Ce carburator merge pus la motorul de berlina ?
![]() ![]() ![]() |
Ce carburator merge pus la motorul de berlina ?
einstein1984 |
![]()
Post
#121
|
||
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#122
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
are fred de vanzare 4 carburi.le-as fi luatdar sunt aproape falit:(
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
bagykid |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 7 June 05 ![]() |
apropo de alt carb pe dacia. am pus galerie de 1.6 si carburator de 1.6 pe dacia 1.4 , treaba e ca la mers in gol suna bine , merge bine , in 1 demareaza mult mai bine decat cu carb de 1.4 , problema este dupa ce dai a doua , incepe si dardie ca toti dracii si din cand in cand mai da si cate un "poc" pe la admisie (se aude in filtru de aer) , acum apelez la experienta celor care au mai montat carb de 1.6 pe dacie 1.4 . de unde problemele astea?
- sa fie de la carb ? daca da , nu ar trebuii sa faca urat si la mers in gol? - sa fie de la sistemul de aprindere? astept cu interes ajutorul vostru , oricum am programat-o la mecanic sa desfacem carburatorul si sa vedem poate este ceva infundat peacolo (carburatorul l-am montat fara alte probe inprealabil si fara al curata , dar la mers in gol merge super "rotund") |
--------------------
dacia
1310
- B-93-GBI daca accelerez , ma opresc ?
|
|
cristidb |
![]()
Post
#124
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Pare a fi circuit de progresiune dereglat. Prea sarac amestecul in zona de progresiune.
Ar mai putea fi nivel prea mic. Nivelul corect e 17-18mm intre capac si centrul plutitoarelor. Astea se manifesta prin smucituri cand vrei sa demarezi usor si de la turatie mica in treapta 2. Daca apesi cu simt de raspundere acceleratia isi revine pentru ca intra circuitul de imbogatire al economizorului. Cu rateurile in admisie totusi... e posibil sa fie si de la aprindere ceva. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#125
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
nu stiu.dar cel mai bine este sa-l vada un specialist si sa fie reglat,pt a nu consuma cat o fregata:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
anndi |
![]()
Post
#126
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
ai reglat avansu? daca pocneste in carb e amestec sarac, daca da in nas cand apesi brusc pe accel e de la sprit. bafta!
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
bagykid |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 7 June 05 ![]() |
mersic mult tutoror ca incercati sa ma ajutati , asa ca in concluzie o sa merg cu ea la mecanic (mai multe reglaje mai multe teste ) , oricum mai astept parerile voastre ale celor care stiu mai multe de carb 1.6 si a celor care au mai facut montajul asta pe dacia 1.4
mersi |
--------------------
dacia
1310
- B-93-GBI daca accelerez , ma opresc ?
|
|
bagykid |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 7 June 05 ![]() |
in week-end am incercat mecanicul sa o mai regleze , merge acceptabil (nu cum ma asteptam ) , mecanicul spune ca nu am cum sa fiu super multumit de performantele ei deoarece nu prea mai are compresie (stiam asta) si cica si datorita faptului ca nu pre se "pupa" carbul de 1.6 pe motor 1.4 cu evacuarea mea directa (are o exprimare de genul " pentru un mers regulat , cel putin la relanti , esapamentul ar trebuii sa "franeze" putin carburatorul) .
totusi astept de la voi cei care ati mai montat si puteti sa ma ajutati si pe mine la reglaj (poate intr-un week-end) - fac cinste mersic |
--------------------
dacia
1310
- B-93-GBI daca accelerez , ma opresc ?
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Am avut si eu carb de papuc pe 1.4 si mergea ceas... e adevarat ceea ce ti-a zis mecanicul ca esapamentul trebuie sa franeze carb-ul dar numai la mersul in gol, in sarcina trebuie sa mearga uns...
Atentie mare la acest tip de carburator... cand il cureti trebuie sa o faci ca la carte... suflat bine de tot, curatate toate orifiiciile etc. Nivelul: trebuie ca bratele plutitoarelor sa fie aproximativ paralele cu capacul carburatorului (de aici distanta de 17-18 mm). Reglajul trebuie facut atat la mers in gol (ralenti) cat si la turatie (~2000rpm) pentru asta ai cele doua suruburi de reglaj, reglajul eu l-am facut dupa ureche ![]() Eu l-am dat jos pentru ca imi consuma cam 9,5 in oras... asta pe perioada iernii, la primavara sper sa-l pun la loc sau sa fac rost de unu' de R18... Numai bine. |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
cristidb |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu sunt de acord ca esapamentul trebuie sa fie restrictiv pentru un mers in gol rotund.
Eu am tobe borla sport nerestrictive, si nu influenteaza mersul in gol. Surubul de sus regleaza progresiunea, si saraceste amestecul prin desfacere. se regleaza la 1800-2000rpm. Se strange complet si se desface (incet) pana turatia incepe sa scada. Reglajul e foarte fin. 1/4 ture pot face diferenta intre un reglaj bun si unul prost. Dupa reglare nu se mai umbla la el. Se aduce turatia la 900 si se regleaza cel din talpa ca la cel monocorp. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
bagykid |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 7 June 05 ![]() |
sal
cristidb , daca esti din buc , ce zici , te poti uita odata la ea (doar daca ai timp si poti ) ?vin eu la tine si fac cinste . |
--------------------
dacia
1310
- B-93-GBI daca accelerez , ma opresc ?
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#132
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
faza cu esapamentul e 50% adevarata,dar nu trebuie inteles aiurea.gaby motorul tau nu e asa de uzat trebuie insistat asupra reglajelor si imi mentin parerea sa fie curatat si reglat pe stand pt a functiona optim
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
bagykid |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 7 June 05 ![]() |
aseara dupa alte reglaje am scos-o la o tura (de la viatan in jos spre glina si retur ) , a mers super . acum intrebare cine mai poate sa-si dea cu parerea cu privire la viteza (aproximativ) : ceasul de kilometraj este jager (vit max 140) , anvelopele sunt 175/70r13 , masina are 4 trepte - deci aseara a indicat 125 km/h , iar turatia era de aprox 4000 ture . cam ce viteza aveam ?
|
--------------------
dacia
1310
- B-93-GBI daca accelerez , ma opresc ?
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#134
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
nu stiu,era un link pe aici cu privire la anvelope si la pierdere de viteza...cand mergem la o tura pe autobahn:)?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
cristidb |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
bagykid cum ai facut reglajele?
Probabil viteza maxima va fi 155-160. Viteza reala = viteza indicata* diametrul rotii mai mari/diametrul rotii standard. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#136
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
le-a facut un mecanic nea gabi.
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
is89ckd |
![]()
Post
#137
|
![]() membru ofticos Group: Members Posts: 25 Joined: 20 April 05 From: Iasi ![]() |
QUOTE(bagykid @ 22 Feb 2006, 10:53) aseara dupa alte reglaje am scos-o la o tura (de la viatan in jos spre glina si retur ) , a mers super . acum intrebare cine mai poate sa-si dea cu parerea cu privire la viteza (aproximativ) : ceasul de kilometraj este jager (vit max 140) , anvelopele sunt 175/70r13 , masina are 4 trepte - deci aseara a indicat 125 km/h , iar turatia era de aprox 4000 ture . cam ce viteza aveam ? Poti sa ne spui te rog estimativ macar ce consum aveai adica mai precis daca trece de 15%? |
--------------------
dacia
logan
2007
- provizoriu ...liber profesionist...
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#138
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
nu mai merge demult cu carbu dublu corp.adica nici cu dacia:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Supapa_jR |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 685 Joined: 18 October 05 From: Bucuresti ![]() |
unde se fac galerii pt carburi orizontale??cam cat adauga la performante carburile orizontale??pistoane cocosate pe comanda se mai fac???
|
--------------------
Cagiva
STX 350 / 30cp
Enduro xt 660x SOLD www.KawaMotors.ro
|
|
Siconi |
![]()
Post
#140
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
@ SGM :
Mestere, cam la cat ar ajunge un "set" de carburi Dellorto DHLA 40 H? Stii tu de care, alea dublu corp, de le poti monta cate unul pe fiecare piston? Am gasit undeva si nu stie sa-mi zica pret. P.S.: sunt luate de pe un Alfa Romeo Alfeta de 2.0 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
100E
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
Muttley |
![]()
Post
#142
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Dilema mare, poate stiti vreunu'...
Exista diferente intre galeria de dublucorp de Nova si galeria de dublucorp de papuc? Ma refer la orientarea flansei de prindere a carb care ar trebui sa fie decalata unghiular cu 90 de grade intre cele 2 cazuri (datorita ampalasarii diferite a motorului (transv / long)). Si ma refer si la flansa de prindere a saxofonului... Anyone? ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
cristidb |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Galeria de admisie e la fel. Carburatorul asta se poate monta pe motoare longitudinale si transversale. Galeria de evacuare difera.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
Muttley |
![]()
Post
#144
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Si-n cazul asta care dintre cele 2 e compatibila cu saxofonul de berlina?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
cristidb |
![]()
Post
#145
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Cea de papuc
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
Muttley |
![]()
Post
#146
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Mersi, hai s-o lamurim pe deplin... Cea de Nova implica modificari serioase? Merita sau nu incercat?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
cristidb |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu cred ca merita adaptata galeria de evacuare de nova pe berlina. La nova etansarea se face pe un con, pe galerie sunt 2 prezoane lungi (7-8cm), iar saxofonul e prins de galerie cu o flansa care intra pe cele 2 prezoane. Flansa e tinuta de 2 arcuri.
Probleme care ar putea sa apara ar fi: 1. Evacuarea de berlina e pe 40mm, la nova e pe 45. 2. iesirea din galeria de evacuare la nova e sub alt unghi, nu vine in jos. 3 Daca adaptarea pe care o faci nu se etanseaza perfect pe conul galeriei face mult zgomot. Cauta o galerie de papuc. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
Muttley |
![]()
Post
#148
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Cineva mi-a promis o galerie de Nova si fix despre acel con mi-a pomenit. Deci cade varianta.
Mersi ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Galerie de berlina 1,6L dublu corp
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
Muttley |
![]()
Post
#150
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Sau asa, evident. Dar cum sunt mai raspandite papucurile cu motoare de 1.6, am preferat formularea asta.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 03:17 |