DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

46 Pages « < 22 23 24 25 26 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> intrebare bujii

dr_mKe
post 19 Apr 2010, 21:58
Post #691


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Totusi trebuie sa existe o explicatie logica pentru nazurile sistemelor de aprindere.
La modul practic interferente nu ar trebui sa fie pentru ca bujia este ingropata in aluminiu, motorul in sine este legat la masa prin caroserie. Singura explicatie logica care-mi vine mie in minte (dupa sumarele mele cunostinte) este ca parazitarea se face prin legarea la masa wacko.gif

Totusi in SN merg splendid wub.gif Noxele imi ies mult sub limita chiar si la ralanti cu motor semicald blush.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 19 Apr 2010, 22:00
Post #692


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Noxele ies bine cu aproape orice bujie.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 19 Apr 2010, 22:12
Post #693


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Sistemul stie sa-ti poarte singur de grija blush.gif

Problema nu-i la nivel de bobine de inductie ? La mine cel putin ? Loganul de 1.4 al lui Hitman merge perfect cu NGK, sesizabil mai bine si are si consum usor scazut huh.gif La el chiar nu-i placebo chestia. La fel nici la mine nu era, imi masor consumul mai mult de distractie, dar o fac riguros. La fel, SN cu bujii de origine noi pus langa al meu cu rulaj dublu, aceleasi gume, aceiasi benzina, in orice treapta raspuns mai slab. Dupa ce a trecut pe NGK mergeau la indigo.

Faza cu mofturile facute in Logan tine de paranormal deja biggrin.gif NGK V-line sunt recunoscute ca bujii foarte bune. Poate ca-s tacanit, dar cel putin o data-n zi imi aduc aminte ca nu mai am NGK in motor laugh.gif

La urma urmei conteaza scanteia in toata ecuatia asta. Problemele de care te-ai plans cat timp ai avut NGK in motor, nu erau generate tot de parazitii incasati de partea electronica ?

This post has been edited by dr_mKe: 19 Apr 2010, 22:20


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 20 Apr 2010, 07:48
Post #694


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.380
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Intrebat un coleg, zice ca sa ma feresc de bujiile cu multi electrozi de masa. se pare ca prajesc calculatoare ABS si pe 8 valve.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 20 Apr 2010, 07:56
Post #695


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Si Dacia pune standard pe cele cu 2 electrozi pe masini, nu cred ca e vreo problema totusi. Ciudata comportarea la dr_mke, am folosit Bosch Super4 la toate masinile din dotare si n-au avut nimic, ba au mers foarte bine.
Ia zi tu cate ceva de codul pe care ti l-am fotografiat, ce-i cu bujiile alea?


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 20 Apr 2010, 08:06
Post #696


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.380
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




YRX, de alea cu 3 si 4 electrozi mi-e si mie frica, ca masina are 53000 km cu astea cu 2 electrozi.
Aia din codul tau e facuta de Borg Warner Fr cica si este bujie de ........ Safrane!!!!!!!!!!!!!!


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 20 Apr 2010, 08:19
Post #697


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Nu pot intelege ce se intampla cu bujiile si parazitii. De distrus bujii prin supraincalzire am distrus, dar incompatibilitati de genul asta nu am pomenit. Cel mai tare ma deranjeaza ca nu stiu precis cauza.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 20 Apr 2010, 08:38
Post #698


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 20 Apr 2010, 09:06)
Aia din codul tau e facuta de Borg Warner Fr cica si este bujie de ........ Safrane!!!!!!!!!!!!!!
*


Aha, de unde dracu' le-o fi gasit ala la magazin? Safrane asta a avut vreun motor turbo? Configuratia electrodului central este foarte ciudata, n-am mai vazut niciodata un electrod atat de gros in diametru si izolat complet.
Si nu pot sa le testez pe nici o masina, le am noi pe ale mele si Ironik e fericit cu Beru...poate le testeaza Bobo77 ca tot era pasionat de discutiile noastre... radmasa.gif
Doctore, eu tot stau si ma gandesc ca a fost vreo manevra gresita la montaj la tine, poate nu ti-a facut contact bine vreo alimentare de bujie, poate ai miscat vreo mufa de la senzori. Nu mai ai V-line alea? Mai incearca-le odata.

LE: Am prins un fir de discutie pe reno despre ele, respectivul zice ca sunt de Logan 16V
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=441...dpost&p=1811697
S-a discutat si pe Logan club
http://www.xxx/forum/showpost.php...1&postcount=130

This post has been edited by YRX: 20 Apr 2010, 08:54


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 20 Apr 2010, 08:41
Post #699


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.380
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Safrane a avut un motor turbo f periculos la vremea lui... si electrodul ala ingropat mie unu-mi zice bujie f rece. Pe scurt, nu prea cred ca sunt de Logan.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 20 Apr 2010, 09:17
Post #700


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




C 42 LJS 3, C 52 LS 3X, C 62 LS 3X, C 72 LS 3X, C 82 LS 3X, FC 62 LS 3 (1), FC 62 LS 3X, FC 96 LS 3, RC 52 LZ 3EX, RC 58 LZ 3EX, RC 72 LJS 3, RFC 52 LS 3, RFC 58 LS 3, RFC 58 LZ 3EX, RFC 62 LS 3, RFC 62 LS 3X, RFC 62 LZ 3EX. astea sint modele de bujii cu 3 electrozi pe care le produce eyquem.

safrane a avut rfc 52 ls3, rfc 58 ls3 si rfc 62 ls3 pe motoarele 2, 2,2 si 3,0.
Attached File  95.pdf ( 26.55k ) Number of downloads: 25


si da, einstein are dreptate ! sint mai "reci".
Attached File  9.pdf ( 57.54k ) Number of downloads: 25


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Apr 2010, 09:25
Post #701


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(dr_mKe @ 19 Apr 2010, 23:12)
Problemele de care te-ai plans cat timp ai avut NGK in motor, nu erau generate tot de parazitii incasati de partea electronica ?
Nu am avut niciodata paraziti. Iar eu nu am ABS.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 20 Apr 2010, 14:05
Post #702


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Dar ECU ai tongue.gif Ma rog, lasand astea la o parte, bujiile noi nu au adus cu sine o scadere a consumului, ci remaparea cu hartile de fabrica.
Astea-s bujiile, cu astea defilam, ce sa facem . . . . .


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 20 Apr 2010, 18:47
Post #703


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




QUOTE(einstein1984 @ 20 Apr 2010, 07:48)
Intrebat un coleg, zice ca sa ma feresc de bujiile cu multi electrozi de masa. se pare ca prajesc calculatoare ABS si pe 8 valve.
*



Concret, cui i s-a prajit si mai ales cine si cum a constatat ca sunt bujiile de vina? Sau incepem cu legendele olimpului?


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 20 Apr 2010, 19:27
Post #704


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Concret mergi si intreana prin service-uri, sau ia-ti 16v si incearca singur. In plus exista o nota tehnica catre service-uri care reglementeaza rau de tot folosirea de bujii neconforme si garantia tongue.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 20 Apr 2010, 23:01
Post #705


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Folclor tongue.gif tongue.gif


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 21 Apr 2010, 09:36
Post #706


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.380
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Eu ti-am zis, tu nu, batman, batman. Bujia aia cu 3 craci e de safrane, nici un program de piese nu-l da ca fiind compatibil cu Loganu. In schimb se gasesci vanzatori mai abili si clienti mai fraieri sa le cumpere si sa le puna pe Logan.

This post has been edited by einstein1984: 21 Apr 2010, 20:17


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 21 Apr 2010, 11:53
Post #707


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Au ingropat electrodul in ideea unei scantei mai expuse. Cifra termica este cu adevarat importanta. Odata aprinsa scanteia, numarul de electrozi nu prea mai are importanta, oricum numai unul lucreaza, ceilalti stau de sase.
Am incercat o modelare a campului electric la tensiuni si distante egale intre electrozi. Teoretic, suprafetele sferice au dat cel mai intens camp electric si par a favoriza aprinderea descarcarii si mai ales curentul din descarcare. Numarul de electrozi nu pare a conta. Asta intr-un mediu omogen ceea ce nu prea cred ca aste in cilindru. Un amestec sarac este mai favorabil aprinderii descarcarii si aici bujia cu mai multi electrozi pare a fi in avantaj. Propagarea arderii depinde insa de foarte multi factori.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 21 Apr 2010, 12:02
Post #708


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




QUOTE(vi_escu @ 21 Apr 2010, 12:53)
...Teoretic, suprafetele sferice au dat cel mai intens camp electric si par a favoriza aprinderea descarcarii si mai ales curentul din descarcare....
*



...precum "noua minune" de la denso
denso_tt.JPG ( Size: 212.3k ) Number of downloads: 670


This post has been edited by george_scala_2004: 21 Apr 2010, 12:04


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 21 Apr 2010, 16:27
Post #709


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Eu ma refeream la forma suprafetei electrozilor.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 21 Apr 2010, 20:18
Post #710


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.380
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(vi_escu @ 21 Apr 2010, 12:53)
Au ingropat electrodul in ideea unei scantei mai expuse. Cifra termica este cu adevarat importanta.
*


Cu cat electrodul, parte metalica e mai expusa, cu atat e mai calda. Deci electrod ingropat=bujie rece.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 21 Apr 2010, 20:27
Post #711


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Corect. Difera si ceramica izolatorului. Alea reci au o ceramica mai densa si bogata in oxid de aluminiu care permite un transport mai bun al caldurii la chiulasa. Pentru celelate gradul de porozitate creste.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 22 Apr 2010, 13:56
Post #712


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




am trecut ieri prin carrefour si n-am rezistat sa nu trec si pe raionul auto. acolo 3 tipuri de bujii brisk: cu 1 - 25 lei, cu 2 - 32 lei si cu 3 electrozi - 38 lei (pretul pe set de 4 bucati). par a fi interesante, cel putin modelul cu 1 electrod dr15yc este echivalent cu bosch f7dc sau fr7dc. dilema acum vine: are distanta intre electrozi de 0.7 mm ! iar pentru motorul de pe solenza se recomanda 0.9 mm. are ceva daca se utilizeaza asa ? sau trebuie reglata distanta ? cum ? gasisem ceva indicatii mai demult dar le-am pierdut ! sad.gif

multam,


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 22 Apr 2010, 14:04
Post #713


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.380
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nu lua mai piese de masina din supermarket.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 22 Apr 2010, 14:10
Post #714


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




da, stiu. dar brisk se vind DOAR prin carrefour. asta este politica celor de la exmobi. am sunat la ei dupa dr15ypp. cele cu 2 electrozi sint DR15LDC.

This post has been edited by george_scala_2004: 22 Apr 2010, 14:11


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 22 Apr 2010, 15:42
Post #715


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Daca vrei neaparat pe alea le refaci distanta la 0,9 ce mare smecherie? Iti trebuie o lera de 0,9mm si le mai "cracesti" un pic.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mykissfm
post 22 Apr 2010, 18:58
Post #716


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 11 May 09
From: Bucuresti




de ce brisck? cind sunt atitea bunaciuni de bujii.


--------------------
Nissan Dacia Qashqai /Sandero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 23 Apr 2010, 06:48
Post #717


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




ca de exemplu ?


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Apr 2010, 07:19
Post #718


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




NGK si Denso sunt bune de exemplu? Brisk e Sinterorul cehesc.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 23 Apr 2010, 07:56
Post #719


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.380
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Culmea e ca niste propietari de hayabuse laudau Briskurile... si alea sunt motoare care topesc bujiile.
Dar cand ai NGK, denso, eyquem si beru la dispozitie, parca nu m-as apuca sa iau brisk.
http://www.briskusa.com/... argoane, mergi si posteaza-te la bula ca astia fac bujii bune.

This post has been edited by einstein1984: 23 Apr 2010, 08:00


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 23 Apr 2010, 08:35
Post #720


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Pe cand Sinterom-ul a facut dupa '89 bujii din ce in ce mai proaste, Brisk dupa caderea comunismului a evoluat. Si asta se vede. Personal la D[r]acie am avut doar Brisk de cand merg eu cu ea, si n-am avut absolut nicio problema. Cunosc pe cineva care si-a pus Brisk pe Logan si n-are absolut nicio problema. Eu nu m-as arunca sa zic ca-i Sinterom-ul cehilor...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
46 Pages « < 22 23 24 25 26 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 08:31
Forum Renault