Amortizoare Logan, tip, marca, comportament, detalii
![]() ![]() ![]() |
Amortizoare Logan, tip, marca, comportament, detalii
IRONICK |
![]()
Post
#451
|
||
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||
cristio_79 |
![]()
Post
#452
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#453
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pe LOGAN am pus KYB. Si Genuine pe altceva.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#454
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Monroe, a doua oara dupa cele OEM.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#455
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#456
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Nu am constatat nimic semnificativ fata de Monroe. Service-ul unde-mi rezolvam treburile in TM are experienta suficienta cu marca asta de amortizor, nu doar pe Logan. Parerea mea.vis a vis.de Loganul cu Kyb cu care am mers a cam coincis cu a lui.
Daca ar fi pachet cu arcuri, poate. Altfel nu schimb amortizorul OEM. 10 Jul 2014, 12:52: Nu am constatat nimic semnificativ fata de Monroe. Service-ul unde-mi rezolvam treburile in TM are experienta suficienta cu marca asta de amortizor, nu doar pe Logan. Parerea mea.vis a vis.de Loganul cu Kyb cu care am mers a cam coincis cu a individului de.la.service. Daca ar fi pachet cu arcuri, poate. Altfel nu schimb amortizorul OEM. This post has been edited by dr_mKe: 10 Jul 2014, 11:52 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#457
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 10 Jul 2014, 11:46) Ma bate si pe mine gandul sa schimb amortizoarele spate la una dintre masini pentru ca am un troncanit. Dupa toate investigatiile, au ramas amortizoarele sau bucsile din capetele de sus. Nu am demontat carenajele de plastic ca sa fiu sigur. Nu sunt scurse absolut deloc. Problema e ca cei care au pus KYB nu prea sunt multumiti de cum se comporta. Ar fi prea rigide. Altii care vand mi-au spus ca au mai avut retururi in garantie si ca recomanda Bilstein B4 sau Monroe. Ca pret, sunt identice sau chiar putin mai scumpe decat cele de origine cumparate din reprezentanta Citroen, cele originale fiind 140 lei bucata. Habar nu am ce marca sunt. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#458
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
de aia am sa pun eu kyb-uri de symbol. este o masina la fel de grea ca Logan, cu un ruliu evident mai mic. stie cineva daca diferenta asta ar mai fi si din arcuri? desfasurate arata cam la fel :/
|
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
IRONICK |
![]()
Post
#459
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(cristio_79 @ 10 Jul 2014, 16:13) Problema e ca cei care au pus KYB nu prea sunt multumiti de cum se comporta. Ar fi prea rigide. Altii care vand mi-au spus ca au mai avut retururi in garantie si ca recomanda Bilstein B4 sau Monroe. Difera modul de perceptie a functionarii. KYB absoarbe imediat socul si are putine armonici dupa socul initial. Monroe topaie, mult mai nasol decat OEM. Bilstein are caulnebun de pe forum, a avut probleme cu ele dupa o perioada de la montare destul de scurta. Un amortizor tare nu apuca nici macar sa faca o curse normala de absortie |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#460
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Monroe OEM, cumparate din reteaua Dacia, nu Monroe aftermarket. Sunt la fel de lente pe detenta cum erau cele originale.
Despre fiabilitatea celor marca Kyb nu am auzit decat de bine. Arcurile foarte moi nu vor permite nici o data un amortizor cu rebound rapid. Masa mica a masinii nu va permite veci "magic carpet ride" nici pe o suspensie foarte moale. Dat fiind ca trebuie sa-mi stabilesc presiunile si reglajele supapelor in furca de bicicleta, pricep binisor toata treaba. This post has been edited by dr_mKe: 10 Jul 2014, 18:30 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#461
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#462
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
Ironick, esti....ironic. Dr. Mike mi s-a parut un om ok.
|
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
IRONICK |
![]()
Post
#463
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
si ce, eu am zis ca nu este ok omul?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#464
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#465
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
@ AR-18-MOS: Numai daca-i fara turbo
![]() Treaba cu suspensia cam asa sta. N-ai masa mare si ampatament corespunzator, n-ai sa ai o caroserie lipsita de oscilatii si magic carpet ride. Never ever. N-ai de unde inertie fara masa mare, iar pe o masina de 1100 kg ar trebui sa ai amortizoare si arcuri facute din budinca. Ma rog. Astazi am iesit la refacut franarea de la 100 kmh, acelasi loc, aprox. aceiasi temperatura. Pe asfalt neted, am oprit cu o lungime buna de masina intre cei 2 stalpi, iar pe banda cu denivelari care dau clasa circuitului de la Boxberg sau Milbrook, in loc de aproape 3 stalpi, am oprit cu doar cca 10 m mai mult decat pe partea neteda. Dupa asta chiar l-am sunat pe marian-j sa-l intreb de ce naiba nu-i obligatoriu un test de amortizoare la ITP ! @ IRONICK: eu tot spun de suspensia de MCV ( cu puntea spate cu tot), cum c-ar fi singura la care as face ''upgrade'' daca as avea atat de mult timp liber incat sa n-am cu ce sa-l ocup. Diferentele in bine sunt mari, cu exceptia razei de bracaj / viraje la 180 de grade in surplomba. Nush pe unde ai ajuns tu in ultima vreme, ca n-am stat sa aflu, dar eu am avut la distanta mica si munte cu drumuri de toate calitatile si varietatile, drum drept de campie suficient cat sa ma satur. Nu le-am descoperit de doar 2-3 ani. Noi ardelenii (poate-ti confirma si AR-18) mergem pe drumurile europene/judetene in ritm mai rapid decat majoritatea bucurestenilor pe autostrada. Nu-s povesti din reclamele Dacia de acum ceva vreme ![]() Sa am frane mai ok decat cele stock sunt de acord, alte placute si discuri, dar nu de VAN. Sa am ulei mai ok, din nou vad sensul, de bujii nu mai zic. De suspensie "sport" cand n-am restul, nu vad sensul deloc. Cui ii place, n-are decat sa-si puna. La suspensie am sa prefer intotdeauna la o masina de factura Loganului piesele stock / OEM. Pana nu dai de mine pe-un drum de munte, n-ai decat s-o tii cu ironiile monotone. Eu stiu cat ma cam tine plapuma si ligheanul din dotare. Daca vrei te duc ''la raliu'' si cu o duba. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#466
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 10 Jul 2014, 23:07) @ IRONICK: eu tot spun de suspensia de MCV ( cu puntea spate cu tot), cum c-ar fi singura la care as face ''upgrade'' daca as avea atat de mult timp liber incat sa n-am cu ce sa-l ocup. Diferentele in bine sunt mari, cu exceptia razei de bracaj / viraje la 180 de grade in surplomba Pentru ca am un MCV in house (ca nu l-am mai folosit de cativa ani, este alta treaba), vorbesti prostii. Nici macar nu ai observat ca oalele in care stau amortizoarele sunt inversate. QUOTE(dr_mKe @ 10 Jul 2014, 23:07) Nush pe unde ai ajuns tu in ultima vreme, ca n-am stat sa aflu, dar eu am avut la distanta mica si munte cu drumuri de toate calitatile si varietatile, drum drept de campie suficient cat sa ma satur. [...]Pana nu dai de mine pe-un drum de munte, n-ai decat s-o tii cu ironiile monotone. Eu stiu cat ma cam tine plapuma si ligheanul din dotare. Daca vrei te duc ''la raliu'' si cu o duba. Are dreptate Razvan, un om cu calitatile tale, mai rar.This post has been edited by IRONICK: 11 Jul 2014, 00:17 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#467
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Tinuta de drum este mult mai buna la MCV. Daca n-ai remarcat vis a vis de tinuta de drum in curbe, trebuia s-o fi remarcat pe cea la viteze mari pe autostrada. Diferentele nu provin de la forma oalelor amortizoarelor (daca erau piese turnate din aluminiu, etc, samd, le-as fi pomenit pentru ca faceau o diferenta mare), doar de la amortizoare in sine, arcuri, rigiditatea torsiunala mai mare a puntii, bara stabililizatoare mai groasa, iar ampatamentul mai mare face toata diferenta la viteze mari.
Un Logan berlina cu bara stabilizatoare de MCV este mai predispus la supravirare decat in varianta stock. Exista cateva pe forum, cu unul din ele m-am ''plimbat'' pe Silvaș, Cinciș și Almaș, la ore fãrã trafic, în ritm mai de raliu așa, cu propritarul în dreapta. Adevarul gol golut este ca soferii ''crescuti'' in zone montane / submontane au in general un avantaj clar fata de cei de la campie, fie ca-ti place, fie ca nu, pentru ca din start au fost nevoiti sa conduca in conditii mai dificile. Dar daca acum locuiesti intr-o zona montana si esti dat pe spate, mai bine mai tarziu decat nici o data ![]() This post has been edited by dr_mKe: 11 Jul 2014, 07:48 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#468
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 10 Jul 2014, 23:07) Pana nu dai de mine pe-un drum de munte, n-ai decat s-o tii cu ironiile monotone. Eu stiu cat ma cam tine plapuma si ligheanul din dotare. Daca vrei te duc ''la raliu'' si cu o duba. realizezi ca in caz de faci vre-o belea in trafic, exact fraze de genul acestora vor fi selectate de pe forum la stirile de la ora 5 ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#469
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Iti dai seama ca-i poveste de la ora 5 ?!
A propos de ''serpentine, teste pe autostrada noaptea, etc ... ai de unde experienta'', parca si IRONICK face fix acelasi lucru ![]() Pe drumurile montane din tarile cu mai multa apa calda ca la noi, daca mergi sportiv pe serpentine nu prea-ti face nimeni nimic, atata vreme cat nu sari calul sau nu te apuci de depasiri aiurea. Am umblat destul pe drumuri d-astea, inca de pe vremea SupeRNovei. Am scartait in aproape fiecare curba pe multe drumuri de gen, nici nu polititst nu m-a tras pe dreapta sa ma intrebe de sanatate, iar pe Stelvio sau Grossglockner (probabil sunt printre cele mai titrare) sunt cu duimul, calare pe motoare. Pe drumurile mici, presarate cu sutele pe versanti, sansele sa intalnesti pe cineva sunt minime, asa ca poti sa te desfasori dupa cat te tine masina și talentul. Prea confudati unii dintre voi, mersul sportiv cu mersul riscant si fara bun simt. Se practica cand conditiile de trafic o permit, adica atunci cand nu prea este trafic ![]() This post has been edited by dr_mKe: 11 Jul 2014, 08:45 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Marty |
![]()
Post
#470
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Iar te dai mare la apa mica, vezi sa nu sirsesti iar cu masina-n sant!
1. Eu am reusit sa scirtii in curbe cu berlina si la 5 la ora, in parcare, ca erau unghiurile bulite. Doctorache, stai linistit la algocalminele tale, ca la masini te pricepi nu! Sa te spargi in figuri ca scirtii pe curbe (incercind sa convingi vis-a-vis de skill-urile tale de pilot si a faptului ca iei curbele tare) denota fie imbecilitate, fie pafarism acut! Daca nu stiai, scirtiitul in curbe depinde de mai multi factori: conditii atmosferice, temperatura exterioara, temperatura asfaltului, temperatura gumei, compozitia gumei, presiunea gumei, viteza de deplasare si MUUUUUULTE alte chestii legate de suspensie si caroserie. Dar, cel mai important, tre' sa-ti calculezi apex-ul corect. Din cite-mi aduc aminte, pe tine te cam aduna tractoarele de prin santuri. 2. E bine ca stii cit te tine tigaia, dar habar n-ai ce-ti rezerva curba care vine si in care tu intrii cit te tine tigaia. Nu de alta, da' ma-ndoiesc c-ai ars-o pe Stelvio de 10-15 ori inainte si-napoi ca sa stii fiecare curba-n parte. Asta ca sa mai pomenesti de mersul sportiv si mersul riscant si fara bun simt. Hai bijti inapoi la prescris de aspirine! This post has been edited by Marty: 11 Jul 2014, 09:12 |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
user123 |
![]()
Post
#471
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Voi știți de vorba aia...unul arunca ceva intro balta și alți 10 nu pot so scoatã? Culmea e ca nu numai co arunca, dar mai face și valuri.... Și uite așa se mai duce dracu încã un topic... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
IRONICK |
![]()
Post
#472
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#473
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Pai numai ce spuneai pe topicul de gume cum le testezi pe niste serpentine. Asta presupune ca ajungi la derapaj, altfel nu se numeste testare. Oricum o iei acum, intr-una din instante ai scos porumbelu'
![]() La cum merg italienii, par example, eu sunt ingeras ! ![]() Io n-afirm sefeuri, dar daca pun varii clipuri de pe camera din masina, mi-s acuzat de iresponsabilitate, agresivitate, reising, ca se topesc calotele de la poli si mor ursii polari din cauza mea, etc, samd. Totusi am > 700.000 km si sub 10 amenzi de circulatie, plus ca n-am pocnit nici o masina rau. Mai mult de-un ''fender bender'' n-am avut, si ala din cauza gumelor Montana de pe berlina 1310, la 30 kmh. Sa stam stramb si sa judecam drept ![]() This post has been edited by dr_mKe: 11 Jul 2014, 11:06 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#474
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
sa testezi ceva nu inseamna derapaje
iar italienii merg prost, nicidecum merg tare toti vecinii lor ii stiu de ce mai prosti soferi, nesimtiti, periculosi This post has been edited by IRONICK: 11 Jul 2014, 11:24 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#475
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Ei nu, merg si tare si prost. Eu in Roma cu masina personala nu mai calc veci !
Pentru evaluarea unui cauciuc / suspensii trebuie sa ajungi si la limita. Asta nu inseamna ca doar in asta consta testarea, doar ca este o parte importanta a procesului. LE > la 100.xxx km, la.primul schimb de amortizoare am inversat arcurile, se lasase putin pe stanga. Acum aceiasi poveste . . . in 3 zile s-a lasat din nou . . . Amu' imi trebuie si arcuri. This post has been edited by dr_mKe: 11 Jul 2014, 13:33 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
YRX |
![]()
Post
#476
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca esti gras asa se intampla, se lasa pe stanga.
![]() Le-ati dat dreaq de topice, cine intra pe aici ajunge la concluzia ca cel mai bun ulei este Michelin in motor, cauciucuri Monroe si amortizoare Redline. De cand a venit Maic inapoi parca ati turbat, astept cu interes flame-uri pe tema diametrului optim la auspuff, ca tip de acoperire este cea mai buna la piulitele de la capetele de bara si daca torx-ul bate la cur hexagonul. Doctore, acum serios, ai si matale un talent sa le infloresti ceva de speriat, mi-a placut aia cu cei nascuti la munte fata de cei de la campie si cum mergeti voi ardelenii pe DN-uri mai tare ca noi pe autostrada ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#477
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Iegzista, da' depinde si de pile
![]() Le infloresc sau nu, in functie de interlocutor, doar nu vrei sa-l las sa scape asa, cu una cu doua ![]() LE > auspuffu' rezista ! This post has been edited by dr_mKe: 11 Jul 2014, 14:41 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#478
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#479
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
La ce gume folosesti, cred si eu
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
YRX |
![]()
Post
#480
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 15:52 |