Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
![]() ![]() ![]() |
Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
IRONICK |
![]()
Post
#1331
|
||
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||
klaus |
![]()
Post
#1332
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
le-or mai fi redus intra timp, ca si la chiulasa s-au schimbat niste suruburi cu timpul.
Din categoria "cost reduction" |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
mihaimgm |
![]()
Post
#1333
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 9 March 08 From: Arges ![]() |
Salut. Am si eu problema liniutelor. Am schimbat cateva termostate si nimic. Am luat o cheie si am desurubat sonda de temperatura 1-2 ture si apoi am strans la loc. Si culmea apar liniutele. Dar dupa ceva timp reapare fenomenul. Iau cheia si repet operatiunea. Probabil nu face masa cum trebuie.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate
GTline 2017
- 1,5 dCi EDC
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#1334
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Schimba si sonda.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Speedy |
![]()
Post
#1335
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
IMG159.jpg ( Size: 446.96k )
Number of downloads: 1048
Dupa o luuuunga perioada, am vazut si eu 4 linii la temperatura. dci 85 (fara interventii la motor ![]() |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
cosmintr |
![]()
Post
#1336
|
Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 22 October 06 ![]() |
Buna, masina mea din dec 2006 sta in general la doua linii, foarte rar urca la 4 linii. Asa a facut de le inceput si nu am schimbat nimic pe racire. Nu stiu de ce se agita lumea, poate si liniutele alea arata diferit de la o masina la alta. Ideea e sa nu ajunga la max sau sa nu urce deloc.
|
--------------------
Dacia
MCV 1.5 dci
2006 Laureate
|
|
sobolan |
![]()
Post
#1337
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
bleumineral |
![]()
Post
#1338
|
Român și neștiutor Group: Members Posts: 168 Joined: 2 May 09 ![]() |
QUOTE(vic24 @ 9 Jan 2013, 13:51) un mic update pt cei care vor sa faca operatiunea: desi pe forumuri se spune ca ar fi de 10 suruburile acelea trei, sunt fix de 8 Ba sunt fix de 6 și se strâng cu cheia de 8, (atipic), deoarece de obicei șuruburile de 6 se strâng cu cheia de 10. Șuruburile de 10 se strâng cu cheia de 17. Eu ca să nu am bătaie de cap, le-am schimbat cu șuruburi obișnuite și am dat cu puțin silicon rezistent la temperatură că pierdeam lichid pe acolo. Din multiplele schimbări de termostat pe care le-am făcut am ajuns la concluzia că iarna nu-i ca vara și atunci când e frig motorul ajunge și se menține mai greu la temperatura de regim rezultând inevitabil căldură mai puțină în habitaclu. Vreți căldură mai multă, carton în față la radiator. Asta am văzut la toți taximetriștii din oraș în timpul gerurilor și n-au avut niciunul probleme. This post has been edited by bleumineral: 11 Feb 2013, 13:30 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi gpl
2007 Laureate
- -***
|
|
klaus |
![]()
Post
#1339
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
pe drum li s-a schimbat capul suruburilor in urma unei operatiun de usurare a chiulasei.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Brainie |
![]()
Post
#1340
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Intenționez să schimb termostatul și lichidul de răcire dintr-o singură mișcare, și am câteva întrebări:
-în manual scrie că se demontează „protector motor”; ăsta e scutul metalic, bănuiesc, nu carenajul de plastic dintre spoiler și scut (jos de tot în stânga); așa e ? -pentru demontarea-montarea colierului de jos de la radiator, ce scule uzuale ar fi cele mai indicate ? -pentru remontarea cutiei termostatului, manualul cere garnitură nouă (ganitura pentru cutie, nu pentru termostat); pe aici nu-mi amintesc pomenită și garnitura asta; a schimbat-o cineva, e necesar, unde se găsește ? -la faza de clătire motor cu apă de robinet, mă gândesc ca fără termostat să pornesc motorul 1-2 minute, să circule ceva apă curată prin el; crede cineva că n-ar fi bine ? |
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
roland |
![]()
Post
#1341
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Da, e scutul metalic.
Din cate stiu, curatirea se face cu apa sub presiune, adica jet. Deci ar trebui legat la un compresor, sau macar la retea, altfel nu se spala. This post has been edited by roland: 11 Mar 2013, 10:36 |
--------------------
.
.
.
|
|
Brainie |
![]()
Post
#1342
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti ![]() |
manualul nu zice de spălat sub presiune, ci de umplere-golire cu apă de robinet; eu aș și învârti apa asta prin tot circuitul 1-2 minute
|
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
agp626 |
![]()
Post
#1343
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 4 March 13 ![]() |
Buna ziua,
Am logan din 2005, 62000 km Din iarna asta am observat ca apa nu trece de 2 linii, mers in oras pe distante scurte. Astazi am mers cam 15 km prin oras si nu s-a ridicat deasemenea mai mult de 2 linii , de incalzit se incalzeste normal de repede, atat pe dezaburire cat si pe incalzire, am incercat pe toate treptele, a ramas constant 2 linii. Mentionez ca nivelul lichidului de racire este constant. Nu stiu ce sa fac, m-am gandit sa astept sa se incalzeasca afara si atunci poate apa se va incalzi mai repede pana la 4 linii Mai am o intrebare ce se intampla daca merg asa in continuare? O zi buna This post has been edited by agp626: 17 Mar 2013, 11:12 |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
ionut_buzescu |
![]()
Post
#1344
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 29 September 04 From: Bucuresti ![]() |
termostatul, sonda sau ambele.
Nu ai precizat dacă ai mpi sau dci dar oricum ar fi, în 15km ar fi trebuit să ai 4 linii și așa să rămână. |
--------------------
DACIA
LOGAN
2005, Laureate www.reglajculbutori.weebly.com
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#1345
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
nu are nimic daca mergi asa cu masina,daca vrei sa schimbi termostatu,schimbal si dupa o perioada va face la fel(adica la iarna),vara vei avea 4 liniute la apa
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
SYL |
![]()
Post
#1346
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
QUOTE(ionut_buzescu @ 17 Mar 2013, 11:16) Nu ai precizat dacă ai mpi sau dci dar oricum ar fi, în 15km ar fi trebuit să ai 4 linii și așa să rămână. Daca e din 2005 aproape sigur e mpi... |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
Pasdan |
![]()
Post
#1347
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 24 February 13 From: Arad ![]() |
Schimba termostatul.Nu e normal sa ai doar 2 pavele la apa.Motorul nu functioneaza normal daca nu e in parametri.
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Preferance
- AR xx xxx
|
|
Brainie |
![]()
Post
#1348
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Brainie @ 11 Mar 2013, 11:20) Intenționez să schimb termostatul și lichidul de răcire dintr-o singură mișcare, și am câteva întrebări: -în manual scrie că se demontează „protector motor”; ăsta e scutul metalic, bănuiesc, nu carenajul de plastic dintre spoiler și scut (jos de tot în stânga); așa e ? -pentru demontarea-montarea colierului de jos de la radiator, ce scule uzuale ar fi cele mai indicate ? -pentru remontarea cutiei termostatului, manualul cere garnitură nouă (ganitura pentru cutie, nu pentru termostat); pe aici nu-mi amintesc pomenită și garnitura asta; a schimbat-o cineva, e necesar, unde se găsește ? -la faza de clătire motor cu apă de robinet, mă gândesc ca fără termostat să pornesc motorul 1-2 minute, să circule ceva apă curată prin el; crede cineva că n-ar fi bine ? Probabil unii s-au amuzat copios pe seama întrebărilor de mai sus (mai ales ultimele); mă rog, n-aveau decât să râdă în hohote, dar puteau să dea și un răspuns la obiect (cât de cât). Revin cu ce am făcut, pentru cine o mai fi interesat: -am demontat și scutul și protecția de plastic de sub farul stâng; oricum nu prea e loc pentru manevre; -pentru demontarea colierului e suficientă o șurubelniță dreaptă (mică); pentru remontat am avut succes cu un clește cu ciocuri îndoite; a mers foarte greu, am pierdut o grămadă de timp; nu e loc să prinzi colierul ca lumea și scapă mereu dintre fălcile cleștelui, mai ales că trebuie strâns zdravăn pănă agață ghearele alea; Capture.PNG ( Size: 71.82k ) Number of downloads: 552 ; -„garnitură nouă la cutia termostatului”- e vorba de garnitura de pe termostat, care etanșează îmbinarea între cutie și suportul ei de pe chiulasă; -dat fiind punctul anterior, nu am pornit motorul cu termostatul scos, ci cu ăla vechi montat și apă de robinet, și am lăsat în mers mai mult, pănă s-a deschis termostatul; -o problemă ar fi golirea căt mai completă a sistemului; nu am băgat aer comprimat, ci doar suflat; cred că vreun litru a rămas nescos; o să verific cu prima ocazie concentrația |
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
panter1 |
![]()
Post
#1349
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
am o rugaminte la cei care au schimbat termostatul si au fost multumiti de el.. sa spuna ce marca este acesta?? ma gandesc ca unele sunt mai bune decat altele si de cat timp il au
![]() intreb pentru ca desi este vara foarte rar vad 4 linii This post has been edited by panter1: 13 May 2013, 16:23 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
dyma1d1 |
![]()
Post
#1350
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 13 May 13 ![]() |
can anyone help me with radio code dacia sandero stepway 2011 1.5dci
Made in Malaysia 7 648 052 592 FD 108 905 BP8052 B 2570490 Renault 281112231R e1 03 4709 |
--------------------
dacia
sandero
2011 1.5dci
|
|
panter1 |
![]()
Post
#1351
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
la mine problema se manifesta asa.
pornsesc motor la rece.. termostatul sta inchis(apa din borcan inca nu circula) dupa care apar incet cele 4 linii, mai dureaza aproximativ 1-2 minute si termostatul deschide(incepe sa se vada cum circula apa in borcan si se incalzeste brusc furtunul acela gros care iese de la termostat.. apoi plec de pe loc.. merg o strada sau doua si dispar cele 4 linii ramanand cu doua.. Concluzia mea este ca sonda indica bine deoarece apar cele 4 linii dar problema e la termostat care 'uita' sa se mai inchida cand masina prinde viteza si circula mult aer prin radiator si raceste apa de acolo.. la fel si cand se da drumul la AC si electroventilatorul porneste. Solutia ar fi un termostat de 92 grade pentru ca acela se va inchide mai repede si nu mai lasa motorul asa rece cand apa din radiator se raceste din viteza masinii.. dar.. unde am putea gasi?? |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
Goan |
![]()
Post
#1352
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 29 September 08 ![]() |
Nu stiu sa fie de 92 si nu cred ca e OK sa pui de 92 daca motorul a functionat bine cu cel montat in prezent dar pe vremea cand era bun. Eu totusi cred ca e de la termostat dar nu ca ar fi nevoie de unul de 92 ci de unul bun. Schimba-l si pastreaza-l pe cel vechi si testeaza-l in ibric vezi la ce temperatura deschide/inchide. Al meu cel vechi coborase de la 89 pe la 84 deci de acolo scaderea la 2 linii. Daca nu se rezolva cu termostatul atunci inseamna ca-ti face figuri sonda. Dar de obicei cam termostatele se uzeaza mai repede decat sondele.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2008
|
|
panter1 |
![]()
Post
#1353
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
am cumparat unul Master.. cica ar fi nemtesc.. stiti cumva daca ar fi bun? sau si-a mai montat cineva acest model? am dat 25 ron si urmeaza sa il montez intr-una din zile.
motorul este de 1.4 si cand are 4 linii la apa parca merge mai silentios si mai rotund decat cu doua.. observ ca acele 10 grade sau cate or fi.. se simt si in functionarea motorului nu doar pe bord This post has been edited by panter1: 13 May 2013, 20:50 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
corbex |
![]()
Post
#1354
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
E suficient de ieftin incit sa merite sa-l iei si la plezneala. Doar sa fie din cel care deschide la temperatura potrivita. Ai dubii, ia "de origine"!
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#1355
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Costa cat nu face cel de origine si tot cam la plesneala este...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
ion popescu |
![]()
Post
#1356
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 7 September 13 ![]() |
sunt nou pe forum si nu chiar asa de priceput dar imi pare rau sa vad ca voi nu aveti habar de cele mai elementare probleme. Problema cu termostatul este foarte simpla:pornit motorul la rece si in momentul in care incepe radiatorul sa se incalzeasca inseamna ca termostatul a inceput sa deschida circuitul. Verificati liniutele:daca sunt 2 - problema termostat, daca sunt 4 -termostatul functioneaza.Am avut aceasi problema de 2 ori si pana nu am pus termostat de origine problema persista. Vedeti asta este problema si cu mecanicii, ii intrebi ceva, ei iti spun ca atat cat se invarte roata totul e bine sau ca loganul tot dacie este ( in trecut am avut o Dacie si vreau sa va spun ca nici la aia nu se pricepeau - frizeri).
|
--------------------
DACIA
LOGAN AMBIANCE
2004
|
|
klaus |
![]()
Post
#1357
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si daca ai 1,5v diferenta de potential intre masa motorului si masa indicatorului de bord, atunci indicatorul care masoara o cadere de tensiune pana la urma, cum ar trebui sa arate?
Ca pari sa le stii foarte bine. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bleumineral |
![]()
Post
#1358
|
Român și neștiutor Group: Members Posts: 168 Joined: 2 May 09 ![]() |
Bună seara,
Mai demult am postat și eu, având exact aceeași problemă ca toți stimații postanți de aici. Am schimbat trei termostate și toate trei au funcționat corect puțin timp, la ultima schimbare am dat cu chit siliconic rezistent la temperatură (din acela roșu) pe cutia termostatului la îmbinare și pe șuruburile de prindere, rezolvând astfel misterioasa pierdere de lichid de răcire, pentru care am fost cu mașina în service-ul Dacia de aici de la mine din oraș de 8, da ați citit bine, 8 (OPT) ori. Coroborând cu ce-a zis chiorul că iarna nu-i ca vara, zilele trecute am decis să pun o husă pe bara din față, acoperind astfel aproape toate orificiile de aerisire, pot spune că de atunci, am căldură în mașină exact ca în zilele ei bune, adică primele două luni de la nou, mașina mea fiind cumpărată pe 26 iunie 2007. M-am gândit că dacă se incinge prea tare, GMV-ul va porni și fiind destul de friguț afară are ea destul loc pe unde să tragă aer s-o răcească ținând cont și de faptul că circul pe distanțe foarte scurte prin oraș. Dacă voi fii nevoit să plec la drum lung, am prevăzut o deschidere în husă pe care o s-o pot ridica și voi vedea atunci cum se comportă, în caz de nevoie pot da husa cu totul jos. Și așa am scăpat de meseriașii de la service, de frig și de mersul motorului sub temperatura normală de lucru. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi gpl
2007 Laureate
- -***
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#1359
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
Un termostat bun se cheama WAHLER , restu sunt petarde , termostatul tau e defect , asa pateam si eu la aro , puneam termostate no name , pana nu am pus wahler nu aveam caldura , cu vahleru nu mai pot tine mana in fata aeratorului , si tine cont ca e diesel , urmeaza si la solenza un wahler
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
bleumineral |
![]()
Post
#1360
|
Român și neștiutor Group: Members Posts: 168 Joined: 2 May 09 ![]() |
Sunt convins că nu-i bun, dar sincer m-am săturat să tot desfac șuruburile alea și să tot completez cu antigel. Bine că n-a rămas pe închis și mă țin așa cu husa la el. Cât o merge...cât nu... schimbăm.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi gpl
2007 Laureate
- -***
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 00:52 |