4 prezoane si discuri de SNova pe berlina!, A mai incercat cineva?
![]() ![]() ![]() |
4 prezoane si discuri de SNova pe berlina!, A mai incercat cineva?
hyena |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|||
SGM.MYKE |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
1. Te uiti pe interiorul tamburului si ai sa vezi ca suprafata nu este uniforma pe zona prezoanelor, asta nu cred ca ar fi foarte grav, pentru ca se apropie de butuc si acolo e mai gros.
2. Nu ai sa gasesti jante pe 5 prezoane care sa aiba PCD 5x100 cat este la papuc ci sunt de la 5x108 in sus, daca nu crezi cauta la magazinele on-line si te convingi (oricum asta s-a mai discutat si aici pe forum). |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
argon |
![]()
Post
#243
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
My bad, am cautat doar la clasa superioara de masini si de asta nu am gasit.
|
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
liviu05 |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru din Brasov Group: Members Posts: 316 Joined: 7 May 05 From: brasov ![]() |
Am renuntat la flansele distantiere!!!si totul este ca la o dacie normala. nu ies rotile in afara numai aspectul estetic este altul!
|
--------------------
DACIA /Citroen
1300/ Xsara
1978(1989)2003
- BV05PAI
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#246
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
O sa schimb butucii fata modificati pe care ii am acum pe masina cu unii facuti de la inceput cum trebuie, adica butuci de papuc diesel cu gauri de nova. In continuare vedeti si pretul la care se produc. I-am spus doamnei respective sa pastreze desenul pentru comenzi ulterioare a celor care vor vedea ce am scris eu aici.
Buna ziua, Urmare a discutiei telefonice, va rog sa imi transmiteti o oferta de pret, pentru butucul de roata fata, Dacia Pick-up 1305 Diesel (5 prezoane), doua bucati, fara operatiile de gaurire si filetare. Revin cu o precizare, cele doua piese sunt pentru pick-up cu tractiune fata. Raspuns buna ziua Colegii mei de la tehnic au identificat produsul solicitat de dumneavoastra . Va transmit oferta de pret care este de 71.85 ron/buc . Pretul este fara TVA ,TRANSPORT SI FARA AMBALAJ Plata se face numerar . Va rog transmiteti comanda ferma -------------------- Mariana Arhire Director Vinzari Mobil : 0745 317699 Fax : 0232 270930 mariana.arhire@asam.ro oferta de pret cu gaurire este de 76.49 ron/buc Piesele sunt facute la ASAM Iasi, iar gaurile sunt date, pe rand, pe masina cu comanda numerica, pentru ca nu au dispozitiv de prindere a butucului pe masina care ii gaureste pe cei de nova (diametrul de rulment mai mare la cel de papuc). Deci cine mai este interesat, cred ca poate lua legatura cu ei, mentionand ca deja au desenul necesar. |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
argon |
![]()
Post
#247
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ti s-a urat cu viata sau de ce pui la trenul de rulare piese de Asam?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#248
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Inca de vreo 2 ani au ramas UNICI producatori de asemenea repere
![]() QUOTE(SGM.MYKE @ 8 Jul 2009, 08:40) Mihai, ai grija sa nu ti le trimita cu taxiul! Si nimic nu-i impiedica sa-ti ambaleze butucii-n catifea si firicele de aur. This post has been edited by Muttley: 8 Jul 2009, 08:03 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
O sa le trimita la reprezentanta lor din zona Pitestiului si eu le ridic de acolo si tot acolo le si platesc.
|
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
Florinel 86` |
![]()
Post
#250
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 270 Joined: 13 April 09 From: m17 customs(galati) ![]() |
[quote=SGM.MYKE,8 Jul 2009, 07:40]
O sa schimb butucii fata modificati pe care ii am acum pe masina cu unii facuti de la inceput cum trebuie, adica butuci de papuc diesel cu gauri de nova. In continuare vedeti si pretul la care se produc. I-am spus doamnei respective sa pastreze desenul pentru comenzi ulterioare a celor care vor vedea ce am scris eu aici. Eu inca circul cu butuci modificati de mine dar daca am sa dispun de lovele o sa optez si eu cum faci tu...numai bine... |
--------------------
D 1300 L
Berlina
An 1981 powered by F7P
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
La mine problema a fost, ca am gresit de la inceput, luand butucii de la dezmembrari, astfel strungarul nu a avut cum sa-mi bucseze perfect concentric si coaxial, iar acum am o bataie putin aiurea.
|
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
Florinel 86` |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 270 Joined: 13 April 09 From: m17 customs(galati) ![]() |
...eu am lasat butucii de papuc numai ca am dat alte gauri de prindere a rotii...dar oricum nu bate la viteza roata sau alte lucruri ciudate in schimb oricand e loc de mai bine..
![]() |
--------------------
D 1300 L
Berlina
An 1981 powered by F7P
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Personal nu am incredere in solutia asta din cauza distantei extrem de reduse in zona a doua dintre prezoane. In plus la mine bate pentru ca eu am bucsat butucii de nova si bucsele acelea nu sunt perfect centrate cu butucul.
Attached thumbnail(s) simulare_butuc.JPG ( Size: 47.1k ) Number of downloads: 1590 |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#254
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Se pare ca cea mai adevarata varianta constructiva pentru a obtine 4 prezoane si discuri de frana,ramane cea a lui SGM.MYKE, folosind butuci de papuc cu 4 gauri.
Il felicit deocamdata pentru idee si sper ca in curand si pentru realizare!Bravo. |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
bosolanu_ |
![]()
Post
#255
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 25 May 08 From: Timisoara / Dr.Tr.Severin ![]() |
Salut,
@SGM.MIKE: dar unde ai facut comanda pentru fuzete de papuc cu 4 gauri nu pot face si tamburi de 1310 mari tot cu 4 gauri si inel de centrare :-? |
--------------------
Dacia
1310 Li
2003
- MH-03-BWG
|
|
Muttley |
![]()
Post
#256
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
V-a dat mura-n gura, a pus adresa de mail si numar de telefon, da' tot apar intrebari stupide...
![]() Ma, butucul fata: se strunjeste, apoi se dau 5 gauri. In loc sa le dea 5 gauri, acum se dau 4. Intelegi? Adica usor! Tambur - se toarna! Da, se poate face ce vrei tu. Cu o noua matrita, care va costa in jur de... nu stiu, cateva zeci de milioane bune. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
SiloS |
![]()
Post
#257
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE Se pare ca cea mai adevarata varianta constructiva pentru a obtine 4 prezoane si discuri de frana,ramane cea a lui SGM.MYKE, folosind butuci de papuc cu 4 gauri. Solutia de mai sus o foloseau "baietii" acum muuuulti ani, cand unii inca mai voiau sa impresioneze cu dacii 1300 cu spoilere de Cielo. ![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Florinel 86` |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 270 Joined: 13 April 09 From: m17 customs(galati) ![]() |
QUOTE(SGM.MYKE @ 9 Jul 2009, 12:40) Personal nu am incredere in solutia asta din cauza distantei extrem de reduse in zona a doua dintre prezoane. In plus la mine bate pentru ca eu am bucsat butucii de nova si bucsele acelea nu sunt perfect centrate cu butucul. ...lucrand in domeniu... mie la inceput mi s-a parut riscanta ideea asta dar am experimentat pe pielea mea cum se zice in popor si e OK dar pe viitor am sa folosesc butuci de ASAM cum faci tu... |
--------------------
D 1300 L
Berlina
An 1981 powered by F7P
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#259
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
QUOTE(SiloS @ 9 Jul 2009, 19:19) Solutia de mai sus o foloseau "baietii" acum muuuulti ani, cand unii inca mai voiau sa impresioneze cu dacii 1300 cu spoilere de Cielo. ![]() Si in acele timpuri TU,personal,ce faceai in domeniul acesta,Domnu Silviu? Sa nu mai zic ca au folosit-o si alti baieti, mai in varsta acum,cu discuri de frana si etrieri racing! Dar,pe acea vreme noi eram mici,sau poate unii nu erau! Imi pare rau ca am deviat de la subiect,dar trebuia sa se gaseasca unu sa zica ceva de genul acesta!Chiar nu ma asteptam de la tine...Silos! |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
SiloS |
![]()
Post
#260
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE Si in acele timpuri TU,personal,ce faceai in domeniul acesta,Domnu Silviu? Pe vremea aia eu invatam care e ordinea de aprindere. Practic, nu faceam nimic. ![]() QUOTE Imi pare rau ca am deviat de la subiect,dar trebuia sa se gaseasca unu sa zica ceva de genul acesta!Chiar nu ma asteptam de la tine...Silos! Imi pare rau, cred ca a sunat un pic aiurea, eu voiam sa aduc aminte ca solutia lui SGM.MIKE nu este una noua, el nu a inventat roata, sunt altii care au folosit solutia asta cu mult inaintea lui, pe masini care acum nici nu mai exista. In nici un caz nu am vrut sa arunc cu pietre in SGM.MIKE, ca si cum ar folosi o reteta "expirata"; ba din contra, metoda cu butucul de nova cred ca este cea mai sigura. Imi pare rau daca a sunat ca o jignire, nu asta am intentionat. Mai mult decat atat, daca solutia asta au folosit-o "batranii", inseamna ca este buna. ![]() Niciodata nu e convenabil/ieftin/sigur sa faci ceva de la 0 . ![]() QUOTE Dar,pe acea vreme noi eram mici,sau poate unii nu erau! Pe vremea aia chiar mai existau Dacii cu spoilere de Cielo, cu inaltatoare pe spate... pe vremea aia "idealul" in materie de tuning era Dacia asta : ![]() http://forum.4tuning.ro/attachment.php?att...07&d=1104788434 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Muttley |
![]()
Post
#261
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
SiloS, n-ai inteles nimic si te-ai repezit ca ... ce vrei tu sa postezi.
Mai citeste o data ce a facut SGM.Myke. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
djalex_bolidu |
![]()
Post
#262
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 16 February 06 ![]() |
ce discuri imi recomandati si mie(vreau ceva strain nu productie autohtohna de marmelit ca nu vreau sa imi bata in pedala)??
leegat de butuci cred ca o sa ii gauresc pe cei de papuc.am si unii de nova.....inca nu sunt decis care din optiuni sa le aleg. |
--------------------
DACIA
1310
'84
- AG 88 PVA
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#263
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Penrtu mine cel putin, a sunat cam aiurea.Am vrut sa subliniez ca este cea mai sigura metoda.Nu neaparat cea mai ieftina,apropo de ce spuneai ca :"sa faci ceva de la zero",dar cea mai sigura este!
Am facut ce am facut si am ajuns din nou la batrani! ![]() ![]() E clar ca nu a inventat roataSGM.MYKE,dar este de apreciat faptul ca a descris in detaliu si cu poze ceea ce a realizat si nu numai! Cu Dacia de la CT,asa este.Pacat ca nu mai este de mult. Sper ca nu te-ai suparat. ![]() This post has been edited by ROBY 06-TFA: 11 Jul 2009, 10:44 |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
QUOTE(djalex_bolidu @ 10 Jul 2009, 22:12) ce discuri imi recomandati si mie(vreau ceva strain nu productie autohtohna de marmelit ca nu vreau sa imi bata in pedala)?? leegat de butuci cred ca o sa ii gauresc pe cei de papuc.am si unii de nova.....inca nu sunt decis care din optiuni sa le aleg. Singurele discuri de import, care le-am gasit sunt KLAXCAR in magazine de piese Dacia sau CIFAM (METELLI) la piese de import codul 800-838(23-0838). Ar mai fi Valeo si Ferodo dar nu se aduc la noi. |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
djalex_bolidu |
![]()
Post
#265
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 16 February 06 ![]() |
multumesc Myke de raspuns!cred ca as putea sa pun si de Reno 19,la ochi par la fel,nu am masurat....in fine..momentan am unele de Uzina.sa vad cum se vor manifesta.daca nu imi plac le arunc si comand ceva!
|
--------------------
DACIA
1310
'84
- AG 88 PVA
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#266
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Singurele care se potrivesc la fix sunt cele facute special pentru Nova-Solenza, celelalte au niste diferente si nu permit montarea furcii etrier, dupa cum se vede in simularea fauta de mine. In cazul montarii unor discuri de alta provenienta va trebui sa faci distantiere pentru furca etrier sa o departezi de portfuzeta sa nu mai loveasca in disc. De preferat ar fi sa folosesti mai bine discuri ca cel din poza, pentru ca distantierul necesar este mai mic.
LE: Uite si toate codurile pe care le-am gasit pentru discurile de Solenza. This post has been edited by SGM.MYKE: 15 Jul 2009, 08:40 Attached thumbnail(s) 09.4925.10.jpg ( Size: 86.42k ) Number of downloads: 1620 simulare_disc.JPG ( Size: 36.65k ) Number of downloads: 1506 discuri_slz.JPG ( Size: 37.58k ) Number of downloads: 1402 |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#267
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Am vorbit cu cei de la ASAM si asteapta comenzi. In perioada 17.07-17.08 o sa fie in vacanta. Ca persoana de contact este doamna care mi-a raspuns mie si careia i-am transmis sa pastreze desenul pe care i l-am transmis.
"buna ziua , oferta de pret cu gaurire este de 76.49 ron/buc -------------------- Mariana Arhire Director Vinzari Mobil : 0745 317699 Fax : 0232 270930 ----- Original Message ----- From: "mariana arhire" <mariana.arhire@asam.ro> To: <mihai.stoica@> Sent: Monday, July 06, 2009 5:05 PM Subject: Fw: cerere oferta > buna ziua > Colegii mei de la tehnic au identificat produsul solicitat de dumneavoastra . > Va transmit oferta de pret care este de 71.85 ron/buc . > Pretul este fara TVA ,TRANSPORT SI FARA AMBALAJ > Plata se face numerar . > Va rog transmiteti comanda ferma > -------------------- > Mariana Arhire > Director Vinzari > Mobil : 0745 317699 > Fax : 0232 270930 " |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Am renunat la comanda din cauza schimbarii prioritatilor si a timpului prea lung pana la momentul in care as fi primit piesele. Am facut alti butuci bucsati pe baza unor butuci noi de Nova. I-am ales pe cei de Nova pentru ca au diametrul de rulment mai mic si rezulta bucsa un pic mai groasa.
Motivul este ca vreau sa vand masina si nu mai era timp sa astept dupa cei de la ASAM. |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#269
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Schimbat si discurile Klaxcar care se ovalizasera, cu unele de Setcar care sunt facute bine. Ramane de vazut rezistenta in timp.
|
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
djalex_bolidu |
![]()
Post
#270
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 16 February 06 ![]() |
iata si trecerile mele!prima data am incercat cu butuci de papuc dar au fost gauriti prost asa ca am bucsat unii de nova.nu i-am montat inca pe masina sa vad cum au fost facute bucsile....
Attached thumbnail(s) Fotografii_0037.jpg ( Size: 96.56k ) Number of downloads: 974 Fotografii_0041.jpg ( Size: 92.03k ) Number of downloads: 1362 |
--------------------
DACIA
1310
'84
- AG 88 PVA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:28 |