O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS
![]() ![]() ![]() |
O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS
Kojak |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|||
Legio |
![]()
Post
#272
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 12 January 08 ![]() |
azi am fost si eu la service cu loganul meu.Aceiasi problema cu uleiul in zona distributiei.Masina a ramas acolo,pentru schimbat semering,distributie si nu stiu ce pinion...(1.4,an 2007).
|
--------------------
Dacia Logan
1.4 MPI
2007
|
|
konee |
![]() ![]()
Post
#273
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 12 January 08 ![]() |
Logan 1.6 laureate din martie 2007 Am observat niste pete recent in partea dreapta a motorului si sunt foarte ingrijorat
![]() This post has been edited by konee: 12 Jan 2008, 23:37 |
--------------------
.
.
.
|
|
Kojak |
![]()
Post
#274
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
@konee:
...din ceea ce vad in poze, este destul de intinsa pata (probabil, si tie ca si altui user tot cu masina din 2007, a inceput sa-ti curga de la primii km ai masinii), dar nu cred ca e vreo problema daca mai amani putin...insa nu foarte mult. http://www.daciaclub.ro/Intermitenta-lumin...lay-t96865.html (desii in titlu apare alta problema, userul intampina si problema scurgerii uleiului in zona distributiei) ...la mine, de exemplu, a inceput "sa dea" a 6-a oara ulei, putin inainte de 28000Km; actualmente am aproape 31000Km; pata se extinde insa nu vizibil zi-de-zi. This post has been edited by Kojak: 13 Jan 2008, 00:20 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
konee |
![]()
Post
#275
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 12 January 08 ![]() |
Mersi inca o data Kojak.Dar de ce apare totusi aceasta problema la atatea loganuri? La alte marci ai auzit asemenea probleme? Se pune problema recidivei la piesele schimbate? Desi n-am deschis capota de foarte multe ori nu mi s-a parut ca sunt scurgeri sau anomalii. Deja am adunat o gramada de poze de la ceilalti useri si am scris de mana o pagina cu destule cauze si rezolvari. Daca tin cont de spusele tale si ma mai uit o inca data la poze poate cine stie, de ce nu, poate poate e vreun surub de etanseizat si scap mai usor(dar avand in vedere "reclamatiile" celorlalti posesori... ).Daca nu, voi merge si pe mana lui Router in legatura semeringul sau/si pinionul de la Renault. Si de ce nu, service-ul din Militari. Bafta pana una alta si celorlalti "pagubiti".
This post has been edited by konee: 13 Jan 2008, 04:25 |
--------------------
.
.
.
|
|
router |
![]()
Post
#276
|
![]() Recalcitrant Group: Members Posts: 790 Joined: 13 January 06 ![]() |
QUOTE(konee @ 13 Jan 2008, 00:37) Logan 1.6 laureate din martie 2007 Am observat niste pete recent in partea dreapta a motorului si sunt foarte ingrijorat ![]() salut, -In primul rand mersi pentru plus. -In al doilea rand vreau sa-ti spun ca pozele sunt identice cu ceea ce am avut eu. -In al treilea rand masina ta are aceiasi luna de fabricatie ca a mea si sigur au pus la motor pinionul romanesc produs de Sinterom iar eu iti recomanda sa te duci cu ea la Adras Militari intr-o zi lucratoare pentru uzina Dacia(luni pana vineri) fac oamenii constatarea si daca e nasoala treaba iti vor schimba pinionul cu acceptul uzinei care se da doar in zilele lucratoare. Dureaza cam 6 ore si vor demonta 30% din motor dar la mine asta a fost rezolvarea. Acum am 4000 de km de la interventie si nu mai curge nimic. Succes This post has been edited by router: 13 Jan 2008, 22:30 |
--------------------
Fost Supernovist
Actualmente fan Gillette Mach 3
2007
- B-81-XXX Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
|
|
konee |
![]()
Post
#277
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 12 January 08 ![]() |
![]() This post has been edited by konee: 13 Jan 2008, 22:51 |
--------------------
.
.
.
|
|
radur |
![]()
Post
#278
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 3 October 07 ![]() |
nu stiti la masinile din septembrie 2007 mai este aceasta problema? eu am cam 6500 km si nu vad nici o scurgere de ulei(da cine stie????????)
|
--------------------
dacia
logan
2007/abs+/
|
|
router |
![]()
Post
#279
|
![]() Recalcitrant Group: Members Posts: 790 Joined: 13 January 06 ![]() |
QUOTE(konee @ 13 Jan 2008, 23:50) te lasa sa stai ori in sala de asteptare ori langa masina QUOTE(radur @ 14 Jan 2008, 01:14) nu stiti la masinile din septembrie 2007 mai este aceasta problema? eu am cam 6500 km si nu vad nici o scurgere de ulei(da cine stie????????) zi mersi ca nu curge ![]() |
--------------------
Fost Supernovist
Actualmente fan Gillette Mach 3
2007
- B-81-XXX Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
|
|
Kojak |
![]()
Post
#280
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
![]() Spre deosebire de celelalte interventii, de data asta, mi-au schimbat atat pinionul de antrenare a pompei de ulei (sinteromul ala nenorocit...daca o fi fost sinterom) cat si semeringul, ceea ce presupune, in plus ca operatiuni, dupa cum stiti (in general cei "patiti") demontarea baii de ulei si desfacerea cadrului motor. Uleiul a fost recuperat si turnat ulterior in motor dupa terminarea interventiei, deci NU a fost inlocuit. In rest, like usuall, s-a schimbat din nou TOT kitul de distributie. (curele, role, suruburi, galeti, garnitura baia de ulei, etc) La finele interventiei, a fost facuta geometria directiei (la insistentele mele! ![]() ![]() ...a iesit aproximativ bine a doua oara dar tot are o excentricitate spre dreapta, insa mult mai mica (5-10gr.)...oricum NU mai este ca inainte de interventie, ma refer la reglajul din fabrica ![]() ![]() ..."operatia" a durat 9(!) ore cu totul, inclusiv timpul mort in care s-a asteptat acceptul de la uzina. ...Inca ceva, NU mi s-a trecut nimic in carnetul de garantie si NU mi s-a dat nimic, nici o hartie, etc, care sa dovedeasca interventia ( Raspunsul lor a fost: "asa ni s-a spus sa procedam, n-aveti decat sa-i intrebati pe cei de la dacia"). Cu alte cuvinte primim carnetul ala de garantie sa ne stergem la ... cu el? (cel putin rubricile alea de la final) Cu ce dovedesc eu unui posibil cumparator al masinii ca s-a efectuat o interventie de schimbare completa a distributiei la 30000Km si ca (teoretic) nu mai are treaba in zona aia pana la 90000km? Sau poate uit eu intre timp cand anume s-a umblat, nu? O sa iau legatura cu VC sa vad care e rationamentul lor. This post has been edited by Kojak: 20 Jan 2008, 19:00 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
C@talin |
![]()
Post
#281
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
kojak te invidiez
![]() ![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
Kojak |
![]()
Post
#282
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
...mda...nu-i asa?
![]() ![]() This post has been edited by Kojak: 20 Jan 2008, 19:34 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
Bill |
![]()
Post
#283
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
@Kojak, schimbarea semeringului de la distributie presupune scoaterea motorului de pe masina?
|
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
YRX |
![]()
Post
#284
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.051 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu, se schimba in masina.
@kojak: Tie ti-au mai schimbat pinionul odata? |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
roland |
![]()
Post
#285
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Kojak... si eu am avut 3 interventii in zona:
1. Schimbat semering 2. Schimbat suruburi etansare 3. Schimbat pinion + semering Am zambit la postul tau la faza cu cadrul motor. Mie, dupa ultima interventie, nu mi-au facut reglajul directiei (chit ca ar fi trebuit). Si surpriza... volanul statea stramb... Dar stramb de tot, adica undeva la 60-70 grade (adica aproape un sfert de tura!!!). Mi-au facut directia... tot stramb, dar numai putin, au facut-o din nou si din nou si tot asa. M-am dus la alt service, au facut-o, statea drept, mergea drept. Am plecat la mare, pe autostrada, cu 100km/h, tragea usor dreapta. M-am intrs la service dupa concediu, au umblat, acuma merge din nou perfect drept dar volanul sta usor stramb (3-4 grade, aproape insesisabil, dar se vede). Ideea e ca nu reusesc sa faca reglajul ca in fabrica, cand volanul statea perfect drept si masina mergea perfect drept. E drept ca am citit pe forum (la jurnale de bord) de ceva Megane care avea din fabrica volanul usor stramb. Asa ca... Ulei a fost recuperat si la mine, era si oarecum nou (avea vreo 100 km cred), imediat dupa revizie. Interventia a fost trecuta in carnetul de INTRETINERE (toate de fapt), nu in cel de garantie, pe ultima pagina (alba) cu stampila de service. Oricum, daca nu le ai trecute inseamna ca masina ta, oficial, nu a avut problema. De aia nu-mi place mie sa iau masini second-hand. Pot avea interventii care sa nu fie trecute nicaieri. |
--------------------
.
.
.
|
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#286
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
Foarte ciudat ca nu au vrut sa treaca in caietul de garantie al masini ce s-a schimbat si operatiile efectuate
![]() Kojak stai pe capul lor ca sa completeze in caietul de garantie. This post has been edited by Giurisici Fabian: 21 Jan 2008, 12:28 |
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
klaus |
![]()
Post
#287
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Subscriu la sfatul lui Giurisici Fabian: reguleaza-i la icre sa-ti scrie.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
GabyT |
![]()
Post
#288
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Din pacate am aflat si eu pe "propria piele" ca asta este noua politica a service-urilor agreate DACIA, care culmea, mi-a fost confirmata de reprezentantul Dacia de la VC.
![]() Conform acestei politici, operatiunile efectuate in perioada de garantie trebuie sa apara numai in baza de date a atelierului si a uzinei ![]() ![]() ![]() Daca la prima interventie serioasa la motor efectuata la IPSO am facut tambalau cu privire la faptul ca nu mi-a fost trecuta interventia in cartea de garantii a masinii (am scris la vremea respectiva despre acest incident pe acest topic), astfel incat cel de acolo a fost nevoit sa treaca interventia in carte, am constatat ca acelasi lucru s-a intamplat si la COBALCESCU la ultima interventie, cand mi-au fost schimbate pistoanele, distributia si nu mai stiu ce "pe acolo". Din pacate cand a fost ridicata masina din service nu eram in tara, iar dupa ce m-am intors, am fost prea incantat, ca in sfarsit am scapat de zgomot si de "scurgeri", pentru a mai face scandal sa-mi completeze cartea de garantie. Banuiesc ca, cu ajutorul colegilor de forum, pot afla ce figureaza in respectiva baza de date, insa este rusinos ca trebuie sa recurgem la asemenea manopere pentru a "descoperi" ce operatii au fost efectuate asupra unei masini... ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2003 Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006 MIO C520 |
|
Kojak |
![]()
Post
#289
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Bill @ 21 Jan 2008, 08:31) NU se scoate motorul sub nici o forma, pe parcursul interventiei se suspenda cu ajutorul unei bare metalice de care este prinsa un lant (tot metalic) Bara metalica reazema pe zona chederului capotei (aprox. unde este recipientul spalatorului de parbriz), respectiv pe zona chederului mastii negre (ptr. cine si-a pus cheder, pentru ca din fabrica nu exista) din fata - calandru (parca asa-i zice, daca nu ma-nsel) pe niste tampoane de cauciuc si burete, deci totul se face "curat" fara zgarieturi sau deformari ale zonelor de rezemare. Se procedeaza astfel pentru ca partea respectiva a motorul nu poate fi suspendata pe o capra (sau ceva asemanator), deoarece baia de ulei (care se demonteaza in cazul inlocuirii semeringului si a pinionului) ar trebui sa rezeme pe aceasta. Daca este vorba DOAR de etansarea / inlocuirea acelor suruburi care au legatura cu circuitul de ungere, se aplica metoda rezemarii pe "capra" slabindu-se motorul din tampoane, adica NU se da jos baia de ulei. QUOTE(YRX @ 21 Jan 2008, 09:11) NU nici pinionul si nici semeringul NU au mai fost schimbate, doar cele 2 suruburi (de care am amintit mai sus) au fost etansate si "para-etansate", respectiv inlocuite si "para-inlocuite"...asta de 5 ori, chiar 6 daca numaram si ultima interventie. This post has been edited by Kojak: 21 Jan 2008, 18:41 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
denwer |
![]()
Post
#290
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 14 October 07 ![]() |
In Carnetul de garantie la pag. 19,FISA AUTOMOBILULUI,scrie foarte clar:"Recunoasterea defectiunilor constatate de catre Constructor se realizeaza prin inscrierea in CARNETUL DE GARANTIE la rubrica-Interventii efectuate in temeiul obligatiei de garantie-a mentiunilor privind remedierea in unitatile service autorizate a defectiunii constatate". E formularea lor si trebuie sa se conformeze intelesului acesteia,altfel sunt in stare sa zica ca ai reparat-o intr-un atelier neautorizat.Mai clar ar fi fost sa scrie:Recunoasterea de catre constructor a defectiunilor constatate...Eu le-am pretins sa-mi specifice in carnetul de garantie toate lucrarile efectuate cu ocazia schimbarii celor 2 pompe torbo.
Gaby,de ce ti-au schimbat pistoanele? Sau spune-mi unde sa-ti caut post-ul. Pe moderator il rog sa-mi spuna cate warn-uri am si cu ce am pacatuit pentru a nu se mai intampla in viitor. |
--------------------
logan
1,5 DCi
2006
|
|
Kojak |
![]()
Post
#291
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Referitor la volanul care (inca) sta stramb, am vorbit astazi la service
Maine o sa le fac (din nou... ![]() ![]() ...scuze pentru bold, e pentru "vizitatori"...se stiu ei care sunt ![]() This post has been edited by Kojak: 21 Jan 2008, 18:57 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
GabyT |
![]()
Post
#292
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(denwer @ 21 Jan 2008, 19:48) Pistoanele (pt. ca cei de la Cobalcescu mi-au zis ca se schimba toate 4) au fost schimbate din cauza unuia singur, al carui bolt prezenta o uzura anormala. Aici am scris despre confirmarea acestui defect : http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1117910 insa despre problemele mele am scris si anterior. Partea buna este ca dupa respectiva interventie (si pana in prezent), zgomotul a disparut, iar uleiul a ramas "la locul lui" ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2003 Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006 MIO C520 |
|
YRX |
![]()
Post
#293
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.051 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Kojak @ 21 Jan 2008, 18:39) NU nici pinionul si nici semeringul NU au mai fost schimbate, doar cele 2 suruburi (de care am amintit mai sus) au fost etansate si "para-etansate", respectiv inlocuite si "para-inlocuite"...asta de 5 ori, chiar 6 daca numaram si ultima interventie. Vrei sa zici ca toate interventiile le-ai avut doar la suruburi ??? ![]() ![]() ![]() Chiar au fost atat de idioti sa faca aceeasi operatie de 6 ori fara nici un fel de rezultat? Ma cam luasem de ganduri cu cazul tau, am crezut ca ti-au schimbat tot ce se putea schimba la distributie si tot curge. Ma gandeam la defecte de fabricatie la bloc, vibrochen etc., cand colo ti-au schimbat numai masticu' de la suruburi. Ia sa ne tii la curent cum evolueaza ca-s tare curios. Cat despre service-ul care ti-a frecat cu mastic suruburile de la distributie de 6 ori doar un sincer si calduros: HUOOOOO ! |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Kojak |
![]()
Post
#294
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
...mda, exact cu ai spus tu, doar ca a 6-a oara a fost si cu semering & pinion included
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
klaus |
![]()
Post
#295
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Trebuie sa recunosc, multa prostie in service-uri la dacia
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
roland |
![]()
Post
#296
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
La mine, prima oara au schimbat semeringul, a doua oara au umblat la suruburi si a treia oara direct la pinion. Nu au insistat in prostie. Asta ca plus. Directia... a iesit cu minus... :-)
|
--------------------
.
.
.
|
|
Bill |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Si te-ai dus de trei ori la acelasi service pt. aceeasi defectiune?
Si ma rog, care e service-ul ala sa stim si noi? Si aceasta interventie deregleaza si directia? Edit: scuze, cred ca in Cluj e un singur service This post has been edited by Bill: 22 Jan 2008, 09:50 |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
roland |
![]()
Post
#298
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
In Cluj sunt doua service-uri. La al doilea m-am dus pentru directie, dupa ce aialalti nu au reusit.
Pana la urma e normal ce mi s-a intamplat. Prima interventie a fost facuta dupa instructiunile uzinei: schimbat semering. A doua a fost oarecum la plesneala, cu ocazia reviziei. A treia a fost direct la pinion, tot dupa instructiunile uzinei. Exista niste pasi care se fac: - semering (ca poate ala e de vina, nu pinionul) - pinion (+semering si restul) Daca ma intrebau pe mine, faceam la fel. Nu desfaceam jumate de motor ca sa schimb pinionul, daca era o posibilitate sa nu fie de la el. Directia se deregleaza pt. ca se desface cadrul motor. E ca si cand nu-ti trage masina: nu schimbi injectoarele pana nu schimbi filtrul de aer, ca poate e de la el. |
--------------------
.
.
.
|
|
Bill |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Da, m-am lamurit acum. De ce ma interesa? Am si eu ceva urme de ulei pe acolo.
E din celasi "contingent" cu a ta. Acum iese din garantie. Nu pot sa merg la service cu ea ca nu prea e evidenta scurgerea. Am sters cu carpa acum cateva luni, si nu mi-a mai aparut sa zic asa. Am mers numai in oras de atunci si poate d'asta (regim de turatie 1500-2200rpm). O sa caut sa aman orice interventie in zona cu pricina cat se poate. Sunt convins ca dupa aia (rdicat motorul, desfacut juma de motor, dereglat directie) asta nu mai e masina. Chiar si asa, la 7000E nu prea pot avea mari pretenti sa nu curga ulei pe nicaieri. |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
roland |
![]()
Post
#300
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Ba o sa fie masina, nu-ti fa probleme. Regimul de mers nu conteaza, in sensul ca nu va curge din cauza ca ai mers tu cumva. Nu sterge nimic acolo, sa fie situatia evidenta. Daca se vad urme pe capac e destul de clar. Poti sa bagi mana sub fulie, jos de tot (o bagi de sus, in partea dinspre bord) si pipai. Daca ai ulei pe mana... e clar. Mai poti sa te uiti cu lanterna pe fulie: daca are urme de ulei pe ea e iarasi clar.
|
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 20:30 |