Robert's DACIA 1310 <B-34-SGM>, Incredibil ! are chiar si turbina!
![]() ![]() ![]() |
Robert's DACIA 1310 <B-34-SGM>, Incredibil ! are chiar si turbina!
Michael_9N |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Talisman
2017 proud member of Insomnia Racing
|
|||
vios |
![]() ![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 27 August 05 From: Bucuresti, Camil Ressu 76 ![]() |
QUOTE(B-34-SGM @ 7 Apr 2006, 19:38) Va salut dragii mei "prieteni" ![]() Inca nu am primit nici o veste de la Valica. Vad ca a fost mutat topicul cu parbrizul, si nu il mai gasesc. Pt cei care nu au avut ocazia sa vada motorul,atasez o poza. Pe sapt viitoare o sa pun si fisa dyno-testului. Mai urmeaza sa inlocuiesc furtunele de la traseul de aer cu inox, sa ii bag o sonda AFR (air fuel ratio) si sa ii fac reglajele si dyno la MASTER TUNER, pana obtin amestec stoichiometric corect la presiune ade aer cu care o sa merg pt performante maxime. Momentan merge la 1.1- 1.2 bar,dar pana nu masor amestecul nu ii dau mai mult, de frica sa nu mearga prea sarac. Sincer ma impresionat tot ce ai conceput în interiorul acestei mașini. Este adevarat ca ai plecat correct dar un amãnunt vreau sã-l știu, de unde te-ai inspirat și mai ales ce tea determinat sã mãrești capacitatea așa de mult. Personal cunosc și altã modalitate de a spori puterea Daciei mai ales pentru motoarele pe benzinã. Faptul cã ai schimbat radical puterea fațã de configurația inițialã are și dezavantaje. Sunt curios unde este echilibrul putere uzurã și cam ce frâne vei utiliza. Ce este conceput la tipul acesta asigurã o securitate maximã pânã în 120 Km/orã ce te faci la o trecere peste acestã barierã. “bãgatul în scaun” este fantastic dar unde este sigutanța prezoanelor. Astãzi am analizat un motor turbo de 1,9 l pe PikUp 2000 și în general pot spune cã fãrã ranforsaj inferior și 5 prezoane nu poți spune cã ai siguranțã. Oricum îmi place ce ai fãcut și cred cã pentru moment ar fi cazul sã investești totuși în design interior și finisaj subtil la exterior. Nu uita totuși SIGURANȚA CONTEAZÃ! |
--------------------
dacia
1310 LT
- B 02 JKE Viorel Nicolae
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#33
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
QUOTE(vios @ 7 Apr 2006, 23:19) Sunt curios unde este echilibrul putere uzurã și cam ce frâne vei utiliza...dar unde este sigutanța prezoanelor.... QUOTE(SGM) Probabil era acolo pt ca are suspensie sport, discuri dublu ventilate, motor turbo de peste 130 CP... Cat despre prezoane...eu inca nu am vazut prezon de dacie rupt...Sare etrieru cu roata cu tot inainte sa rupa prezoanele ! |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
pepy |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 5 April 06 ![]() |
valisupernova iti multumesc ca ai atras atentia asupra unei masini care O MERITA!!
|
--------------------
opel speedster turbo
hyundai coupe 2.0l
- nu spun
|
|
kristalloz |
![]()
Post
#35
|
Dacia Pimp Group: Members Posts: 220 Joined: 24 November 05 From: Tot in Romania... ![]() |
in primul rand felicitari SMG, ce ai facut tu se poate numi arta... de asemenea si eu "votez" ca postul sa se faca sticky... totodata cu masina lui tm8bnz care merita aceeasi atentie deosebita...
numa' bine! ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1982
- TM-06-DLA Cretzu' for President!
|
|
Siconi |
![]()
Post
#36
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Mai oameni, voi nu va dati seama ca o astfel de masina nu starneste nici o intrebare pana nu o pornesti? Si atunci sa te tii, nene! Felicitari lui Robert SGM pentru realizarile sale, vreau sa stie ca ii calc pe urme, dar mai lent (deh, bugetul). Masina e dotata cu mult peste asteptarile multora. Succes la testu Dyno, sper sa iasa cum iti doresti, ba chiar mai bine.
Lui tm8bnz, Succes in ceea ce vei face. Iti cunosc masina si e reala, se chiama Dacia super-car sau turbo-car. Sunteti niste meseriasi ai motoarelor. Atentie!!! Vin dupa voi! Pacat ca soselel noastre sunt in starea asta de degradare, ca nu prea ai unde sa ii dai sa fuga sau sa te manifesti cu calutii. Hai bafta mai departe si sa aud doar lucruri bune despre voi. P.S.: Sa ma anuntati si pe mine cand mai sunt evenimente de gen. La mine in zona nu prea sunt asa multi impatimiti ai masinilor; incerc eu sa cresc cativa, dar ca bebelusii, abia isi dau drumul. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Are si frane. La frane si suspensie am lucrat inainte sa ii fac motorul. Fara sa fac reclama, pe fata am discuri BREMBO(ventilate,perforate,si cu santuri), etrieri de renault, cu pistonul mai mare decat la dacie. Placute de frana FERODO. Se opreste.
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
valisupernova |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 20 October 04 ![]() |
QUOTE(B-34-SGM @ 7 Apr 2006, 18:54) Motorul la 20 mii de km l-am desfacut sa vad cum se prezinta ( atunci cand era lovita masina) Nu avea pis de uzura. Cum l-am desfacut asa l-am pus la loc. Parerea mea este ca tine peste 50.000 , ca nu o sa merg numai la 7000 ture tot timpul. Nu am zis ca s-a evaporat vali, doar ca nu gasesc topicul. Eu zic ca se va tine de cuvant. astept un semn, sa il pot contacta. poti sa vii azi la mine...? |
--------------------
dacia
supernova
- B 24 MWO
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
bano |
![]() ![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 8 April 06 ![]() |
Hai ca vreau so vad la LR sa vad cum le dai clasa la 10 15 mii de euro si an special dizelake wow ai 130 de cai te dai cu pasatu de 1.9 cred cal faci pe 400?
|
--------------------
dacia
Logan
2008 laureat degeaba ai masina daca nai benzina TDI E LA MODA
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#41
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.386 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Passatul poate, ca e mare si greu, dar o Ibiza de 130 CP nu cred.
Ce benzina papa utilajul? Probleme cu detonatii au aparut? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
SiloS |
![]()
Post
#42
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
La ce motor are , mananca passatul de dimineata iar cu Ibiza se joaca . Dacia asta se joaca si cu BMW-uri 520 si 525 . Eu asa cred .
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
argon |
![]()
Post
#43
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Acuma o fi SGM-ul meserias, dar nu exagerati, totul depinde de raportul putere-greutate..in cazul lui 0,137(130cai /945 kg)
Daca ibiza de 130 de cai e mai usoara decat Dacia, normal o sa fie in avantaj, pentru ca raportul e mai mare. PE un passat de 140 de cai, care din cate stiu eu are 1,5 tone, normal ca il face, dar un Passat de 250 de cai cat e varfu de gama ma indoiesc ![]() This post has been edited by argon: 8 Apr 2006, 18:28 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#44
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Mai sus era zis despre passatu de 1 9 t d i . Au innebunit romanii cu vw . Passatul e cea mai tare . Este punct de referinta pentru masini de familie , de curse , de plimbare , de lux . ce aveti ma , cu masina aia ?
Argon , raportul cp/tona e util in mare , insa sunt foarte multe chestii pe care nu le-ai luat in considerare cum ar fi aderenta la plecarea de pe loc , tipul de cutiei de viteze , timpul in care se schimba vitezele . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#45
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.386 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
VW are pe motorul ala o cutie in 6 trepte care schimba ca unsa. Ibiza e posibil sa sara de 1 tona (deh, clima bizonica si alte mofturi).
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Passatul de serie, varianta de 130 cp nu are nici cea mai mica sansa cu dacia mea. Sa lasam presupunerile, o sa o vedeti pe 16 la curse pe Baneasa.
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
FLP |
![]()
Post
#47
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
SGM, ai vreun client special care asteapta sa se dea cu tine ???
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Nu. Pana la cursa mai lucrez la ea sa o optimizez.
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
Am fost aseara cu dacia lui Robert la o plimbare . . . concluzia . . .nu prea trage
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
SiloS |
![]()
Post
#50
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Ford_V6 , sa te vad ce o sa faci cu dacia ta
![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
ai crezut vreodata Ford ca o sa mergi cu Dacia cu 215?
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#52
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.386 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Poate. Daca are timp si chef chiar o face, mai ales ca materia prima e mai buna!
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
StefanT |
![]()
Post
#53
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Cum e cu stabilitatea, SGM-ule? La 215 nu cred ca poti spune ca nu te astepti sa ti se ridice botul in orice moment
![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
sta lipita de asfalt la peste 200 km/h . . .aseara aveam cam 220 si nu erau probleme de stabilitate . . . .singura problema e ca la viteza aia nu te mai intelegi om cu om in masina
![]() oricum . . . e grava rau masina !!!! |
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#55
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
Hmmm.......am si eu un mic proiect.......si de data asta nu mai fantazez(si da,stie toata lumea ca nu am carnet .....
![]() |
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
argon |
![]()
Post
#56
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
pai se dusese acu aproape de 0. Plus de asta pe dyno la turatia respectiva avea 221km/h deci ne-am luat si dupa turatie.
|
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#58
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Bai, vreau si io una d-asta!
Cat ma costa? ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
argon |
![]()
Post
#59
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cine nu vrea?!
Mai ales sa arate standard la exterior, sa ramana toti botanisti cu pasaturi, loganuri, si mai toate masinile cu gura cascata ![]() Azi chiar mi-as fi dorit sa am si eu asa ceva, mergeam frumos cu 140(ca mai mult nu poata biata Dacie) pe un drum nu prea circulat sa testez niste bujii, si se trezeste unu cu un Tigra sa vajaie pe langa mine ca vantu cu vreo 180...chiar m-am gandit la SGM in momentul ala ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#60
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.386 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Acum am realizat o chestie: BOV pe un motor turbo cu carburator nu arunca flacari?
This post has been edited by einstein1984: 9 Apr 2006, 20:49 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 21:14 |