Accident GRAV, Loganul.....foaie de ceapa?!?
![]() ![]() ![]() |
Accident GRAV, Loganul.....foaie de ceapa?!?
marksman |
![]()
Post
#31
|
||
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.735 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
|
||
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|||
cosmin_m |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Supapa_jR @ 30 Aug 2006, 21:29) Nu ii mai compatimiti atat pe taximetristii loviti de alte masini...imi pare rau de pasageri dar de soferi...NU! Adica pentru ca i-a taiat lui taica-tu unul fata, restul lumii n-ar trebui sa-l compatimeasca pe amaratul ala de la Eroilor ? Care avea nunta intr-o saptamana, copil, si era student, iar seara facea taximetrie sa-si intretina familia ? Ma termina judecatile astea de mare valoare, gen toti taximetristii sunt gunoaie de soferi... Un dobitoc e dobitoc fie ca e intr-o masina galbena fie ca nu. |
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
Bliss |
![]()
Post
#33
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
QUOTE(Steffyx @ 31 Aug 2006, 00:24) Aaaa pai inseamna ca nu am pirdut nimic avand Berlina din 83, si nu un Renault ceva cu 5 stele NCAP nu? Ai castigat la viteze mici. La 40 de km/h nu-ti mai vine volanul in burta, pedalele peste genunchi sau pinball cu craniul de caroserie. Peste 90 de km/h nu mai tine absolut nimic de modul in care se indoaie tabla, ci pur si simplu de deceleratia mult mai accentuata a organelor interne fata de schelet (astea din pacate nu au vreo zona de "deformare controlata"). Corpul uman nu a evoluat pentru a se adapta la vitezele masinilor, ci ale propriilor picioare (<20km/h, that is). Stelele NCAP sunt valabile la impact cu un obiect stationar la 64 km/h (caz frontal). Ghici de ce e asta viteza aleasa si de ce nu e bine sa ii tot dai in sus si-n jos cu stelele Renault-ului la vitezele de care se vorbea mai sus. |
--------------------
-
-
-
|
|
AMW |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Chiar ma gandeam intr-o zi...stiind toate chestiile astea despre 30G, impactul organelor cu scheletul si ca parca esti viu...dar totusi nu ai puls.
Ma gandeam, poate spun o prostie, ca purtatul centurii la viteze mari in caz de accident nu este asa beneifc...aici ma refer la viteze foarte mari.. de ce ma gandeam la asta?? Pentru ca un prieten acum vreo 2 ani a facut accident..cu acul blocat la 140 (a intrat in stalp) si a supravietuit...dar de ce a supravietuit? Pentru ca a zburat prin parbriz si el si pasagerul din dreapta... Nu sunt anti-centura ... dar poate exista o sansa in plus ca la viteze mari sa mai ai macar o mica sansa acolo sa scapi pentru ca totusi echiparea masinilor cu centura de siguranta a fost ceea mai buna inventie ever...dar s-a pus in practica acum foarte multi ani cand masinile normale nu depaseau 100 kmp... zic si eu... ![]() |
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|
andu911 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
ma depasesc discutiile astea...
Mai ziceau unii...ca Fara ABS e mai bine decat cu ABS. Acum e mai bine fara stele si centura, decat cu 5 stele si centura. This post has been edited by andu911: 31 Aug 2006, 06:11 |
--------------------
-
-
-
|
|
Solon |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai bine e sa stai in casa, dupa cate discutii incep aici!
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE .a intrat cu 110 km/h in TIR, si nu te supara, la viteza asta....aveai sanse sa supravietuiesti intr-o masina mai bengoasa, Nici vorbă. Mașinile bengoase sînt testate la 64 km/h. Diana avea vreo 90 km/h în momentul impactului, iar S-Klasse-le ăla era tanc, nu glumă. Ăla era mult mai bengos decît o Lagună de cincizeci de mii de stele, dar la ce i-a folosit? |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
aphophis |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
s-class-ul ala avea mai mult. vre-o 150 , 170 la ora. Oricum ideea e aceeasi: cu cat creste viteza impactului, cu atat stelele alea euroncap valoreaza mai putin
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
No, s-a calculat că în momentul impactului avea doar vreo 90. Cel puțin așa ziceau în reconstituirea de pe Discovery. Dacă au mințit ei, mint și eu.
![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
Bliss |
![]()
Post
#40
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
QUOTE(andu911 @ 31 Aug 2006, 08:08) Acum e mai bine fara stele si centura, decat cu 5 stele si centura. Nu a spus nimeni asta. E bine sa le ai si e bine sa-si faca treaba din plin daca, Doamne fereste, patesti beleaua. Dar cel mai bine ar fi sa incercam noi sa o evitam, nu? |
--------------------
-
-
-
|
|
argon |
![]()
Post
#41
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
60-70 la ora este viteza care o atinge o persoana cand se arunca de pe un bloc cu 5 etaje daca nu ma insel, deci la impactul cu solul are 60 km/h.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
IsNa |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(AMW @ 31 Aug 2006, 03:15) Pentru ca un prieten acum vreo 2 ani a facut accident..cu acul blocat la 140 (a intrat in stalp) si a supravietuit...dar de ce a supravietuit? Pentru ca a zburat prin parbriz si el si pasagerul din dreapta... Acul blocat inseamna ca aia e viteza la cu care mergea cand a blocat franele. Pana la intrarea in stalp a mai incetinit mult. Am vazut filmare de test cu masina (nu mai tine minte ce masina, dare era chiar MASINA, nu Dacia sau alta vechitura) la impact frontal cu stalp la 90Km/h. Stalpul a intrat pana intre sofer si pasager. La 140km/h energia impactului ar fi fost de 2.4 ori mai mare decat la 90. Judeca si tu... In plus, e un miracol ca o data iesiti prin parbriz au supravietuit aterizarii... daca ieseau cu 140km/h prin parbiz, partea de jos a corpului ramanea in masina, iar partea de sus se facea placinta la aterizare. Lasati legendele cu oameni iesiti vii din impact a >100 Km/h!! |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
testike |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
>Acul blocat inseamna ca aia e viteza la cu care mergea cand a blocat franele. Pana la intrarea in stalp a mai incetinit mult.
Cum adica , acul se blocheaza cand apesi franele? Nu cand te lovesti de stalp si se strica diverse lucruri prin masina? |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
mauru007 |
![]()
Post
#44
|
![]() sir Group: Members Posts: 437 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti ![]() |
nu sunt toate legende. eu am iesit viu(conduceam un matiz) dintr-un impact la 110 km/h, impact frontal cu o masina de teren care avea vreo 50 sau 60km/h. am avut picioarele rupte, fractura de bazin si restul contuzii nesemnificative datorate centurii si faptului ca am rupt volanul cu pieptul. nu zic ca a fost placut dar am scapat cu viata si intr-o luna o sa merg din nou pe picioarele mele. ma consider insa foarte norocos.(pina sa vina echipa de descarcerare au trecut doua salvari prin zona si mi-au acordat primul ajutor).totul s-a intamplat pe valea oltului.
This post has been edited by HERON: 31 Aug 2006, 13:00 |
--------------------
Ford
Focus
2002/Ghia
- vl Ford Focus Sedan 1.6 I 101 CP / Ford Fiesta 2009 1.4 diesel
Bucuresti/Salajan |
|
avathan |
![]()
Post
#45
|
eu. Group: Banned Posts: 586 Joined: 16 March 05 From: Buc ![]() |
Cineva a considerat ca mai trebuie sa mai stai printre noi ... Du-te si aprinde o lumanare pentru ca ...
|
--------------------
a
Rosu
1800
- @ unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
|
|
uncle |
![]() ![]()
Post
#46
|
![]() pole after pole Group: Members Posts: 528 Joined: 19 July 05 From: Bucuresti ![]() |
accident frontal cu oltcit
amandoi aveam in jur de 60 km/h (io conduceam o supernova si nu aveam centura pusa ![]() atentie vitezele se aduna, deci cam echivalent cu a intra intr-un perete cu aprox 110-120 km/h; desi nu aveam centura m-am proptit cu mana stanga in volan si cu picioarele in pedale (franand) ....vina a fost a distrusului cu oltcitul care a intrat pe banda mea de mers...un idiot...bine ca am scapat cu viata ...si uite asa mi-am luat megane ca dupa ce am facut supernova ploua in ea ![]() |
--------------------
renault
megane 1.4 16v / yamaha szr 660
>>> 2005 / 1998 2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
|
|
avathan |
![]()
Post
#47
|
eu. Group: Banned Posts: 586 Joined: 16 March 05 From: Buc ![]() |
auzi mestere aveai 60 cand ai pus frana ... de ce nu spui asta ?
huh ? ce-ti mai face mana ? |
--------------------
a
Rosu
1800
- @ unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
|
|
CGB |
![]()
Post
#48
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
QUOTE(AMW @ 31 Aug 2006, 01:15) Pentru ca un prieten acum vreo 2 ani a facut accident..cu acul blocat la 140 (a intrat in stalp) si a supravietuit...dar de ce a supravietuit? Pentru ca a zburat prin parbriz si el si pasagerul din dreapta... si daca zburau direct in stalp? si apropo de accidente. pe la 6-7 ani am participat si io la asa ceva. era prin "82 parca. era o iarna geroasa. pe jos era polei. eram intr-o dacie 1300 noua. rulam cu vreo 70 la ora (de fapt taica-miu rula ca io eram pasager). eram 3 in masina.tata,io si bunica-mea. nici unu nu aveam centura. dupa ce-am depasit un tractor cu remorca, din cauza poleiului am derapat, masina a lovit cu roata un santz, s-a rasturnat de 2 ori si a aterizat tot pe roti. nici unu n-am avut nimic rupt, doar mici julituri si vanatai.taica-miu era tot pe locul lui. bunica-mea era pe jos prin spate, doar eu fiind mai mic m-am trezit din spate(unde stateam), inghesuit pe sub scaunul dreapta fata. dacia respectiva o mai am si-acu, merge brici, doar ca-i ploua in portbagaj. apropo e de vanzare ptr cine vrea ![]() |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
IsNa |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(uncle @ 31 Aug 2006, 15:48) Fals! Accidentul tau e echivalent cu intrarea in perete nedeformabil, la viteza ta de deplasare. Daca masinile au mase aprox egale, ambele se vor opri in loc in impact, exact la fel ca si la impactul cu un perete. De fapt testul NCAP inca e mai prietenos, pt ca bariera e deformabila, deci mai permite intregii masini o deplasare de cca 50 cm dupa mometul impactului. La impactul perfect frontal intre doua masini identice, botul (bara, daca vreti) ambelor masini se va opri exact in locul incare s-au atins, iar habitaclul se decelereaza dependent de deformarea botului. Iar tu, daca amintesti de faptul ca ai calcat frana, deja viteza de impact e cu totul alta... |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
IsNa |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(testike @ 31 Aug 2006, 14:03) >Acul blocat inseamna ca aia e viteza la cu care mergea cand a blocat franele. Pana la intrarea in stalp a mai incetinit mult. Cum adica , acul se blocheaza cand apesi franele? Nu cand te lovesti de stalp si se strica diverse lucruri prin masina? Acul se blocheaza de la o modificare foarte brusca a vitezei rotilor. Asta se intampla in momentul impactului, dar si in momentul franarii, DACA blochezi rotile (ceea ce se intampla daca nu ai ABS, din cauza panicii). Cand ai blocat rtile, pt vitezometru e ca si cum te-ai fi oprit. This post has been edited by IsNa: 31 Aug 2006, 13:59 |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
dRg |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 13 September 04 From: Galati ![]() |
![]() ![]() ![]() In perete .... e muuuult mai grav (cine nu crede :vezi lady Dina + putina mecanica fizica). Sau saraca a uitat sa puna mana ce tetiera ![]() @IsNa: fals la tine! La un perete nedeformabil e mai periculos ca la unul deformabil. Si repet 60x+60x<>120x !!!!! This post has been edited by dRg: 31 Aug 2006, 14:13 |
--------------------
VW
Bora 1.9 TDI 115CP
2000 Highline
- XXXX
|
|
IsNa |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(mauru007 @ 31 Aug 2006, 14:56) nu sunt toate legende. eu am iesit viu(conduceam un matiz) dintr-un impact la 110 km/h, impact frontal cu o masina de teren care avea vreo 50 sau 60km/h. n-ai apucat sa franezi deloc? nu mi-o lua in nume de rau, dar ma-ndoiesc ca un Matiz isi mentine celula de siguranta la impact la 110KM/h, cand in testul de 64Km/h de la NCAP abia a rezistat. Energia e de 3x mai mare!!! Oricum, doamne-ajuta ca ai iesit! |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
dragos.avramescu |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 6 May 05 ![]() |
QUOTE(AMW @ 31 Aug 2006, 01:15) un prieten acum vreo 2 ani a facut accident..cu acul blocat la 140 (a intrat in stalp) si a supravietuit...dar de ce a supravietuit? Pentru ca a zburat prin parbriz si el si pasagerul din dreapta... Un mitralior rus a scapat cu rani usoare cazand din avion de la 6000 de metri, fara parasuta. A cazut intr-un brad, apoi in zapada mare. Concluzia ta ar fi ca la inaltime mare e mai bine fara parasuta, altfel te duce vantul si ori cazi in apa si te ineci, ori te infigi intr-o furca. This post has been edited by dragos.avramescu: 31 Aug 2006, 14:09 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-64-TUX
|
|
uncle |
![]()
Post
#54
|
![]() pole after pole Group: Members Posts: 528 Joined: 19 July 05 From: Bucuresti ![]() |
avathane, nu cred ca cei 50 de cm de frana conteaza, a virat brusc si a intrat pe sensul meu de mers ce era sa fac....a fost vorba de fractiuni de secunda....ala cu oltcitul nu cred ca a franat deloc
![]() oricum, se aduna sau nu vitezele, nu va doresc sa treceti prin asa ceva, io consider ca am avut noroc putea fi mult mai rau... off: cum mai merge cu IT-ul ![]() @dRg mai usor cu mishtocareala, te rog... This post has been edited by uncle: 31 Aug 2006, 14:26 |
--------------------
renault
megane 1.4 16v / yamaha szr 660
>>> 2005 / 1998 2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
|
|
richie |
![]()
Post
#55
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Concluzia mea, citind acest topic (concluzie sugerata si de alti oameni pe-aci) este:
La o conferinta referitoare la necesitatea purtatului cenrurii de siguranta un politist tine un discurs: -Priviti aceste accidente asemanatoare. In primul, soferul nu a purtat centura de siguranta si uitati: un picior aici, o mana dincolo. In al doilea caz soferul a purtat centura de siguranta si priviti ce bine arata! Parca e viu... |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
IsNa |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
St |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.468 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(richie @ 31 Aug 2006, 14:29) Concluzia mea, citind acest topic (concluzie sugerata si de alti oameni pe-aci) este: La o conferinta referitoare la necesitatea purtatului cenrurii de siguranta un politist tine un discurs: -Priviti aceste accidente asemanatoare. In primul, soferul nu a purtat centura de siguranta si uitati: un picior aici, o mana dincolo. In al doilea caz soferul a purtat centura de siguranta si priviti ce bine arata! Parca e viu... Adica, dupa tine, centura e ca si lanterna aia care mergea cu energie solara. ![]() ![]() |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
uncle |
![]()
Post
#58
|
![]() pole after pole Group: Members Posts: 528 Joined: 19 July 05 From: Bucuresti ![]() |
nu St, richie facea o gluma...
|
--------------------
renault
megane 1.4 16v / yamaha szr 660
>>> 2005 / 1998 2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
|
|
Sony |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Si aia de pe vremea lui Keops!
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
anndi |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Asta iarna la 20 la ora a intrat o tanti cu masina in mine. Viteza ei era tot de aprox 20 la ora in momentul impactului. Zic 20 ca am mers vo 3-5 metri pe gheata cu rotile blocate. Rezultatul: botul la nova varza: bara, punte stramba, capota praf, jugul dintre lonjeroane praf, radiator, etc ce mai era pe acolo. Si aveam numai vo 20 la ora. Daciana care a intrat in mine mai varza si semiaripile erau indoite. Deci la peste 100 la ora e de rau. E adevarat ca e diferenta intre o Dacie si un Mercedes dar nu prea scapi din nici una.
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 20:07 |