O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS
![]() ![]() ![]() |
O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS
dex lada |
![]()
Post
#831
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 443 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
lada
2105
- secret
|
|||
boobybooby23 |
![]()
Post
#832
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
da,pinionul de antrenare a pompei de ulei este fixat prin strangere de pinionul de distributie si fulia arborelui
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
dex lada |
![]()
Post
#833
|
Membru autentic Group: Members Posts: 443 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
asa banuiam si eu.
Naspa sistemul. Sunt sanse destul de mari ca pinionul sa mai patineze din cand in cand daca apare ulei pe "fata" pinionului spre distributia ? Ca "fata" cealalta si corpul stau scufundate in ulei. O sa ziceti ca se aprinde becul pe bord de la ulei ,dar daca se intampla pe durate scurte de timp si din cand in cand poate becu nici nu apuca sa reationeze. Sau ce se intampla cand piesele respective se incalzesc ? Daca tot au adoptat sistemul asta poate ca era mai bine ca pinionul era bagat la cald pe axul vibrochenului, cum se procedeaza cu bolt in biela. |
--------------------
lada
2105
- secret
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#834
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
nuare cum sa patineze fiindca fulia e stransa destul de tare iar pinionul nu este supus la forte prea mari
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
tkx |
![]()
Post
#835
|
![]() Armwrestler Group: Members Posts: 932 Joined: 20 April 07 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(dex lada @ 9 Apr 2010, 20:58) Un link cu poze http://www.logan-club.ru/forum/viewtopic.p...=9014&view=next o poza face cat 1000 de cuvinte ,care este ![]() sunt topicuri pe forum rusesti care depasesc 100 de pagini despre aceasta problema ! vad ca pe pinion tot sinterom scrie ![]() in alta ordine de idei cred ca am intrat si eu in clubul vostru select. numai ca m-am lasat mai greu convins (50.000km) |
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4MPI Laureate Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
|
|
tkx |
![]()
Post
#836
|
![]() Armwrestler Group: Members Posts: 932 Joined: 20 April 07 From: Pitesti ![]() |
zona unde e prezent uleiul ditrb.jpg ( Size: 130.75k )
Number of downloads: 496
inca nu am dat jos capacele, dar e posibil sa arunce pe sus pe la arborele cu came avand in vedere ca in rest e uscat? This post has been edited by tkx: 28 Apr 2010, 07:09 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4MPI Laureate Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
|
|
klaus |
![]()
Post
#837
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sau pe la niste suruburi...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
RSV |
![]()
Post
#838
|
![]() Infatuat decadent Group: Members Posts: 478 Joined: 26 March 08 ![]() |
Faza cu ulei pe la suruburi e VRAJEALA.
Eu am avut mai multe interventii la distributie pana mi-au inlocuit celebrul pinion de Sinterom cu unul original Renault. La fiecare vizita din cele 5 mecanicii si seful de atelier de la service mi-au sugerat mereu ca e de la suruburi si chiar le-au inlocuit de doua ori rezultatul fiind ZERO. In toate cazurile cand exista scurgeri de ulei la distributie cauza este pinionul de Sinterom. P.S: Am 5 interventii la distributie: -inlocuit celebrele suruburile lungi -inlocuit distributia cu cureaua de accesorii, de distributie simeringul si rolele intinzatoare -inlocuit celebrele suruburile lungi DIN NOU -inlocuit distributia cu cureaua de accesorii, de distributie simeringul si rolele intinzatoare DIN NOU -INLOCUIT inlocuit distributia cu cureaua de accesorii, de distributie simeringul si rolele intinzatoare + PINIONUL DE SINTEROM ---- PROBLEMA REZOLVATA - NU MAI CURGE DE 22.000 DE KM (2 ANI) This post has been edited by RSV: 28 Apr 2010, 10:25 |
--------------------
Logan 2011
---------------
------------- In God we trust, but other people pay cash !
|
|
klaus |
![]()
Post
#839
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Intrebarea mea este: uleiul la matale era acolo unde il indica tkx? Sau era mai jos?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
RSV |
![]()
Post
#840
|
![]() Infatuat decadent Group: Members Posts: 478 Joined: 26 March 08 ![]() |
era si acolo si era si jos
Practic cele 2 capace de protectie ale curelei de distributie de plastic negru erau imbibate cu ulei Daca citeste cineva cele 17 pagini ale topicului isi va da seama ca intreaga tevatura cu uleiul care suputreaza la distributie se datoareaza in 99% din cazuri numai celebrului pinion de Sinterom, suruburile sunt doar o rezolvare ieftina si simpla prin care service-urile incearca sa scape de probleme. This post has been edited by RSV: 28 Apr 2010, 10:37 |
--------------------
Logan 2011
---------------
------------- In God we trust, but other people pay cash !
|
|
roland |
![]()
Post
#841
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Gresesti.
Cand mi-a curs a doua oara ulei la distributie, au schimbat direct si pinionul. Dupa care tot mai supura putin. Suruburile nu etansau ca lumea. Dupa ce le-au schimbat a fost ok. Se vede clar diferenta la cum curge, daca e de la simering sau de la suruburi. Cand e de la suruburi, e doar putin ulei. Da, de obicei e pinionul, dar e posibil sa mai curga si pe la suruburi, daca pasta de etansare de pe ele nu e ok. |
--------------------
.
.
.
|
|
RSV |
![]()
Post
#842
|
![]() Infatuat decadent Group: Members Posts: 478 Joined: 26 March 08 ![]() |
QUOTE(RSV @ 28 Apr 2010, 11:36) era si acolo si era si jos Practic cele 2 capace de protectie ale curelei de distributie de plastic negru erau imbibate cu ulei Daca citeste cineva cele 17 pagini ale topicului isi va da seama ca intreaga tevatura cu uleiul care suputreaza la distributie se datoareaza in 99% din cazuri numai celebrului pinion de Sinterom, suruburile sunt doar o rezolvare ieftina si simpla prin care service-urile incearca sa scape de probleme. Am zis 99% din cazuri. Daca tu estei singurul din 100 a carui problema s-a rezolvat cu suruburile asta insemana ca majoritatea cazurilor si-au gasit rezolvarea prin schimbarea pinionului de Sinterom cum a fost si cazul meu. Si oricum si in cazul tau din ce relatezi problema principala era Pinionul This post has been edited by RSV: 28 Apr 2010, 10:49 |
--------------------
Logan 2011
---------------
------------- In God we trust, but other people pay cash !
|
|
tumpi |
![]()
Post
#843
|
![]() tumpi Group: Members Posts: 137 Joined: 25 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine dupa schimbarea pinionului tot mai curgea dar mult mai putin. Dupa ce au schimbat suruburile am scapat de aceasta problema (la a cincea interventie).
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Kiss FM
- b Kiss Fm 1.6 2008
|
|
tkx |
![]()
Post
#844
|
![]() Armwrestler Group: Members Posts: 932 Joined: 20 April 07 From: Pitesti ![]() |
suruburile respective se vad in poza atasata? (eu nu stiu care sunt) dstrb2.jpg ( Size: 205.28k )
Number of downloads: 1288
daca problema e din suruburi se schimba sau se reface etansarea? |
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4MPI Laureate Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
|
|
roland |
![]()
Post
#845
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
daca e din suruburi, se schimba suruburile.
chestia e ca astia, de obicei, nu schimba suruburile ci dau cu pasta de etansare pe alea vechi. si de aici problemele... deci, la mine s-a rezolvat cu schimbarea pinionului dar mai curgea pe la suruburi. schimbarea acestora a inchis problema. |
--------------------
.
.
.
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#846
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
la cate distributii am pus pe benzinare ,la toate am pus pasta de blocare pe acele suruburi si nu s-a intamplat sa curga cumva
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
roland |
![]()
Post
#847
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Mda, depinde cum stii sa pui...
![]() Stim ca unii mecanici... |
--------------------
.
.
.
|
|
tkx |
![]()
Post
#848
|
![]() Armwrestler Group: Members Posts: 932 Joined: 20 April 07 From: Pitesti ![]() |
am sters uleiul de pe capace si de atunci am facut aprox 1500km si nici urma de ulei
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4MPI Laureate Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
|
|
q_acdc |
![]()
Post
#849
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 19 July 10 From: Bucuresti ![]() |
Masina cumparata in martie 2008 ,km 8100 ,garantie expirata,scurgeri de ulei de pe la 5800.Decat sa ma doara stomacul am preferat sa scot capacul de plastic si sa sterg uleiul odata la 2000.Cureaua de distributie si cea de accesorii sunt curate ,uleiul sucureaza nu curge.(capac patat de ulei si teava sub fulie)Cred ca sunt sigurul care am refuzat garantia inclusiv reviziile.(le-am facut singur)Prefer sa fac distributia la 4 ani si atunci o sa remediez problema.
|
--------------------
Dacia
Logan 1,4MPI
2008 preference 1.4 75cai AC DC - RIDE ON
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#850
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
daca te pricepi n-ai decat,ai grija sa nu bulesti noul semering
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
doctoru1980 |
![]()
Post
#851
|
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Salutare tuturor, Am un logan Ambiance 1.4 MPI din 2006. Dupa aprox. 4400 km parcursi am obs ca pierde ulei pe la distributie. Am fost la Auto Cobalcescu unde mi-au schimbat cureaua si semeringul. Pe la 11.000 km problema a reaparut. De data aceasta s-au schimbat cureaua, semeringul si pinionul de distributie. Asta se intampla in 2007. Acum in 2010 masina are 48000 km si ieri am obs cu stupoare ca problema a reaparut. Daca inainte supura un pic acum e foarte mult ulei in zona distributie, am vazut ca exista ulei si in alternator si pe cureaua de accesorii. Ma gandesc ca s-ar putea sa fie o problema cu axa cu came.... mi se pare foarte dubios sa schimbi distributia de 3 ori in 48000 km. |
--------------------
-8861
Logan/1300
2006/1972
- CharlesioNig https://vgruk.com/ - visit vgruk
|
|
q_acdc |
![]()
Post
#852
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 19 July 10 From: Bucuresti ![]() |
Nu ma pricep,astept sa treaca timpul(4 ani) si voi face revizia .Daca stau si ma gandesc la cati bani trebuiau sa dau pe revizii in 4 ani (service dacia) ajung la aceeasi suma .(pt revizia de 4 ani,nu am nervi ,timp pierdut,masina noua desfacuta,certuri)
|
--------------------
Dacia
Logan 1,4MPI
2008 preference 1.4 75cai AC DC - RIDE ON
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#853
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
treaba cu inlocuitu semeringului e destul de "pretntiasa" fiindca si pinioanele noi au defecte nu numai cele de sinterom
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
doctoru1980 |
![]()
Post
#854
|
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(q_acdc @ 24 Jul 2010, 10:24) Nu ma pricep,astept sa treaca timpul(4 ani) si voi face revizia .Daca stau si ma gandesc la cati bani trebuiau sa dau pe revizii in 4 ani (service dacia) ajung la aceeasi suma .(pt revizia de 4 ani,nu am nervi ,timp pierdut,masina noua desfacuta,certuri) Salut, Legat de problema cu distributia. Am gasit un mecanic care imi ia 370 lei per total sa mi-o faca. In asta este inclus kit-ul de distributie+semering+curea de accesorii+mana de lucru. Eu zic ca banii astia ii dai pe prima revizie la un service Dacia, prin urmare este un pret cinstit. |
--------------------
-8861
Logan/1300
2006/1972
- CharlesioNig https://vgruk.com/ - visit vgruk
|
|
roland |
![]()
Post
#855
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(doctoru1980 @ 24 Jul 2010, 07:50) Salutare tuturor, Am un logan Ambiance 1.4 MPI din 2006. Dupa aprox. 4400 km parcursi am obs ca pierde ulei pe la distributie. Am fost la Auto Cobalcescu unde mi-au schimbat cureaua si semeringul. Pe la 11.000 km problema a reaparut. De data aceasta s-au schimbat cureaua, semeringul si pinionul de distributie. Asta se intampla in 2007. Acum in 2010 masina are 48000 km si ieri am obs cu stupoare ca problema a reaparut. Daca inainte supura un pic acum e foarte mult ulei in zona distributie, am vazut ca exista ulei si in alternator si pe cureaua de accesorii. Ma gandesc ca s-ar putea sa fie o problema cu axa cu came.... mi se pare foarte dubios sa schimbi distributia de 3 ori in 48000 km. Nu te mira foarte tare, se mai intampla (rar, dar se intampla). Eu am patit la fel, masina din 2006, schimbat semering in 2007, semering + pinion in 2007, semering + pinion in 2009, sa vedem... ![]() Schimba-l intr-un service unde ai garantie la lucrare. Sa nu ai surprize. |
--------------------
.
.
.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#856
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.577 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
La unele motoare mai curge si prin gaura surubului pinionului de la axa cu came.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#857
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
da dar la motoarele k9k
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
mumus |
![]()
Post
#858
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
capacul de la distributie se poate da jos usor? ca si eu am scurgeri...de fapt la 1-2 mii km se vad pete uleioase...un gen de praf cu putin ulei pe la capac si sub el... ma gandesc ca nu am scurgeri mari...dar vreau sa vad si eu de unde oare sunt ele. era sa uit... 1.4 8v 2006 42000 km... scurgerile sunt prezente cred ca de vreo 20000 km..dar nu a patit nimic pana acum...
This post has been edited by mumus: 26 Jul 2010, 18:46 |
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
doctoru1980 |
![]()
Post
#859
|
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Hello all,
Astazi am schimbat distributia (curea+rola+semering+ curea accesorii). Deasemenea am schimbat uleiul, filtrele si placutele de frana. Masina are 47700 km. Cost total 520 lei (materiale+mana de lucru). Eu zic ca e destul de bine avand in vedere ca in 2009 am platit pt. prima revizie la Loganul tatalui meu 350 lei ![]() This post has been edited by doctoru1980: 3 Aug 2010, 00:31 |
--------------------
-8861
Logan/1300
2006/1972
- CharlesioNig https://vgruk.com/ - visit vgruk
|
|
roland |
![]()
Post
#860
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Aveai probleme la distributie? Curgea uleiul?
|
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 19:08 |