DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 27 28 29 30 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS

dex lada
post 9 Apr 2010, 19:58
Post #831


Membru autentic


Group: Members
Posts: 443
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




se pare ca nu doar masinile de la noi au probleme sad.gif si loganul de la rusi are probleme.

Ce nu prea inteleg eu , m-am uitat si pe manualul de service poze,etc si nu prea inteleg cum este "fixat" pinionul care antreneaza pompa de ulei.

Nu are nici o "pana " sant ,etc care sa fixeze, blocheze pinonul care antreneaza pompa.

Ce il blocheaza sa nu se miste pe ax-ul vibrochenului ?

Singur-ul "sant" care este pe axul vibrochenului este pentru pinionul de la distributie.


Pinionul care antreneaza pompa sta prin presare ?

Este "presat" (strans) intre pinionul de distributie si vibrochen ?

Pinionul de distributie este "impins" si strans de fulia de accesori ,peste "buza" pinionului care antrneaza pompa de ulei ?

Nu stiu rusa dar cu google se poate traduce

Un link cu poze
http://www.logan-club.ru/forum/viewtopic.p...=9014&view=next

o poza face cat 1000 de cuvinte ,care este biggrin.gif


sunt topicuri pe forum rusesti care depasesc 100 de pagini despre aceasta problema !







--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 9 Apr 2010, 23:10
Post #832


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




da,pinionul de antrenare a pompei de ulei este fixat prin strangere de pinionul de distributie si fulia arborelui


--------------------
Logan LS0A 2005,stock - nt 05 zac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 11 Apr 2010, 22:08
Post #833


Membru autentic


Group: Members
Posts: 443
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




asa banuiam si eu.

Naspa sistemul.
Sunt sanse destul de mari ca pinionul sa mai patineze din cand in cand
daca apare ulei pe "fata" pinionului spre distributia ?

Ca "fata" cealalta si corpul stau scufundate in ulei.

O sa ziceti ca se aprinde becul pe bord de la ulei ,dar daca se intampla pe durate scurte de timp si din cand in cand poate becu nici nu apuca sa reationeze.


Sau ce se intampla cand piesele respective se incalzesc ?

Daca tot au adoptat sistemul asta poate ca era mai bine ca pinionul era bagat la cald pe axul vibrochenului, cum se procedeaza cu bolt in biela.



--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 11 Apr 2010, 22:10
Post #834


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




nuare cum sa patineze fiindca fulia e stransa destul de tare iar pinionul nu este supus la forte prea mari


--------------------
Logan LS0A 2005,stock - nt 05 zac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tkx
post 27 Apr 2010, 07:04
Post #835


Armwrestler


Group: Members
Posts: 932
Joined: 20 April 07
From: Pitesti




QUOTE(dex lada @ 9 Apr 2010, 20:58)
Un link cu poze
http://www.logan-club.ru/forum/viewtopic.p...=9014&view=next

o poza face cat 1000 de cuvinte ,care este  biggrin.gif

sunt topicuri pe forum rusesti care depasesc 100 de pagini despre aceasta problema !
*



vad ca pe pinion tot sinterom scrie mad.gif

in alta ordine de idei cred ca am intrat si eu in clubul vostru select. numai ca m-am lasat mai greu convins (50.000km)


--------------------
Dacia Logan 2007 1.4MPI Laureate
Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tkx
post 28 Apr 2010, 07:09
Post #836


Armwrestler


Group: Members
Posts: 932
Joined: 20 April 07
From: Pitesti




zona unde e prezent uleiul ditrb.jpg ( Size: 130.75k ) Number of downloads: 496


inca nu am dat jos capacele, dar e posibil sa arunce pe sus pe la arborele cu came avand in vedere ca in rest e uscat?

This post has been edited by tkx: 28 Apr 2010, 07:09


--------------------
Dacia Logan 2007 1.4MPI Laureate
Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 Apr 2010, 09:22
Post #837


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Sau pe la niste suruburi...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RSV
post 28 Apr 2010, 10:13
Post #838


Infatuat decadent


Group: Members
Posts: 478
Joined: 26 March 08




Faza cu ulei pe la suruburi e VRAJEALA.

Eu am avut mai multe interventii la distributie pana mi-au inlocuit celebrul pinion de Sinterom cu unul original Renault.

La fiecare vizita din cele 5 mecanicii si seful de atelier de la service mi-au sugerat mereu ca e de la suruburi si chiar le-au inlocuit de doua ori rezultatul fiind ZERO.

In toate cazurile cand exista scurgeri de ulei la distributie cauza este pinionul de Sinterom.

P.S:

Am 5 interventii la distributie:
-inlocuit celebrele suruburile lungi
-inlocuit distributia cu cureaua de accesorii, de distributie simeringul si rolele intinzatoare
-inlocuit celebrele suruburile lungi DIN NOU
-inlocuit distributia cu cureaua de accesorii, de distributie simeringul si rolele intinzatoare DIN NOU
-INLOCUIT inlocuit distributia cu cureaua de accesorii, de distributie simeringul si rolele intinzatoare + PINIONUL DE SINTEROM ---- PROBLEMA REZOLVATA - NU MAI CURGE DE 22.000 DE KM (2 ANI)






This post has been edited by RSV: 28 Apr 2010, 10:25


--------------------
Logan 2011 --------------- -------------
In God we trust, but other people pay cash !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 Apr 2010, 10:30
Post #839


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Intrebarea mea este: uleiul la matale era acolo unde il indica tkx? Sau era mai jos?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RSV
post 28 Apr 2010, 10:36
Post #840


Infatuat decadent


Group: Members
Posts: 478
Joined: 26 March 08




era si acolo si era si jos

Practic cele 2 capace de protectie ale curelei de distributie de plastic negru erau imbibate cu ulei

Daca citeste cineva cele 17 pagini ale topicului isi va da seama ca intreaga tevatura cu uleiul care suputreaza la distributie se datoareaza in 99% din cazuri numai celebrului pinion de Sinterom, suruburile sunt doar o rezolvare ieftina si simpla prin care service-urile incearca sa scape de probleme.

This post has been edited by RSV: 28 Apr 2010, 10:37


--------------------
Logan 2011 --------------- -------------
In God we trust, but other people pay cash !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 28 Apr 2010, 10:42
Post #841


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Gresesti.
Cand mi-a curs a doua oara ulei la distributie, au schimbat direct si pinionul.
Dupa care tot mai supura putin. Suruburile nu etansau ca lumea. Dupa ce le-au schimbat a fost ok.

Se vede clar diferenta la cum curge, daca e de la simering sau de la suruburi. Cand e de la suruburi, e doar putin ulei.

Da, de obicei e pinionul, dar e posibil sa mai curga si pe la suruburi, daca pasta de etansare de pe ele nu e ok.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RSV
post 28 Apr 2010, 10:48
Post #842


Infatuat decadent


Group: Members
Posts: 478
Joined: 26 March 08




QUOTE(RSV @ 28 Apr 2010, 11:36)
era si acolo si era si jos

Practic cele 2 capace de protectie ale curelei de distributie de plastic negru erau imbibate cu ulei

Daca citeste cineva cele 17 pagini ale topicului isi va da seama ca intreaga tevatura cu uleiul care suputreaza la distributie se datoareaza in 99% din cazuri numai celebrului pinion de Sinterom, suruburile sunt doar o rezolvare ieftina si simpla prin care service-urile incearca sa scape de probleme.
*



Am zis 99% din cazuri.

Daca tu estei singurul din 100 a carui problema s-a rezolvat cu suruburile asta insemana ca majoritatea cazurilor si-au gasit rezolvarea prin schimbarea pinionului de Sinterom cum a fost si cazul meu.

Si oricum si in cazul tau din ce relatezi problema principala era Pinionul

This post has been edited by RSV: 28 Apr 2010, 10:49


--------------------
Logan 2011 --------------- -------------
In God we trust, but other people pay cash !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 28 Apr 2010, 12:11
Post #843


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Si la mine dupa schimbarea pinionului tot mai curgea dar mult mai putin. Dupa ce au schimbat suruburile am scapat de aceasta problema (la a cincea interventie).


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tkx
post 28 Apr 2010, 13:31
Post #844


Armwrestler


Group: Members
Posts: 932
Joined: 20 April 07
From: Pitesti




suruburile respective se vad in poza atasata? (eu nu stiu care sunt) dstrb2.jpg ( Size: 205.28k ) Number of downloads: 1288

daca problema e din suruburi se schimba sau se reface etansarea?


--------------------
Dacia Logan 2007 1.4MPI Laureate
Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 28 Apr 2010, 13:37
Post #845


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




daca e din suruburi, se schimba suruburile.
chestia e ca astia, de obicei, nu schimba suruburile ci dau cu pasta de etansare pe alea vechi. si de aici problemele...
deci, la mine s-a rezolvat cu schimbarea pinionului dar mai curgea pe la suruburi. schimbarea acestora a inchis problema.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 28 Apr 2010, 16:46
Post #846


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




la cate distributii am pus pe benzinare ,la toate am pus pasta de blocare pe acele suruburi si nu s-a intamplat sa curga cumva


--------------------
Logan LS0A 2005,stock - nt 05 zac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 29 Apr 2010, 07:18
Post #847


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Mda, depinde cum stii sa pui... smile.gif)
Stim ca unii mecanici...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tkx
post 1 Jun 2010, 18:30
Post #848


Armwrestler


Group: Members
Posts: 932
Joined: 20 April 07
From: Pitesti




am sters uleiul de pe capace si de atunci am facut aprox 1500km si nici urma de ulei blink.gif


--------------------
Dacia Logan 2007 1.4MPI Laureate
Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
q_acdc
post 19 Jul 2010, 18:47
Post #849


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 19 July 10
From: Bucuresti




Masina cumparata in martie 2008 ,km 8100 ,garantie expirata,scurgeri de ulei de pe la 5800.Decat sa ma doara stomacul am preferat sa scot capacul de plastic si sa sterg uleiul odata la 2000.Cureaua de distributie si cea de accesorii sunt curate ,uleiul sucureaza nu curge.(capac patat de ulei si teava sub fulie)Cred ca sunt sigurul care am refuzat garantia inclusiv reviziile.(le-am facut singur)Prefer sa fac distributia la 4 ani si atunci o sa remediez problema.


--------------------
Dacia Logan 1,4MPI 2008 preference 1.4 75cai
AC DC - RIDE ON
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 19 Jul 2010, 18:59
Post #850


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




daca te pricepi n-ai decat,ai grija sa nu bulesti noul semering


--------------------
Logan LS0A 2005,stock - nt 05 zac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doctoru1980
post 24 Jul 2010, 07:50
Post #851


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti





Salutare tuturor,

Am un logan Ambiance 1.4 MPI din 2006. Dupa aprox. 4400 km parcursi am obs ca pierde ulei pe la distributie. Am fost la Auto Cobalcescu unde mi-au schimbat cureaua si semeringul. Pe la 11.000 km problema a reaparut. De data aceasta s-au schimbat cureaua, semeringul si pinionul de distributie. Asta se intampla in 2007.
Acum in 2010 masina are 48000 km si ieri am obs cu stupoare ca problema a reaparut. Daca inainte supura un pic acum e foarte mult ulei in zona distributie, am vazut ca exista ulei si in alternator si pe cureaua de accesorii.
Ma gandesc ca s-ar putea sa fie o problema cu axa cu came.... mi se pare foarte dubios sa schimbi distributia de 3 ori in 48000 km.


--------------------
-8861 Logan/1300 2006/1972 - CharlesioNig
https://vgruk.com/ - visit vgruk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
q_acdc
post 24 Jul 2010, 09:24
Post #852


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 19 July 10
From: Bucuresti




Nu ma pricep,astept sa treaca timpul(4 ani) si voi face revizia .Daca stau si ma gandesc la cati bani trebuiau sa dau pe revizii in 4 ani (service dacia) ajung la aceeasi suma .(pt revizia de 4 ani,nu am nervi ,timp pierdut,masina noua desfacuta,certuri)


--------------------
Dacia Logan 1,4MPI 2008 preference 1.4 75cai
AC DC - RIDE ON
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 24 Jul 2010, 22:32
Post #853


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




treaba cu inlocuitu semeringului e destul de "pretntiasa" fiindca si pinioanele noi au defecte nu numai cele de sinterom


--------------------
Logan LS0A 2005,stock - nt 05 zac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doctoru1980
post 25 Jul 2010, 11:38
Post #854


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(q_acdc @ 24 Jul 2010, 10:24)
Nu ma pricep,astept sa treaca timpul(4 ani) si voi face revizia .Daca stau si ma gandesc la cati bani trebuiau sa dau pe revizii in 4 ani (service dacia) ajung la aceeasi suma .(pt revizia de 4 ani,nu am nervi ,timp pierdut,masina noua desfacuta,certuri)
*



Salut,

Legat de problema cu distributia. Am gasit un mecanic care imi ia 370 lei per total sa mi-o faca. In asta este inclus kit-ul de distributie+semering+curea de accesorii+mana de lucru.

Eu zic ca banii astia ii dai pe prima revizie la un service Dacia, prin urmare este un pret cinstit.


--------------------
-8861 Logan/1300 2006/1972 - CharlesioNig
https://vgruk.com/ - visit vgruk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 26 Jul 2010, 08:18
Post #855


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




QUOTE(doctoru1980 @ 24 Jul 2010, 07:50)
Salutare tuturor,

Am un logan Ambiance 1.4 MPI din 2006. Dupa aprox. 4400 km parcursi am obs ca pierde ulei pe la distributie. Am fost la Auto Cobalcescu unde mi-au schimbat cureaua si semeringul. Pe la 11.000 km problema a reaparut. De data aceasta s-au schimbat cureaua, semeringul si pinionul de distributie. Asta se intampla in 2007.
Acum in 2010 masina are 48000 km si ieri am obs cu stupoare ca problema a reaparut. Daca inainte supura un pic acum e foarte mult ulei in zona distributie, am vazut ca exista ulei si in alternator si pe cureaua de accesorii.
Ma gandesc ca s-ar putea sa fie o problema cu axa cu came.... mi se pare foarte dubios sa schimbi distributia de 3 ori in 48000 km.
*



Nu te mira foarte tare, se mai intampla (rar, dar se intampla).
Eu am patit la fel, masina din 2006, schimbat semering in 2007, semering + pinion in 2007, semering + pinion in 2009, sa vedem... smile.gif (bine, plus curele)

Schimba-l intr-un service unde ai garantie la lucrare. Sa nu ai surprize.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 26 Jul 2010, 09:18
Post #856


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.577
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




La unele motoare mai curge si prin gaura surubului pinionului de la axa cu came.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 26 Jul 2010, 17:40
Post #857


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




da dar la motoarele k9k


--------------------
Logan LS0A 2005,stock - nt 05 zac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 26 Jul 2010, 18:44
Post #858


familist :)


Group: Members
Posts: 668
Joined: 13 July 10
From: Brasov




capacul de la distributie se poate da jos usor? ca si eu am scurgeri...de fapt la 1-2 mii km se vad pete uleioase...un gen de praf cu putin ulei pe la capac si sub el... ma gandesc ca nu am scurgeri mari...dar vreau sa vad si eu de unde oare sunt ele. era sa uit... 1.4 8v 2006 42000 km... scurgerile sunt prezente cred ca de vreo 20000 km..dar nu a patit nimic pana acum...

This post has been edited by mumus: 26 Jul 2010, 18:46


--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doctoru1980
post 3 Aug 2010, 00:28
Post #859


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




Hello all,

Astazi am schimbat distributia (curea+rola+semering+ curea accesorii). Deasemenea am schimbat uleiul, filtrele si placutele de frana. Masina are 47700 km.
Cost total 520 lei (materiale+mana de lucru). Eu zic ca e destul de bine avand in vedere ca in 2009 am platit pt. prima revizie la Loganul tatalui meu 350 lei smile.gif.

This post has been edited by doctoru1980: 3 Aug 2010, 00:31


--------------------
-8861 Logan/1300 2006/1972 - CharlesioNig
https://vgruk.com/ - visit vgruk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 3 Aug 2010, 09:22
Post #860


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Aveai probleme la distributie? Curgea uleiul?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 27 28 29 30 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 19:08
Forum Renault