carburator dublucorp, pt dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
carburator dublucorp, pt dacia 1300
nelu_1985 |
![]()
Post
#571
|
||
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|||
argon |
![]()
Post
#572
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
![]()
Post
#573
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(argon @ 25 Feb 2010, 21:54) Mai , nu am incercat cu platina clasica , ma gandesc in felul urmator , daca la Carfil cu aprinderea exact cum este porneste la sfert indiferent de vreme ( dupa ultimele reglaje ) ca atare de aceea nici nu m-am luat de aprindere ..... Daca cu un carburator porneste perfect si cu unul nu la rece , tu nu ai umbla numai la carburator ....? ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Muttley |
![]()
Post
#574
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ai marit nivelul prea mult. Nu-mi pare normal ca dupa 20 secunde, sa stea singura la un relanti de 700.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Minel |
![]()
Post
#575
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Muttley @ 25 Feb 2010, 22:31) Ai marit nivelul prea mult. Nu-mi pare normal ca dupa 20 secunde, sa stea singura la un relanti de 700. Nivelul l-am marit in speranta de a nu-mi mai da "in nas " in treptele 4 si 5 , dar se pare ca nu este de acolo si normal ca o sa il refac la loc , 8 mm . Nu mi-s in clar cu avansul vaccumatic , eu am preluat vaccumul ( la capsula am arc de pompa de benzina ) de la comanda de climatizare , in lipsa de altceva .... Intrebarea mea ar fi , daca vaccumul luat de acolo are acelasi efect ca si cel luat de exemplu in cazul Carfil-ului din locul destinat vaccumului ..? Ma gandesc ca vaccumul de la climatizare ii luat din galerie iar cel de la carburator ii aproape de clapeta de acceleratie .... nu poate si asta sa imi afecteze functionarea motorului in sarcina la viteze mai mari ? This post has been edited by Minel: 25 Feb 2010, 22:39 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Muttley |
![]()
Post
#576
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Scuturatul = amestec sarac. Cu alte cuvinte aer fals. Ia pofteste de verifica flansa aia dintre galerie si carburator.
Parerea mea ar fi sa nu te legi de aprindere. Sau... pur principial, se deschide a 2-a camera la anumite sarcini (banuiesc ca e cu actionare vacuumatica), astfel marindu-se debitul de aer, dar benzina nu vine. De aici scuturaturile in trepte superioare. This post has been edited by Muttley: 25 Feb 2010, 22:58 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
payty |
![]()
Post
#577
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
vacuumul e acelasi intr-un volum dat, deci nu conteaza ca il iei din furtunul de servo sau din alta parte atata vreme cat comunica cu galeria in mod direct.
alta chestie e ca ar trebui sa reglezi pe rand cele doua elemente: aprinderea si carburatia. Problema e ca simptomele pe care le are motorul tau de a trepida la o anumita turatie pot fi si de la una si de la alta. si mai e o chestie: turatia mare de relanti,daca o faci mai mica micsorand avansul, nu faci decat sa inrautatesti randamentul motorului la alte turatii. regleaza avansul exact ca la carte, lasa-l asa ca o referinta (stii ca ala e in mod sigur bine) si apoi umbla doar la carburator, pt ca de la el e ceva, din moment ce pe el l-ai schimbat si cu carfilul mergea. faptul ca nu poti da relantiul mai jos inseamna ori aer fals pe undeva, ori faptul ca si carburatorul asta are un by-pass pe undeva cum am patit eu la un weber 32 DARA 40 de renault fuego la care din cauza asta nu puteam regla deloc relantiul mai jos de 1200-1300 rpm. by-pass-ul se refera la un circuit care trece pe langa corpul principal al carburatorului (un canal) prin care trage un fel de aer fals si oricat ai inchide clapeta, tot ramane pe acolo un loc pe unde intra aer. canalul ala de regula e facut pt aspiratia vaporilor de ulei la relanti, ca sa nu se mai faca mizerie in carburator si de regula e calibrat in functie de capacitatea motorului. daca iei cum am facut eu un carburator de pe un motor de 2litri si il pui pe 1600 din cauza acelui canal nu se va putea regla in veci relantiul decat astupandu-l sau punand un jiclor mai mic. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Minel |
![]()
Post
#578
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(payty @ 25 Feb 2010, 23:01) vacuumul e acelasi intr-un volum dat, deci nu conteaza ca il iei din furtunul de servo sau din alta parte atata vreme cat comunica cu galeria in mod direct. alta chestie e ca ar trebui sa reglezi pe rand cele doua elemente: aprinderea si carburatia. Problema e ca simptomele pe care le are motorul tau de a trepida la o anumita turatie pot fi si de la una si de la alta. si mai e o chestie: turatia mare de relanti,daca o faci mai mica micsorand avansul, nu faci decat sa inrautatesti randamentul motorului la alte turatii. regleaza avansul exact ca la carte, lasa-l asa ca o referinta (stii ca ala e in mod sigur bine) si apoi umbla doar la carburator, pt ca de la el e ceva, din moment ce pe el l-ai schimbat si cu carfilul mergea. faptul ca nu poti da relantiul mai jos inseamna ori aer fals pe undeva, ori faptul ca si carburatorul asta are un by-pass pe undeva cum am patit eu la un weber 32 DARA 40 de renault fuego la care din cauza asta nu puteam regla deloc relantiul mai jos de 1200-1300 rpm. by-pass-ul se refera la un circuit care trece pe langa corpul principal al carburatorului (un canal) prin care trage un fel de aer fals si oricat ai inchide clapeta, tot ramane pe acolo un loc pe unde intra aer. canalul ala de regula e facut pt aspiratia vaporilor de ulei la relanti, ca sa nu se mai faca mizerie in carburator si de regula e calibrat in functie de capacitatea motorului. daca iei cum am facut eu un carburator de pe un motor de 2litri si il pui pe 1600 din cauza acelui canal nu se va putea regla in veci relantiul decat astupandu-l sau punand un jiclor mai mic. Bun atunci , refac avansul cum era pt Carfil si functiona perfect motorul . Carburatorul asta nu are nici un canal pt recirculare a vaporilor de ulei iar capacitatea motorului de pe care l-am luat este de 1397 cmc ( motor C2J ) ca si cel de 1,4 al meu , tocmai de aceea l-am si luat .... Intr-adevar carbul acesta are 2 diuze calibrate pt vaccumul de la capsula de la soc si cel de la circuitul de imbogatire suplimentara la cea de-a 2 camera cand se ajunge la o turatie mare in ultimele trepte ...( aproape de viteza maxima ) 00000.jpg ( Size: 87.81k ) Number of downloads: 966 O sa reverific etanseitatea carburatorului pe flansa cat dar eu ma gandeam si la diuza calibrata a sa de 1,5 mm cum scrie si in carte ..... cand o astup total scade turatia la ralanti undeva la 900 rpm si motorul ruleaza perfect ..... ![]() QUOTE(Muttley @ 25 Feb 2010, 22:57) Scuturatul = amestec sarac. Cu alte cuvinte aer fals. Ia pofteste de verifica flansa aia dintre galerie si carburator. Parerea mea ar fi sa nu te legi de aprindere. Sau... pur principial, se deschide a 2-a camera la anumite sarcini (banuiesc ca e cu actionare vacuumatica), astfel marindu-se debitul de aer, dar benzina nu vine. De aici scuturaturile in trepte superioare. Actionarea la cea de-a 2 camera se face mecanic prin intermediul unei tije de comanda ( sa zic asa ) Chestie interesanta , in treptele superioare , a 4-a si a 5-a cand trece de 3000 scutura ,pana in turatia respectiva nu are nimic , accelereaza constant si okey ( cea de-a 2 camera deschide undeva la 4500 ture , dar se poate regla sa deshida mai devreme ) ... This post has been edited by Minel: 25 Feb 2010, 23:24 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Muttley |
![]()
Post
#579
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Stai c-ai zapacit-o. Nu poate fi cu actionare mecanica a doua camera dar sa se deschida la 4500 ture.
Daca e pur mecanica, se deschide si la 1000 rpm daca o calci la blana. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Minel |
![]()
Post
#580
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Uite aici ....index.jpg ( Size: 145.47k )
Number of downloads: 1110
se vede cam nasol dar aceea este tija care comanda cea de-a 2 camera ..... |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Muttley |
![]()
Post
#581
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ma mir.
Nu ma mai bag, nu ma pricep ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#582
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
QUOTE(payty @ 26 Feb 2010, 00:01) vacuumul e acelasi intr-un volum dat, deci nu conteaza ca il iei din furtunul de servo sau din alta parte atata vreme cat comunica cu galeria in mod direct. nu e chiar asa, la carfil cum e pozitionata gaura pt av vacuumatic? exact sub clapeta, acolo vacuumul scade la deschiderea ei Daca legi la galerie ca pt servo ai vacuum slab la pornire si si puternic in turatie |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
payty |
![]()
Post
#583
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
@minel - nu cumva canalul incercuit din poza, cel de sus, are un corespondent in corpul superior al carburatorului? urmareste unde merge, ca s-ar putea sa iasa sus undeva si sa nu fie pt imbogatire al socului. s-ar putea sa fie chiar acel by-pass de care ziceam eu.
sau poate e si una, si alta, nu stiu ce sa zic. Ma gandesc ca daca atunci cand il astupi ai turatie de relanti corecta, poate pe acolo trage aer in plus. e clar ca trage pe undea aer daca chiar cand inchizi de tot clapeta el tot ramane turat. This post has been edited by payty: 26 Feb 2010, 07:26 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Minel |
![]()
Post
#584
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(payty @ 26 Feb 2010, 07:25) @minel - nu cumva canalul incercuit din poza, cel de sus, are un corespondent in corpul superior al carburatorului? urmareste unde merge, ca s-ar putea sa iasa sus undeva si sa nu fie pt imbogatire al socului. s-ar putea sa fie chiar acel by-pass de care ziceam eu. sau poate e si una, si alta, nu stiu ce sa zic. Ma gandesc ca daca atunci cand il astupi ai turatie de relanti corecta, poate pe acolo trage aer in plus. e clar ca trage pe undea aer daca chiar cand inchizi de tot clapeta el tot ramane turat. Canalul din poza comunica cu un canal din capacul superior al carburatorului care este de la vaccumul capsulei vaccumatice care actioneaza asupra clapetei de soc in momentul pornirii motorului ! Azi de curiozitate am scos bujiile, mirarea mea fiind ca se prezentau deosebit de bine caramizii toate tinad cont ca in proportie de 60 % mai mult statea la ralanti si incercam diferite reglaje si modificari ... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#585
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Ce carb ciudat cum de nu i se da de cap ... , iti sta intredeschisa si clepata nr 2 ? Daca da acolo poate fi buba o sa trag si eu un ochii pe doc.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#586
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
Am si eu o nelamurire si postez aici pt a nu mai deschide alt topic.
Am o pompa electrica de benzina, dar pe masina precedenta pompa a fost montata langa roata spate(langa rezervor), asa ca intrebarea mea este...pot sa o montez langa motor sau e facut numai sa impinga nu sa si traga This post has been edited by za_kristake: 6 Mar 2010, 18:02 |
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#587
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
am si eu o problema mai veche cu un carburator weber 32/36dara 6 montat pe un motor de r5 alpine.Asta iarna nu imi statea la relanti motoru cu acest carburator, dupa multe chinuri ajunsesem sa ii tin relantiul la 1000 RPM la cald dar la rece abea pornea, asa ca l-am dat jos si am pus carfilul la loc.In weekend l-am gasit prin garaj si am zis sa mai incerc cateva teste cu el.inainte de toate l-am desfacut curatat si verificat.Toate bune si frumoase ,dau jos carfilul cu tot cu flansa si montez weber-ul, dupa terminarea operatiuni pornesc motoru, spre surprinderea mea a pornit la prima cheie dar fum negru pe evacuare, umblu la surubu de amestec putin la aer si motoru statea la relanti de 900 si fara fum negru nici in turatie nici la relanti. zis si facut scot masina din curte si merg 20 m si incepe sa se balbaie ca si cum as fi ramas fara benzina.Cobor ma uit la motor nimic in neregula, dar iau surubelnita si desfac surubu de relanti(era infundat), il curat pornesc motoru , mergea ca inainte, dau sa plec de pe loc nu mai vroia sa plece motoru dadea sa se opreasca , incer diferite reglaje nimic.o imping inapoi in curte dau jos carburatoru de pe masina
il suflu cu compresoru si il pun din nou, a pornit la prima cheie relanti stabil la 900 plecare de pe loc fara probleme, urca foarte bine in ture.Las masina asa si ma duc in casa sa ma schimb, urma sa plec spre bucuresti.Merg 20 km fara probleme (urcat in ture peste 5000) nu aveam nici o problema cand deodata simt ca nu mai are forta motoru si orice reglaje ias face tot nu ii dau de cap.de la ce ar putea fii? |
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
kog |
![]()
Post
#588
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
poti incerca sa cureti rezervorul si traseul de alimentare
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#589
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
sunt curatate de saptamana trecuta cand am dat jos rezervorul pentru a fi cositorit.
cred ca e din carburator ceva deoarece surbu de amestec pot sa il strang la maxim sau sa il las aproape desfacut ca degeaba nu simte,iar surubu de aer e strans la maxim This post has been edited by DannY_SmekeruL: 10 May 2010, 17:39 |
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#590
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
nu se blocheaza plutitorul?
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#591
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
nu se blocheaza. am pregatit carburatorul pentru o ciorba de carburici, dar astept pana maine dimineata cand pleca sormeala munca sa nu imi dea cu el in cap
![]() PS: Astazi am spalat carburatorul si reglat la rece (surubu de amestec 4-5 rotati, surubu de aer 3 rotati).Spre uimirea mea a pornit la sfert de cheie dupa ce l-am montat, relantiul stabil la 950 RPM dar atunci cand vreau sa plec de pe loc moare motoru, pot pleca cu ea de pe loc decat daca o turez la 1500-2000 RPM, dar dupa ce am plecat de pe loc se tureaza uniform si pana la 7000 rpm in treptele 1,2,3(nu mai aveam sa ii mai dau), bujiile sunt caramizi, de la ce ar putea sa fie? Astept pareri. Multumesc This post has been edited by DannY_SmekeruL: 11 May 2010, 15:28 |
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#592
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
pai daca moare sub 1500 de ture ...nu e amestecul prea sarac?
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#593
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Ma gandesc sa nul fi gatuit prea rau, sau cand la asamblat sa incurce jiglerele intre ele. Ia si tu o cartulie cu specificatiile tehnice si vezi daca jiglerele sunt corecte ca dimensiune si ca loc.
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#594
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(DannY_SmekeruL @ 10 May 2010, 20:45) nu se blocheaza. am pregatit carburatorul pentru o ciorba de carburici, dar astept pana maine dimineata cand pleca sormeala munca sa nu imi dea cu el in cap ![]() PS: Astazi am spalat carburatorul si reglat la rece (surubu de amestec 4-5 rotati, surubu de aer 3 rotati).Spre uimirea mea a pornit la sfert de cheie dupa ce l-am montat, relantiul stabil la 950 RPM dar atunci cand vreau sa plec de pe loc moare motoru, pot pleca cu ea de pe loc decat daca o turez la 1500-2000 RPM, dar dupa ce am plecat de pe loc se tureaza uniform si pana la 7000 rpm in treptele 1,2,3(nu mai aveam sa ii mai dau), bujiile sunt caramizi, de la ce ar putea sa fie? Astept pareri. Multumesc Probabil se saraceste amestecul cand apesi pedala de acceleratie.Incearca sa cresti cu 1-2 mm nivelul in cnc. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#595
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
i-am dat cat de cat de cap la nesuferit, am mai desfacut putin jiglerul de relanti si l-am mai reglat cat de cat, acum merge cat de cat bine, cand ajung acasa ii dau o cheie sa vad daca mai merge.Jiglerele sunt ale lui si sunt puse bine ca le-am notat pe fiecare unde vine, decat un singur jigler nu e al lui, cel de relanti(carburatorul avea jigler de 47 si eu i-am pus jigler de 42).
|
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
payty |
![]()
Post
#596
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
pai vezi ca de la jiclorul de relanti este.
el asigura benzina atat pentru relanti cat si pentru progresiune (regimul intermediar pana intra in functiune centratorul de amestec). tu exact in faza asta ai probleme. mai bine ii pui jiclor de 50 (cat e si la dacie de altfel) si eventual mai umbli la nivelul benzinei daca ti se pare ca da prea multa benzina. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#597
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
merci payty pentru sfat, jiclor de 50 pentru relanti nu am de unde sa fac rost deoarece este diferit fata de cel de dacie, in cel mai rau caz il maresc pe asta care il am sau alta varianta il las putin desurubat si nu il mai decalibrez.
|
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
Muttley |
![]()
Post
#598
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Sunt strunguri fine, care pot face diuze de centrale termice.
Parerea mea-i sa-ti faci unul de la zero, asta ca sa nu-l strici pe cel care-l ai deja. This post has been edited by Muttley: 13 May 2010, 13:31 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#599
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
fratilor e prea mare bataia de cap cu un carburator dublu corp tinand cont ca nu rezista motorul;
P.S. am avut carburator dublu corp de nissan bluebird model anii 86,lam luat dupa un motor de 2.0 ,iam facut flanse lam montat lam reglat pe banc,sincer de mers mergea binisor da vreau sa zic ca in 3 luni am reusit sa termin motorul cu acel carburator deeoarece nu suporta solicitarile depuse,acuma lam dat jos si miam facut rost de flanse si vreau sa pun un motor de Golf II de 1.6,o sa revin cand e gata sa vad ce poate ca am avut de GolfII de 1.4 diesel si am ajuns la conclluzia ca e cam greu pentru caroseria de dacie:( |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
payty |
![]()
Post
#600
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DannY_SmekeruL @ 13 May 2010, 12:29) merci payty pentru sfat, jiclor de 50 pentru relanti nu am de unde sa fac rost deoarece este diferit fata de cel de dacie, in cel mai rau caz il maresc pe asta care il am sau alta varianta il las putin desurubat si nu il mai decalibrez. aoleu, nu incerca cu cuie si alte instrumente de precizie ![]() nici cu desurubatul nu e mare realizare, pt ca n-ai niciun control al benzinei. mai bine il pui pe ala de 47 si faci nivelul mai mare in CNC un pic, micsorand distanta intre plutitor si capac, atunci cand reglezi inaltimea plutitorului. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 13:01 |