DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Accident GRAV, Loganul.....foaie de ceapa?!?

marksman
post 30 Aug 2006, 22:27
Post #31


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.735
Joined: 1 November 04
From: sat




Pai oricum esti tare, ca si intr-un caz si in altul se instaleaza "rigor mortis". La viteze mici-medii (64 kmph) din Renault iesi viu garantat. Din berlina din 83 numai Dumnezeu stie. La viteze 100+, deosebirea e ca in Renault arati ca si cum ai fi viu.

This post has been edited by Illusi0n: 30 Aug 2006, 22:29


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 30 Aug 2006, 22:29
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(Supapa_jR @ 30 Aug 2006, 21:29)
Nu ii mai compatimiti atat pe taximetristii loviti de alte masini...imi pare rau de pasageri dar de soferi...NU!
*



Adica pentru ca i-a taiat lui taica-tu unul fata, restul lumii n-ar trebui sa-l compatimeasca pe amaratul ala de la Eroilor ? Care avea nunta intr-o saptamana, copil, si era student, iar seara facea taximetrie sa-si intretina familia ?

Ma termina judecatile astea de mare valoare, gen toti taximetristii sunt gunoaie de soferi... Un dobitoc e dobitoc fie ca e intr-o masina galbena fie ca nu.



--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 30 Aug 2006, 23:24
Post #33


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




QUOTE(Steffyx @ 31 Aug 2006, 00:24)
Aaaa pai inseamna ca nu am pirdut nimic avand Berlina din 83, si nu un Renault ceva cu 5 stele NCAP nu?

Ai castigat la viteze mici. La 40 de km/h nu-ti mai vine volanul in burta, pedalele peste genunchi sau pinball cu craniul de caroserie. Peste 90 de km/h nu mai tine absolut nimic de modul in care se indoaie tabla, ci pur si simplu de deceleratia mult mai accentuata a organelor interne fata de schelet (astea din pacate nu au vreo zona de "deformare controlata"). Corpul uman nu a evoluat pentru a se adapta la vitezele masinilor, ci ale propriilor picioare (<20km/h, that is).
Stelele NCAP sunt valabile la impact cu un obiect stationar la 64 km/h (caz frontal). Ghici de ce e asta viteza aleasa si de ce nu e bine sa ii tot dai in sus si-n jos cu stelele Renault-ului la vitezele de care se vorbea mai sus.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AMW
post 31 Aug 2006, 00:15
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 779
Joined: 7 March 06
From: Bucuresti




Chiar ma gandeam intr-o zi...stiind toate chestiile astea despre 30G, impactul organelor cu scheletul si ca parca esti viu...dar totusi nu ai puls.

Ma gandeam, poate spun o prostie, ca purtatul centurii la viteze mari in caz de accident nu este asa beneifc...aici ma refer la viteze foarte mari.. de ce ma gandeam la asta?? Pentru ca un prieten acum vreo 2 ani a facut accident..cu acul blocat la 140 (a intrat in stalp) si a supravietuit...dar de ce a supravietuit? Pentru ca a zburat prin parbriz si el si pasagerul din dreapta...

Nu sunt anti-centura ... dar poate exista o sansa in plus ca la viteze mari sa mai ai macar o mica sansa acolo sa scapi pentru ca totusi echiparea masinilor cu centura de siguranta a fost ceea mai buna inventie ever...dar s-a pus in practica acum foarte multi ani cand masinile normale nu depaseau 100 kmp... zic si eu... biggrin.gif


--------------------
Volkswagen Passat Highline 2.0 TDI 4MOTION B6
Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 31 Aug 2006, 06:08
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




ma depasesc discutiile astea...

Mai ziceau unii...ca Fara ABS e mai bine decat cu ABS. Acum e mai bine fara stele si centura, decat cu 5 stele si centura.

This post has been edited by andu911: 31 Aug 2006, 06:11


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 31 Aug 2006, 07:01
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Mai bine e sa stai in casa, dupa cate discutii incep aici!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 31 Aug 2006, 07:43
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE
.a intrat cu 110 km/h in TIR, si nu te supara, la viteza asta....aveai sanse sa supravietuiesti intr-o masina mai bengoasa,

Nici vorbă. Mașinile bengoase sînt testate la 64 km/h.
Diana avea vreo 90 km/h în momentul impactului, iar S-Klasse-le ăla era tanc, nu glumă. Ăla era mult mai bengos decît o Lagună de cincizeci de mii de stele, dar la ce i-a folosit?


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 31 Aug 2006, 08:55
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




s-class-ul ala avea mai mult. vre-o 150 , 170 la ora. Oricum ideea e aceeasi: cu cat creste viteza impactului, cu atat stelele alea euroncap valoreaza mai putin


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 31 Aug 2006, 09:04
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




No, s-a calculat că în momentul impactului avea doar vreo 90. Cel puțin așa ziceau în reconstituirea de pe Discovery. Dacă au mințit ei, mint și eu. smile.gif


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 31 Aug 2006, 10:39
Post #40


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




QUOTE(andu911 @ 31 Aug 2006, 08:08)
Acum e mai bine fara stele si centura, decat cu 5 stele si centura.

Nu a spus nimeni asta. E bine sa le ai si e bine sa-si faca treaba din plin daca, Doamne fereste, patesti beleaua. Dar cel mai bine ar fi sa incercam noi sa o evitam, nu?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 31 Aug 2006, 10:43
Post #41


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




60-70 la ora este viteza care o atinge o persoana cand se arunca de pe un bloc cu 5 etaje daca nu ma insel, deci la impactul cu solul are 60 km/h.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 31 Aug 2006, 10:50
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




QUOTE(AMW @ 31 Aug 2006, 03:15)
Pentru ca un prieten acum vreo 2 ani a facut accident..cu acul blocat la 140 (a intrat in stalp) si a supravietuit...dar de ce a supravietuit? Pentru ca a zburat prin parbriz si el si pasagerul din dreapta...


*



Acul blocat inseamna ca aia e viteza la cu care mergea cand a blocat franele. Pana la intrarea in stalp a mai incetinit mult.
Am vazut filmare de test cu masina (nu mai tine minte ce masina, dare era chiar MASINA, nu Dacia sau alta vechitura) la impact frontal cu stalp la 90Km/h. Stalpul a intrat pana intre sofer si pasager. La 140km/h energia impactului ar fi fost de 2.4 ori mai mare decat la 90. Judeca si tu...

In plus, e un miracol ca o data iesiti prin parbriz au supravietuit aterizarii... daca ieseau cu 140km/h prin parbiz, partea de jos a corpului ramanea in masina, iar partea de sus se facea placinta la aterizare.

Lasati legendele cu oameni iesiti vii din impact a >100 Km/h!!


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 31 Aug 2006, 11:03
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




>Acul blocat inseamna ca aia e viteza la cu care mergea cand a blocat franele. Pana la intrarea in stalp a mai incetinit mult.

Cum adica , acul se blocheaza cand apesi franele?
Nu cand te lovesti de stalp si se strica diverse lucruri prin masina?


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mauru007
post 31 Aug 2006, 11:56
Post #44


sir


Group: Members
Posts: 437
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti




nu sunt toate legende. eu am iesit viu(conduceam un matiz) dintr-un impact la 110 km/h, impact frontal cu o masina de teren care avea vreo 50 sau 60km/h. am avut picioarele rupte, fractura de bazin si restul contuzii nesemnificative datorate centurii si faptului ca am rupt volanul cu pieptul. nu zic ca a fost placut dar am scapat cu viata si intr-o luna o sa merg din nou pe picioarele mele. ma consider insa foarte norocos.(pina sa vina echipa de descarcerare au trecut doua salvari prin zona si mi-au acordat primul ajutor).totul s-a intamplat pe valea oltului.

This post has been edited by HERON: 31 Aug 2006, 13:00


--------------------
Ford Focus 2002/Ghia - vl
Ford Focus Sedan 1.6 I 101 CP / Ford Fiesta 2009 1.4 diesel
Bucuresti/Salajan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avathan
post 31 Aug 2006, 12:26
Post #45


eu.


Group: Banned
Posts: 586
Joined: 16 March 05
From: Buc




Cineva a considerat ca mai trebuie sa mai stai printre noi ... Du-te si aprinde o lumanare pentru ca ...


--------------------
a Rosu 1800 - @
unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uncle
post 31 Aug 2006, 12:48
Post #46


pole after pole


Group: Members
Posts: 528
Joined: 19 July 05
From: Bucuresti




accident frontal cu oltcit
amandoi aveam in jur de 60 km/h (io conduceam o supernova si nu aveam centura pusa sad.gif ) am scapat cu un os din palma dreapta fisurat, am lovit cu mana de bord in momentul impactului - io tin mana pe schimbator, d-aia s-a intamplat asa...

atentie vitezele se aduna, deci cam echivalent cu a intra intr-un perete cu aprox 110-120 km/h; desi nu aveam centura m-am proptit cu mana stanga in volan si cu picioarele in pedale (franand) ....vina a fost a distrusului cu oltcitul care a intrat pe banda mea de mers...un idiot...bine ca am scapat cu viata ...si uite asa mi-am luat megane ca dupa ce am facut supernova ploua in ea smile.gif am "maritat-o" si gata.


--------------------
renault megane 1.4 16v / yamaha szr 660 >>> 2005 / 1998
2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avathan
post 31 Aug 2006, 13:04
Post #47


eu.


Group: Banned
Posts: 586
Joined: 16 March 05
From: Buc




auzi mestere aveai 60 cand ai pus frana ... de ce nu spui asta ?
huh ?
ce-ti mai face mana ?


--------------------
a Rosu 1800 - @
unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 31 Aug 2006, 13:27
Post #48


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




QUOTE(AMW @ 31 Aug 2006, 01:15)
Pentru ca un prieten acum vreo 2 ani a facut accident..cu acul blocat la 140 (a intrat in stalp) si a supravietuit...dar de ce a supravietuit? Pentru ca a zburat prin parbriz si el si pasagerul din dreapta...

*


si daca zburau direct in stalp?

si apropo de accidente. pe la 6-7 ani am participat si io la asa ceva. era prin "82 parca. era o iarna geroasa. pe jos era polei. eram intr-o dacie 1300 noua. rulam cu vreo 70 la ora (de fapt taica-miu rula ca io eram pasager). eram 3 in masina.tata,io si bunica-mea. nici unu nu aveam centura. dupa ce-am depasit un tractor cu remorca, din cauza poleiului am derapat, masina a lovit cu roata un santz, s-a rasturnat de 2 ori si a aterizat tot pe roti. nici unu n-am avut nimic rupt, doar mici julituri si vanatai.taica-miu era tot pe locul lui. bunica-mea era pe jos prin spate, doar eu fiind mai mic m-am trezit din spate(unde stateam), inghesuit pe sub scaunul dreapta fata.

dacia respectiva o mai am si-acu, merge brici, doar ca-i ploua in portbagaj. apropo e de vanzare ptr cine vrea smile.gif


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 31 Aug 2006, 13:56
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




QUOTE(uncle @ 31 Aug 2006, 15:48)


atentie vitezele se aduna, deci cam echivalent cu a intra intr-un perete cu aprox 110-120 km/h

*



Fals! Accidentul tau e echivalent cu intrarea in perete nedeformabil, la viteza ta de deplasare. Daca masinile au mase aprox egale, ambele se vor opri in loc in impact, exact la fel ca si la impactul cu un perete.

De fapt testul NCAP inca e mai prietenos, pt ca bariera e deformabila, deci mai permite intregii masini o deplasare de cca 50 cm dupa mometul impactului. La impactul perfect frontal intre doua masini identice, botul (bara, daca vreti) ambelor masini se va opri exact in locul incare s-au atins, iar habitaclul se decelereaza dependent de deformarea botului.

Iar tu, daca amintesti de faptul ca ai calcat frana, deja viteza de impact e cu totul alta...


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 31 Aug 2006, 13:58
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




QUOTE(testike @ 31 Aug 2006, 14:03)
>Acul blocat inseamna ca aia e viteza la cu care mergea cand a blocat franele. Pana la intrarea in stalp a mai incetinit mult.

Cum adica , acul se blocheaza cand apesi franele?
Nu cand te lovesti de stalp si se strica diverse lucruri prin masina?
*



Acul se blocheaza de la o modificare foarte brusca a vitezei rotilor. Asta se intampla in momentul impactului, dar si in momentul franarii, DACA blochezi rotile (ceea ce se intampla daca nu ai ABS, din cauza panicii). Cand ai blocat rtile, pt vitezometru e ca si cum te-ai fi oprit.

This post has been edited by IsNa: 31 Aug 2006, 13:59


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dRg
post 31 Aug 2006, 14:05
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 13 September 04
From: Galati




radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif 60 una + 60 alta nu va fi nici-o data egal cu una cu 120 in perete , zid , stalp beton,etc.
In perete .... e muuuult mai grav (cine nu crede :vezi lady Dina + putina mecanica fizica). Sau saraca a uitat sa puna mana ce tetiera blink.gif , poate asa scapa si ea , cu vre-un os rupt dar in viata!

@IsNa:
fals la tine! La un perete nedeformabil e mai periculos ca la unul deformabil. Si repet 60x+60x<>120x !!!!!


This post has been edited by dRg: 31 Aug 2006, 14:13


--------------------
VW Bora 1.9 TDI 115CP 2000 Highline - XXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 31 Aug 2006, 14:06
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




QUOTE(mauru007 @ 31 Aug 2006, 14:56)
nu sunt toate legende. eu am iesit viu(conduceam un matiz) dintr-un impact la 110 km/h, impact frontal cu o masina de teren care avea vreo 50 sau 60km/h.
*



n-ai apucat sa franezi deloc? nu mi-o lua in nume de rau, dar ma-ndoiesc ca un Matiz isi mentine celula de siguranta la impact la 110KM/h, cand in testul de 64Km/h de la NCAP abia a rezistat. Energia e de 3x mai mare!!!

Oricum, doamne-ajuta ca ai iesit!


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos.avramescu
post 31 Aug 2006, 14:07
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 6 May 05




QUOTE(AMW @ 31 Aug 2006, 01:15)
un prieten acum vreo 2 ani a facut accident..cu acul blocat la 140 (a intrat in stalp) si a supravietuit...dar de ce a supravietuit? Pentru ca a zburat prin parbriz si el si pasagerul din dreapta...

Un mitralior rus a scapat cu rani usoare cazand din avion de la 6000 de metri, fara parasuta. A cazut intr-un brad, apoi in zapada mare. Concluzia ta ar fi ca la inaltime mare e mai bine fara parasuta, altfel te duce vantul si ori cazi in apa si te ineci, ori te infigi intr-o furca.

This post has been edited by dragos.avramescu: 31 Aug 2006, 14:09


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-64-TUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uncle
post 31 Aug 2006, 14:20
Post #54


pole after pole


Group: Members
Posts: 528
Joined: 19 July 05
From: Bucuresti




avathane, nu cred ca cei 50 de cm de frana conteaza, a virat brusc si a intrat pe sensul meu de mers ce era sa fac....a fost vorba de fractiuni de secunda....ala cu oltcitul nu cred ca a franat deloc mad.gif

oricum, se aduna sau nu vitezele, nu va doresc sa treceti prin asa ceva, io consider ca am avut noroc putea fi mult mai rau...


off: cum mai merge cu IT-ul biggrin.gif


@dRg
mai usor cu mishtocareala, te rog...

This post has been edited by uncle: 31 Aug 2006, 14:26


--------------------
renault megane 1.4 16v / yamaha szr 660 >>> 2005 / 1998
2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 31 Aug 2006, 14:29
Post #55


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Concluzia mea, citind acest topic (concluzie sugerata si de alti oameni pe-aci) este:

La o conferinta referitoare la necesitatea purtatului cenrurii de siguranta un politist tine un discurs:
-Priviti aceste accidente asemanatoare. In primul, soferul nu a purtat centura de siguranta si uitati: un picior aici, o mana dincolo. In al doilea caz soferul a purtat centura de siguranta si priviti ce bine arata! Parca e viu...


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 31 Aug 2006, 14:32
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




QUOTE(dRg @ 31 Aug 2006, 17:05)
@IsNa:
fals la tine! La un perete nedeformabil e mai periculos ca la unul deformabil. Si repet 60x+60x<>120x !!!!!
*



Pai asta spuneam si eu... ca testul NCAP (perete deformabil) e mai prietenos (adica mai putin periculos)!


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 31 Aug 2006, 15:26
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 4.468
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(richie @ 31 Aug 2006, 14:29)
Concluzia mea, citind acest topic (concluzie sugerata si de alti oameni pe-aci) este:

La o conferinta referitoare la necesitatea purtatului cenrurii de siguranta un politist tine un discurs:
-Priviti aceste accidente asemanatoare. In primul, soferul nu a purtat centura de siguranta si uitati: un picior aici, o mana dincolo. In al doilea caz soferul a purtat centura de siguranta si priviti ce bine arata! Parca e viu...
*





Adica, dupa tine, centura e ca si lanterna aia care mergea cu energie solara. blink.gif blink.gif


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uncle
post 31 Aug 2006, 15:27
Post #58


pole after pole


Group: Members
Posts: 528
Joined: 19 July 05
From: Bucuresti




nu St, richie facea o gluma...


--------------------
renault megane 1.4 16v / yamaha szr 660 >>> 2005 / 1998
2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 31 Aug 2006, 15:30
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Si aia de pe vremea lui Keops!


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 31 Aug 2006, 15:56
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




Asta iarna la 20 la ora a intrat o tanti cu masina in mine. Viteza ei era tot de aprox 20 la ora in momentul impactului. Zic 20 ca am mers vo 3-5 metri pe gheata cu rotile blocate. Rezultatul: botul la nova varza: bara, punte stramba, capota praf, jugul dintre lonjeroane praf, radiator, etc ce mai era pe acolo. Si aveam numai vo 20 la ora. Daciana care a intrat in mine mai varza si semiaripile erau indoite. Deci la peste 100 la ora e de rau. E adevarat ca e diferenta intre o Dacie si un Mercedes dar nu prea scapi din nici una.


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 20:07
Forum Renault