DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 3 4 5 6 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Accident GRAV, Loganul.....foaie de ceapa?!?

driverx
post 4 Sep 2006, 13:53
Post #121


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Nu....eu aproape cred in stele. Singura problema e ca porche + logan au avut parte de un tratament la o viteza dubla fata de ce se testeaza la EuroNCAP. Si eu mai stiu ca E=m*v^2 / 2.....so....sincer, chiar nu te-as vedea bine intr-un tablou in care scoate loganu si punem Golfu. Am vazut morti in masini bune si in conditii mai bune decat asta. Oricum depinde de multi factori. Cortina sau nu, centura sau nu. Poate in Gold, cu centuri...nu mureau toti din masina. Poate...nu m-ar mira, dar nici nu as afirma ca Golf e naspa daca totusi mureau toti cum au murit in Logan....


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucienescu
post 4 Sep 2006, 15:03
Post #122


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 14 December 04




pentru cine vrea sa faca "gaura" in tir si alte utilaje industriale implementati-va un roll bar stil rally care o sa imbunatateasca mult rezistenta masinii la deformare. insa stiti cum se spune "do not do this at home, let specialists take care of your problems" tongue.gif


--------------------
DACIA SOLENZA - BV-08-JBZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 4 Sep 2006, 19:44
Post #123


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Cu cortine si centura pusa, soferul ar fi avut o sansa, la ei nu e vorba de decelaratii care le-ar fi strivit organele, pentru ca banuiesc ca aveau vreo 20 km/h in momentul impactului, se pune problema doar de impactul cu fiarele din masina contorsionata, ceea ce i-a ucis de altfel.


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 4 Sep 2006, 19:59
Post #124


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Aproape nu conteaza cei 20km/h. Dar avand in vedere ca porche avea viteza care o avea + ca porche e mult mai tanc decat logan, ia ghici de ce acceleratie laterala au parte aia din logan? Da....raspunsul corect este acesta...o viteza destul de apropiata de viteza initiala (adica chiar inainte de impact) a porche-ului.....da'ia tot urlu eu aici ca unii vorbesc prostii aici. Doar centura PROBABIL ii salva cei din partea stanga....si da...in Logan, nu neaparat Golf 7,8.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Sep 2006, 20:11
Post #125


-


Group: Members
Posts: 22.742
Joined: 19 April 05
From: Romania




Si ca sa revenim la tabla de pe Logan . . . cand faceam insonorizarea la masina m-am sprijinit intr-un picior (pe calcai) exact unde tin pasagerii din spate picioarele. Ghiciti ce s-a intamplat ? Chiar daca eram cu calcaiul pe nervura, tabla sa indoit. De unde naiba au scos francezii 3 stele nu stiu, dar din tabla sigur nu.

This post has been edited by IRONICK: 4 Sep 2006, 20:15


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bassfreak
post 4 Sep 2006, 22:58
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 29 August 04
From: Bucuresti




se pare ca nimeni de pe aici nu a vazut filmul lui clarkson de la topgear cu ce se intampla cand se lovesc doua masini din clase diferite si ce se poate face pe viitor pentru a ameliora gravitatea acestor situatii..

nu mai faceti comparatie intre stele la masini de clase diferite..

@ironick: si eu am patit la fel cu tabla de la picioarele pasagerilor, dar nu tabla aia da rezistenta masinii (nu zic ca nu contribuie). eu am incredere ca au proiectat bine ce au proiectat. aia nu e o situatie normala ce am facut noi, sa stam in picioare cu greutatea corpului pe tabla de sub scaun, unde in mod normal nu are ce cauta atata greutate.. asta e, e proiectata la limita.. sa fie ieftina!


--------------------
Dacia Logan 2004 Ambiance
Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Octav
post 5 Sep 2006, 20:58
Post #127


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 8 April 05




S-au intamplat acc grave si la case mai mari (vezi cazul printesei Diana , cu MBenz S600 la 100km/h) si tot au murit oameni. Ce sa mai zicem de Logan? Ca sa nu mai vb de diferenta de pret...Intr-adevar , un caz izolat , dar fiti siguri ca la viteza mare , orice acc se lasa cu victime , orice masina ar fi...

PS. Mai tineti minte acc din SUA cu Ferrari Enzo cand s-a rupt in doua?..masina de 1.000.000 euro...


--------------------
DACIA LOGAN Laureate 1.6 - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 5 Sep 2006, 21:05
Post #128


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.735
Joined: 1 November 04
From: sat




Lasa dom'le comparatiile Loganului cu MB, cu Ferrari, cu Cielo, cu Matiz... Loganul e o masina care inglobeaza tehnologie din anii '90, este nesigura, urata si cu un pret mai mare decat face. Ce, parca in berlinele care s-au produs pana acum cativa ani nu te faceai "varza" la fel ca si in Logan? Oare de ce l-or mai fi fabricat? (Am auzit ca de fapt e copiat dupa Aveo, de acum vreo 5 ani...) Nu era mai bine sa se produca Berlina, Breakul si Solenza in continuare? tongue.gif

* Acest post este un pamflet rezultat ca urmare a posturilor mai multor utilizatori pe anumite topicuri si va fi tratat ca atare.

This post has been edited by Illusi0n: 5 Sep 2006, 21:12


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 6 Sep 2006, 00:23
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




Ma bag si eu, doar s-o supara careva pe mine...smile.gif
Parerea mea: Este evident ca totul e legat de fizica (forte, impuls, actiune-reactiune, greutati, viteze, etc...) si din pacate, ultima oara cand am invatat ceva fizica a fost prin 1991... si am mai uitat.
Bunul simt, si ce mi-a ramas intre doi neuroni, de la admitere, imi spun:
- stelele NCAP conteaza mult. Poate doar daca o sa aflam peste ani ca testele alea au fost manarite de unii in scop comercial...
- cu cat creste viteza la impact, cu atat scade probabilitatea de a ramane intreg, dar scade "altfel" la 5 sau la 3 sau la 1 stea.
- depinde cum esti surprins in accident (din fatza, spate, lateral, etc, daca aveai sau nu centura, pozitia in care te aflai, daca erai in frana, daca stateai cu mana pe volan,etc)
- daca ai mancat kko cand erai mic, daca de vrea cel de sus pe lumea asta scapi si din chestii nasoale.
- Trebuie sa fi total subiectiv sa insisti pe ideea ca Logan e o masina buna, in sensul de rezistenta/ siguranta. Scuzati-ma, dar la 5-6k euro, in conditiile in care masina e facuta in Ro, foloseste piese Renault care trebuiau folosite, a fost facuta pentru Europa de Est,etc, etc eu am dubii mari.
- E absurd sa spui ca tot aia Dacia Berlina... Renault a facut multe pentru Dacia si asta in special la fiabilitate, confort si siguranta.
- nenumarati soferi/posesori de Logan se "rup" in figuri cu masinile lor noi. Si nu intzeleg de ce. Nu merita, nu ii remarca nimeni, sunt nesemnificativi. La fel cum nu-i intzeleg pe aceeasi posesori care au mai bagat niste sute de euro si poate mai mult sa-si "tunneze" masina. Dar aici e chestie de gust.

Stiu pe cineva care a intrat cu o masina... similara Renault cu peste 100, tot intr-un tir si... au scapat destul de bine. Masina... dauna totala... Dar ce conteaza stelele zic altii.

Aviz amatorilor. Am avut si am condus Dacia vreo 7 ani. Culmea e ca imi aduc aminte si acum cu drag de prima Daciutza.
Detinatorilor de Logan. Nu am nimic cu masina aceasta. E bine ca facem si noi cu ajutorul altora ceva mai bun, dar de aici pana a fi "obsedat" de calitatile ei e drum lung.

Sa fiti sanatosi si, peste 10 ani, daca mai suntem pe forum, sa ne re"auzim" la fel de intregi (mai putin cel care a avut accident si caruia ii doresc sa se intregeasca si sa nu mai aiba parte de nici un eveniment de acest gen).



--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 6 Sep 2006, 02:42
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Bai da ce se supara lumea pe-aici daca spui ca un Golf 5 e mai sigur decat Loganu. Pai daca asta e realitatea... Si un Volvo S60 e mai sigur decat Laguna mea, si un Mercedes C-Klasse si sigur or mai fi masini din clasa ei, mai sigure. Asta e... Noi sa fim sanatosi si sa nu ajungem sa depindem de siguranta masinii...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 6 Sep 2006, 04:26
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




da dar la anumite viteze nu mai conteaza asa de mult euroncap-ul. E clar ca o masina cu mai multe stele e de preferat, insa cu cat viteza creste cu atat eficacitatea sistemelor de siguranta pasiva e mai mica. A explicat un coleg mai sus cateva aspecte demne de retinut


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 6 Sep 2006, 07:37
Post #132


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Mai Andule...
Incontestabil ca un Golf 5 e mai sigur decat Loganul. Pana la o limita. Dupa aia singura diferenta e sicriul inchis sau deschis.
Dar in situatia asta, daca ii intra un Cayenne (sau ce draq era) in lateral, la viteza aia si daca ocupantii nu purtau centuri cred ca rezultatul nu ar fi fost diferit... Poate doar daca ar fi avut airbag cortina, atunci poate se mai schimbau lucrurile... Ce naiba, e o diferenta de clasa intre masinile implicate, farul Porsche-ului iti ajunge in dreptul capului cum stai intr-un auto de clasa Loganului, Golfului, etc...
Nu uitati ca Euro NCAP-ul se face la viteze de ~60 km/h. Oamenii vad testele si li se pare ca sunt nemuritori in masinile lor de 5* si merg in consecinta. Va aduceti aminte de Tinu, de a murit in Volvo, cu doua baxuri de airbaguri. Si masina arata foarte bine dupa accident. Daca e sa te gaseasca acasa... huh.gif

This post has been edited by GoGu: 6 Sep 2006, 08:00


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 6 Sep 2006, 08:17
Post #133


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




Citesc si ma crucesc ce debiteaza unii referitor la siguranta in masina si uneori chiar ajung sa-mi dau seama ca anumiti soferi cu masini "tari" de fapt au o parte a creierului nefunctional sau "tare". Cati oare (chiar de pe acest forum care ar trebui sa influenteze pozitiv anumiti nebuni, pentru ca e util si constructiv) stiu ca peste 60km/h in ORICE masina se poate muri la impact frontal si ca orice test pentru accidente se face la viteze mici pentru ca inca nu s-a inventat masina care sa te scapte de moarte la 80, 90....150...etc.

Cati dintre membrii forumului (sa zicem ) stiu care este distanta de franare de la 100kmph la 0 kmph la o masina cu ABS (ca tot se poarta). Faptul ca taxiul ala sau sub tirul de pe autostrada soarelui a fost vorba de Loganuri in care au murit oameni nu inseamna nimic dpdv al sigurantei. Logan are 3 stele la Euroncap pentru ca nu a avut airbaguri laterale si cortina da fiti siguri ca francezii o vor ridica la standarde ceea ce nu inseamna ca va proteja nebunii care merg cu 150. Din pacate la noi e vorba de lipsa totala de civilizatie la volan, de cei care cand se vad depasiti de un logan sau de o berlina li se umfla orezul in muschi si se apuca de raliu punand in pericol alte vieti nevinovate, de cei care considera ca masina poate fi stapanita 100%, de inconstienti care se suie bauti la volan, de militieni nenorociti care ii iarta pe contravenienti pentru ca sunt copii de...si de..... Nu vreau sa fac pe lupul moralist desi dupa 15 ani de soferie (profesionist printre altele) imi permit sa mai trag si eu cate un semnal de alarma ! Poate mai invata si teribilistii cate ceva......


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 6 Sep 2006, 09:43
Post #134


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(andu911 @ 6 Sep 2006, 03:42)
Bai da ce se supara lumea pe-aici daca spui ca un Golf 5 e mai sigur decat Loganu. Pai daca asta e realitatea...
*



Si intradevar....asta este realitatea. Problema ca unii e destepti la minte, si de asemenea experti in dat cu parerea, si afirma ca Logan s-a comportat prost la acest accident, ba ca Golf 8 ar fi iesit mai bine in acest conditii super naspa as zice eu dar ai afirma chestiile astea NU STIU pe ce baza, probabil ca asa au simtit in vezica cand s-au trezit in ziua in care s-a intamplat accidentul.

Deci, sa nu o dam in penibil ca Loganu cu cele 3 stelute ale lui ar fi la fel de bun ca un Golf 9, departe de asta, dar de aici si pana la a afirma ca o masina din clasa Logan, Golf masini de 1, 1 virgula putin tone ar fi iesit una mai bine ca alta cand o masina de 2.3 (da...DOIvirgula TREI) TONE cat are porche-ul...SI la viteza pe care o avea, permiteti sa afirm in continuare ca nu sunt sanse REALE ca golf 10 sa fi aratat altfel. Este pura fizica, si nici macar germanii nu o pot pacali. Sunt limite, si trebuie sa fim realisti. Restu....is datu cu parerea de 3 lei ca sa ocupam serverul daciaclub.ro


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AMW
post 8 Sep 2006, 17:59
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 779
Joined: 7 March 06
From: Bucuresti




Pentru cei care m-au criticat in cele spuse de mine acum vreo saptamana:

Accidentul de care vorbeam s-a intamplat pe bulevardul Barbu Vacarescu acum vreo 2 ani si MASINA respctiva a rupt un stalp si a lasat tot cartierul in benza pentru ceva timp...cine sta prin zona poate isi aduce aminte de accident...a fost dat si la pro tv, antena1 etc..

Si faza cu acul blocat s-a intamplat asa....nu au existat urme de franare...masina avea ABS dar a luat refugiul de tramvai...l-a raschetat pe tot si s-a oprit in stalp...pasagerii..adica soferul si pasagerul din dreapta au fost proiectati prin parbriz...doar printr-un miracol au scapat...


--------------------
Volkswagen Passat Highline 2.0 TDI 4MOTION B6
Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 8 Sep 2006, 18:00
Post #136


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Ce repede aduna un topic de asta 5 pagini..


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex0906
post 9 Sep 2006, 13:47
Post #137


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 24 October 05




Ati vazut ce sasiu are ARO ? biggrin.gif Cred ca e proiectat special ca energia impactului sa se descarce prin deformare (da nu a aro-lui, a masinii in care intra sad.gif ) ... si motorul ala mare din fonta de 3 litri biggrin.gif ... daca nu as avea volga mi-as lua un aro oricum tongue.gif

This post has been edited by dex0906: 9 Sep 2006, 13:48


--------------------
dacia dacia 1300 - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trafa55555
post 6 Dec 2006, 19:58
Post #138


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 6 December 06




vorbind de logan.........am lovit un autocamion,marca:cisterna smile.gif ,din spate cei adevarat,cu 140 la ora cu un safrane ce credeti ca sa intamplat .....traiesc toti din masina....si nici ea nu arata chiar rau:) ,singura problema e ca nu purtam nenorocita aia de centura si din cauza asta am sarit in parbriz dar am scapat doar cu zgarieturi(noroc ca a veni salvarea repede ca altfel muream din cauza pierderi de sange...) si toti din masina sunt ok ....camionul ...sau inchinat toti de la politisti pana la mecanicii care la-u reparat ..puntea mutata 2,5 m mai in fata iar sasiul strambat,pur si simplu rasucit,torsionat cu tot cu cisterna pe el.....safranul i sa indoit lonjeronul dreapta pana langa roata...mai ar fi ceva ...am lovit doar rotile din stanga spate ale camionului trecand milimetric pe laNGA SASIU ALTFEL ,DAK NIMEREAM SASIUL CEI DIN DREAPTA ERAU MORTI BINENTELES PT CA SASIUL ERA LA NIVELUL PARBRIZULUI SI DECI NU AVEAM IN CE SA NE OPRIM DECAT IN PUNTEA SPATE DAR DUPA CE NE LUA CAPUL SASIUL ...ACUM INTREBAREA....PE AL CARUI RASP EU IL STIU....IN LOGAN CREDETI CA MAI TRAIAM.....????????MENTIONEZ CA CEI CARE AU AVUT CENTURILE NU AU AVUT DECAT URMA DE LA CENTURA SUB FORMA DE VANATAIE SI RASUFLAREA OPRITA CATEVA SEC((TOTUSI 140 STOP COMPLRT CA AL DRQ CAMION NU SA CLINTIT sad.gif ),EU NU CRED CA MAI TRAIA VREUNUL


--------------------
renault safrane 1993 3000cm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 6 Dec 2006, 20:07
Post #139


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Asa deci...
Si in ce film SF zici ca ai vazut toate astea?
Ar putea vedea si ochiu' nostru Safraneul ala? Dupa accident ma refer... Niste poze, ceva
Sa vad si eu traseul corpului domniei tale pe langa airbag pana in parbriz unde zisesi ca ai dat cu capul...
A... Chiar, nu ai zis nimic de airbag. Sa nu fi avut safrane-ul? Mmm...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liv05
post 6 Dec 2006, 20:17
Post #140


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 29 October 05
From: Arad




De la 140 la ora la stop complet si Safraneul a ramas intreg fara mari daune ?! 173.gif

This post has been edited by Liv05: 6 Dec 2006, 20:18


--------------------
Opel Astra Sedan 1,7 cdti 2008, Enjoy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Dec 2006, 20:22
Post #141


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(klaus @ 6 Dec 2006, 20:07)
Asa deci...
Si in ce film SF zici ca ai vazut toate astea?
*




Zbor deasupra unui cuib de cuci wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maximus Decimus
post 6 Dec 2006, 20:26
Post #142


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 5 May 06




N-auziti mah ca e si reparat radmasa.gif


--------------------
Peugeot 407 - B-03-LOG
GRUPPO MAXIMA BUCURESTI- MEMBRU FONDATOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 6 Dec 2006, 22:34
Post #143


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.561
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Super treaba asta..., să mergi cu 140 la oră și fără centură... nono.gif bash.gif

Da' fără poze de la locul accidentului e doar o poveste de adormit nepoții...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 6 Dec 2006, 22:57
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




oare ii mai ardea lui sa faca poze cand avea capul spart ?

OFF TOPIC: sigur era 140 la ora?sau 40?


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zetu
post 6 Dec 2006, 23:10
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 633
Joined: 18 December 04




NU ai cum sa te opresti brusc de la 140 si sa te proptesti in centura. Chiar daca nu ai avea vreo zgarietura organele interne ar fi pulbere. Zic si eu ...


--------------------
NISSAN QASHQAI 1.3 dct Tekna 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 6 Dec 2006, 23:23
Post #146


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




QUOTE(klaus @ 6 Dec 2006, 20:07)
A... Chiar, nu ai zis nimic de airbag. Sa nu fi avut safrane-ul? Mmm...
*



Chiar nu are.


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Supapa_jR
post 6 Dec 2006, 23:23
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 685
Joined: 18 October 05
From: Bucuresti




marmota...marmota...si oricum...nu aveai cum sa afectezi prea mult camionul...daca tu aveai 140 cu safrane...care sa fim cinstiti nu e masina de viteza....inseamna ca,camionul avea undeva la 85...daca facem un calcul....nu cu 140 l-ai lovit tu.


--------------------
Cagiva STX 350 / 30cp Enduro xt 660x SOLD
www.KawaMotors.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 6 Dec 2006, 23:26
Post #148


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.561
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




@Supapa_jR Cisterna cică stătea pe loc...
QUOTE
TOTUSI 140 STOP COMPLRT CA AL DRQ CAMION NU SA CLINTIT


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thunder
post 6 Dec 2006, 23:27
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 22 April 04
From: Pitesti




trafa55555 ... marmota, a scapat din accident ?

LE: "Zbor deasupra unui cuib de cuci" nu e SF ... tongue.gif

This post has been edited by thunder: 6 Dec 2006, 23:28


--------------------
Opel Astra H 2006 - B-50-WSE
Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 6 Dec 2006, 23:40
Post #150


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Daca chiar a decurs asa cum relateaza el, in momentul impactului trebuie sa vi avut vreo 60 km/h, 140 poate a avut cand a dat in frane, cu vreo 60 de metri mai in spate.


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 3 4 5 6 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 00:57
Forum Renault