UE da in judecata statul roman, Jos taxele :)
![]() ![]() ![]() |
UE da in judecata statul roman, Jos taxele :)
tzk |
![]()
Post
#31
|
||
membru cu megane Group: Members Posts: 208 Joined: 20 December 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault Megane
II Sedan Expression
1,5dCi 80 2005
|
|||
argon |
![]()
Post
#32
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Stai linistit, nu o sa apara nici o taxa in plus fata de ce exista deja in tarile UE, unde taxele pentru non euro sunt putin mai mari , dar acceptabile , in nici un caz enorme cum stipulati pe aici....astea sunt povesti de popa de tara, ca si aia cu 3 prezoane si iesitul din tara, doar la fabulat zvonuri ne pricepem noi romanii cel mai bine
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tzk |
![]()
Post
#33
|
membru cu megane Group: Members Posts: 208 Joined: 20 December 05 ![]() |
nu fabulam deloc. sint cheltuieli si probleme la masinile vechi, si sti bine. si ai inteles ce am vrut sa zic cind am zis de o taxa care mi-a venit prima la tastatura.
daca n-ar fi asa europa ar fi plina de dacii, trabante , skode 120L, si programu "rabla" ar fi ignorat total. eu m-am hotarit sa vind dacia pentru ca ma costa mult (cite putin dar des) si nu aveam nici o siguranta cu ea. gidneste-te cum aratau masinile dintre blocuri acum 5 ani, cind daca vedeai o masina noua era eveniment, iar 90 % erau dacii, si acuma mai degraba invers, mai mult de atita nici nu mai incap masinile nicaieri . |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Expression
1,5dCi 80 2005
|
|
ovidiusoft |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru de sub patura Group: Members Posts: 999 Joined: 3 June 05 From: Bucuresti ![]() |
@sorin1938, sa ne intelegem: eu nu cred ca statul roman merita vreun ban, eu personal n-as plati nici o taxa! Daaaar... intre a permite importul facil de junk-uri si a stimula cumpararea de masini noi, din tara, prefer a doua varianta la orice ora. Si ce daca sa imbogateste Tariceanu? Ati prefera sa se imbogateasca herr Johan Tariceanu din DE?
@argon: Da, o sa ramana mult timp Dacii, dar oricum o sa dispara mai repede decat masini de 10 ani, aduse de afara. Si oricum, o sa ramana doar cele cu adevarat bune, care oricum dupa parerea mea merita sa circule ![]() Si ideea cu upgrade-ul de motor e interesanta... oare nu se poate face direct la sursa si cand o aduci in tara deja are un motor cu taxa mica? ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Ambitios 1.6MPI-8V
promotia 2005 aici ar veni semnatura, nu?
|
|
argon |
![]()
Post
#35
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Tot ce vroiam eu sa zic e ca Romania nu poate introduce o taxa de mediu uriasa pentru masinile vechi, nu mai suntem comunisti, marite, da, cum e rovinieta, cu 9(?) euro mai scumpa la non euro decat la euro 4 de exemplu, dar pana la enorm mai e cale lunga. Un lucru bun ar fi ca statiile ITP sa-si faca treba pe bune, si sa nu se mai acorde verificarea pe pile, cotizatii, etc, in special la autobuzele si camioanele vechi de 20+ de ani ale firmelor mari care atunci cand trec pe langa ti se taie respiratia, dar si la masinile mici, si atunci am fii mult mai castigati.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tzk |
![]()
Post
#36
|
membru cu megane Group: Members Posts: 208 Joined: 20 December 05 ![]() |
exemplu asta cu ITP-ul ar fi trebuit sa ti-l dau eu tie
![]() |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Expression
1,5dCi 80 2005
|
|
router |
![]()
Post
#37
|
![]() Recalcitrant Group: Members Posts: 790 Joined: 13 January 06 ![]() |
QUOTE(rue @ 9 Jan 2007, 14:37) daca accesul la masini sh nu ar fi limitat de asemenea taxe atunci daciile vechi mai ales si celelalte masini f vechi nu vor mai valora nimic si vor ajunge la casare automat. nu ar mai da lumea pe ele nici 300 euro pt cele de 15 ani minim. astfel in loc de opeluri rekord si fiaturi regata si chiar golf2 in stare jalnica la 1-2000 euro vom avea golf 3, astra F etc. daciile din 95 + ar costa pe la 5-1000 euro solenza maxim 3500 cielo 1500-2000 supernovele maxim 2000 tico maxim 1500 astra g (pana in 1999) 4-5000 loganul sh va avea o reducere normala cu 1000 cred. plaja masinilor din 94-2001 ar fi pt cei care au mers pana acum cu daciile si cielo. asta ar fi tare dar nu se va intampla ![]() e cineva care a platit aceaste taxe pentru masini? |
--------------------
Fost Supernovist
Actualmente fan Gillette Mach 3
2007
- B-81-XXX Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
|
|
bulan |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
QUOTE(Diac @ 9 Jan 2007, 20:33) Treaba asta cu minunatele masini sh din strainatate, respectiv din Germania e fenomenala. Pai credeti ca TOATE masinile astea sunt niste bijuterii si vanzatorii lor niste sfinti? Toti ne gandim la mitul pensionarului neamt care are o masina impecabila cu un kilometraj minuscul si pe care o putem lua la un pret foarte avantajos. Ce este fenomenal la nemti este ca ei cand cumpara o masina noua stiu ca o vor vinde dupa ""X"" ani.Si ca atare au grija de ea ca de ochii din cap sa nu piarda bani la vanzare.Oricum ei au grija de orice lucru din viata lor.Dupa parerea mea cea mai buna reciclare este sa folosim lucrurile pana la capat!!!Hai sa aruncam la tomberon un SH bun pentru care industria deja a poluat planeta si hai sa facem o masina noua ieftina si proasta doar ca sa avem masini noi pe strada! Afara cu toate auto SH din UE!!! Si daca ajung in CONGO efectul nu va fi acelasi?Nu traim cu totii pe acelasi balon de spuma amagitor??? |
--------------------
a
b
c
|
|
tzk |
![]()
Post
#39
|
membru cu megane Group: Members Posts: 208 Joined: 20 December 05 ![]() |
pai pe principiu asta ca o vind dupa citiva ani, as zice ca exact invers , nu au de ce aibe grija de masini. de ce sa protejez turbina cind pe mine oricum ma tine 3-4 ani, pe urma ce-o fi. de ce sa schimb filtru de motorina in ianuarie ca in februarie o vind.
dar ai dreptate, sh de la nemti , daca nu ar avea taxe, ar avea mai multe sanse decit o masina locala noua. eu inainte sa iau megane, cautam sh in germania. am avut ceva cunostiintze si as fi avut incredere in masina adusa. eram la un moment dat cit pe ce sa cumpar un opel astra. daca nu ar fi fost taxele, si masina ar fi fost mai ieftina decit era poate ca l-as fi luat si acum nu aveam masina noua. |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Expression
1,5dCi 80 2005
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#40
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
Eu nu sunt de acord cu taxa asta pt ca de exemplu pretul al o Skoda diesel a crescut cu aproape 600 de euro - MASINA NOUA!!!!!!!!
La EURO 3 masina noua e de la 1 ian mai scumpa cu 400-600euro! Si benzinarele cu 180-200euro - EURO 4! BANI DATI AIUREA! Eu unul nu mi-as lua SH din principiu, orice ar fi... Prefer sa imi iau un Logan, cu garantie! De exemplu, la C4 am avut 2 probleme, rezolvate pe garantie... Costul lor - 1000 de coco! Garantie! Deci, cand face 3 ani, o marit si imi iau alta noua ![]() |
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#41
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
de sters
This post has been edited by vis-a-vis: 10 Jan 2007, 00:08 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
dadosh |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 6 January 07 ![]() |
QUOTE(argon @ 9 Jan 2007, 21:39) Sa mai aiba UE inca un motiv sa ne dea in judecata? ![]() Te asigur ca o sa poata circula mult si bine, Daciile 1300 sunt printre cele mai fiabile si usor de reparat masini, si inca 50 de ani de acum incolo o sa mai le vedem pe strazi . taxa de inmatriculare este si in functie de norma de poluare: logan 1,5 dci euro 3 - 559 euro logan 1,5 dci euro 4 - 168 euro |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dci
2007
|
|
Daddy |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
Aceasta taxa nu protejeaza mediul, ea protejeaza afacerile importatorilor de masini noi (Tariceanu, Tiriac, etc).
Argumentez aceasta cu urmatoarele: daca intardevar se dorea sa nu fim "poluanti" se incepea curatenia din curtea noastra nu din curtea vecinilor, asfel Inspectiile Tehnice Periodice erau drastic controlate (nu se fac pe spagi de 50 euro bucata, sau se fac ca sunt autobuzelele/camioanele nustiu carei institutii si nu sunt fonduri de altele) cine nu corespunde nu circula. Acele controale efectuate de Registrul Auto Roman in trafic sa-si faca datoria fara partinire, mai exact sa ridice taloane nu numai la masinile private ci si la masinile care nu corespund si sunt in proprietatea institutiilor de stat. Daca e sa ne uitam in curtea vecinilor puteam sa implementam sistemele lor de protectie a mediului: masinile cu cele mai noi norme de poluare taxe anuale "0" si crescendo pe parcursul scaderii normei, zone din anumite orase aglomerate, statiuni montane sau de agrement, zone protejate de mediu, etc., in acestea fiind interzis accesul subt o anumita norma de poluare. In privinta cu lozinca ca "Romania se va umple de harburile Europei" eu nu cred ca sta treaba chiar asa. Romania are deja suficiente harburi si nu cred ca o sa apara altele mai rele, efectiv nu au de unde. Prelucrand aceiasi ideie eu cred cau un romanas de al nostru care detine de exemplu Dacia fabricata inainte de 1990 va fi tentat sa o schimbe cu un Astra (tot exemplu) fabricat dupa 1990, acum stam si calculam normele de poluare pentru aceste modele si vedem cum se poate sa avem o Romanie mai putin poluanta si mai sigura. Ca Dacia aia va ajunge in targ asta e corect, dar va fi invazie de oferte, preturile vor scadea la batranele Dacii ca odata defectate ele vor ajunge direct in cos deoarece piesele de schimb si manopera vor costa cu mult mai mult decat valoarea lor. Eu personal nu sunt de acord cu aceste taxe, deoarece ale ingradesc dreptul de circulatie a marfurilor, creaza avantaje unor privilegiati ai societatii si nu majoritatii, plaseaza anumite produse in categorii superioare nelasand ca economia de piata sa-si exercite functiile. PS: Stau si ma intreb cati romani ar schimba batranele dacii non euro (sau alte modele depasite) cu masina de mai jos, asta in conditiile in care taxa de inmatriculare nu exista. Fiat Punto 55 68.000 km, 40 kW (54 PS), 1100 cmc, 06/98, 6,5 l/100km, emisii CO2 ca.:154 g/km Euro II, pret 850 euro cu TVA inclus. Sursa mobile.de Era sau nu Romania mai curata ? This post has been edited by Daddy: 9 Jan 2007, 23:08 Attached thumbnail(s) 0bcd_27.JPG ( Size: 44.93k ) Number of downloads: 41 0c3e_27.JPG ( Size: 41.68k ) Number of downloads: 35 0f4e_27.JPG ( Size: 45.37k ) Number of downloads: 75 083c_27.JPG ( Size: 42.95k ) Number of downloads: 32 0935_27.JPG ( Size: 40.81k ) Number of downloads: 38 |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
radus |
![]()
Post
#44
|
![]() -Membru cu atributii....- Group: Members Posts: 102 Joined: 16 August 05 From: Jidvei ![]() |
Sigur, acum tinem piept europei ca nu vrem masinile lor SH, dar cind aceeasi europa ne obliga ( Obliga in continuare ) sa facem experimente noi pe noi!!! nu mai suntem asa batosi.... Tu'va.........................de parlamentari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
--------------------
dacia
logan
Laureat,2005
- AB xx RMS
|
|
stoianco |
![]()
Post
#45
|
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 5 November 04 ![]() |
QUOTE(bulan @ 9 Jan 2007, 21:19) Ce este fenomenal la nemti este ca ei cand cumpara o masina noua stiu ca o vor vinde dupa ""X"" ani.Si ca atare au grija de ea ca de ochii din cap sa nu piarda bani la vanzare.Oricum ei au grija de orice lucru din viata lor.Dupa parerea mea cea mai buna reciclare este sa folosim lucrurile pana la capat!!!Hai sa aruncam la tomberon un SH bun pentru care industria deja a poluat planeta si hai sa facem o masina noua ieftina si proasta doar ca sa avem masini noi pe strada! Afara cu toate auto SH din UE!!! Si daca ajung in CONGO efectul nu va fi acelasi?Nu traim cu totii pe acelasi balon de spuma amagitor??? uaaaaaaauuu...si marmota invelea ciocolata si toata Europa e multumita!!! inclusiv Romania!!! - nemtii isi baga piciorul in ele de masini tocmai ca le vand dupa """X"" ani" si nu-i intereseaza(ca doar au si putere economica sa-si permita)...reteaua de Autobahn-uri si tarile gen Romania unde exista perceptia de masina straina=masina "mai buna" ii ajuta pe totodata sa nu piarda mai nimic la vanzare! - dintre masinile care intra in tara SH cate au mai putin de 100.000 Km? sub 5%...cate au mai mult de 200.000 Km?? 10-15% marea majoritate sunt pe la 150.000 Km. Pe la aceasta limita de km la masina incep sa mai pice cate ceva deci incepe sa fie costisitoare in expoatare pentru ca piesele de schimb cat si service-urile sunt scumpe si ei stiu asta foarte bine - incercati sa vedeti care este garantia data de producatori si care este momentul vanzarii de catre primul proprietar occidental si o sa vedeti ca acest moment cam coincide... de ce oare? - Si Hitler spunea ca neamtul este de rasa superioara deci de ce sa nu foloseasca ei numai masini noi si cand se satura de ele sa aiba cui sa le vanda? - Sa ma scuzi dar o masina noua este o masina noua. (daca spun ca este aceeasi teorie ca la femei intelegi ceva?) Personal o sa fac cat de mult posibil sa am parte numai de lucruri noi. Mai sunt multe de spus dar... cine vrea SH - de SH sa aiba parte! |
--------------------
Dacia Logan
PRESTIGE
2006
|
|
gdm |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 13 May 04 ![]() |
stoianco, aici gresesti profund. Nu te obliga nimeni sa-ti aduci masina din Germania. Ideea e de a se liberaliza piata auto si pentru second hand.
Poti s-o aduci la fel de bine din franta sau din italia sau olanda, austria etc. , de unde vrei tu, daca nu-ti place de nemti ca l-au avut pe hitler. Normal ca toata lumea ar vrea masini noi, dar alea sunt si mai scumpe. Iar banii se fac greu si... stii tu povestea cu marmota. ![]() |
--------------------
Dacia 1410
cutie 5 trepte, GPL Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
|
|
cri123 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cu toate astea, taxa e un nou praf in ochi aruncat de guvernantii nostri. Nu conteaza ca nu mai vin rable, ca scade poluarea, orice, conteaza modul in care guvernul roman sfideaza pe toata lumea si crede ca va mai tine asta mult si bine.
Credeti ca daca ne amendeaza UE ca noi tinem taxa, plateste Tariceanu din buzunar? Nu prea cred... Inca o data, daca voiam sa facem treburile pe bune, nu un smen cum suntem noi obisnuiti, bagam impozit in functie de vechimea masinii, bagam ITP la sange si contoale in trafic, ridicam mormanele de fiare abandonate prin parcari, etc. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
nairam |
![]()
Post
#48
|
![]() Posesor de bebelus... Group: Members Posts: 570 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Chestia asta cu taxa de inmatriculare si cu incalcarea dreptului la libera circulatie a marfurilor in UE in domeniul auto nu au inventat-o romanii este mai veche.
1. Grecii au si ei ceva asemanator ... Si pe Greci ia "dat in judecata" UE ba chiar a si castiga au fost impuse penalizari dar Grecii au tras linie si au socotit ca ies mai in avantaj cu taxa incasata si amenzile platite la UE. ( asta o stiu de la un grec) 2. Parca am auzit la stiri ca si in Polonia era aceeasi problema cu incalcarea liberei circulatiei a marfurilor in privinta autoturismelor .. Asta este taci sau tipi de platit tot platesti ramane sa vedem cum punem stampila la urmatoarele alegeri vorba lu nea Caragiale "Eu cu cine votez?" iar de dat astia afara din UE nu ne dau asa cu una cu doua mai au nevoie de un CEC, mai vor si ei sa faca niste autostrazi etc... Parerea mea ... |
--------------------
Toyota
Avensis
2009 Executive
- 1.8 129 horses Benzina, Culoare Light Olive, antijeg ....
Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te, daca vrei sa fii fericit o viata, iarta ! |
|
andu911 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Ma baieti de ce ziceti voi ca Romania o sa importe toate rablele din Germania ?
Daca o sa importe Germania toate rablele din Romania ? Daca o sa vina nemtii sa cumpere toate daciile 1300 din Romania ? Eeee ? Pai nu o sa vina, fiindca aia au mai multi bani si isi permit mai mult decat noi. Deci, cam asta e ideea. Nu va mai legati de rablele din Vest, legati-va de salariile din Romania. Ca daca romanii ar fi mai bogati decat ceilalalti, ar cumpara numai Porsche si Ferrari. Dar, cum nu suntem mai bogati, cumparam dupa posibilitati. Este DEMOCRATIE. Orice are voie sa isi cumpere orice. Poate nu vreau sa imi cumpar Logan. Poate vreau sa-mi iau altceva. De ce trebuie sa fiu constrans sa cumpar Logan ? Si ca sa mai vedeti o marsavie, Loganu e Euro 3( cel diesel), e taxe 0. Eu daca ma duc in Germania si imi iau Megane cu acelasi motor ca Loganu 1.5 DCI si Euro3, platesc 1000 euro statului roman. De ce ? Parca eram in UE, taxeless...chestii...Deci...nu poluarea e motivu si nu o mai dati atat cu poluarea. This post has been edited by andu911: 10 Jan 2007, 00:18 |
--------------------
-
-
-
|
|
aphophis |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
de cand are loganul euro 3 dci taxe 0? eu stiam altceva.. niste link-uri doveditoare?
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#51
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Eu stiam ca e o promotie prin care Dacia iti plateste taxa de inamatriculare. Deci poti sa spui ca e zero
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
klaus |
![]()
Post
#52
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(aphophis @ 10 Jan 2007, 01:07) Iaca un link doveditor: http://www.dacia.ro/cum-cumpar/oferte-fina...e-inmatriculare |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
aphophis |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
si ce treaba are o reducere suportata de o firma privata cu ce discutam noi aici? nu dacia suporta acea taxa care tot ajunge la statul roman?
![]() ![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Thor1983 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 7 April 04 From: In front of the computer ![]() |
Taxa mi se pare aberanta.
Nu vad de ce trebuie platite taxe suplimentare pentru prima inmatriculare a unei masini in Ro. Ce conteaza ca e SH cu 294 523km la bord, reali au ba? Respecta caracteristicile tehnice ale producatorului? Modelul a fost omologat de RAR? Daca da, atunci sanatate si drum bun. Fiabilitatea vehiculului e riscul pe care si-l asuma cumparatorul. Ce diferenta este intre un Astra din 2000 rulat doar in RO si unul adus din afara? (exceptand starea mai buna a trenului de rulare pentru cel din urma si probabil si functionarea mai buna a motorului, datorita consumabilelelor mai bune) Mi se pare normal sa fie un impozit anual diferentiat in functie de vechimea masinii, de normele de poluare respectate, dar nu sa se impuna o taxa care, dupa cum se spunea mai sus, impiedica libera circulatie a marfurilor. Pare mai mult ca protejeaza anumite grupuri de interese. Sunt curios cine si-ar mai lua masini made in UE, daca s-ar scoate taxele pentru masinile produse in Asia. De ce platim tot noi consumatorii, cand de fapt alte organizatii freaca duda? ( inspectii ITP facute pe nashpa, Administratia Drumurilor care se ocupa cu cresterea viermilor de matase, companii petroliere ce produc carburanti de toata jena si nu ii controleaza nimeni, primarii care amenajeaza locuri de parcare virtuale etc.) |
--------------------
Mazda
6
2017 Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
|
|
andu911 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(Thor1983 @ 10 Jan 2007, 01:29) Sunt curios cine si-ar mai lua masini made in UE, daca s-ar scoate taxele pentru masinile produse in Asia. Eu! Oricum vanzarile Dacia o sa scada, daca se scot taxele astea. Cred ca aceste taxe au fost mana Renault. Prea bine au vandut Loganu, acum o sa piarda o parte din piata. This post has been edited by andu911: 10 Jan 2007, 01:44 |
--------------------
-
-
-
|
|
aphophis |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
si totusi cum ramane cu taxa aia de 0 euro la logan. statul din cate am inteles eu tot isi primeste taxa..
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
andu911 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Pai si-o primeste de la Dacia.
Numai ca eu am vrut sa subliniez altceva. Aduc din Franta Megane 2 1.5dci din 2002, norme euro 3 si platesc 1100euro. De ce ? Deci taxa asta nu are nici o treaba cu poluarea. Si hai sa iti mai arat unde legea nu e buna. Zice asa "Taxa prima inmatriculare" Pai stai frate, ca Meganu ala a mai fost inmatriculat in Franta, dar suntem UE, ca si Franta. Deci...Ori suntem UE, ori nu suntem ? This post has been edited by andu911: 10 Jan 2007, 02:51 |
--------------------
-
-
-
|
|
aphophis |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
si atunci unde e problema? ca o platesti tu sau ca o plateste dacia statul tot incaseaza taxa. am mai zis-o ,bravo dacia ca face un asemenea discount . cat despre ce e corect si ce nu din ce inteleg de aici, se pare ca si belgia are asa ceva. oare de ce in cazul lor nu se sesizeaza nimeni? la ei nu e tot discriminare? dreptatea vad ca nu e pt catei..
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
andu911 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Mai am o intrebare pentru toti fanii acestei taxe si a anti-rablelor.
![]() O Solenza SH se vinde pe la 5000 euro. Norme Euro 3. Cu ce va incalzeste pe voi mai mult o Solenza Second Hand, decat un Opel Astra Second Hand, cu norme de poluare Euro 3 sau 4 si la acelasi pret ? Un Cielo obosit costa 3000-4000 euro. Norme euro 2. Fabricatie 97-98. Opel Vectra fabricatie 97-98 costa 3000-4000 euro. Norme euro 3. O Super-Nova din 2001 care zdrangane din toate incheieturile costa intre 3000 si 3500. Norme poluare Euro 2. Peugeot 206 fabricatie 2000, costa pe la 3500 si are norme Euro 3. O cazatura de 1310 care la noi se vinde cu 1000 euro, in UE nu ar valora nici 100 euro. De ce vreti voi ca oamenii din tara asta sa mearga numai cu masini nasoale, nu va inteleg. Deci....cu ce te deranjeaza pe tine, daca eu nu vreau sa imi cumpar o jigodie de Cielo din AutoVit si ma duc in Germania si imi iau Vectra la banii aia. Te poluez chiar mai putin. This post has been edited by andu911: 10 Jan 2007, 02:56 |
--------------------
-
-
-
|
|
aphophis |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
andu.. uite ce i s-a intamplat poloniei :
QUOTE Scenariul polonez Imediat dupa aderarea la Uniunea Europeana, piata din Polonia a fost luata cu asalt de importurile de masini vechi din celelalte state membre, ieftinite de eliminarea taxelor vamale. In 2004, s-au importat peste 800.000 de masini second-hand. Iar piata masinilor noi a scazut cu circa 33%. Mai mult, valoarea medie declarata in vama era de 260 de euro, ceea ce arata ca ori se cumparau masini bune de REMAT, ori pe facturi nu erau trecute sumele reale. luat de aici. ce iti spune oare acest articol? ca pur si simplu grosul importurilor l-au reprezentat rable superieftine de 100-200-300 de euro. crezi ca e bine sa avem asa ceva pe soselele patriei? |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 06:01 |