Accident GRAV, Loganul.....foaie de ceapa?!?
![]() ![]() ![]() |
Accident GRAV, Loganul.....foaie de ceapa?!?
aphophis |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|||
prody |
![]()
Post
#92
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Nu uita sa adaugi ca asta se refera la piata din tarile mai sarace.
|
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
cristirenault |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
sa stii ca nu sunt de acord cu tine , daca privim Fabia este putin mai sus ca preturi decat Logan , ma refer la echipari similare , coreenele au si ele preturi destul de mici , mai ales daca nu ar fi acciza de 30 % , teoretic Peugeot este o marca cu pretentii fata de Renault , iar Citroen cu al lor C5 chipurile ar fi deja premium , de aceea e greu sa zicem clar care e treaba , Loganul e nou aparut in peisaj si zic eu ca este sub ceea ce numim "buget" , la faza cu Opel gresesti teribil , Opel este buget in Germania dar nu in Romania iar Skoda in Germania este considerata sub Opel asa ca e mai de buget ca Opel fortzand exprimarea... de aceea e greu sa mai vedem ce e buget si ce nu in ultima vreme , de ex eu pe Skoda am acelasi motor si cutie cu A3 , A4 de Audi , VW Golf si Passat identice si la fel , Seat deasemenea , fiecare adresandu-se unor segmente diferite de cuparatori , de la premium la buget , unii zic ca cei mai castigati ar fi cei care cumpara Skoda insa sa stii ca am facut drive-test cu A3 cu aceeasi motorizare si e cu totul si cu totul alta masina...
|
--------------------
Renault Megane
Coupe
1998 2.0 16v
- RO 007 EUM sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
aphophis |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
la clasa asta de pret o diferenta de 10-15% se cunoaste si de obicei trebuie sa platesti mai mult daca vrei exact ce are loganul. Si totusi.. 3 stele la aceasta clasa e multumitor.
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Codrin |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cristirenault @ 1 Sep 2006, 23:03) de ex eu pe Skoda am acelasi motor si cutie cu A3 , A4 de Audi , VW Golf si Passat identice si la fel , Seat deasemenea , fiecare adresandu-se unor segmente diferite de cuparatori , de la premium la buget Si care din astia enumerati de tine ar intra la 'buget'? ![]() |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
cristirenault |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
eheheehe pai daca citisi numai ultimul post normal ca acum faci asa
![]() ![]() ![]() editat de moderator pentru mirc This post has been edited by Ake: 2 Sep 2006, 16:05 |
--------------------
Renault Megane
Coupe
1998 2.0 16v
- RO 007 EUM sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#97
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
aici depinde f mult cum are loc impactul. am vazut un caz in care o dacie nova a facut praf botu la o astra din '96, (care i-a intrat in spate). depinde in ce parte a structurii de rezistenta intra masina. si aici ma refer strict la accidentele usoare. mie mi-a intrat un 1310 in stalpu usii din fata, care doar s-a curbat un pic. 1310 avea botu in forma de potcoava, radiatoru luase forma elicei, capota, aripi, usi fata. deci nu puteti sa ziceti ca a fost mai solida a mea decat una de 4-5 ani
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
andu911 |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(Sony @ 1 Sep 2006, 21:06) Domnu', de forte de inertie ati auzit? Cu cat masa unui corp este mai mare cu atat il pui mai greu in miscare intr-o anumita directie! Daca Loganul era mai greu energia dezvoltata in urma impactului nu se putea transforma in prea multa energie cinetica, ci doar in lucru mecanic care strivea si mai rau Dacia si ocupantii ei. Nu mai mentionez acceleratiile! Ce zic eu...ce intelegi tu...N-are nici o logica ce spui acolo... Daca Loganul era mai dur, mai solid...cand intra Porschele in el...toata energia cinetica nu era preluata de tablele si fiarele de pe Logan...care s-au strambat in ultimul hal...ci Loganu probabil s-ar fi dus taras intr-o parte, pana se oprea. La biliard ai bile de plastic....dai intr-una care loveste alta...energia cinetica din prima bila, pune in miscare a doua bila in urma impactului. Daca a doua bila ar fi din sticla (masa mai mare) ce s-ar intampla ? S-ar sparge. Sau in filme cand se impusca aia...ai vazut ca polististu impusca criminalu...daca criminalu are vesta anti-glont se duce pe spate 10 metri...daca n-are, intra glontu in el si atat. Hai ca ma da lumea la Bula cu atatea exemple... ![]() This post has been edited by andu911: 1 Sep 2006, 23:03 |
--------------------
-
-
-
|
|
testike |
![]()
Post
#99
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
>daca criminalu are vesta anti-glont se duce pe spate 10 metri...daca n-are, intra glontu in el si atat.
Treaba asta cu 10 metri din cate stiu eu nu e deloc realista, si ala care tragea ar fi trebuit sa mearga in spate 10 metri , nu? ![]() This post has been edited by testike: 2 Sep 2006, 08:57 |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
CGB |
![]()
Post
#100
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
ma copii, voi v-ati uitat prea mult la "Myth Busters"
![]() |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
Bliss |
![]()
Post
#101
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
QUOTE(andu911 @ 2 Sep 2006, 00:53) Daca Loganul era mai dur, mai solid...cand intra Porschele in el...toata energia cinetica nu era preluata de tablele si fiarele de pe Logan... Mai dur gen tanc, nu? Ai cea mai vaga idee ce inseamna 2,3 tone ale Cayenne-ului la 140 km/h? Sau ce forte indura un pasager care, fiind lovit intr-o masina "dura", isi schimba viteza si directia de deplasare la aproape 90 de grade in cateva zeci de ms? |
--------------------
-
-
-
|
|
cristirenault |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
Da Bliss , e corect si ce zici tu dar la comparatia aia intre Logan si tancul de Cayenne , Loganul e mult prea "moale" ca sa vorbim de zone de absorbtie a impactului, ca celula de siguranta trebuie sa fie dura asta e alta treaba... fiecare dintre voi se cam refera la doua chestiuni oarecum diferite.
|
--------------------
Renault Megane
Coupe
1998 2.0 16v
- RO 007 EUM sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
prody |
![]()
Post
#103
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Mai, sa fie clar : daca Loganul era mai greu si cu mai multe elemente de rezistenta in el s-ar fi deformat si deplasat mai putin, diferenta fata de ce s-a intamplat in realitate s-ar fi observat la Porsche care s-ar fi deformat mai rau, s-ar fi oprit mai repede si , cum am mai zis, ar fi avut ceva raniti grav daca nu morti inauntru.
|
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
Sony |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
QUOTE(andu911 @ 1 Sep 2006, 23:53) Ce zic eu...ce intelegi tu...N-are nici o logica ce spui acolo... Sau in filme cand se impusca aia...ai vazut ca polististu impusca criminalu...daca criminalu are vesta anti-glont se duce pe spate 10 metri...daca n-are, intra glontu in el si atat. Hai ca ma da lumea la Bula cu atatea exemple... ![]() Daca vii cu exemple d-astea imi dau seama ca fizica iti e straina rau si ma opresc aici! |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
andu911 |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Pai am explicat ca sa intelegi. Acum o dai ca nu stiu eu fizica, daca iti explic babeste.
Ce vrei sa mai spun ? Tu n-ai auzit de durabilitate, de rezistenta... tu zici ca daca Loganu e usor, e normal sa se deformeze usor. Normal ca daca e facut din metale cu o duritate scazuta, netratate corespunzator, etc ajunge sa se rupa si daca intrii cu bicicleta in el. Aici e vorba de pretul materialelor din care e facut. Un Ferrari e mai usor decat Loganu. Dar rezista de 10 ori mai bine la un accident. Nu ma refer la aripi, capota si alte chestii...care sunt din fibra...ma refer la celula de siguranta, care nu se deformeaza. Ca aia e de baza... Si ca sa iti mai demonstrez o data ca ce ai spus mai inainte e o mare aberatie... Ziceai ca Loganu e usor si de-aia au murit aia... Crezi ca daca erau 5 persoane in masina si in portbagaj aveau 10 saci cu nisip, nu se mai deforma la fel ? Cu 5 persoane si 10 saci cu nisip, avea 400-500 kg in plus... Era exact cat un BMW seria 5, sau un Audi A6. This post has been edited by andu911: 2 Sep 2006, 17:16 |
--------------------
-
-
-
|
|
prody |
![]()
Post
#106
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Daca ar fi lovit alt Porsche Cayenne nu l-ar fi facut armonica,insa ai dreptate ca Loganul degeaba ar fi avut 500 kg in plus,ca nu s-ar fi resimtit prea mult in forma sa finala din cauza materialelor mai slabe din care e facut.
This post has been edited by prody: 2 Sep 2006, 17:19 |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
cristirenault |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
Cred ca voi glumiti , pai daca pe o masina "fragila" pui greutate suplimentara nu se va obtine decat o deformare si mai puternica... nu va mai inteleg , nu putem vorbi la Logan de "materiale mai fragile" , nu are importanta grosimea tablei sau mai stiu eu ce , astea se stabilesc din proiectare, cat si cum sa se deformeze masina , in ecuatia asta a deformarii intra si grosimea tablei si forma lonjeroanelor , traverselor etc. ca sa fiu scurt , important in caz ed impact este ca masina sa se faca zob dar celula de siguranta sa ramana intacta, bineinteles asta functioneaza pana la o anumita viteza.
|
--------------------
Renault Megane
Coupe
1998 2.0 16v
- RO 007 EUM sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
IsNa |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
S-o varzalit rau topicu' asta...
![]() |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
andu911 |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
pai daca se mai trezeste cate un Loganist convins sa sfideze legile fizicii, fiindca masina lui e cea mai tare
|
--------------------
-
-
-
|
|
Sony |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Vorbesti de parca ai si cunoaste fizica asta!
![]() Ai grija la impuscaturi! ![]() This post has been edited by Sony: 4 Sep 2006, 12:22 |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
GoGu |
![]()
Post
#111
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Vorbim de un impact intre doua masini de clase total diferite, Loganul a fost lovit lateral de o masina mai mare care mai avea si viteza mare pe deasupra. Mai adaugati in ecuatie si faptul ca cei din Logan, foarte probabil, nu purtau centura asa ca rezultatul nu ma mira. Nu zic ca Loganul e super-masina dar in conditiile date nu stiu daca o alta masina din clasa lui s-ar fi comportat mai bine. Nu uitati centurile...
PS am mai zis eu candva ca daca masinile ar fi ca tancu' la un impact masinile ar fi intacte iar pasagerii compot... |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
andu911 |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Clio cred ca s-ar fi comportat mai bine, Golf 4/5...
QUOTE(Sony @ 4 Sep 2006, 13:22) Esti singurul de pe forum care n-a inteles ce am zis. Se pare ca nu eu aberez, ci tu nu te concentrezi suficient la ce ti-am explicat, mai simplu de atat nu am reusit. Asa ca te rog frumos nu ma mai deranja cu caterinca ieftina. Iar referitor la fizica, e bine ca stii mai multa decat mine...te ajuta sa nu ti se rastoarne Loganu in curbe. |
--------------------
-
-
-
|
|
Sony |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Ok, recunosc ca nu am inteles! Daca sunt descheiat la vesta cat sa mi se vada cravata si vine unul si ma impusca, ce se intampla? Sar 4 metri in spate sau nu? Ca totusi glontul intra in mine, da' la iesire loveste vesta! Chiar ca nu inteleg nimic!
![]() |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
driverx |
![]()
Post
#114
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(andu911 @ 4 Sep 2006, 13:50) Multi mai credeti multe prostii. S-ar putea sa fie si adevarat ce zici, dar pana nu ai o baza si sa argumentezi ceea ce afirmi...till then.... Totusi...mai treceti prin clasa a 10-a a 11-a inainte sa mai huliti Loganul doar asa ca sunteti voi romani si sunteti destepti si vi se activeaza reflexul datului cu parerea. Ia studiati voi actiune si reactiune stiti voi...ca doar ati invatat sa vedeti efectele intre doua corpuri PERFECT identice dar diferenta MARE de viteza intre ele. O sa vedeti minuni. Dupa aia, mai intoarceti cateva pagini din manualele de fizica unde o sa invatati despre mase, si ce efect are aceasta asupra energiilor cinetice .... cand v (adica viteza) este la patrat....iar o sa vedeti minuni.. Porche ala cred ca e dublu la greutate fata de logan. Si ce viteza avea Porche-ul? Lumea trage concluzii idioate si simple (aia din porche au scapat, aia din logan nu)...dar in mintea lor experta in dat cu parerea le scapa urmatoarele aspecte: 1) clasa masinilor 2) greutatea masinilor 3) viteza masinilor 4) conditiile si pozitia masinilor in momentul impactului....scuzati-ma, dar nu e totuna sa fii intr-o masina mare cu viteza mare si sa te lovesti frontal de ceva moale (cum e o masina in asemenea conditii ....adica Logan in acest caz, dar stati flexati, si Golf 4/5/6/7 e la fel de moale in conditiile acestea) FATA DE a fi lovit din lateral la viteza la care o avea Porche 5) centurile (probabil nu le purtau)....in acest caz (impact puternic lateral) nepurtarea centurii inseamna ca iti dai acceptul pentru propria moarte. Deci...concluzii...Logan sucks....dupa unii..... ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by driverx: 4 Sep 2006, 13:02 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
andu911 |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Bine...in cazul asta esti de acord ca Loganu e la fel de rezistent ca o Dacie 1300. Au aproape aceeasi masa. Deci sunt la fel de rezistente.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Sony |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Si conform aceleiasi logici, ARO este mai rezistent decat Laguna!
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
paul_s |
![]()
Post
#117
|
. Group: Members Posts: 305 Joined: 2 July 04 From: . ![]() |
bai chiar nu intelegeti, intr 3 si 5 stele sunt diferente , da , considerabile chiar, dar o masina de greutatea aluia si cu viteza lui produce un efort pe o masina, lovita din lateral, asa de mare ca doar o masina cu o masa mai mare ca porchele ar fi avut sanse sa supravietuiasca, si nici asa nu e sigur
concluzia , 3 stele sunt 3 stele indiferent de ce exemple absurde si neconcludente aducem , nu sunt 5 cei drept dar nici 1 jumate |
--------------------
.
.
.
- .
|
|
X_T_C |
![]()
Post
#118
|
![]() X_T_C Group: Members Posts: 26 Joined: 29 September 05 ![]() |
NU STIU DE CE SE MAI CHINUIE ALTI PRODUCATORI DE MASINI SA CONSTRUIASCA ATATA TIMP CAT A APARUT LOGANUL.
|
--------------------
Renault
Megane
Estate
- B XX GAG
|
|
driverx |
![]()
Post
#119
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(andu911 @ 4 Sep 2006, 14:06) Bine...in cazul asta esti de acord ca Loganu e la fel de rezistent ca o Dacie 1300. Au aproape aceeasi masa. Deci sunt la fel de rezistente. Da...sa inteleg ca atat ai inteles, sau doar si acest post are doar rolul de ati sustine in continuare punctul de vedere putin cam.....in aer??? Trebuia sa tragi concluzia ca in conditiile date, intr-o Dacie 1300, Logan, sau orice alta masina fara cortina (sau poate chiar si cu cortina, dar aici nu bag mana in foc), la fel de carne tocata iesi de acolo...like it or not...believe it or not....nu inteleg ce e asa greu.... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
andu911 |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
De unde stii ? Ai date concrete sau ti-a zis Mama Omida ca daca era Golf 5 tot mureau toti 3 si nu scapa macar unu. Sau asta iti place tie sa crezi...ca stelele alea sunt o gluma proasta si bani aruncati.
This post has been edited by andu911: 4 Sep 2006, 13:44 |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 01:24 |