DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

49 Pages « < 19 20 21 22 23 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)

Razi3l
post 25 Feb 2009, 23:07
Post #601


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 5 February 08
From: Bucuresti




@vali2: In cazul in care senzorul de temperatura apa functioneaza normal, termostatul trebuie sa deschida dupa ce nivelul se ridica la 4 pavele.

@tuneam: garnitura exista. O gasesti in comert cu ~15 RON. Cauta manual de Renault Scenic / Megane / Laguna care sa contina informatii despre motorul K4M.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI - B-63-ZPG 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuneam
post 28 Feb 2009, 00:02
Post #602


Membru autentic


Group: Members
Posts: 868
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




Gata, am fost la service si l-am schimbat.
37 roni termostatul (de la ei)
1L antigel + 1L apa cam 25 roni
manopera cam 65 roni.
Operatiunea a dura cam 1 ora. La Prestige sunt cateva piese in plus de demontat, nu prea e accesibil usor. A trebuit sa aeriseasaca de 2 ori intalatia(stiu, teoeretic ar trebui sa se aeriseasca singura, dar n-a fost asat). Initial, dupa montaj, termostatul nou nu deschidea. Pornise GMV pe treapta a II-a si el inca nu deschisese(verificat furtun termontat-radiator rece). Dupa inca o aerisire si schimbarea temporara a busonului(supapa) de la vasul de expansiune, a deschis si de atunci merge bine. Am facut probe cu calculatorul pe drum si deschide de fix 89 grade si inchide la 84.
Nu mai am probleme cu 2-4-2 pavele, cel putin pana acum (de azi dimineata)


--------------------
Renault/Ford Clio IV - bucuresti 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i_dondea
post 16 Mar 2009, 14:48
Post #603


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 10 February 08




schimbat si eu termostat din targ de la vitan,35 ron+ 1L apa distilata...dureaza max 15 min cu tot cu aerisit.....Asta a fost in noiembrie..de atnci nu am mai vazut 2 liniute decat cand e rece motorul.bine,ca taranul eu am pus in bara sub numar un carton...si de tunci mers prin geruri prin tara prin caldura peste tot...numai 4 linii.numai bine









--------------------
Dacia LOGAN - CT 09 ARG 1.6 l AMBITION - 2005.05
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radel
post 16 Mar 2009, 22:44
Post #604


Gata cu joaca


Group: Members
Posts: 159
Joined: 5 January 07
From: Voluntari




Salutare!
Am si eu o situatie ciudata.
Am citit toate topicurile anterioare dar nu mi-am gasit raspunsul.Intalnisem asta-iarna situatia cu 2-4-2 linii. M-am documentat si am lasat masina in pace. Am fost la service si mi-au spus sa stau linistit ca nu-s probleme. Azi 16 martie 2009, prin oras, mai precis pe podul Grand dupa doua ore de mers bara la bara, am observat 6 linii pe bord. Hait, imi zic, iar a inebunit termostatul, sonda, mama naibii. Caldura era oprita. Sa nu bulesc motorul, dau drumul la caldura, si pornesc aeroterma. Dupa 10 minute, scade la 4.Trag pe dreapta sa vad daca merge motoventilatorul de la radiator. Ma uit si dupa 5 secunde de examinat... a pornit. Cam lunga peroratia mea... Deci e stricat ceva sau ma induce in eroare sonda?
Multumiri si respect tuturor.


--------------------
Renault Megane 2014, GT-line, 1.2L TCe, 130 CP
Domnia constă în ce știi, nu în ce deții.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pepyno
post 19 Mar 2009, 18:47
Post #605


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 17 June 07




gata, am rezolvat si eu problema 2-4-2 (sper biggrin.gif ) . am fost la service sa rezolv treaba si spre norocul meu in fata mea a bagat un logan cu aceeasi problema biggrin.gif . am vazut exact cum se face, am bagat la cap si odata ajuns la garaj m-am pus pe treaba. toata treaba a durat aproximativ 30 min cu aerisire( care se face mult mai usor ca la batrana dacie).
termostat de uzina- 50 ron
1l antigel+1 litru apa distilata-21 ron.
salutare tuturor si cat mai multi km fara probleme va urez. cool.gif


--------------------
Dacia logan 2007 laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad_biker
post 20 Mar 2009, 00:01
Post #606


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 6 December 07
From: Bacau




QUOTE(Radel @ 16 Mar 2009, 22:44)
Salutare!
Am si eu o situatie ciudata.
Am citit toate topicurile anterioare dar nu mi-am gasit raspunsul.Intalnisem asta-iarna situatia cu 2-4-2 linii. M-am documentat si am lasat masina in pace. Am fost la service si mi-au spus sa stau linistit ca nu-s probleme. Azi 16 martie 2009, prin oras, mai precis pe podul Grand dupa doua ore de mers bara la bara, am observat 6 linii pe bord. Hait, imi zic, iar a inebunit termostatul, sonda, mama naibii. Caldura era oprita. Sa nu bulesc motorul, dau drumul la caldura, si pornesc aeroterma. Dupa 10 minute, scade la 4.Trag pe dreapta sa vad daca merge motoventilatorul de la radiator. Ma uit si dupa 5 secunde de examinat... a pornit. Cam lunga peroratia mea... Deci e stricat ceva sau ma induce in eroare sonda?
Multumiri si respect tuturor.
*



Nu mai e ca la daciile vechi cand se deschidea robinetul si aveai lichid de racire si prin radiatorul de caldura. Acum radiatorul de caldura e tot timpul strabatut de lichid de racire, iar comutarea aer cald respectiv rece se face cu ajutorul unei clapete care schimba traseul aerului.


--------------------
renault clio symbol 2002 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kekeT
post 25 Mar 2009, 14:24
Post #607


Love to burn rubber!


Group: Members
Posts: 31
Joined: 11 August 06
From: Galati




Dupa ce am citit tot topicul vreau sa zic si eu parerea mea! Loganul meu a prins in 2009 a 3 iarna si surpriza temperatura nu trece de 2 liniute! Pana acum nu am avut aceasta problema! Eu nu am dat importanta dar eram cu prietenii in drum spre Sinaia si plecasem din Galati cand unu din prieteni care poseda tot logan dar cu motor de 1.4 eu avand de 1.6 ma intreba de ce nu creste temperetura ca la el in 2 km ajunge la 4 liniute si eu eram pe la Buzau si nu trecuse de 2 liniute! Toata iarna aceeasi poveste ,nu am vazut 4 linii la ochi dar surpriza prin Martie cu primele zile mai calduroase din nou am 4 linii ! Concluzia mea este ca problema e strans legata de temperetura de afara cel putin la motoarele de 1.6, si am avut si consum cam mare in iarna banuiesc ca din cauza folosirii caldurii ajungand la 9.3 consumul obisnuit de oras la mine fiind de 8.6!

This post has been edited by kekeT: 25 Mar 2009, 14:26


--------------------
Dacia Logan - GL-58-NLC 2006/ Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 25 Mar 2009, 15:16
Post #608


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Concluzia ta nu este buna, trebuie sa ai 4 liniute indiferent de anotimp punct.Ai destule informatii pentru a rezolva problema.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi - CT _ _ _ _ 2008 ph 2
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisstian
post 25 Mar 2009, 20:08
Post #609


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 25 January 05
From: Bistrita




Nu conteaza cate grade sunt afara, sau ce anotimp este, dupa incalzirea motorului... trebuie sa ai 4 linii si asa trebuie sa ramana.
Logan de 1.6 2004, am trecut prin asta de mai multe ori asa ca stiu ce vb.


--------------------
Logan Ambition 1.6l noiembrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniii
post 27 Mar 2009, 08:16
Post #610


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 31 May 07




Ceau ,va spun si eu "povestea " mea:

Am masinuta din noiembrie 2005 si pana acum vreo 3 zile nu am avut nici o problema cu liniutele (la 4-5 km de la pornire erau 4 si asa ramaneau )
Recent la un drum mai lung dupa vreo 10 km am 2 ..la un moment dat sau facut 4 dapa care au scazut din nou ..mentionez ca circulam constant cu 120 km/h .
Am fost la service unde am iesit in probe eu aveam in mana monitorul care monitoriza temperatura in timp real ...indiferent la ce viteza (70-130) temp a oscilat intre 84-88 gr. ...omul a zis ca pare a fi termostatul eu.. nu si nu ...am ramas sa vad ce se intampla in continuarea ..eu zic ca e sonda de temperatura a apei ,voi ce ziceti ????


--------------------
dacia logan - ar 02 ere 2005/laureate 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 27 Mar 2009, 09:17
Post #611


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




QUOTE(tuneam @ 28 Feb 2009, 01:02)
Am facut probe cu calculatorul pe drum si deschide de fix 89 grade si inchide la 84.
*

O intrebare cam off topic: cum se face proba aceasta?


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Mar 2009, 10:54
Post #612


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




mergi pe drum si te uiti la temperatura indicata prin OBD. Cand se deschide termostatul temperatura nu mai creste ci chiar incepe sa scada. Si viceversa


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poe
post 27 Mar 2009, 15:15
Post #613


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 7 June 06
From: Constanta




Eu la dci-ul meu de 85 CP am 2 liniute de cand e noua, rareori urca la 4 in oras pe aglomeratie, la drum intins sta la 2 liniute. E vreo problema? Chiar asa toate termostatele astea sunt asa proaste calitativ? Eu nu am mai intalnit la nici o marca aceasta problema.


--------------------
Dacia Logan Kiss FM, 1.5 dci 85CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 27 Mar 2009, 19:26
Post #614


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




QUOTE(klaus @ 27 Mar 2009, 11:54)
mergi pe drum si te uiti la temperatura indicata prin OBD.
*
OBD-ul face parte din dotarea standard a Loganului ori este extraoptiune?...

QUOTE(klaus @ 27 Mar 2009, 11:54)
Cand se deschide termostatul temperatura nu mai creste ci chiar incepe sa scada. Si viceversa
*
Asta e clar.


PS Scuzat fie-mi "rautacismul", dar nu m-am putut abtine. Iar Klaus este recunoscut a avea un solid si sanatos simt al umorului...


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisstian
post 28 Mar 2009, 18:04
Post #615


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 25 January 05
From: Bistrita




Inainte sa mergeti la service sa consumati niste ,,gaz" puteti si voi verifica singuri daca aveti probleme cu sonda sau termostatul.
In linkul de mai jos am spus cateva lucruri interesante din experienta mea care merita citite...

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=978247


--------------------
Logan Ambition 1.6l noiembrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_stezar
post 23 Jun 2009, 10:03
Post #616


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 30 April 08
From: Cluj-Napoca/Romania




Se pare ca trebuie sa ma alatur si eu grupului cu probleme la indicatorul de temperatura. Dupa cum descria crisstian acu ceva vreme tind sa cred ca la mine problema e sonda de temperatura. Am facut testul cu pornit motorul la rece si se comporta in felul urmator.

Pronesc motorul, fiind ff cald afara urca la 2 liniute relativ repede ~1min, dupa ~5min se deschide termostatul, indicatorul tot 2 liniute, dupa inca ~5min porneste ventilatorul, indicatorul tot 2 liniute. In urma testului tind sa trag concluzia ca fie sonda, fie afisajul e defect avand in vedere ca ventilatorul cupleaza cand pe bord afiseaza 2 liniute. Am vazut in ceva posturi de la inceputul topicului ca, comanda cuplarii ventilatorului se face din aceeasi sonda insa uitandu-ma la firele care merg la ventilator am vazut ca se intersecteaza cu niste fire ce merg la ceva sonda cuplata pe radiator (sau sa fi fost aia ceva rezistenta pentru trepte de viteza?, scira pe ea ceva "bla bla OHM" ). Daca sonda de cuplare a ventilatorului e independenta de ce-a de afisaj sigur cea care face afisajul e defecta, daca nu atunci sunt in dubii. Oricum intrebarea e daca mai are rost sa o duc la service sau pot sa schimb sonda? Tind sa spun ca nu am gasit sonda la preturi rezonabile cum se zice pe aici, ce-a mai ieftina fiind 110RON, la service au zis ca e 180RON.


--------------------
BMW Seria 3 2006 e90 320d 163cp
Dacia Logan 2005 Laureate 1.4MPI 75cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 23 Jun 2009, 21:06
Post #617


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




adi_stezar, ce parere ti-ai face daca ai citi totusi acest topic pe care ai postat? Ia incearca, fa un efort! Merita.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_stezar
post 24 Jun 2009, 07:57
Post #618


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 30 April 08
From: Cluj-Napoca/Romania




Ma gandeam ca o sa fiu mustrat pt intrebare smile.gif. Oricum am citit mai mult de jumate din cele 21 de pagini,asa am ajuns la concluzia de care ziceam. Ma gandeam prin postu ce l-am pus sa intreb sa vad daca o mai facut cineva ce voiam eu sa fac si n-o avut rezultatul scontat. Adica am vazut multi care au reusit sa rezolve problema, ma gandeam sa vad daca e cineva care o facut el reparatia si dupa o ajuns tot in service smile.gif. Oricum cred ca fac si eu modificarea singur, nu ma incanta sa dau cateva milioane la service pt ceva asa usor de rezolvat.

This post has been edited by adi_stezar: 24 Jun 2009, 07:58


--------------------
BMW Seria 3 2006 e90 320d 163cp
Dacia Logan 2005 Laureate 1.4MPI 75cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 24 Jun 2009, 15:06
Post #619


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Nu ai fost mustrat pt. intrebare ... daca aveai rabdare sa citesti putin ce s-a scris nu mai pierdeai timpul cu intrebarea.
Se pare ca termostatul a fost vinovatul, si poti sa-l inlocuiesti singurel.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balaurel_cli
post 24 Jun 2009, 15:38
Post #620


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 21 April 09




nu inteleg de ce atatea pagini de discutie pentru un simplu termostat
Si eu am patit-o cand afara erau sub 15 20 grade se incalzea greu + scadea la d2 liniute la drum lung. Am schimbat termostatul + garnitura si problema s-a rezolvat.
Aceeasi problema la berlina injectie ( nu aveam indicator temperatura) Se aprindea becul check engine . Mi-a luat 3 luni de teste sa realizez ca e termostatul,am shimbat 3 si s-a rezolvat.Cand am rezolvat-o iarna nu era nevoie de uzualul carton


--------------------
Ford Focus - OT 22 COL 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tataieb12
post 24 Jun 2009, 17:10
Post #621


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 27 January 09
From: buzau




salut am citit tot ce era de citit . problema mea este urmatoarea am cumparat masina
sh este din 2005 si am observat urmatorul lucru - nu trece de 2 liniute nici moarta , am mers si oras si drum liber cu 120 km/h si bagata la servis pe tester totul este bine deschide termostatul cand trebuie pleaca gmv la fel cand trebuie si nici atunci in servis cu masina turata ajunsa apa la aproape 100 grade nu urcat mai sus de 2 liniute
ce sa schimb : sonda de temperatura sau termostatul ( cu ala de fabrica ,cred ca este cel mai bun ) sau este o problema cu antigelu nucred ca a fost schimbat vreodata si are o culoare precum cafeaua cea mai prosta de la dozator .. astept parerile voastre


--------------------
dacia // renault logan // megan - fast & furious 2005 % 1.6mpi // 1.6 16v dopat gepelizat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 24 Jun 2009, 17:11
Post #622


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Ma repet din nou si iarasi: daca ai fi citit ai fi observat ca nu doar termostatul poate fi de vina, mai e si sonda, uneori mai e si o masa defectuoasa...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tataieb12
post 24 Jun 2009, 17:11
Post #623


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 27 January 09
From: buzau




scuze am uitat sa spun ca am 1.6 mpi si stiu ca trebuie sa mearga cu 4 liniute nu cu 2


--------------------
dacia // renault logan // megan - fast & furious 2005 % 1.6mpi // 1.6 16v dopat gepelizat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_stezar
post 24 Jun 2009, 17:17
Post #624


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 30 April 08
From: Cluj-Napoca/Romania




Pai asta ziceam si eu smile.gif suspectez sonda nu termostatul. Daca era termostatul de vina nu cupla ventilatorul (temp peste 96 grade) cand pe bord indica 2 linii (temp sub 80 grade). Oricum cred ca pana la urma incerc sa gasesc un cablu de diagnosticare sa vad sigur care e temperatura la care functioneaza motorul si temp la care deschide termostatul. Voiam sa imi iau un cablu dinasta de ceva vreme insa acum am si motiv intemeiat smile.gif


--------------------
BMW Seria 3 2006 e90 320d 163cp
Dacia Logan 2005 Laureate 1.4MPI 75cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 24 Jun 2009, 21:00
Post #625


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(tataieb12 @ 24 Jun 2009, 18:10)
sau este o problema cu antigelu nucred ca a fost schimbat vreodata si are o culoare precum cafeaua cea mai prosta de la dozator .. astept parerile voastre
*


Cred ca este normala culoarea dupa 4 ani de zile, poti sa-l schimbi, dar sigur nu este de la antigel.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi - CT _ _ _ _ 2008 ph 2
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 24 Jun 2009, 22:41
Post #626


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




nu ai treba cu antigelul,daca e ceva ori e de la tabloul de bord foarte rar ori de la sonda de temperatura


--------------------
Logan LS0A - nt 05 zac 2005,stock
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tataieb12
post 25 Jun 2009, 19:36
Post #627


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 27 January 09
From: buzau




am cumparat sonda de apa de fapt senzor de temperatura si un termostat pe a carui eticheta scrie logan termostat klx fabricat de firma de-term 89 c mai are o stanta cu
c 4 6 este tot din cupru adica piesa din mijloc o sa mai cumpar si antigel aia nu aveau decat concentrat la 19 lei kg .
in afara de asta pentru faptul ca masina este cumparata de 15 zile azi am facut itp fara pile ci la risc maxim si masina a iesit foarte bine nu am avut probleme sa ma respinga cu nimic, totusi cred ca la noxe cam erau probleme pentru ca a turat-o a lasat-o iar a turat si la un moment a dat drumul la imprimanta ori a asteptat un moment bun ori iesea bine si la noxe (este euro 3).

25 Jun 2009, 19:40:
azi cand am venit de la itp mers cu 50 km cam 5 min este limita apoi prin oras cand am ajuns acasa erau 2 liniute am deschis capota sa vad daca merge electroventilatoru ca nu se auzea nimic si tocmai atunci a pornit a mers cam 15-25 sec dupa care s-a oprit semn ca senzorul de pe radiator functioneaza normal (motorul mergea ,nu era oprit).

This post has been edited by tataieb12: 25 Jun 2009, 19:40


--------------------
dacia // renault logan // megan - fast & furious 2005 % 1.6mpi // 1.6 16v dopat gepelizat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_stezar
post 26 Jun 2009, 07:30
Post #628


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 30 April 08
From: Cluj-Napoca/Romania




Hmm, cred ca la mine pana la urma e problema de masa. Aseara cand am dat drumu la lumina de pozitie am vazut ca becul ce indica starea stopurilor de ceata flicarea, lucru ce ma face sa cred ca masa nu e bine facuta la tabloul de bord. Am apasat putin pe el sa-l fac sa se miste si azi dimineata am avut din nou 4 liniute la bord, deci pe aici trebuie sa fie hiba. Stie careva unde is conexiunile de masa pentru tabloul de bord, is cumva cele 2 surube de sub el cu care e prins?

This post has been edited by adi_stezar: 26 Jun 2009, 07:34


--------------------
BMW Seria 3 2006 e90 320d 163cp
Dacia Logan 2005 Laureate 1.4MPI 75cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 26 Jun 2009, 09:58
Post #629


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




cauta sa cureti mufele de la triplele (stopurile) spate.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 26 Jun 2009, 22:18
Post #630


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Asa cum spune Klaus s-a rezolvat problema unui coleg de-al meu, inceraca si tu.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi - CT _ _ _ _ 2008 ph 2
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
49 Pages « < 19 20 21 22 23 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 16:25
Forum Renault