DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Accident GRAV, Loganul.....foaie de ceapa?!?

andu911
post 31 Aug 2006, 16:48
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(anndi @ 31 Aug 2006, 16:56)
E adevarat ca e diferenta intre o Dacie si un Mercedes dar nu prea scapi din nici una.
*



Nu scapi daca le arunci pe amandoua din avion. Atunci nu scapi nici din Dacie, nici din Mercedes. Daca mergi cu ele pe strada....se schimba situatia.

Chiar la mine aici a intrat un Mercedes 190( se fabrica acum 15 ani) intr-un semafor....stalp destul de gros, acu ramasese blocat la 100-110. Omu era rupt de beat. Avea capul si nasul sparte. In rest era in stare de functionare.
Daca tu imi arati dacie la 110 care intra intr-un stalp de genul ala si soferul coboara pe picioarele lui.... dau foc la laguna si imi iau 1300.

Mi-a intrat o dacie 1310(taxiu) in spate. Eram cu laguna...Stii ce mi-a facut ? Mi-a crapat spoileru pe o portiune de 3cm. Stii ce avea dacia ? Capota indoita, radiator spart ca ii curgeau zoaiele, masca sparta, far spart, spoiler spart, bara de sub spoiler indoita. Dacia n-a mai putut sa plece....paletele de la ventilator erau infipte in radiator. A venit unu si-a tractat-o.
M-am dus la renault, mi0-au schimabt spoileru, iar cand l-au dat jos pe asta, avea fagurele putin deformat. Puteam sa si las masina asa, ca nu se observa crapatura aia...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 31 Aug 2006, 17:41
Post #62


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




QUOTE(andu911 @ 31 Aug 2006, 18:48)
Mi-a intrat o dacie 1310(taxiu) in spate. Eram cu laguna...Stii ce mi-a facut ?

Acelasi lucru pe care l-ai pati si tu daca ai intra in spatele unei Dacii, daca nu mai mult. Gandeste-te la faptul ca masina aia a fost gandita sa se deformeze si sa absoarba maximul din energia impactului. In plus, cel care tamponeaza din spate va avea intotdeauna cele mai mari daune, exceptie facand cele dotate cu bullbar, SUV-uri, camioane si altele asemenea. Va rog, destule SF-uri cu tancurile marca reno. nono.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 31 Aug 2006, 17:53
Post #63


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE(Liv05 @ 30 Aug 2006, 18:25)
Am vorbit mai demult cu un tip care se ocupa cu sofatul (profesionist) si a zis ca de la 110 km/h nimic nu-ti mai garanteaza supravietuire in cazul unui impact.
*



QUOTE(cristirenault @ 30 Aug 2006, 19:46)
de la o anumita viteza in sus poti sa fii si cu mama stelelor n cap ca nu mai scapi
*


Pai Porsche ala care a intrat in Logan parca avea 140 km/h si nu a murit nimeni (din Porsche, normal). M-as fi mirat sa fi scapat cineva din Logan. Nu vreau sa iau apararea soferului din Porsche, dar uite ca se poate intimpla sa scapi. Depinde si CE lovesti (daca dadea in tir -si era chiar FOARTE BINE- nu cred ca scapa cineva din Porsche. Asa a lovit un Logan)

QUOTE(Steffyx @ 30 Aug 2006, 22:08)
E un cult masina asta, tin sa constat.
*


Asa e, apare chiar si in Wikipedia... radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 31 Aug 2006, 17:58
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(Bliss @ 31 Aug 2006, 18:41)
Acelasi lucru pe care l-ai pati si tu daca ai intra in spatele unei Dacii, daca nu mai mult.
*



Vrei sa vezi o dacie lovita in spate de un Polo la semafor ? Bara spate indoita, panou portbagaj indoit si stop spat. Polo n-are nimic.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 31 Aug 2006, 18:17
Post #65


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




Presupun ca si viteza era identica cu cea din incidentul tau, modul in care au franat soferii asemanator, vectorii celor doua masini cu aceleasi coordonate. Sa mai continui? Devine penibil. sleep.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea Visan
post 31 Aug 2006, 18:48
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 3 March 04
From: Bucuresti




Eu am fost lovit in acelasi loc acum cativa ani. Pe atunci aveam un olticit 12 trs. M-a lovit un baiat de cartier cu vw golf 2 parca. Era ora 21 si ceva. La un minut dupa ce am fost lovit, un taximetrist care venea dinspre Stirbei Voda a fost lovit de o nova care venea de pe splai (Spitalul Municipal). Pasagerul din taxi a ajuns in mijlocul intersectiei, iar taxi-ul mai avea putin si intra in gura de metro. Masinile aratau foarte urat. NU cred ca aveau mai mult de 60 amandoua. Vitezele s-au compus si a iesit ce a iesit.
Colac peste pupaza, dupa aceea am mers la sediul politiei situat dupa podul Constanta pe la ora 22. Baiatul care m+a lovit i-a spus politaiului ca si-a uitat actele acasa. S-a dus si nu a mai venit decat la ora .... ATENTIE la ora 05 dimineata.

Asa politie, asa soferi.

Atat cat timp nu stiu sa isi faca meseria, cum avem pretentia ca oamenii sa fie maturi. Poti sa ai orice tip de masina. Nu se stie cum o lovesti. Stele sunt doar .....
Un exemplu: L-am patit chiar ieri cand am venit de la Patarlagele. La podul de la intrarea in Buzău dinspre Patarlagele, o serie de camioane de la o anumita fabrica de bere erau parcate pe sensul de iesire spre centura Buzaului. Am apucat sa intru in depasirea acestor camioane. Cand un fecior ma tot semnaliza cu flasul. Acesta plecase dintr-o parcare de langa fabrica. Avea dreptate. Dar deja eram bagat in depasire. M-a cam injurat. Un simplu exemplu de cum se pot naste probleme pe strazi.

Cu respect
Mircea Visan



--------------------
Dacia Duster Laureat 4x4 1.5dci 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 31 Aug 2006, 19:19
Post #67


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




@ Mircea Visan : cel care iti dadea flash-uri nu prea avea dreptate, el plecase de pe loc iar tu efectuai o depasire regulamentara (asta doar daca nu erai peste o linie continua or something...). Cand pleci de pe loc iti pierzi orice prioritate, chiar si fata de cei care vin din sens opus pe banda ta.

Revenind la accidentul cu Loganul , cred ca poti scapa din accidente si la viteze mari, foarte important este locul in care il lovesti pe celalat, daca la un impact bot in bot nu prea se poate pune problema supravietuirii, la un impact lateral intre doua masini cu greutati apropiate, cred ca cel care loveste cu botul are sanse mari sa scape fara mari probleme. Daca in loc de Porsche, s-ar fi aflat tot un Logan, cred ca ar fi fost acelasi deznodamant in accidentul din Bucuresti.
Asa, am si eu un fost coleg de Facultate, care s-a acrosat cu un papuc care venea din sens opus, la 130 km/h, apoi s-a dus cu masina invartindu-se vreo 30 de metri, a iesit in balarii s-a dat de doua ori peste cap, si s-a oprit intr-un pom. Masina muci, el si nevasta-sa nimic.De ce ? Viteza s-a tot redus treptat de-a lungul traseului sau iar socurile au fost amortizate . Mentionez ca avea un Opel Corsa din 1998, si acum se lauda ca a scapat nevatamat dintr-un accident la 130 km/h, cu rasturnari si tot tacamul.


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 31 Aug 2006, 21:33
Post #68


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Toti avem dreptul la opinii si e normal ca multe dintre ele sa fie diferite una fata de cealalta, dar ce e agasant e ca unii din voi vorbesc de parca ei le-ar sti pe toate.

In primul rand, Euro NCAP, fratele meu, normal ca 5 stele nu iti asigura supravietuirea sau nevatamarea in orice caz, dar sa spui ca nu conteaza cate stele ai ca oricum mori e ca si cum ai spune ca nu are rost sa porti casca la motocicleta, ca oricum tot aia e.

Tin sa va spun ca eu nu cred ca e tot una. Adica intre o masina de 3 stele si una de 5 stele eu zic ca e o imensa diferenta. Sigur, sunt convins ca in anumite circumstante poti sa ai cea mai sigura masina de pe piata, daca ai "noroc" sa intre un tampit cu 150 in tine sau esti tu prost sa intri cu 150 in altul, e cam gata, dar cele 2 stele in plus iti asigura putin mai multa siguranta, si sunt convins ca la accidente rutiere, si 1% mai multa siguranta in plus conteaza, ca la urma urmei, acel 1% poate face diferenta dintre viata si moarte.

Unii dintre voi vorbiti aici de parca ati fi a tot cunoscatori iar comisiile de la EuroNCAP sunt un fel de tampiti care dau stele pe ochi frumosi si in nici un caz nu va puteti cobora la nivelul lor. Sa fim seriosi, mai lasati-o moale, sunt de-acord ca la viteze mari orice masina e vulnerabila, dar cred ca siguranta unei masini ar trebui sa fie pe primul loc in criteriile dupa care un om isi alege autovehiculul. Ca la urma urmei, nu design-ul armonios, bi-xenoanele sau pielea ma ajuta sa scap la un accident, desi de multe ori masinile care au asa ceva au cel putin 4 stele.

Loganul nu este o masina sigura, si nici o masina puternica. Eu nu inteleg de ce unii o conduc de parca ar fi un bolid. Este o masina ieftina, cu motor mic si siguranta minima (la standardele de azi) si cine nu o trateaza ca atare si 'se da mare' cu ea e un imbecil inconstient si mai mult ca sigur, complexat.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 31 Aug 2006, 21:43
Post #69


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




Mie imi place titlul topic-ului , Loganul ...foita de ceapa ? Ce credeai Sportivule ca e facut din kevlar si rezista la orice impact ? Mai bine intrebai despre soferii care circula cum circula - Creierul soferilor astora de kkt ...foita de ceapa ?


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 31 Aug 2006, 21:50
Post #70


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




Calm ca dam in apoplexie. Citeste ce am spus eu mai sus despre cum lucreaza corpul uman cand e supus unor deceleratii dincolo de limita lui de suportabilitate. Acum fa un calcul si spune-mi cate din sistemele testate de "in cap" protejeaza _interiorul_ corpului uman. Nu esti doar piele si oase, nu? Multumesc.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 31 Aug 2006, 21:58
Post #71


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




QUOTE(alexava @ 31 Aug 2006, 22:33)
Toti avem dreptul la opinii si e normal ca multe dintre ele sa fie diferite una fata de cealalta.
Loganul nu este o masina sigura, si nici o masina puternica. Eu nu inteleg de ce unii o conduc de parca ar fi un bolid. Este o masina ieftina, cu motor mic si siguranta minima (la standardele de azi) si cine nu o trateaza ca atare si 'se da mare' cu ea e un imbecil inconstient si mai mult ca sigur, complexat.

*


Ce imi place ce zice colegul de forum aici , spunele-o si celor cu Loganuri sa vezi ce iti sar ***** Ncap; la ceea ce zice @alexava as adauga si tinuta de drum slaba a Loganului care si ea face parte din meniul asta cu siguranta...


--------------------
Renault Megane Coupe 1998 2.0 16v - RO 007 EUM
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea Visan
post 1 Sep 2006, 07:14
Post #72


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 3 March 04
From: Bucuresti




Sunte-ti asa de mandrii de masinile renault de parca voi ati facut masinile. Fierul este fier tot timpul. Depinde cine conduce masina. Nu spun ca masinile renault sunt foarte bune, dar nici slabe. O masina sigura este pe undeva peste 15000 euro. Am avut inchiriata o luna un opel corsa 1.7tdi. Este adevarat impresia de siguranta este alta. Puterea este alta, dar ... nu facem sport de performanta pe strazi. Iar in caz de accident fiecare cu, crucea lui. Asa poate sa iti cada si ceva in cap. Din momentul cand te+ai nascut poate sa ti se intample orice.

Cu respect
Mircea Visan


--------------------
Dacia Duster Laureat 4x4 1.5dci 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 1 Sep 2006, 08:02
Post #73


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




QUOTE(Mircea Visan @ 1 Sep 2006, 08:14)
Sunte-ti asa de mandrii de masinile renault de parca voi ati facut masinile. Fierul este fier tot timpul. Depinde cine conduce masina. Nu spun ca masinile renault sunt foarte bune, dar nici slabe. O masina sigura este pe undeva peste 15000 euro. Am avut inchiriata o luna un opel corsa 1.7tdi. Este adevarat impresia de siguranta este alta. Puterea este alta, dar ... nu facem sport de performanta pe strazi. Iar in caz de accident fiecare cu, crucea lui. Asa poate sa iti cada si ceva in cap. Din momentul cand te+ai nascut poate sa ti se intample orice.

Cu respect
Mircea Visan
*


Mircea nu e vorba ca suntem mandri de masinile noastre Renault , eu am subliniat si mai sus , de la o anuimta viteza poti sa fii si cu mama lui Mercedes nu te mai scapa nimeni , ca sa ma refer numai la mine , eu nu am nimic cu posesorii de Logan in general ci cu "acei" posesori de Logan care au impresia ca merg intr-un Mercedes... gresesti cu suma aia de 15000 de euro , limita e mult mai sus , e pe undeva pe la 30k euro...
Spuneam candva si au sarit toti Loganistii pe mine ca metaforic vorbind Loganul e un sicriu pe 4 roti , de ce?... AUDI zicea cam asa : THE BEST SAFETY SISTEMS MAKE SURE THAT THEIR AIRBAGS ARE NEVER NEEDED , aici e problema ca la masina asta Dacia Logan exact aici s-au facut cele mai mari economii , la capitolul securitate si nu ma refer neaparat la cea pasiva care e de toata jena ci la capitolul sigurantei active unde intra si stabilitatea si maniabilitatea masinii , toti imi ziceau sa le aduc dovezi ca ce are sistemul de rulare in sine , cei care au Logan si au condus si alte masini si au simtit acea "stabilitate" au inteles la ce m-am referit , ei m-au facut cu oua si otzet pe mine si tot nu au inteles esenta... din pacate ESP pe Logan nu exista, acest ESP este necesar mai ales la masinile cu mari probleme de manevrabilitate precum A-klasse si nu numai , asta a fost doar un exemplu. SPuneai ca ai mers cu Opel Corsa , pai sa mergi cu Astra , Vectra , Signum si tot asa , nu ma mai refer si la alte marci... uite eu am o Skoda Octavia 2 care se adreseaza tot categoriei "buget" si am pe ea suspensii sport si roti late de 225 etc , masina sta extraordinar pe drum drept si pe viraje , absolut neutra in caz de derapaj si nu te surprinde cu nimic in caz ca intri prea tare pe un viraj , asta inteleg eu securitate , in caz ca trebuie sa evit ceva masina ma ajuta , nu am ESP pe ea pentru simplul motiv ca nu are nevoie... sunt multe masini care nativ stau extraordinar pe drum , fac pariu ca o Fabia de exemplu nu sta la fel de bine pe asfalt si ar cam avea nevoie de ESP... in fine e mult de spus si iar vin cotzoharlele si sar pe mine...
Cel mai bine era daca se facea cu Loganul un test foarte serios , in ceea ce priveste stabilitatea , manevrabilitatea, traiectoria in caz de franare pe suprafete cu coeficient de aderenta diferit etc., teste de tractiune pe ud , uscat , zapada , gheata etc. eu am mers cu masina si la limita este de-a dreptul periculoasa, daca totusi se facea un astfel de test serios inchideau gura la multi , sa nu se inteleaga ca sunt de acord cu ce au facut nemtii cu acel Logan rasturnat in Germania.
Atunci au dat la TV un test facut la ROMEXPO cu un pilot care se vedea clar cum corija din volan orice mica tendinta de "plecare" a masinii... el zicea ca nu a facut asta dar camera video din masina nu mintea smile.gif


--------------------
Renault Megane Coupe 1998 2.0 16v - RO 007 EUM
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOG
post 1 Sep 2006, 08:49
Post #74


Riders on the Storm


Group: Moderatori
Posts: 1.364
Joined: 16 August 05
From: Bucuresti/Botosani




Regulamentul care nu e pus aiurea aici!!!

g) Este de dorit a se evita citarea intregului mesaj al unui utilizator daca acel post se afla imediat deasupra sau la o distanta mica (6-8 mesaje) de locul in care va fi citat. In schimb, se pot cita si comenta pasaje ale unui post din aceeasi subpagina sau se poate folosi adresarea directa catrea un alt utilizator. Respectarea acestui punct duce in final la ocuparea spatiului pe server cu informatie utila in detrimentul celei redundante.


Cine mai face precum cristirenault ia de la mine minim 10 % warn......


--------------------
Reno M 2.1/CD 2005/1.6 16 V - B xx BOG
Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mauru007
post 1 Sep 2006, 08:52
Post #75


sir


Group: Members
Posts: 437
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti




QUOTE(IsNa @ 31 Aug 2006, 15:06)
n-ai apucat sa franezi deloc? nu mi-o lua in nume de rau, dar ma-ndoiesc ca un Matiz isi mentine celula de siguranta la impact la 110KM/h, cand in testul de 64Km/h de la NCAP abia a rezistat. Energia e de 3x mai mare!!!

Oricum, doamne-ajuta ca ai iesit!
*


sincer sa fiu s-a intamplat totul foarte repede, am apucat sa franez si sa iau un pic de volan dreapta, m-am lovit pe partea mea (farul dreapta a scapat neatins) apoi m-a proiectat in sant. oricum nu sunt un bun exemplu (ma laud un pic acum), cand aveam 10 ani am cazut intr-o prapastie cam 12 metri si a scapat fara nici o fractura, norocul meu ca era toamna s stratul de frunze moarte de pe jos depasea 1 metru, plus ca am cazut langa o stanca mare cam de 1 metru daca pica pe ea ma faceam afis. a avut mare noroc. MAtizul oricum a fost dauna totala, soferul advers a scapat doar cu cateva vanatai avea masina ca lumea. norocul meu ca a patit si el in tinerete un accident asemanator cu al meu si m-a inteles si nu a avut nicio pretentie in afara de reparatia masinii (aveam casco).


--------------------
Ford Focus 2002/Ghia - vl
Ford Focus Sedan 1.6 I 101 CP / Ford Fiesta 2009 1.4 diesel
Bucuresti/Salajan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 1 Sep 2006, 13:17
Post #76


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




QUOTE(HERON @ 1 Sep 2006, 09:49)
Cine mai face precum cristirenault ia de la mine minim 10 % warn......
*


Ok , ai dreptate , eu nu obisnuiam sa dau REPLY la tot mesajul din motivele enuntate de tine mai sus, dar stii ce se intampla?.... eu raspund si lumea mai rauvoitoare se face ca nu intelege la ce am raspuns eu , de fapt continui sau combat sau sa sustin o idee, si unora le e lene sa citeasca si mesajul anterior si ma acuza ba de una ba de alta.
In fine cred ca e suficient sa atragi atentia si mai putin sa treci la penalizari de tipul WARN , mie unul daca vrei poti sa-mi dai infinit% warn si suspendare pe viata , nu cred ca asta e esenta lucrurilor , inainte de a trece la masuri punitive zic eu ca e bine sa incercam sa rezovam lucrurile omeneste si doar cine recidiveaza sa-si ia warn... la mine este trecut in dreptul meu warn 10% din cauza la nu stiu ce anunt de vanzare , habar nu aveam ca am gresit cu ceva , am vazut ca daca "reimprospatez" anuntul imi iau warn m-am lasat pagubas si la-m lasat de izbeliste.
Daca vrei poti sa ma penalizezi acum ca sunt off-topic , insa daca citesc aporape tot threadul cam toti suntem foarte des off-topic, eu unul am sa incerc sa nu incalc regulamentul bunului simt , restul nu prea ma pasioneaza. NO OFFENCE si tot respectul pentru moderatorii care isi strica ochii sa pastreze ordinea pe forum insa sunt mesaje jignitoare si nu s-a luat nici o masura , fie macar o "tragere de atentie" si acum doar pentru asta ne luam warn? smile.gif wink.gif


--------------------
Renault Megane Coupe 1998 2.0 16v - RO 007 EUM
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 1 Sep 2006, 15:40
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




QUOTE(cristirenault @ 1 Sep 2006, 09:02)
Mircea nu e vorba ca suntem mandri de masinile noastre Renault , eu am subliniat si mai sus , de la o anuimta viteza poti sa fii si cu mama lui Mercedes nu te mai scapa nimeni , ca sa ma refer numai la mine , eu nu am nimic cu posesorii de Logan in general ci cu "acei" posesori de Logan care au impresia ca merg intr-un Mercedes... gresesti cu suma aia de 15000 de euro , limita e mult mai sus , e pe undeva pe la 30k euro...
  Spuneam candva si au sarit toti Loganistii pe mine ca metaforic vorbind Loganul e un sicriu pe 4 roti , de ce?... AUDI zicea cam asa : THE BEST SAFETY SISTEMS MAKE SURE THAT THEIR AIRBAGS ARE NEVER NEEDED , aici e problema ca la masina asta Dacia Logan exact aici s-au facut cele mai mari economii , la capitolul securitate si nu ma refer neaparat la cea pasiva care e de toata jena ci la capitolul sigurantei active unde intra si stabilitatea si maniabilitatea masinii , toti imi ziceau sa le aduc  dovezi ca ce are sistemul de rulare in sine , cei care au Logan si au condus si alte masini si au simtit acea "stabilitate" au inteles la ce m-am referit , ei m-au facut cu oua si otzet pe mine si tot nu au inteles esenta... din pacate ESP pe Logan nu exista, acest ESP este necesar mai ales la masinile cu mari probleme de manevrabilitate precum A-klasse si nu numai , asta a fost doar un exemplu. SPuneai ca ai mers cu Opel Corsa , pai sa mergi cu Astra , Vectra , Signum si tot asa , nu ma mai refer si la alte marci... uite eu am o Skoda Octavia 2 care se adreseaza tot categoriei "buget" si am pe ea suspensii sport si roti late de 225 etc , masina sta extraordinar pe drum drept si pe viraje , absolut neutra in caz de derapaj si nu te surprinde cu nimic in caz ca intri prea tare pe un viraj , asta inteleg eu securitate , in caz ca trebuie sa evit ceva masina ma ajuta , nu am ESP pe ea pentru simplul motiv ca nu are nevoie... sunt multe masini care nativ stau extraordinar pe drum , fac pariu ca o Fabia de exemplu nu sta la fel de bine pe asfalt si ar cam avea nevoie de ESP... in fine e mult de spus si iar vin cotzoharlele si sar pe mine...
  Cel mai bine era daca se facea cu Loganul un test foarte serios , in ceea ce priveste stabilitatea , manevrabilitatea,  traiectoria in caz de franare pe suprafete cu coeficient de aderenta diferit etc., teste de tractiune pe ud , uscat , zapada , gheata etc. eu am mers cu masina si la limita este de-a dreptul periculoasa, daca totusi se facea un astfel de test serios inchideau gura la multi , sa nu se inteleaga ca sunt de acord cu ce au facut nemtii cu acel Logan rasturnat in Germania.
  Atunci au dat la TV un test facut la ROMEXPO cu un pilot care se vedea clar cum corija din volan orice mica tendinta de "plecare" a masinii... el zicea ca nu a facut asta dar camera video din masina nu mintea smile.gif
*



eu cred ca ai pretentii prea mari de la gama asta de pret. Iar daca octavia 2 e o masina de buget.. atunci loganul ce e?


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avathan
post 1 Sep 2006, 15:45
Post #78


eu.


Group: Banned
Posts: 586
Joined: 16 March 05
From: Buc




QUOTE(andu911 @ 31 Aug 2006, 18:58)
Vrei sa vezi o dacie lovita in spate de un Polo la semafor ? Bara spate indoita, panou portbagaj indoit si stop spat. Polo n-are nimic.
*


radmasa.gif
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Vreau eu sa vad fotografiile si dupa iti caut si eu fografiile cu un Vito cu 8 oameni in el cu fata facuta praf cand a intrat in mine .
Dunele mele au fost spoiler zgariat(nici macar rupt) ... tabla intacta
teava esapament(introdusa in interior)- care s-a schimbat ...
@cristirenault ai condus masina sau esti doar altul care-si da cu parerea ...?

This post has been edited by avathan: 1 Sep 2006, 15:56


--------------------
a Rosu 1800 - @
unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 1 Sep 2006, 16:12
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




voi vreti sa demonstrati ca n-au facut o mare branza cei care si-au luat mercedes, sau masini cu 5 stele siguranta.

Un mercedes inseamna bani irositi...mai bine logan.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avathan
post 1 Sep 2006, 16:17
Post #80


eu.


Group: Banned
Posts: 586
Joined: 16 March 05
From: Buc




nu vreau sa demonstrez ca nu orice zboara se mananca .
asa cum sustin unii pe aici ...
nu am sustinut ca am masina comparabila cu un mercedes nici macar cu un Renault Laguna sunt printre cei care critica punctele slabe ale masinii , dar sunt unii care nu suporta si accepta ca au masini cu mii de euro mai scumpe si asemanatoare la performante.
invariabil si indiscutabil la 99.9 % dintre masini cu mase apropiate cea care loveste cu fata se face praf indiferent de ce emblema are pe capota,mai ales la masinile gandite in ultima vreme.
(in acel 0.1%) includ probabil Cielo si alte situatii de SF.
astept in continuare fotografiile cu mareata masina nemteasca amintita mai sus de tine care a facut praf Loganul cand l-a lovit in spate si nu a patit nimic...
Daca nu gasesti fotografiile ma multumesc cu un deviz,factura din service etc.

This post has been edited by avathan: 1 Sep 2006, 16:23


--------------------
a Rosu 1800 - @
unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 1 Sep 2006, 16:21
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Daca am cum, o sa fac poza sa vezi, sau sa scrie proprietaru daciei, ca si el e user DaciaClub...
Oricum eu nu inteleg atunci, ce sustineti. Ca daca e...mori in orice masina? Fac pariu ca taximetristu omorat de Cayenne scapa, daca Loganu avea 5 stele si airbaguri la cap si umar.
Chiar ieri era o emisiune pe National Geograpfic sau Explorer, in care vorbeau despre airbaguri. Cica la un impact lateral, ai sanse mai mari cu 45% sa scapi, daca ai airbaguri laterale, care sa iti protejeze in special capul. Si prezentau cum era lovita o masina din lateral si cum aratau manechinele in urma impactului, cu si fara airbaguri.

This post has been edited by andu911: 1 Sep 2006, 16:29


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avathan
post 1 Sep 2006, 16:22
Post #82


eu.


Group: Banned
Posts: 586
Joined: 16 March 05
From: Buc




ontopic: Dumnezeu sa-i ierte pe cei de la firma de paza...
multumesc astept cu nerabdare . in special pe cele cu Polo.
daca e membru daciaclub , poate a povestit pe iundeva chestia asta ...? un link ceva ?
in alta ordine de idei stiu de o Dacie 1100 care a facut praf un Mercedes mai vechi...(1992-2000) (l-a indoit pana aproape de scaunele soferului) . iar daunele la cel cu Dacia au fost minore fata de celalat.
motivul?
viteza && Idiotul cu Dacia cara caramizi in portbagaj.

referitor la taximetrist && pasagerii da daca Tab-ul sau Autobuzul sau tirul avea airbag-uri laterale scapau 90%.
orice minune e posibila dar nu are in legatura cu stelele pe care le are masina...
poate nu ai auzit ca acul celui din Cayenne s-a blocat la 140kmh.
Logan-ul l-a aruncat probabil si d'aia s-a rostogolit ... o masina putin mai grea poate statea pe loc mai mult timp si probabil ca s-ar fi rupt in 2 ... sunt curios la ce mai ajutau airbag-urile...

This post has been edited by avathan: 1 Sep 2006, 16:30


--------------------
a Rosu 1800 - @
unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 1 Sep 2006, 16:55
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




oare ce e asa de greu sa respectam viteza legala? cat timp castigam ? cate minute ?


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 1 Sep 2006, 17:03
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




QUOTE(andu911 @ 1 Sep 2006, 17:21)
Daca am cum, o sa fac poza sa vezi, sau sa scrie proprietaru daciei, ca si el e user DaciaClub...
Oricum eu nu inteleg atunci, ce sustineti. Ca daca e...mori in orice masina? Fac pariu ca taximetristu omorat de Cayenne scapa, daca Loganu avea 5 stele si airbaguri la cap si umar.
Chiar ieri era o emisiune pe National Geograpfic sau Explorer, in care vorbeau despre airbaguri. Cica la un impact lateral, ai sanse mai mari cu 45% sa scapi, daca ai airbaguri laterale, care sa iti protejeze in special capul. Si prezentau cum era lovita o masina din lateral si cum aratau manechinele in urma impactului, cu si fara airbaguri.
*




radmasa.gif radmasa.gif la ce viteza a intrat in laterala masinii si la masa cayennului putea avea loganul 100 de stele si numai perne de puf ca tot nu scapau.. haide-ti sa fim realisti totusi si sa nu visam mai mult decat se ofera in aceasta clasa de preturi. Vrei mai multa protectie? pai atunci nene scoate banii de la pusculita si cumpara-ti ceva mai bun. Sa nu se inteleaga ca tin cu dacia ci ca trebuie sa fim realisti si sa vedem ca la banii astia dacia ofera o protectie satisfacatoare.

Si in plus am mai zis.. cu cat creste viteza impactului cu atat mai putin incep sa conteze stelele euroncap. Iti dau ele o sansa in plus insa degeaba ai 7 vieti daca accidentul iti mananca 10..


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos.avramescu
post 1 Sep 2006, 17:07
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 6 May 05




QUOTE(Bliss @ 31 Aug 2006, 22:50)
Calm ca dam in apoplexie. Citeste ce am spus eu mai sus despre cum lucreaza corpul uman cand e supus unor deceleratii dincolo de limita lui de suportabilitate. Acum fa un calcul si spune-mi cate din sistemele testate de "in cap" protejeaza _interiorul_ corpului uman. Nu esti doar piele si oase, nu? Multumesc.
*


Din cate stiu, 'busterii' aia de la ncap au si accelerometre prin ei.


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-64-TUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 1 Sep 2006, 17:48
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(avathan @ 1 Sep 2006, 17:22)
Logan-ul l-a aruncat probabil si d'aia s-a rostogolit ... o masina putin mai grea poate statea pe loc mai mult timp si probabil ca s-ar fi rupt in 2 ... sunt curios la ce mai ajutau airbag-urile...
*



joci nfs ?
Daca Loganu era o masina mai solida, nu se deforma in halul asta...Cayennu intra in ea si o proiecta la 50 metri sa zicem. Nu o rasturna si o facea ca pe o cutie de bere goala calcata in picioare.

In alta ordine de idei, ma refeream la taximetrist, ca el ar fi scapat. Cayennul a intrat in dreapta taxiului, nu in stanga. Ca a ajuns in stanga...asta e alta problema...tocmai ce ziceam mai sus...caroseria s-a deformat enrom.


This post has been edited by andu911: 1 Sep 2006, 17:55


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 1 Sep 2006, 17:53
Post #87


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




laugh.gif post-336-1110552475.gif
Am dat si eu odata frontal la 100km/h cu Trabantul intr-un Hummer care a intrat pe contrasens, noroc ca a avut bull-bar si a mai redus din forta impactului ca altfel intra motorul peste el in habitaclu. El a avut dauna totala, la mine totul s-a indreptat manual la fata locului, mai putin farurile pe care a trebuit sa le cumpar cu 15 ron din targ wink.gif

This post has been edited by prody: 1 Sep 2006, 17:53


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 1 Sep 2006, 20:06
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(andu911 @ 1 Sep 2006, 18:48)
joci nfs ?
Daca Loganu era o masina mai solida, nu se deforma in halul asta...Cayennu intra in ea si o proiecta la 50 metri sa zicem. Nu o rasturna si o facea ca pe o cutie de bere goala calcata in picioare.
*


Domnu', de forte de inertie ati auzit? Cu cat masa unui corp este mai mare cu atat il pui mai greu in miscare intr-o anumita directie! Daca Loganul era mai greu energia dezvoltata in urma impactului nu se putea transforma in prea multa energie cinetica, ci doar in lucru mecanic care strivea si mai rau Dacia si ocupantii ei. Nu mai mentionez acceleratiile!


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 1 Sep 2006, 20:51
Post #89


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Oare?
Dar Porschele ala tot asa de deformat ar fi fost daca Loganu ar fi avut 2 tone? Sau se lasa cu morti sau raniti si la ei in masina?


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 1 Sep 2006, 21:11
Post #90


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




QUOTE(aphophis @ 1 Sep 2006, 16:40)
eu cred ca ai pretentii prea mari de la gama asta de pret. Iar daca octavia 2 e o masina de buget.. atunci loganul ce e?
*


Skoda e ruda mai saraca a celor din grupul VAG , Seat detine latura sportiva , VW pe cea populara , Audi- premium si Skoda- buget , daca ne referim la Logan .... pai e singura masina care o poti cumpara doar cu buletinul si avans zero , mai nou o cumperi acum si platesti din 2007 deci as incadra-o la categoria minim de investitie , ceea ce e si in realitate , asta e , nu eu am facut sistemul de rate la Logan ca si cum ti-ai cumpara frigider sau televizor ( am spus-o in spirit de gluma chiar daca e conform cu realitatea , nu are mare legatura metoda de finantare cu masina in sine) smile.gif laugh.gif


--------------------
Renault Megane Coupe 1998 2.0 16v - RO 007 EUM
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 20:11
Forum Renault