DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mare intrebare, Care sunt efectele accelerarii la maxim

Slider
post 10 Mar 2006, 12:32
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




...."Desteptul care o conducea (un cunoscut de-al meu) stie sa franeze foarte repede printr-o tehnica de-a dreptul naucitoare : Calca frana, baga in marsarier si apasa pedala la maxim".....

Asta inseamna ca NU STIE sa frineze....asta-i o timpenie...


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 Mar 2006, 13:59
Post #62


__________________


Group: Members
Posts: 13.013
Joined: 4 September 04
From: -




Nu e tampenie, e mai mult poveste cu lupi rai si scufite rosii...
Pt ca... Foarte putin probabil SA INTRE in marche-arriere cand masina se deplaseaza inainte, avand in vedere ca este o treapta nesincronizata, in al 2-lea rand, presupunand ca intra... Ce se intampla?!? Se rotesc rotile invers in timp ce masina merge in fata?!? In plus, parca se spunea ca se calca si frana... Sau se roteste invers motorul, patineaza ambreiajul...? Eh... povesti, in orice caz...

Edit: totusi... daca se blocheaza rotile cu frana, se poate introduce in marche-arriere. Da' ramane marea intrebare cu ce se-ntampla dupa...

This post has been edited by Muttley: 10 Mar 2006, 14:14


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
memyselfandI
post 10 Mar 2006, 14:14
Post #63


m


Group: Members
Posts: 191
Joined: 8 March 05
From: Bucuresti




Merge daca te deplasezi cu 10km/h pe gheata ! !Altfel este o timpenie maxima !


--------------------
Logan 1.6 2006 - 7727
"la curse e simplu, totu' e sa faci ca drumul"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Mar 2006, 14:15
Post #64


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Muttley @ 10 Mar 2006, 13:59)
Nu e tampenie, e mai mult poveste cu lupi rai si scufite rosii...
Pt ca... Foarte putin probabil SA INTRE in marche-arriere cand masina se deplaseaza inainte, avand in vedere ca este o treapta nesincronizata, in al 2-lea rand, presupunand ca intra... Ce se intampla?!? Se rotesc rotile invers in timp ce masina merge in fata?!? In plus, parca se spunea ca se calca si frana... Sau se roteste invers motorul? Eh... povesti, in orice caz...
*




Asa e, este IMPOSIBIL sa bagi in marche-arriere cand masina se deplaseaza inainte(cat de cat cu viteza...adica mai mult de 5-10 km/h), pur si simplu o haraie si o sa se barbierasca toti dinti, da de intrat nu intra nici batuta, deci clar e poveste cu scufite rosii.
Cred ca ati patit sa fie inca masina in miscare(2-3 km/h) si sa bagati in reverse, si probabil a carait urat, va dati seama la 50 km/h...

This post has been edited by argon: 10 Mar 2006, 14:16


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calinp
post 10 Mar 2006, 14:46
Post #65


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 2 March 04
From: Bucuresti




ca un fapt divers legat de cuplatul marche-arriere-ului cand se merge inainte, Petre Cristea a folosit manevra asta in Raliul Monte Carlo, castigand secunde bune...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 10 Mar 2006, 14:50
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Mai nea Caline tu crezi toate astea? ce secunde a cistigat? avea si proba de mers cu spatele la raliu sau ce?

Vorba lu' Muttley..."Nu e tampenie, e mai mult poveste cu lupi rai si scufite rosii"...
Hai sa o lasam mai moale ca macane!


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Mar 2006, 14:53
Post #67


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(calinp @ 10 Mar 2006, 14:46)
ca un fapt divers legat de cuplatul marche-arriere-ului cand se merge inainte, Petre Cristea a folosit manevra asta in Raliul Monte Carlo, castigand secunde bune...
*




Petre Cristea a castigat Raliul Monte Carlo in 1938, pe un Ford V8, care mai mult ca sigur nu avea cutie de Dacie....alte tehnologii..alte vremuri..asta presupunand ca ar fi facut asa..desi ma indoiesc.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 10 Mar 2006, 15:54
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




acum chiar ca a inceput sa se abereze pe topicul asta!
este absolut imposibil sa bagi treapta de mers inapoi cand masina merge in fata!!!!!!!!
studiati o cutie de dacie si dupa aia spune-ti povesti din auzite!


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 10 Mar 2006, 15:54
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Alte cutii....nu au toate acelasi principiu?


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 10 Mar 2006, 17:41
Post #70


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Chestia cu bagatul in marche-arriere in timp ce mergi in fata, fie si la o viteza mica, e imposibil, sau ( sa zicem ca intra, ceea ce nu cred) sigur se opreste motorul, si rotile o sa se cam infraneze. Dar sincer sa fiu nu am auzit de asa ceva, decat in MithBusters, de pe Discovery Channel, cu un Cadilac ( cei care stiu programul stiu si la ce ma refer).
Asa ca la Dacii..., nu intra ele stand pe loc in reverse, dar mite la viteza, fie ea si mica. radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 10 Mar 2006, 19:44
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 7 Mar 2006, 14:56)
dat fiind faptul ca turatul in gol nu e prea indicat.
*



De ce ?


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daccia
post 10 Mar 2006, 19:51
Post #72


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 9 December 04




QUOTE(EUROPE_ @ 10 Mar 2006, 17:41)
Chestia cu bagatul in marche-arriere in timp ce mergi in fata, fie si la o viteza mica, e imposibil, sau ( sa zicem ca intra, ceea ce nu cred)...
*



Crede si nu cerceta.... ca se poate. Daca ai bani de o cutie noua de Supernova, pot sa-ti si arat...


--------------------
Dacia 1310 Berlina - B-10-CMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 Mar 2006, 20:16
Post #73


__________________


Group: Members
Posts: 13.013
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(Daccia @ 10 Mar 2006, 19:51)
Crede si nu cerceta.... ca se poate. Daca ai bani de o cutie noua de Supernova, pot sa-ti si arat...
*



CE sa arati? Ce se intampla de fapt, care este fenomenul? Si de ce sa nu cerceteze?!? dry.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eudin_umarian
post 10 Mar 2006, 20:26
Post #74


.........


Group: Members
Posts: 280
Joined: 15 January 06
From: constanta




pei daca se accelereaza la maxim se intampala urmatoarele:

supape bulite.
tachetii la fel.
pistoane,idem.
gaze...
etc...
concluzie,nu te sfatuiesc sa-i dai "blana"!


--------------------
iadacia Logan 1.5 dCi 2006 Ambition - ? 00 ???
stiu ca nu stiu nimic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 10 Mar 2006, 21:00
Post #75


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(Daccia @ 10 Mar 2006, 19:51)
Crede si nu cerceta.... ca se poate. Daca ai bani de o cutie noua de Supernova, pot sa-ti si arat...
*



Fai un film si te cred, bagal aici pe www.daciaclub, si te cred, ai incercat asa ceva, ai reusit, ai vrea sa risti?
Eu cred ca la oricare viteza, daca incerci sa bagi in reverse, sigur nu reusesti, o sa-ti caraie cutia pana se bulesc pinioanele, iar in cazul in care reusesti, 100 % ti se va opri motorul, iar rotile se vor infrana, poate chiar reusesti sa faci motorul sa mearga in sensul invers acelor de ceasornic. Motorul de Dacie nu are putere, deci sigur se va opri, asta in cazul in care nu se buleste cutia biggrin.gif
Pot exista mai multe modalitati de a-ti buli cutia tongue.gif
De exemplu te pui cu ciocanul pe ea:P:P:P


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 11 Mar 2006, 22:39
Post #76


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Sa nu deviem de la subiect, intreb pentru ultima data > i sa intamplat cui-va sa plece cu dacia accelerata la maxim, si sa aiba efecte ``speciale``????

Am sa fac cate-va imagini, in bmp, cu efectul accelerarii la maxim!
Revin in 2 zile
biggrin.gif


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 12 Mar 2006, 16:15
Post #77


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




mi-se pare imposibil so bagi in march-arier la mai mult de 10km/h
in fine eu am turat masina pana la 5000 pe loc 5500 in mers pe loc mi-sa rupt paleta de la radiator si atat dar paleta de radiator sa rupt si la relanti si atunci a sectionat radiatoru.da am plecat cu ea la 4000 efecte speciale mult fum si caucicuri lasate pe asfalt nimic mai mult.dar daca o turezi pe rece se intampla
eu am turat dimineata cu motoru rece cand mi-sa rupt elicea


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nvic74
post 12 Mar 2006, 18:54
Post #78


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 1 October 05




conceptia motorului este pentru cele 5500 ture
materialele sunt proaste! asta este tot!informativa si veti vedea ca asa este restul sun mituri! chiar poate si mai mult motorul de dacia cu piesele corespunzatoare!!


--------------------
peugeot 405 - gr 01 zke
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 12 Mar 2006, 19:01
Post #79


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Informeaza-te si tu cam cum mai sta treaba cu legile gramaticii. Fara suparare..


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daccia
post 13 Mar 2006, 09:36
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 9 December 04




QUOTE(EUROPE_ @ 10 Mar 2006, 21:00)
...Eu cred ca la oricare viteza, daca incerci sa bagi in reverse, sigur nu reusesti, o sa-ti caraie cutia pana se bulesc pinioanele, iar in cazul in care reusesti, 100 % ti se va opri motorul,  iar rotile se vor infrana, poate chiar reusesti sa faci motorul sa mearga in sensul invers acelor de ceasornic. Motorul de Dacie nu are putere, deci sigur se va opri, asta in cazul in care nu se buleste cutia ...
*



Eu n-am spus ca incep sa se invarta rotile invers, ci doar am subliniat faptul ca se poate baga in marsarier si cand ai 140km/h. Cel putin mie mi s-a intamplat. Asta nu inseamna ca am si ambreiat la viteza aia... Si daca va ganditi putin, cand debreiezi, pinioanele in cutie nu mai sunt conectate la motor, deci se opresc, sau aproape biggrin.gif deci nu vad ce te poate opri sa bagi in marsarier.
Si Europe, ti-am spus, daca vrei sa vezi efectele, pune bani de o cutie noua, pentru ca sigur nu rezista cutia. Asta n-am facut-o, dar pentru pretul corect putem incerca.


--------------------
Dacia 1310 Berlina - B-10-CMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 13 Mar 2006, 16:35
Post #81


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(Daccia @ 13 Mar 2006, 09:36)
Eu n-am spus ca incep sa se invarta rotile invers, ci doar am subliniat faptul ca se poate baga in marsarier si cand ai 140km/h. Cel putin mie mi s-a intamplat. Asta nu inseamna ca am si ambreiat la viteza aia... Si daca va ganditi putin, cand debreiezi, pinioanele in cutie nu mai sunt conectate la motor, deci se opresc, sau aproape  biggrin.gif deci nu vad ce te poate opri sa bagi in marsarier.
Si Europe, ti-am spus, daca vrei sa vezi efectele, pune bani de o cutie noua, pentru ca sigur nu rezista cutia. Asta n-am facut-o, dar pentru pretul corect putem incerca.
*


AAA, pai zi asa, ca doar o bagi in marsarier, si tii apasat pe ambreiaj, asta e altceva, dar totusi nu stiu daca poti baga in marsariere, cand mergi inainte, si mai ales la 140 km/h.Nu stiu...


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danelu
post 14 Mar 2006, 09:15
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 23 February 05




cand debreiezi nu inseamna ca nu mai exista miscare in pinioanele din cutie. Cele de pe arborele principal o sa aiba turatia motorului, iar cele de pe secundar o sa aiba turatia rotilor.,deci este imposibil sa bagi in marsarier


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daccia
post 14 Mar 2006, 10:16
Post #83


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 9 December 04




Ia mai studiaza.... http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...e=post&id=20956

Daca arborele principal ar fi in miscare, cum ai putea sa schimbi in oricare viteza?


--------------------
Dacia 1310 Berlina - B-10-CMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 14 Mar 2006, 13:24
Post #84


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Daccia, lasa-ne cu chestii din astea cu marchariere la 140km/h ca am mai condus si noi masini, si am mai scapat maneta spre R in loc de 2 la o dacie obosita, asa ca nu tine...
Marchariere nu e sincronizata, asa ca orice incercare de a cupla cand masina de deplaseaza (in orice sens) se va solda cu o caraitura.
Vrei si o explicatie logica?
Pinionul de marchariere este un pinion cu dinti drepti, care se insereaza (culiseaza) intre pinionul de pe arborele primar si butucul sincronizator 3/4. Acest butuc sincronizator se va misca intotdeauna cu aceeasi viteza ca si arborele secundar al cutiei, adica se va misca atunci cand rotile se rotesc, in concluzie nu vei putea cupla la o viteza mai mare de 10km/h, si nu vei putea cupla la orice viteza fara caraituri decat daca ai o viteza de schimbare a treptelor gen Speedy Gonzales.
Nu vorbesc de alte tipuri de cutii de viteze. Unele au si marcharierul sincronizat. La dacia (toate modelele) si multe alte masini nu e posibil ce spui tu.

This post has been edited by cristidb: 14 Mar 2006, 13:25


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciombe
post 14 Mar 2006, 13:25
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 9 January 04
From: Arad




Eu am mers cu a mea cu a doua, la blana, ca am enerva (am avut un gunoi in carb). Asta se intampla intr-o dimineata acum vre-o trei ani, la minus15 -minus -20 de grade. Pur si simplu am bagat a doua si m-am dus cu ea BLANA si FARA MILA pret de mai bine de un km, adica un minut si ceva. Turatia motorului a fost in jur de 7200 -7500. Masina mea, adica olteanca... si pe atunci avea motorul ala cam 150-160 mii km. Acum se apropie de 200.000 si mere inca perfect. Atata doar ca nu mai reusesc nicicum sa trec de 145 km/h mad.gif . M-am luat week-endul trecut la forja cu un amarat de P206Hdi si m-a facut mad.gif . Asta cu toate insistentele mele si cu toate ca am schimbat mereu treptele astfel incat sa cad PE cuplul maxim (in jur de 3.250 rpm = cuplu maxim) - adica am schimbat mereu peste 4000, a treia am dus-o pana spre 6000 da tot degeaba... Chestia asta se intampla intre Sebes si Sibiu, pe portiunea aia unde e drumul lat. Serios, am tinut picioru in blana cam 10 -12 minute, pana s-a aprins becul in bord (temperatura prea mare) ca fiind frig afara io am astupat gurile de racire din spoiler.. blush.gif . A trebuit s ama recunosc infrant si umilit huh.gif mad.gif .
Da nu-i bai, vine vara si ii modific io ceva ca sa mearga mai tare...
Da oricum, motorul rezista inca FOARTE bine. E adevarat, ulei numai Castrol GTX3 Adus direct de la nemti, si schimburi de 2 ori pe an (toamna+primavara).

Dacia o tin constant ZILNIC la 3500 -4000 rpm, ca nu mai intra intr-a 5-a si trebe sa ajung dimineata la scarbici repede-repede cu a patra... Ies pe centura si ii dau cat mere... si e si pe gaz. Si tratamentul asta il aplic de un an de zile - si inca mere.

Parerea mea e ca daca se mere cu motorul subturat apar urmatoarele chestii:
1 Depuneri de calamina datorita arderii incomplete
2 Distrugerea supapelor/ deformarea lor - tot datorita cestor depuneri
3 Presiune scazuta la ulei, ungere incomleta- uzura mare la piesele aflate in frecare
4 Lipsa puterii in mers

Daca se mere cu motorul la turatia de putere maxima, NU AR TREBUI sa apara uzuri in plus, dar apare o suprasolicitare a materialelor (biele/pistoane/vibrochen etc) iar micile defecte de fabricatie duc la distrugerea/cedarea vre-unei piese din motor. Din pacate la motoarele de dacie sunt multe, foarte multe imperfectiuni legate de executa undo subansamble vitale pt functionarea motorului.

Numai bine!




--------------------
Oltena 12 TRS, Dacia 1304 Papuc - B-83-JJJ, AR-30-JJJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Mar 2006, 13:30
Post #86


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




cand facem o liniuta? cand vrei tu iti arat ca si o Dacie te face. wink.gif fara confruntari verbale pe forumuri..pur si simplu fapte..cand vrei tu..sa vezi atunci infrangere si umilire..cosmarul oricarui olcitar..va stiu eu pe voi radmasa.gif icon_mrgreen.gif

Acum serios, poti sa-mi zici si mie, ca posesor de Oltcit greutatea si puterea maxima? sunt curios demult. mersi.

This post has been edited by argon: 14 Mar 2006, 13:39


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daccia
post 14 Mar 2006, 14:48
Post #87


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 9 December 04




QUOTE(cristidb @ 14 Mar 2006, 13:24)
Daccia, lasa-ne cu chestii din astea cu marchariere la 140km/h ca am mai condus si noi masini, si am mai scapat maneta spre R in loc de 2 la o dacie obosita, asa ca nu tine...

Nu vorbesc de alte tipuri de cutii de viteze. Unele au si marcharierul sincronizat. La dacia  (toate modelele) si multe alte masini nu e posibil ce spui tu.
*



Mai omule, eu nu vorbeam de Dacie obosita, ci de Supernova. Are trei ani si merge si cu 160km/h (atata i-am dat eu laugh.gif ) si chiar mai mult, daca are loc. Asta una la mana. A doua, daca poate stii, daca nu verifica, marsarierul este ca la Oltcit, recte este sub a 5-a. Acuma, mie mi s-a intamplat ce v-am spus, in loc sa bag a 4-a, am bagat marsarier... O sa ziceti ca nu se poate, ca nu aveam 140... posibil, acuma daca stau sa ma gandesc, coboram din a 5-a in a 4-a... in orice caz viteza era peste suta, si clar era marsarier, pentru ca a inceput sa piuie alarma ca la mersul inapoi (altfel nu-mi dadeam seama si poate azi nu puteam sa scriu despre asta biggrin.gif ). Si asta nu s-a intamplat doar o data.
Puteti sa argumentati cum vreti, cert este ca la mine se poate 04.gif


--------------------
Dacia 1310 Berlina - B-10-CMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 14 Mar 2006, 20:24
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




afla ca si la o dacie obosita cum bine vad ca iti place sa zici, si la o supernova, sau ce masina vrei tu, nu e posibil sa bagi in marsarier, mai ales la o asa viteza !!
in cel mai rau caz o carai de o ia naiba!
nu stiu de unde va vin idei de-astea..
de crezut ca ai mers cu inimaginabila viteza de 140 cu masina si ca prinde 160 te crede toata lumea, dar nu mai spune ca tu ai cuplat treapta aia de viteza doar ca ai auzit tu piuitoarea de la alarma.
acolo e un simplu contact.
vrei sa iti arat cum pun "frana" cu stangul si se aprind lampile de frana si masina mea demareaza?
exact asa s-a intamplat si la tine!


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciombe
post 15 Mar 2006, 12:11
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 9 January 04
From: Arad




Argon, parca ai fi la doizece (site-ul ala unde joc poker online) si unu mizeaza 2000 io cresc betul cu .. 11 (asta desi am full de dame si sunt SIGUR ca am carte mai tare) ala crede ca bluffez, si iarasi mizeaza cu 2000 in plus, io iarasi cresc cu... 11 biggrin.gif
N-am talonu la mine nu stiu greutatea exacta... sunt cu hodoroaga (papucu) da puterea max stiu sigur ca e 64 cp /5500 rpm, cuplul maxim la 3250. TRS cu 5 trepte.
recunosc, cand aveam cutia de GSA - care era mai scurta decat asta originala - se infigea MULT MAI BINE in treptele superioare (adica a IV-a si a V-a).

Daca vii vreo-data pe la Arad, te astept daca vrei, la un suc si la o liniuta.



--------------------
Oltena 12 TRS, Dacia 1304 Papuc - B-83-JJJ, AR-30-JJJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 15 Mar 2006, 12:39
Post #90


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(Ciombe @ 15 Mar 2006, 12:11)
Argon, parca ai fi la doizece (site-ul ala unde joc poker online) si unu mizeaza 2000 io cresc betul cu .. 11 (asta desi am full de dame si sunt SIGUR ca am carte mai tare) ala crede ca bluffez, si iarasi mizeaza cu 2000 in plus, io iarasi cresc cu... 11  biggrin.gif
N-am talonu la mine nu stiu greutatea exacta... sunt cu hodoroaga (papucu) da puterea max stiu sigur ca e 64 cp /5500 rpm, cuplul maxim la 3250. TRS cu 5 trepte.
recunosc, cand aveam cutia de GSA - care era mai scurta decat asta originala - se infigea MULT MAI BINE in treptele superioare (adica a IV-a si a V-a).

Daca vii vreo-data pe la Arad, te astept daca vrei, la un suc si la o liniuta.
*


Si eu am avut oltcit, si stiu ca pueterea maxima o avea la 6 500 rpm!!!
E asa sau gresesc????


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2024 - 07:34
Forum Renault