DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

147 Pages « < 14 15 16 17 18 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Totusi care e cel mai bun ulei de motor pentru dacie?

``GTI``
post 16 Oct 2005, 14:04
Post #451


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 24 May 05




mi-am luat din metro un motor flush (17 RON) si chiar a avut efect, dar a scos masina un fum de ziceai ca e tractor in 15 min mi-a inegrit teava de esapament (aceea de ornament) smile.gif ,

mie mi s-a parut normal sa scoata fum , voi ce parere aveti???

eu am decis sa bag Elf 20 W50 SPORTI ......
m-am hotarat :nu mai bag aditiv ca motoru meu e bun nu consuma ulei asa ca ar fi bani aruncati..........

inca odata ce parere aveti era normal sa scoata fum negru??????



--------------------
dacia 1310 - bv
Audi A6 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
onyx-20
post 16 Oct 2005, 19:44
Post #452


Onyx-20


Group: Members
Posts: 431
Joined: 10 March 05
From: Suceava




Eu cand am facut aceeasi chestie, n-a iesit fum (ce-i drept, la alta masina, nu dacia) dar la tine nu-i de mirat daca s-a intamplat sa iasa fum pt. ca pitroceala din baie era foarte subtire.


--------------------
Dacia 1300 1976 - SV 03 TMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Oct 2005, 19:53
Post #453


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nici l-a mine n-a iesit pic de fum..si e Dacie..ce flush era si la ce cantitate?
eu am fol la 250 ml hexol de 7 minute cu 65 000 lei vechi...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 16 Oct 2005, 20:27
Post #454


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




mama eu am pus cam la 10 motoare si n-a scos fum.unele erau uzate.hmm ce marca era flush-erul.am pus la a mea unu .cu un motor de seria 5 diesel pe ambalaj./[prezice asta ceva?tongue.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saruman
post 16 Oct 2005, 21:39
Post #455


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




QUOTE(andutzu @ 11 Oct 2005, 20:50)
post-336-1110552475.gif  Nu mai am presiune la ulei cand sta masina la relanti, se aprinde intermitent becul din bord iar presiunea sta undeva pe la 2bar, asta se intampla numai cand e motorul cald cam dupa 30 minute de la pornire. Motorul e facut de curand, cuzineti sunt noi, arborele e bun... Ulei ELF 20W-50 Sa fie pompa dusa, se mai poate repara sau ... alta noua?
*



Cat de batran e motoru'? La lagarele axului cu came s-a uitat cineva, de regula pe acolo se pierde presiune la greu? Se poate sa fie si pompa, iar in cazul asta nici gand sa se poata repara! Alta! (Se verifica jocul la angrenaj)


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vaally
post 17 Oct 2005, 06:53
Post #456


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 4 August 05
From: Ploiesti




QUOTE(``GTI`` @ 15 Oct 2005, 09:34)
Pt Vally: eu am observat cand am cumparat masina aacum vreo luna ca ,desfacand furuntul de la capacul  culbutorilor care mrege la carburator sa-l curat era plin cu o pasta alba ,din ce cauza , de unde provine aceasta pasta???? habar nu am
eu zic ca e de la aditivii care i-a adaugat idiotul de la care am luat-o in ulei
sa fie oare asa???
sau din ce cauza?

oare daca schimb uleiul cu Efl 10W40 si adaug o cutie de 2+2 se rezolva problema cu pasta aceea enervanta???????
*


Simbata am curatat motorul cu motor flash-a iesit un ulei f negru-am schimbat filtru, am pus ulei si aditiv cu teflon. Am montat si o aprindere tranzistorizata si sunt f multumit. Am testat-o, am mers pina la 125km/h si merge ca uns. Spuma aia alba de la culbutori eu o spal de pe furtune la sfirsitul fiecarei saptamini. si cred ca este bine sa faci la fel fara sa umbli la capacul culbutorilor. Nu stiu exact de unde provine. Eu lucrez la rafinaria Lukoil si folosesc ulei 15W40 pentru toate anotimpurile fabricat aici. Sunt multumit de cum merge motorul. Schimbul il fac la 3000-4000km si schimb filtru de fiecare data. Parerea mea este sa nu dati bani pe uleiuri scumpe mai bine ieftine si schimbate la 3000-4000km pentru majoritatea inseamna 2 schimburi pe an. Eu schimb cam de 4 ori pe an uleiul dar si merg mult desi am si un Cielo de serviciu.

This post has been edited by vaally: 17 Oct 2005, 07:03


--------------------
Dacia berlina 1310 L - PH 11 SYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Oct 2005, 08:47
Post #457


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




M-am hotarat pana la urma sa schimb uloiul...si as pune ELF din motive financiare.

Merg pe 10w40 , dar am urmatoarea nelamurire. Exista printre altele Elf Sporty 10w40, si Elf Excelsium 10w40, amandoua semisintetice..poate sa imi spuna cineva diferenta intre ele..?! care e mai bun?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
onyx-20
post 18 Oct 2005, 20:42
Post #458


Onyx-20


Group: Members
Posts: 431
Joined: 10 March 05
From: Suceava




cat e 10w40 de la Elf??


--------------------
Dacia 1300 1976 - SV 03 TMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Oct 2005, 20:46
Post #459


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




la metro parca am vazut 4 litri la 580 000...sporty semi


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 18 Oct 2005, 20:47
Post #460


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




in metro 160.000 litru


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
``GTI``
post 19 Oct 2005, 08:49
Post #461


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 24 May 05




motor Flush -ul ala era STF parca 180 mii si ulei am bagat Elf 20 W 50 SPORTI dar era si SPORTI TXI care e pt o conducere mai sportiva...., eu am dat pe asta SPORTI cam 400 mii si ala SPORTI TXI era 580 ...parca
nu am bagat aditiv ca nu consuma ulei de loc,

in legatura cu fumul acele negru mi-a spus un mecanic ca e de la cum s-a curatat motoru de aditivii aia jegosi care i-a bagat idiotul de la care am luat masina....

aaaaaaa am uitat sa zic uleiul care l-am bagat e 100% mineral
nu as baga in viata mea un ulei sintetic , semi sintetic poate as baga in caz de forta majora........ excl.gif

This post has been edited by ``GTI``: 19 Oct 2005, 08:52


--------------------
dacia 1310 - bv
Audi A6 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Oct 2005, 09:24
Post #462


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




De ce nu ai baga sintetic sau semisintetic? o sa fi surprins de rezultate, DACA motorul e bun...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 19 Oct 2005, 11:01
Post #463


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




tare rau de tot.uleiul sintetic e mult mai bun decat unul mineral,pt ca este mai stabil la diverse variatii de temperatura!:P


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutzu
post 19 Oct 2005, 20:19
Post #464


Membru autentic


Group: Members
Posts: 385
Joined: 19 December 04




Nu prea cred ca se merita sintetic la dacie avand in vedere ca-i aprox. 500k litru.semi sintetic cred ca e suficient eu am bagat texaco 10w-40 780k 4 litri din Metro.Ma gandesc sa-l las cam 8000 km.
Ps: Se merita ulei sintetic la dacie doar daca vrei sa-i dublezi valoarea smile.gif) smile.gif) smile.gif) 168.gif


--------------------
Dacia 1310 - PH 23 ALX
REMAT Tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 19 Oct 2005, 20:20
Post #465


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




nu e asa.eu vreau sa bag 5w40 daca imi iese un comision mai baban.daca nu 10w40!as ussually


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Oct 2005, 06:07
Post #466


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Daca motorul a mers cu ulei mineral, nu se poate pune ulei sintetic la schimb..terbuie minim un schimb intermediar cu semisintetic, si asta numai dupa ce motorul a fost spalat cu flush, deoarece un motor ce a mers cu mineral e plin cu mizerii pe care uleiul sintetic le va desprinde si se vor infunda canalele de ungere...trust me on this...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vaally
post 20 Oct 2005, 11:27
Post #467


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 4 August 05
From: Ploiesti




QUOTE(argon @ 20 Oct 2005, 06:07)
Daca motorul a mers cu ulei mineral, nu se poate pune ulei sintetic la schimb..terbuie minim un schimb intermediar cu semisintetic, si asta numai dupa ce motorul a fost spalat cu flush, deoarece un motor ce a mers cu mineral e plin cu mizerii pe care uleiul sintetic le va desprinde si se vor infunda canalele de ungere...trust me on this...
*


Se poate pune direct sintetic dar spalati motorul cu motor flash si schimbati filtru. Este bine sa demontati si capacul la culbutori si sa spalati cu benzina s-au motorina.
ATENTIE!!!! trebuie schimbate garniturile de la capac si de la suruburile de prindere ale capacului, dat cu silicon sa nu pierdeti ulei.


--------------------
Dacia berlina 1310 L - PH 11 SYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Oct 2005, 11:38
Post #468


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Adevarul e ca sinteticul e foarte bun..da pretul e descurajator.. sad.gif
Eu pun sintetic 5w40 numa cand il capat de undeva, ca nu as da 1 milion pe schimb nici sa ma pici cu ceara..in rest pun 10w40..care iasa cam la 500 000 un schimb.
Si daca masina consuma de exemplu 20w40, atunci nu are rost sa pui sintetic sau semisintetic, ca o sa-l mance de 5 ori mai repede.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 20 Oct 2005, 14:57
Post #469


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




AsA e normal ca spal circuitul de ungere si schimb filtrul :Pmerita unul mai de calitate!eu vreau sa pun gulf!ati auzit de el?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Oct 2005, 10:58
Post #470


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Am facut in weekend un mic experiment...din lipsa de ocupatie icon_mrgreen.gif

Am pus in 4 pahare de platic 4 tipuri de ulei, duca cum urmeaza:
1) Lubrifin 20w40 super 1
2)Aral Basic Elastic 15w40
3)Aral Basic tronic 10w40 semisintetic
4)Elf Competition ST 10w40 semisintetic
imi pare rau ca nu am avut 0W si 5W

Cam asa..jumate de pahar fiecare, dupa care le-am pus timp de 24 de ore in lada frigorifica(~ minus 19grade, masurate).

Dupa 24 de ore am intors paharele cu fundu in sus si concluziile sunt urmatoarele:

1) sta nemiscat pe fundul paharului, fara tendinte de a curge
2)are tendinte de a curge,e gelatinos, cam 30 de secunde pana a ajuns la buza paharului
3) si 4) se comporta la fel, in sensul ca e putin gelatinos, curge, si cam in 8-10 secunde ajunge la buza paharului.

In linii mari ma gandesc ca cam tot asa se intampla si in motor, si cei care pun 20w40 iarna sa se mai gandeasca la consecinte..se stie ca iarna la pornire uzura motorului e cea mai mare...
Cred ca am descoperit de ce majoritatea motoarelor de Dacie pierd compresie si mananca ulei dupa 70 000 -90 000 km, explicatia principala e uleiul Romanesc, in special utilizat iarna intr-o clasa de vascozitate necorespunzatoare.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 24 Oct 2005, 13:55
Post #471


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Fain test; spune multe, macar asa, comparativ.

Vreau sa fac motorul, set motor si chiulasa; cuzinetii is buni, arborele la fel; in cazul asta, pina la 500 km, rodaj, ce ulei sa pun? Merge 20w40/20w50 romanesc, de 40.000 /l? sau sa pun ceva mai acatarii? grafitat, nu prea se gaseste si e scump.
Dupa rodaj as vrea sa pun ceva bun, un 10 w sau 15 w.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fiorossu
post 24 Oct 2005, 15:27
Post #472


Membru iritant


Group: Members
Posts: 97
Joined: 19 August 05
From: Bucuresti-Berceni




Testul de mai sus nu te-a dumirit ? hmm. Fara a sta pe ganduri, minim 15/40 vara, si 10/40 iarna, marca buna (preferinta mea Elf Sporti)


--------------------
Peugeot 406 2000 Hdi full options
Dacia 1310 TLS ... de maritat
Peugeot 406 din 2000 Hdi 138CP (Obdtuning) ... masina de zi cu zi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Oct 2005, 19:18
Post #473


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Fiorossu @ 24 Oct 2005, 15:27)
Testul de mai sus nu te-a dumirit ? hmm. Fara a sta pe ganduri, minim 15/40 vara, si 10/40 iarna, marca buna (preferinta mea Elf Sporti)
*



Da, dar liviu se referea la uleiul de rodaj, care ar trebui sa fie diferit de cel standard...

Pe probate iarna merge si 0w40, dar nu cred ca e nimeni dispus sa dea aproape un milion jumate la un schimb...mie mi-a picat din cer odata, l-am pus intr-o toamna, si pana in toamna urmatoare(~12 000 km) am completat aproximativ 500 ml, cea ce zic eu e bine pentru un ulei din clasa 0w.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 24 Oct 2005, 20:30
Post #474


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




oho,asta banuiam de multi ani,inca d epe la 14 ani.eu stiam treaba asta.dar fiti atenti prin manuale dacia mai vechi se rcomanda sub -10 grade celsius ulei 5w30!!!fara nici un fel de gluma!!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fiorossu
post 24 Oct 2005, 20:59
Post #475


Membru iritant


Group: Members
Posts: 97
Joined: 19 August 05
From: Bucuresti-Berceni




Intrebare. Daca un motor nu consuma deloc ulei 20W50, chiar daca masina e veche din 86 iar motorul a fost intretinut bine, sunt sanse sa consume mult din 10W40 iarna ? Si trecerea de la semi-sintetic (10W40) la mineral (15W40) vara se face fara probleme pentru motor? Eu am cumparat masina de curand si proprietarul mi-a zis sa o tin numai pe 20W50 Elf Sporti, dar eu nu sunt de acord cu el. Desi porneste usor pe frig daca trag socul la maxim, nu cred ca ungerea se face cum trebuie. Acum, eu as schimba pe 10W40 iarna si 15/40 vara. Sa o fac sau nu ?


--------------------
Peugeot 406 2000 Hdi full options
Dacia 1310 TLS ... de maritat
Peugeot 406 din 2000 Hdi 138CP (Obdtuning) ... masina de zi cu zi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Oct 2005, 21:14
Post #476


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Cum e presiunea cu 20w50? aici s-ar putea sa fie probleme..dc treci pe xw40, sa scada presiunea, deoarece e mai subtire la cald.
Eu am pus odata 20w50, si l-am dat jos dupa 400 km, deoarece facea ca un diesel la relanti, si presiunea era mai tot timpul pe maxim, cea ce nu e prea bine...cu motoru cald la relanti ar trebui sa stea la jumate.

Cu schimbatu 10w40 si 15w40 iarna si vara merge, cu conditia ca mineralul de vara (15w40) sa nu fie deala infect, romanesc, care sa faca depuneri, pe care semisinteticul sa le spele iarna, obturand canalele de ungere.

Am luat si eu cartea tehnica a masinii si cartea lui Mondiru, asa cum a zis YDaniel, si scrie clar.
In Mondiru zice ca se pune 20w40 pt temperaturi > -10 grade, si 10w30 pt temperaturi sub -10grade.

In carte masinii(1998, dacie carburatie) zice asa:
0...25 grade 20w40
-10...25 grade 15w40
-15....25 grade 10w30/40
-20....25 grade 5w30/40

Cine zice ca datele astea sunt inventate de mine ii scanez tablelul!!si daca tot o tin pe a lor ca 20w40/50 e bun all season, le doresc segmentare placuta.Tabelul nu e pus la doru lelii in manualul Daciilor 1310.

in continuare nu mai zice, dar presupun ca ar urma -25/-30, unde ar merge 0w40
Se observa ca reperul e temperatura minima, si nu cea mare..deci un 5w40 merge lejer si vara.

Si ca sa fie clar, eu nu fac nici un fel de propaganda aici, datele prezentate sunt informative, pur si simplu doresc sa spulber mitul conform caruia motorul clasic de Dacie are viata scurta(~90-100 mii km).Am vazut Dacii ajunse la aproape 200 000 km, fara interventii in motor, a mea se apropie de 110 000 km, cu motorul original, nu papa ulei de fel, ajunge oricand la 150 km/h si toarce ca o pisicuta wub.gif DAR nu a vazut in viata ei ulei romanesc...

This post has been edited by argon: 24 Oct 2005, 21:23


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fiorossu
post 24 Oct 2005, 23:17
Post #477


Membru iritant


Group: Members
Posts: 97
Joined: 19 August 05
From: Bucuresti-Berceni




Argon, merci pentru sfat.

Legat de presiunea la 20W50, iti spun ca la mine sta excelent, adica pana ajunge motorul la temp. optima (80%) am 6 iar apoi 2. Binenteles, la relanti, ca in mers dupa ce se incalzeste pe la 2000 ture am 5-6 presiunea. Eu zic ca e f. bine asa, dar nu ma incalzeste prea mult asta pt ca o presiune mare nu inseamna obligatoriu ungere perfecta. Si ungerea omoara motorul, mai bine zis lipsa ei sad.gif(

Nu am de gand sa bag romanian stuff in masina, ci uleiuri bune. Vreau saa continui pe ELF ca masina a fost invatata numai cu el, dar 20W50 din pacate. De aici dilema mea. Am vazut ca 10W40 e destul de scump, cam dublu fata de 20W50 si nu stiu daca sa ma infig la el sau sa ma opresc la 15W40 care e rezonabil.

This post has been edited by Fiorossu: 25 Oct 2005, 00:11


--------------------
Peugeot 406 2000 Hdi full options
Dacia 1310 TLS ... de maritat
Peugeot 406 din 2000 Hdi 138CP (Obdtuning) ... masina de zi cu zi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 25 Oct 2005, 06:00
Post #478


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Pai atunci pune 15w40 inclusiv iarna, cu conditia sa nu o turezi prea tare imediat dupa pornire cand e frig.
Las-o pe la 1000-1200 cateva momente, fara sa o turezi la 4000-5000 la -15 grade, ca am vazut multe cazuri, si o sa vezi ca presiunea o sa ajunga la maxim cam in 5-7 secunde.

Ca o comparatie uleiul 15w40 romanesc si 15w40 ELF se comporta diferit la rece, in sensul ca cel romanesc e mai vascos si curge mai greu, desi au acelasi indicativ wacko.gif

This post has been edited by argon: 25 Oct 2005, 06:03


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 25 Oct 2005, 11:53
Post #479


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Mie mi s-o aplecat de discutii despre uleiuri, asa ca spuneti-va si voi parerea despre filtre.Mie mi se par OK cele de Romcarbon(Buzau), dar uni se plang ca sunt patiti cu ele...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 26 Oct 2005, 20:40
Post #480


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




eu folosec filtre numai mann>sunt mega bune,duble la pret fata de romcarbon.ulei asa este ala ro e cam nasol!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
147 Pages « < 14 15 16 17 18 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th May 2025 - 03:17
Forum Renault