DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

49 Pages « < 44 45 46 47 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)

IRONICK
post 9 Jan 2013, 15:04
Post #1331


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




Nu se spune, chiar asa sunt la versiunea originala. Dar nu si la versiunea cu feislift, unde s-a facut economie. Ca si la capacul chiulasei, etc ..


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Jan 2013, 15:05
Post #1332


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




le-or mai fi redus intra timp, ca si la chiulasa s-au schimbat niste suruburi cu timpul.
Din categoria "cost reduction"


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaimgm
post 20 Jan 2013, 17:17
Post #1333


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 9 March 08
From: Arges




Salut. Am si eu problema liniutelor. Am schimbat cateva termostate si nimic. Am luat o cheie si am desurubat sonda de temperatura 1-2 ture si apoi am strans la loc. Si culmea apar liniutele. Dar dupa ceva timp reapare fenomenul. Iau cheia si repet operatiunea. Probabil nu face masa cum trebuie.


--------------------
Renault Megane 4 Estate GTline 2017 - 1,5 dCi EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 20 Jan 2013, 22:11
Post #1334


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Schimba si sonda.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Speedy
post 22 Jan 2013, 15:06
Post #1335


Membru donator


Group: Members
Posts: 916
Joined: 27 December 05
From: Anytown USA




IMG159.jpg ( Size: 446.96k ) Number of downloads: 1048
Dupa o luuuunga perioada, am vazut si eu 4 linii la temperatura.

dci 85 (fara interventii la motor icon_mrgreen.gif )


--------------------
.... ... ....
Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001
Specialized Carve Expert
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmintr
post 23 Jan 2013, 08:27
Post #1336


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 22 October 06




Buna, masina mea din dec 2006 sta in general la doua linii, foarte rar urca la 4 linii. Asa a facut de le inceput si nu am schimbat nimic pe racire. Nu stiu de ce se agita lumea, poate si liniutele alea arata diferit de la o masina la alta. Ideea e sa nu ajunga la max sau sa nu urce deloc.


--------------------
Dacia MCV 1.5 dci 2006 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 2 Feb 2013, 21:14
Post #1337


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(mihaimgm @ 20 Jan 2013, 18:17)
..... . ...... Probabil nu face masa cum trebuie.
*



ti-ai dat raspunsul singur,aia era problema la mine....ai citit post-urile mele dinainte cu cateva pagini ?


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleumineral
post 11 Feb 2013, 13:29
Post #1338


Român și neștiutor


Group: Members
Posts: 168
Joined: 2 May 09




QUOTE(vic24 @ 9 Jan 2013, 13:51)
un mic update pt cei care vor sa faca operatiunea: desi pe forumuri se spune ca ar fi de 10 suruburile acelea trei, sunt fix de 8
*


Ba sunt fix de 6 și se strâng cu cheia de 8, (atipic), deoarece de obicei șuruburile de 6 se strâng cu cheia de 10. Șuruburile de 10 se strâng cu cheia de 17. Eu ca să nu am bătaie de cap, le-am schimbat cu șuruburi obișnuite și am dat cu puțin silicon rezistent la temperatură că pierdeam lichid pe acolo. Din multiplele schimbări de termostat pe care le-am făcut am ajuns la concluzia că iarna nu-i ca vara și atunci când e frig motorul ajunge și se menține mai greu la temperatura de regim rezultând inevitabil căldură mai puțină în habitaclu. Vreți căldură mai multă, carton în față la radiator. Asta am văzut la toți taximetriștii din oraș în timpul gerurilor și n-au avut niciunul probleme.

This post has been edited by bleumineral: 11 Feb 2013, 13:30


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi gpl 2007 Laureate - -***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 11 Feb 2013, 14:01
Post #1339


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




pe drum li s-a schimbat capul suruburilor in urma unei operatiun de usurare a chiulasei.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brainie
post 11 Mar 2013, 10:20
Post #1340


Membru autentic


Group: Members
Posts: 464
Joined: 2 May 07
From: Bucuresti




Intenționez să schimb termostatul și lichidul de răcire dintr-o singură mișcare, și am câteva întrebări:
-în manual scrie că se demontează „protector motor”; ăsta e scutul metalic, bănuiesc, nu carenajul de plastic dintre spoiler și scut (jos de tot în stânga); așa e ?
-pentru demontarea-montarea colierului de jos de la radiator, ce scule uzuale ar fi cele mai indicate ?
-pentru remontarea cutiei termostatului, manualul cere garnitură nouă (ganitura pentru cutie, nu pentru termostat); pe aici nu-mi amintesc pomenită și garnitura asta; a schimbat-o cineva, e necesar, unde se găsește ?
-la faza de clătire motor cu apă de robinet, mă gândesc ca fără termostat să pornesc motorul 1-2 minute, să circule ceva apă curată prin el; crede cineva că n-ar fi bine ?


--------------------
Ex Dacia 1310 Li ; Ex Logan ABS+ 1.6 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 11 Mar 2013, 10:35
Post #1341


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Da, e scutul metalic.
Din cate stiu, curatirea se face cu apa sub presiune, adica jet. Deci ar trebui legat la un compresor, sau macar la retea, altfel nu se spala.

This post has been edited by roland: 11 Mar 2013, 10:36


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brainie
post 11 Mar 2013, 11:16
Post #1342


Membru autentic


Group: Members
Posts: 464
Joined: 2 May 07
From: Bucuresti




manualul nu zice de spălat sub presiune, ci de umplere-golire cu apă de robinet; eu aș și învârti apa asta prin tot circuitul 1-2 minute


--------------------
Ex Dacia 1310 Li ; Ex Logan ABS+ 1.6 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
agp626
post 17 Mar 2013, 11:05
Post #1343


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 4 March 13




Buna ziua,
Am logan din 2005, 62000 km
Din iarna asta am observat ca apa nu trece de 2 linii, mers in oras pe distante scurte. Astazi am mers cam 15 km prin oras si nu s-a ridicat deasemenea mai mult de 2 linii , de incalzit se incalzeste normal de repede, atat pe dezaburire cat si pe incalzire, am incercat pe toate treptele, a ramas constant 2 linii. Mentionez ca nivelul lichidului de racire este constant.
Nu stiu ce sa fac, m-am gandit sa astept sa se incalzeasca afara si atunci poate apa se va incalzi mai repede pana la 4 linii
Mai am o intrebare ce se intampla daca merg asa in continuare?
O zi buna

This post has been edited by agp626: 17 Mar 2013, 11:12


--------------------
dacia logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_buzescu
post 17 Mar 2013, 11:16
Post #1344


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 29 September 04
From: Bucuresti




termostatul, sonda sau ambele.

Nu ai precizat dacă ai mpi sau dci dar oricum ar fi, în 15km ar fi trebuit să ai 4 linii și așa să rămână.


--------------------
DACIA LOGAN 2005, Laureate
www.reglajculbutori.weebly.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 17 Mar 2013, 11:18
Post #1345


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




nu are nimic daca mergi asa cu masina,daca vrei sa schimbi termostatu,schimbal si dupa o perioada va face la fel(adica la iarna),vara vei avea 4 liniute la apa


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 17 Mar 2013, 12:49
Post #1346


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE(ionut_buzescu @ 17 Mar 2013, 11:16)
Nu ai precizat dacă ai mpi sau dci dar oricum ar fi, în 15km ar fi trebuit să ai 4 linii și așa să rămână.

Daca e din 2005 aproape sigur e mpi...


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pasdan
post 17 Mar 2013, 15:36
Post #1347


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 24 February 13
From: Arad




Schimba termostatul.Nu e normal sa ai doar 2 pavele la apa.Motorul nu functioneaza normal daca nu e in parametri.


--------------------
Dacia Logan 2006 Preferance - AR xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brainie
post 9 Apr 2013, 10:23
Post #1348


Membru autentic


Group: Members
Posts: 464
Joined: 2 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(Brainie @ 11 Mar 2013, 11:20)
Intenționez să schimb termostatul și lichidul de răcire dintr-o singură mișcare, și am câteva întrebări:
-în manual scrie că se demontează „protector motor”; ăsta e scutul metalic, bănuiesc, nu carenajul de plastic dintre spoiler și scut (jos de tot în stânga); așa e ?
-pentru demontarea-montarea colierului de jos de la radiator, ce scule uzuale ar fi cele mai indicate ?
-pentru remontarea cutiei termostatului, manualul cere garnitură nouă (ganitura pentru cutie, nu pentru termostat); pe aici nu-mi amintesc pomenită și garnitura asta; a schimbat-o cineva, e necesar, unde se găsește ?
-la faza de clătire motor cu apă de robinet, mă gândesc ca fără termostat să pornesc motorul 1-2 minute, să circule ceva apă curată prin el; crede cineva că n-ar fi bine ?
*


Probabil unii s-au amuzat copios pe seama întrebărilor de mai sus (mai ales ultimele); mă rog, n-aveau decât să râdă în hohote, dar puteau să dea și un răspuns la obiect (cât de cât). Revin cu ce am făcut, pentru cine o mai fi interesat:
-am demontat și scutul și protecția de plastic de sub farul stâng; oricum nu prea e loc pentru manevre;
-pentru demontarea colierului e suficientă o șurubelniță dreaptă (mică); pentru remontat am avut succes cu un clește cu ciocuri îndoite; a mers foarte greu, am pierdut o grămadă de timp; nu e loc să prinzi colierul ca lumea și scapă mereu dintre fălcile cleștelui, mai ales că trebuie strâns zdravăn pănă agață ghearele alea;
Capture.PNG ( Size: 71.82k ) Number of downloads: 552
;
-„garnitură nouă la cutia termostatului”- e vorba de garnitura de pe termostat, care etanșează îmbinarea între cutie și suportul ei de pe chiulasă;
-dat fiind punctul anterior, nu am pornit motorul cu termostatul scos, ci cu ăla vechi montat și apă de robinet, și am lăsat în mers mai mult, pănă s-a deschis termostatul;
-o problemă ar fi golirea căt mai completă a sistemului; nu am băgat aer comprimat, ci doar suflat; cred că vreun litru a rămas nescos; o să verific cu prima ocazie concentrația


--------------------
Ex Dacia 1310 Li ; Ex Logan ABS+ 1.6 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 13 May 2013, 16:19
Post #1349


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




am o rugaminte la cei care au schimbat termostatul si au fost multumiti de el.. sa spuna ce marca este acesta?? ma gandesc ca unele sunt mai bune decat altele si de cat timp il au smile.gif

intreb pentru ca desi este vara foarte rar vad 4 linii

This post has been edited by panter1: 13 May 2013, 16:23


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyma1d1
post 13 May 2013, 16:20
Post #1350


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 13 May 13




can anyone help me with radio code dacia sandero stepway 2011 1.5dci

Made in Malaysia
7 648 052 592 FD 108
905 BP8052 B 2570490
Renault
281112231R
e1 03 4709


--------------------
dacia sandero 2011 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 13 May 2013, 18:50
Post #1351


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




la mine problema se manifesta asa.

pornsesc motor la rece.. termostatul sta inchis(apa din borcan inca nu circula) dupa care apar incet cele 4 linii, mai dureaza aproximativ 1-2 minute si termostatul deschide(incepe sa se vada cum circula apa in borcan si se incalzeste brusc furtunul acela gros care iese de la termostat..

apoi plec de pe loc.. merg o strada sau doua si dispar cele 4 linii ramanand cu doua.. Concluzia mea este ca sonda indica bine deoarece apar cele 4 linii dar problema e la termostat care 'uita' sa se mai inchida cand masina prinde viteza si circula mult aer prin radiator si raceste apa de acolo.. la fel si cand se da drumul la AC si electroventilatorul porneste.

Solutia ar fi un termostat de 92 grade pentru ca acela se va inchide mai repede si nu mai lasa motorul asa rece cand apa din radiator se raceste din viteza masinii.. dar.. unde am putea gasi??


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Goan
post 13 May 2013, 19:44
Post #1352


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 29 September 08




Nu stiu sa fie de 92 si nu cred ca e OK sa pui de 92 daca motorul a functionat bine cu cel montat in prezent dar pe vremea cand era bun. Eu totusi cred ca e de la termostat dar nu ca ar fi nevoie de unul de 92 ci de unul bun. Schimba-l si pastreaza-l pe cel vechi si testeaza-l in ibric vezi la ce temperatura deschide/inchide. Al meu cel vechi coborase de la 89 pe la 84 deci de acolo scaderea la 2 linii. Daca nu se rezolva cu termostatul atunci inseamna ca-ti face figuri sonda. Dar de obicei cam termostatele se uzeaza mai repede decat sondele.


--------------------
Dacia Sandero 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 13 May 2013, 20:48
Post #1353


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




am cumparat unul Master.. cica ar fi nemtesc.. stiti cumva daca ar fi bun? sau si-a mai montat cineva acest model? am dat 25 ron si urmeaza sa il montez intr-una din zile.

motorul este de 1.4 si cand are 4 linii la apa parca merge mai silentios si mai rotund decat cu doua.. observ ca acele 10 grade sau cate or fi.. se simt si in functionarea motorului nu doar pe bord

This post has been edited by panter1: 13 May 2013, 20:50


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 13 May 2013, 20:53
Post #1354


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




E suficient de ieftin incit sa merite sa-l iei si la plezneala. Doar sa fie din cel care deschide la temperatura potrivita. Ai dubii, ia "de origine"!


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 13 May 2013, 21:25
Post #1355


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Costa cat nu face cel de origine si tot cam la plesneala este...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ion popescu
post 31 Oct 2013, 00:22
Post #1356


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 7 September 13




sunt nou pe forum si nu chiar asa de priceput dar imi pare rau sa vad ca voi nu aveti habar de cele mai elementare probleme. Problema cu termostatul este foarte simpla:pornit motorul la rece si in momentul in care incepe radiatorul sa se incalzeasca inseamna ca termostatul a inceput sa deschida circuitul. Verificati liniutele:daca sunt 2 - problema termostat, daca sunt 4 -termostatul functioneaza.Am avut aceasi problema de 2 ori si pana nu am pus termostat de origine problema persista. Vedeti asta este problema si cu mecanicii, ii intrebi ceva, ei iti spun ca atat cat se invarte roata totul e bine sau ca loganul tot dacie este ( in trecut am avut o Dacie si vreau sa va spun ca nici la aia nu se pricepeau - frizeri).


--------------------
DACIA LOGAN AMBIANCE 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 31 Oct 2013, 15:09
Post #1357


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Si daca ai 1,5v diferenta de potential intre masa motorului si masa indicatorului de bord, atunci indicatorul care masoara o cadere de tensiune pana la urma, cum ar trebui sa arate?
Ca pari sa le stii foarte bine.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleumineral
post 9 Dec 2013, 17:32
Post #1358


Român și neștiutor


Group: Members
Posts: 168
Joined: 2 May 09




Bună seara,
Mai demult am postat și eu, având exact aceeași problemă ca toți stimații postanți de aici. Am schimbat trei termostate și toate trei au funcționat corect puțin timp, la ultima schimbare am dat cu chit siliconic rezistent la temperatură (din acela roșu) pe cutia termostatului la îmbinare și pe șuruburile de prindere, rezolvând astfel misterioasa pierdere de lichid de răcire, pentru care am fost cu mașina în service-ul Dacia de aici de la mine din oraș de 8, da ați citit bine, 8 (OPT) ori. Coroborând cu ce-a zis chiorul că iarna nu-i ca vara, zilele trecute am decis să pun o husă pe bara din față, acoperind astfel aproape toate orificiile de aerisire,
pot spune că de atunci, am căldură în mașină exact ca în zilele ei bune, adică primele două luni de la nou, mașina mea fiind cumpărată pe 26 iunie 2007.
M-am gândit că dacă se incinge prea tare, GMV-ul va porni și fiind destul de friguț afară are ea destul loc pe unde să tragă aer s-o răcească ținând cont și de faptul că circul pe distanțe foarte scurte prin oraș. Dacă voi fii nevoit să plec la drum lung, am prevăzut o deschidere în husă pe care o s-o pot ridica și voi vedea atunci cum se comportă, în caz de nevoie pot da husa cu totul jos. Și așa am scăpat de meseriașii de la service, de frig și de mersul motorului sub temperatura normală de lucru.


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi gpl 2007 Laureate - -***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 9 Dec 2013, 18:57
Post #1359


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




Un termostat bun se cheama WAHLER , restu sunt petarde , termostatul tau e defect , asa pateam si eu la aro , puneam termostate no name , pana nu am pus wahler nu aveam caldura , cu vahleru nu mai pot tine mana in fata aeratorului , si tine cont ca e diesel , urmeaza si la solenza un wahler


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleumineral
post 9 Dec 2013, 19:04
Post #1360


Român și neștiutor


Group: Members
Posts: 168
Joined: 2 May 09




Sunt convins că nu-i bun, dar sincer m-am săturat să tot desfac șuruburile alea și să tot completez cu antigel. Bine că n-a rămas pe închis și mă țin așa cu husa la el. Cât o merge...cât nu... schimbăm.


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi gpl 2007 Laureate - -***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
49 Pages « < 44 45 46 47 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 00:52
Forum Renault