Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
![]() ![]() ![]() |
Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
Razi3l |
![]()
Post
#601
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 5 February 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
- B-63-ZPG
2006
|
|||
tuneam |
![]()
Post
#602
|
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Gata, am fost la service si l-am schimbat.
37 roni termostatul (de la ei) 1L antigel + 1L apa cam 25 roni manopera cam 65 roni. Operatiunea a dura cam 1 ora. La Prestige sunt cateva piese in plus de demontat, nu prea e accesibil usor. A trebuit sa aeriseasaca de 2 ori intalatia(stiu, teoeretic ar trebui sa se aeriseasca singura, dar n-a fost asat). Initial, dupa montaj, termostatul nou nu deschidea. Pornise GMV pe treapta a II-a si el inca nu deschisese(verificat furtun termontat-radiator rece). Dupa inca o aerisire si schimbarea temporara a busonului(supapa) de la vasul de expansiune, a deschis si de atunci merge bine. Am facut probe cu calculatorul pe drum si deschide de fix 89 grade si inchide la 84. Nu mai am probleme cu 2-4-2 pavele, cel putin pana acum (de azi dimineata) |
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
- bucuresti
2014
|
|
i_dondea |
![]()
Post
#603
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 10 February 08 ![]() |
schimbat si eu termostat din targ de la vitan,35 ron+ 1L apa distilata...dureaza max 15 min cu tot cu aerisit.....Asta a fost in noiembrie..de atnci nu am mai vazut 2 liniute decat cand e rece motorul.bine,ca taranul eu am pus in bara sub numar un carton...si de tunci mers prin geruri prin tara prin caldura peste tot...numai 4 linii.numai bine
|
--------------------
Dacia
LOGAN
- CT 09 ARG
1.6 l AMBITION - 2005.05
|
|
Radel |
![]()
Post
#604
|
![]() Gata cu joaca Group: Members Posts: 159 Joined: 5 January 07 From: Voluntari ![]() |
Salutare!
Am si eu o situatie ciudata. Am citit toate topicurile anterioare dar nu mi-am gasit raspunsul.Intalnisem asta-iarna situatia cu 2-4-2 linii. M-am documentat si am lasat masina in pace. Am fost la service si mi-au spus sa stau linistit ca nu-s probleme. Azi 16 martie 2009, prin oras, mai precis pe podul Grand dupa doua ore de mers bara la bara, am observat 6 linii pe bord. Hait, imi zic, iar a inebunit termostatul, sonda, mama naibii. Caldura era oprita. Sa nu bulesc motorul, dau drumul la caldura, si pornesc aeroterma. Dupa 10 minute, scade la 4.Trag pe dreapta sa vad daca merge motoventilatorul de la radiator. Ma uit si dupa 5 secunde de examinat... a pornit. Cam lunga peroratia mea... Deci e stricat ceva sau ma induce in eroare sonda? Multumiri si respect tuturor. |
--------------------
Renault
Megane
2014, GT-line, 1.2L TCe, 130 CP Domnia constă în ce știi, nu în ce deții.
|
|
pepyno |
![]()
Post
#605
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 17 June 07 ![]() |
gata, am rezolvat si eu problema 2-4-2 (sper
![]() ![]() termostat de uzina- 50 ron 1l antigel+1 litru apa distilata-21 ron. salutare tuturor si cat mai multi km fara probleme va urez. ![]() |
--------------------
Dacia
logan
2007 laureate
|
|
mad_biker |
![]()
Post
#606
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 6 December 07 From: Bacau ![]() |
QUOTE(Radel @ 16 Mar 2009, 22:44) Salutare! Am si eu o situatie ciudata. Am citit toate topicurile anterioare dar nu mi-am gasit raspunsul.Intalnisem asta-iarna situatia cu 2-4-2 linii. M-am documentat si am lasat masina in pace. Am fost la service si mi-au spus sa stau linistit ca nu-s probleme. Azi 16 martie 2009, prin oras, mai precis pe podul Grand dupa doua ore de mers bara la bara, am observat 6 linii pe bord. Hait, imi zic, iar a inebunit termostatul, sonda, mama naibii. Caldura era oprita. Sa nu bulesc motorul, dau drumul la caldura, si pornesc aeroterma. Dupa 10 minute, scade la 4.Trag pe dreapta sa vad daca merge motoventilatorul de la radiator. Ma uit si dupa 5 secunde de examinat... a pornit. Cam lunga peroratia mea... Deci e stricat ceva sau ma induce in eroare sonda? Multumiri si respect tuturor. Nu mai e ca la daciile vechi cand se deschidea robinetul si aveai lichid de racire si prin radiatorul de caldura. Acum radiatorul de caldura e tot timpul strabatut de lichid de racire, iar comutarea aer cald respectiv rece se face cu ajutorul unei clapete care schimba traseul aerului. |
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4 8v
|
|
kekeT |
![]()
Post
#607
|
![]() Love to burn rubber! Group: Members Posts: 31 Joined: 11 August 06 From: Galati ![]() |
Dupa ce am citit tot topicul vreau sa zic si eu parerea mea! Loganul meu a prins in 2009 a 3 iarna si surpriza temperatura nu trece de 2 liniute! Pana acum nu am avut aceasta problema! Eu nu am dat importanta dar eram cu prietenii in drum spre Sinaia si plecasem din Galati cand unu din prieteni care poseda tot logan dar cu motor de 1.4 eu avand de 1.6 ma intreba de ce nu creste temperetura ca la el in 2 km ajunge la 4 liniute si eu eram pe la Buzau si nu trecuse de 2 liniute! Toata iarna aceeasi poveste ,nu am vazut 4 linii la ochi dar surpriza prin Martie cu primele zile mai calduroase din nou am 4 linii ! Concluzia mea este ca problema e strans legata de temperetura de afara cel putin la motoarele de 1.6, si am avut si consum cam mare in iarna banuiesc ca din cauza folosirii caldurii ajungand la 9.3 consumul obisnuit de oras la mine fiind de 8.6!
This post has been edited by kekeT: 25 Mar 2009, 14:26 |
--------------------
Dacia
Logan
- GL-58-NLC
2006/ Ambition
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#608
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Concluzia ta nu este buna, trebuie sa ai 4 liniute indiferent de anotimp punct.Ai destule informatii pentru a rezolva problema.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
- CT _ _ _ _
2008 ph 2 Multa lume,putini oameni...
|
|
crisstian |
![]()
Post
#609
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 January 05 From: Bistrita ![]() |
Nu conteaza cate grade sunt afara, sau ce anotimp este, dupa incalzirea motorului... trebuie sa ai 4 linii si asa trebuie sa ramana.
Logan de 1.6 2004, am trecut prin asta de mai multe ori asa ca stiu ce vb. |
--------------------
Logan
Ambition 1.6l
noiembrie 2004
|
|
daniii |
![]()
Post
#610
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 31 May 07 ![]() |
Ceau ,va spun si eu "povestea " mea:
Am masinuta din noiembrie 2005 si pana acum vreo 3 zile nu am avut nici o problema cu liniutele (la 4-5 km de la pornire erau 4 si asa ramaneau ) Recent la un drum mai lung dupa vreo 10 km am 2 ..la un moment dat sau facut 4 dapa care au scazut din nou ..mentionez ca circulam constant cu 120 km/h . Am fost la service unde am iesit in probe eu aveam in mana monitorul care monitoriza temperatura in timp real ...indiferent la ce viteza (70-130) temp a oscilat intre 84-88 gr. ...omul a zis ca pare a fi termostatul eu.. nu si nu ...am ramas sa vad ce se intampla in continuarea ..eu zic ca e sonda de temperatura a apei ,voi ce ziceti ???? |
--------------------
dacia
logan
- ar 02 ere
2005/laureate 1.6
|
|
dacis |
![]()
Post
#611
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
|
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
klaus |
![]()
Post
#612
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
mergi pe drum si te uiti la temperatura indicata prin OBD. Cand se deschide termostatul temperatura nu mai creste ci chiar incepe sa scada. Si viceversa
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
poe |
![]()
Post
#613
|
Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 7 June 06 From: Constanta ![]() |
Eu la dci-ul meu de 85 CP am 2 liniute de cand e noua, rareori urca la 4 in oras pe aglomeratie, la drum intins sta la 2 liniute. E vreo problema? Chiar asa toate termostatele astea sunt asa proaste calitativ? Eu nu am mai intalnit la nici o marca aceasta problema.
|
--------------------
Dacia
Logan Kiss FM, 1.5 dci 85CP
2007
|
|
dacis |
![]()
Post
#614
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
QUOTE(klaus @ 27 Mar 2009, 11:54) OBD-ul face parte din dotarea standard a Loganului ori este extraoptiune?...QUOTE(klaus @ 27 Mar 2009, 11:54) Asta e clar.PS Scuzat fie-mi "rautacismul", dar nu m-am putut abtine. Iar Klaus este recunoscut a avea un solid si sanatos simt al umorului... |
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
crisstian |
![]()
Post
#615
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 January 05 From: Bistrita ![]() |
Inainte sa mergeti la service sa consumati niste ,,gaz" puteti si voi verifica singuri daca aveti probleme cu sonda sau termostatul.
In linkul de mai jos am spus cateva lucruri interesante din experienta mea care merita citite... http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=978247 |
--------------------
Logan
Ambition 1.6l
noiembrie 2004
|
|
adi_stezar |
![]()
Post
#616
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 30 April 08 From: Cluj-Napoca/Romania ![]() |
Se pare ca trebuie sa ma alatur si eu grupului cu probleme la indicatorul de temperatura. Dupa cum descria crisstian acu ceva vreme tind sa cred ca la mine problema e sonda de temperatura. Am facut testul cu pornit motorul la rece si se comporta in felul urmator.
Pronesc motorul, fiind ff cald afara urca la 2 liniute relativ repede ~1min, dupa ~5min se deschide termostatul, indicatorul tot 2 liniute, dupa inca ~5min porneste ventilatorul, indicatorul tot 2 liniute. In urma testului tind sa trag concluzia ca fie sonda, fie afisajul e defect avand in vedere ca ventilatorul cupleaza cand pe bord afiseaza 2 liniute. Am vazut in ceva posturi de la inceputul topicului ca, comanda cuplarii ventilatorului se face din aceeasi sonda insa uitandu-ma la firele care merg la ventilator am vazut ca se intersecteaza cu niste fire ce merg la ceva sonda cuplata pe radiator (sau sa fi fost aia ceva rezistenta pentru trepte de viteza?, scira pe ea ceva "bla bla OHM" ). Daca sonda de cuplare a ventilatorului e independenta de ce-a de afisaj sigur cea care face afisajul e defecta, daca nu atunci sunt in dubii. Oricum intrebarea e daca mai are rost sa o duc la service sau pot sa schimb sonda? Tind sa spun ca nu am gasit sonda la preturi rezonabile cum se zice pe aici, ce-a mai ieftina fiind 110RON, la service au zis ca e 180RON. |
--------------------
BMW
Seria 3
2006 e90 320d 163cp Dacia Logan 2005 Laureate 1.4MPI 75cp
|
|
klaus |
![]()
Post
#617
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
adi_stezar, ce parere ti-ai face daca ai citi totusi acest topic pe care ai postat? Ia incearca, fa un efort! Merita.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
adi_stezar |
![]()
Post
#618
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 30 April 08 From: Cluj-Napoca/Romania ![]() |
Ma gandeam ca o sa fiu mustrat pt intrebare
![]() ![]() This post has been edited by adi_stezar: 24 Jun 2009, 07:58 |
--------------------
BMW
Seria 3
2006 e90 320d 163cp Dacia Logan 2005 Laureate 1.4MPI 75cp
|
|
tribunul |
![]()
Post
#619
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Nu ai fost mustrat pt. intrebare ... daca aveai rabdare sa citesti putin ce s-a scris nu mai pierdeai timpul cu intrebarea.
Se pare ca termostatul a fost vinovatul, si poti sa-l inlocuiesti singurel. |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
balaurel_cli |
![]()
Post
#620
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 21 April 09 ![]() |
nu inteleg de ce atatea pagini de discutie pentru un simplu termostat
Si eu am patit-o cand afara erau sub 15 20 grade se incalzea greu + scadea la d2 liniute la drum lung. Am schimbat termostatul + garnitura si problema s-a rezolvat. Aceeasi problema la berlina injectie ( nu aveam indicator temperatura) Se aprindea becul check engine . Mi-a luat 3 luni de teste sa realizez ca e termostatul,am shimbat 3 si s-a rezolvat.Cand am rezolvat-o iarna nu era nevoie de uzualul carton |
--------------------
Ford
Focus
- OT 22 COL
2008
|
|
tataieb12 |
![]()
Post
#621
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 27 January 09 From: buzau ![]() |
salut am citit tot ce era de citit . problema mea este urmatoarea am cumparat masina
sh este din 2005 si am observat urmatorul lucru - nu trece de 2 liniute nici moarta , am mers si oras si drum liber cu 120 km/h si bagata la servis pe tester totul este bine deschide termostatul cand trebuie pleaca gmv la fel cand trebuie si nici atunci in servis cu masina turata ajunsa apa la aproape 100 grade nu urcat mai sus de 2 liniute ce sa schimb : sonda de temperatura sau termostatul ( cu ala de fabrica ,cred ca este cel mai bun ) sau este o problema cu antigelu nucred ca a fost schimbat vreodata si are o culoare precum cafeaua cea mai prosta de la dozator .. astept parerile voastre |
--------------------
dacia // renault
logan // megan
- fast & furious
2005 % 1.6mpi // 1.6 16v dopat gepelizat
|
|
klaus |
![]()
Post
#622
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ma repet din nou si iarasi: daca ai fi citit ai fi observat ca nu doar termostatul poate fi de vina, mai e si sonda, uneori mai e si o masa defectuoasa...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
tataieb12 |
![]()
Post
#623
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 27 January 09 From: buzau ![]() |
scuze am uitat sa spun ca am 1.6 mpi si stiu ca trebuie sa mearga cu 4 liniute nu cu 2
|
--------------------
dacia // renault
logan // megan
- fast & furious
2005 % 1.6mpi // 1.6 16v dopat gepelizat
|
|
adi_stezar |
![]()
Post
#624
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 30 April 08 From: Cluj-Napoca/Romania ![]() |
Pai asta ziceam si eu
![]() ![]() |
--------------------
BMW
Seria 3
2006 e90 320d 163cp Dacia Logan 2005 Laureate 1.4MPI 75cp
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#625
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
- CT _ _ _ _
2008 ph 2 Multa lume,putini oameni...
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#626
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
nu ai treba cu antigelul,daca e ceva ori e de la tabloul de bord foarte rar ori de la sonda de temperatura
|
--------------------
Logan
LS0A
- nt 05 zac
2005,stock
|
|
tataieb12 |
![]()
Post
#627
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 27 January 09 From: buzau ![]() |
am cumparat sonda de apa de fapt senzor de temperatura si un termostat pe a carui eticheta scrie logan termostat klx fabricat de firma de-term 89 c mai are o stanta cu
c 4 6 este tot din cupru adica piesa din mijloc o sa mai cumpar si antigel aia nu aveau decat concentrat la 19 lei kg . in afara de asta pentru faptul ca masina este cumparata de 15 zile azi am facut itp fara pile ci la risc maxim si masina a iesit foarte bine nu am avut probleme sa ma respinga cu nimic, totusi cred ca la noxe cam erau probleme pentru ca a turat-o a lasat-o iar a turat si la un moment a dat drumul la imprimanta ori a asteptat un moment bun ori iesea bine si la noxe (este euro 3). 25 Jun 2009, 19:40: azi cand am venit de la itp mers cu 50 km cam 5 min este limita apoi prin oras cand am ajuns acasa erau 2 liniute am deschis capota sa vad daca merge electroventilatoru ca nu se auzea nimic si tocmai atunci a pornit a mers cam 15-25 sec dupa care s-a oprit semn ca senzorul de pe radiator functioneaza normal (motorul mergea ,nu era oprit). This post has been edited by tataieb12: 25 Jun 2009, 19:40 |
--------------------
dacia // renault
logan // megan
- fast & furious
2005 % 1.6mpi // 1.6 16v dopat gepelizat
|
|
adi_stezar |
![]()
Post
#628
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 30 April 08 From: Cluj-Napoca/Romania ![]() |
Hmm, cred ca la mine pana la urma e problema de masa. Aseara cand am dat drumu la lumina de pozitie am vazut ca becul ce indica starea stopurilor de ceata flicarea, lucru ce ma face sa cred ca masa nu e bine facuta la tabloul de bord. Am apasat putin pe el sa-l fac sa se miste si azi dimineata am avut din nou 4 liniute la bord, deci pe aici trebuie sa fie hiba. Stie careva unde is conexiunile de masa pentru tabloul de bord, is cumva cele 2 surube de sub el cu care e prins?
This post has been edited by adi_stezar: 26 Jun 2009, 07:34 |
--------------------
BMW
Seria 3
2006 e90 320d 163cp Dacia Logan 2005 Laureate 1.4MPI 75cp
|
|
klaus |
![]()
Post
#629
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
cauta sa cureti mufele de la triplele (stopurile) spate.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#630
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Asa cum spune Klaus s-a rezolvat problema unui coleg de-al meu, inceraca si tu.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
- CT _ _ _ _
2008 ph 2 Multa lume,putini oameni...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 16:25 |