DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

49 Pages « < 31 32 33 34 35 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)

PaulT
post 8 Jan 2011, 16:26
Post #961


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




In sfarsit am reusit sa pun si eu termostatul luat acum o luna si ceva. Urca la 4 linii foarte rapid si nu mai coboara de acolo. Am fost si pe A1 pentru o scurta repriza de 140km/h pe 15-20km. Nu mai misca de la 4 pavele sub nici o forma. Si caldura si-a revenit la parametrii initiali. Termostatul achizitionat a fost Gates, iar montarea a durat cateva minute... O cheie de 10 si cel mult un litru de antigel(L.E. adica amestec preparat 1 litru...) este tot ce trebuie. Garnitura de cauciuc de pe cel vechi era impecabila, deci se poate achizitiona termostatul si in varianta fara garnitura.

This post has been edited by PaulT: 8 Jan 2011, 18:44


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 8 Jan 2011, 21:04
Post #962


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.412
Joined: 15 January 06




ai fost norocos tongue.gif
la mine s-au pierdut aproape 2 litri smile.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - B-06-xxx
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 8 Jan 2011, 21:08
Post #963


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




M-am miscat repede.. tongue.gif Aveam pregatit termostatul nou si am facut schimbarea imediat. N-a apucat sa curga prea mult. biggrin.gif


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mamba
post 10 Jan 2011, 12:45
Post #964


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 20 November 06
From: București




Am facut si testul dinamic in service.Am mers cu mecanicul si laptopul cu noi vreo 10 km.In mers temperatura e de 84...85...86 grade cu doua linii.Apoi tinuta pornita in curtea service-ului mi-au aparut 4 linii la 93 grade!.Deci "dom'le schimba sonda".Nu am cumparat sonda de la ei fiind foarte scumpa ci de la un magazin de pe Pantelimon la doar 30 ron dar absolut identica cu cea originala.Rezultat.....un mare zero.Face la fel...4 linii in oras...2 afara.Ce sa mai schimb?Mai e ceva de schimbat prin bord....vreun decodor care citeste de la sonda?Dar de unde stie decodorul asta cand se ridica apa la 93 grade???Inebunesc !!!!


--------------------
Dacia Logan - Ambiance 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 11 Jan 2011, 13:48
Post #965


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




de ce anume sa schimbi sonda , daca pe calculici indica cum trebuie?


--------------------
Logan LS0A 2005,stock - nt 05 zac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mamba
post 14 Jan 2011, 12:29
Post #966


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 20 November 06
From: București




pai nu prea indica cum trebuie.Cele 4 linii apar la 93 grade.......iar eu stiu ca trebuie sa apara undeva mai jos.....pe la vreo 87-88


--------------------
Dacia Logan - Ambiance 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 14 Jan 2011, 12:47
Post #967


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




din moment ce termostatu deschide la 89 sau 88 de grade,afisate pe calculator (cand se incalzeste furtunu de la termostat la radiator) si GMV-ul porneste la 98 sau 99 de grade,cum poti sa spui ca sonda nu e buna?Eu as pune problema pe baza afisajului,fix aceeasi problema o am si eu si face la fel cu termostat nou,o sa caut sa-i pun un cablu de masa suplimentar, poate poate


--------------------
Logan LS0A 2005,stock - nt 05 zac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 14 Jan 2011, 21:50
Post #968


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Sa scrii si aici daca a mai facut dupa ce ai inlocuit masa sau ai pus masa suplimentara te rog.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.almasan
post 19 Feb 2011, 19:08
Post #969


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 31 January 11




Din pacate m-a prins si pe mine din urma aceasta problema. Cand 2 ..cand 4 linii sad.gif..ce am observat mai nou..e ca am un consum mixt destul de mare ~ 10 l / 100 km..ceea ce nu am avut pana acuma (nu conduc sportiv deloc in oras)..din experientele voastre..e cazul sa cumpar ambele piese (termostatul si sonda)..sau doar termostatul ?


--------------------
dacia logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bad_Wolf
post 22 Feb 2011, 08:13
Post #970


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 19 September 07




Schimba termostatul in 99% din cazuri se rezolva problema . Bafta !


--------------------
Logan Kiss Fm 1.4 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 22 Feb 2011, 14:36
Post #971


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Imi explica si mie cineva cum pot sa imi dau seama daca e stricat senzorul, sau termostatul?
Problema e la un diesel - ajunge destul de repede la 2 linii (vreo 3-4km) dar apoi nu mai urca nicicum la 4, nici dupa 40-50 km, nici turat in sus pe Feleac. Nu mi se pare normal, cu toate ca zic unii ca 2 linii e normal la diesel. Cum se incalzeste de la -10 la +40 in 3-4 km, cred ca ar trebui sa urce si de la 40 la 90 intr-un timp relativ scurt, sau macar turat in panta , nu?

Ma gandeam sa stau cu masina la relanti dupa un drum mai lung si sa pornesc/opresc caldura - daca creste turatia inseamna ca foloseste rezistenta, si inseamna ca motorul nu e cald. Daca turatia e la fel inseamna ca motorul e cald si nu foloseste rezistenta, deci problema e la senzor.
As putea afla altcumva?
Merg oricum si la electrician, as vrea sa vad daca pot sa verific cumva totusi, sa nu imi schimbe ceva aiurea - pana acum imi turna povestea cu "asa fac toate".

LE": Am inteles bine ca la 2 linii pe bord termostatul nu ar trebui sa lase apa in radiator, deci radiatorul ar trebui sa fie rece?

LLE: No, am citit tot topicul (aproape) - ma duc la o diagnoza sa vad exact la cate grade deschide termostatul. Am inteles ca poate sa deschida pe la 80 grade, cand motorul ar functiona normal, si sa arate 2 linii. Cam nasol in situatia asta, pentru ca nu iti poti da seama dupa afisaj cand termostatul e chiar stricat (poate e deschis tot timpul)..

LLE: Am testat ieri, si la inceput rezistenta porneste cand motorul afiseaza 2 linii, apoi dupa ce mai merg cativa km rezistenta nu mai porneste, chiar daca motorul afiseaza tot 2 linii. Stie cineva la ce temperatura inceteaza sa functioneze rezistenta?

This post has been edited by testike: 23 Feb 2011, 10:23


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 24 Feb 2011, 17:22
Post #972


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




si mie imi face la fel...cand 2 cand 4 dar acum pe frig sta mai mult in doua....azi am tinut-o vreo 16 min pe loc cu motorul pornit....GMV-ul a pornit 5-6 secunde si s-a oprit.....e frig afara si de aia urca mai greu in 4 linii !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 24 Feb 2011, 17:31
Post #973


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Mie nu mi-a urcat niciodata pe 4 in ultimele 2 saptamani, nici in relanti pe loc o jumatate de ora turata din cand in cand, nici turata in sus pe Feleac, nicicum.


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bossake
post 24 Feb 2011, 20:34
Post #974


Membru autentic


Group: Members
Posts: 521
Joined: 6 December 07
From: Bucuresti




testike la diesel e normala treaba asta. "asa face toate". Cauta mai cu atentie stiu ca era un topic cam cat asta de mare in care s-a vorbit despre "problema" asta cu liniutele la dci;




--------------------
Dacia Logan 2007 Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 24 Feb 2011, 23:27
Post #975


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




eu vad ca la semnatura are mpi....dar,ma rog....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 28 Feb 2011, 11:41
Post #976


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




Eu am două exemplare de 1,4mpi, una personală, una de la serviciu. Ambelor le-a fost înlocuit, aproape simultan, termostatul. Când era ceva mai cald afară la ambele urca în 4 linii. Acum, doar la cea personală se întâmplă asta. Cea de serviciu a beneficiat de tratament preferențial, cu termostat de origine, a mea doar de unul de 12 lei. Cred eu că alea de origine îs cam junghiuri. Îmi pare rău că n-am luat tot d-ăla ieftinache și la cea de serviciu. Plus că acum, pe frigălăul ăsta, chiar se simte diferența dintre cele 4 linii de pe mașina personală și cele 2 de pe cea de serviciu. Sper să nu fiu nevoit să pun carton cum am văzut că mai practică unii.


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G 2021 Comfort (+ 4 optiuni) - BR02UMa
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 28 Feb 2011, 15:07
Post #977


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Eu de cand l-am inlocuit am scapat de problema cu liniile. Ajunge rapid la 4 linii si acolo intepeneste, indiferent de temperatura exterioara si de viteza de deplasare. Si se simte si la capitolul diferenta temperatura habitaclu....


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 28 Feb 2011, 16:50
Post #978


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Deci e bun Gates-ul ala nu? Sa vedem in cat timp se decalibreaza.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 28 Feb 2011, 18:06
Post #979


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(ursamajor @ 28 Feb 2011, 11:41)
Eu am două exemplare de 1,4mpi, una personală, una de la serviciu. Ambelor le-a fost înlocuit, aproape simultan, termostatul. Când era ceva mai cald afară la ambele urca în 4 linii. Acum, doar la cea personală se întâmplă asta. .....
*



si daca deschide mai devreme,care-i problema ?acu ,iarna, va plangeti si-l schimbati si la vara va plangeti iar ca se ridica liniile mai mult ! radmasa.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
constructorul99
post 28 Feb 2011, 19:13
Post #980


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 January 06




pentru cei care nu-si rezolva problema prin schimbarea termostatului sau a firelor de masa, luati si desfaceti sonda de temperatura si curatati o bine
eu asa am rezolvat


--------------------
DACIA LOGAN preference 1.6 - IS 78 XXX
membru iesean
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bad_Wolf
post 1 Mar 2011, 09:11
Post #981


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 19 September 07




QUOTE(sobolan @ 28 Feb 2011, 18:06)
si daca deschide mai devreme,care-i problema ?acu ,iarna, va plangeti si-l schimbati si la vara va plangeti iar ca se ridica liniile mai mult ! radmasa.gif
*


Te inseli , cred ca nu stii cum functioneaza termostatul, indiferent de temperatura de afara el trebuie sa deschida si sa inchida la anumite temeperaturi , asa ca , daca temperatura creste prea mult porneste GMV-ul sa raceasca circuitul (asta vara ) , iarna motorul fiind racit f bine (de ex la -10 grade afara) termostatul deschide numai la 89 grade si se inchide imediat cum sesizeaza ca temperatura scade sub o anumita valoare , pe bord trebuie sa se mentina tot timpul 4 liniute .
Daca deschide mai devreme , iti zic eu care e problema acum iarna, motorul nu ajunge la temperatura optima in cel mai scurt timp si va consuma un pic mai multa benzina deoarece senzorii detecteaza si fac amestecul dupa temepratura motorului (socul electronic) si plus de asta caldura din habitaclu este mai slaba fata de o masina care are tot timpul 4 linii pe bord la temperatura.

Ca fapt divers , am mai zis, am pus un termostat neoriginal de 21 ron si a tinut 1 luna , cel original din reprezentanta consider ca e cel mai bun , a mers 2 ani jumate fara probleme , acum sa vedem cat tine asta rolleyes.gif


--------------------
Logan Kiss Fm 1.4 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 1 Mar 2011, 10:56
Post #982


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(constructorul99 @ 28 Feb 2011, 19:13)
pentru cei care nu-si rezolva problema prin schimbarea termostatului sau a firelor de masa, luati si desfaceti sonda de temperatura si curatati o bine
eu asa am rezolvat
*



si asta e posibil !!!


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 1 Mar 2011, 13:03
Post #983


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Am schimbat si eu termostatul dupa ce nu mai vedeam 4 linii decat foarte rar. Acum situatia a revenit la normal.
Termostatul original inchide perfect, asa ca l-am bagat in oala cu apa, cu un termometru alaturi, si l-am pus pe foc sa vad ce se intampla. Ei bine, incepe sa se deschida la 82 de grade si se inchide pe la 78. Suficient cat sa nu mai mearga totul perfect. Chiar si caldura era mai slaba din cauza acestor 10 grade mai putin.
Asa ca, pe undeva eu vad si un lucru bun la sistemul asta cu linii, in sensul ca te anunta imediat cum o ia razna -in jos- termostatul, pentru ca probabil daca aveam ac, sesizam mai greu.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bad_Wolf
post 3 Mar 2011, 13:49
Post #984


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 19 September 07




Stai linistit ca sunt multi care nu baga de seama nici liniutele alea de pe bord si merg asa cu termostatul defect mult si bine , cunosc cazuri concrete . Daca ai indicator cu ac e mai nasol.


--------------------
Logan Kiss Fm 1.4 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali2
post 3 Mar 2011, 14:27
Post #985


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 1 March 06
From: Iasi




eu as prefera un indicator digital numeric de temperatura.
daca a facut cineva asa ceva il rog sa ne arate si noua


--------------------
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 140 cp - Tekna+P2-magnetic red 2019
"Exista o lume mai buna........ dar este foarte scumpa."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei LGN
post 3 Mar 2011, 14:39
Post #986


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 12 September 06
From: Ploiesti




Exista asa ceva: http://www.scangauge.ro/ si altele tot cu denumirea de "gauge"

Problema e ca este destul de scump, insa ai si dispozitiv de diagnoza si vizualizare live valori de la toti senzorii de pe motor si calculator de bord (eu de ex. vreau sa-l iau tocmai pentru asta pentru ca nu am C.B. pe Symbol Fidji)


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 1.4 MPi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fyrestarter
post 3 Mar 2011, 16:16
Post #987


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 February 11




M-am confruntat și eu cu problema cu liniuțele la apă. Am schimbat termostatul cu unul de producător și acum urcă la 4 și nu mai mișcă. Ne-am chinuit un pic la colierele furtunelor, dar s-a rezolvat. A scăzut și consumul.


--------------------
Logan 1,5 dci Break 2006 - XX XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_h82
post 3 Mar 2011, 17:57
Post #988


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 21 October 07
From: Arad




Schimbat termostat cu unul de origine (50 lei) si nu mai face figuri. Parca si caldura da mai repede.........


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS+ (cu clima) - AR 19 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 3 Mar 2011, 20:35
Post #989


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(Fyrestarter @ 3 Mar 2011, 17:16)
M-am confruntat și eu cu problema cu liniuțele la apă. Am schimbat termostatul cu unul de producător și acum urcă la 4 și nu mai mișcă. Ne-am chinuit un pic la colierele furtunelor, dar s-a rezolvat. A scăzut și consumul.
*



Nu trebuie umblat la nici un colier. Desfaci cele 3 suruburi, schimbi termostatul vechi cu cel nou, pui si strangi suruburile la loc si gata.

This post has been edited by PaulT: 3 Mar 2011, 20:36


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 3 Mar 2011, 21:48
Post #990


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Probabil si-a dat si el seama dar dupa biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
49 Pages « < 31 32 33 34 35 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 19:29
Forum Renault