DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

147 Pages « < 54 55 56 57 58 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Totusi care e cel mai bun ulei de motor pentru dacie?

papamuntz991
post 31 Jul 2007, 10:15
Post #1651


Membru autentic


Group: Members
Posts: 496
Joined: 15 January 07
From: Militari Customs




de curiozitate..ce e aceasta clasificare API...la ce se refera?am vazut la cineva cu clasificare SL..deci era bun...
la uleiul pe care l-am bagat eu...nu mai zic ca nici nu cred ca avea clasificare...


--------------------
Dacia 1310 '90 TLX - B 17 M..
cu Dacia in suflet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 31 Jul 2007, 11:18
Post #1652


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




QUOTE(emircea @ 31 Jul 2007, 09:20)
Se comporta la fel de turbata si fara aditiv? Un ulei bun contine destui aditivi.
*



Pai nu chiar atat de tare. Deci exact cum zici, daca uleiul ar fi fost ceva mai aditivat, atunci aceasta conserva (si una ieftina, da-o-ncolo de treaba) n-ar mai fi avut un efect atat de evident.

Am sa ies cu masina acum la o mica tura sa vad cum porneste si motorul rece. Ca ieri seara l-am pus de cum am ajuns acasa si i-am dat doar cateva sprint-uri pe langa bloc, sa vad cum face, dar n-am mers "serios" cu ea, i-am cam dat bice, si stiu ca asa ceva nu se face cu Dacia tongue.gif. Vreau acum sa vad cum se comporta la "mers ca oamenii". icon_mrgreen.gif

Cand ma intorc am sa va zic si clasificarea pe care-o are uleiul, ca bidonul e in portbagaj tongue.gif


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 31 Jul 2007, 11:56
Post #1653


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Bullix @ 31 Jul 2007, 11:18)
[...]Deci exact cum zici, daca uleiul ar fi fost ceva mai aditivat, atunci aceasta conserva (si una ieftina, da-o-ncolo de treaba) n-ar mai fi avut un efect atat de evident.
[...]

De curiozitate, te-ai uitat pe acea conserva? Nu de alta dar am primit si eu un aditiv cu teflon, tot american, pe care nu l-am bagat si nici nu cred ca-l voi baga in motor, se pot infunda canale, filtru, ma rog.
Pe al meu scrie (din putina engleza de-o pricep) ca e "echivalent 10W30", in ce priveste viscozitatea. Ori, daca tu ai amestecat un ulei 15w40 cu un 10 w 30, care va fi viscozitatea finala? Sa zicem o medie ponderata. E normal sa porneasca mai usor. Asta insa nu inseamna ca face si bine. Daca bagai direct ulei 10 w 40 aveai efect mai bun.

This post has been edited by diaconuliviu: 31 Jul 2007, 12:43


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 31 Jul 2007, 14:28
Post #1654


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Nu, al meu nu e cu teflon. Nu zice ce echivalent, ci doar ca se pupa cu orice ulei. Eventual fac o poza conservei daca vrea cineva.

Concluzii pe ziua de azi: de pornit la rece porneste la fel, dar de mers, se simte ca a mai prins putina viata...
Mi-a saltat putin nivelul uleiului cam la limita superioara, cred ca trebuia sa nu torn toata conserva. Ori sa astept sa se mai consuma putin din ulei. Dar tocmai asta e, ca a mea nu papa aproape deloc.

Apropos, m-am uitat ce scrie: uleiul e SJ icon_mrgreen.gif (si CG-4 in cazul folosirii la un diesel). Si e mineral, cred ca am mai zis.


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 31 Jul 2007, 15:06
Post #1655


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Aditivii de uz comun, daca nu sunt cu teflon sau altceva (MoS2), au efect in principal cresterea vascozitatii uleiului - indiferent de ce altceva declara producatorul lor.

Daca crescand astfel vascozitatea motorul 'trage' mai bine, inseamna un inceput de uzura la care un ulei de grad obisnuit, normal aditivat, nu face fata.
Pur si simplu e un semnal de alarma ca motorul incepe sa se deterioreze daca ii trebuie un ulei mai vascos decat ce recomanda producatorul: jocuri prea mari (pierdere de presiune de ulei) sau pierderea compresiei. Nu sunt un guru in ale motoarelor, dar astea sunt primele lucruri ce-mi vin in minte.

Nu spun ca uzura e neaparat anormala, ci pur si simplu e un semn de uzura. Uzura este normal sa apara la mecanismele in miscare dupa un nr. de ore de functionare, mai mare sau mai mica in functie de calitatea materialelor, corectitudinii ungerii si a uleiurilor folosite.

This post has been edited by emircea: 31 Jul 2007, 15:18


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papamuntz991
post 31 Jul 2007, 16:00
Post #1656


Membru autentic


Group: Members
Posts: 496
Joined: 15 January 07
From: Militari Customs




si a regimului de functionare ,tin eu sa adaug....


--------------------
Dacia 1310 '90 TLX - B 17 M..
cu Dacia in suflet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 31 Jul 2007, 21:09
Post #1657


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




bune parerile pe aici.sa va zic o faza am intalnit o dacie care are depunere de calamina pe joja;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 1 Aug 2007, 00:00
Post #1658


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Ce urat...


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 1 Aug 2007, 08:24
Post #1659


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Pai hai sa vedem...

Ce se intampla daca motorul scapa compresie pe la segmenti (sa zicem ca in cantitate suficienta)?
Toate astea ajung in baia de ulei, de unde pot sa iasa pe la joja sau pe la locasul de recuperare a gazelor de carter... Nu stiu daca mai sunt si altele. Si, probabil, cand prin locul disponibil in baie se tot ventileaza gaze fierbinti pline cu tot felul de resturi de la arderea uleiului, o parte din resturile alea se depune.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 1 Aug 2007, 11:01
Post #1660


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Asta sublinia si el, atit de "copt" era motorul si de neingrijit incit ajunsese sa se depuna calamina pe joja. Oare, la cit timp ii verifica proprietarul nivelul?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 1 Aug 2007, 13:34
Post #1661


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




NU a fost NICIODATA pana la 50.000km schimbat! ci doar completata.ulei penal la 3 lei litru si filtrul de ulei era cel original.mi-am rupt cheia incercand sa-l desfac.nu mai vorbesc de dopu baii;) a fost mare show:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 2 Aug 2007, 06:46
Post #1662


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Am sters aberatiile; omul scrie clar ca "A INTILNIT" o masina nu ca el personal are acea masina cu filtru neschimbat. E grea limba asta romana si de citit pt unii.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 2 Aug 2007, 12:04
Post #1663


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Din pacate fondurile mele financiare nu-mi permit un 10W40 si sunt obligat sa ma rezum la un Mobil 1 20W50 la 13 lei litrul ce parere aveti despre el ,a mai bagat cineva asa ceva si la cati km ati facut schimbul ??? va multumesc laugh.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 2 Aug 2007, 15:16
Post #1664


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




incearca macar un 15w40, diferenta de pret nu e mare.
Spor!


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 2 Aug 2007, 17:19
Post #1665


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE
Din pacate fondurile mele financiare nu-mi permit un 10W40 si sunt obligat sa ma rezum la un Mobil 1 20W50 la 13 lei litrul


In Metro Timisoara preturile la bidonul de 4l 10w40 Mobil, Elf, Esso, Valvoline, Texaco, toate semisintetice, sunt in jur de 68-76 ron/4l, cu tot cu TVA. Fac pariu ca si in alta localitate, Metro sau Selgros, tot pe acolo sunt preturile.
Deci diferenta nu e mare; in plus, Mobil, Elf si Valvoline au codul de bare de pe bidon care incepe cu altceva decat cu 5 - 5 e specific Ro, se poate vedea, de exemplu, pe Esso si unele bidoane de Castrol; 4 e specific Germania; 8 cred ca Turcia; la ultimele trei nu mai stiu ce e, dar par a fi de la mama lor - Ge, respectiv Franta.

Sper ca am fost destul de explicit cu codul asta de bare. Pentru produsele fabricate in Europa, primele 3 cifre din codul de bare identifica tara si nu mai stiu ce. Cu certitudine daca codul de bare incepe cu 4, produsul e facut/imbuteliat in Germania; daca e cu 5 - in Romania. De alte cifre nu am fost interesat si presupun ca 8 e in Turcia.

This post has been edited by emircea: 2 Aug 2007, 17:29


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 3 Aug 2007, 21:27
Post #1666


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(emircea @ 31 Jul 2007, 16:06)
[...]Daca crescand astfel vascozitatea motorul 'trage' mai bine, inseamna un inceput de uzura la care un ulei de grad obisnuit, normal aditivat, nu face fata.
Pur si simplu e un semnal de alarma ca motorul incepe sa se deterioreze daca ii trebuie un ulei mai vascos decat ce recomanda producatorul: [...]
*


Cam asta s-a intamplat cu motorul meu, am zis sa pun un aditiv, dar problema e ca motorul a inceput sa porneasca ceva mai greu la rece, plus ca avea alt sunet, deci clar uleiul 20w40 si un aditiv nu mai stiu de care, nu au avut niciun efect bun asupra motorului. Cand am pus din nou 10w40, motorul porneste si mai usor la rece plus ca trage mult mai bine, oricum se cunoaste diferenta. Cu alte cuvinte am facut o mare prostie ca am bagat acel aditiv. Recomand si la alti colegi forumisiti sa nu bage in motoare acele conserve de cativa lei bucata.

Pe cutie scria ca reduce consumul de ulei si de bnenzina, la mine a cam fost invers in ceea ce priveste consumul de ulei ( pornirea la rece se lasa cu fum albastru wink.gif ).


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 5 Aug 2007, 09:56
Post #1667


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




merita pt cativa $ in plus sa luati un ulei 10w40 bun:) nu facaturi gen hexol sau altele;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 6 Aug 2007, 21:34
Post #1668


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Din resurse financiare precare am fost nevoit sa ma opresc la un ESSO 15W40 mineral 54ron-4l ,filtru ulei Champion 13ron ,si am bagat si un flusher ABRO 9ron ,care trebuia tinut 3 minute cu motorul la relanti si apoi golit cu tot cu uleiul vechi un Mol 20W50 multigrade ce o fi insemnand asta zau ca nu stiu huh.gif care dupa vreo 2000 si pierdut proprietatile.,Va cer parerea voastra acum ,(m-am prins di pacate seara si am lasat sa se scurga pana maine la pranz ca dimineata sunt la servici:P ) ce parere aveti despre ulei si cam la cati km trebuie schimbat ,a mai bagat careva asa ceva blink.gif ??? va multumesc !!!


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 7 Aug 2007, 08:44
Post #1669


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Esso 15w40 mineral am folosit si eu, dupa care am trecut pe Elf 15w40 tot mineral, iar acum de vreo 2 saptamani tot aman schimbul, vreau sa pun Elf 10w40 semisintetic. Esso sau Elf 15w40, eu n-am observat diferenta intre astea doua... smile.gif baga-l linistit.


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 7 Aug 2007, 08:45
Post #1670


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Cu aceleasi resurse financiare puteai achizitiona:

- elf, mobil sau texaco semisintetic, 10w40, 68 ron/4l;
- filtrul de ulei cel mai ieftin (ca oricum la urmatorul schimb il inlocuiesti) - 8 ron;
- flusher 8-9 ron;

si renuntai la 2-3 pachete de tigari sa acoperi diferenta.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 7 Aug 2007, 09:00
Post #1671


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Din fericire pt mine nu mai fumez de 6 ani ,dar deviem de la subiect deja ,si sunt foarte strans la curea in privinta banilor din pacate dar totusi am decis sa ii baga macar schimbul acesta un ulei cat de cat bunicel ,si apropo la cate mii de km se schimba un ulei mineral ,in cazul meu ESSO ??? huh.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 7 Aug 2007, 09:02
Post #1672


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Mineral sau sintetic, il tii pe riscul tau mai mult de 5000 km. Nu mai mult de 5000 km.

Pentru 9 ron diferenta, preferam sa pun ceva mai bun.

This post has been edited by emircea: 7 Aug 2007, 09:12


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 7 Aug 2007, 09:10
Post #1673


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Fiind mineral, daca-i faci in mare parte urban, vreo 2500 de kilometri sunt de ajuns. D-aia e mai rentabil sa pui semisintetic ca se tine mai mult, lucru pe care o sa-l fac si eu la urmatorul schimb. Am mers cu RO3-ul 20w40 multigrad super-1 bla-bla-bla, cam 3000 de kilometri, 80% dintre ei extraurban si ma gandesc sa-l mai tin vreo 500 de kilometri si gata. In perioada asta am fost nevoit sa completez vreo 400 ml, dar nu mi s-a parut capat de tara.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 7 Aug 2007, 09:50
Post #1674


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




D-le emircea ,sa fiti d-voastra sigur ca daca era diferenta specificata mai sus de 9 ron luam 10w40,dar preturile spuse de d-voastra mai sus nu coincid cu lacomia magazinelor de profil din Resita (din pacate) ,de exemplu 10w40 Mobil 1 era 97 ron la bidon de 4 l,si elf undeva la 80 de ron asa ca era de bun augur preturile enumerate de d-voastra mai sus ,o zi buna tuturor si va multumesc de raspunsuri !!!


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Aug 2007, 11:30
Post #1675


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(emircea @ 2 Aug 2007, 17:19)
[...]
Deci diferenta nu e mare; in plus, Mobil, Elf si Valvoline au codul de bare de pe bidon care incepe cu altceva decat cu 5 - 5 e specific Ro, se poate vedea, de exemplu, pe Esso si unele bidoane de Castrol; 4 e specific Germania; 8 cred ca Turcia; la ultimele trei nu mai stiu ce e, dar par a fi de la mama lor - Ge, respectiv Franta.

Sper ca am fost destul de explicit cu codul asta de bare. Pentru produsele fabricate in Europa, primele 3 cifre din codul de bare identifica tara si nu mai stiu ce. Cu certitudine daca codul de bare incepe cu 4, produsul e facut/imbuteliat in Germania; daca e cu 5 - in Romania. De alte cifre nu am fost interesat si presupun ca 8 e in Turcia.


Pe ELF 10W40 competitionu' meu incepe cu 3 (pe cod bare initial), deci nu cu 5 si scrie pe eticheta tradusa ca e imbuteliat la Brasov. Deci? 3 e tot RO?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 7 Aug 2007, 13:37
Post #1676


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Greselile de traducere sunt excluse?

Din cate stiam, codul de bare pentru Europa e standardizat, iar prima cifra sau primele 3 cifre codifica tara unde e fabricat produsul. Nu stiu ce sa zic de imbuteliere. E numai o indicatie orientativa asupra locului de origine.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 7 Aug 2007, 13:51
Post #1677


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




@ liviu:cumpara castrol 10w40 icon_mrgreen.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Aug 2007, 13:54
Post #1678


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Pai la care greseli de traducere te referi?
Codul e pe eticheta in engleza, eticheta cu traducerea e pusa la noi. Pe aia tradusa scrie "ambalat la..." Ma indoiesc de faptul ca ar scrie "ambalat de..RO" la un produs adus de la mama lui, pt ca lumea cind vede "ambalat in RO" mai fuge, se asteapta la ulei "botezat".


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 7 Aug 2007, 14:01
Post #1679


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




Daca acel cod de bare incepe cu 59, atunci produsul e fabricat in RO.
Primele 2 cifre din codul de bare reprezinta tara producatoare.


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 7 Aug 2007, 14:01
Post #1680


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




eu am avut elf10w40.80w90 si pt 2 timpi.nu am fost multimit deloc:) castrol edge recomand:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
147 Pages « < 54 55 56 57 58 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 19:47
Forum Renault