Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
![]() ![]() ![]() |
Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
bygy007 |
![]()
Post
#2071
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|||
dacia_geo |
![]()
Post
#2072
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 23 December 10 ![]() |
Muktumesc de raspuns.
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#2073
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
nu-mi aparea postarea raspuns ...
This post has been edited by mecanick_maverick: 21 Sep 2013, 00:42 |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
PITY-84 |
![]()
Post
#2074
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 8 November 13 ![]() |
salut.
vorbesc la modul general: dacia nici in prezent nici in trecut nu a incarcat suficient,si nu va incarca,din cauza alternatorului.cerem prea mult pentru o incarcare de 30-36 amperi. cautati un alternator de golf 3,sau renault,ceva,si o sa vedeti ca nu o sa mai aveti probleme,de genul "incarcare". ganditi-va,mergem cu luminile aprinse si ziua si noaptea,mai punem un casetofon(cd player),mai avem un GPL,etc. masina nu are timp sa incarce cat consuma,logic...puneti un alternator de 50-60 amperi,eu am unul de 90,si veti vedea ca am dreptate. iar releul de incarcare poate chiae nu o sa mai aveti nevoie de el,puneti 2 diode pe intrare si iesire curent la alternator(asta la un electrician),ceva gen PL12 si va fi OK. credeti-ma.eu sunt super multumit,am chiar si lumini mai puternice,si in turatie si la ralanti,indiferent de cati consumatori am pe masina. va salut. |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310 tlx
1987 tl modif L
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#2075
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
salut, am eu de vanzare un alternator de opel 90A cu releu incorporat, gata adaptat ptr dacie 1310, are si fulia de alternator de oltcit si tablele de montare
Bucuresti |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#2076
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(PITY-84 @ 8 Nov 2013, 21:58) salut. vorbesc la modul general: ... mergem cu luminile aprinse si ziua si noaptea,mai punem un casetofon(cd player),mai avem un GPL ... iar releul de incarcare poate chiae nu o sa mai aveti nevoie de el,puneti 2 diode pe intrare si iesire curent la alternator(asta la un electrician),ceva gen PL12 si va fi OK... ![]() ![]() Si cit de "mare" e consumul electric al unei instalatii GPL ca sa fie nevoie de 20 - 30 A suplimentari ( farurile sunt obligatorii doar in afara localitatii si in 15 ani de circulat doar noaptea n-am avut nici o problema cu incarcarea ... ) pentru @Leo0608 - exista sectiunea "vinzari" unde se pun anunturi de acest gen , aici se dezbat probleme tehnice ![]() |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
val2011 |
![]()
Post
#2077
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
adica acele diode inlocuieste cu brio releul de incarcare
![]() |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
pais_valenciano |
![]()
Post
#2078
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 24 April 09 ![]() |
Unde gasesc un releu bun, ceva made in germania?
Sau din astea romanesti care e mai bun? cel de pe masina imi incarca 18v |
--------------------
DACIA
1310 BREAK
1997
- B77CHG
|
|
val2011 |
![]()
Post
#2079
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#2080
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(PITY-84 @ 8 Nov 2013, 22:58) salut. iar releul de incarcare poate chiae nu o sa mai aveti nevoie de el,puneti 2 diode pe intrare si iesire curent la alternator(asta la un electrician),ceva gen PL12 si va fi OK. credeti-ma.eu sunt super multumit,am chiar si lumini mai puternice,si in turatie si la ralanti,indiferent de cati consumatori am pe masina. va salut. pune si tu schema poate o aplicam si noi ![]() 10 Nov 2013, 17:53: QUOTE(pais_valenciano @ 10 Nov 2013, 12:12) Unde gasesc un releu bun, ceva made in germania? Sau din astea romanesti care e mai bun? cel de pe masina imi incarca 18v daca ai pe cineva care se pricepe bine la electronica aici ai o schema testata si merge ok , si este si reglabila This post has been edited by bygy007: 10 Nov 2013, 17:53 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#2081
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
ma puteti ajuta cu o info legata de modul de conectare al firelor pentru alternatorul din poze va rog?
Attached thumbnail(s) IMG_2458.jpg ( Size: 2.71mb ) Number of downloads: 477 IMG_2459.jpg ( Size: 2.48mb ) Number of downloads: 482 |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#2082
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
+B la baterie , si +D la releul de incarcare
inainte verifica intre borna +D si carcasa sa ai 4 ohmi |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#2083
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
cred ca e cu releu incorporat
|
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#2084
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Daca are releu incorporat, D+ se leaga la becul martor dedicat din bord (care la randul lui este conectat la iesirea +15 a contactului cu cheie).
B+ se leaga la baterie. Masa este prin blocul motor - tresa - caroserie - borna negativa baterie. |
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#2085
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#2086
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
cum imi dau seama daca are sau nu releu incorporat?
Attached thumbnail(s) IMG_2473.jpg ( Size: 2.52mb ) Number of downloads: 419 IMG_2474.jpg ( Size: 2.34mb ) Number of downloads: 427 IMG_2475.jpg ( Size: 1.93mb ) Number of downloads: 114 |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
Nextclub |
![]()
Post
#2087
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 31 March 11 ![]() |
Cu alternatorul de dacie si cu releele de incărcare care sunt pe piață nu prea faceți treabă bună! Eu mi-am luat din dezmembrări un alternator de renault clio model ”98 de 60A cu releu incorporat care iși face treaba de minune chiar și cu toți consumatorii porniti. Valorile variază de la 14,2-14,4. Eu cred că merită o investiție de 100 de lei pentru a nu mai avea probleme cu încărcarea și cu bateria! O zi bună vă doresc!
|
--------------------
Dacia
1310
1998 CN
- NT-05-JCV
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#2088
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Si, totusi, pitty84, nu ne postezi si noua schema aia minune cu doua PL12?
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#2089
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#2090
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Are sigur, iar carbunii sunt corp comun cu releul.
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#2091
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ca regula generala, e o regula proasta (Pity)! Cineva spune mai sus ca, ii incarca 18V. Ala dece poate? Nu are niciun consumator, nu are si el ca fiecare, aceleasi accesorii? Cati amperi necesita bateria, pentru a se reincarca? 6-7-hai 10, daca ai fost calic, si ai una mare, care trebuie incarcata in 10 ore de mers. Am mai spus ca, o cheie data, necesita 60 de km de parcurs, sa se regenereze. Unde s-ar duce cei 30A ramasi, in cazul in care ar baga tot ce poate? Cati aveti voltmetre conectate tot timpul, sa vedeti modul de incarcare la orice aparat conectat in plus? Eu am modelul din tehnium cu leduri, de cand am masina, si acum , mai nou, am unul cu afisaj, care indica perfect. Se conecteaza in priza de bricheta, si tot timpul arata ce stie. http://www.okazii.ro/accesorii-auto/termom...erie-a137754228
Am releu electromecanic, si e reglat in asa fel incat, orice consumator conectat, nu influienteaza incarcarea, mai jos de 14,1V, cu exceptia celor doua motoare de la racirea radiatorului, care merg maxim 30 de secunde, in care scade la 13,8V, si asta vara. Am incercat multe releie electronice, si toate merg prost. Ultimul nu depasea 13,8 dar era cat de cat constant. Nu toti stiu sa le exploateze, sa le regleze sa le calculeze, si de aceea apar necazuri, care duc la disperare. Daca releul e incorporat in alternator, in principiu pus pe unul din cele doua capete ale infasurarii bobinei de la rotor (inainte de carbunele de plus), la el nu se poate interveni, si nici nu poti invata ceva. De "pica" , tot la cel clasic vei ajunge, prin adaptare. Cine are Dacie, e predispus la toate trucurile de pornire, de conectare si deconectare a bateriei, si alte scurturi, asa ca si ala poate cadea, chiar de are 100A This post has been edited by PH-06-BOA: 1 Dec 2013, 19:13 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
val2011 |
![]()
Post
#2092
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Daca necesita o pornire 60km de mers, inseamna ca la mine bateria trebuia sa fie descarcata de multe ori. In plus am si eu un voltmetru conectat in permanenta, si incarcarea este buna. 14.1 turata cu ceva consumatori, si 13.8 la relantiu. Dar na cat sta o masina la relanteu..
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#2093
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#2094
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#2095
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
multumesc bygy, incerc sa-l conectez weekendul asta
|
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#2096
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
avand consumatori porniti faruri, aeroterma, dezaburirea la luneta, acul din bord sta jos, pe rosu. asta inseamna ca alternatorul nu face fata sa incarce bateria sau este ceva normal? cu alte cuvinte, un alternator bun incarca cu toti consumatorii porniti fara sa se miste acul din bord care indica incarcarea?
multumesc |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
corbex |
![]()
Post
#2097
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Alternatorul poate fi bun, dar calculat pe consumatorii standard, din fabrica. Producatorul masinii nici nu prea ia in calcul functionarea, pe o durata prea mare de timp, a tuturor consumatorilor mari. Solutia e sa mai stingeti cite ceva, o dezaburire, un casetofon de 200 ce w.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#2098
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da un aparat de masura pe borne ai pus? nu te lua de pe cel din bord nu e precis si este influentat de temperatura , este o nichelina bobinata pe un bimetal
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
giuscam |
![]()
Post
#2099
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 4 January 14 ![]() |
Am si eu o problema imi trepideaza luminile se observa mai ales in relanti . Si e normal ca in mers cu luminile si aeroterma pornite sa scada luminile cind o scot pe liber sau cind apas frina Merci mult
|
--------------------
dacia
berlina
1999
- vs 03 vlk
|
|
alinworm |
![]()
Post
#2100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau ![]() |
am si eu o problema cu alternatorul la octavia. Am observat ca la pornire imi ramane aprins pt 5-10 secunde martorul la baterie din bord. Am masurat incarcarea si avea in jur de 11.9-12 V , adica nu prea incarcarca. Cu motorul cald incarcarea nu scadea sub 14.3 V cu toti consumatorii. Unde ar fi problema?
|
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 01:09 |