Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
![]() ![]() ![]() |
Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
PaulT |
![]()
Post
#961
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|||
andreig1982 |
![]()
Post
#962
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
ai fost norocos
![]() la mine s-au pierdut aproape 2 litri ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
PaulT |
![]()
Post
#963
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
M-am miscat repede..
![]() ![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
mamba |
![]()
Post
#964
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 20 November 06 From: București ![]() |
Am facut si testul dinamic in service.Am mers cu mecanicul si laptopul cu noi vreo 10 km.In mers temperatura e de 84...85...86 grade cu doua linii.Apoi tinuta pornita in curtea service-ului mi-au aparut 4 linii la 93 grade!.Deci "dom'le schimba sonda".Nu am cumparat sonda de la ei fiind foarte scumpa ci de la un magazin de pe Pantelimon la doar 30 ron dar absolut identica cu cea originala.Rezultat.....un mare zero.Face la fel...4 linii in oras...2 afara.Ce sa mai schimb?Mai e ceva de schimbat prin bord....vreun decodor care citeste de la sonda?Dar de unde stie decodorul asta cand se ridica apa la 93 grade???Inebunesc !!!!
|
--------------------
Dacia
Logan - Ambiance
2005
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#965
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
de ce anume sa schimbi sonda , daca pe calculici indica cum trebuie?
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
mamba |
![]()
Post
#966
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 20 November 06 From: București ![]() |
pai nu prea indica cum trebuie.Cele 4 linii apar la 93 grade.......iar eu stiu ca trebuie sa apara undeva mai jos.....pe la vreo 87-88
|
--------------------
Dacia
Logan - Ambiance
2005
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#967
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
din moment ce termostatu deschide la 89 sau 88 de grade,afisate pe calculator (cand se incalzeste furtunu de la termostat la radiator) si GMV-ul porneste la 98 sau 99 de grade,cum poti sa spui ca sonda nu e buna?Eu as pune problema pe baza afisajului,fix aceeasi problema o am si eu si face la fel cu termostat nou,o sa caut sa-i pun un cablu de masa suplimentar, poate poate
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#968
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Sa scrii si aici daca a mai facut dupa ce ai inlocuit masa sau ai pus masa suplimentara te rog.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
cristi.almasan |
![]()
Post
#969
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 31 January 11 ![]() |
Din pacate m-a prins si pe mine din urma aceasta problema. Cand 2 ..cand 4 linii
![]() |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
Bad_Wolf |
![]()
Post
#970
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 19 September 07 ![]() |
Schimba termostatul in 99% din cazuri se rezolva problema . Bafta !
|
--------------------
Logan
Kiss Fm 1.4 MPI
2008
|
|
testike |
![]()
Post
#971
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Imi explica si mie cineva cum pot sa imi dau seama daca e stricat senzorul, sau termostatul?
Problema e la un diesel - ajunge destul de repede la 2 linii (vreo 3-4km) dar apoi nu mai urca nicicum la 4, nici dupa 40-50 km, nici turat in sus pe Feleac. Nu mi se pare normal, cu toate ca zic unii ca 2 linii e normal la diesel. Cum se incalzeste de la -10 la +40 in 3-4 km, cred ca ar trebui sa urce si de la 40 la 90 intr-un timp relativ scurt, sau macar turat in panta , nu? Ma gandeam sa stau cu masina la relanti dupa un drum mai lung si sa pornesc/opresc caldura - daca creste turatia inseamna ca foloseste rezistenta, si inseamna ca motorul nu e cald. Daca turatia e la fel inseamna ca motorul e cald si nu foloseste rezistenta, deci problema e la senzor. As putea afla altcumva? Merg oricum si la electrician, as vrea sa vad daca pot sa verific cumva totusi, sa nu imi schimbe ceva aiurea - pana acum imi turna povestea cu "asa fac toate". LE": Am inteles bine ca la 2 linii pe bord termostatul nu ar trebui sa lase apa in radiator, deci radiatorul ar trebui sa fie rece? LLE: No, am citit tot topicul (aproape) - ma duc la o diagnoza sa vad exact la cate grade deschide termostatul. Am inteles ca poate sa deschida pe la 80 grade, cand motorul ar functiona normal, si sa arate 2 linii. Cam nasol in situatia asta, pentru ca nu iti poti da seama dupa afisaj cand termostatul e chiar stricat (poate e deschis tot timpul).. LLE: Am testat ieri, si la inceput rezistenta porneste cand motorul afiseaza 2 linii, apoi dupa ce mai merg cativa km rezistenta nu mai porneste, chiar daca motorul afiseaza tot 2 linii. Stie cineva la ce temperatura inceteaza sa functioneze rezistenta? This post has been edited by testike: 23 Feb 2011, 10:23 |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
sobolan |
![]()
Post
#972
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
si mie imi face la fel...cand 2 cand 4 dar acum pe frig sta mai mult in doua....azi am tinut-o vreo 16 min pe loc cu motorul pornit....GMV-ul a pornit 5-6 secunde si s-a oprit.....e frig afara si de aia urca mai greu in 4 linii !
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
testike |
![]()
Post
#973
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Mie nu mi-a urcat niciodata pe 4 in ultimele 2 saptamani, nici in relanti pe loc o jumatate de ora turata din cand in cand, nici turata in sus pe Feleac, nicicum.
|
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
bossake |
![]()
Post
#974
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 521 Joined: 6 December 07 From: Bucuresti ![]() |
testike la diesel e normala treaba asta. "asa face toate". Cauta mai cu atentie stiu ca era un topic cam cat asta de mare in care s-a vorbit despre "problema" asta cu liniutele la dci;
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Prestige 1.6 16v
- B 21 xxx
|
|
sobolan |
![]()
Post
#975
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
eu vad ca la semnatura are mpi....dar,ma rog....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#976
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
Eu am două exemplare de 1,4mpi, una personală, una de la serviciu. Ambelor le-a fost înlocuit, aproape simultan, termostatul. Când era ceva mai cald afară la ambele urca în 4 linii. Acum, doar la cea personală se întâmplă asta. Cea de serviciu a beneficiat de tratament preferențial, cu termostat de origine, a mea doar de unul de 12 lei. Cred eu că alea de origine îs cam junghiuri. Îmi pare rău că n-am luat tot d-ăla ieftinache și la cea de serviciu. Plus că acum, pe frigălăul ăsta, chiar se simte diferența dintre cele 4 linii de pe mașina personală și cele 2 de pe cea de serviciu. Sper să nu fiu nevoit să pun carton cum am văzut că mai practică unii.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#977
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu de cand l-am inlocuit am scapat de problema cu liniile. Ajunge rapid la 4 linii si acolo intepeneste, indiferent de temperatura exterioara si de viteza de deplasare. Si se simte si la capitolul diferenta temperatura habitaclu....
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
YRX |
![]()
Post
#978
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Deci e bun Gates-ul ala nu? Sa vedem in cat timp se decalibreaza.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
sobolan |
![]()
Post
#979
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(ursamajor @ 28 Feb 2011, 11:41) Eu am două exemplare de 1,4mpi, una personală, una de la serviciu. Ambelor le-a fost înlocuit, aproape simultan, termostatul. Când era ceva mai cald afară la ambele urca în 4 linii. Acum, doar la cea personală se întâmplă asta. ..... si daca deschide mai devreme,care-i problema ?acu ,iarna, va plangeti si-l schimbati si la vara va plangeti iar ca se ridica liniile mai mult ! ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
constructorul99 |
![]()
Post
#980
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 January 06 ![]() |
pentru cei care nu-si rezolva problema prin schimbarea termostatului sau a firelor de masa, luati si desfaceti sonda de temperatura si curatati o bine
eu asa am rezolvat |
--------------------
DACIA
LOGAN preference 1.6
- IS 78 XXX membru iesean
|
|
Bad_Wolf |
![]()
Post
#981
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 19 September 07 ![]() |
QUOTE(sobolan @ 28 Feb 2011, 18:06) si daca deschide mai devreme,care-i problema ?acu ,iarna, va plangeti si-l schimbati si la vara va plangeti iar ca se ridica liniile mai mult ! ![]() Te inseli , cred ca nu stii cum functioneaza termostatul, indiferent de temperatura de afara el trebuie sa deschida si sa inchida la anumite temeperaturi , asa ca , daca temperatura creste prea mult porneste GMV-ul sa raceasca circuitul (asta vara ) , iarna motorul fiind racit f bine (de ex la -10 grade afara) termostatul deschide numai la 89 grade si se inchide imediat cum sesizeaza ca temperatura scade sub o anumita valoare , pe bord trebuie sa se mentina tot timpul 4 liniute . Daca deschide mai devreme , iti zic eu care e problema acum iarna, motorul nu ajunge la temperatura optima in cel mai scurt timp si va consuma un pic mai multa benzina deoarece senzorii detecteaza si fac amestecul dupa temepratura motorului (socul electronic) si plus de asta caldura din habitaclu este mai slaba fata de o masina care are tot timpul 4 linii pe bord la temperatura. Ca fapt divers , am mai zis, am pus un termostat neoriginal de 21 ron si a tinut 1 luna , cel original din reprezentanta consider ca e cel mai bun , a mers 2 ani jumate fara probleme , acum sa vedem cat tine asta ![]() |
--------------------
Logan
Kiss Fm 1.4 MPI
2008
|
|
sobolan |
![]()
Post
#982
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#983
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Am schimbat si eu termostatul dupa ce nu mai vedeam 4 linii decat foarte rar. Acum situatia a revenit la normal.
Termostatul original inchide perfect, asa ca l-am bagat in oala cu apa, cu un termometru alaturi, si l-am pus pe foc sa vad ce se intampla. Ei bine, incepe sa se deschida la 82 de grade si se inchide pe la 78. Suficient cat sa nu mai mearga totul perfect. Chiar si caldura era mai slaba din cauza acestor 10 grade mai putin. Asa ca, pe undeva eu vad si un lucru bun la sistemul asta cu linii, in sensul ca te anunta imediat cum o ia razna -in jos- termostatul, pentru ca probabil daca aveam ac, sesizam mai greu. |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
Bad_Wolf |
![]()
Post
#984
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 19 September 07 ![]() |
Stai linistit ca sunt multi care nu baga de seama nici liniutele alea de pe bord si merg asa cu termostatul defect mult si bine , cunosc cazuri concrete . Daca ai indicator cu ac e mai nasol.
|
--------------------
Logan
Kiss Fm 1.4 MPI
2008
|
|
vali2 |
![]()
Post
#985
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 1 March 06 From: Iasi ![]() |
eu as prefera un indicator digital numeric de temperatura.
daca a facut cineva asa ceva il rog sa ne arate si noua |
--------------------
Nissan
Qashqai 1.3 DIG-T 140 cp - Tekna+P2-magnetic red
2019 "Exista o lume mai buna........ dar este foarte scumpa."
|
|
Andrei LGN |
![]()
Post
#986
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 12 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Exista asa ceva: http://www.scangauge.ro/ si altele tot cu denumirea de "gauge"
Problema e ca este destul de scump, insa ai si dispozitiv de diagnoza si vizualizare live valori de la toti senzorii de pe motor si calculator de bord (eu de ex. vreau sa-l iau tocmai pentru asta pentru ca nu am C.B. pe Symbol Fidji) |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006 1.4 MPi
|
|
Fyrestarter |
![]()
Post
#987
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 February 11 ![]() |
M-am confruntat și eu cu problema cu liniuțele la apă. Am schimbat termostatul cu unul de producător și acum urcă la 4 și nu mai mișcă. Ne-am chinuit un pic la colierele furtunelor, dar s-a rezolvat. A scăzut și consumul.
|
--------------------
Logan 1,5 dci
Break
2006
- XX XX XXX
|
|
cosmin_h82 |
![]()
Post
#988
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 21 October 07 From: Arad ![]() |
Schimbat termostat cu unul de origine (50 lei) si nu mai face figuri. Parca si caldura da mai repede.........
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS+ (cu clima)
- AR 19 ***
|
|
PaulT |
![]()
Post
#989
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Fyrestarter @ 3 Mar 2011, 17:16) M-am confruntat și eu cu problema cu liniuțele la apă. Am schimbat termostatul cu unul de producător și acum urcă la 4 și nu mai mișcă. Ne-am chinuit un pic la colierele furtunelor, dar s-a rezolvat. A scăzut și consumul. Nu trebuie umblat la nici un colier. Desfaci cele 3 suruburi, schimbi termostatul vechi cu cel nou, pui si strangi suruburile la loc si gata. This post has been edited by PaulT: 3 Mar 2011, 20:36 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#990
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Probabil si-a dat si el seama dar dupa
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 19:29 |