DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Filtrarea aerului care intra in habitaclu

vallig
post 3 Apr 2004, 22:21
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 2 January 04




Pai se poate pune o plasa de sarma pe locul pe unde intra aerul in compartimentul de climatizare din blocul motor.[/quote]

Care este locul acela? Este vorba cumva de "banda" aceea din plastic de sub capota motor, care are in stanga niste fante?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 4 Apr 2004, 23:07
Post #62


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Am dat si eu telefon la cine cunosteam. Posesori de Clima si Scala achizitionate anul trecut, puneti mina si schimbati-va filtrul de polen care ESTE MONTAT PE MASINILE VOASTRE! Nu credeti cele indrugate de toti papagalii de prin service-uri, cum ca n-ati avea asa ceva si ca sunt povesti si alte blabla-uri, acest filtru EXISTA pe masinile domniilor voastre! De unde stiu? L-am descoperit eu ieri acolo si m-am speriat de cit de plin era de frunze, pamint, pene, frunze si alte bazaconii.
Voi pune maine dimineata poze cu filtrul meu cel vechi care a "suferit" 14 mii de km.


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 5 Apr 2004, 07:13
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




pt rapsodie am fitrat cu burete dupa cum urmeaza: am introdus fortat un burete destul de gros intre locul in care se face admisia aerului in GMV Climatizare si tabla din spate; am ancotar cu sarma; am izolat grila cu o plasa lipita cu silicon. debitul de aer e destul de scazut asa ca voi repeta operatiunea cu un filtru de hota.

Attached thumbnail(s)
grila.jpg ( Size: 48.02k ) Number of downloads: 417
burete_03.jpg ( Size: 29.5k ) Number of downloads: 401
burete_02.jpg ( Size: 27.16k ) Number of downloads: 402
burete_01.jpg ( Size: 17.02k ) Number of downloads: 379


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI - WTX 2006
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 5 Apr 2004, 08:21
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Asta e interesant dar trebuie vazut la fata locului ca asa e mai greu. Ce mi-e teama mie e sa nu imi traga cumva vreun burete sau mai stiu eu ce aeroterma si sa fac o boacana mai mare.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 5 Apr 2004, 09:29
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




aeroterma are grila deci nu intra nimic in ea iar buratele este foarte mare. nu se poate "suge" in interior


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI - WTX 2006
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 May 2004, 12:34
Post #66


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Legat de filtru de polen la Solenza:
Am scris un mail la VC cu rugamintea de a le atrage atentia celor din service-uri sa verifice si filtru de polen. Drept urmare am primit urmatorul raspuns:
"Referitor la solicitarea dumneavoastra va informam ca, va exista (s.n.) în Carnetul de Întretinere si Garantie o nota pentru înlocuirea acestui filtru la reviziile tehnice la fiecare 20000 km"

Adicalea, nici nu si-au pus problema pana acum ca acel filtru ar trebui schimbat si verificat din cand in cand (asta in cazul fericit in care stiau de el).

Legat de lipsa de publicitate asupra existentei acestui filtru:
"În brosurile comerciale se prezinta echiparile care asigura prestatiile cele mai importante pentru clientii nostrii"

Adicalea, existenta filtrului de polen nu este ceva important, dar la masini ca Volvo, VW, Renault, Peugeot etc, este un lucru important, si acolo este trecut in brosurile publicitare. Mai sa fie..., suntem mai buni ca ei (clientii masinilor enuntate). URRAA!

Cred ca habar nu aveau de existenta lui! Montau tubulatura asa cum venea si "la asta nu s-au gandit". Ufff.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 3 May 2004, 17:19
Post #67


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Pai nu era importanta mentionarea filtrului de praf si polen, in schimb merita toata atentia manerele de viraj si luneta cu dezaburire care sunt dotari de bun simt si care le regaseti pe toate masinile.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 7 May 2004, 22:18
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




Nu sunt spec. in SLZ dar am studiat aeroterma de la scala si am gasit un element filtrant???!! ( o chestie dreptunghiulara ) care se scoate f. usor = se trage un fir din o clema se desface o piulita de 10 si se scoate un capac protector-mai cu atentie se scoate filtrul caci trebuie presat putin.NU AM POZE sad.gif Era negru. Dupa bunul obicei RO cand am aflAt pretul ( la TM 530...lei) l-am dus la un compresor de aer si l-am suflat pana a redevenit galben crem.Dupa montare jetul de aer care devenise slab si-a revenit substantial.TIN SA REMARC ca NU imi intra praf in masina aproape de loc(o am de 1an). E prima masina RO fara praf si plimb auto RO si straine mai vechi(1970-1990) de 28 de ani. INTREBARE: mai e vreun filtru??? :oops:


--------------------
Dacia SLZ Scala - TM54 2003
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ghidioneanu
post 8 May 2004, 06:32
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 3 June 03
From: IS




Pentru cine nu are filtru la masina , se poate lasa sa creasca parul din nas, filtru natural la purtator ! icon_mrgreen.gif


--------------------
Ford Focus - IS-xx-xx 2007, 1,8 TDCI 115 cp
Că unde este multă înțelepciune este și multă amărăciune, și cel ce își înmulțește știința își sporește suferința.
Solomon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 8 May 2004, 09:16
Post #70


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Cei cu filtru bucurati-va. Eu in perioara asta nici macar nu pot da drumul la ventilatie ca imi baga in masina numai fulgi de plop si mi-i plimba prin aer de zici ca sunt intr-un glob din ala de Craciun.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 8 May 2004, 13:03
Post #71


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE
Nu sunt spec. in SLZ dar am studiat aeroterma de la scala si am gasit un element filtrant???!! ( o chestie dreptunghiulara ) care se scoate f. usor = se trage un fir din o clema se desface o piulita de 10 si se scoate un capac protector-mai cu atentie se scoate filtrul caci trebuie presat putin.NU AM POZE sad.gif Era negru. Dupa bunul obicei RO cand am aflAt pretul ( la TM 530...lei) l-am dus la un compresor de aer si l-am suflat pana a redevenit galben crem.Dupa montare jetul de aer care devenise slab si-a revenit substantial.TIN SA REMARC ca NU imi intra praf in masina  aproape de loc(o am de 1an). E prima masina RO fara praf  si plimb auto RO si straine mai vechi(1970-1990) de 28 de ani. INTREBARE: mai e vreun filtru???   :oops:

Vezi ca ai un topic la Tutoriale unde sunt descrise toate operatiunile si sunt si poze. Filtrul ala costa 225 de mii de lei si se gaseste la orice reprezentanta Dacia. Probabil ca tie ti-au oferit un filtru Mann, pentru Renault Clio, filtru care costa (intr-adevar) peste 500 de mii de lei.
Referitor la intrebarea ta: nu, nu mai exista nici un filtru, ala despre care vorbesti tu este indestulator!

P.S.: Culoarea filtrului de polen trebuie sa fie alba, nu crem galbui! Ai o poza la Tutoriale cu un filtru nou nout!


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan_F
post 8 May 2004, 17:15
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 30 June 03




bai, m-ati zapacit de tot!!!!

1. in tutoriale, marty ne arata cum a schimbat filtrul vechi cu unul nou; in plus mai sunt poze cu filtre de aer/polen DACIA
2. pe aci pe forum se zice ca slz nu are filtru de aer ci doar locasul unde se poate pune

INTREBARE: pana la urma SLZ Scala are in dotarea de serie un astfel de filtru sau nu?


--------------------
Ford Fiesta 1.4 TDCi 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 9 May 2004, 01:12
Post #73


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




da, slz scala si slz clima (si probabil cele mai noi Europa-Confort AC) au din fabrica (evident!) acest filtru.


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 9 May 2004, 10:45
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




QUOTE
pt rapsodie am fitrat cu burete dupa cum urmeaza: am introdus fortat un burete destul de gros intre locul in care se face admisia aerului in GMV Climatizare si tabla din spate; am ancotar cu sarma; am izolat grila cu o plasa lipita cu silicon. debitul de aer e destul de scazut asa ca voi repeta operatiunea cu un filtru de hota.

Ai repetat operatiunea cu filtru de hota ?
E mai bine cu el decat cu buretele ?
Unde se gaseste filtru de hota de cumparat ?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 9 May 2004, 11:16
Post #75


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Laurh, oricum cu filtrul de hota e mai bine decat cu buretele pentru ca debitul de aer va fi mult mai mare. (ai incercat vreodata sa sufli printr-un burete sa vezi daca mai ajunge ceva aer si in parte cealalta?). Am cautat filtre de hota pe la cateva magazine mari de electrocasnice dar mi-au zis ca nu au, si ca daca vreau sa iau o hota imi dau si filtru din ala. Trebuie sa caut pe la reprezentante, va spun cand gasesc ceva.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 9 May 2004, 11:19
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Cauta ... dar cauta mai repede ca in masina la mine iese un praf din scaune de zici ca e veche de 20 de ani. O sa caut si eu.
PS: merge legarea aia batraneasca cu sarma ca in pozele lui aviasol ?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 9 May 2004, 11:22
Post #77


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Nu ai citit ce am scris eu de fulgii de plop? Iti dai seama ca si la mine arde, dar nu am gasit pana acum. Ideea lui Aviasol e buna ca sa nu-ti intre nimic in masina (din pacate nici prea mult aer).


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 9 May 2004, 11:24
Post #78


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE
PS: merge legarea aia batraneasca cu sarma ca in pozele lui aviasol ?

Hai ma, ce dracu', e borcan cu dulceata ??? Folositi si voi un colier metalic sau un tye rap.


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 9 May 2004, 11:30
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Marty ... eu folosesc ce vrei tu ... numai un filtru de hota da-mi smile.gif
Da` totusi ... exista colier sau tye rap atat de mare ?
Nu o sa dau 100 pe un colier atat de mare cand o sarma o iau din primu` gard gratis tongue.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 9 May 2004, 18:20
Post #80


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




M-am mai gandit bine si cred ca in loc de filtru de hota merge pus si un sac de aspirator din material textil (e bun si ala din hartie, dar daca se uda s-a zis cu el). Asa o sa ii pun pe margini un elastic si o sa il prind de gura turbinei de aerisire. Altfel nu vad cum s-ar putea fixa un filtru functionabil acolo fara sa demontez turbina.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 9 May 2004, 19:42
Post #81


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




QUOTE
M-am mai gandit bine si cred ca in loc de filtru de hota merge pus si un sac de aspirator din material textil (e bun si ala din hartie, dar daca se uda s-a zis cu el). Asa o sa ii pun pe margini un elastic si o sa il prind de gura turbinei de aerisire. Altfel nu vad cum s-ar putea fixa un filtru functionabil acolo fara sa demontez turbina.
super idee, eu am un aspirator dintr-ala hand-held cu baterii, si el are la gura de ventilatie, pus un saculet dintr-ala, care tine tot praful, si are si elastic la capat, e numai bun.

intrebarea unde se gasesc astfel de saculete, ca mai am nevoie si de ala de la aspirator smile.gif smile.gif


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 9 May 2004, 20:14
Post #82


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Valentine, tu ai Clima, deci ai filtru de praf/polen. Nu mai trebuie sa iti bati capul cu improvizatii din astea.

Sac caut pe la magazine, nu se poate sa nu gasesc. Iar elasticul il cos eu, aste e.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 9 May 2004, 23:12
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Camd patentati o chestie sa imi spuneti si mie smile.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
egtheb
post 10 May 2004, 16:12
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 31 August 03
From: Bucuresti




S-a mai scris intr-un topic de mirosul acru care apare imediat dupa ce folosesti AC si dureaza 2-3 minute.
Eu am clima din noiembrie si am incercat sa rezolv problema cu un spray MAXI AIR cumparat de la Carrefour. Spray-ul asta miroase oribil si singur asa ca dupa ce am dat cu el, conform instructiunilor, timp de 2-3 saptamani a mirosit a spray in masina. Dupa care a revenit mirosul acru.
Incerc acum sa curat/schimb filtrul ala de polen poate rezolva ceva... altfel sunt nevoit sa tin mereu pornit ac-ul sau sa nu-l pornesc de loc.
A mai dat cineva de problema asta si a rezolvat-o?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 10 May 2004, 17:38
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Chiar, un filtru din ala de Clima cat e de mare, nu poate fi legat cu p sarma/colier etc ca un filtru de hota ?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 10 May 2004, 18:01
Post #86


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Laurh si restul cu SLZ fara aer conditionat am gasit pana la urma o solutie de a adapta un fel de element filtrant. Din pacate nu este la fel de eficent ca un filtru de praf/polen dar merge, iar eficienta lui precum si fluxul de aer depine de tipul de material folosit.

Acum, turbina trage aer din compartimentul ala unde se afla si mecanismul stergatoarelor printr-o gura circulara aflata in partea stanga a ansamblului turbinei, intre turbina si tabla care desparte compartimentul motor de habitaclu. Daca bagati mana pe gaura aia o sa vedeti ca se ingusteaza dupa care se largeste si in functie de lungimea mainii si de dexteritatea puteti chiar atinge paletele turbinei care se afla la o distanta de cam 5-6 cm de buza gaurii. Mai departe, buza gurii seamana cu buza unui borcan, in sensul ca are o proeminenta care se arcuieste inspre exterior. Ce am facut eu: am luat o carpa asemanatoare cu finetul dar care este mult mai rezistenta si lasa sa treaca mai mult aer (am primit-o cadou la cumpararea unui spray pentru plastice Sano si seamana cu materialul din care e facut un sac textil de aspirator) si am pus-o provizoriu pe gura de admisie a aerului. Am luat apoi un elestic mai rezistent si am incercat sa prind marginile carpei de buza gurii turbinei. Operatiunea seamana cu legarea unui celofan pe borcanul de muraturi, numai ca toata treaba se face la 90 de grade. Este destul de complicat de legat pentru ca (,) carpa trebuie sa fie intinsa iar elasticul trebuie prins incepand cu partea din dreapta a gurii (cum te uiti la turbina) pentru a-l putea lega. Insa te incomodeaza tija pentru sustinerea capotei si faptul ca nu prea ai loc de manevra.

Ca sfaturi: carpa trebuie sa aibe minim 25X25 cm pentru a o putea fixa bine. Se va folosi neaprat elastic (unul mai rezistent, din mai multe fire, nu din ala circular cu un singur fir) si nu sarma sau altceva pentru ca exista riscul sa scape carpa din prinderi si sa fie trasa de turbina. Tot ca sa nu exite riscul sa fie trasa carpa in turbina marginile nu se vor decupa (asta pentru ca in caz ca alunece carpa sa mai fie o rezerva de material in care sa se tina). Elasticul se va lega definitiv numai dupa ce a fost intins la maxim (altfel se va lasa si carpa va scapa din prinderi). Dupa ce s-a facut toata treaba se va agigurati ca este bine intinsa carpa si faceti un test cu motorul pornit si cu aerotema data la maxim sa vedeti cat de mult este atrasa carpa in interior. Veti fi surprinsi sa vedeti ca va intra cam 1 cm in interior. Din aceleasi motive nu mergea pus un sac de aspirator ca probabil il tragea pe tot in interior. Aaaaa, si inca ceva: va trebuie abilitati de ginecolog pentru a reusi sa fixati elasticul acolo fara a da jos turbina.

Plusuri: scapati de marea parte a prafului si de absolut toate obiectele gen bucati de frunze, fulgi de plop etc care va intrau inainte prin gurile de aerisire si zornaiau pe acolo. Daca dati cu ceva parfumat pe carpa o sa miroasa frumos in interior (la mine miroase a cirese ca era data carpa deja cu solutie de bord. Asta e...).

Minusuri: trebuie verificat din cand in cand si eventual inlocuit elasticul sau carpa. Debitul de aer nu va mai fi ca inaine, adica va scadea. La mine, pe treapta 3 dupa ce am pus carpa vine ceva mai mult aer decat era inainte pe 2 fara carpa, dar mai putin decat pe 3 fara carpa. Eu estimez o pierdere de debit echivalenta cu aproximativ o jumatate de treapta.

P.S. Scuze de post-ul cam lung. Am atasat si o poza cu schema facuta de mine.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 10 May 2004, 18:09
Post #87


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Am uitat sa atasez poza, i-am dat un edit dar tot nu vrea sa o puna. Asa ca o pun aici.

Mda, sunt eu prost :oops: Era fisierul prea mare.

Attached thumbnail(s)
filtru aer.gif ( Size: 135.78k ) Number of downloads: 340


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 10 May 2004, 19:29
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Filtru de hota se gaseste la magazinul Flanco (sau Amadeus, fost Materna, apoi Artena) de linga Pasajul Obor, cel din fata iesirii din pasajul subteran pietonal, venind dinspre S. cel Mare ... preturi intre 50.000ROL si 140.000ROL, functie de grosime si densitate ... ca sa vedeti cum s-a rezolvat problema la Matiz, uitati-va aici: http://daewoo.globtel.ro/viewtopic.php?t=454 , poate e posibil de adaptat o solutie asemanatoare ...


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 10 May 2004, 20:06
Post #89


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Mersi Flex, poate o sa inlocuiesc carpa aia cu un filtru de hota, poate s-o mari debitul de aer, dar principiul de a adapta filtrul respectiv cred ca ramane cel cu legatul cu elasticul. singura problema ramane. La Matiz filtru respectiv nu are sanse sa se ude din cate am citit eu pe link-ul indicat de tine, dar la SLZ chiar si daca speli parbrizul, apa patrunde in cavitatea aia unde e turbina si se uda filtrul. Din cate stiu eu astfel de filtre nu se impaca bine cu apa. Cand mi-am montat hota am vazut ca este destrul de fragil si sensibil din puctul asta de vedere.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 10 May 2004, 20:16
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Nu merge nimic bagat DUPA turbina?


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 15:56
Forum Renault