DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS

YRX
post 22 Jan 2008, 11:40
Post #301


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.051
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(roland @ 22 Jan 2008, 10:55)
Exista niste pasi care se fac:
- semering (ca poate ala e de vina, nu pinionul)
- pinion (+semering si restul)
*



La scurgeri de ulei pe la distributie nu este asa de greu de diagnosticat PE UNDE CURGE EXACT. Nu-ti trebuie nici un arbore de pene sau pasi.
Dai capacele jos, stergi bine zona, dai drumul la motor 15 min si stai cu ochiu' acolo (eventual variezi regimul de turatie al motorului). Este imposibil sa nu vezi exact pe unde curge.
La MCV-ul meu au facut asta din pacate doar a doua oara, prima oara m-au luat de sus cum ca stiu ei mai bine, rezultatul fiind zero barat si o gramada de piese schimbate degeaba. A doua oara m-am certat cu ei si au facut operatia de diagnosticare ca lumea (cum am descris mai sus) si intr-un minut de relanti inginerul de la garantii a primit o picatura de ulei drept in ochi. biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 22 Jan 2008, 13:30
Post #302


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Da, asa iti dai seama ca iti curge pe la semering. Dar nu stii cauza: semering defect sau pinion defect? Pinionul defect atrage dupa sine defectarea semeringului si pierderea de ulei.
Adica, probabil pinionul e descentrat si, in timp, strica semeringul. De aia se schimba intai semeringul si, daca mai apare problema, se schimba si pinionul.
E posibil sa fie un semering pus prost si atat. N-are atunci rost sa se schimbe tot.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyT
post 22 Jan 2008, 14:15
Post #303


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(roland @ 22 Jan 2008, 11:55)
...
Directia se deregleaza pt. ca se desface cadrul motor.
...

*



Am si eu urmatoarea nelamurire : la mine initial a fost etansat unul dintre suruburi (pt. pierderile de ulei), iar ulterior mi-a fost desfacut motorul pt. schimbarea pistoanelor (pt. zgomotul "de tacheti"); trebuia sa se efectueze si reglarea directie, fiindca mie nu mi s-a spus ca s-ar fi efectuat o asemenea operatiune ? nedumerire.gif (e adevarat ca nici masina nu trage in nici o directie, iar volanul are "setarea din fabrica") blush.gif

Eventual (evident pe pm) ma poate ajuta "cineva" sa aflu din nou ce operatiuni sunt inregistrate in baza de date a uzinei ? wise_guy.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala / 2003
Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006
MIO C520
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 22 Jan 2008, 15:48
Post #304


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




La desfacerea cadrului motor ar trebui o reglare de directie. orice modificare la partea asta (cadru motor, caseta de directie, bielete, etc) ar trebui urmata de o geometrie.

Daca nu ti-au facut-o si merge inseamna ca ai noroc. Ai testat si la viteza mare? La 100km/h? Ca eu in oras nu-mi dadeam seama, pentru ca nu ai portiuni lungi drepte. Dar pe autostrada, la 100km/h, in 3-4 secunde incepea sa traga usor intr-o parte. Si 3-4 secunde la viteza asta inseamna 84 - 108 metri. In oras nu ai cum sa vezi.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyT
post 22 Jan 2008, 17:21
Post #305


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Nu stiu ce sa cred :
-pe de-o parte, unul din colegii de forum mi-a confirmat ce anume s-a efectuat la masina (cel putin ce apare in baza de date), iar printre operatiuni nu apare si reglajul directiei;
-pe de alta parte, l-am luat la intrebari pe tatal meu (el a ridicat masina) si mi-a zis ca cei din service l-au intarziat cu ridicatul masini tocmai pt. a se efectua reglajul directiei si proba de drum... wacko.gif

E adevarat ca eu n-am iesit cu masina din localitate, dar a mers tatal meu (inclusiv pe autostrada) si inteleg ca masina s-a comportat bine; la fel de adevarat este ca am mers si eu cu 100+ (e drept pe distante scurte) si nu am constatat nimic suspect...

Sunt trei posibilitati : fie mi-au efectuat reglajul si nu au completat in baza de date (tind spre varianta asta avand in vedere noile informatii si faptul ca totusi motorul a fost "ridicat" de la locul lui cu ajutorul unor scripeti); fie nu l-au efectuat si am noroc ca a iesit totul ok; fie nu era necesar si atunci e normal ca masina sa se comporte ca inainte. wacko.gif

P.S. inca odata MULTUMESC colegului (se stie el care) pentru informatiile oferite cheers.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala / 2003
Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006
MIO C520
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 23 Jan 2008, 13:24
Post #306


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.391
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Eu nu inteleg de ce sa desfaca berceaul si sa nu desfaca suportii motor (adica cel superior si bieleta anticuplu). Ca daca faceau asta nu aveau treaba cu reglajul directiei. cel putin in MR388 de Logan nu zice nimeni nimic de ajustat directia. Asa ca nu vad de ce-ti te chinui cu asta.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyT
post 23 Jan 2008, 14:56
Post #307


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Probabil ca, nestiind de unde provine zgomotul si avand acordul uzinei sa desfaca tot motorul pana identifica sursa (cel putin asta mi-au comunicat mie), au considerat acest mod de lucru mai avantajos; eu chiar nu ma pricep ca sa-mi dau cu parerea, dar stiu ceea ce am vazut : motorul a fost ridicat in modul explicat de Kojak aici : http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1219184


--------------------
Dacia Solenza Scala / 2003
Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006
MIO C520
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 23 Jan 2008, 16:37
Post #308


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.391
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Cu atat mai mult nu avea vreo legatura cu directia!


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 23 Jan 2008, 18:16
Post #309


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




...daca au dat baia de ulei jos (inclusiv cadrul motor), automat are legatura cu directia, scrie in manual.


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 25 Jan 2008, 17:40
Post #310


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.391
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Oki, hai sa mai zic odata: ca sa desfaci suportii motorului, nu te atingi de berceau. Daca desfaci suportii motorului, il dai jos de pe masina ca sa faci ce vrei cu el. Daca-l dai jos, de ce mama ciorilor sa umbli la berceau ca sa reglezi directia? ca sa ai de sa-i facturezi clientului inca 1,2 ore de manopera reglat si verificat unghiuri directie?

This post has been edited by einstein1984: 25 Jan 2008, 17:44


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
contador
post 25 Jan 2008, 17:58
Post #311


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 26 July 07




mie nu mi-au pus motorul pe cadru

doar mi-au pus un lemn intre motor si scut sa nu stea sprijinit direct pe scut si atat

poate am avut noroc eu dar masina merge drept si la viteze mici si la viteze mari de peste 140


--------------------
Dacia Logan 2007 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
router
post 26 Jan 2008, 22:38
Post #312


Recalcitrant


Group: Members
Posts: 790
Joined: 13 January 06




LA MINE STA VOLANUL STRAMB DEOARECE SERVICE-UL AUTORIZAT DACIA NU A VRUT SA-MI FACA UNGHIUL DUPA INTERVENTIE


TRAIASCA DACIA-RENAULT


--------------------
Fost Supernovist Actualmente fan Gillette Mach 3 2007 - B-81-XXX
Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 26 Jan 2008, 23:34
Post #313


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




...SUNA LA VOCEA CLIENTULUI DACIA SI RECLAMA-I! gun3.gif
excl.gif Sunt OBLIGATI sa-ti faca geometria dupa interventia pe care ai avut-o si care a presupus printre altele si demontarea cadrului motor! excl.gif


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
router
post 27 Jan 2008, 00:44
Post #314


Recalcitrant


Group: Members
Posts: 790
Joined: 13 January 06




sincer nu ma mai intereseaza

orice as face oricum se va strica destul de repede si altceva la ea asa ca m-am resemnat si nu ma mai stresz

TRAIASCA DACIA-RENAULT


--------------------
Fost Supernovist Actualmente fan Gillette Mach 3 2007 - B-81-XXX
Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 27 Jan 2008, 18:03
Post #315


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.391
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Kojack, lui gabyT nu i-au facut alinierea directiei. Daca nu o faceau si era nevoie sa o faca, Dacia nu platea pentru interventia aceea in garantie, ca nerespectare a metodelor de repartie. Dacia a platit interventia. Care e concluzia logica?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 30 Jan 2008, 18:04
Post #316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




am lasat si eu azi vreo 6 mil in service pentru defectiunea asta. pata de ulei...probabil i-a venit ciclul radmasa.gif

pierdea pe la semering. 70 000 km . inlocuit : pinion ,semering, garnitura baie ulei si curea de distributie.

am o intrebare: cum se etanseaza joja de ulei ?

edit: preferance 1,6 8 v fabricat in luna mai 2005.

This post has been edited by han_1.6 mpi: 30 Jan 2008, 18:05


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 30 Jan 2008, 18:12
Post #317


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




...joja (asa zisa "teaca" a jojei, mai exact) de ulei, trebuiau OBLIGATORIU sa ti-o etanseze in cadrul operatiei de etansare a baii de ulei. excl.gif
N-au facut-o? blink.gif

This post has been edited by Kojak: 30 Jan 2008, 18:13


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 30 Jan 2008, 18:15
Post #318


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




nu. au montat-o la loc. insa intrebarea mea este : cum ?


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 30 Jan 2008, 18:18
Post #319


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




...sincer sa fiu, nu stiu cum se realizeaza, insa la mine se vede silicon (etansant) proaspat, aplicat circular in jurul jojei.


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 30 Jan 2008, 18:26
Post #320


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




ok.poate ca nu am fost atent si au etansat. am stat langa masina insa nu am vrut sa ii respir in ceafa mecanicului ca e enervant. sa vad daca mai revine pata. am garantie la lucrare 12 luni.sper sa fie ok.

mi-au spus ca din cauza pinionului facut prost este necazul.

kojac...imi pare rau pt tine.chiar e ghinion ce ai patit. pana la urma mai curge sau nu ?


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 30 Jan 2008, 18:30
Post #321


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




...deocamdata, nu smile.gif ...dar am acum alta belea post-336-1110552475.gif : mi-am gasit proiectorul stanga fata spart mad.gif si nu stiu ce fac...am postat la "diverse lgn"


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 30 Jan 2008, 18:34
Post #322


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




vreau sa ma interesez cat costa la un opel astra sau la hyu accent operatiunea de schimbat semering ci curea de distributie. ca imi explica un coleg ca" loganu' ie cel mai scump la revizii". el are un astra dar abia a mers primii km deci nu stie cat ar costa.

in fine faptul ca a aparut defectul la 70 000 km sa zicem ca nu e asa grav dar e grav daca e derivat dintr-un defect de proiectare adica pinionul fabricat la sinterom.


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 30 Jan 2008, 18:47
Post #323


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Ai mai schimbat kit-ul de distributie si la 60000Km sau acum, cu problema scurgerilor, e prima data?

Eu zic ca atat la hyundai cat si la opel, in mod SIGUR, o interventie de genul asta costa sensibil mai mult wink.gif
...Sa-ti dau un exemplu concret, am un coleg de servici care s-a dus tot asa cu niste scurgeri de ulei, tot in zona distributiei cu un hyundai 1.5crdi, de 1 an vechime si 20000Km/bord...insa "baietii" din service "l-au linistit", i-au spus ca are distributie pe lant huh.gif si l-au trimis acasa...
...referitor la pretul reviziilor: revizia de 15000km, la un opel astra clasic este cca. 6.5 mil si cea la un hyundai 1.5crdi e cca. 10mil...de aici si concluzia ca pretul unui schimb de kit de distributie e mult mai scump

This post has been edited by Kojak: 30 Jan 2008, 18:49


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 30 Jan 2008, 18:52
Post #324


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




deci treaba cu loganu "ie scump la revizii" este un mit.

raspuns: da am schimbat curelele la 60 000. aveam o pata de ulei pe langa joja. mesterul a spus ca e normal...in fine ceva mizerie si m-a linistit. eu ma grabeam ca plecam in cehia cu masina in ziua respectiva . e...acum treaba este ca nu erau pete de ulei pe capacele de la distributie in momentul schimbarii kitului la 60 000.

This post has been edited by han_1.6 mpi: 30 Jan 2008, 18:58


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 30 Jan 2008, 18:58
Post #325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(han_1.6 mpi @ 30 Jan 2008, 19:52)
deci treaba cu loganu ie scump la revizii este un mit.
*



...fii sigur ca loganul are cele mai ieftine revizii, m-am convins demult de treaba asta wink.gif
...ce-i drept, nu prea stiu ce preturi se practica la fiat-uri, dar cred ca tot sunt mai mari decat la logan


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 30 Jan 2008, 21:29
Post #326


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




nu pot sa va inteleg. de ce sunteti siguri ca la logan e cel mai ieftin ? eu am skoda fabia. am fost la 15000 cu ea la revizie la Procar Timisoara Dealer Skoda. Singurul service Skoda din TM. a costat 120 RON cu uleiul meu. Daca nu aveam eu uleiul costa 300 RON. E mult ? Daca cineva nu crede poate sa spuna si rapid atasez aici factura scanata. so ? unde e mai scumpa revizia ?


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 30 Jan 2008, 21:50
Post #327


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti






--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyT
post 31 Jan 2008, 10:21
Post #328


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(GabyT @ 21 Jan 2008, 17:47)
Din pacate am aflat si eu pe "propria piele" ca asta este noua politica a service-urilor agreate DACIA, care culmea, mi-a fost confirmata de reprezentantul Dacia de la VC.  ohmy.gif

Conform acestei politici, operatiunile efectuate in perioada de garantie trebuie sa apara numai in baza de date a atelierului si a uzinei  huh.gif , iar daca vrei sa ti se completeze si in cartea de garantii, trebuie sa te lupti pt. asta  nu crede.gif  (numai in Romania cred ca se poate asa ceva ph34r.gif  )

Daca la prima interventie serioasa la motor efectuata la IPSO am facut tambalau cu privire la faptul ca nu mi-a fost trecuta interventia in cartea de garantii a masinii (am scris la vremea respectiva despre acest incident pe acest topic), astfel incat cel de acolo a fost nevoit sa treaca interventia in carte, am constatat ca acelasi lucru s-a intamplat si la COBALCESCU la ultima interventie, cand mi-au fost schimbate pistoanele, distributia si nu mai stiu ce "pe acolo". Din pacate cand a fost ridicata masina din service nu eram in tara, iar dupa ce m-am intors, am fost prea incantat, ca in sfarsit am scapat de zgomot si de "scurgeri", pentru a mai face scandal sa-mi completeze cartea de garantie.

.....
*



Pentru respectarea "adevarului istoric", am de facut o rectificare oops.gif : intrucat ma obisnuisem cu gandul ca este necesar sa fac scandal pt. completarea cartii de garanti cu interventia efectuata, si intrucat, din cauze obiective, n-am "prestat" un asemenea scandal la ridicarea masinii de la COBALCESCU, am presupus (gresit) faptul ca aplica aceasi politica cu cei de la IPSO.

Cu ocazia vizitei efectuate ieri pt. schimbarea (tot in garantie) a blocului de lumini, am constatat ca in cartea de garantii era trecuta atat vechea interventie (e adevarat, extrem de sintetic : "interventie motor" parca), cat si noua lucrare, asa ca nu am decat sa-mi pun cenusa in cap si sa rectific ceea ce am gresit... sad.gif

NU se aplica regula de mai sus la toate service-urile ! respekt.gif
Totusi, cu 3 interventii (diferite) inscrise in cartea de garantie pana la 8.000 km, consider ca ar trebui ca uzina sa republice cartea de garantii cu o rubrica de interventii de cel putin cateva pagini. tongue.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala / 2003
Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006
MIO C520
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 31 Jan 2008, 10:44
Post #329


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Problema semnalata la postare #219 (scurgere ulei la capacul chiulasei) a reaparut. Ori se taseaza garnitura aia naspa ori este o problema de planeitate a capacului chiulasei.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 31 Jan 2008, 19:02
Post #330


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




@vi_escu, referitor atat la postul tau din 29.09.2007 cat si la cel din 31.01.2008:

...spune-ne daca ai avut sau nu o inerventie in service pentru remedierea problemei: "scurgeri de ulei in zona de imbinare a capacului de culbutori cu chiuloasa"?
...sau ai strans singur suruburile alea?


In cazul in care nu ai gasit postul meu, eu am intampinat problema asta (da, stiu...sunt omu' scurgerilor tongue.gif ) cand aveam 10000Km /bord (exact acum un an de zile)
Drept urmare, am avut o interventie in service, unde s-a inlocuit garnitura ( e o tabla subtire), etansandu-se ulterior, la insistentele si sub observatia mea. (desi in "manual de service dacia logan", NU este recomandata etansarea, motivele fiind probabil, dupa vaga mea banuiala: pierderea planeitatii in momentul insurubarii datorita zonelor in care masticul poate fi prezent intr-o proportie mai mare si /sau eventuala "supraincarcare" cu etansant care, dupa uscare poate patrunde in zona motorului, respectiv a culbutorilor provacand mall-functiuni motorului)

In plus, "macelarii" din service mad.gif habar n-aveau ce-i aia ordine de strangere a suruburilor capacului de culbutori (din mijloc catre extreme, tocmai ptr. relizarea planeitatii) si strangere la cuplu...lucru anticipat de catre mine, in concluzie fiind nevoiti sa lucreze dupa o foaie printata din "manualul de service dacia logan" pe care le-am varat-o sub nas. icon_mrgreen.gif

Poate ca asta e si motivul, pentru care de atunci si pana in prezent (31000Km), zona se pastreaza perfect uscata, nemaifiind probleme in zona, masina "vazand" destule regimuri de functionare la turatii foarte mari. smile.gif

In concluzie, daca mai ai garantie, iti recomand sa faci ceea ce am facut si eu...daca nu, poti face si singur treaba asta insa iti trebuie putina "mana" biggrin.gif si obligatoriu sa urmezi pasii din manual

This post has been edited by Kojak: 31 Jan 2008, 19:11


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 20:49
Forum Renault