Sistem electromagnetic în loc de platină!!
![]() ![]() ![]() |
Sistem electromagnetic în loc de platină!!
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|||
driverx |
![]()
Post
#62
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Slider,
Nui tot aia. Asta tranzistorizata tot depinde de delcou. Una full electronica nu (vezi daciile pe injectie) :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
pai la aia de pe injectie, de unde delcou??
si aia pe care o am eu acuma depinde de delcou numa cat sa aiba transductorul ala de unde sa citeasca rotatia motorului, cred ca se poate pune si in alta parte...condensatorul e decuplat, mai ramane doar capacul cu rol de distribuire a scanteii! corect? driver x, tu nu vrei o din aia, omule?? |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
calinp |
![]()
Post
#64
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 2 March 04 From: Bucuresti ![]() |
mai ramane si delcoul care controleaza avansul...driverx banuiesc ca vrea ca si avansul sa fie controlat electronic.
eu vreau poze cu senzorul ca sa fac una cu microcontroler... |
-------------------- |
|
van den plas |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
whitesorcerer a scris :
QUOTE woops, van den plas, de bujii mi-a zis dar am uitat eu! are ceva daca merg asa?de fapt de ce trebe modificata? Poti sa mergi si asa. Dar e mai bine sa maresti distanta, va creste dimensiunea scanteii si amestecul va arde mai bine. Fa treaba pana la capat. Ce te costa ? 20 minute + eventual un set de lere. Nu uita si de avans. |
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
la avans ce sa-i fac? ca stroboscop nu am de unde...
tipul a regalat avansul dupa cum i s-a parut lui, insa merge bine motorul.. tu ai facut-o cu un stroboscop? chiar ti se pare necesar? set de lere am ![]() |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
ShinyG |
![]()
Post
#67
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 5 Joined: 21 February 04 ![]() |
Nu aveti idee ce bine ma simt! Am reusit sa va starnesc interesu cu un subiect cu care nu credeam ca scot mai mult de 10 posturi de la voi! Juma de thread e off-topic dar nu conteaza!
Asta dovedeste ca vechea Dacie mai are ceva "zeama" in ea! Abia astept sa pun mana pa niste bani sa vad cat pot sa scot dintr-o berlina! |
-------------------- |
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
ma bucur ca te simti bine, sa vezi ce bine ma simt eu acum!
ti-o doresc sincer! ce ai de gand cu banii??? mai ai ceva idei? |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
gata, am reglat shi bujiile, le-am facut 0.8 si o sa le las asa..ca deocamdata putem sa zicem ca e iarna..
![]() oricum merge cu atat mai bine dupa ce am facut si operatia asta! au fost cei mai cu folos bani dati vreodata pt masina... :shock: |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
van den plas |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE au fost cei mai cu folos bani dati vreodata pt masina... Parca m-ai citat. Exact asa am scris si eu prima oara dupa ce am montat-o. Avansul l-am reglat intr-un service care din pacate nu avea stroboscop. Dupa reglaj mi s-a parut ca merge mai bine ,e drept ca mai umblasem si eu la el, obsedat de ideea ca uneori intrerupe in sarcina la acceleratii bruste. Acum vad ca merge perfect , iar problemele cred ca aveau si alte cauze. Oricum pt. linistea mea o sa incerc sa-i fac avansul si la stroboscop. |
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
nu e cazul sa te chinui atata..metoda verificata personal si eficienta pana acum...dai avansul la maxim din delcou si il scazi din benzina..stiu..poate nu e ff ortodoxa dar mi se pare ca ajuta masina destul de mult..
ce zici de asta?? |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
van den plas |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
In legatura cu reglajul avansului si aprinderii iti recomand postul lui Old 1310, detaliat si bine documentat ca dealtfel toate posturile lui. Cat despre metoda ta asi fi curios ,in locul tau, sa o verific cu un stroboscop. Daca rezultatele se apropie e perfect.
|
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
si eu as fi curios, dar sa stii ca in practica se verifica excelent!
intr-un fel e logic sa fie asa.. da-mi si mie linkul de la postul ala sa nu mai stau sa caut! |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
vierme_ha |
![]()
Post
#74
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti ![]() |
intrebare pt vrajitorul imaculat si van der plas:
de unde din Vitan...de la magazine sau tarabe? ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
- IL-02-XFP
1990 Semnat: eu
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
ce anume din vitan??
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
van den plas |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE da-mi si mie linkul de la postul ala sa nu mai stau sa caut! Tutoriale-Reglare avans si aprindere...... QUOTE de unde din Vitan...de la magazine sau tarabe? Nu de la magazine. |
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
GIC |
![]()
Post
#77
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 930 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
Pt. OCEBE
QUOTE OCEBE - Problema mea e ca WinRar-ul meu nu poate sa-l decomprime. Am gasit un WinRar cu care am reusit. Nici nu banuiesti ce varianta antica am avut! Acum ma apuc de studiu si sper sa inteleg ceva! ![]() P.S. Ti- am trimis nr. de tel. si pe MP si pe e-mail |
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
spor la treaba!
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
beby1300 |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 19 November 03 From: Bucuresti ![]() |
am pus si eu pe masina (dacia 1300) ap. cu senzor optic si mi-am dat seama de o problema:
avansul centrifugal actioneaza direct pe axul delcoului, deci opturatorul meu care este dus pe distribuitor ia in considerare acest avans, dar ce ne facem cu avansul vacumatic care din cate am vazut eu pe delcoul meu actioneaza pe partea mobila a ruptorului, deci acest avans nu este sesizat de de senzor, fie el optic sau hall, daca acesta este prins pe axul de la delco. problema ar avea rezolvare prin ajustarea electronica a avansului vacumatic dar acesta este dat in carte ca fiind dependent de mm Hg/milibari. chestia asta nu stiu daca este direct proportionala cu turatia sau mai este influentzata si de pozitia clapetei de acceleratie. poate cineva sa prezinte aici un grafic al avansului vacumatic fct. de turatie sau orice altceva dar nu pe presiune??? oricum, weekend-ul asta am facut un drum pana la Tvg. 160Km dus intors, si motorul a mers extraordinar, nu imi venea sa cret ca nu mai tuseste si nu mai ia "contre" ca atunci cand comanda era de la platina. practic eu vreau sa stiu cum, cat si unde actioneaza acest avans vacumatic? se poate si fara el, fara a avea consecintze grave asupra consumului si vietii motorului? |
-------------------- ***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***
|
|
calinp |
![]()
Post
#80
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 2 March 04 From: Bucuresti ![]() |
felicitari pentru reusita!
avansul vacuumatic actioneaza in functie de depresiunea din galeria de admisie in sensul cresterii avansului la cresterea depresiunii (clapeta acc inchisa avans maxim, clapeta complet deschisa avans 0 ). aduce o economie de benzina in cazul folosirii motorului in regim normal (clapeta partial deschisa), dar nu stiu cat de semnificativa. exact cate grade modifica avansul, nu stiu, dar exista niste grafice in cartile despre dacia1300. pana la urma cum ai facut obturatorul pentru senzorul optic? |
-------------------- |
|
van den plas |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Avansul se va modifica in continuare tot centrifugal si vacuumatic, la fel ca la aprinderea pe care o am si eu (cu senzor magnetic). Daca am inteles bine, nu este vorba despre o aprindere electronica integrala (cu senzor pe volanta si "calculator"). Asa ca nu ai de ce sa iti faci probleme. Dovada ca ai mers 160 km fara probleme.
|
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
beby1300 |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 19 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE felicitari pentru reusita!
avansul vacuumatic actioneaza in functie de depresiunea din galeria de admisie in sensul cresterii avansului la cresterea depresiunii (clapeta acc inchisa avans maxim, clapeta complet deschisa avans 0 ). aduce o economie de benzina in cazul folosirii motorului in regim normal (clapeta partial deschisa), dar nu stiu cat de semnificativa. exact cate grade modifica avansul, nu stiu, dar exista niste grafice in cartile despre dacia1300. pana la urma cum ai facut obturatorul pentru senzorul optic? date avans vacumatic: mm Hg/milibar * grade RAC * mm Hg/milibar (zecimal) 100/133 *********** 0-5 ********* 0.7511879 200/263 ********* 5- 9 *********0.760456 350/460 ********* 9-13 ********* 0.760869 date avans centrifugal: 1000 rpm 0 grade RAC 2000 rpm 11-15 grade RAC 3000 rpm 25-29 grade RAC 4000 rpm 38-42 grade RAC cresterea pe centrifugal este liniara. deci depresiune mai mare => avans mai mare. adica la relantii avansul vacumatic mai baga cateva grade. cam de pe la ce turtie avansul asta nu mai are efect? ************************************************************ pana la urma am scos la imprimanta forma de care aveam nevoie, am lipit hartia pe o placa de textolit din fibra de sticla si am luat la bomfaier si apoi la pila pana a iesit ce trebuia. |
-------------------- ***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***
|
|
beby1300 |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 19 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Avansul se va modifica in continuare tot centrifugal si vacuumatic, la fel ca la aprinderea pe care o am si eu (cu senzor magnetic). Daca am inteles bine, nu este vorba despre o aprindere electronica integrala (cu senzor pe volanta si \"calculator\"). Asa ca nu ai de ce sa iti faci probleme. Dovada ca ai mers 160 km fara probleme. nu pot sa fiu de acord cu tine, avansul vacumatic nu mai are cum sa actioneze pentru ca senzorul nu are nici o legatura cu partea mobila a ruptorului. |
-------------------- ***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***
|
|
van den plas |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Atunci, scoate-i furtunasul respectiv din capsula si mergi cu masina asa. Daca va merge la fel de bine inseamna ca ai dreptate.
|
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
beby1300 |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 19 November 03 From: Bucuresti ![]() |
merge la fel de bine daca pui in capatul furtunasului o duza care sa aiba o gaura de aceeasi dimensiune cu cea din capacul de la vacumatic.
parerea mea, ca sa zic asa.... |
-------------------- ***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***
|
|
ionutz_1.6 |
![]()
Post
#86
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 March 04 ![]() |
Din cate stiu eu, exista pe R9 sau R11 carburatie exista aprindere electronica integrala (cu senzor pe volanta, calcul timming, etc).
Poate stie cineva detalii? |
-------------------- De benzinit - benzineste, de scanteit - scanteieste, de ce oare nu porneste?
|
|
driverx |
![]()
Post
#87
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
ionutz_1.6,
Si eu asa stiu, cel putin in cazul R11. Oare s-ar putea adapta senzorul pe delco? :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
ionutz_1.6 |
![]()
Post
#88
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 March 04 ![]() |
Dar de ce vrei sa-l pui pe delco? N-ai chef sa umbli pe volanta?
|
-------------------- De benzinit - benzineste, de scanteit - scanteieste, de ce oare nu porneste?
|
|
driverx |
![]()
Post
#89
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
ionutz_1.6,
Ai ghicit. Vreau sa fac ceva bun, simplu, fara sa rup, tai, desfac masina in doua. Daca nu se poate asa, mai bine o las balta. Nu mai vreau sa dau cutie jos in viata mea......am dat jos la viata mea una de berlina (a mea) si una de Opel Astra Caravan...mia ajuns :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
ionutz_1.6 |
![]()
Post
#90
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 March 04 ![]() |
Sa stii ca solutia cu montatul pe axul Delco nu cred ca e imposibila - ba chiar cred ca s-ar putea- dar sunt inconveniente:
1. Nu scapi de impreciziile date de jocuri (din dantura pinionul de la delco, joc ax delco, lant distributie, etc). 2. Datorita diametrului mic al rotorului de la delco, reglajul cred ca se face mult mai greu (de ex. pentru un grad RAC miscarea pe circumferinta delco este cu mult mai mica decat pe circumferinta volanta). Problema mare nu e (pentru mine cel putin) de dat jos cutia+volanta, dar nu stiu ce tip de senzor este (inductiv probabil) si unde se insereaza pe volanta ceea ce da semnal la acel senzor pentru a gasi pozitia motorului. Poate stii pe cineva care are un R11 (R9) si te poti uita. Nu trebuie decat sa demontezi senzorul si sa invarti motorul cu mana si sa te uiti pe gaura de la senzor. Sunt curios ce se vede, cate insertii sunt pe volanta si unde sunt pozitionate? |
-------------------- De benzinit - benzineste, de scanteit - scanteieste, de ce oare nu porneste?
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 01:17 |