DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii

iulianv
post 19 May 2006, 19:26
Post #171


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 7 December 04
From: Pascani - Iasi




Legat de problema mea, descrisa la postul #162:

- cumparat si inlocuit tresa metalica dintre caroserie si alternator: nici o schimbare;
- inlocuit releul: la relanti fara consumatori am 14,2V iar cu faza lunga scade la 13V. Daca accelerez pe la 2000 rot/min si cu faza mare tensiunea creste la 14,2V.

Probele le-am facut la rece, voi vedea cum se comporta la drum.
P.S. E corect asa?


--------------------
Dacia 1310Li - IS 04 XYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 19 May 2006, 23:10
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




Hai sa va vind niste ponturi despre problema asta . Cu toate ca sint un membru incepator am experienta in problema asta deoarece m-am lovit si eu de problema asta mai demult.asa ca sa incepem cu inceputul.
In primul rind trebuie verificat alternatorul,acesta se demonteaza,se scoate capacul din spate acolo unde sint bornele de legatura + - se scoate puntea de diode si se verifica ;acestea se verifica cu puntea redresoare scosa de pe bobinajul statorului.pe dacie sint doua tipuri de punti redresoare si anume 1 cu ra 220 care are 3 diode de un sens scrise cu rosu pe acelasi radiator si 3 diode de sens invers scrise cu negru tot pe un radiator comun si al doilea tip cu niste diode ca niste pastile care sint puse intr-o chestie de plastic iar radiatoarele sint prinse cu inbus, aceasta punte nu o recomand nimanui pt ca este o punte foarte proasta .sa incepem deci cu puntea cu diode ra 220 si anume verificarea diodelor care se verifica cu un ohmetru sau un aparat de masura digital indicatia trebuie sa fie astfel in sensul de conductie la ohmetru sa fie o rezistenta cit mai mica dar nu 0 iar cel digital pe dioda trebuie sa aiba vreo 300 . Atentie!!! Toate diodele trebuie sa arate la fel si sa nu fie diferente prea mari intre diode iar in sensul invers nu drebuie sa conduca deloc.
sa se verifice tresa diodelor sa nu se miste in interior sau sa se roteasca daca se descodera ca se misca sau se roteste se schimba dioda se schimba daca una sau mai multe indica indica o valoare mai mare decit celelalte de asemenea se schimba daca sint strapunse [0 in ambele sensuri] sau intrerupte [nu da nimic]
Apoi se verifica starorul cade este de 2 feluri
1 bobinat in triunghi care are 3 iesiri cu cite 2 sirme de cupru emailat pe fiecare grup de diode de 1-1,5 mm; nu il recomand pentru
Ca daca se strapunge o dioda sau mai multe se arde am patit-o
2 bobinat in stea are 3 iesiri fiecare cu cite 1 sirma de cupru emailate mai groasa de 2 -3 mm recomandat
cu cit sirma este mai groasa cu atit puterea este mai mare
Se urmareste sa nu fie jupuite sirmele,rupte ,arse [negre] se poate spala cu apa calda si detergenti nu cu diluanti sau alte produse petroliere ;se pune la uscat
Se verifica rotorul cu un ohmetru si trebuie sa aiba atenie intre 3,5 si maxm 6 ohmi
daca aceste valori sint diferite exista probabilitatea ca sa existe probleme cu incarcarea bateriei
Se curata cele 2 inele ale rotorului cu cirpa apoi cu un smirghel fin sa nu lase urme
Daca cele 2 inele au santuri o diferenta mai mare de 3 mm adincituri sau locuri schimbate la culoare pe suprafata lui recoman strunjirea mentionez ca inelele ar trebui sa aiba cam acelasi diametru se accepta o diferenta de 2-3 mm
Se mai verifica periile [crbunii] sa culiseze usor sa nu se blocheze si sa fie suficient de lungi ca in momentul cind se pun la loc sa se simta o presiune asupra colectorului
gata cu alternatorul
Sa presupunem ca alternatorul este bun , atunci se porneste motorul si se masoara intre borna + a bateriei si borna + a releului de tensiune [incarcare] aceasta diferenta nu trebuie sa fie mai mare de 0,2-0,3 v
Daca este mai mare decit valorile date poate apare frnomenul de fularea luminilor sau diferente de tensiune la aplicarea sau scoaterea consumatorilor din circuit [faruri aeroterma stergator
E.t.c.]
Acel circuit este astfel :+ baterie-> +alternator->bloc lumini->cheie contact [contactul electric]->bloc sigurante[ nu trece prin nici o siguranta(direct)]->bobina inductie->releu de tensiune[incarcare]
Mentionez ca am gasit probleme intre contact si releul de tensiune diferenta erea intre 2 si 2,5v;am schimbat contactul electric si firul intre panoul de sigurante si bobina de inductie respectiv releul de tensiune

Fularea luminilor mai poate fi din releul de tensiune[cel mecanic]
si anume distanta intre contactele lui sa fie prea mare


This post has been edited by Ov: 24 Jan 2012, 09:39


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 20 May 2006, 00:04
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




Mai am cva de adaugat si anume o modoficare care merita cel putin o bere si anume: pentru a mentine tensunea pe baterie la o valoare de 14,1-14,3 cu consumatiri [ faruri , aeroterma ,stergator , e.t.c.]
La o turatie de 900 de ture / min recomand inlocuirea fuliei de la alternator existenta cu una de diametru cit mai mic [olcit] sau alta masina pentru a avea un randament cit mai bun recomand releu electronic de tensiune [incarcare] dar nu din ala de 150.000 - 250.000 subtire si dreptunghiular dupa aceea reglarea turatiei de relnti la 900 de ture/min [va scadea ce 100- 200 ture
Peste 2 saptamini o sa revin cu o schema de releu electronic ,cablaj si realizare inclsiv fotografii care este foarte stabila si fiabila care functioneaza la mine pe masina din 1999 si la care nu am unblat decit pentru reglajul in limite mici a tensunii de 0.1-0.4v odata pe an wub.gif wink.gif


This post has been edited by Ov: 24 Jan 2012, 09:40


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 21 May 2006, 09:05
Post #174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.123
Joined: 17 January 06




puteti sa va duceti la dezmembrari si sa cautati un altermator bosh de la o masina traina care sa aiba prinderea asemanatoare cu cea de la dacie are releu incorporat si tine tensiunea de incarcare linie la 14V


--------------------
KIA PROCEED GT GT 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 May 2006, 09:11
Post #175


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(iulianv @ 19 May 2006, 20:26)
Legat de problema mea, descrisa la postul #162:

- cumparat si inlocuit tresa metalica dintre caroserie si alternator: nici o schimbare;
- inlocuit releul: la relanti fara consumatori am 14,2V iar cu faza lunga scade la 13V. Daca accelerez pe la 2000 rot/min si cu faza mare tensiunea creste la 14,2V.

Probele le-am facut la rece, voi vedea cum se comporta la drum.
P.S. E corect asa?
*




E perfect, totusi verifica si dodele din alternator, ca e cam putin 13, macar 13,5 daca era, dar e ok oricum.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HarM
post 21 May 2006, 20:10
Post #176


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 17 May 06




Revin cu aceeasi intrebare: Ma duc sau nu sa schimb releul regulator in conditiile in care imi furnizeaza doar 13.8 V la relanti?


--------------------
Dacia 1300 1982 - B24RDF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 22 May 2006, 07:17
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




In principiu as crede ca releul tau cel nou e reglat la tensiune mai mica; totusi, din cite spui, verifica si puntea de diode, daca acolo is doua defecte, nu ai tensiune.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HarM
post 22 May 2006, 17:06
Post #178


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 17 May 06




QUOTE(diaconuliviu @ 22 May 2006, 07:17)
In principiu as crede ca releul tau cel nou e reglat la tensiune mai mica; totusi, din cite spui, verifica si puntea de diode, daca acolo is doua defecte, nu ai tensiune.
*




Am dat jos alternatorul l-am desfacut bucati si am verificat tot ce se poate verifica.

Diodele sunt bune, le-am verificat pe fiecare in parte. Carbunii sunt OK. Rotorul este in regula si el.

Am montat la loc alternatorul si am observat o crestere de 0.1 V la relanti, adica de la 13.8 la 13.9.

In rest aceeasi situatie cu valorile tensiunii., nu a crescut dar nici nu a scazut. Cred ca pana la urma am sa ma duc sa schimb releul poate nimeresc unul mai bun.


--------------------
Dacia 1300 1982 - B24RDF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 22 May 2006, 20:23
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.123
Joined: 17 January 06




uite o schema buna de releu de incarcare merge antaia eu am avut pe masina pina sa iau alternatorul de WV


--------------------
KIA PROCEED GT GT 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 22 May 2006, 20:24
Post #180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.123
Joined: 17 January 06




smile.gif


--------------------
KIA PROCEED GT GT 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 May 2006, 23:47
Post #181


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




La acea schema voi atasa cablajul si detalii de realizare


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Jul 2006, 19:10
Post #182


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Mi-am masurat tensiunea de incarcare, fara consumatori, 14.06, si 14.14 cu farurile aprinse.
Mentionez ca pe baterie am masurat, pe borna + la alternator si pe + releu am cu 0,08 V mai mult decat pe baterie, indiferent de caz. deci 14,14 fara consumatori, si 14.24 cu farurile aprinse. Turat oricat de mult nu creste peste 14.2 pe baterie, si 14,3 pe alternator.

Problema, sau e normal?

PS acul de bord sta la un sfert de cursa..deci pe zona hasurata tot timpul.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 18 Jul 2006, 20:41
Post #183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




este foarte bine


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byte
post 21 Jul 2006, 10:09
Post #184


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 15 March 06




Cand am montat releul electronic am masurat tensiunea pe baterie la relanti si la 2000 ture cu si fara faza scurta pornita si valorile sunt 14-14.2
Ieri am dat drumul la faza lunga si la aeroterma si acul din bord a coborat pe zona - rosie. Este normal?


--------------------
Dacia 1310 TLX - TM-10-LKM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 21 Jul 2006, 22:00
Post #185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




nu te lua dupa indicator aparatul de masura este sfint daca ai valorile alea e ok


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 21 Jul 2006, 22:27
Post #186


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.123
Joined: 17 January 06




QUOTE(byte @ 21 Jul 2006, 11:09)
Cand am montat releul electronic am masurat tensiunea pe baterie la relanti si la 2000 ture cu si fara faza scurta pornita si valorile sunt 14-14.2
Ieri am dat drumul la faza lunga si la aeroterma si acul din bord a coborat pe zona - rosie. Este normal?
*


acel indicator de tensiune din bord este un bimetal cu cateva spire de sarma otelita invelita intr-un material rezistent la temperatura.in momentul cand pornesti masina prin acea sarma trece tensiunea de 12-13-14-V cati da alternatorul sarma se incinge si bimetalul deplaseaza acul indicator .in timp acel bimetal se deterioreaza si nu mai indica bine si plus de asta pe cablajul masinii se mai pierde tensiune si iti arata eronat indicatorul
asa ca iti recomand sa iti cumperi un kit gata facut voltmetru digital cu 3 digiti care se leaga la +12V,masa si al treilea fir care masoara tensiunea tot la 12v dar cat mai aproape de baterie sa nu arate eronat din cauza caderilor de tensiune de pe cablajul masinii eventual montezi si o siguranta pe fir ca in caz de un scurt sa fie protejat


--------------------
KIA PROCEED GT GT 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coruxco_ccr
post 31 Aug 2006, 16:44
Post #187


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 28 June 04
From: Bucuresti




QUOTE(bygy007 @ 20 May 2006, 03:04)
MAI AM CVA DE ADAUGAT SI ANUME O MODOFICARE CARE MERITA CEL PUTIN O BERE SI ANUME: PENTRU A MENTINE TENSUNEA PE BATERIE LA O VALOARE DE 14,1-14,3 CU CONSUMATIRI [ FARURI , AEROTERMA ,STERGATOR , E.T.C.]
LA O TURATIE DE 900 DE TURE / MIN RECOMAND INLOCUIREA FULIEI DE LA ALTERNATOR EXISTENTA CU UNA DE DIAMETRU CIT MAI MIC [OLCIT] SAU ALTA MASINA PENTRU A AVEA UN RANDAMENT CIT MAI BUN RECOMAND RELEU ELECTRONIC DE TENSIUNE [INCARCARE] DAR NU DIN ALA DE 150.000 - 250.000 SUBTIRE SI DREPTUNGHIULAR DUPA ACEEA REGLAREA TURATIEI DE RELNTI LA 900 DE TURE/MIN [VA SCADEA CE 100- 200 TURE
PESTE 2 SAPTAMINI O SA REVIN CU O SCHEMA DE RELEU ELECTRONIC ,CABLAJ SI REALIZARE INCLSIV FOTOGRAFII CARE ESTE FOARTE STABILA SI FIABILA CARE FUNCTIONEAZA LA MINE PE MASINA DIN 1999 SI LA CARE NU AM UNBLAT DECIT PENTRU REGLAJUL IN LIMITE MICI A TENSUNII DE 0.1-0.4V ODATA PE AN  wub.gif  wink.gif
*


Poti pune si tu schema si foto inca odata sau spune-mi unde este . Multumesc anticipat wub.gif


--------------------
DACIA 1400 - B-29-CCR
Nashu - pungashu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 31 Aug 2006, 20:25
Post #188


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




@ argon

Tensiunea de incarcare trebuie sa fie 14,1+/- 0,3V, deci intre 13,8 si 14,4. La tine e OK


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neluman
post 1 Oct 2006, 12:47
Post #189


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 22 September 06
From: Bucuresti




am o problema cu luminile la 1300 cu faza scurta pornita si cu cd pornit. scade intensitatea luminii si indicatorul cade inert


--------------------
Daewoo Espero 1998 CD aranjata - B.64.NELUMAN
www.arome-tigarielectronice.ro
www.electro-liquid-mod.shopmania.biz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 23 Nov 2006, 17:00
Post #190


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




verifica releul si alternatorul wink.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
def
post 1 Dec 2006, 23:40
Post #191


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 9 April 06
From: Iasi




acum o luna am incarcat bateria pe redresor.nu prea mi s-a parut mie ok pt ca o incarcasem cu vreo 4 luni in urma,dar am trecut peste.toate bune si frumoase pana a venit frigul..acum 3 zile nu a mai pornit masina.cu ajutorul unui taximetrist am legat bateria lui la a mea si a pornit.doua zile totul bine si frumos,de fiecare data inainte sa opresc masina mai stateam la o tigara ,timp in care o mai turam un pic,sa plec cand indicatorul de la baterie imi airata ca e perfect incarcata.(un pic peste zona alba).azi dimineatza iar nu a mai pornit.am chemat un taximetrist,am pornit-o din nou,am dat o tura prin oras sa vad si luminitele puse si am sperat ca s-a incarcat bateria mea.ajung acasa,tot la fel opresc cand vad ca bateria e incarcata corespunzator,si acum 20 de minute cand am vrut sa duc prietena acasa iar a cedat.in 4 ore s-a scurs tot.

bateria trebuie schimbata? e luata anul trecut in februarie dar din comoditate nu m-am mai dus pt garantie.. daca trebuie schimbata,sa trec la una de 66?asta e de 55 iar taximetristul care avea o solenta a zis sa o schimb cu una de 66 ..





--------------------
dacia nova gti - IS XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 2 Dec 2006, 21:38
Post #192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Prima data ar fi mai bine sa o duci la un service de baterii (eventual service-ul recomandat de magazinul de la care ai cumparat bateria). Chiar daca nu ami e in garantie, ei pot incerca sa ti-o "resuscite". O baterie, mai ales daca nu e veche, nu moare asa usor. Poate a scazut nivelul electrolitului. Sau, se poate schimba electrolitul. Dar chestia asta nu o poti face daca nu ai mai facut niciodata. Sau... poti sa incerci, dar rezultatele nu ti le poate garanta nimeni. Cel mai bine e sa o duci la service, ei au densimetru si iti masoara electrolitul, il schimba daca e nevoie sau completeaza cu apa distilata, etc. Nu te repezi sa cumperi o baterie noua. Daca totusi va trebui sa iti cumperi baterie, vezi ca este un topic despre baterii. Eu personal mi-am luat o Carranda 75Ah, si daca raman fara benzina, tot ajung acasa! biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dieselx
post 3 Dec 2006, 03:08
Post #193


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 10 November 06




@ def

esti sigur ca nu ai un consumator in "background"? fara voltmetru/ohmetru nu poti lua decizii. la cum spui tu as pune pariu ca ai un consumator continuu pe masina. am mai vazut baterie noua aruncata, pusa alta care se descarca la fel de ciudat, si totul de la un bec care ramanea aprins in torpedo. deci, o verificare inainte de schimbul bateriei!


--------------------
Dacia CL 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 12 Dec 2006, 18:37
Post #194


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Acuma sa nu te astepti sa gaseti un bec uitat aprins. Consumatorul poate fi de orice fel... trebuie doar gasit. Poate ai undeva o punere la masa sau vreun scurt ceva... da o fuga la un electrician auto daca nu iti vine sau nu stii ce si unde sa cauti in instalatia electrica... Am aceeasi parere: un consumator "clandestin".


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergionel
post 12 Dec 2006, 21:05
Post #195


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 10 December 05




am o problema cu incarcarea.la rece cind plec dimineata pina se incalzeste motorul am 14.2 volti cu si fara consumatori la relantiu.(si daca accelerez tot asa ramine) cum se incalzeste motorul ,daca pornesc aeroterma sau faza scurta tensiunea nu mai sta la 14,2 ci se duce spre 13,5 la relanti,dar daca accelerez se duce la 14,2.am schimbat releul dar la fel.nu cred ca este in regula.
vreo idee sa identific ce are?am releu dintr-acela cu fir rosu care este pus direct pe baterie. contactele de masa sint verificate.de ce cind se incalzeste nu mai tine in sarcina?

This post has been edited by sergionel: 12 Dec 2006, 21:08


--------------------
dacia 1300 injectie - b-68-jsk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
def
post 13 Dec 2006, 11:08
Post #196


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 9 April 06
From: Iasi




mersi mult la toti pt raspunsuri.

am intrebat si pe forumul de la rombat si mi s-a raspuns ca bateria asta de 55 ar fi buna pe nova,chiar daca la "alegerea bateriei" mi se recomanda una de 60.in fine.. acum o saptamana si ceva am incarcat-o iar pe redresor si ieri iar nu a mai pornit.hmm..dupa 20 de ore de stat la incarcat a rezistat vreo 10 zile.fantastic! mad.gif

cred ca azi iar o pun pe redresor chiar daca mi-e cam rusine si maine o sa fac o plimbare la rombat sa aflu ce are si poate imi recomanda ei un service unde sa rezolv problema pt ca am intrebat de electricieni auto pe la prieteni dar nimeni nu stie niciunul aici in iasi.. unsure.gif


--------------------
dacia nova gti - IS XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 13 Dec 2006, 22:42
Post #197


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




posibila solutie sau cel putin o imbunatatire substantiala a incarcarii bateriei:

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=747898

cu stima,
rba


--------------------
Dacia Berlina 2000 1310 Ti - B ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
def
post 14 Dec 2006, 18:26
Post #198


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 9 April 06
From: Iasi




am fost la un electrician si mi-a masurat tensiunea..la relanti fara nici un consumator e 14,ceva.daca accelerez se duce spre 15..daca aprind farurile si dau drumu la caldura scade pe la 12-13.. electricianul zice ca e alternatorul care trebuie schimbat..am fost si la reprezentanta rombat (service sau ce o mai fi) si nenea ala mi-o zis ca bateria este fiarta..si el mi-a masurat si la relanti e totul ok dar cand accelerez incarca prea mult..

acum pe cine sa cred?pe cel ce vrea sa-mi vanda o baterie noua sau pe electrician care vrea sa isi scoata manopera? sper sa am noroc sa imi raspunda cineva in seara asta ca maine dimineata trebuie sa ma prezint si la electrician si la nenea de la rombat.. unsure.gif


--------------------
dacia nova gti - IS XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 14 Dec 2006, 18:32
Post #199


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




ia ghici care o fi de vina! alternatorul are rolul de a baga tensiune, regulatorul are rolul de a ..... evident regla tensiunea pe care ar baga-o alternatorul daca ar fi de capul lui... deci schimba regulatorul si verifica toate conexiunile electrice LA SANGE.

P.S. citeste/cauta pe forum probleme si rezolvari

cu stima,
rba

P.S. numai daca in turatie cu consumatori si releu regulator bun si legaturi electrice verificate minutios, nu se ridica tensiunea in sistem de la 12-13V cat ai zis la 14.2, numai atunci poti trage concluzia ca ai o problem ala alternator

This post has been edited by rba: 14 Dec 2006, 18:34


--------------------
Dacia Berlina 2000 1310 Ti - B ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 14 Dec 2006, 22:30
Post #200


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




Subtire tata, mie imi baga 17V la 2000rpm. Am mers asa cam 6 luni. Si bateria merge si acum dupa ce am schimbat regulatorul.


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 06:45
Forum Renault