DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

147 Pages « < 95 96 97 98 99 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Totusi care e cel mai bun ulei de motor pentru dacie?

CandyMan13
post 6 Feb 2009, 00:58
Post #2881


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




mersi frumos emircea si dan.mai devreme am dat peste posturile respective:(
voi aplica recomandarea.


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 6 Feb 2009, 10:20
Post #2882


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




QUOTE(ionut_09_RWX @ 6 Feb 2009, 00:42)
pai daca il folosesti "de ceva timp"...folosestel in continuare, trecerea  de la mineral la sintetic poate fi un soc pentru motorul tau, doar schimba-l  mai des ca sa nu se depuna prea tare, recomand sa citesti posturile anterioare ca sa intelegi mai bine. de spalat motorul... ia  un schimb de ulei cel mai ieftin si mergi cu el 20-30 km dar ulei subtire 20w20
*




hmmm..un soc? in ce sens..am citit cam tot topicul inainte..vad ca foarte multi baga 10w40, si pe carburatie si pe injectie.
Daca poti fi mai explicit..
mersi!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 6 Feb 2009, 12:18
Post #2883


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




QUOTE(rokos @ 6 Feb 2009, 10:20)
hmmm..un soc? in ce sens..am citit cam tot topicul inainte..vad ca foarte multi baga 10w40, si pe carburatie si pe injectie.
Daca poti fi mai explicit..
mersi!
*



pai... uleiul sintetic este obtinut din polimeri cu functionalitati specializate cum ar fi sensibilitate la temperaturi scazute adica nu ingroasa uleiul iarna si ai pornirea mai buna, vara la temperaturi ridicate isi pastreaza vascozitatea -ai presiune mai buna, transporta particulele de reziduuri si in filtru, elimina fenomenul de spuma in capac si ce ne intereseaza pe noi... uleiul sintetic contine agenti(polimeri) de curatare a motorului adica a depunerilor un efect benefic daca ne gandim la punctele de ungere a elementelor in miscare.
Dupa cum stim, uleiul mineral este foarte putin imbunatatit/ sau deloc, cu polimeri el actionand asupra "ranilor" din motor prin depuneri minerale, un efect bun asupra eventualelor uzuri. In momentul in care punem un ulei sintetic intrun motor care a fost "tratat" cu ulei mineral, uleiul sintetic incepe sa lucreze eliminand parte din depuneri efect invers uleiului mineral. Deci asa apare fum, zgomot randament scazut, creste consum ...deci probleme, primul schimb de sintetic avand o viata mult mai scurta.
daca tu ai facut ultimele 6-7 schimburi cu ulei mineral(acelasi ulei), eu iti recomad sa continui cu el, iar la urmatoarea segmentare punei ulei sintetic. Deasemena :NU folosi aditiv sau oil-flush-er face mai mult rau decat bine.
Tu mai cere sfaturi...o parere in plus nu strica niciodata wink.gif
spor la treaba??


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 6 Feb 2009, 15:58
Post #2884


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Interesanta ideea cu trecerea de la mineral la (semi)sintetic. Am mai vazut cazuri in care rezultatul n-a fost chiar cel la care se astepta utilizatorul, ci dimpotriva. Acum stau sa ma gandesc daca si eu la Dacia mea, care 30 de ani a mers doar cu mineral, inclusiv de cand s-a facut ultimul r.k., merita sa incerc un 10W40 de la Castrol sau sa iau 15W40 de la acelasi producator. Eu cu BP-ul care are aceleasi specificatii nu pot spune ca am avut probleme, mai prost n-are cum sa fie Castrol-ul ma gandesc... unsure.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 6 Feb 2009, 16:21
Post #2885


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




aha..mersi de informatii. Masina are 110.000km, nu papa ulei motorul. Merge f bine, n-am probleme cu ea. Ma gandeam sa-i pun ceva mai de calitate ca sa zic asa
De cand e cumparata a mers cu Dacia Oil pe perioada garantiei apoi ARAL 15w40.
De segmentare nu pun problema inca biggrin.gif

Daca a mai facut cineva schimbarea de genul mineral>sintetiuc rog sa posteze cu ce probleme s-a confruntat.
Multumesc anticipat!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 6 Feb 2009, 17:26
Post #2886


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Depinde si de cat de mult ai mers cu mineral inainte sa pui sintetic, de uzurile din motor... Cine a mers 10.000km cu mineral si apoi inca 100.000km cu semisintetic o sa iti spuna, normal, numai de bine.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_ionescu
post 6 Feb 2009, 18:23
Post #2887


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 4 February 08
From: Ploiesti




salut, dupa ce am facut o segmentare am bagat(ca am avut)ulei castrol 5w40 care este sintetic ,pentru rodajul de 500 km - nu e bun pt dacie e f subtire la cald si nu mai ai presiune la ulei cum trebuie(relanti-2, dupa ceas si in ture max 4) acum am pus tot castrol dar 15w40 magnatec si este diferenta de la cer la pamant si calitativ si la comportamentul motorului in trafic,porniri la rece si demaraje. parerea mea e sa nu dai banii pe sintetic ca-i arunci pe geam si daca ai uleiul sintetic nu se merita pt ca e subtire si in turatii mai mari risti sa nu mai ai o ungere corespunzatoaresi automat termini motorul. motoarele dacia sunt motoare cu jocuri destul de mari si nu se merita (chiar si cu motorul nou)cel mai bun e un 20w40 vara sau 15w40 iarna asa cum spunea francezul in cartea tehnica la dacia 1300 standard ce s-a scris pe urma la modelele mai noi sunt povesti.


--------------------
DACIA 1410TLX 1987 - PH-10-TEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 6 Feb 2009, 18:25
Post #2888


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




La cald Castrol-ul tau era la fel de gros ca si actualul ulei, acel 40 din coada fiind indicele pentru vascozitatea la cald. La rece da, era mai subtire. Si presiunea nu era deloc rea, 2 cu 4 mi se pare absolut ok, ca doar nu vrei sa ai maxim mereu, nici nu ar fi bine daca ar fi asa.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_ionescu
post 6 Feb 2009, 18:31
Post #2889


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 4 February 08
From: Ploiesti




indicele de 40 se refera la temperatura mediului si nu la temperatura uleiului in motorul cald in motor temperatura lui ajunge undeva la 75 de grade vascozitatea uleiului e data de prima cifra


--------------------
DACIA 1410TLX 1987 - PH-10-TEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 6 Feb 2009, 19:05
Post #2890


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




@bavaria:)
ia castrol15w50:) pt caraciumba ta:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 6 Feb 2009, 19:31
Post #2891


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




QUOTE(radu_ionescu @ 6 Feb 2009, 18:23)
salut, dupa ce am facut o segmentare am bagat(ca am avut)ulei castrol 5w40 care este sintetic ,pentru rodajul de 500 km - nu e bun pt dacie e f subtire la cald si nu mai ai presiune la ulei cum trebuie(relanti-2, dupa ceas si in ture max 4) acum am pus tot castrol dar 15w40 magnatec si este diferenta de la cer la pamant si calitativ si la comportamentul motorului in trafic,porniri la rece si demaraje. parerea mea e sa nu dai banii pe sintetic ca-i arunci pe geam si daca ai uleiul sintetic nu se merita pt ca e subtire si in turatii mai mari risti sa nu mai ai o ungere corespunzatoaresi automat termini motorul. motoarele dacia sunt motoare cu jocuri destul de mari si nu se merita (chiar si cu motorul nou)cel mai bun e un 20w40 vara sau 15w40 iarna asa cum spunea francezul in cartea tehnica la dacia 1300 standard ce s-a scris pe urma  la modelele mai noi sunt povesti.
*


cand francezul indica ulei 15w40 si 20w40 in cartea tehnica pentru dacia 1300 nu existau uleiurile de astazi.

This post has been edited by mar10may: 6 Feb 2009, 19:32


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_ionescu
post 6 Feb 2009, 19:38
Post #2892


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 4 February 08
From: Ploiesti




da dar motoarele sunt aceleasi

6 Feb 2009, 19:43:
aici e vorba de indicii lui ca ulei nu de calitatea lui, acum calitatea e mai buna dar caracteristicile lui trebuiesc respectate adica indicii de vascozzitate si temperatura , numai asa se pot obtine performantele maxime din acel motor ,folosind uleiul si carburantul recomandat de producator la momentul introducerii pe piata a modelului respectiv de motor , ce romanii au cercetat vreun motor pana acum ? nu- au luat motorul folosit pe r 12 respectiv pe estafete si l-au brenduit

This post has been edited by radu_ionescu: 6 Feb 2009, 19:43


--------------------
DACIA 1410TLX 1987 - PH-10-TEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Feb 2009, 20:00
Post #2893


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(mar10may @ 6 Feb 2009, 20:31)
cand francezul indica ulei 15w40 si 20w40 in cartea tehnica pentru dacia 1300 nu existau uleiurile de astazi.
*




In cartea mea de la Dacie (1996) cu care a venit masina zice ca se poate folosi ulei de la 5w30 la 20w50.

cu 5w40 ai la cald fix aceasi presiune ca si cu 20w40, chiar mai buna, pentru ca-si pastreaza mai bine proprietatile.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_ionescu
post 6 Feb 2009, 20:30
Post #2894


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 4 February 08
From: Ploiesti




pe vreme cand fracezul scria treaba aia nici nu exista ulei sintetic adica 5wxx, eu am zis ca romanii ca sa-si creasca vanzarile de auto au mai trecut in carte tehnica si bazaconii, eu am zis ca motoarele nu s-au schimbat nici la conceptie nici realizare(tolerante,cote... etc) din contra s-au dus in jos la calitatea produsului finit .cat rezista un motor frantuzesc cu uleiul ala de doi bani si cat rezista unul romanesc cu acelasi ulei pe timpul ala vorbesc nu acuma ci atunci de ce toti pe vremea lui ceasca cautau seturi frantuzesti? pt ca se comportau fb la jegul ala de ulei si la benzina aia deci in concluzie daca iei un motor de dacie si ii bagi un ulei 15-20w40 si tot acelasi motor ii bagi pe urma 5w40 cu care crezi ca merge mai bine? eu zic ca cu ala 15-20w40 pentru ca pentru ala a fost proiectat la fel si la benzina una e sa-i bagi de 98 si alta e aia de 95 merge mult mai bine cu 98 pt ca atunci cand a fost proiectat aia era benzina cu care obtinea performantele maxime astea sunt treburi testate si de mine pt ca si eu am zis la fel ca bag nu stiu ce ulei sintetic si benzina de nustiu care ..... povesti cu sinteticul se comporta aiurea plus ca il papa mai repede. problema la ulei se pune sa nu-si schimbe proprietatile de ungere si curatare pe care le confera un timp cat mai indelungat aici intervine calitatea de acum vs calitatea de atunci(daca castrol 15w40 e garantat 10000km il sckimvbi la 10000 nu , s-ar putea la km aia sa nu mai ai ce sa schimbi) scuze de topic lung si pana la urma fiecare e liber s incerce pe buzunarul si motorul lui seara buna tuturor


--------------------
DACIA 1410TLX 1987 - PH-10-TEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Feb 2009, 20:34
Post #2895


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




tampenii sau nu, imi merge cel mai bine cu 10w40, a mers si cu 5w40. Nu ma intereseaza ce ziceau la motoarele frantuzesti, ca eu am motor romanesc de 1400, care e diferit in sensul ca nu arde uleiul pe la supape.

QUOTE(radu_ionescu @ 6 Feb 2009, 20:38)
ce romanii au cercetat vreun motor pana acum ? nu- au luat motorul folosit pe r 12 respectiv pe estafete si l-au brenduit
*




Apropos, motorul renault de 1400, adica fratele original al celui romanesc e de prin 1980-1985, era si un Volvo(340) cu acelasi motor, deci nu are legatura cu anii 60 la care te referi cu motorul de 1300.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 6 Feb 2009, 20:45
Post #2896


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Castrol Magnatec 15w40 este semisintetic!!
Cristitranca- Am 5 trepte.La 130 km/h am 3250rpm.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 6 Feb 2009, 23:18
Post #2897


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(radu_ionescu @ 6 Feb 2009, 18:23)
[...]dupa ce am facut o segmentare am bagat(ca am avut)ulei castrol 5w40 care este sintetic ,pentru rodajul de 500 km - nu e bun pt dacie e f subtire la cald si nu mai ai presiune la ulei cum trebuie[...]
*



Daca ai facut doar segmentare... si n-ai rectificat arbore, schimbat pompa de ulei, verificat lagare ax cu came, curatat canale de ungere si alte chestii ce le presupune o reparatie capitala, nu te astepta sa se fi imbunatatit cu ceva uzurile de la traseul de ungere. Si da, 5W40 trebuie sa aibe absolut aceeasi vascozitate la cald ca 15w40; daca la tine e altfel, inseamna ca motorul tau are probleme. Nu mai generaliza.
Personal nu folosesc 5w40 pentru ca e prea scump pentru buzunarul meu fata de un 10W40, dar reparatia capitala este facuta de mine, iar rectificarile aferente, la cei mai ok din Timisoara, batrani ce lucra cu simt de raspundere.

This post has been edited by emircea: 6 Feb 2009, 23:22


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 6 Feb 2009, 23:38
Post #2898


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




QUOTE(ydaniel @ 6 Feb 2009, 19:05)
@bavaria:)
ia castrol15w50:) pt caraciumba ta:)
*



W50? Exista asa ceva? Ma multumesc si cu W40 eu, motoru' nu e chiar asa zob ca restu' masinii.

PaulT, eu am intrebat destul de clar un om care cu asta se ocupa naibii, si mi-a zis ca e mineral. Probabil are si continut de semisintetic, dar ca baza e mineral.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 7 Feb 2009, 10:47
Post #2899


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




QUOTE(radu_ionescu @ 6 Feb 2009, 18:31)
indicele de 40 se refera la temperatura mediului si nu la temperatura uleiului in motorul cald in motor temperatura lui ajunge undeva la 75 de grade vascozitatea uleiului e data de prima cifra
*



omule mai intereseaza-te.... dezinformezi poporul excl.gif


[quote=Merced,6 Feb 2009, 23:38]
W50? Exista asa ceva? Ma multumesc si cu W40 eu, motoru' nu e chiar asa zob ca restu' masinii.


exista si w50 este chiar recomandat de dacia pt berline, practic e varza la dacie face ca tractoru dar e preferatul alora obsedati de presiuna la ulei, sa iasa acu prin ceas. Din pacate oamenii astia habar n-au ce inseamna motor, sistem de ungere si presiune....


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Feb 2009, 11:15
Post #2900


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nici nu am vazut ca a zis aia, intradevar e o prostie..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 7 Feb 2009, 14:03
Post #2901


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Eu stiam ca exista uleiuri cu W50 in coada, sa nu se inteleaga gresit. Dar nu stiam ca exista Castrol 15W50 si se gaseste la noi. Eu oricum ma multumesc cu W40 in coada.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Feb 2009, 15:02
Post #2902


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nu de tine, normal ca exista w50, e plin la orice magazin, Mobil 15w50, Elf sporti 20w50, Aral Basic 20w50..etc. Zilele trecute am vazut chiar Castrol 10w60..d'ala de care baga ala cu barca, da-i de curse cica.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_ionescu
post 7 Feb 2009, 19:16
Post #2903


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 4 February 08
From: Ploiesti




ionut_09, si pentru ceilalti care vor sa inteleaga ce am spus cititi atasamentul

Attached File(s)
Attached File  A._Generalitati.pdf ( 3.3mb ) Number of downloads: 47


--------------------
DACIA 1410TLX 1987 - PH-10-TEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Feb 2009, 22:13
Post #2904


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




da' tu l-ai citit? ca vedeai ca zice de 5w30 la dacie, si ca w40 nu inseamna 40 de grade wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 7 Feb 2009, 22:15
Post #2905


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




aia e din manualul de service dacia.
si ca DOT 4 este recomandat;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 7 Feb 2009, 22:58
Post #2906


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(radu_ionescu @ 6 Feb 2009, 19:31)
indicele de 40 se refera la temperatura mediului si nu la temperatura uleiului in motorul cald in motor temperatura lui ajunge undeva la 75 de grade vascozitatea uleiului e data de prima cifra
*


Aia e vascozitatea la 100 de grade.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 7 Feb 2009, 23:01
Post #2907


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti






Exista si 10W 50 tot de Castrol facut numai ca pe ambalaj scrie ca e destinat pt motociclete in 4 timpi. Costa cam 40 Ron litrul.


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 8 Feb 2009, 09:27
Post #2908


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Merced--Daca nici pagina Castrol nu iti da informatii corecte...atunci nu stiu cine o face:

http://www.castrol.com/castrol/productdeta...ntentId=7027377

Am vazut si ca scrie pe bidon..Probabil ca omul care se ocupa cu asta s-a uitat pe alt 15w40 de la Castrol.Singurul semisintetic este Magnatec 15w40.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 8 Feb 2009, 12:04
Post #2909


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




QUOTE(radu_ionescu @ 7 Feb 2009, 19:16)
ionut_09, si pentru ceilalti care vor sa inteleaga ce am spus cititi atasamentul
*




salut,
io am citit de mult graficul ala si sunt sigur ca si tu l-ai citit dar nu l-ai inteles.
bine si asa pentru ca graficul ala e cam vechi si foarte prost. Sincer nu stiu cum poate recomanda un constructor de motoare 20w la -10gr C si ulei mineral!!


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 8 Feb 2009, 12:22
Post #2910


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




m repet,

GTX - MINERAL

MAGNATEC - (SEMI) SINTETIC

orice indicativ W ar avea

This post has been edited by tzepesch: 8 Feb 2009, 21:13


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
147 Pages « < 95 96 97 98 99 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 04:49
Forum Renault