DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS

iullym
post 24 Oct 2007, 16:20
Post #241


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 14 March 07




Astazi am dus si eu masina la service cu aceeasi problema celebra: pierderi de ulei in zona capacului distributiei (problema a fost descoperita in urma reviziei de un an). M-au sunat sa imi spuna ca e masina gata si cand i-am intrebat ce au schimbat mi s-a raspuns sec ca doar surubul a fost inlocuit. Din experienta altor ghinionisti de pe acest forum se pare ca voi mai fi nevoit la inca 4-5 vizite. Oricum viitorea vizita (daca va fi nevoie) nu cred ca va mai fi la acelasi dealer. Este vorba de AutoEuropa din Timisoara. Aviz viitorilor amatori: ori va luati cu ei la cearta sa schimbe tot, ori mergeti la altii care sunt mai seriosi desi nici la altii nu-i garantat ca se rezolva repede.


--------------------
Dacia Logan 2007 Laureate +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 24 Oct 2007, 17:09
Post #242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




nu inteleg de ce te-ai si dus acolo. tu nu ai citit topicul asta http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=80462 ?


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
router
post 24 Oct 2007, 17:19
Post #243


Recalcitrant


Group: Members
Posts: 790
Joined: 13 January 06




QUOTE(iullym @ 24 Oct 2007, 17:20)
Astazi am dus si eu masina la service cu aceeasi problema celebra: pierderi de ulei in zona capacului distributiei (problema a fost descoperita in urma reviziei de un an). M-au sunat sa imi spuna ca e masina gata si cand i-am intrebat ce au schimbat mi s-a raspuns sec ca doar surubul a fost inlocuit. Din experienta altor ghinionisti de pe acest forum se pare ca voi mai fi nevoit la inca 4-5 vizite. Oricum viitorea vizita (daca va fi nevoie) nu cred ca va mai fi la acelasi dealer. Este vorba de AutoEuropa din Timisoara. Aviz viitorilor amatori: ori va luati cu ei la cearta sa schimbe tot, ori mergeti la altii care sunt mai seriosi desi nici la altii nu-i garantat ca se rezolva repede.
*




La fel am patit si eu la prima interventie.

Ce de la service ca sa nu munceasca mult sau ca sa nu fie nevoiti sa deconteze piese importante pe garantie baga faza cu cele 2 suruburi.

Cred ca o sa mai ai cateva vizite in service.


--------------------
Fost Supernovist Actualmente fan Gillette Mach 3 2007 - B-81-XXX
Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iullym
post 25 Oct 2007, 11:22
Post #244


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 14 March 07




@BMA citisem topicul tau dar m-am gandit ca cei de pe Aradului poate sunt mai de treaba (la revizie am putut sa stau pe langa mecanic sa-l mai intreb una,alta poate mai prind si eu ceva ca oricum nu prea ma stiu la mecanica auto).
Problema e ca singura alternativa din Timisoara ar fi AutoCardo despre care am citit topicuri mult mai...."deocheate"...singurele variante care mai raman in picioare ar fi in imprejurimi adica Arad sau Resita (in Lugoj este tot AutoEuropa).
Parca imi vine sa renunt la garantie sa pot merge unde vreau eu dar ce service bun gasesti in partea asta a tarii? si in plus e ceva care ma face sa cred ca dupa episodul cu aerul conditionat zgomotos si acum uleiul sigur vor mai urma si alte "surprize surprize" cum numai la dacia intalnesti. Ma intreb oare va rezita masina pe perioada garantie?
Am dat aproape 9000 de euro pt un logan nou care in 6 luni a mers de 2 ori la service. Deja imi pare rau ca nu am mers in germania sa imi iau un sh. Nu mai cumpar dacia in vecii vecilor amin, de fapt nici acum nu luam dar fiind prima masina mi-a fost frica sa risc la sh...proasta decizie

Imi cer scuze pt offtopic dar imi vine sa ma urc pe pereti de nervi: ieri au mai avut si tupeul sa imi zica sa revin dupa circa 500-1000km sa vada daca mai persita problema. Le-am spus ca alta vizita la ei va fi "POATE" in cazul urmatoarei revizii.


--------------------
Dacia Logan 2007 Laureate +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 25 Oct 2007, 12:15
Post #245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Iullym, daca luai un SH din Germania si mergeai in service de doua ori in 6 luni ce spuneai? Sau daca luai o masina noua nemteasca si mergeai la fel in service? Totusi, la numarul de masini vandute de Dacia, procentul cu probleme nu cred ca e asa de mare. E normal sa fie un numar mai mare, dar trebuie sa vorbim in procente. De parca nu ai vazut masini nemtesti noi in service cu diverse probleme. M-am distrat intr-o zi cand vedeam pe geam o masina straina noua care nu prea vroia sa porneasca...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iullym
post 25 Oct 2007, 13:58
Post #246


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 14 March 07




"Iullym, daca luai un SH din Germania si mergeai in service de doua ori in 6 luni ce spuneai?"
Ma resemnnam si traiam cu gresela de a fi fost inselat cu o masina TAXI cu kilometrajul dat inapoi

"Sau daca luai o masina noua nemteasca si mergeai la fel in service?"
Preturile pt o astfel de masina comparabila ca dimensiuni cu loganul m-ar fi impiedicat sa fac asta. Daca as avea banii respectivi nu mi-as lua nemteasca poate o japoneza.

"Totusi, la numarul de masini vandute de Dacia, procentul cu probleme nu cred ca e asa de mare. E normal sa fie un numar mai mare, dar trebuie sa vorbim in procente."
Foarte adevarat ceea ce spui. Tocmai pe acest considerent mi-am cumparat dacia. Dar eu vorbeam de probleme des intalnite (AC zgomotos, pierderi de ulei la distributie etc) care apar la loturi intregi;Probleme pt care un producator mai de vaza (ne neaparat german) ar fi chemat toate masinile din lotul respectiv inainte ca toti clientii sa isi dea seama despre ce e vorba. Stiu ar fi aberant sa am pretentia la asa ceva de la dacia dar puteau spre exemplu sa informeze dealerii ca in cazul unor asemene defecte sa repare de la inceput tot nu sa te tot plimbe de azi pe maine.

"De parca nu ai vazut masini nemtesti noi in service cu diverse probleme."
Exact: probleme diverse, nimeni nu e perfect,poti cumpara S klasse cu 100k eur si ai sanse sa mergi in service, altfel mercedes nu ar mai avea service deloc). Acesta este scopul service-ului sa repare eventualele defecte ce apar pe ici pe colo, dar cand loturi intregi de masini iti vin cu acceasi problema si tu schimbi un surub, si ii spui la client sa mai vina peste 500-1000km asta cum se cheama?

M-am distrat intr-o zi cand vedeam pe geam o masina straina noua care nu prea vroia sa porneasca...
E doar un caz izolat care nu pote duce la o generalizare. Recunosc si eu m-as fi distrat, acum nu m-as mai distra daca as vedea asa ceva, maine poate mi s-ar intampla si mie la fel.

Nu vreau sa sfatuiesc pe nimeni ce masina sa isi cumpere. Nu vreau sa spun ca logan e o masina proasta. M-am confruntat cu probleme care ar fi putut aparea si la alte masini apropiate dar mai scumpe: aveo, albeea, symbol, accent, etc. Modul de rezolvare insa il consider execrabil si denota (inca odata daca mai era nevoie) lipsa de respect fata de clienti. Si asta se datoreaza unei conjuncturi favorabile dacia: unic producator in romania. Daca aveau competitori pe productie interna nu cred ca mai erau asa indiferenti si in plus am fi vazut cu adevarat masina de 5000 de euro.

Momentan nu am dreptul sa ma plang; PANA ACUM problemele au fost rezolvate din prima. Ramane de vazut si daca de acum inainte va fi la fel. Imi dau seama ca m-am enervat pe fondul experientei altora. M-a suparat insa faptul ca desi toti stim (si eu si service-ul si sigur si producatorul) ca problema este una generala se rezolva intr-un mod aiurea, schimba acum un surub, maine semeringul, poimaine pinionul samd, poate poate se plictiseste clientul si renunta sa mai piarda o groaza din timp(din pacate asta nu intra in garantia masinii). Poate da Dumnezeu si nu mai trebuie si alte interventii. Daca se intampla asa ceva va spun saptamana viitoare: urmeaza sa fac un drum de circa 1000km in week-end si sper ca voi mai ajunge inapoi in Timisoara sa imi cer scuze fata de dacia pt lipsa de incredere

rog frumos unul din moderatori sa mute ultmile postari din acest topic intr-altul potrivit daca exista. Deja suntem in offtopic si in plus riscam sa incepem un nou flame Logan vs SH si nu doresc sub nici o forma asa ceva.
Si mai am o rugaminte pt cei care locuiesc in aceasta zona sa imi recomande un service autorizat (pe o raza de <150km) sau eventual sa expuna pareri si despre alte ateliere autorizate.


--------------------
Dacia Logan 2007 Laureate +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 26 Oct 2007, 20:19
Post #247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




chestia cu suruburile nu e inventat de mecanici ca sa nu mai munceasca !

Eu am fost cu ea in service ca tot asa pierdea ulei de la primi 1000 km sleep.gif

Si am stat acolo cand a desfacut distribuita si vazut ca nu curge de la semeringul de la poma de ulei ca era curat si uscat si nici pe la ala de la axa cu came ,la fel uscat si curat.

Problema e de la suruburi dar nu de la cele 2 ,ca erau etansate si doar capul ,care intra in circuitul de ungere era ud de ulei.


pare a fi de la alte



Attached thumbnail(s)
untitled.JPG ( Size: 25.27k ) Number of downloads: 482


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iullym
post 30 Oct 2007, 16:35
Post #248


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 14 March 07




Revin cu rezultate dupa mai mult de 1000 km parcursi in week-end:
Se pare ca doar etansarea unui surub a rezolvat totul. Am incercat sa gasesc urme ale scurgerilor de ulei in zona si parea totul uscat. Cum totul parea in regula am mers si la service si au spus ca intradevar acum nu mai da ulei dar sa ma mai uit din cand in cand , oricum as fi facut asta chiar daca nu ziceau ei. Deci se pare Dex Lada are dreptate. Ma simt nevoit sa recunosc: m-am alarmat degeaba.


--------------------
Dacia Logan 2007 Laureate +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyT
post 30 Oct 2007, 17:51
Post #249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




(Deocamdata) pot sa confirm si eu : dupa tot aprox. 1000 km, "petele" de ulei (inca) nu au aparut; in schimb, dupa ce si-au bagat nasul sa regleze tachetii, zgomotul metalic a devenit permanent si mai pregnant (inainte se auzea doar la ralanti), motiv pentru care va trebui sa revizitez service-ul...
Oricum e trist, chiar si pentru o masina ieftina precum Loganul, sa iasa de pe linia de productie cu asemenea hibe. ph34r.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala / 2003
Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006
MIO C520
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
router
post 3 Nov 2007, 23:33
Post #250


Recalcitrant


Group: Members
Posts: 790
Joined: 13 January 06




Am peste 1700 de kilometri de cand mi-a fost inlocuit simeringul produs de Sinterom cu unul produs de Renault si nu mai curge ulei. biggrin.gif

Pentru rezolvarea problemelor legate de curgeri de ulei recomand service-ul Adras Militari (dar faceti programare in timpul saptamanii si spuneti-le la tel ca e grav si e vorba de scurgeri ulei la distributie)


--------------------
Fost Supernovist Actualmente fan Gillette Mach 3 2007 - B-81-XXX
Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyT
post 7 Nov 2007, 18:06
Post #251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Se pare ca am o PROBLEMA MULT MAI MARE decat scurgerile de ulei din zona distributiei, respectiv zgomotul de la motor (nu stiu daca intre cele doua probleme exista vre-o legatura).

Dupa ce timp de o saptamana cei de la IPSO s-au dat la fund cu reprogramatul masinii (era necesar sa vina echipa de la Dacia) astfel incat am facut scandal la V.C. 251.gif , am reusit sa "obtin" schimbarea service-ului, ajungand, la Cobalcescu, unde am lasat masina ieri.
Aici lumea foarte amabila si serioasa, insa destul de rezervata in a-mi da relatii despre situatia masinii, huh.gif care a ramas si in acesta seara la ei; din atitudinea lor am banuit ca este ceva destul de serios la motor si astepta un raspuns din partea fabricii... unsure.gif

"Tacerea" lor si faptul ca masina este pentru a doua noapte la ei in service ma face sa fiu destul de contrariat cu privire la cauza care le da atatea batai de cap ? huh.gif

Aveti idee, reglajul tachetilor se face automat (asa imi zisese de la V.C. initial, ca nu se poate efectua nici un reglaj) sau cum ?

Care ar putea fi cauza zgomotului de vreme ce 2 service-uri autorizate, dupa ce au vazut-o, nu au putut sa o rezolve "pe loc" ? (e adevarat, cei de la Cobalcescu, spre deosebire de cei de la IPSO care dupa ce au desfacut motorul l-au asamblat la loc si mi-au dat masina inapoi cu un zgomot mai puternic, mi-au promis ca masina nu pleaca de la ei nerezolvata; sa dea domnu' sa aiba dreptate popa.gif )


P.S. (inca) nu stiu daca mesajul meu este off-topic (respectiv daca zgomotul are vre-o legatura cu subiectul acestui topic) insa intrucat am postat de la inceput pe acest topic problemele de motor cu care se confrunta Loganiciul meu, rog moderatorii sa nu mute acest mesaj.

This post has been edited by GabyT: 7 Nov 2007, 18:08


--------------------
Dacia Solenza Scala / 2003
Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006
MIO C520
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Nov 2007, 21:12
Post #252


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(GabyT @ 7 Nov 2007, 18:06)
Aveti idee, reglajul tachetilor se face automat (asa imi zisese de la V.C. initial, ca nu se poate efectua nici un reglaj) sau cum ?
*
Reglajul culbutorilor se face automat numai la Loganul 16v, care are tacheti hidraulici. La celelate loganuri se face "de mana", de nea mecanicu (sau cineva care se pricepe putin)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyT
post 8 Nov 2007, 07:44
Post #253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Multumesc Klaus ! ca de obicei "pe pozitie" smile.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala / 2003
Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006
MIO C520
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyT
post 9 Nov 2007, 18:17
Post #254


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Se pare ca sunt SUPER "NOROCOS" cu Loganul din dotare (sta'mi'ar in gat, ca il tot laudam bash.gif ) : in urma vizitei abia incheiate din service a reiesit faptul ca sunt FERICITUL "POSESOR" al inca unui defect de fabricatie party.gif , respectiv unul dintre pistoane prezinta o uzura anormala si baietii din service bauiesc ca el este cauza zgomotului, motiv pentru care mi s-a explicat ca vor fi schimbati toti (cred ca de data asta si curelele blush.gif ).

Foarte de treaba baietii din service, mi-au aratat pistonul "bolnav" si m-au lasat sa ma uit in "maruntaiele" motorului, explicandu-mi ca restul componentelor sunt ok.

Cu siguranta sunt un caz destul de rar ("colectionand" atatea defecte de fabricatie) si banuiesc ca si alte masini mai cu pretentii prezinta "bube" de fabricatie, insa totusi, de ce mie mi se intampla... 256.gif nu crede.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala / 2003
Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006
MIO C520
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Nov 2007, 18:21
Post #255


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Ce ... piston?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyT
post 9 Nov 2007, 18:43
Post #256


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Iap... sad.gif
Nu ma pricep la mecanica asa ca, pentru a nu spune tampenii incercand sa denumesc componenta defecta, am sa incerc sa atasez o poza...

piston_m.JPG ( Size: 69.06k ) Number of downloads: 618


--------------------
Dacia Solenza Scala / 2003
Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006
MIO C520
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 9 Nov 2007, 19:20
Post #257


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Cine a pus diagnosticul ?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyT
post 9 Nov 2007, 19:26
Post #258


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Cei din service... blush.gif
Mi-au spus ca singura sursa a zgomotului suspect este acest defect.


--------------------
Dacia Solenza Scala / 2003
Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006
MIO C520
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 9 Nov 2007, 20:03
Post #259


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Singuri, singurei ? nedumerire.gif


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyT
post 9 Nov 2007, 20:12
Post #260


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Nu stiu cat de "singurei" au fost pentru ca nu am stat langa ei -masina este in service de marti si am "vizitat-o" zilnic; azi, pistoanele erau desfacute si asezate frumos pe banc. smile.gif

Uzura era evidenta (chiar si pentru un necunoscator ca mine) in comparatie cu starea celorlalte pistoane; se pare ca atunci cand au fost fabricati (la strung banuiesc) au ramas bavuri...

This post has been edited by GabyT: 9 Nov 2007, 20:22


--------------------
Dacia Solenza Scala / 2003
Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006
MIO C520
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Forestman
post 30 Nov 2007, 12:50
Post #261


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 25 August 06
From: Suceava




Astazi am sesizat ca si masinuta mea are niste scurgeri de ulei, si anume:
- o pata mai mica se poate oserva chiar sub radiator putin lateral dreapta cum stai cu fata la masina (nu stiu de unde a ajuns acolo, dar e sigur ulei);
- o a doua pata (mai mare) se vede, aproximativ, sub vasul de expansiune, deci in partea dreapta.
Toate acestea cam dupa 3 ore de stationare!!
As vrea sa stiu parerile voastre si daca va-ti confruntat si voi cu asa ceva!!!
Va multumesc anticipat!!



30 Nov 2007, 13:58:
Astazi am sesizat ca si masinuta mea are niste scurgeri de ulei, si anume:
- o pata mai mica se poate oserva chiar sub radiator putin lateral dreapta cum stai cu fata la masina (nu stiu de unde a ajuns acolo, dar e sigur ulei);
- o a doua pata (mai mare) se vede, aproximativ, sub vasul de expansiune, deci in partea dreapta.
Toate acestea cam dupa 3 ore de stationare!!
As vrea sa stiu parerile voastre si daca va-ti confruntat si voi cu asa ceva!!!
Va multumesc anticipat!!



This post has been edited by Forestman: 30 Nov 2007, 12:58


--------------------
Dacia Logan 1.5dci 2006, Ambiance; Ford Ka; MIO A501
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
router
post 30 Nov 2007, 22:08
Post #262


Recalcitrant


Group: Members
Posts: 790
Joined: 13 January 06




fa cateva poze sa vedem exact

e posibil sa fie parafina de sub masina si sa para a fi ulei


--------------------
Fost Supernovist Actualmente fan Gillette Mach 3 2007 - B-81-XXX
Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 3 Dec 2007, 23:49
Post #263


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




gun3.gif
...CURGE
...DIN NOU si din nou, si din nou....a cata oara (?!) ohmy.gif
...ULEI IN ZONA DISTRIBUTIE!!!! 183.gif

actualmente, 27700Km/bord, ultima interventie ( A 5-A...dupa cum spune si semnatura mea) in zona a fost efectuata cand masina afisa km 20700, adica in august.
...7000Km, atat a durat "minunea"! radmasa.gif

Nici nu stiu avea rost sa mai postez sad.gif
...masina e pe cale sa iasa din garantia normala (18 luni) in ianuarie si intra in perioada de garantie extinsa, basca ma paste si revizia de 30000Km.

Problema asta, face obiectul garantiei extinse (36luni)? Sau trebuie sa ma grabesc?
Ce dracu' sa mai fac, pe bune, ma simt "cu mainile legate", nu mai am solutii.
Am vb. inclusiv cu VC (...nu o data), sa mai apelez la ei (again, and again...) sau direct la OPC? Rezolv ceva?
Voi ce ziceti, pe langa sfatul de a o vinde cat mai repede?

This post has been edited by Kojak: 4 Dec 2007, 00:29


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 4 Dec 2007, 00:52
Post #264


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




QUOTE(Kojak @ 3 Dec 2007, 23:49)
Problema asta, face obiectul garantiei extinse (36luni)?
*



Eu zic ca da, dar mai stii?


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 4 Dec 2007, 06:13
Post #265


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




...si totusi, cum a-si putea afla?


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
router
post 4 Dec 2007, 08:37
Post #266


Recalcitrant


Group: Members
Posts: 790
Joined: 13 January 06




Eu zic sa o lasi asa din cateva motive:

1. gandeste-te ca ai fost la atatea interventii si ti-am schimbat cam tot ce se poate si tot curge.

2. sigur o sa vinzi masina cat de curand.

3. cu toate ca si pe mine m-a deranjat nu cred ca atat cat vei mai tine masina, problema asta va afecta motorul cumva.

This post has been edited by router: 4 Dec 2007, 19:25


--------------------
Fost Supernovist Actualmente fan Gillette Mach 3 2007 - B-81-XXX
Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 4 Dec 2007, 11:45
Post #267


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




QUOTE(Kojak @ 3 Dec 2007, 23:49)
gun3.gif
...CURGE
...DIN NOU si din nou, si din nou....a cata oara (?!) ohmy.gif
...ULEI IN ZONA DISTRIBUTIE!!!! 183.gif

*


Si eu vad urme de ulei in zona cu pricina. Masina e de un leat cu al lui Kojak.
Banuiesc ca daca pe capac sunt urme de ulei (le-am mai sters odata), dedesubt e balta. Am inteles ca acolo se afla curelele de distributie. E vreo problema daca las asa? Sau sa ma duc si eu la garantie. Pana la urma ce este? semering? Dureaza mult schimbarea lui? Se da motorul jos? Eu nu prea am de gand sa las masina pe la service vreo saptamana.


--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Dec 2007, 12:24
Post #268


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Kojak @ 4 Dec 2007, 06:13)
...si totusi, cum a-si putea afla?
*


Citind contractul degarantie extinsa.
Parerea mea este ca da, este acoperit de garantia extinsa (motorul este una din piesele scrise in clar ca-i acoperit de GE din cete mi-aduc aminte).
Insa la tine cred ca e o treaba mai subtila (in afara de faptul ca e enervanta rau, fara discutii). In zona sunt putine lucruri care pot produce evenimentul. Vreo 2 semeringuri si 2 suruburi. Faptul ca problema revine insistent e fie ca-s incompetenti rau aia din service si nu stiu sa bage un semering cum trebuie, fie altceva decat semeringul nu este in cote la tine (camasi, axe).
In locul tau eu m-as adresa Dacia SA pentru schimbarea motorului avand in vedere imposibilitatea repararii problemei si numarul mare si nejustificat de interventii fara rezultat definitiv. M-as adresa de asemenea OPC pentru rezolvarea problemei in acest sens avand in vedere faptul ca Dacia nu a fost capabila sa rezolve acest defect ceea ce conduce la concluzia evidenta a existentei unui viciu ascuns care nu a fost detectat de cei din service.
Si as porni la cererea mea cu o cerere mai "mare", si anume inlocuirea produsului pentru "imposibilitatea utilizarii acestuia", in conformitate cu prevederile art. 12-17 din OG 21/1992 privind protectia consumatorilor.

De asemenea poti invoca si perioadele de neutilizare a produsului si poti vedea daca aceste perioade au depasit 10% din perioada de garantie ca sa invoci art. 14 din OG 21/1992 in vederea inlocuirii produsului.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 4 Dec 2007, 19:05
Post #269


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




...multumesc klaus pentru informatii! smile.gif
...cred ca o sa aman "batalia" pana dupa sarbatori...pe de o parte inclin sa-i dau dreptate lui router. sad.gif

This post has been edited by Kojak: 4 Dec 2007, 19:06


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
denwer
post 7 Jan 2008, 09:46
Post #270


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 14 October 07




Kojak,cu cat vrei s-o dai?


--------------------
logan 1,5 DCi 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 01:52
Forum Renault