O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS
![]() ![]() ![]() |
O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS
YRX |
![]()
Post
#301
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.051 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|||
roland |
![]()
Post
#302
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Da, asa iti dai seama ca iti curge pe la semering. Dar nu stii cauza: semering defect sau pinion defect? Pinionul defect atrage dupa sine defectarea semeringului si pierderea de ulei.
Adica, probabil pinionul e descentrat si, in timp, strica semeringul. De aia se schimba intai semeringul si, daca mai apare problema, se schimba si pinionul. E posibil sa fie un semering pus prost si atat. N-are atunci rost sa se schimbe tot. |
--------------------
.
.
.
|
|
GabyT |
![]()
Post
#303
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(roland @ 22 Jan 2008, 11:55) Am si eu urmatoarea nelamurire : la mine initial a fost etansat unul dintre suruburi (pt. pierderile de ulei), iar ulterior mi-a fost desfacut motorul pt. schimbarea pistoanelor (pt. zgomotul "de tacheti"); trebuia sa se efectueze si reglarea directie, fiindca mie nu mi s-a spus ca s-ar fi efectuat o asemenea operatiune ? ![]() ![]() Eventual (evident pe pm) ma poate ajuta "cineva" sa aflu din nou ce operatiuni sunt inregistrate in baza de date a uzinei ? ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2003 Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006 MIO C520 |
|
roland |
![]()
Post
#304
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
La desfacerea cadrului motor ar trebui o reglare de directie. orice modificare la partea asta (cadru motor, caseta de directie, bielete, etc) ar trebui urmata de o geometrie.
Daca nu ti-au facut-o si merge inseamna ca ai noroc. Ai testat si la viteza mare? La 100km/h? Ca eu in oras nu-mi dadeam seama, pentru ca nu ai portiuni lungi drepte. Dar pe autostrada, la 100km/h, in 3-4 secunde incepea sa traga usor intr-o parte. Si 3-4 secunde la viteza asta inseamna 84 - 108 metri. In oras nu ai cum sa vezi. |
--------------------
.
.
.
|
|
GabyT |
![]()
Post
#305
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu ce sa cred :
-pe de-o parte, unul din colegii de forum mi-a confirmat ce anume s-a efectuat la masina (cel putin ce apare in baza de date), iar printre operatiuni nu apare si reglajul directiei; -pe de alta parte, l-am luat la intrebari pe tatal meu (el a ridicat masina) si mi-a zis ca cei din service l-au intarziat cu ridicatul masini tocmai pt. a se efectua reglajul directiei si proba de drum... ![]() E adevarat ca eu n-am iesit cu masina din localitate, dar a mers tatal meu (inclusiv pe autostrada) si inteleg ca masina s-a comportat bine; la fel de adevarat este ca am mers si eu cu 100+ (e drept pe distante scurte) si nu am constatat nimic suspect... Sunt trei posibilitati : fie mi-au efectuat reglajul si nu au completat in baza de date (tind spre varianta asta avand in vedere noile informatii si faptul ca totusi motorul a fost "ridicat" de la locul lui cu ajutorul unor scripeti); fie nu l-au efectuat si am noroc ca a iesit totul ok; fie nu era necesar si atunci e normal ca masina sa se comporte ca inainte. ![]() P.S. inca odata MULTUMESC colegului (se stie el care) pentru informatiile oferite ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2003 Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006 MIO C520 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#306
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu inteleg de ce sa desfaca berceaul si sa nu desfaca suportii motor (adica cel superior si bieleta anticuplu). Ca daca faceau asta nu aveau treaba cu reglajul directiei. cel putin in MR388 de Logan nu zice nimeni nimic de ajustat directia. Asa ca nu vad de ce-ti te chinui cu asta.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
GabyT |
![]()
Post
#307
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Probabil ca, nestiind de unde provine zgomotul si avand acordul uzinei sa desfaca tot motorul pana identifica sursa (cel putin asta mi-au comunicat mie), au considerat acest mod de lucru mai avantajos; eu chiar nu ma pricep ca sa-mi dau cu parerea, dar stiu ceea ce am vazut : motorul a fost ridicat in modul explicat de Kojak aici : http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1219184
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2003 Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006 MIO C520 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#308
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Cu atat mai mult nu avea vreo legatura cu directia!
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Kojak |
![]()
Post
#309
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
...daca au dat baia de ulei jos (inclusiv cadrul motor), automat are legatura cu directia, scrie in manual.
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#310
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Oki, hai sa mai zic odata: ca sa desfaci suportii motorului, nu te atingi de berceau. Daca desfaci suportii motorului, il dai jos de pe masina ca sa faci ce vrei cu el. Daca-l dai jos, de ce mama ciorilor sa umbli la berceau ca sa reglezi directia? ca sa ai de sa-i facturezi clientului inca 1,2 ore de manopera reglat si verificat unghiuri directie?
This post has been edited by einstein1984: 25 Jan 2008, 17:44 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
contador |
![]()
Post
#311
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 26 July 07 ![]() |
mie nu mi-au pus motorul pe cadru
doar mi-au pus un lemn intre motor si scut sa nu stea sprijinit direct pe scut si atat poate am avut noroc eu dar masina merge drept si la viteze mici si la viteze mari de peste 140 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate
|
|
router |
![]()
Post
#312
|
![]() Recalcitrant Group: Members Posts: 790 Joined: 13 January 06 ![]() |
LA MINE STA VOLANUL STRAMB DEOARECE SERVICE-UL AUTORIZAT DACIA NU A VRUT SA-MI FACA UNGHIUL DUPA INTERVENTIE
TRAIASCA DACIA-RENAULT |
--------------------
Fost Supernovist
Actualmente fan Gillette Mach 3
2007
- B-81-XXX Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
|
|
Kojak |
![]()
Post
#313
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
...SUNA LA VOCEA CLIENTULUI DACIA SI RECLAMA-I!
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
router |
![]()
Post
#314
|
![]() Recalcitrant Group: Members Posts: 790 Joined: 13 January 06 ![]() |
sincer nu ma mai intereseaza
orice as face oricum se va strica destul de repede si altceva la ea asa ca m-am resemnat si nu ma mai stresz TRAIASCA DACIA-RENAULT |
--------------------
Fost Supernovist
Actualmente fan Gillette Mach 3
2007
- B-81-XXX Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#315
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Kojack, lui gabyT nu i-au facut alinierea directiei. Daca nu o faceau si era nevoie sa o faca, Dacia nu platea pentru interventia aceea in garantie, ca nerespectare a metodelor de repartie. Dacia a platit interventia. Care e concluzia logica?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#316
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
am lasat si eu azi vreo 6 mil in service pentru defectiunea asta. pata de ulei...probabil i-a venit ciclul
![]() pierdea pe la semering. 70 000 km . inlocuit : pinion ,semering, garnitura baie ulei si curea de distributie. am o intrebare: cum se etanseaza joja de ulei ? edit: preferance 1,6 8 v fabricat in luna mai 2005. This post has been edited by han_1.6 mpi: 30 Jan 2008, 18:05 |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
Kojak |
![]()
Post
#317
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
...joja (asa zisa "teaca" a jojei, mai exact) de ulei, trebuiau OBLIGATORIU sa ti-o etanseze in cadrul operatiei de etansare a baii de ulei.
![]() N-au facut-o? ![]() This post has been edited by Kojak: 30 Jan 2008, 18:13 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#318
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
nu. au montat-o la loc. insa intrebarea mea este : cum ?
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
Kojak |
![]()
Post
#319
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
...sincer sa fiu, nu stiu cum se realizeaza, insa la mine se vede silicon (etansant) proaspat, aplicat circular in jurul jojei.
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#320
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
ok.poate ca nu am fost atent si au etansat. am stat langa masina insa nu am vrut sa ii respir in ceafa mecanicului ca e enervant. sa vad daca mai revine pata. am garantie la lucrare 12 luni.sper sa fie ok.
mi-au spus ca din cauza pinionului facut prost este necazul. kojac...imi pare rau pt tine.chiar e ghinion ce ai patit. pana la urma mai curge sau nu ? |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
Kojak |
![]()
Post
#321
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
...deocamdata, nu
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#322
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
vreau sa ma interesez cat costa la un opel astra sau la hyu accent operatiunea de schimbat semering ci curea de distributie. ca imi explica un coleg ca" loganu' ie cel mai scump la revizii". el are un astra dar abia a mers primii km deci nu stie cat ar costa.
in fine faptul ca a aparut defectul la 70 000 km sa zicem ca nu e asa grav dar e grav daca e derivat dintr-un defect de proiectare adica pinionul fabricat la sinterom. |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
Kojak |
![]()
Post
#323
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Ai mai schimbat kit-ul de distributie si la 60000Km sau acum, cu problema scurgerilor, e prima data?
Eu zic ca atat la hyundai cat si la opel, in mod SIGUR, o interventie de genul asta costa sensibil mai mult ![]() ...Sa-ti dau un exemplu concret, am un coleg de servici care s-a dus tot asa cu niste scurgeri de ulei, tot in zona distributiei cu un hyundai 1.5crdi, de 1 an vechime si 20000Km/bord...insa "baietii" din service "l-au linistit", i-au spus ca are distributie pe lant ![]() ...referitor la pretul reviziilor: revizia de 15000km, la un opel astra clasic este cca. 6.5 mil si cea la un hyundai 1.5crdi e cca. 10mil...de aici si concluzia ca pretul unui schimb de kit de distributie e mult mai scump This post has been edited by Kojak: 30 Jan 2008, 18:49 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#324
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
deci treaba cu loganu "ie scump la revizii" este un mit.
raspuns: da am schimbat curelele la 60 000. aveam o pata de ulei pe langa joja. mesterul a spus ca e normal...in fine ceva mizerie si m-a linistit. eu ma grabeam ca plecam in cehia cu masina in ziua respectiva . e...acum treaba este ca nu erau pete de ulei pe capacele de la distributie in momentul schimbarii kitului la 60 000. This post has been edited by han_1.6 mpi: 30 Jan 2008, 18:58 |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
Kojak |
![]()
Post
#325
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
BMA |
![]()
Post
#326
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
nu pot sa va inteleg. de ce sunteti siguri ca la logan e cel mai ieftin ? eu am skoda fabia. am fost la 15000 cu ea la revizie la Procar Timisoara Dealer Skoda. Singurul service Skoda din TM. a costat 120 RON cu uleiul meu. Daca nu aveam eu uleiul costa 300 RON. E mult ? Daca cineva nu crede poate sa spuna si rapid atasez aici factura scanata. so ? unde e mai scumpa revizia ?
|
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
Kojak |
![]()
Post
#327
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
GabyT |
![]()
Post
#328
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GabyT @ 21 Jan 2008, 17:47) Din pacate am aflat si eu pe "propria piele" ca asta este noua politica a service-urilor agreate DACIA, care culmea, mi-a fost confirmata de reprezentantul Dacia de la VC. ![]() Conform acestei politici, operatiunile efectuate in perioada de garantie trebuie sa apara numai in baza de date a atelierului si a uzinei ![]() ![]() ![]() Daca la prima interventie serioasa la motor efectuata la IPSO am facut tambalau cu privire la faptul ca nu mi-a fost trecuta interventia in cartea de garantii a masinii (am scris la vremea respectiva despre acest incident pe acest topic), astfel incat cel de acolo a fost nevoit sa treaca interventia in carte, am constatat ca acelasi lucru s-a intamplat si la COBALCESCU la ultima interventie, cand mi-au fost schimbate pistoanele, distributia si nu mai stiu ce "pe acolo". Din pacate cand a fost ridicata masina din service nu eram in tara, iar dupa ce m-am intors, am fost prea incantat, ca in sfarsit am scapat de zgomot si de "scurgeri", pentru a mai face scandal sa-mi completeze cartea de garantie. ..... Pentru respectarea "adevarului istoric", am de facut o rectificare ![]() Cu ocazia vizitei efectuate ieri pt. schimbarea (tot in garantie) a blocului de lumini, am constatat ca in cartea de garantii era trecuta atat vechea interventie (e adevarat, extrem de sintetic : "interventie motor" parca), cat si noua lucrare, asa ca nu am decat sa-mi pun cenusa in cap si sa rectific ceea ce am gresit... ![]() NU se aplica regula de mai sus la toate service-urile ! ![]() Totusi, cu 3 interventii (diferite) inscrise in cartea de garantie pana la 8.000 km, consider ca ar trebui ca uzina sa republice cartea de garantii cu o rubrica de interventii de cel putin cateva pagini. ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2003 Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006 MIO C520 |
|
vi_escu |
![]()
Post
#329
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Problema semnalata la postare #219 (scurgere ulei la capacul chiulasei) a reaparut. Ori se taseaza garnitura aia naspa ori este o problema de planeitate a capacului chiulasei.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
Kojak |
![]()
Post
#330
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
@vi_escu, referitor atat la postul tau din 29.09.2007 cat si la cel din 31.01.2008:
...spune-ne daca ai avut sau nu o inerventie in service pentru remedierea problemei: "scurgeri de ulei in zona de imbinare a capacului de culbutori cu chiuloasa"? ...sau ai strans singur suruburile alea? In cazul in care nu ai gasit postul meu, eu am intampinat problema asta (da, stiu...sunt omu' scurgerilor ![]() Drept urmare, am avut o interventie in service, unde s-a inlocuit garnitura ( e o tabla subtire), etansandu-se ulterior, la insistentele si sub observatia mea. (desi in "manual de service dacia logan", NU este recomandata etansarea, motivele fiind probabil, dupa vaga mea banuiala: pierderea planeitatii in momentul insurubarii datorita zonelor in care masticul poate fi prezent intr-o proportie mai mare si /sau eventuala "supraincarcare" cu etansant care, dupa uscare poate patrunde in zona motorului, respectiv a culbutorilor provacand mall-functiuni motorului) In plus, "macelarii" din service ![]() ![]() Poate ca asta e si motivul, pentru care de atunci si pana in prezent (31000Km), zona se pastreaza perfect uscata, nemaifiind probleme in zona, masina "vazand" destule regimuri de functionare la turatii foarte mari. ![]() In concluzie, daca mai ai garantie, iti recomand sa faci ceea ce am facut si eu...daca nu, poti face si singur treaba asta insa iti trebuie putina "mana" ![]() This post has been edited by Kojak: 31 Jan 2008, 19:11 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 20:49 |