DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

147 Pages « < 51 52 53 54 55 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Totusi care e cel mai bun ulei de motor pentru dacie?

mihai0070
post 26 Jun 2007, 07:34
Post #1561


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Tachetii ...
djasu82 zici tu ca elf competition 10w40 arata in motor cald la fel ca la rece ... pai nu este bine ... ca 10w la rece este cam lichid ... este ulei de iarna ...w40 trebuia sa fie gros ... deci nu prea a trecut testul ... rolleyes.gif parerea mea ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 26 Jun 2007, 07:47
Post #1562


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




Dupa mintea mea treaba cu uleiurile sta asa: prima cifra arata vascozitatea le rece, corect? Si mi se pare mult mai bine ca un ulei sa fie mai putin vascos la pornire / cand e motorul rece decat sa fie marmelada. Iar daca un ulei e marmelada cand e rece asta nu inseamna ca la temperaturi inalte nu poate fii mai lichid decat... apa.
Eu unul daca as avea bani de dat pe ulei as merge numai cu 0w40 (sau un alt ulei cat mai "cracanat" cum spunea cineva) indiferent de anotimp.


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Jun 2007, 07:56
Post #1563


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(mihai0070 @ 26 Jun 2007, 07:34)
Tachetii ...
djasu82 zici tu ca elf competition 10w40 arata in motor cald la fel ca la rece ... pai nu este bine ... ca 10w la rece este cam lichid ... este ulei de iarna ...w40 trebuia sa fie gros ... deci nu prea a trecut testul ...  rolleyes.gif parerea mea ...
*



gradele de vascozitate sunt diferite la rece fata de la cald, si e normal sa aiba aparent aceasi vascozitate.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 26 Jun 2007, 14:02
Post #1564


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Stai linistit, nu are aceeasi viscozitate la cald. Te uiti pe joja la rece cind ai pe ea un minigogoloi de ulei, apoi la cald cind uleiul abia se tine pe joja, stratul fiind foarte subtire.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 26 Jun 2007, 14:07
Post #1565


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(diaconuliviu @ 26 Jun 2007, 15:02)
Stai linistit, nu are aceeasi viscozitate la cald. Te uiti pe joja la rece cind ai pe ea un minigogoloi de ulei, apoi la cald cind uleiul abia se tine pe joja, stratul fiind foarte subtire.
*




Asta am tot spus si eu ... indiferent ca este 5w40 sau 10w40 sau 15w40 si chiar si asta de il am acum 20w50 ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 26 Jun 2007, 14:25
Post #1566


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Atentie: un 5W40 fata de un 10W40 sau fata de un 15W40, la rece va fi mai fluid, la cald la fel de fluid. Acel 40 se exprima intr-o unitate de masura, celalalt (5,10,15) in alta, una e in CSt, cealalta nu mai stiu.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 27 Jun 2007, 10:03
Post #1567


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




ar mai fi de precizat ca rece inseamna SUB ZERO GRADE, mai precis la -18 grade cand vorbim de primul indicativ.... asa se face calculul si aici sunt cele mai mari diferente, care scad treptat pana pe la 0 grade.... deja la o temperatura de +20 de grade nu prea exista diferente de viscozitate... asa ca un 0W40 la cald (80 de grade) e la fel de vascos ca un 20W40, si in plus e net superior calitativ...

This post has been edited by nambanidealtceva: 27 Jun 2007, 10:05


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinasd.
post 27 Jun 2007, 17:31
Post #1568


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 2 June 06




Revin cu un raspuns, am spus ca in weekend schimb uleiu'. Am luat Mobil S 10W40. Ca prima impresie coolspeak.gif adica: motoru' merge parca mai ''aerisit'', e mai sprinten si mai silentios. Inainte am avut 20W50 de la omv care se facea apa (asta nu inseamna ca nu ar fi un ulei bun...), cel putin asta e impresia mea (am avut si 3 tuburi de aditivi ca sa fie ok). La asta nu am pus nici un aditiv. Spunea cineva ca un 0W40 la cald (eu am vazut ca vascozitatea se mas la 100 de grade) e la fel de vascos ca un 20W40. Vascozitatea la un ulei mineral, la cald (100 de grade) nu am vazut-o specificata niciunde, poate ma insel, la cele sintetice si semisintetice e specificata.La cald, 10W40 e mai vascos decat un 0 sau 5 W40 (desigur...). Am spus de o bataie care o aveam la motor (la axul cu came, la locasul din blocu' motor). Nu o mai am, s-a rezolvat temporar: s-a uitat azi un nenea mai batran la ea, a turat-o in gol de am spus ca-i sar pistoanele sad.gif si e ok. Problema era la distributie , sunt acolo niste orificii (intinz. hidraulic) prin care circula uleiu' si erau infindate (masina a stat nepornita vreo 5 ani) si pt moment e in regula. Oricum, am de gand sa-i schimb toata distributia ( intinzator, pinioane, lant etc)


--------------------
dacia 1300 1980 - cs 05 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 27 Jun 2007, 17:54
Post #1569


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Cam asa am patit si eu cand am pus un aditiv, a inceput

27 Jun 2007, 18:55:
Cam asa am patit si eu cand am pus un aditiv, a inceput sa-mi bata un tachet. Dupa ce am pus 10w40 parca bataia s-a mai atenuat, dar tot se mai aude.

This post has been edited by EUROPE_: 27 Jun 2007, 17:55


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Jun 2007, 21:36
Post #1570


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Eu unu o sa pun poze cum e la rece si dupa 5 -20 de min cum e la cald fiindca numai asa comentati tongue.gif nu din auzite spuse . tot ce trece peste 600-700 de mii fara aditiv si evident daca motorul nu papa ulei daca papa atunci adaugati.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 27 Jun 2007, 22:29
Post #1571


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




QUOTE(papamuntz991 @ 25 Jun 2007, 19:39)
se regleaza culbutorii sau tachetii?sau amandoi?
sorry de off topic...
*



Se regleaza doar culbutorii, ei sunt cei de sus asezati pe rampa! Tachetii sunt in motor si au o forma unui cilindru, acestie nu es pot regla, decat schimba!


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD - 8-B 4746/8-B 7768
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Jun 2007, 15:31
Post #1572


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




smile.gif) Bine zis alex doar culbutori se regleaza daca vrei sa te duca uleiul mai mult si sa nu miroase a benzina .Fiecare cum are grije de masina asa o va avea, nu cred ca va permiteti lux totul e scump la noi sad.gif .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papamuntz991
post 28 Jun 2007, 21:39
Post #1573


Membru autentic


Group: Members
Posts: 496
Joined: 15 January 07
From: Militari Customs




doar o intrebare..cand se strange chiuloasa(dupa 1000 de km dupa ce a fost schimbata garnitura) ce se regleaza:tachetii sau culbutorii?mecanicu mi-a zis ca regleaza tachetii dupa ce strange chiuloasa...vorbim de aceeasi chestie?


--------------------
Dacia 1310 '90 TLX - B 17 M..
cu Dacia in suflet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 29 Jun 2007, 06:53
Post #1574


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Mecanicul tau vorbeste dupa urechi. Numai culbutorii sint accesibili si numai ei au surub de reglaj.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 29 Jun 2007, 07:14
Post #1575


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Chestia cu tachetii ... vine din vremuri stravechi ... cand asculta motorul si il auzeai ..."bat tachetii" ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 29 Jun 2007, 13:15
Post #1576


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




de curand, are cam 1000km, am facut schimbul cu RO3 SIN 10W40, indicativ Api SJ... trage de nu se poate masina si nu papa... are setul verificat vara trecuta si n-au fost necesare interventii.

stiu ca indic Api tre sa fie cat mai mare, astfel e mai bun uleiul... scumput pt RO3 dar merge... aproape 500mii bidonul de 4L


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 30 Jun 2007, 15:03
Post #1577


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Se apropie schimbul de ulei la masina mea. De vreo 4 schimburi folosesc Elf Sporti 15W40, mineral. As vrea sa incerc Elf Competition 10W40. Acesta e semisintetic? pe bidon n-am vazut sa scrie...pot sa trec de pe mineral pe acest semisintetic? Ce ziceti, merita? Diferenta de pret nu e mare, Elf Competition e cu vreo 12 lei mai scump la bidonul de 4 litrii.


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 30 Jun 2007, 18:04
Post #1578


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




absolut


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 30 Jun 2007, 18:26
Post #1579


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




tabek poti trece vezi ca e scris SEA adica semisintetic! Eu am pus si functioneaza frumos motorul fara aditivi si alte porcari de adausuri la ulei .Evudent daca nu ai probleme la motor scurgeri de ulei pe la semering sau prin alte locuri 10w40 elf competition se merita alti pun Mobil S 10W40 .Acum tu decizi.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 4 Jul 2007, 21:24
Post #1580


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




dacia motor 1.4 carburator, 43000km, ce aleg? dintre astea 2:



Attached thumbnail(s)
DSC02408.JPG ( Size: 223.07k ) Number of downloads: 125
DSC02407.JPG ( Size: 270.66k ) Number of downloads: 116


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 5 Jul 2007, 04:48
Post #1581


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




La diferenta aia... Magnatecul... biggrin.gif


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 5 Jul 2007, 16:45
Post #1582


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




elf competition 10w40 cea mai buna alegere wink.gif sunt multumit


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 5 Jul 2007, 20:29
Post #1583


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




de ce?


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Jul 2007, 20:39
Post #1584


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




raport pret - calitate. 80 ron - 5 litri.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 5 Jul 2007, 21:03
Post #1585


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




s-a dat ca painea calda, a fost la oferta.. nu am mai apucat.. intr-adevar, la bani era super bine.. dar acum costa cam ca restul.. eu mi-am luat Aral 10W40, la 29RON/l.. asta este.. in fine.. ideea era sa nu se mai insiste pe o anumita marca, fiecare isi are pretul ei, depinde cat esti dispus sa dai.. diferente mari sunt intre RO3 si Castrol, ca altfel, ca e Mobil, Aral, Elf, tot pe acolo..
Si acum ceva care mi s-a parut interesant: am intrat pe site la Elf, din insistentele (fara intentie si care nu mi s-au adresat in mod direct) ale cuiva prezent constant cu posturi in topicul asta.. si m-am uitat pe specificatiile fiecarui produs in parte.. pe langa faptul ca nu se gasesc toate la noi (m-ar fi interesat un 10W50 spre exemplu) am constatat ca dintre W40-uri la cald, cel mai vascos este 10W40, pe urma 5W40, 15W40 fiind cel mai apos.. a, si 5W40 e mai gros la cald decat 0W40... si diferenta de vascozitate la cald dintre un 15W40 si 10W40 e cam cat diferenta intre 10W40 si 20W50.. a fost o observatie..


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Jul 2007, 14:26
Post #1586


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Multi comericianti nu stiau cei cu elf competition smile.gif)) pe mine m-au indemnat sa cumpar elf sporti sau txt biggrin.gif dar dupa o ampla documentare si de aici si de pe situri am ajuns la concluzia la raport pret calitate se merita si chiar e bun. Multi ziceau de castrol magnum mobil etc ,am tras linie si iam si spus la domnul comerciant ca nu se merita celelalte si am cumparat elf competition e bun duce 9000km .Am deja 2000 km parcursi si nu e negru e la fel cum era in bidon viscos si la cald si la rece ce va pot spune nu va indemn trageti voi concluzia 10w40 semisintetic elf competion.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 7 Jul 2007, 21:45
Post #1587


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




da.. adevarul e ca diferenta de bani de la promotia elf se simte.. am fost si eu sceptic cu privire la 10W40, cand am trecut la sintetic de la mineral am avut Castrol 10W60 si Valvoline 5W50, nici nu ma gandeam sa cobor sub W50.. din motive financiare (un litru de Castrol 10W60 e 55 de lei, cam prea mult) acum am trecut la 10W40, Aral (pentru ca promotia cu 5 litri la 80 de lei se cam terminase) si vad ca tine presiunea la fel de bine ca un 20W50 mineral, spre exemplu.. si daca mai prinzi si o promotie cum a fost la elf, pot trage urmatoarele concluzii:

1 - pentru posesorul obisnuit de dacie, care nu se zgarceste la ultimul banut, nu prea mai merita sa iei ulei mineral, oricum 15W40 in niciun caz; pentru o minima diferenta, iei 10W40 semisintetic care are o gramada de avantaje
2 - pentru cine e mâna larga si e un perfectionist, 10W60 sintetic e alegerea
3 - cine prefera investitiile minime si e adeptul zicalei romanesti "las-o ca merge si asa", sau are motorul varza si mananca in draci ulei, RO3 sau echivalent..

This post has been edited by nambanidealtceva: 7 Jul 2007, 21:52


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Jul 2007, 22:09
Post #1588


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Hai ca nu avem mertan sau bmw alfa romeo bugati sau vyron pentru a loa castrol 10w60 sa fim sinceri costa mult si ajungi cam la aceleasi performante. Vrei turbo se preteaza si elf 10 w40 competition azi am forjat masina de a loato naiba de la dristor -mihai bravu pina sus la piata sudului prin ferentari si retur salajan dupaia pe chiul dimbovitei acolo o turezi in sarcina si vezi pe urma ce iti face uleiul e negru la culoare sau isi mentine propietatile cum lai turnat la inceput si asa tragi concluziile la cald si la 4000 de ture . Zilnic urc cel mult pina la 3000 de ture in rest moderat 2000 un motor bine ingrijit duce si peste 200 de mii km fara reparati capitale acum fiecare cu ce-l doare smile.gif) turbo si bani bagati iar la rectificari segmenti noi etc.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 7 Jul 2007, 22:17
Post #1589


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




a mea are 130 de mii cu motorul original, am avut grija de ea smile.gif din pacate nu cred ca o sa prind 200 de mii, pentru ca trebuie sa imi schimb catalizatorul pentru ITP la anul... si cu ocazia asta vreau sa ii fac si motorul, desi chiar nu da semne de oboseala.. dar macar sa le fac pe toate o data, ca daca o va lua pe ulei o mai pun de un catalizator.. care e mai scump decat reparatia capitala la motor smile.gif concluzia: uleiul bun schimbat la timp tine motorul

PS: si eu pe acelasi traseu am "forjat-o" azi, dar am facut-o stanga spre Giurgiu, nu am mai ajuns in Ferentari icon_mrgreen.gif ; n-au fost probleme de presiune, desi uleiul era incins ca la tigaie..

This post has been edited by nambanidealtceva: 7 Jul 2007, 22:21


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Jul 2007, 07:58
Post #1590


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Incins????? biggrin.gif eu cu elful am observat ca isi pastreaza propietatile chiar si la temperaturi mari. Dupa goana de ieri pina in ferentari si inapoi in salajan am ajuns acasa in parcare si am oprit motorul chiar la joja m-am dus sa vad cum sta treaba. Am pus ulei de pe joja pe degete era viscos era cald dar nu la temperaturi de 50 grade cam la pe la 40 de grade in fine sunt multumit .In schimb CDi clarke modificat de mine ala chiar frigea smile.gif)) tot sa tina bobina de inductie si in sarcina la 45 kv tot timpul e ceva bine ca are radiator mare ca altfel bau .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
147 Pages « < 51 52 53 54 55 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 23:24
Forum Renault