângere capac chiulasă: - prestrângeți în ordine și la cuplu șuruburile de fixare a capacului chiulasei (0,2 daN.m), - strângeți în ordine și la cuplu șuruburile de fixare a capacului chiulasei (1 daN.m). |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#225
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Se pare ca router are dreptate! Au inceput sa nu mai straga nici suruburile de la capacul chiulasei cum trebuie. 7 din 8 suruburi au mai trebuit stranse (cu cheia dinamometrica). Ori trebuie si aici refacuta strangerea ca la chiulasa vechii berline
![]() Cu o aproximatia unui om care a lucrat cu o bere langa el, cam atat au trebuit stranse suruburile: Attached thumbnail(s) strangere_suruburi.jpg ( Size: 71.68k ) Number of downloads: 591 |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
router |
![]()
Post
#226
|
![]() Recalcitrant Group: Members Posts: 790 Joined: 13 January 06 ![]() |
QUOTE(router @ 28 Sep 2007, 16:19) Azi dupa ce am fost in service si mi s-au inlocuit toate piesele posibile legate de curgerile de ulei mecanicul de acolo mi-a spus ca problema respectiva a intalnit-o la motoarele de 1.4, 1.5 si 1.6. Bineinteles ca dupa ce ajung acasa observ din nou storpi de ulei pe capacul interior de plastic al distributiei. De, Logan am vrut, Logan am primit. ![]() Azi m-am uitat din nou la motor si nu mai curge deloc ulei. Se pare ca stropii care au aparut dupa erau din cauza ca nu a fost curatat bine capacul inferior al distributiei dupa reparatie. Am facut 300 de km dupa reparatie si nu mai curge deloc. Sper ca sa nu mai am surprize neplacute cu aceasta problema. Problema sa rezolvat cupa inlocuirea celebrului pinion de Sinterom din baia de ulei. |
--------------------
Fost Supernovist
Actualmente fan Gillette Mach 3
2007
- B-81-XXX Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#227
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Probabil ca este o strategie a uzinei! Pun pinionul buclucas ca sa aiba ce schimba pe garantie
![]() Apropos de asta, are dacia/renault vre-un centru de cercetare prin Bucuresti? |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
GabyT |
![]() ![]()
Post
#228
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Acum o ora am ajuns acasa din service, obosit, nedumerit si dezamagit.
Dezamagit atat pe masina, cat si pe cei din service ![]() Masina, asa cum am mai scris, a fost reprogramata din data de 28.09.2007 pentru a se identifica motivul scurgerii de ulei din zona distributiei, pentru a se regla tachetii intrucat necesita o perioda indelungata de munca, iar motorul trebuie sa fie rece pentru efectuarea reglajului, precum si pentru a efectua reviziei de 1 an; am fost reprogramat pentru astazi, la ora 14, cand masina a intrat pe rampa si a mai iesit la ora 19:30. Referitor la pierderile de ulei mi s-a spus ca motivul a fost etansarea necorespunzatoare a unuia dintre suruburile din zona distributiei; nelamurirea mea consta in faptul ca (intrucat cureaua de distributie mi-au spus ca nu prezenta urme de ulei) nu s-a considerat necesar inlocuirea ei, desi toti cei care se "lauda" cu un asemenea defect de fabricatie li s-a inlocuit aceasta piesa ![]() Teama mea este determinata de faptul ca uleiul a fost aruncat intr-o cantitate destul de mare (banuiesc ca de curelele de accesorii) atat pe modulul abs (am atasat mai jos poze), cat si pe scutul de protectie, care era plin de ulei. Mai mult, desi am insistat sa-mi dea ceva scris referitor la faptul ca s-a intervenit in zona distributie (pt. a avea o dovada in cazul in care se intampla ceva la distributie), mi s-a spus ca aceste operatii apar numai in baza de date a atelierului si a fabricii nu si in carnetul de garantie (nemaiexistand o asemenea rubrica). ![]() Dupa ce m-am intors cu carnetul de garantii deschis la rubrica respectiva, mi s-a completat in el interventia, respectiv "etansare surub distributie"... Referitor la reglarea tachetilor, n-am rezolvat nimic; in urma "operatiunii" (realizeazata cu lera) rezultatul a fost : "s-a rezolvat; din pacate zgomotul persista; vom anunta fabrica si va trebui sa va reprogramati..." ![]() pe scurt : face la fel ca inainte ![]() Ultima probleme reclamata a fost o "pata" de pe capota unde vopseaua "s-a luat"; mi s-a spus ca nu intra in garantia anticoroziune intrucat a fost cauzata de dejectia pasarilor, iar vopseaua este pe baza de apa, si oricum scrie "la carte" ca nu se acorda garantie in asemenea cazuri. Degeaba am explicat ca masina nu are nici macar un an, ca nu pot sa circul cu prelata pe masina sau ca la Solenza (desi este acelasi tip de vopsea) nu am nici o problema... 20070928_001m.JPG ( Size: 246.36k ) Number of downloads: 687 20070928_002m.JPG ( Size: 176.32k ) Number of downloads: 580 20070928_003m.JPG ( Size: 211.65k ) Number of downloads: 584 20070928_004m.JPG ( Size: 144.5k ) Number of downloads: 334 20070928_005m.JPG ( Size: 133.16k ) Number of downloads: 326 PS imi cer scuze pentru partea din mesaj care este offtopic, dar parca prea multe probleme intampin la o masina de 11 luni si 5.561 km parcursi... This post has been edited by GabyT: 12 Oct 2007, 23:02 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2003 Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006 MIO C520 |
|
IRONICK |
![]()
Post
#229
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ambele curele (galeti, si/sau role) se INLOCUIESC daca au fost afectate de scurgeri de ulei sau au fost demontate pentru inlocuirea altor piese. Scrie la carte ... o curea demontata se inlocuieste.
This post has been edited by IRONICK: 12 Oct 2007, 23:10 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Kojak |
![]()
Post
#230
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
@GabyT:
La ce service ai avut interventia? |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
GabyT |
![]() ![]()
Post
#231
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 13 Oct 2007, 00:08) Ambele curele (galeti, si/sau role) se INLOCUIESC daca au fost afectate de scurgeri de ulei sau au fost demontate pentru inlocuirea altor piese. Scrie la carte ... o curea demontata se inlocuieste. Ei s-au "jurat" ca nu era necesar. Imi poti spune la ce "carte" scrie, pt. a fi documentat cand voi suna la V.C. pentru a cere lamuriri in legatura cu aceasta problema...? ![]() QUOTE(Kojak @ 13 Oct 2007, 02:27) La acelasi care te-a "rezolvat" pe tine si pe router... IPSO. |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2003 Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006 MIO C520 |
|
IRONICK |
![]()
Post
#232
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
La cartea dupa care ei invata sa demonteze o curea de accesorii sau distributie.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
router |
![]()
Post
#233
|
![]() Recalcitrant Group: Members Posts: 790 Joined: 13 January 06 ![]() |
QUOTE(GabyT @ 12 Oct 2007, 23:56) Mai mult, desi am insistat sa-mi dea ceva scris referitor la faptul ca s-a intervenit in zona distributie (pt. a avea o dovada in cazul in care se intampla ceva la distributie), mi s-a spus ca aceste operatii apar numai in baza de date a atelierului si a fabricii nu si in carnetul de garantie (nemaiexistand o asemenea rubrica). ![]() Dupa ce m-am intors cu carnetul de garantii deschis la rubrica respectiva, mi s-a completat in el interventia, respectiv "etansare surub distributie"... 20070928_001m.JPG ( Size: 246.36k ) Number of downloads: 687 20070928_002m.JPG ( Size: 176.32k ) Number of downloads: 580 20070928_003m.JPG ( Size: 211.65k ) Number of downloads: 584 20070928_004m.JPG ( Size: 144.5k ) Number of downloads: 334 20070928_005m.JPG ( Size: 133.16k ) Number of downloads: 326 PS imi cer scuze pentru partea din mesaj care este offtopic, dar parca prea multe probleme intampin la o masina de 11 luni si 5.561 km parcursi... Aceleasi belele le-am avut si eu la primele interventii, ca oamenii sa nu munceasca prea mult au spus ca problema este din cauza celor doua suruburi de la capacul distributiei care intra in motor si mi le-au inlocuit si etansat insa problema a persistat Sunt destul de sigur ca problema ta se datoreaza celebrului pinion de Sinterom din baia de ulei. Sfatul meu este sa cureti f bine capacul de plastic inferior al distrubutiei cat si pe cel suprior (eu le-am curatat cu servetele umede ![]() Iar daca curgerile persista faci programare la ADRAS Militari si oamenii de acolo te asigur ca din prima iti vor inlocui CURELE, SIMERING SI PINION si masina va fi rezolvata. AM atasat ceva care te intereseaza din manualul DACIA SUCCES This post has been edited by router: 13 Oct 2007, 12:17 Attached thumbnail(s) untitled.JPG ( Size: 91.58k ) Number of downloads: 248 |
--------------------
Fost Supernovist
Actualmente fan Gillette Mach 3
2007
- B-81-XXX Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
|
|
klaus |
![]()
Post
#234
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa le mananci ficatii la aia de la vocea clientului si sa le spi ca desi tu stii ca in cartea de service scrie negru pe alb ca se schimba curelele si galetii la o astfel de interventie, nu s-a efectat treaba, ceea ce este periculos ca nu se respecta procedurile, mai ales ca pe curea sarise ulei.
Si le ceri sa-ti counice daca asta e procedura de service care trebuia sa ti se aplice Eu zic sa le mananci ficatii dimineata pe la 9, pe la 11, pe la 13, pe la 15, pe la 17 si pe la 18. Si le faci si un mail scris. Si le zici la sfarsit ca nu s-a respectat legislatia privnd garantiile (masina nu e conforma cu standardul, ca nu s-a respectat legislatia privind reparatiile pieselor defecte (care trebuia efectuata conform normelor producatorului) si ca in caz ca nu se face nimic in acest sens te vezi nevoit sa te adresezi opc. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
GabyT |
![]()
Post
#235
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc pentru suport !
Voi suna cu siguranta la vocea clientului pentru a reclama atat modul in care s-a efectuat interventia cat si faptul ca nu s-a voit trecerea in cartea de garantii a operatiilor efectuate. Nu am stat in permanenta langa masina (de, politica firmei de a nu vedea ce se intampla cu masina ta) insa cand treceam sa vad care mai este stadiul lucrarilor, am observat foarte clar ca una din curele (nu pot sa spun care) era desfacuta (masina era ridicata pe elevator, iar cureau se vedea cum iesea din zona contraaripii) -sper ca era una dintre curele de accesorii. ![]() P.S. Desi nu are legatura cu subiectul, vreau sa mai atrag atentia asupra unui lucru destul de urat care il fac cei din service si de care m-am izbit acum cateva ore : lunea trecuta am fost cu Solenza la revizia de 80 k ocazie cu care s-a schimbat si lichidul de frana si sabotii; cand au repus jantele pe masina, le-au strans in asemenea hal incat azi, cand am vrut sa dau o roata jos, desi aveam o coarba "in cruce" serioasa, am tras de ea (2 oameni) de am innebunit si prezoanele tot nu s-a desfacut; am reusit intr-un final sa le desfacem cu ajutorul unei bare de metal cu care am facut prelungire la coarba, asa ca mare grija cum si cu ce masinarie stang cei din service prezoanele, fiindca daca doamne fereste aveam vre-o pana "in camp" degeaba aveam rezerva pregatita daca nu aveam si "ranga". ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2003 Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006 MIO C520 |
|
GabyT |
![]()
Post
#236
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Revin cu poze noi facute astazi din care reiese faptul ca (deocamdata) nu mai exista ulei in zona distributiei (e adevarat, nici masina n-a mai mers de cand am venit din service cu ea), dar si cantitatea de ulei care s-a scurs pe scut, si care evident n-a fost curatat...
![]() 20071014_007m.JPG ( Size: 189.87k ) Number of downloads: 283 20071014_008m.JPG ( Size: 355.83k ) Number of downloads: 234 20071014_009m.JPG ( Size: 395.08k ) Number of downloads: 198 20071014_010m.JPG ( Size: 329.57k ) Number of downloads: 192 20071014_011m.JPG ( Size: 278.74k ) Number of downloads: 183 P.S. uleiul "nou" care apare pe scut cred ca este dina cauza ca s-a schimbat uleiul si filtrul de ulei (deh, masina facea 1 an peste o luna si "se ineca" daca mergea cu ulei mai vechi de un an...) |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2003 Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006 MIO C520 |
|
Kojak |
![]()
Post
#237
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
...sigur, uleiul de pe scut este de la schimbul de ulei si nu are legatura cu pierderile de ulei din zona distributiei.
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
GabyT |
![]() ![]()
Post
#238
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Dupa numeroase telefoane date catre / dispre V.C. si IPSO, a ramas ca trebuie sa ma reprogramez pt. a "verifica" curelele si a regla tachetii, iar despre zona in care s-a desprins vopseaua de pe capota, nu s-a stabilit nimic in concret...
In legatura cu schimbatul curelei de distributie mi-a fost comunicat ca, intrucat a fost vorba doar de etansarea unui surub si nu de schimbul acestuia (caz in care "procedurile" prevedeau schimbarea curelei de distributie) si nu s-a atins nimeni de curea, modul in care s-a procedat este conform normelor prescrise de uzina... ![]() La afirmatia mea ca totusi am vazut cu ochii mei una din curele scoasa de la locul ei, mi s-a spus ca vor fi verificate la reprogramare. Ma gandesc serios sa schimb service-ul; oricum n-am timp sa rezolv acum problema si voi urmari si daca apar noi pierderi. Voi reveni cu evolutia problemei. |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2003 Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006 MIO C520 |
|
IRONICK |
![]()
Post
#239
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Alta data sa faci si poze cu data si ora ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#240
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Dupa 1000km de la strangerea capacului chiulasei nu au mai aparut scurgeri. Sa presupunem ca a fost un mic accident pe linia de productie
![]() |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 17:34 |