DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

49 Pages « < 29 30 31 32 33 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)

Johnny91
post 20 Dec 2010, 22:51
Post #901


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Nu spune asa pentru ca si eu sunt tentat sa ii pun.
Eu am Ambiance si pana se incalzeste dimineata ajung la lucru. Asa nu mai fac nici o afacere, mai bine merg cu microbuzu.
Si inca ceva. Am patit intr-o seara cand am plecat de la lucru o chestie ciudata. Am plecat cu ea, schimbam la 3000 ca sa se incalzeasca mai repede, o tineam la 2500 in viteza si pana la urma o facut 2 linii apoi 4. La 2 min dupa ce a facut 4 o trebuit sa ma opresc sa astept pe cineva. Am tras pe dreapta si am lasat-o la relanti fara sa o opresc. Surpriza! Cand ma uit la temperatura avea 2 linii.
Nu cred ca e normal ca odata ce atinge temperatura optima de functionare sa se mai raceasca. Nu stiu eu prea multe la capitolul asta, dar nu ar fi trebuit sa inchida termostatul, sa nu mai circule apa prin radiator?
Afara nu pot sa zic ca era frig, undeva la -8, -10.
Sugestii?
Banuiesc ca trebuie schimbat termostatul, dar totusi, poate fi de la altceva?


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 20 Dec 2010, 23:33
Post #902


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




E termostatul...el e responsabil cu mentinerea regimului termic al motorului. Iar de carton nu e nevoie sub nici o forma... nici la berlina... biggrin.gif


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 20 Dec 2010, 23:45
Post #903


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Crede-ma ca ii ia aproximativ 5 km in regim de lucru normal sa faca 4 linii si sa bage caldura.


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 21 Dec 2010, 02:01
Post #904


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Ba cartonul poate fi util la berlina si nu numai.Numai intra atata aer foarte rece spre motor.El mai pierde caldura si prin suprafata exterioara a blocului.chiulasei,etc.Iar la"berlina"(e un fel de a spune,ca si Loganul si Nova,etc.tot caroserie de tip berlina au) cartonul impiedica sa ajunga curentul de aer rece la carburator si sa-l ajute sa inghete.Se mai poate pune carton chiar si in fata carburatorului.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 21 Dec 2010, 12:49
Post #905


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




Am ajuns azi in service din nou... la diagnoza a reiesit ca senzorul de temperatura era defect... printr-o minune l-au gasit pe cel vechi scapat de inginerul celalalt si mi l-au montat si totul a revenit la normal. Mai putin martorul de pe bord... Acum sa vad daca imi vor da cei de la magazin banii inapoi pe piesa. Daca e sa trag linie cred ca ieseam mai ieftin in service dacia mad.gif

This post has been edited by rtBK: 21 Dec 2010, 12:50


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushus
post 21 Dec 2010, 14:16
Post #906


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 13 February 06




Am avut si eu problema cu liniutele, in oras urcau greu la 4, insa scadeau la 2, la un drum de aprox 20 km afara nu a urcat mai mult de doua. Am cumparat termostat de "origine" cu garnitura cu tot 42 ron si l-am scimbat singur, am completat cam 1,5l lichid de racire. Acum am patru liniute indiferent daca merg in oras sau afara

This post has been edited by alinushus: 21 Dec 2010, 14:17


--------------------
Dacia Logan Laureate 2005 - GR 03 BNB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 21 Dec 2010, 14:55
Post #907


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Diesel?
Acum cat timp ai cumparat termostatul?


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 21 Dec 2010, 15:00
Post #908


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




QUOTE(alinushus @ 21 Dec 2010, 14:16)
Am avut si eu problema cu liniutele, in oras urcau greu la 4, insa scadeau la 2, la un drum de aprox 20 km afara nu a urcat mai mult de doua. Am cumparat termostat de "origine" cu garnitura cu tot 42 ron si l-am scimbat singur, am completat cam 1,5l lichid de racire. Acum am patru liniute indiferent daca merg in oras sau afara
*



am patit acelasi lucru la logan pe benzina si am rezolvat la fel problema.

This post has been edited by han_1.6 mpi: 21 Dec 2010, 15:00


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushus
post 21 Dec 2010, 15:11
Post #909


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 13 February 06




QUOTE(Johnny91 @ 21 Dec 2010, 14:55)
Diesel?
Acum cat timp ai cumparat termostatul?
*



1.4 MPI, saptamana trecuta am cumparat termostatul


--------------------
Dacia Logan Laureate 2005 - GR 03 BNB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 22 Dec 2010, 07:20
Post #910


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Astazi ajung in service sa schimb uleiul in cutie si filtrul de motorina.
O sa il iau la intrebari pe inginerul de acolo sa vad daca o mai intanlit logan (nu e autorizat dacia)care sa ii vina cu problema asta cu temperatura.


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 24 Dec 2010, 11:40
Post #911


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




eu momentan am revenit la senzorul vechi pana trec sarbatorile... mi s-a stins si martorul de check engine. Pe viitor cand mai schimbati senzorul de temperatura puneti mufa ca sa fiti siguri ca e totul ok si nu porneste electroventilatorul de nebun si de acolo sa apara alte probleme si bani irositi pe service aiurea.



--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabylzr
post 24 Dec 2010, 12:07
Post #912


membru autentic


Group: Members
Posts: 598
Joined: 7 October 06
From: MANGALIA




Si tu te-ai zgarcit si nu ai facut operatiunea la dacia cu piese de la ei .


--------------------
Skoda Octavia 2, ex logan laureate 1,5 dci/2006 1,6/2005 - CT------
Forza Steaua
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teleii07
post 24 Dec 2010, 13:15
Post #913


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 18 February 06




QUOTE(bobo77 @ 20 Dec 2010, 22:09)
a ramas cu sechele de la dacia 1310 biggrin.gif
*



Eu am carton in partea din dreapta pe 1/3 din radiator.. la temperaturi sub 0, -5 -10 grade ajuta la incalzirea motorului mai repede, trece mai usor la 2 linii..

QUOTE(Johnny91 @ 20 Dec 2010, 22:51)
Nu spune asa pentru ca si eu sunt tentat sa ii pun.
Eu am Ambiance si pana se incalzeste dimineata ajung la lucru. Asa nu mai fac nici o afacere, mai bine merg cu microbuzu.
Si inca ceva. Am patit intr-o seara cand am plecat de la lucru o chestie ciudata. Am plecat cu ea, schimbam la 3000 ca sa se incalzeasca mai repede, o tineam la 2500 in viteza si pana la urma o facut 2 linii apoi 4. La 2 min dupa ce a facut 4 o trebuit sa ma opresc sa astept pe cineva. Am tras pe dreapta  si am lasat-o la relanti fara sa o opresc. Surpriza! Cand ma uit la temperatura avea 2 linii.
Nu cred ca e normal ca odata ce atinge temperatura optima de functionare sa se mai raceasca. Nu stiu eu prea multe la capitolul asta, dar nu ar fi trebuit sa inchida termostatul, sa nu mai circule apa prin radiator?
Afara nu pot sa zic ca era frig, undeva la -8, -10.
Sugestii?
Banuiesc ca trebuie schimbat termostatul, dar totusi, poate fi de la altceva?
*


Daca e foarte frig afara este normal sa scada temp la doua linii din cauza radiatorului de incalzire care nu are termostat...raceste motorul incontinu...
daca caldura este data la maxim si ventilatia la fel, aerul pus pe exterior, foarte greu ajunge la 2 linii...
Cartonul nu e indicat la mers mult in oras unde poate sa ingreuneze racirea dupa anumit timp...
Folosind masina pe distante scurte,6-8 km ajuta cartonul foarte mult la temp sub 0 grade!!!

This post has been edited by teleii07: 24 Dec 2010, 13:18


--------------------
Dacia 1300, Logan 1.4 ABS+ '07-'16, Lodgy 1.6 8V GPL GFI '16- - TM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 24 Dec 2010, 14:12
Post #914


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Am fost sa schimb pe la service ceva, si am vorbit cu inginerul de acolo, i-am povestit si mi-o spus scurt acelasi lucru: termostatlul.
Nu e chiar 6-8 km, eu stau in Hunedoara si lucrez in deva. Deci sunt 16 km. Acum sa treaca sabratorile si vad ce mai ii fac...
Craciun Fericit!


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 24 Dec 2010, 18:37
Post #915


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(Tudor Badescu @ 21 Dec 2010, 03:01)
Ba cartonul poate fi util la berlina si nu numai.Numai intra atata aer foarte rece spre motor.El mai pierde caldura si prin suprafata exterioara a blocului.chiulasei,etc.Iar la"berlina"(e un fel de a spune,ca si Loganul si Nova,etc.tot caroserie de tip berlina au) cartonul impiedica sa ajunga curentul de aer rece la carburator si sa-l ajute sa inghete.Se mai poate pune carton chiar si in fata carburatorului.
*




In fata carburatorului am pus si eu(cand mergeam pe benzina..) cand nu aveam inca ELV. In rest n-a fost niciodata nevoie.

@teleii07 - Nu e deloc normal sa scada de la caloriferul de incalzire a habitaclului... Ca se incalzeste putin mai greu este perfect adevarat(eu de exemplu nu pornesc ventilatia imediat dupa pornirea motorului, ci dupa circa 2 minute), dar odata ajuns la regimul termic normal scade doar daca sunt probleme cu termostatul.

This post has been edited by PaulT: 24 Dec 2010, 18:38


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bossake
post 24 Dec 2010, 18:48
Post #916


Membru autentic


Group: Members
Posts: 521
Joined: 6 December 07
From: Bucuresti




Eu de obicei pornesc caldura fix atunci cand se fac 4 liniute. In ultima vreme imediat dupa ce pornesc caldura (adica imediat ce s-au facut 4 linii) scade la 2, sta ~30s-1min si apoi iar urca la 4. Dupa asta nu mai scade deloc. Sa am vreo problema?
Nu stiu daca coincidenta sau nu dar treaba asta a aparut cam de cand am mai completat cu antigel vreo 200ml cam asa.

This post has been edited by bossake: 24 Dec 2010, 18:49


--------------------
Dacia Logan 2007 Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mamba
post 26 Dec 2010, 21:57
Post #917


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 20 November 06
From: București




Dupa ce am schimbat termostatul acum vreo 2 saptamani am simtit o imbunatatire in sensul ca am reusit sa vad 4 liniute in sfarsit !!!Dar asta doar in oras....cum ies afara cum scade la 2.Zilele trecute am fost pana la Bacau si inapoi si nici gand de 4 linii.Inainte sa plec am fost intr-un service Dacia si in urma verificarilor(cu laptopul) totul e ok dar nu imi indica bine.Nenea mesteru' mi-a spus ca temperaturile sunt bune,termostatul deschide bine,ventilatorul pleaca bine......e posibil sa am o defectiune in bord.Eu consider trasa de par explicatie...cum dracu defectiunea asta se manifesta asa...adica la mers incet sunt 4...la mers iute sunt 2?Credeti ca e timpul sa imi cumpar o sonda???


--------------------
Dacia Logan - Ambiance 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 26 Dec 2010, 22:03
Post #918


...........................


Group: Members
Posts: 7.213
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Zicea cineva pe acest topic de masa, vezi ce au scris si fa si tu poate o sa fie bine...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eurocristi
post 26 Dec 2010, 22:43
Post #919


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 16 May 07
From: Oradea




In mod sigur ai probleme cu sonda de temperatura.Nu e greu de schimbat,ai nevoie de o tutbulara de 21 modelul mai lung sau o cheie de 21,Nici antigel nu pierzi asa de mult.


--------------------
logan ambition 2005
membru proaspat dar experimentat in auto
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mamba
post 26 Dec 2010, 22:59
Post #920


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 20 November 06
From: București




Deci sonda sa fie?Eu ma gandeam ca am avut ''bafta'' de un termostat defect cu toate ca e luat din service Dacia de origine dar i-am pus garnitura veche.


--------------------
Dacia Logan - Ambiance 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eurocristi
post 26 Dec 2010, 23:03
Post #921


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 16 May 07
From: Oradea




Si eu am patit faza cu linutele.Am schimbat si eu termostatul mai intai si n-am rezolvat nimic,Se pare ca sondele astea de temperatura de Logan nu tin mai mult de 5 ani.


--------------------
logan ambition 2005
membru proaspat dar experimentat in auto
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 26 Dec 2010, 23:27
Post #922


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(mamba @ 26 Dec 2010, 22:57)
Dupa ce am schimbat termostatul acum vreo 2 saptamani am simtit o imbunatatire in sensul ca am reusit sa vad 4 liniute in sfarsit !!!Dar asta doar in oras....cum ies afara cum scade la 2.Zilele trecute am fost pana la Bacau si inapoi si nici gand de 4 linii.Inainte sa plec am fost intr-un service Dacia si in urma verificarilor(cu laptopul) totul e ok dar nu imi indica bine.Nenea mesteru' mi-a spus ca temperaturile sunt bune,termostatul deschide bine,ventilatorul pleaca bine......e posibil sa am o defectiune in bord.Eu consider trasa de par explicatie...cum dracu defectiunea asta se manifesta asa...adica la mers incet sunt 4...la mers iute sunt 2?Credeti ca e timpul sa imi cumpar o sonda???
*



Cel mai bine ar fi ca testul sa fie dinamic. Pe loc, in service, si cu termostatul defect tot se ajunge fara probleme la temperatura de lucru si porneste si ELV-ul. Problemele apar in mers, cand curentul de aer raceste radiatorul. Daca ar fi sonda problema eu as zice ca nu ar arata nici in oras 4 linii..


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eurocristi
post 26 Dec 2010, 23:42
Post #923


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 16 May 07
From: Oradea




Este foarte corect ce spune PaulT!Daca poti face un test dinamic e cel mai bine.Eu am plecat de la premisa ca e putin probabil ca un termostat nou sa fie defect.


--------------------
logan ambition 2005
membru proaspat dar experimentat in auto
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_h82
post 27 Dec 2010, 00:16
Post #924


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 21 October 07
From: Arad




Aceeasi problema. Am schimbat termostatul. Am fost in reprezentanta si nu am platit manopera pt ca am luat termostatul si antigelul de la ei. Cost piese: 55 lei si in 30 min a fost gata tot. Acuma sunt 4 linii la 5 min dupa pornire si asa raman


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS+ (cu clima) - AR 19 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikey_gtx
post 27 Dec 2010, 00:23
Post #925


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 23 April 09




o parte din problemele expuse aici pe topic sunt 'povesti' si spun asta pt ca nu exista de fapt o neregularitate sau o defectiune propriu-zisa.

sa va exemplific:
de cand am masina, motor cald inseamna 4 linii si asta-i lege. da?
pana zilele trecute tot asa era. zilele trecute, cele cu -10 si -15 grade C si porniri lenese rau de tot datorita uleiului 10W40 dar din prima cheie, am facut un drum extraurban. prin oras dau putina pedala, ajunge la 4 linii. ies din oras si merg politicos, economic, numiti cum vreti voi. cade la 2 linii.
la intoarcere, se incalzeste la 2 linii si sta tot la 2. ma satur de mers batraneste si las sa urce ceva mai mult in ture. surpriza: urca la 4 linii.

concluzia? nu vad absolut nicio problema. cantitatea de caldura dezvoltata nu este suficient de mare astfel incat sa urce la 4 linii daca se circula constant cu 1800-2000rpm. cum am urcat la 2500, ca era prea liniste in masina si nu imi place laugh.gif, a inceput sa bage mai multa caldura si a urcat la 4 linii.

benzina sa fie, in rest ne descurcam noi.
alcoholic.gif + sofer1.gif -> nono.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_h82
post 27 Dec 2010, 00:33
Post #926


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 21 October 07
From: Arad




eu zic ca indiferent de temp ext daca termostatul e bin ar trebui sa fie la 4 linii si sa ramana acolo. Nu conteaza in ce rgim de turatii merge


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS+ (cu clima) - AR 19 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikey_gtx
post 27 Dec 2010, 00:39
Post #927


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 23 April 09




tin sa te contrazic.
la 4 linii, termostatul e deschis si lasa apa sa curga prin radiator. afara e asa frig incat disipa foarte usor caldura si ajunge sa cada la 2 linii. motorul nu dezvolta suficienta caldura sa compenseze pierderea asa ca ramane la 2, unde termostatul incepe sa inchida pentru a preveni coborarea la 0 linii.

problema apare daca pica de la 2 la 0 linii si nu din 4 in 2.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 27 Dec 2010, 02:09
Post #928


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Total fals... Termostatul trebuie sa inchida inainte de a scadea la 2 linii. Iar dupa inchiderea lui(daca inchide...) indiferent de regimul de turatie trebuie sa stea la 4 linii. Cum a stat si la masina ta pana acum... ca nu cred ca a vazut pentru prima oara -10 grade acum cateva zile avand in vedere ca e din 2006(ca al meu). Eu am luat termostatul deja(Gates, ca de "origine" nu vreau sa vad...) si il pun zilele astea.

This post has been edited by PaulT: 27 Dec 2010, 02:11


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikey_gtx
post 27 Dec 2010, 04:24
Post #929


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 23 April 09




pai termostatul nu-i electrovalva sa inchida instantaneu, el inchide treptat. si pana sa inchida complet, lichidul rece din radiator apuca sa ajunga la senzorul de temperatura, iar asta determina afisarea a 2 linii pe TdB.
aceeasi poveste ca la "de ce imi porneste GMV si mi se opreste dupa juma de ora de cand am parcat masina?", doar ca atunci e vorba de apa calda.

This post has been edited by mikey_gtx: 27 Dec 2010, 04:29


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 27 Dec 2010, 10:48
Post #930


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Nici de deschis nu se deschide instantaneu, ci de-a lungul unei perioade de timp si al unui interval de temperatura. In conditii de racire puternica(temperatura exterioara scazuta si viteza de deplasare relativ mare) nici nu apuca sa se deschida complet(practic lucreaza in deschideri partiale). Si chiar daca s-ar intampla cumva sa scada la 2 in foarte scurt timp ar trebui sa urce la 4 linii in conditiile in care deplasarea se desfasoara in aceleasi conditii(frig+viteza). Eu pana anul acesta(mai in primavara) nu am avut niciodata scaderi la 2 linii nici daca mergeam cu 160km/h toata autostrada la (-10) -(- 15) grade Celsius. In schimb spre sfarsitul verii aveam 2 linii si daca porneam a/c(si mergea automat si ELV pe treapta 1...) chiar daca erau +30 grade afara..


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
49 Pages « < 29 30 31 32 33 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th June 2024 - 07:39
Forum Renault