DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

147 Pages « < 96 97 98 99 100 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Totusi care e cel mai bun ulei de motor pentru dacie?

PaulT
post 8 Feb 2009, 16:43
Post #2911


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Nici chiar asa...Ca 5w40 e full sintetic. biggrin.gif


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mai76
post 11 Feb 2009, 00:25
Post #2912


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 11 February 09




Salutare! Care e problema cu masina mea de nu mai are presiune la ulei? Foloseam Aral 20w-40 si am trecut pentru scurt timp la romanesc. Dupa vreo 500 km am facut spalare motor si am bagat BP 15w-40 si aditiv 2+2 cu teflon. E, de cand am bagat porcaria aia romaneasca s-a terminat cu presiunea. Sau o fi de la aditivul asta? Mentionez ca motorul merge foarte bine...inca


--------------------
Dacia Berlina 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 11 Feb 2009, 00:54
Post #2913


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




nu mai folosi aditivi..si vezi poate te salveaza un alt filtru de ulei(cauta mann)


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 11 Feb 2009, 15:04
Post #2914


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




QUOTE(mai76 @ 11 Feb 2009, 00:25)
Salutare! Care e problema cu masina mea de nu mai are presiune la ulei? Foloseam Aral 20w-40 si am trecut  pentru scurt timp la romanesc. Dupa vreo 500 km am facut spalare motor si am bagat BP 15w-40 si aditiv 2+2 cu teflon. E, de cand am bagat porcaria aia romaneasca s-a terminat cu presiunea. Sau o fi de la aditivul asta? Mentionez ca motorul merge foarte bine...inca
*


salut
pai presiune buna inseamna 3.8-4 in ture si 2-2.8 ralanti motorul cald, nu stiu prea multe despre BP dar cred ca aral era mai bun. presiunea a scazut din cauza ca
1.. ai trecut de la 20w la 15w
2... ai spalat toate depunerile minerale din motor ce acoperea "ranile" din motor, asa lucreaza-protejeaza uleiul mineral
3... au mai ramas resturi din ala romanesc si au diluat BP-ul
Lubrifierea unui motor nu inseamna neaparat presiune mare...ci suficienta sa transporte uleiul in toate zonele de lubrifiere.
Aditiv eu nu recomand... este prea gros si infunda orificiile de ungere, infunda filtru si este recirculat greu deci se raceste greu si se arde mai repede. In plus motorul este mai zgomotos si face o gramada de spuma care ajunge in carb-> alta problema.
Mai citeste in posturi anterioare si vei putea face alegerea corecta pentru motorul tau.

P.S Fratilor colegi de forum, care este parerea voastra despre BP??
spor la treaba oameni buni!!


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 11 Feb 2009, 15:22
Post #2915


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.281
Joined: 24 June 07




Eu am mai zis, bag BP 15W40 de prin toamna lui 2007 si nu pot sa ma vait. Ce-i drept n-am niciun fel de ceas de presiune, singura avertizare ar fi la mine becurile din bord, dar motoru' merge ok, a mancat mult mai putin BP decat a mancat RO3-ul pe care l-am avut mai devreme, ii dau in goarna mult in ultima perioada si motoru' inca merge ok.
Pentru cat costa nu e rau, adica la banii astia sunt multe porcarii care se pot cumpara.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 19 Feb 2009, 03:02
Post #2916


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




fratilor, am gasit LiquiMoli cu Bisulfura de Molibden la ALPadrino de pe sterfan cel mare.

180 lei 5L si 30-35 lei 1L

mai au si alte uleiuri L-M. inslusiv aditivul de Bisulfura separat 20-25 Lei


offtopic
daca vreti, au si termostate Vernet , 20 lei.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 21 Feb 2009, 18:03
Post #2917


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




cam mari preturile icon_mrgreen.gif laugh.gif
am bagat si eu odat bisulfura de molibden de la LM>
nimic special.
tot un castrol EDGE e mai bun. laugh.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 21 Feb 2009, 18:13
Post #2918


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




QUOTE(ydaniel @ 21 Feb 2009, 18:03)

tot un castrol EDGE e mai bun. laugh.gif
*


cu 5W30 se aprind becurile la ulei in relanti.... radmasa.gif


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 21 Feb 2009, 18:15
Post #2919


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




10w60, nu 5 w30:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 22 Feb 2009, 08:23
Post #2920


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




wink.gif


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 27 Feb 2009, 10:49
Post #2921


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.281
Joined: 24 June 07




Tocmai ce mi-am comandat 3 litri de Castrol 15W40 si un filtru Mann, pe la 12 jumate ma duc sa le iau si sper sa prind o rampa goala la service sa fac si schimbul(plus tre sa pun tampon nou la toba finala ca de cand m-a pocnit unu din spate imi vibreaza toba de-mi vine sa-mi iau campii). S-a cam scumpit uleiu' asta, 23 de lei litrul e cam multicel, dar in ritmul in care am inceput sa merg cu masina probabil ca urmatorul schimb o sa mai fie pe la toamna, deci nu mi se pare capat de tara. Filtrul vreo 15 lei cica.
Revin mai pe seara cu impresii. rolleyes.gif

Later edit:

Am fost, le-am luat, le-am pus. Pareri dupa 2 km, drumul pana acasa. Parca e ceva mai silentios motoru', dar nu pot spune exact pentru ca am facut si toba si s-a mai redus oricum din zgomot in masina. Sper doar sa-l manance intr-un ritm mai lent p-asta decat a mancat BP-ul. Din nefericire uleiul nu era ca 10W40-ul pe care-l luasem pentru Cielo, facut la nemti si scris in germana pe bidon. P-asta scria in engleza si cica era facut in EU. O fi la turci, Dumnezeu stie, dar ma gandesc ca mai prost decat BP-ul n-are cum sa fie. Per total am cheltuit 95 de lei, o cincime din valoarea masinii, dar asta e. Sper pana in toamna sa nu ma mai ating de ulei.

This post has been edited by Merced: 27 Feb 2009, 13:51


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Janel
post 27 Feb 2009, 17:38
Post #2922


;))


Group: Members
Posts: 130
Joined: 15 May 08




Presupun ca e GTX la banii astia!


--------------------
Dacia Nova GT GPL '98 - AG 04 KJL
Merge cu gaz, deci e aragaz!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 27 Feb 2009, 20:07
Post #2923


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.281
Joined: 24 June 07




Magnatec. Pretul e fara adaos. wink.gif

Edit dupa o pornire la rece: Azi am ramas surprins sa vad ca zgomotu' metalic pe care-l auzeam cam o secunda dupa pornirea motorului e aproape absent. rolleyes.gif

This post has been edited by Merced: 28 Feb 2009, 13:35


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 9 Mar 2009, 21:04
Post #2924


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




intrucat cineva a inchis topicul de aditivi si a spus sa vorbim aici, urmez sfatul

ia ziceti...un Ceratec(chestie daia cu ceramica) merita?(la un motor cu 40 k km)...momentan are MoS2 si se prezinta frumos.....i-am dat o talpa la 3000 de ture la rece (o depasire) si parca nu imi mai e asa frica cum imi era cand aveam doar lubrifin in motor....

This post has been edited by cristitranca: 9 Mar 2009, 21:05


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 9 Mar 2009, 21:18
Post #2925


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




3000rpm e "talpa"??


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 9 Mar 2009, 21:21
Post #2926


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




inainte la rece cam nu prea aveam curaj sa o turez asa....si da, eu o consider talpa....

de ceratec ce parere ai? si ala e frectie la picior de lemn?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 9 Mar 2009, 21:40
Post #2927


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




dau si io o parere, io's total impotriva aditivilor, nu le vad rostu, mai mult unui motor de 40000 km, nu-i trebuie altceva decat un ulei bun, un semisintetic de calitate superioara. Aditivii se folosesc in momentul cand motorul a luat-o bine pe ulei, are scapari de compresie, presiune de ungere slaba, ulei naspa; personal cunosc aditivi pentru ameliorarea vascozitatii uleiului, aditivi pentru reducerea consumului de ulei, aditivi pentru reducerea frictiunii si uzurii motorului ( radmasa.gif ) si nu in ultimul rand solutie pentru reducerea emisiilor la motoarele pe benzina..., da nu-i recomand


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 9 Mar 2009, 21:43
Post #2928


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




am intrebat de ceratec
nu de teflon, nu de motor honey, etc....

ceratec asta nu e nici teflon nici duralube..cva pareri? o fi bun la reducerea batailor si zgomotelor si frecarii?

sa reformulez un pic...
merita mai mult decat Mo2S?

This post has been edited by cristitranca: 9 Mar 2009, 21:52


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 9 Mar 2009, 22:47
Post #2929


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Nu merita.Pui diferenta de bani si iti iei un ulei bun.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 9 Mar 2009, 23:27
Post #2930


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.281
Joined: 24 June 07




Eu nici Mo2S n-as mai pune daca as fi in locul tau.
Motoru' meu se simte in continuare foarte bine cu Castrol, si mai ales cu filtrul Mann care tine uleiul in rampa si dupa stationari lungi, astfel a disparut zgomotul de fier pe fier pe care-l auzeam pana se stingeau becurile de presiune cand porneam motorul la rece. In schimb, e si un revers al medaliei, am mai observat cate o pala de fum albastru la pornire, lucru care nu-l mai vazusem de cand cu filtrul ala care nu tinea uleiul. radmasa.gif Dar nesemnificativ. Am dat 80 de lei pe ulei si filtru, dar fac banii...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 10 Mar 2009, 09:02
Post #2931


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Cristi, daca motorul ti-e terminat, poti folosi si mama aditivilor, ceratecilor si ce mai vrei tu.

Saptamana trecuta m-a vizitat un unchi sa-l ajut cu o segmentare. Are break cu motor de 1400, cu care aprovizioneaza in mic magazin. Motorul ce-l dorea segmentat fusese ok, luat din dezmembrari cu un an in urma si-si pierduse 'vana'. Motorul respectiv fusese 'tratat' cu lubrifin si panther, schimbat la 3000 - 3500 km.
Dupa ce i-am dat jos chiuloasa si am vazut uzura camasilor.... motorul respectiv a ajuns direct la fier vechi, iar acum cauta altul. Macar mi-a promis ca pune ulei mai de doamne-ajuta in cel 'nou'.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 10 Mar 2009, 13:13
Post #2932


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




sa lamurim treaba
in vreo 2 pagini merced si inca cativa mi-au atras atentia sa nu mai pun rahat de ulei lubrifin si am pus un rahat mai nobil, Lukoil Lux 15W40 si se vede diferenta intre lubri si luki...adica la 750km inca am ulei pe la maximul pe joja....am pus si un aditiv de MoS2.....
o sa schimb uleiul pe la 4000km sau 4500 cu un BP si cu inca o runda de MoS2(ca mai am)...dupaia vreau sa ii pun un Ceratec sau Xeramic(care din ele e mai bun?) xeramic pare a fi romanesc....ma rog..esenta o fi aceeasi

motoru are 39 K km neimpliniti....mai am vreo 60km pana ajung la 39000 si nu haleste ulei mult, doar pe la supape banuiesc...sau tot il mai pierde..oricum nu se pune problema sa fie un rahat care umple strada de fum....e un motor chiar f bun

o sa pun un BP pt ca luk m-a convins ca e mai bine cu un ulei superior dar nu prea superior....deci asta cu ulei mai bun am rzolvat...poate chiar vreun castrol de 75 ron...dupa ce se termina uleiu asta(4500km, ramasi 3500..sau 3000)(filtru Mann nu o sa iau nici mort, sa nu va puna sfantu sa ma convingeti)

vreau sa bag ceratec cu ideea ca asa pte mai trag de masina fara sa se uzeze mult....pana primesc sau cumpar una cu un motor mai...stimabil....
ceratec mi se pare mai bun decat duralube si e si mai ieftin...si are un principiu de functionare ok(ca si mos2) si nu strica(ca teflonu...si producatoru a zis ca nu e bun)...deaia intreb strict, pareri despre Liqui Molly Ceratec si Electro Prod Xeramic......cam aceeasi branza cred ca sunt....

ar strica la ceva? a pus cineva? pareri?

semisintetic daca bag o sa imi curete motoru si poate creste consumul de ulei, deci evit....

referitor la merced...schimba simeringurile la supape daca de acolo haleste ulei


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 10 Mar 2009, 13:29
Post #2933


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.281
Joined: 24 June 07




Motoru' meu nu are asa ceva, si n-o sa desfac vreodata mai mult decat capacul culbutorilor de pe el, si in niciun caz pentru un consum care practic nu-l simt, nu necesita completari intre schimburi.
Tu tragi continuu cu aditivii aia, ma rog, faci cum vrei, incearca 10 insi sa te convinga ca n-au efect si cu banii aia poti cumpara un ulei mai bun direct, sau filtru Mann. Ca decat sa pui unu' de Romcarbon la 8 lei, mai bine dai 15-16 pe unul Mann, diferenta chiar se vede, mai ales ca tine sigur uleiul in rampa, nu e ruleta ca la Romcarbon.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 10 Mar 2009, 13:35
Post #2934


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




intreb de aditiv..daca ala cu ceramica mai reduce frecarea sau daca strica ceva...atat....filtru mann nu iau..deloc...urmatoru ulei va fi BP cel mai probabil si filtru de 9 lei sau cat s-o mai face....deci bugetu e alocat....

acu ziceti ceva si de aditiv....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dancuciureanu
post 10 Mar 2009, 13:42
Post #2935


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 19 June 06
From: IASI




Stii engleza ?
http://www.carbibles.com/additives.html

Daca aloci bugetul precum pui botic la aditivi mai bine mergi pe jos.


--------------------
opel daewoo renault captur si altele 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neamtzu25
post 11 Mar 2009, 02:59
Post #2936


cu masina nu te plimbi!!fugi cat poate...


Group: Members
Posts: 175
Joined: 10 March 09




sal
eu am dacia 97 motorul are 130000 km si folosesc elf20w50 atat iarna cat si vara,sunt multumit cum mereptr ca il schimb la 5000km si nu pierd decat 200-300 ml in toti acesti 5000km.bafta


--------------------
DACIA 1,4 berlina S 1997 - BR 28 PSM
cea mai mare problema la masina:TACANITU dintre volan si scaun:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 11 Mar 2009, 09:22
Post #2937


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Cristi, daca tu la 40000 km iti pui problema de aditivi, e clar in ce hal e motorul tau. Lukoil Lux nu e un ulei 'de lux', asa cum scrie pe bidon. Ca vine vara, incearca Selenia HPX 20W50 fara nici un aditiv, sa vezi cum se comporta. De aceiasi bani ca ce vrei tu sa pui, dar trage o spalare inainte cu flusher.
Crede-ma, am trecut si eu prin serialul 'aditivi' si nu mai sunt curios. Un ulei ok are tot ce-i trebuie. Oricum, sunt convins ca tu, in ciuda sfaturilor noastre, faci tot ce crezi.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 11 Mar 2009, 09:30
Post #2938


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.281
Joined: 24 June 07




Pai pentru ca s-a mai intamplat odata. Eu n-am trecut prin experienta aditivilor, desi la primul schimb era sa ma pacaleasca unu' in service sa pun 2+2 cu teflon, am zis si eu, care eram habarnist rau la momentul respectiv, sa o las asa sa vad cum se comporta. Dupaia am trecut la BP doar pentru ca mi-a fost recomandat de vreo doi unchi care mersesera cu asa ceva multi kilometri si n-avusesera nicio problema. Iar Castrol am luat pentru ca am fost multumit cum merge Cielo-ul cu Magnatec.
Cat despre filtru Mann, face banii de mai multe ori, nu stiu cum e cu filtratul la turatii inalte, daca filtreaza sau face by-pass, dar supapa aia care tine uleiul in rampa merge nene, si merge bine, s-a dus zgomotul de la pornire de tot, nu-l mai aud acum.
Recomandari de uleiuri bune ar fi multe, de aditivi n-ar fi niciuna.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 11 Mar 2009, 19:42
Post #2939


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(cristitranca @ 10 Mar 2009, 14:13)
am pus un rahat mai nobil, Lukoil Lux 15W40 si se vede diferenta intre lubri si luki...adica la 750km inca am ulei pe la maximul pe joja....am pus si un aditiv de MoS2.....

Parca Lukoil Lux era 10W40.
Eu zic sa schimbi rahatul nobil Lukoil Lux la fiecare 5000km tot cu Lukoil Lux. E un ulei ieftin si bun. Lasa-te de aditivi. Nu va tine masina cit va tine motorul uns cu Lukoil.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 11 Mar 2009, 20:01
Post #2940


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ieftin si bun? ciudat....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
147 Pages « < 96 97 98 99 100 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 10:08
Forum Renault