Viteza maxima limitata electronic
![]() ![]() ![]() |
Viteza maxima limitata electronic
razvan911 |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- Nu furati,guvernul nu suporta concurenta !!!
|
|||
bogdan_o |
![]()
Post
#92
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai eu nu am zis ca nu se duce mai departe de 130. Eu am zis ca din motive de siguranta ar trebui limitate la viteza aia.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
am fost sambata pana la urlati si i-am dat pe DN1 cam 150, da' de la 120 trage cam greu - sau mi se pare mie? La voi cum e? :?:
PS Nu am forjat-o mult.... tongue.gif |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
KpK1 |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 22 April 03 From: Galati ![]() |
la mine nu trage deloc de la 125 in sus laugh.gif ,dar m-am obisnuit,in fond e si mai sigur asa
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala 1.4i
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
e, la mine vrea, dar greu si incepe un pic sa tremure si volanul... ceva aproape imperceptibil, poate de la sosea..
|
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#96
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pana la 150 mie mi s-a dus acceptabil de bine. Adica mi s-a parut ca a ajuns destul de repede. Peste 150 urca foarte, foarte greu. De depasit o masina care merge cu aceeasi viteza nici nu se pune problema decat daca ai spatiu foarte mare. Oricum, nu sunt prea multe masini care sa mearga cu viteza asta, deci e bine si asa. Volanul nu imi tremura, lucru valabil si pentru masina. Insa nu era stabila, adica la fiecare gropita/denivelare incepea sa topaie pe sosea.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
nicusor |
![]()
Post
#97
|
![]() Mr. Group: Members Posts: 162 Joined: 24 May 04 From: Bucuresti ![]() |
160 km/h a fost maxim cat am bagat in ea. Si mi-a ajuns. Dupa ce ai umblat cu masini straine, si chiar Daewoo, te cam sperii in Solenza la viteze mari. Adevarul ca la mine in masina erau 4 persoane + bagaje, masina abia trecuse de 3000km la bord, dar sa fim seriosi.....nu e masina de viteza! Adica sa vorbim despre viteza mare la Solenza e utopic. Sau CURAJ + EXPERIENTA VS. INCONSTIENTA!!!
|
--------------------
Dacia
Solenza
04.2004 Scala Megane 2.2 Sedan 1.6 16V, privilege, ESP, etc. :)
|
|
MariusWsW |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 9 May 04 ![]() |
O mare minciuna...cum sa fie limitata electronic?Calculatorul habar nu are ce viteza ai,el stie doar turatia si atat la motor.Vitezometrul nu e electronic precum e la Fiat...de exemplu.Daca nu merge mai mult de 140,da-i cu a 4-a poate prinde...cine stie... dar mai strange cablul de acceleratie.Are o siguranta cu niste santuri pe un corp de plastic.Mut-o la cel mult 4 santuri spre capatul cablului.Nu mai aproape ca poti rupe tija de la corpul clapeta daca apesi mai tare pe acceleratie.
Calculatorul stie turatia si nu trce de un anumit prag.Deci la 140 trebuie sa ai cel mult 3800 de rotatii...ceea ce nu cred ca e limitata la 3800 :mrgreen: .Mai da-i pe coaja s va merge... |
-------------------- Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#99
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Mariuse, calculatorul stie ce viteza are masina. La SLZ exista un traductor de turatie imediat dupa iesirea din cutie, kilometrajul fiind electronic. La DSN exista si acolo acel traductor de turatie, imediat sub ceasul de kilometraj. Dar daca comp-ul stie de viteza asta nu inseamna ca e limitata electronic. Limitarea se aplica numai turatiei si, cred ca am mai scris, 6200 in treptele 1, 2 si 3 si 6000 in treptele 4 si 5.
Later edit: Ca sa nu existe nelamuriri cum de stie calculatorul in ce treapta de viteza e masina. Algoritmul e destul de simplu. Stiind viteza si turatia deduce treapta de viteza. Spre exemplu, daca ai 90 km/h si 2400 de ture, e clar ca esti in treapta a V-a. P.S. Eu am ramas oarecum surprins, insa calculatorul stie pana si nivelul de zgomot al motorului. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
[quote]Pana la 150 mie mi s-a dus acceptabil de bine. Adica mi s-a parut ca a ajuns destul de repede. Peste 150 urca foarte, foarte greu. De depasit o masina care merge cu aceeasi viteza nici nu se pune problema decat daca ai spatiu foarte mare. Oricum, nu sunt prea multe masini care sa mearga cu viteza asta, deci e bine si asa. Volanul nu imi tremura, lucru valabil si pentru masina. Insa nu era stabila, adica la fiecare gropita/denivelare incepea sa topaie pe sosea.[/quote]
Acum, ce sa zic... ca eu am ajuns la 140 pe Ploiesti-Bucuresti, in zona dupa restaurantul Romanesti, dupa sat (in conditiile in care inainte mergeam cu a 4-a cu 60kmh si nu am mai schimbat treapta de viteza in jos pentru demaraj). La antenele alea mari pe dreapta iar am prins 150 tot la fel... per ansamblu eu is multumit de cum merge, ca nici nu poti cere mai mult de la o masina ca SLZ. Nu duce pana la capat... PS Apropos de asta, tata mai are un Ford Taurus din 1989, motor de 3000, 150Cp, pe bord kilometrajul se termina la 120kmh, mai are un punct pe undeva pe la 140 si mai jos (cam pe la 160) are un timburus cum e la SLZ la inceputul scalei. Vreau sa va zic ca a ajuns cu acul lipit de acel timburus si de abia acolo s-a simtit cum calculatorul taia benzina. :!: Deci masina ducea mai mult decat scria pe bord... |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#101
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai daca nu ai un pic de demaraj e normal sa urce mai greu in viteza. Nici mie nu mi s-a dus fulger, dar am spus ca mi s-a parut ca urca acceptabil, adica cu muuuult mai bine si mai repede decat o facea o berlina care de la 120-130 trageai de ea sa urce pana la 150. SLZ mi-a dat impresia ca mai putea, dar deja nu se mai simtea in largul ei. Oricum, si 150 e mult pentru cata stabilitate are masina pe drumurile romanesti. Daca ai o masina de 1 tona si jumatate si roti cu mult mai late, atunci merge.
Nu are nici un rost sa compari motor de 150 de cai cu un motor de 75. Si SLZ duce pana la 160, daramite un motor de 2 ori mai puernic. Acum e adevarat ca depinde si de cutie, dar ma indoiesc ca un motor de o puetere asa mare sa aiba o cutie cu rapoarte foarte mari. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
nu am comparat dpdv al motorului cele doua masini. Se mai discuta aici pe forum pe undeva de ce se pune de obicei o scala mai mare decat viteza pe care o poate prinde masina. Si am dat un contraexemplu tongue.gif
|
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
EvilOne |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
Parca de la 140 incolo am simtit o oarecare "usurare a volanului". Ma gindesc ca s-ar putea rezolva cu o prelungire aerodinamica la spoiler fata, un "lip" care sa nu o coboare pina in pamint.
|
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#104
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Usurarea volanului vine de la lipsa unei servo care sa se intareasca progresiv odata cu cresterea vitezi. Buza aia nu va aduce mari imbaunatatiri ale performantelor. E mai mult cu rol de decor. In plus, trebuie luat in considerare ca aia se prinde in cateva nituri si in silicon, si nu are suficienta forta incat sa apese puntea fata. Masinile care au asa ceva din uzina nu au aripioare atasate. Asa e facuta bara.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
cetatzeanu |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti, oras lovit. ![]() |
Am auzit si eu la niste taximetristi, la spalatorie: slz are limitator electronic de viteza. Peste 165 nu vrea nici cu medici sovietici. Daca-l scoti, bati in 190 km / h.
Asta am auzit-o la unu`; pe urma la altu`; si tot asa la vreo 4. Am incercat si eu: pana la 155 nu sunt de loc probleme. La 160 deja demarajul e lenes, ajunge la 165. Dupa care , pe bune, mi-a fost frica si-am lasat-o la 155. Nu de viteza; ca mult imi placea, dar nu cumva sa zboare ceva de pe ea, sa explodeze vreun cauciuc, sa ma dau peste cap la vreun damb, etc. O am de 2 luni si n-am apucat sa fac decat 2 iesiri pana la Pitesti; deci nu prea stiam cum se comporta.Zgomotul cauciucurilor - matador - combinat cu cel al vantului si cu vajaiala din aerisire dadeau un scandal de fond foarte neplacut. Oricum mi se pare ca e mult mai bine legata masina decat Nova si DSN , vibreaza mult mai putin si mai tarziu; partea ciudata insa e cu balansul dr. st. care se accentueaza cand nu ai pasageri in spate ptr. ca masina e mai inalta - garda la sol - decat novele. |
--------------------
solenza confort AC
---------
- ---------- ghinion de nesansa, suntem romani.
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#106
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Limitator nu exista. Am citit apropae tot manualul privind partea electrica i nici vorba de asa ceva. Asta cu limitatorul e ca faza cu cutia de Laguna II.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
SYL |
![]()
Post
#107
|
||
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Pai tocmai ca la SLZ garda la sol e mai mica decat la Nova/DSN. |
||
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|||
bogdan_o |
![]()
Post
#108
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca se referea nu la garda, cat la spate care este mai inaltat decat la Nova/DSN daca nu e sta cineva pe bancheta. Sa stii ca si mie mi se pare SLZ mai inalta decat novele cand nu e nimeni in ea. Cum se urca cineva, cum se lasa si masina. Deci arcurile sunt cele care fac ca masina sa nu se lase mult si desi la SLZ spirele sunt mai groase decat la DSN, totusi masina se lasa mai mult. O fi materialul mai moale, ca altfel nu-mi explic.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
cetatzeanu |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti, oras lovit. ![]() |
Imi esti simpatic din start tocmai ptr. ca m-am jucat 6 ani cu nova gti zi de zi.
Eu stiam ca garda la sol inseamna inaltimea dintre praguri si drum. In orice caz eu la asta ma refeream. Poate am gresit, dar la asta ma gandeam cand ziceam ca slz. ESTE MAI COCOTATA DECAT NOVA. uita-te la ele din spate in parcare, una langa cealalta. Ba mai mult, aceeasi sarcina pusa pe fiecare din ele pe puntea din spate o sa ne arate ca nova se lasa mult mai mult decat slz de spate sub aceeasi (!!) sarcina. Ce e evident ptr. mine e ca, per total nova e mai stabila decat slz tocmai ptr. ca e mai joasa. Acu` tu nu uita ca am slz de 2 luni, deci e noua, totu-i nou pe ea. Nova am dat-o la 90k km dupa 6 ani; deci poate comparatia nu e tocmai cinstita, dar continui sa cred ca slz e mai cocotzata de spate decat novele. |
--------------------
solenza confort AC
---------
- ---------- ghinion de nesansa, suntem romani.
|
|
cetatzeanu |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti, oras lovit. ![]() |
La mine a fost simplu sa ajung la concluzia asta :
1 - cand ma uit in spate la parcarea cu spatele exact in acelasi loc unde tineam nova, nu vad la fel de departe asfaltul ptr. ca are spatele mai ridicat. 2 - cand iesim din Bucuresti o facem exact in aceeasi " formatie" cu aprox aceleasi bagaje ca atunci cand ieseam cu nova. E drept ca poate si lipsa sorturilor la slz mai pacaleste, dar totusi: slz e mai inalta de spate. ......parerea mea .... |
--------------------
solenza confort AC
---------
- ---------- ghinion de nesansa, suntem romani.
|
|
zzero |
![]()
Post
#111
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
Fratilor nu exista limitare la viteza. Am fost la niste baieti si i-au scos chipul si au citit datele din el. E limitata doar turatia la 6000 ture cu 100%gaz(ceva de genul pedala la podea). Adica in ce treapta ai fi, daca ai 6000 ture iti taie gazul.Din pacate nu am turometru pe ea sa vad acum care e turatia maxima.Ei mi-au setat-o la 6600 ture ca atat duce motorul,NU POATE MAI MULT, FIZIC(si asa e prea mult au zis ei).Mi-am luat alt bord, il montez si pe urma o testez.Sa vad atunci. |
||
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|||
zzero |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 19 July 04 From: Constanta ![]() |
Va spun ca nu exista limita de viteza pentrui ca atunci cand am testat-o pe bancul de putere motor, cu un ventilator de mare putere pus in fata ca sa isi ia aer, in treapta a V la peste 5000 de turatii vitezometrul indica PESTE 220 km/h.Se daduse peste cap.V-o jur. Imi pare rau ca nu am fost inspirat sa ii fac o poza.La turatia limita s-a auzit un fel de bubuitura(nu foarte tare) si masina nu s-a mai alimentat cu benzina.A fost maxim.Asta in conditiile in care nu existau forte de frecare.Masina statea pe loc.Insa nu va imaginati ce zgomot facea.Iar cand am scos-o pe sosea abia a atins 180.
|
--------------------
Dacia
Solenza
- CT-06-VRY
|
|
calin.c |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
nu are nici o limitare si motoarele sint gata rodate cind cumparati masina nu mai este ca la vechile dacii
|
-------------------- |
|
calin.c |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
nu are nici o limitare si motoarele sint gata rodate cind cumparati masina nu mai este ca la vechile dacii
|
-------------------- |
|
SYL |
![]()
Post
#115
|
||
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Garda la sol inseamna distanta dintre punctul cel mai jos al masinii (baie de ulei, cutie viteza, caralizator, spoiler, etc, depinde de la model la model) si drum. |
||
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|||
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#116
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
Imi plac discutiile astea... Sincer nu inteleg de unde atata sete pentru viteza! A mea imi indica 180 fara probleme, fara modificari... Daca vreti modificari, uitati-va la a lui zzero, sa vedeti acolo ce are sub capota tipu... Parerea mea ca a meritat! Are si niste poze cu ea, da eu am vazut-o la intalnire, si sare in ochi asa bine inoxu ala si sistemu de evacuare cu toba dubla, filtru aer etc...
Am fost in weekend la munte... Vant lateral, eu eram cu ai mei in masina, pe dn1, spre ploiesti, de la sinaia. Erau ceva masini, m-a enevat unu cu DSN, facea semn sa ma dau la o parte si i-am dat... La 150km/h m-a lasat in pace, dar aveam probleme cu vantul si am lasat-o la 120! Atat de frica mi-a fost, am zis ca nu-i mai dau niciodata pe vant! Simteam cum intra pe sub ea curentu, foarte instabila! Vreau sa ne spuna si noua zzero, merita rotile alea de 185 ale tale, adica ai prins vreodata vant si a facut fata mai bine masina? Ca eu ma gandeam sa-mi iau niste jante pt a mea, de aspect,...? Si se mai pomenea ceva de rodaj... Intr-adevar vin rodate, mi-a zis-o un mecanic de la meridian, prieten de-al meu... Eu i-am dat 180 (atata indica) cand avea 400km si nu a sarit in aer smile.gif |
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#117
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Rodajul e valabil pentru motor. Dar restul pieselor nu sunt rodate. de-aia se spune ca in primii 1000 km sa nu treci de 130 la ora (nu se zice nimic de turatie). Chiar mai mult, am un coleg care are un Megane I si in cartea tehnica a masinii se spune ca nu trebuie sa depaseasca 130 km/h si 2500 de ture in primii 1000 km. Masina e diesel, 1.9 dci.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#118
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
bogdane, si eu am o prietena cu Seat si ei i-au zis la fel 1000 km si 3000 ture, pe benzina... Oricum, cine isi permite asemenea masini (mai ales luate cash) nu le tin mai mult de 3 ani... asa ca.. Astept sa termin ratele la SLZ si ma bag la 1,5 dCI golan romanesc brec (adica briec) 8)
|
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
alexmirica |
![]()
Post
#119
|
||
![]() Membru incepator Group: Banned Posts: 86 Joined: 1 July 04 ![]() |
Daca vrei sa vezi cu ochii tai cat duce motorul cu a V-a la maxim, fa asa: 1-fa rost de 2 dale din alea mari de beton 2-baga cricul in fata masinii, suspenda masina pe dalele alea de beton, astfel incat rotile din fata sa fie in aer 3-urca-te in masina 4-porneste motorul 5-baga a V-a si da blana si beleshte okii la vitezometru Simplu. |
||
--------------------
Alfa Romeo
147 2.0 TS Alfa Romeo 147 2.0TS rules!!!
--------------------------------------- O fi bine in Rai, dar cele mai interesante persoane nu ajung acolo. (Nietzsche) Daca te lasi de fumat, de baut si de femei nu traiesti mai mult... doar ca ti se pare ca timpul trece prea incet. (Clement Freud) Nu e bine sa fii obligat sa alegi intre Rai si Iad. Prieteni buni gasesti in ambele locuri. (Mark Twain) ------------------- |
|||
bogdan_o |
![]()
Post
#120
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Indiferent de viteza pe care o btii in urma acestui experiment, ea nu va putea fi atinsa niciodata in mers. Intervin forte de frecare (cauciucurile cu asfaltul, aerul cu masina), plus vantul si altele. Viteza maxima teoretica este de 225 km/h. (lmitarea intervine la 6000 e ture in treapta V, iar conform raportului din cutie, asta e viteza maxima). In plus, expermentul dauneaza planetarelor din cazua ca rotile sunt suspendate si planetarele nu mai sunt in pozitia corecta de lucru. E foarte adevarat ca nici mersul prin gropi nu le face bine, dar prin gropi nu mergi cu viteze asa de mari.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 22:48 |