Coborare garda sol pentru berlina
![]() ![]() ![]() |
Coborare garda sol pentru berlina
mihai-mir |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 5 April 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
dragOn |
![]()
Post
#2
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
În primul rând trebuie să ai în vedere că suntem în ROMÂNIA! Deci, foarte multe gropi care vor produce multe necazuri!
Dacă îți asumi acest risc poți trece la treaba: varianta 1, tăiat spire la arcurile pe care le ai (varianta ieftină) varianta 2: înlocuirea arcurilor și amortizoarelor cu unele sport! Acum, tu alegi! |
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
SiloS |
![]()
Post
#3
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
au mai fost discutate chestiile astea , insa stiti la ce idiotenie mam gandit ?
Daca merge sa pun arcuri de duba [ de la dezmembrari ] si apoi taiate ! Se coboara garda la sol la o palma de sol dupa care se pun praguri si spoilere din cauciuc , astfel daca iei o gropita [ o gropitza , nu o groapa ] o sa se indoaie cauciucul si nu caroseria . insa o astfel de metoda cred ca e valabila numai pentru cei care vor sa tuneze o masina de placere si nu pentru viata cotidiana . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Daddy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
Si eu as fi interesat cum se poate cobora garda la o dacie, dar la modul inteligent.
|
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
nimic |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
daca vrei sa o lasi putzin si sa nu afectezi prea mult mashina pune-i cauciucuri 165/65
|
-------------------- |
|
Mae |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
ca sa o lasi mai jos mai taie din arcuri
Intereste amortizoarele. Am vazut la un baiat chestia asta niste amortizoare umblate la ele pe care nu prea am putu sa le misc. si avea pe masina tot asa. m-am lasat pe capota cu 90 kg ale mele si nici macar nu sa clintit masina. mi-a zis ca l-a casota cam 300 k de bucata. arcuri taiate + amortizoare modificate+ niste spoilere mai mari = nu am putut sa imi bag tot adidasul sub spoiler. masina e tapana. dar va dati seama ca se distruge caroseria, crapa chitul si imbinarile, dar ai o masina cu garda joasa, in care simti fiecare gropita si pietricica. |
--------------------
dacia
break
2001 injectie burn baby... burn... burn
|
|
ag63kry |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 3 March 04 ![]() |
Mae, daca vrem sa ne luam caruta, sa ne clatine la fiecare groapa, e buna ideea "baiatului ala" . eu am niste amarate de inaltatoare si nu-mi place deloc cum se comporta cand dau in gropi. in final la masina baiatului se va rupe caroseria acolo unde este prins telescopul...
|
-------------------- |
|
SiloS |
![]()
Post
#8
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
ce se intampla daca arcurile sunt scoase , incalzite f.f.f. mult , compresate f. mult sub caldura si apoi racite rapid [ timp in care ele tot compresate raman ] ?
Nu cumva se scurteaza si se intaresc ? Desi in mod normal se lungeste si se intareste ... intelegeti voi ![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Mae |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
i-am zis si yo ca masina nu rezista si se va dezintegra.
el a zis ca ca a mai intarit-o, si oricum o forjeaza si el un pic si apoi o vinde. eu i-am: spus la bucata? ![]() plus de asta nu prea iese cu ea decat merge cu ea cand e vorba de fitze, femei si alte nebunii. |
--------------------
dacia
break
2001 injectie
|
|
disaster |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu detector de radar Group: Members Posts: 367 Joined: 31 May 04 From: UE - Bucharest ![]() |
înlocuirea arcurilor și amortizoarelor cu unele sport.
am si eu o intrebare.de la ce masina se potrivesc pe dacia clt? :inger: am o liberta si visuri mari cu ea. :vmad: |
--------------------
Renault
Latitude
2011 Life sucks. Enjoy
Viteza nu ucide, oprirea brusca da. |
|
danzce |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Silos, ced ca faza cu incalzitu e o mare prostie smile.gif prin incalzire la temperaturi mari se schimba propietatile materialului din care este facut arcul, daca la temp mari il mai supui si la niste forte si il racesti brusc: s-a dus draq smile.gif
Parerea mea ar fi umatoarea niste cauciucuri de 165/65 sau 155/65 si unle modele de dacia vin din fabrica, cu un inaltzator ( la mine asa era) pe care poti sa-l dai jos, si uite ca iti cobori masina destul cat sa nu ai probleme cu gropile, iar pentru intarit arcurile poti folosi o bucat de cauciuc prin care sa-i dai niste santuri si sa o mulezi pe arc (cum se facea pe vremuri cand se puneau motoare diesel in locul celor de benzina). spor la treaba... Nu sunt pro taiat arcuri pentru ca pot aparea probleme, daca ai bani cumpara amortizoare sport! |
-------------------- |
|
danzce |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Silos faza aia cu pragurile de cauciuc cred ca merge doar in filme smile.gif iei doua gropi si se sfasie! iar praguri din cauciu gros,rezistent, etc.. = multe kilograme inutile pe dacie biggrin.gif
|
-------------------- |
|
Daddy |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
Stie cineva de unde se poate cumpara kit amortizor+arc sport pt. Dacie ?
Daca acest kit coboara garda si cu cat ? Daca cineva a facut deja pe masina lui o asemenea modificare - coborare garda - il rog sa-mi dea detalii. |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
SiloS |
![]()
Post
#14
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
daddy , il vinzi pe max si te apuci sa tunezi alta dacie ?
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Daddy |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
Da il vand pe Max si ma apuc de o Dacie Sport.
Pasiunea mea este sa le construiesc sa le muncesc si la urma sa iasa ce vreau eu si cum vreau. Max este gata este apt de "casatorie" deci va pleca de la casa mea, acum am un alt fiu care trebuie "indrumat in viata" Urmatorul proiect suna cam asa; se ia una bucata dacie si se impinge tuningul la extrem dar cu conditia sa nu se foloseasca alte piese sau subansamble altele decat cele de dacie. Soarta va fi aceiasi si pt Sport, am sa ma plimb cu el o luna de zile dupa care il vand. Motivul este ca imi place sa vad iesind masini de la mine din garaj care incanta ochiul trecatorului. |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
danzce |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Lupule daca ai masina joasa te rastorni mai repede ? cum asa ?
|
-------------------- |
|
SiloS |
![]()
Post
#17
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
danzce, chiar nu ai inteles ca daca ai o masina cu garda inalta centrul de greutatate este foarte jos ??? 8) laugh.gif 8)
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
danzce |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
|
-------------------- |
|
Paul_ |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 9 June 05 ![]() |
eu am taiat o spira de pe fata si una de pe spate si am amortizoare modificate dar tot nu sunt multumit de garda la sol o vreau mai joasa si in legatura cu amortizoare tari da si mie mi sa indoit putin clopotul dar e putin cojita tabla acolo urmeaza sa o fac si sa imi pun niste intarituri de tabla
|
--------------------
dacia
1310
- CJ 01 HUA
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Taie 2.5 spire de pa fata.
Pe spare nu mai tin minte cat trebuie, cred ca tot 2, sa ajunga janta la aripa |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
anndi |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
despre nova nu stie nimeni nimic? ca vreau si eu sa o las un pic mai sus mai ales ca a mea e modelul T si e ridicata rau de cenzurat
![]() |
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
Paul_ |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 9 June 05 ![]() |
SGM daca tai de pe fata trebuie sa le aduc la forma la care au fost inainte la cald? mie asa mi lea facut pe fata dar nu ii prea vad rostu e cam tot una atuncea pe spate de ce nu trebuie facute la cald are ceva daca le tai pe fata si nu le mai duc sa mi le faca la cald?
|
--------------------
dacia
1310
- CJ 01 HUA
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Nu e nevoie sa le incalzesti (ca le decalesti), le tai direct, si pui cu partea taiata sus. Ai grija sa le fixezi bine sus, in prinderea aia, nu sa le pui la intamplare,ca altfel jocaca.Bafta, te asteptam in randul low-rider-ilor.
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
SGM merci de informatie o sa caut.
|
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
hadrian_ |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 27 May 05 ![]() |
Salut
a mai fost un topic pe tema asta.Eu am taiat din surubul de fixare in teu a amortizorului fata.Am tait 15 mm,si masina s-a coborit ceva de ordinul 50 mm,e o proportie acolo.am amortizoarele modificate de mine dupa niste indicatii mai..precise ca sa le zic asa.Pe spate am pus arcuri din alea suplimentare si urmeaza sa vad ce sa fac sa o cobor.Ma cam enerveaza idea taiatului din arc,e ceva antiingineresc.Cel mai elegant e sa gasesti niste arcuri de la dezmembrari,prin tatonari,care sa coboare masina cu vreo 50-70 mm si pe spate si in acelasi timp sa o intareasca destul de binisor.Si la dezmembrari gasesti sia rcuri din alea progresive,adia cu diametrul primelor spire de la capete mai mic.Astea sunt folosite pe masinile actuale,asigura un confort usor la apasari mici,dar la apasari mari isi modifica "legea" si devin tari.In plus trebuie modificata tija de la amortizorul spate,ca sa nu atinga la un hop fundul amortizorului.Ca idee pot sa spun ca daca cobori masina nu castigi mare lucru,oricum eu cel putin nu merg mai mult de 130 la drum intins.Si simt un disconfort destul de mare din cauza amortizorelor sport,plus ca nu pot urca nici o bordura ca ating cu spoilerul fata.La drumurile nostre trebuie gasit un compromis,ca altfel atingi toata ziua masina pe dedesupt. |
--------------------
dacia
1
- 16
|
|
hec_bv |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 26 September 05 ![]() |
QUOTE(danzce @ 28 Jun 2004, 19:25) Parerea mea ar fi umatoarea niste cauciucuri de 165/65 sau 155/65 si unle modele de dacia vin din fabrica, cu un inaltzator ( la mine asa era) pe care poti sa-l dai jos, si uite ca iti cobori masina destul cat sa nu ai probleme cu gropile poate 165/60 nu 155/pe 65 eu cred nu sunt sigur ca 60 ala reprezinta inaltimea cauciucului ia cauta un cauciuc 175/50 pe 13 sa vezi cum arata parca avea sgm ceva de genu |
--------------------
dacia
1310 L
- Bv o3 hec
|
|
Paul_ |
![]()
Post
#27
|
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 9 June 05 ![]() |
165 minim sau 175 maxim nu cred ca trebuie mai mult. 155 ce dracu alea is cauciucuri de bicicleta
|
--------------------
dacia
1310
- CJ 01 HUA
|
|
anndi |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
numai sa respecti inaltimea initiala a rotii ca de nu nu mai indica viteza bine si o sa iti fuga fata un curbe.
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
vick |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 7 September 05 From: Romania ![]() |
Pentru cei care probabil fac confuzie, cifrele de genul 165/175 din seria cauciucului reprezinta latimea, deci n-au nici o treaba cu modificarea garzii la sol a masinii. Celalalt numar, adica luand de exemplu un cauciuc de 165/70, 70 reprezinta cat % din latime are inaltime camasa lui. Daca vreti sa lasati masina in jos asa, ar trebui sa cautati cauciucuri cu acest numar cat mai mic, acesta fiind 55 mi se pare, foarte greu de gasit pe R13. Problema principala este ca intr-adevar indicatiile vitezometrului sunt eronate si , surpriza: va scadea viteza maxima a masinii...! Deci, intrebarea care se pune este: merita?
Sau NU? Deci taiati din arcuri!... ![]() |
--------------------
DACIA
1310L
- B01POL SAU NU ...
|
|
Paul_ |
![]()
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 9 June 05 ![]() |
mi-am lasato si eu putin de spate parca tot nu e cea ce vroiam eu
![]() |
--------------------
dacia
1310
- CJ 01 HUA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 08:41 |